Jméno: Ondráš
IP: uživatel14888
 Zdravim pánové, mám dotaz a prosbu o radu, Složil jsem si 350 354/06 kejva se zvíšeným (panelkovým) výkonem 18k (karburátor 250kovej už z továrny 2926) včetně motoru-výbrusy, klika atd komplet GO, Vše jsem udělal jak má být, tedy alespoň doufám, jenže problém je v tom,1) že když je studená a příjdu k ní musim ji dát sitícim kolíkem pekelně hodně napít 2) po nastartování (jen studené starty) letí do otáček cca 2násobek volnoběhu asi tak po půl minutě začne plynule klesat do volnoběhu jaký je nastaven karbcem. 3) když někam přijedu, vypnu motor a nestihnu odjet do 5 minut musim ji zas dát děsně moc napit. 4) V nížších otáčkách nulový tah . Už jste se stim někdy někdo setkalí, prosim o pomoc. PS: Může toto všechno být zapříčiněno nižši těsností kartérů? Předem děkuju, Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 21:04
 ten zvýšenej volnoběh na studenej start ze sytičem mi dělá i fichtl na závody, za tepla ne
Datum: 25. prosince 2012 21:04
Jméno: Ondra
IP: uživatel14888
 Vzduch, toho jsem se bál nejvíc, karburátor už jsem kvůli tomu několikrát čistil, přetryskovával atd... Dík za typ
Datum: 25. prosince 2012 20:54
 Mohl by to dělat falešný vzduch či přicpaný karbec...
Datum: 25. prosince 2012 20:32
|



|