Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: p
IP: uživatel4967
 co se mi stane když budu mit rydičak ale motorka bude bez papiru a spz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:28
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
 ale zas nebudeme prehanat, ja jazdim bez vodicaku a papiru po hlavnych cestach medzi dedinami, a nikdy som nejaky vacsi problem nemal, najhorsie co mi fizli spravili ze mi prerezali gumi
Datum: 13. března 2009 20:28
 sry rYdičak
Datum: 11. března 2009 22:01
 no tak to zas o ten řidYčák přijdeš
Datum: 11. března 2009 22:01
Jméno: domte
IP: uživatel779
 rydičák
Datum: 11. března 2009 21:24
 jo pokud s tim litas negde odlehle a oni o tom dokonce vedi a nemaj chut se tim zabyvat (nebo to tak vypada) tak nic nedelaj, nekeri chapavi co na takovejch strojich tez litali treba delaj ze to nevidi a ze o tom nevi...pokud ale mas provrtanej vyfuk nebo blbe utesnenej, nemas hlemu a mas treba ty plechy sundany, cili to rve a proste je to vic nez napadny ze na tej silnici nemas co delat, pokud dokonce litas provokativne pred nima a klickujes nebo pak te chyti pri zjevnym uteku tak je jasny ze pak se neslitujou ani v nejmensim...proste se s tebou srat nebudou...
Datum: 11. března 2009 21:23
 te capli snad znovauz s papirama?  ...nema SPZ nebo neni platna - to je dost spatny, to vubec nemaj radi, neco zpusobis a secky skody platis, nesmi bez zaplaceni pojistky vyjet na silnici...motorka bez papiru, to je taky bez STK - nema na silnici co delat, taky spatny, akorat tak na pole...pokud k tomu este nemas noty tak ses odsouzenej litat jedine na polnackach pac gdyby te s touhle kombinaci chytli tak mas vetsi pruser nez si dokazes predstavit, u tohohle uz malokerej chlupatej zavira oci, este gdyz to bude vypadat jako paskvil (treba bez plechu, to naprosto staci na vizualni dojem ze je to srot) tak je jasny ze si to odskaces jak ty tak ten na koho je to prihlaseny (pokud je) a tvoji zakoni zastupci (takze pujdou za tvejma rodicma)...ale neboj, vetsina z nas takhlec litala, nekeri dokonce litaj, me capli jen s obcankou gdysy a mel sem co vysvetlovat, nemel technickou, papiry od moto sem u sebe nemel, na pojistku se ani neptal (radsi) a na rovinu sem mu rekl ze ridicak nemam...zachranila me kamoska kvuli kere me nakonec pustil, bo dokonce mi tak veril ze ani na ventilky nesah, rekl - odtlac si to domu...
Datum: 11. března 2009 21:19
Jméno: p
IP: uživatel4967
Posl.aktualizace: 20. března 2009 17:48
Jméno: Tom_007
IP: uživatel5568
 Jo, ze Skřipova.
Datum: 20. března 2009 17:48
Jméno: p
IP: uživatel5311
 myslim větřkovice okr.opava
Datum: 12. března 2009 13:11
Jméno: Front
IP: uživatel5491
 je no xD pokud teda myslíš větřkovice u kopřivnice
Datum: 12. března 2009 11:27
Jméno: p
IP: uživatel5311
 co se mi stane když mě chytnou bez řidičáku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 13:11
Jméno: tomass
IP: uživatel5586
 podmínka veřejně prospěšné práce a nebo soud mluvím z vlastní zkušenosti já jsem si vybral podmínku
Datum: 25. března 2009 13:11
 Tohle je sice mimo fichtla - kámoša chytli ve fáčku, a šel k soudu, ale nic z toho nebylo
Datum: 12. března 2009 7:57
 to máte tak.. kamarád jezdi po vesnici.. mají tam dva policajty.. jeden by ho nejradši sebral a zamkl do basy.. ale vzhledem k sousedským vztahům to neudělá.. ale jako zkrátka ho to štve.. ale azs ten druhý mu nabízí benzín když mu dojde.. a pomáhá mu s případnýma opravama.. nidy nevíš na co natrefíš
Datum: 11. března 2009 22:10
 to uz tu bylo mockrat, zalezi na chlupatym jak to vezme, nejhorsi pripad - 1-2-3 roky zakaz rizeni vozidla, nemuzes po tu dobu delat papiry ani ridit, dostanes body (pokud mas papiry), doslapnou si na tveho zakonneho zastupce, muzes jit do vezeni pokud si este neco zavinil k tomu atd atd...nebo to ukecas a posle te s tim dom...to zalezi jen na nem, na nalade a na postaveni hvezd na nebi...
Datum: 11. března 2009 20:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co se asi stane........to je zase otazka.... muže to bejt pohrození, ventilky, nebo taky pěkně mastná pokuta s odkladem......
Datum: 11. března 2009 20:47
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 no ja taky jezdim bez ridicaku ale davam si bacha mojim typem sou polnačky a když tě chyti tak si neudelas hned tak ridicak a nekomu s rodiču zeberou papiry asi tak tomu ja rozumim
Datum: 11. března 2009 20:26
 Můžou tě zavřít na rok.
Datum: 11. března 2009 20:26
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau tak schvalně,napište se tu všichni,kteří jezdí na fichtlu bez papiru
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 17:41
 mám A B C T,na své 20 a 555 mám platné doklady stk,prostě vše co to má mít.nechci řešit jakýkoli problém s policajty.(a že jich bylo...)
Datum: 14. září 2010 17:41
 no ridicák mám tiez skupini A
Datum: 14. září 2010 15:31
 priznám sa ze ani ja nemám na fichtla papiere  ale to uz 4 roky nedelá mi problém ...ale chcel by som byt legalny
Datum: 14. září 2010 15:29
Jméno: Mumlis
IP: uživatel10379
 mám řidičák skupiny A a jezdím na fichtlu bez papírů (spz štětkou=už dlouho neexistuje) ale zatím mě nechytily
Datum: 14. září 2010 13:16
Jméno: JAJ
IP: uživatel9832
 JA jezdim kazdy den s jestrabim okem bez vseho co mam mit SPz:ne TP:ne ridicak:ne pojistku:ne
Datum: 02. srpna 2010 23:38
 Čau je mi 15 a taky jezdím na fictlovi ilegal po silnici ale spz a tp mám
Datum: 22. září 2009 15:39
Jméno: vibrathor
IP: uživatel7097
 Tak já se taky přidávám
Datum: 17. srpna 2009 12:02
Jméno: 4charlie94
IP: uživatel6745
 taktéž se přidávám
Datum: 19. července 2009 2:06
Jméno: jura
IP: uživatel1667
 350, zadny ridicak, 16 let, zadna pojistka, proste nic! jezdim po polich, na cestu nemam odvahu, a zatim zadny problem
Datum: 17. května 2009 9:33
Jméno: _____
IP: uživatel5936
 Mám Mustanga s technickou, papírama, SPZ, světla dobrý, zvonek ok, helmu mám, brýle mám. Jenom ten řidičák mně chybí.
Datum: 09. května 2009 16:43
 bude mi 15 a zacal jsem v 11-ti letech a nejradeji mam polnacky a i nekdy JZD nebo les!!  Blby je ze nemuzu na fika od 15-ti bych se vyradil!!!  skoda ze změnili zákon!!
Datum: 14. března 2009 19:18
Jméno: P
IP: uživatel5311
 taky jezdim na mustofovy bez papíru zatim mě nechytly a semtam když mam na špech tak jedu i po cestě
Datum: 13. března 2009 18:55
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 je mně 14 a taky jezdim bez papírů,po polních cestách,silnici se radši vyhejbám
Datum: 10. března 2009 20:08
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 10. března 2009 15:38
Jméno: ZexTrY
IP: uživatel3552
 Tak se taky přiznám, že se občas projedu bez papírů
Datum: 10. března 2009 13:15
Jméno: Jan
IP: uživatel5238
 Ja sa hlásim, raz som zdrhol fizlom v hmle... stacilo vypnut svetla a poznat cestu, nemali sancu
Datum: 09. března 2009 21:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 fichtl bude mít papíry do 14 dnů a já na začátku prázdnin, takže zatim taky ilegal  ale musim říct že na fichtlovi to byl vždycky adrenalin, tomu se po louce nechce tak rychle jako policejní čtyřkolce nebo VW transporter 4x4
Datum: 09. března 2009 20:15
 já taky, na papíry si musim jeste pul roku pockat
Datum: 09. března 2009 19:48
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Polňačky pole a někdy i státní silnice  bez papírů samozdřejmě
Datum: 09. března 2009 19:40
 na pinckovi sem zacal ve 12 a ted je me 14 a neco a jezdim na 250 kývačka a neštve ma to  tak si tam připis
Datum: 09. března 2009 19:25
Jméno: petr
IP: uživatel5163
 pionýra mam s stk akorat nemam řidičák, ale jestli mi napíšou do novýho TP 45km/h tak si udělam řidičák na padesatku a budu "legální drak"
Datum: 09. března 2009 19:01
 kam potřebuju dojet, tam se dostanu po polňačce, a když ne tak jedu autem... takže papíry sou zbytečnost
Datum: 09. března 2009 18:59
 se nemam za co stydet a klidne to tu reknu, jezdim stale (secko mam legal jen ty papiry ale na tech se pracuje, na polnacky a odlehle cesty to vzdy stacilo) bez nich...jiank ale proc se ptas? skoro to zavani jak statistika pro chlupate na koho si pockat
Datum: 09. března 2009 18:55
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já jsem jezdil když jsem nemel papíry a tet jezdim bez řidičáku s trabantem  zustal jsem u 2taktu
Datum: 09. března 2009 18:26
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 taky se přídávám
Datum: 09. března 2009 18:25
Jméno: moly
IP: uživatel1913
Datum: 09. března 2009 17:54
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 je to trapnej dotaz ja nevim jestli muzu jezdit na motorce a mit tam blikací cepicky na ventilkach jestli to nejak nerozptiluje ostatni ridice odpovezte prosim budu vam vdecny
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 22:25
 Díky
Datum: 21. února 2009 22:25
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 21. února 2009 22:09
 koukni na aukro.cz tam se to takhle většinou objevuje
Datum: 21. února 2009 18:03
 Tim se ani nezabívej  Spíš mi řekni kde si to koupil
Datum: 21. února 2009 17:47
Datum: 21. února 2009 17:42
Jméno: johny
IP: uživatel5288
 serwis chci se zeptat jestli nevíte když maj uveut v platnost ten zákon že řidičák A1 nebude od 16
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:25
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
Datum: 14. února 2009 15:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 spis co by mohli udelat tak posunout fichtla do Am...pac fik je nejrozsirenejsi typ motocyklu v CR a mladi si na nej nebudou delat papiry az v 16, to uz si radsi poridej nejakou Cinu bo Japan...ale zase neco zly je k necemu dobry
Datum: 14. února 2009 15:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 toby ale firmy prestaly delat 125, presedlali by na 75 a 150...to je zas blbost, takhlec uz je to zajety a vetsina firem dela stejny objemovy skupiny...tady ty atypy jsou vzdy o skupinu navic ale je jasny ze to sou prevazne starsi stroje (gdyz se este delavali 150 atd atd) a mladej frajirek si koupi 125 pac ma A1 v papirech a 150 si koupi az bude mit v papirech A omezen., bude mit vic rozumu a misto nez by ji dojebal tak ji zrenovuje...takhle ta jeho puvodni 125 zarve v nejakym poli nebo polacce a stara 150 dostane novy lak...samozrejme ze to tak ale nefunguje...
Datum: 14. února 2009 15:14
 kdyby tak bylo AM na motorky do třeba 75ccm od 15 a třeba A1 na 150ccm od 16 ...to by bylo jiný kafe
Datum: 14. února 2009 13:27
 tohle jsou takovy famy s tema ridicakama...tohle se nekde objevilo v nakym clanku na netu a hned z toho vseci delaji vedu,jinak v tom clanku bylo ze se zrusi skupina AM,a nejnizsi skupina bude A1 od 16 let,vubec se o tom jeste nejednalo,ten zakon este oficialne neni ani jako navrh
Datum: 14. února 2009 7:57
Jméno: Jawmaster
IP: uživatel1225
 Hlee sem objevil že prej tyhle čínský šroty jezdí 70
já myslel že spadnmu ze židle
http://atv-rakovnik.cz/?p=productsMore&iProduct=61&sName=Minibike-49cc--sportovni-vzduchovy-filtr-a-sportovni-vyfuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 8:04
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Super,myslel jsem,že jsem jediný co se vysekal na minibiku.To je strašný na fichtlu jsem v životě nespad a na miibiku po 1 měsíci  .Spadl jsem tak ve 40citce,ale dodřený jsem byl strašně
Datum: 10. února 2009 8:04
 nesnáším tuto motorku!
Datum: 09. února 2009 22:07
 toto je naprostá blbost! já sám sem se na tom vysekal naštěstí v malý rychlosti ale i tak sem to odnesl...
Datum: 09. února 2009 22:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 bohuzel ma to nevyhodu - gdyz se rozmaznes tak se pred tim neproletis ale rovnou rejes po asfalte...od nas tu jeden jezdi na minibajku zavodne...ale dospelej se na to nasouka s obtizema nebo na tom vypada jak medved  je to proste jenom dalsi jiny smer kam se motocyklvy sport ubira...
Datum: 09. února 2009 21:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5237
Datum: 09. února 2009 19:45
 jo ale toto je činskej shit... to blata lítá opravdu hodně
Datum: 09. února 2009 19:41
 je to tak, tyhle mrdky jezdi 70 v pohode, mel sem co delat abych na fichtlu nadrbal kamose na tejhle malej kurve
Datum: 09. února 2009 19:13
Jméno: jim
IP: uživatel5239
 vetsina minibiku jezdi kolem 80
Datum: 09. února 2009 18:58
 keci v kleci... toto jede maximálně 50-60... osobní skušenost..s fichtlem tomu ujedete... na takovým hajzlovi sem se vyboural
Datum: 09. února 2009 18:49
 je to tak, minibike jezdí těch 70
Datum: 09. února 2009 18:05
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 A čemu se divíš.Já jsem minibika měl a taky jsem s ním jezdil 70.
Datum: 09. února 2009 18:01
 Zdar,vím že jste se už k tomu vyjádřili už níže.Chtěl bych si jen udělat v hlavě pořádek.Když mě policajti uvidí jak tlačím cross fichtla po silnici-tedy nemá techničák ani SPZ,můžou mi něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 18:40
 no teoreticky ne protže to nemaj jak dokázat. Ale pokud ti šáhnou na motor a budeš ho mít teplý tak to už je důvod. Ale pokud tě neviděli tak ne
Datum: 30. června 2009 18:40

No fízlové jsou čůráci zastavej i když to vedeš na silnici ale nemůžou ti to zabavit protože jsi na tom nejel.
A celní správa ti nic nemůže udělat!! xD
Datum: 14. února 2009 7:05
 no dobře, ale ti poliši sou dneska úplný vymatlanci, protože ja oni poznaj že to má objem 50????????????????????????????????,,,,,, jediný čeho se fakt bojim, je celní správa, ti ti můžou skoro všechno.
Datum: 01. února 2009 13:22
Datum: 01. února 2009 12:18
 vojto co ja si pamatuji z autoskoly tak pokud to ma nad 50cm3 tak na to papiry mit musis,sice na tom nejedes ale po silnici se to hejbe,kouknu se ti do sbirky zakonu jestli chces
Datum: 01. února 2009 12:04
 a i kdybych tam šel s ninjou která má objem 1000, tak seeš furt chodec sakraty na tom nejedeš!!!!
Datum: 01. února 2009 11:47
 jj,taky myslim ze je to omezeny obsahem valcu do 50cm3,kdyz by si tlacil cokoliv vetsiho tak potrebujes prislusnej ridicak tusim
Datum: 01. února 2009 11:45
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 motor: co vim tak to neni omezeny konstrukcni rychlosti, ale obsahem valcu takze do 50ccm ses povazovan za chodce
Datum: 01. února 2009 11:33
 Myslím že si klidně můžou říct o občanku, a ani bych se nedivil kdyby od toho stroje chtěli nějaké papíry (z vlastní zkušenosti, když jsme vezli fichtla na STK na vozíku, zastavili nás, a chtěli od něho techničák)
Datum: 01. února 2009 11:33
Jméno: motor
IP: uživatel680
 počkejte když talčíte motorku co má vetší konstrukční rychlsot jak 45 tak už neni chodec takže mužou ne?
Datum: 01. února 2009 11:02
 Moc dík za odpovědi.
Datum: 01. února 2009 10:42
 v tomhle případe si chodec takže ti nemůžou říct ani ň
Datum: 01. února 2009 10:31
 nemužou na tebe
Datum: 01. února 2009 10:26
 jo, políbit prd.l
Datum: 01. února 2009 10:18
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 co mi může udělat policie když sem ujížděl zahodil fíka a utekl ?? akorát sem k němu došel a měl vypuštěný kola a faja byla prič. prosím hodně měto zajímá, dneska semi to stalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 12:41
 u nás mají VW Transporter 4x4, státní a ještě tu máme obecní policii, která má čtyřkolku (Journeyman ATV 260), a vůbec na tom neumějí, takže si myslim že bych jim ujel i když mám uplně tu samou  ale těmhle bych ujížděl i na fichtlu protože ty tě nenechají jet protože je to živí (je to soukromá firma), státním bych asi zastavil
Datum: 01. února 2009 12:41
 Mě v 19 letech chytli policajti jak jsme jeli s kámošem na koupák a byli jsme jen v plavkách  . Měl jsem papíry na auto ale na PIO ne. Motorka má papíry, technickou. Dostal jsem 5000Kč pokutu a jel jsem dál  .
Datum: 01. února 2009 12:20
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 utekl ale bojím se že si ten magor opsal značku bo tak něco a bude ztoho průser
Datum: 01. února 2009 12:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na fiku poustej pac co myslis jak na tom litali oni gdyz byli mladi, to vis ze taky bez papiru...horsi ine stroje...tam tolik pochopeni uz nemaj...jinak pokud vidis pole a oni maj novej bourak kerej si nebudou spinit tak bych to normalne strelil do pole a nerozmejslel bych se, posledne sem jim takhle plachl, este sem se ohlidl a oni byli zajety cumakem ve skarpe, pak nasedli a jeli zpatky...to patri k dospivani...zase gdyz te capnou tak nesmis bejt moc drzej jinak je vytocis a to pak s nima neni lehky...he s tou prochazkou - kamose takhle jednou capli a byli tak drzy ze mu sahali na valec zda je horkej, samozrejme byl a on jim rekl ze byl litat na poli a tak mu nic rict nemohli...jednou za par let si na to vzpomenes a budes usmivat jak si jim utek jako malej kluk
Datum: 01. února 2009 11:57
 kamose chytli podruhy na pitbiku ceka ho soud,mnimalne do 25zakaz rizeni,pokuta,no mestaci sou svine kor ty nasi statni by akorat vypustili kola
Datum: 01. února 2009 10:02
 Jak říkal vojta  .nejlepší je to zatavit a tahnout,pokud tě neviděli. Pokud máš fichtla,nějaký rozjachtaný polib,tak řekni,že to tahneš na šrotiště
Datum: 01. února 2009 9:42
 já když vidim poliše, "taky nemám řdčk", tak to chcípnu, slezu z toho, a jak oni přijedou blíž, a ptaj se mě na různý hovadiny, a kde mám řidíček, tak jim řeknu, "na co potřebuju řidičák, když na tom fíku nejezdim, oni na to, a tak co s ním chodíte dělat, já říkám, že s ním chodím na procházku, a oni mi můžou ůplný hovno, ale nesmí mě vidět, jak na něm jedu, to by byl holt průser no.
Datum: 01. února 2009 8:19
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 bobky mám  ale tak sem myslel že ujedu ale nák seto nepovedlo mno  snad mu stačilo to žesi vzal moje pěkný čepečky a faju a vyfoukl kola mno
Datum: 01. února 2009 2:44
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 ale jediny co stoho budes mit tak sou ty bobky co mas ted a zazitek!
Datum: 01. února 2009 1:27
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 heled ja jednou ucil maldou jen tak na simakovi a ani jeden nemel helmu a capli nas poldove a zacali to resit aby nahnali strach!pak mi rekli at to dotlacim dom a byl pokoj!navic ridila malda a ja mam papiry na jen na auto!proste byli v cajku tim chci rict ze nekde naa vesnici je urco lepsi zastavit nez si hrat na hrdinu a zbytecne bojovat!
Datum: 01. února 2009 1:25
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 měli novou káru tak snad byli vpoho ale bojím se že ztoho bude průser
Datum: 31. ledna 2009 23:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no jak který maj nový auta  aby zrovna tyhle nebyli nasraný, že ho pravě nemaj...  ......ale jinak si z toho fakt nic nedělej........vim jakej je to pocit, parkrát sem už měl taky potyčky s fízlama(nikdy sem jim teda motorku nenechal, ale jinak ok)....... nic ti nemužou......
Datum: 31. ledna 2009 23:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zalezi jak moc budou v nalade...me gdysy o prazkach capli, kamoska bez helmy, ja jen s obcankou, z fichtla chcal benal - deravej plovak...zamaval, ja zastavil, rekl dokladu, dal sem obcanku, dal dejchnout, nic, nadaval, pak me pustil...to bylo jeste v noci gdyz v sousedni dedine byla zabava...pak sem jel s kamosem (oba bez helmy asi po tejdnu), videli, nic neudelali jen mi ten jeden co tam byl na praxi gdyz me potkal tak rekl ze priste si me podaj...za nejakou dobu sem serizoval predstih za chodu naproti jejich stanici, kraval ale nakonec ani nevysli pac sem to radsi vedl dom...prej si me zas chteli dat ale jelikoz si me poprvy nedali pri cinu a podruhy sem to talcil dom tak nebylo co resit...jinak dneska uz to neni moc sranda gdyz ti daj odklad...to je horsi gdyz si pak nemuzes udelat 2 roky (negdy i 3) papiry...a tady to davaj od 16 let bez kecu...zase zalezi na koho potkas...a vubec maj novy auta tak by mohli bet aspon ten tejden povolnejsi
Datum: 31. ledna 2009 22:53
Jméno: Horst
IP: uživatel5139
 něco podobnýho se mi stalo v době minulé.Policajt došel za tátou ať mi dá pár facek ať si udělám řidičák.No a v roce 1978 jsem ho o prázdninách měl.A nenadávej na zákony kdybys porazil nějakou babku tak ten řidičák nebudeš mít hezky dlouho.
Datum: 31. ledna 2009 21:14
 moc to prožíváš.... z toho fakt nic nebude..... když si vybili vztek na vypuštění kol a ukradenií faji..... z toho nic nebude
Datum: 31. ledna 2009 21:11
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 jo tak doufám že ztoho nic nebude
Datum: 31. ledna 2009 21:03
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 JJ to mužu potvrdit zatloukat !!!!!!!
Datum: 31. ledna 2009 21:03
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 no nic nebude.....co by bylo....hlavne zatloukat,zatloukat,zatloukat a i kdyby te 10 znamejch videlo v bordelu tak zatloukat,zatloukat,zatloukat.....neboj..
Datum: 31. ledna 2009 21:02
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 jo a byla to dodávka  sakra radši si dám na chvilu pokoj
Datum: 31. ledna 2009 21:00
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 myslíte že ztoho něco bude teda??? toby už dojeli dneska ne??? když seto stalo kolem 16 hodin ale pro fíka sem si zašel až o 3 hodiny pozdějc radši
Datum: 31. ledna 2009 21:00
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 to já už doněj narval nákejch 5000+ještě 2000 za něj ale tak prostě sem vypl mozek a jenom utíkal
Datum: 31. ledna 2009 20:58
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 tak kdybych mel pod prdeli fichtla s papirama a pojistkou a ne splaseny trubky ceny 10 piv tak bych zastavil a diskutoval....a ver mi ze by to dopadlo stejne
Datum: 31. ledna 2009 20:58
 a hlavně času
Datum: 31. ledna 2009 20:54
 no dyk právě to je celkem těžký to tam nenechat toho fíka jako seš celej vystresovanej že budeš platit pokutu jak svina tak ho radši zahodíš a běžíš do lesa co to dá  ..ale já bych se snažil toho fíka tam nenechat mám v něm docela dost pěněz
Datum: 31. ledna 2009 20:53
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 já sem vůbec nemyslel v tu dobu jinak bych ho tam nenechal ale tak co já nemám řidičák  jemi 15 a kvuli podělaným zákonům můžu až od 16 na fíka tak jako není to napiču todhleto???
Datum: 31. ledna 2009 20:51
 pak nějak nechápu proč jsi zdrhal, když jsi měl všechno v cajku....
Datum: 31. ledna 2009 20:49
 si myslim že z toho nic nebude,protože kdyš ti vypustili kola a vzali fajfku že uš tě nechaj.ale fíka bych tam nikdy nenechal
Datum: 31. ledna 2009 20:49
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 já měl helmu ale jel sem po vesnici s kámošem a najednou policajti zanama tak sem to pořádně rozjel a zahodil dopole a pak jenom utíkal ale ztratil sem tam botu tak sem utíkal asi tak 3 km přes les a pole  myslíte že ztoho bude nákej průser ?????
Datum: 31. ledna 2009 20:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
Datum: 31. ledna 2009 20:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyby byly hodne drzi tak si doslapnou na platitele pojistky (pokud je znacka registrovana) cili asi na tveho tatu predpokladam...ale bobky si nedelej, rekni ze se spletli, ze blbe videj na pismenka a oni delat nic moc nemuzou...
Datum: 31. ledna 2009 20:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
Datum: 31. ledna 2009 20:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
Datum: 31. ledna 2009 20:33
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 já si ztoho prdel nedělám a mám ho přihlášenýho všechno
Datum: 31. ledna 2009 20:33
 a měl si ho přihlášenýho (se značkou,atd...)?
Datum: 31. ledna 2009 20:31
Datum: 31. ledna 2009 20:28
 za tohle tě čeká trest smrti......
Datum: 31. ledna 2009 20:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tetka jsem vydel stat na parkovisti nakou JAWU cervenou bez espezetky nevim co to bylo melo to lampu jako mustang a kulatou nadrz tak si myslim jestli to nebyl roadster?? nejradsi bych ji ukrad  nez tam zrezavi nekdy se podivam jestli tam este neni akorat aby tam nebyla kamera jeto ve meste
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2009 15:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
  stejne tam zachvili zni bude hromadka rezi chtelo by to najit majitele a zeptat se ho nekdy se tam mrknu jestli tam este bude ale asi zani bude chtit dost zname nektery lidi radsi to nechaj zreznout a hodejto dosrotu nez by to prodali
Datum: 13. ledna 2009 15:46
Jméno: majitel
IP: uživatel4545
Datum: 12. ledna 2009 20:09
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 JJ,ZdenekK má pravdu.Jestli jí tak chceš tak se zeptej majitele jesli ti jí neprodá!
Datum: 12. ledna 2009 19:45
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
Datum: 12. ledna 2009 19:24
 To ZdenekK:asi tak
Datum: 12. ledna 2009 19:01
 to je fakt, s kradenim bych se tady zrovna moc nechlubil
Datum: 12. ledna 2009 19:00
Jméno: ZdenekK ®
IP: uživatel3276
 Pokud to s tim kradenim myslíš vážně, tak doufám, že tě při tom chytí policajti, nebo na tebe narazí majitel a dá ti řádně přes držku.
Datum: 12. ledna 2009 18:58
 Zas jeden OT..  chcem s kámošem koupit fáčko nebo škodovku, jde o to jestli původní majitel může trvale odhlásit auto z evidence BEZ dokladu o eko. likvidaci? četl sem o tom hafo diskusí, moc sem to ale nepobral. Ješte sem četl, že majitel může nově od 2009 udat jako důvod k vyřazení, že „zanikl účel využití vozidla“. Třeba že si udělal z auta kralikárnu, nebo přístřešek na dřevo  jak je to v reálu...? Dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 22:51
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 napada me koupit auto od majitele domluvit se snim ze mu ho nekdo ukrad ty bys ho mel 2 roky ve stodole a az by se na to zapomelo tak majitel by auto normalne odhlasil a tobe by auto zustalo
Datum: 09. ledna 2009 22:51
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 hale co se tyce toho katalyzatoru tak ten meli až posledni Fačka
Datum: 08. ledna 2009 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel4937
 v republice se vali desetitisice odhlasenejch vraků tak proc se upinat jen na skodovku a favorita???
Datum: 07. ledna 2009 22:45
 Jojo právě to je ten problém-eko poplatek za převod...chcem to jen na blbnutí, takže těžko budem kupovat favo za 2000 a platit kvuli převodu 10k
Datum: 07. ledna 2009 21:10
 No právě že změnilo, od začátku roku, nikde o tom ale nepsali dost jasně
Datum: 07. ledna 2009 21:03
 Jo a pokud si ji chce koupit S TP a přepsat ji, počítejte s tím že to bude za 10000,- za převod... Nejsem si jistý jestli Favorit má katylyzátor, ale myslim, že né, takže to nesplňuje ty normy a je to za velké peníze..
Datum: 07. ledna 2009 21:03
 Co vím, já tak jedinně doklad o likvidaci nebo když vozidlo zaniklo.... Ale je možné, že se to změnilo
Datum: 07. ledna 2009 21:00
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 Vy ste taky hovádka tak to vezmu přes škarpu mezi stromy, teda s origo fikem to trochu nejde ale kdyš na to daš vydlice ze simala tak to de rasssss- dva a nějaká niva mi muže polibyt vífuk  lol akorat tam musite mít vodítka na řetěs jinak to bylo marny.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 12:05
Datum: 27. prosince 2008 12:05
 Tak je to jasný,je psal to s.v.i.t.a
Datum: 27. prosince 2008 10:57
 jen se nědelej
Datum: 27. prosince 2008 10:23
 vypada to tak
Datum: 27. prosince 2008 7:37
 heej my tady mame stejny IP nebo co????????????????coto jeeeeeeeeee jakto??tady v tom zapadakove je asi verejna IP
Datum: 27. prosince 2008 0:33
Datum: 27. prosince 2008 0:31
Jméno: Standa
IP: uživatel4839
Datum: 26. prosince 2008 23:32
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 zdar,může jawa 50mustang na dálnici(mam ho potuněnýho a jede mi 110km/h).
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 19:09
Jméno: alofok
IP: uživatel1200
 Zdar draci co to mate za 4z ja ze 175/477 litam ve dvou tak 130km/h a v jednom tak 150-160km/h
Datum: 20. září 2010 19:09
Jméno: alofok
IP: uživatel1200
 Zdar draci co to mate za 4z ja ze 175/477 litam ve dvou tak 130km/h a v jednom tak 150-160km/h
Datum: 20. září 2010 19:08
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jo a kamos nekdy tu vystupuje jako franc 654123 si nechal odlejt novy primaro sekundaro 16 si poridil a odlejt uplne malickou rozetu a na vysokou rychlost stacilo jen lepsi zprevodovani....Tech 65 co ma fichtl konstrukcni rychlost by dal snad na jednicku
Datum: 24. července 2009 12:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 specialne pro hajda  ochybuju ze by tam mel magneto.Jestli tam nema bezkontakt nebo baterku tak by se prez 70 tezko dostal...
Datum: 24. července 2009 12:09
 hej co jsi tam všechno dal??? Docela by mně to zajímalo potřeboval bych zvýšit výkon jelikož mi 500m za zadkem stojí každý den chlpatí dík .
Datum: 14. února 2009 20:41
 Cawte takze newem ako vy ktory tomu neverite ale je to mozne dosiahnut s pioniera taku rychlost...len treba vedet ako nato a netreba nato ziadnu inu prevodovku stacio tam klasicka pionierova.
Datum: 31. ledna 2009 14:06
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 je jasny,ze je to nasere,kdyz jim to jede do kopce a nemuzou ho vysplhat na dvojku,po ty dalnici bys urco tech 110 nedal,je tam strasnej vitr,a odfouknulo by te prvni rychlejedouci auto
Datum: 28. ledna 2009 9:47
 Ty jsi ale xxxxxxx...chytry clovek..Kdyby jsi si to tu precetl poradne, tak byses dozvedel, ze tu padlo take slovo SEKUNDAR (poku jses jeden z tach slabomyslnych, tak je to mala rozeta vepredu, nekdo tomu take rika pastorek..)...jo, a jinak je na pionyru predepsano vecinou 65km/h, a nebo 60km/h...Zadnejch 80km/h...Ale to nic...Teda pokud se bavis o konstrukcni rychlosti, pac jina predepsana neni..
Datum: 19. ledna 2009 20:30
 Ty jsi ale xxxxxxx...chytry clovek..Kdyby jsi si to tu precetl poradne, tak byses dozvedel, ze tu padlo take slovo SEKUNDAR (poku jses jeden z tach slabomyslnych, tak je to mala rozeta vepredu, nekdo tomu take rika pastorek..)...jo, a jinak je na pionyru predepsano vecinou 65km/h, a nebo 60km/h...Zadnejch 80km/h...Ale to nic...Teda pokud se bavis o konstrukcni rychlosti, pac jina predepsana neni..
Datum: 19. ledna 2009 20:26
 take blbosti co tu pisete pred¨vodovka z fika neda nikdy vic nez 80 kolik ma predepsano aji kdybys tam mel nitrak aostatni lolickoviny proste ne tak tu nemel o 110 kach a promysli si co tu pises
Datum: 19. ledna 2009 19:53
 Hmm, tak to nevim.. Ja mam CZ 175/487... a ve dvou jsem daval i po rovine 110km/h..Ale je pravda, ze ve dvou 120km/h uz nechtela ani z kopce..A v jednom jsem to nezkousel..
Datum: 19. ledna 2009 17:11
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 sak 110 ma problem dat 175 477/01 magore
Datum: 19. ledna 2009 17:04
Jméno: franta123
IP: uživatel3228
 popadam se za bricho pri tech kecech!pozor na to fik se rozhodne nerozpada ani pri rychlostech kolem kila!podle me je to nejlepsí stroj,je ok pro zacatecniky i hodne pokrocily!je mozny ze ti to jede kolem kila ale podle tvyho pristupu bych tomu neveril.podle me ses jen namyslenej namachrovanej frajirek.tak hodne stesti.
Jo a jesi tam mas ty upravy co tu píses 70ccm,6ti kanal a 5q z 90tky a jede ti to jen 110 tk ses chudak!!!
Datum: 10. ledna 2009 18:46
 no je to sranda číst.KAždopádně ten od koho dotaz pochází nemusí říkat pravdu,ale jinak fechtl do k tomu kilču dá..Jen potřebuje dlouhou rovinu nebo mírnej kopec a pořádný sekundárko (20ti zubý).ale ta dálnice mě rozesmála  Chlapec musí mít asi tak jedinej strach a to je aby ho to na tej dálnici nevodfouklo..
Datum: 02. ledna 2009 1:49
 Magore, to je ficek, a ne nakej nasranej simson!!Ja s fikem dost zdrham, sice neujedu, ale davam zabrat Cz 487..
Datum: 30. prosince 2008 23:44
Jméno: johny
IP: uživatel1394
 ty magore dát 115 mam dát problémy s mz 150 po rovině a ty s fichtlem jedeš 30 a si rád tak nemachruj se to rozpadá při 60
Datum: 30. prosince 2008 23:29
Jméno: venca
IP: uživatel4799
 hale s fichtlem jet 110 vzdyt origoš jede tech 70
Datum: 22. prosince 2008 16:34
 1. Vyrobni tajemstvi 2. To neni uplne 100% moje prace 3. Proste to tam je..
Datum: 20. prosince 2008 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel4791
Datum: 20. prosince 2008 15:01
Datum: 19. prosince 2008 22:03
 Ladit, ladit...ja to mam na bezny jezdeni...a ne lezet pod tim furt..ale neni cas....ani chut...dnes uz ne..
Datum: 19. prosince 2008 20:39
Jméno: deda
IP: uživatel556
 Franto ty mas nejaky silacky keci mas v dachlu 70ccm 6k a je de ti to 80km to si docela ''tipek'' no nevim ale radci by si mel bejt v garazi vod tana do vecera a ladit ladit a ladit!!!
Datum: 19. prosince 2008 19:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no origo tachac jako kazdej tachac ma nejakou rezervu (aby ste si mysleli ze gdyz ve vesnici jeli 50 km/h a chlupati namerili 47,5 cili rezerva) a odchylku (zadnej starej analogovej neni naprosto presnej tak jako digitalni)...jinak se svou starou 21 sem mel rekord neco malo pres 80 (mereno jeho tachacem takze skutec. byla tech 80 nebo neco malo pod) ale chce to seundarko tak kolem 14z, slaby vitr v zadech a hladkou rovinku a jeste poloprazdnou nadrz a v ni nejakou lepsi smes (98 oktanovy benal a lepsi olej to pak jede zas o neco rychlejc)...jinak da se to tech 80 po rovine ale zaze zalezi na fichtlu a na jeho stavu + na vaze ridice ta tez neni zanedbatelna...
Datum: 19. prosince 2008 18:24
 Dobre, priznavam ze se necha z originala vytahnout 85km/h, ale ne na rovine..Na rovine zo priznivych podminek mozna k tem 80ti, ale nevim mno..Kamarad mel fichtla po dedovi, mel najeto podstivych 4500km, a lital jak drak, tehdy jsme ani rychlejsiho fika neznali...Ale z mirnyho kopce v lese, kdyz to kolem nej profrcel kamion a an mu vel do vzduchoveho pitle tak z nej 85 podle origo tachace vymack..Ale origo tachac...A ten v male rychlosti treba na jednicku na plno ukaze 40km/h, coz je blbost..pri tech 65-70je presnej...ale uz se to zase zacina rozchazet na druhou stranu..
Datum: 19. prosince 2008 16:37
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 dobře vyladěnej fichtl po GO jede těch 80-85 bez úprav, tak se zase franto prober, jsou věci kterejm se nedá věřit ale zrovna tomuhle bych věřil
Datum: 19. prosince 2008 16:28
 Jo, ale z kopce...se ztav, dame zavod  Se na to rad podivam..
Datum: 19. prosince 2008 15:55
Jméno: standa
IP: uživatel4785
Datum: 19. prosince 2008 15:50
Datum: 19. prosince 2008 15:30
Jméno: chuj
IP: uživatel1828
 a na co mam je to co pises kdyz tam neni fotka
Datum: 19. prosince 2008 15:17
Datum: 19. prosince 2008 15:12
 no a zasles naky odkaz na ten tvuj stroj..??
Datum: 19. prosince 2008 15:04
 Hej borci dobra diskuze, je aspon o necem...Ja dostal z Pionyra 98km/h a to z mirneho kopecka s 15ti zubou rozetou(sekundarem). Je pravda ze motor mam take dost potuneny ale take je to podlahac, takze odpor vzduchu a vaha  ...70ccm-6ti kanal atd.. A mam ho naprodej, kdyby neco...
Datum: 19. prosince 2008 14:38
Jméno: lampán
IP: uživatel982
 me jede fekál 55 a sem hepy
Datum: 19. prosince 2008 12:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 "jůůů a jeste tu O Karkulce..." tak tohlec sem riakl kamosovi gdyz mi tvrdil uplne to samy...cumel sem jak pul prdele z krovi gdyz to kolem me prohnal...jemu to lita taky ke 110, rekord newim kolik ma ale pravda ten motor je prekopanej od zakladu, origo sou prakticky jenom kartery a ty sou stejne jeste upraveny kvuli 5kvaltu...on s tim nema problem dostat z toho takovej vykon gdyz ma na to zkusenosti, vedomosti a dilnu...jinak k dotazu: na dalnici muze jen vozidlo s vyssi (nebo myslim ze i stejnou) konstruk. tychlosti nez 80km/h, fichtl ma 65 takze nemuze a tezko udelas na tom nejaky proverky bo atestaci nebo jak se tomu nadava ale vim ze to de gdyz si predelas vozidlo ale musis mit k tomu souhlas vyrobce + tu kontrolu atd atd coz neni to zas takova sranda...ale jinak blahopreju 110 umi dostat ze sveho stroje jen malogdo ale i ze seriovyho jde vymacknout do 80km/h (mozna z kopce a s vetrem v zadech  ale jde to)
Datum: 19. prosince 2008 12:00
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Na ''D'' ani ''R'' nemužeš jet s něčím co má k-ční rychlost menší jak 80km/h  ! A ještě jak bys vysvětloval policajtovi že ti motorka jede víc než má napsaný v papirech ? Abys mu řekl at jedou autem a ty pojedeš vedle na motorce a uvidí že ti to jede víc ?
Datum: 19. prosince 2008 0:03
 k původnímu dotazu: na dálnici můžeš ale nepočítej s tim, že pro to budou mít policajti pochopení. Navíc na dálnici je to nuda, né?
Datum: 18. prosince 2008 22:32
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a jen tak mimochodem - fichtl má v roku výroby trošku jiný čísílka než aprilia, je to sice nadčasovej stroj, ale některý věci pro ně byly tenkrát španělská vesnice...
Datum: 18. prosince 2008 22:24
Jméno: standa
IP: uživatel4774
 tomu rozumim  at to jede!!!
Datum: 18. prosince 2008 22:23
 standa: protože propad otáček při řazení je větší. Musí se hlídat výkon ve středu otáček a tak obětuješ špici.
Datum: 18. prosince 2008 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel4774
 kdyz muze jet aprilia 50 RS v uprave 150 v hodine,tak proc by nemoh fichtl....jenom ty motory uz nejsou "fichtl" .....jinak dvojka jde u kozla napřímo jako 3 u mustangamtak proc by mel mit mustang vyssi vmax....?
Datum: 18. prosince 2008 22:11
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 hele na dálnici může jet vozidlo s konstrukční rychlostí na 75 km/h fichtl má bohužel 65km/h .... a poldy zajímá kolik je v tehcnyčáku ne kolik to jede
Datum: 18. prosince 2008 22:10
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 jen pro zdenekk: prosimtě přidej si mě na icq 493748337
Datum: 18. prosince 2008 22:05
 co by nemoh mám takovej pocit že na stadáku je rekord 150 mislim že to bylo i v telce na 2ce
Datum: 18. prosince 2008 22:02
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Hahahahah,to neni pravda nevim proč by se měl rozsipat.110 neni na mustanga až tak velkárychlost ted se snažim z něj vytáhnout výc a docela se mi to vede!
Datum: 18. prosince 2008 22:00
 Chááá, chááá...... vy co nevěříte, vůbec netušíte o co go! Já jezdim závody mopedů a ti nejlepší mají na delších rovinkách přes 115 km/h !!! A to má moped jen dva kvalty!! Takže 110 na mustangu nemůže být, při patřičných úpravách, problém.
Datum: 18. prosince 2008 21:54
 sorry ale fichtl by při 110 vzlítnul nebo by se rozsypal. spíš ti ten tacháč ruší magneto nebo elektrika. fictl fakt 110 nejede.
Datum: 18. prosince 2008 21:54
 cau docela by me zajimal tvuj stroj? kdyztak si me pridej na icq moje je 393865996 dik
Datum: 18. prosince 2008 21:51
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 frikuline moch by si mi dat tvoje icq moje zní:493748337 prosim jenom se chci na něco zeptat.
Datum: 18. prosince 2008 21:31
 to je hrozný jak nikdo nevěří....!!!!! Prověř pak urážej....! Speciálně kejmls a patrik....!!!!!
Datum: 18. prosince 2008 21:27
 Nechte ho...!!!! Mě jede mustang taky ke 110...!!!!!! Zajímá mě tvůj stroj...ukaž ho někde...  Nebo napiš na mail ICQ dík...
Datum: 18. prosince 2008 21:26
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 Jak že z ní ta adresa?
Datum: 18. prosince 2008 21:26
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Jestli mi tu nekdo nevěří ,napíšu mu adresu a názorně předvedu!!!
Datum: 18. prosince 2008 21:24
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Jako ty kejmls.
Datum: 18. prosince 2008 21:23
 na dalnici s jawa 50 mustang nemuzes,protoze s tvoji rychlosti 45km/h by te predjizdeli i nakladaky
Datum: 18. prosince 2008 21:22
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 zase jeden co si tu dělá prdel
Datum: 18. prosince 2008 21:21
Datum: 18. prosince 2008 21:19
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Ne na motorku!
Datum: 18. prosince 2008 21:17
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 jo a ještě k tomu tachometru to máš z kola?
Datum: 18. prosince 2008 21:17
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Značkovej!
Datum: 18. prosince 2008 21:16
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 digitální leda od větví
Datum: 18. prosince 2008 21:15
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Nene, mam novej digitální!
Datum: 18. prosince 2008 21:14
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 no na dálnici jet určitě nemůžeš a už bych chtěl vidět jak jedeš 110km/h.
Datum: 18. prosince 2008 21:13
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 hmmm a co jaako? beztak ti tacho ukazuje u 40 km/h víc
Datum: 18. prosince 2008 21:13
 pokud tě nechytnou tak jo.
jinak dle zákonů ne
a budou to hodnotit podle zapsané max v papírech,takže je nebude zajímat kolik ti jede
Datum: 18. prosince 2008 21:07
 dobry co to je zač všichni se tady zminuji o bengach nivě to je naka lesni policie nebo co ja moc po lese nejezdim
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 18:50
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 JJ souhlas 100% pac Lada-Niva 120 4*4 je opravdu kara jak drak.ja ji v lese potkal jen jednou,ale nastesti panove mely pochopení a moji 05tku neresily,dys me potkaly na ceste ne na stromkach
Datum: 10. ledna 2009 18:50
 Jo u nás ji maj měšťáci ale ty sem u nás na vsi ještě neviděl...jinak super kára
Datum: 29. prosince 2008 19:53
 no jo je to parádní kára teda pokud vás zrovna nehoní po lese
Datum: 18. prosince 2008 16:20
 ta "mrcha" vijede opravdu vsechno!jinak to je snasd do ted normalni ze na kazdej pol. stanici maj nivu...Ladu nivu
Datum: 17. prosince 2008 20:41
Datum: 17. prosince 2008 17:58
 lesni policie  to slysim poprvy  ,kazdopadne lesaci a hajny tyhle nivi mivaji,a taky policajti v oblastech kde museji na polnacky(treba kvuli chatarum),je pravda ze to vyjede uplne vsechno
Datum: 17. prosince 2008 17:04
 Některý státní maj ještě tyhle auta, a je problém jim ujet třeba na pole protože ta stará mrcha vyjede všechno
Datum: 17. prosince 2008 15:01
Jméno: chosee
IP: uživatel1201
 zdar.prodam nadrž 21 plně funglovka,,150kč chcu za ni
piste na email:ohanka.j@seznam.cz
sry seso,potřebuju to prodat nemaž to pls..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 18:52
Jméno: adam
IP: uživatel4659
 uplni tataři oba ,za 1 uplně jiná rubrika ,nevim co to ma co delat s policii a pak na inzerci je jina stranka
Datum: 14. prosince 2008 18:52
 Čau,jestli by někdo měl zájem tak já mám nějaké plechy doma,vrchní bříška 2x a přední blatník taky 2x.Vyměním za jiné díly na pionýra a nebo prodám.Pište na email.Díky.
Datum: 13. prosince 2008 13:30
Jméno: Yakub
IP: uživatel4150
 zdary hele chtěl bych se zeptat já mam jawu 50/23 mustang a mam v TP konstrukční rychlost 45km/h a jiní mají to samý ale 65km/h tak bych se chtěl zeptat jestli bych na tom mohl legálně jezdit s řidičákem od 15ti let. Protože to sice splňuje podmínky ale je to asi přepsaný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 19:30
Jméno: kos
IP: uživatel5377
 CO JE PSÁNO TO JE DÁNO !!!
Datum: 23. února 2009 19:30
 důležitý je to co máš v papírech a ne co máš za motorku takže kdybys měl ridičak na A s omezením tak bys stejně mohl jezdit na něcem co má 100 koní kdyby to mělo v papírech napsaný 25kw
Datum: 08. listopadu 2008 17:11
 ty rovná se štastnej človek!!! já mám 555 a mám AM a já jim na tech 5 KM kaslu at me treba zavrou... pac v tomhle deb.lnim state se za jakoukoliv cipovinu musi platit a na vsem nejvic vydelat!
Datum: 08. listopadu 2008 15:08
Jméno: TOMAS
IP: uživatel4504
 JJ MOZES
Datum: 08. listopadu 2008 14:37
 chcem sa spytat ci by som mohol od 16 rokov si spravit vodicak na 125a ci by som enmohol jazdit na čz 175/478..dakujem vopred
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2008 20:09
 Kámoš má čz 125, v papírech je 125 na štítku je 125, ale motor má 175, vše mu sedí už ji tak koupil asi si to
někdo udělal, když tě zastavěj tak na to nepřijdou. Teda dle mě. Nevim jak je to s technickou.
Datum: 22. listopadu 2008 20:09
Jméno: Honza
IP: uživatel3648
 nazdar chlape, jezdit na ni nemužeš... zákon je tak danej max 125m3 a max 11kw. Nesmiš překročit dle zákona ani jedno. Kw by ti možná odpustili když tě zastaví ale obsah ne.
Datum: 02. listopadu 2008 16:13
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 no tak řidičák si klidně udělej, ale na 175 s nim legálně jezdit nebudeš (aspoň teda ne v česku), prostě je to do 125 ccm a 11 kW a 175 ccm je jaksi moc...
Datum: 31. října 2008 18:28
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 custe muzete mi tady prosim dat nejakou stranku kde je napsany zakon o jezdeniv lese
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 18:55
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 mel bys to mit psany v ridicaku ze nesmis jezdit po lesních cestach a td...ale podle me je to sracka,pac v lese potkavam mnohem hlasitejsi stroje nez je moje 21,trebe nedavno me malem smet typek se 130 RS a jako docela sem cumel.
Datum: 10. ledna 2009 18:55
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 myslim, že v lese můžeš jezdit jenom po cestach,pokud neni zrovna před lesem značka zákaz vjezdu
Datum: 12. prosince 2008 19:23
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 a myslim si ze jezdit v lese muzes to neni ničí cesta a to by tam nemohli jezdit ani traktory
Datum: 20. října 2008 21:59
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 souhlasim s mustaf  jezdit hlavně tam kde sou posedy
Datum: 20. října 2008 21:57
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 no tak když je (v autoškole o tom nebyla ani zmínka tak nwm) tak at ho aspon dodržují všichni nebo nikdo a né jenom někdo
Datum: 20. října 2008 16:17
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 takovej zákon opravdu existuje! je tam že v lese nesmíš stát nebo jezdit motorovym vozidlem
Datum: 20. října 2008 12:42
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 nás taky zastavil lesák a cosi mlel ( před lesem je zákaz vjezdu ale jen z jendý strany) a tak nám začal říkat taky jak plašíme zvěř ....ale mně by fakt zajímalo co e lepší jestly" vystrašit" zvěř nebo ju zabít???
Datum: 20. října 2008 8:00
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 co máš furt s tím lesem ??  myslim že když tam není zákaz vjezdu atd. tak v poho a o plašení zvěře at mi něco řikaj když tam vběhne 10 lesáků s motorovkama a řežou celý den tak to není rušení zvěře ??
Datum: 19. října 2008 22:41
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 hosi custe, muze se legalne jezdit po lese? neni to soukromy les.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 21:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nemels bys tam plasit zver ale co oci nevidi to srdce neboli (pro ty myslivce co sou pekny hulvati)
Datum: 19. října 2008 21:00
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 http://www.stream.cz/video/11/34650-fichtl-race-2007 všichni co souhlasite že kurvení fichtlů je škoda tak písněte
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 16:53
Jméno: maresuk
IP: uživatel5936
 když si uvědomím jak mají fichtli blbě řešený vidlice a pružiny tak s takovouhle rychle dojezdí. Pokud to nemají udělaný nějak jinak
Datum: 09. května 2009 16:53
Jméno: Venca
IP: uživatel4799
 Tak to jsou hovada tem bych nepucil ani svyho mustafa.tem ani kolo to at raci chodi pekšky.
Datum: 02. ledna 2009 13:34
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 To u mě tihle klucí skončili. Takovýhle kraviny se neosvědčili (to bylo bolístek). Jinak mam fichtla sice barva trochu (fakt trochu) obouchaná ale lítal 80 na rovině teď sou kroužky v loji tak musim koupit nový. Navíc je komplet v origo stavu a má nalítáno k dnešnímu dni 5500km (z toho 2000 sem najezdil já) za tu dobu co ho mam tak žádná vážná porucha nebyla. Foto zde: http://img57.imageshack.us/my.php?image=sa402095jk4.jpg
Datum: 17. prosince 2008 21:35
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 To u mě tihle klucí skončili. Takovýhle kraviny se neosvědčili (to bylo bolístek). Jinak mam fichtla sice barva trochu (fakt trochu) obouchaná ale lítal 80 na rovině teď sou kroužky v loji tak musim koupit nový. Navíc je komplet v origo stavu a má nalítáno k dnešnímu dni 5500km (z toho 2000 sem najezdil já) za tu dobu co ho mam tak žádná vážná porucha nebyla. Foto zde: http://img57.imageshack.us/my.php?image=sa402095jk4.jpg
Datum: 17. prosince 2008 21:33
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 dát jim přez hubu a byl by pokoj mě je 14 a takovýhle kraviny s fichtlem nedělám já mam fichtla naleštěnýho a běda jak by se na něj někdo křivě podíval nebo by řek že je to sráč fichtl je prostě super stroj
Datum: 17. prosince 2008 16:37
 tým hajzlom bych nepučil ani kolo natoštak fichtla!! to si ani nezaslouzijuu!! smradi jedni rozmazlení
Datum: 30. listopadu 2008 7:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak 555 mel oproti pozdejsim verzim mensi maximalku za to disponoval silou a to hlavne v kopcich...jinak souhlasim s Hladou nemam to srdce mu ublizovat...chovam se k fichtlovi tak jak se pak bude chovat on ke me...gdyz sem na nem radil tak vykon nic extra za to gdyz sem ho zrepasoval tak on se mi odmenil 75 po rovince...chapu ze se na tom uci a ze je to nejlevnejsi varianta na nauceni ale kopat do nej to je proste rozmazlenost nic jinyho
Datum: 19. října 2008 20:57
 jo a 555 neni slaba! nahodou je to silnej stroj (kdyz se dobre zajede atd...) dyt se mnou a s tatou (tak 140 kg) to jezdivalo do kopca za dva vysoky otacky! ke konci kopci na tri... ted jedu ja sam (55 kg) ten samej kopec celej kopec za dva plny otacky ke konci stezi za tri! proste sme to blbe zajeli a ted toho lituju prez zimu ale de navybruzs
Datum: 19. října 2008 20:00
 já bych to udělal takhle... toho HAJ:LA bych nejdriv povesil za kule do pruvanu (esi nejaky ma!) pak bych ho nechal sundat ze by ho nekdo z kopnul no a jak by skucel na zemi, vzal bych si fichtla vjel si na tu spinu a zacal na nem delat kousky takovy, jako s nim delal on! jestli by se muá to libilo! pro me má fichtl dusi! neni to jen stroj je to proste kus me!
Datum: 19. října 2008 19:57
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 já s ničením fichtlů souhlasím akorát nesouhlasím s ničením 555 a níž ! páč ty 555 a níž byly celkem slabý a nemá podle mně cenu je dávat na cross... a sou takový hezčí ... fichtlů je přece jenom mraky a za litr seženete supr pojízdnýho fichtla bez papírů a s hroznýáma obouchanýma barvama ... jo a proč se tak kurvěj? protože většina lidí si je pořizuje když jim je okolo 12 a nemůžou na silnice .. kdyby ho koupily s papírama vyšlo by je to hafo draho a zachvilku by apíray propadly! tak si to radši každej upraví na ty polňačky a pak zjistí že ho baví cross , skákání atd... noa tak si to prostě upraví no .. co je na tom! horší je kazit jawy 150 C sem taky vyděl.... ale prostě fichtly sou tu od ježdění a a ostatní jawy od renovování! třeba takovou jawu 500OHC sem vyděl i za 356 tisíc!
Datum: 19. října 2008 19:41
 mám jednoho fichtla normálního a jednoho na zkurvení
Datum: 19. října 2008 19:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec at si sezene simala a kope si do neho fichtl uz ma roky a ma pravo na duchod...navic je to veteran takze je vyhodnejsi prekopat ho do originalu cimz mu stoupne cena a dale jeste stoupat urcite bude...
Datum: 19. října 2008 18:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 chapu kazdej na tom radil ale kopat do neho? to at si dela s trikolkou...
Datum: 19. října 2008 18:49
 ale kusujte,, normalni fichtlareni,,, porad je to nastroj k uceni a dospivani,,,, ja vim uz to tahne na veterana,,, ale nedelejte ramena,,, ja teda nemel na to kdysi vubec pomysleni,,,ale ? fichtl + puberta = dospivani,,, jako kdyby jste nikdy nebyi v puberte,,,, ,
Datum: 19. října 2008 18:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 maldi a rozmazleni...gdyz sem byl tak v jejich veku tak sem taky zkousel gde co preskocit a tyral sem ho jak to slo ale urcite bych do neho nigdy nekopal nebo zamerne neposkodil...gdyby to byly kusy ze sroty tak se to mozna trosku pochopit ze s tim skakaj gde co ale takovy vcelku zachovaly kusy a jeste do neho kopat to uz je dost silny kafe
Datum: 19. října 2008 18:33
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 dyt to neni kurvení,že do něj 5x kopnul.....tak kopnul,já bych do něj taky kopnul neš sem ho rozebral,opravil,nastříkal a zase složil,taky bych si sehnal fichtla na takový kravení jako měli oni,jenže dycky kdyš ho koupim tak nejezdí a jak to rozebíram tak uš to de se všim šudy a pak mi je škoda ho nak trápit
Datum: 19. října 2008 18:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 souhlasim se standou neni nad original...taky sem si ho nevazil dokud sem ho celej do sroubku rozebral, vopravil, prekopal na original a od ty doby bych ho za nic na svete nevymenil
Datum: 19. října 2008 18:27
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 si namlátí huby
Datum: 19. října 2008 18:21
 Vylízaný paka.......
Datum: 19. října 2008 17:29
 jo, sou to paka...
Datum: 19. října 2008 17:02
 souhlas, není nad originál, nebo když už přestavbu, tak aspoň pěkně udělanou s pomocí i jinýho nářadí než je kladivo....
Datum: 19. října 2008 16:55
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4353
 neni
Datum: 19. října 2008 16:26
|



|