slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  58  59  60  61  62  63  64  65  66  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus potřeboval bych nakej odkaz kde bych si mohl stahnout katalog dílu a el.schéma na čz 175/477 díky moc a mejte se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: le256      IP: uživatel4897    
zkus:jawa-50.wgz.cz
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel4174    
prosim vas draci jake bili motorky ve filmu 3 midvedi s cibulko bili to 125 alebo 175 ja si myslim ze to bili 125 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 23:35
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted mluvíš jako moje bejvalá učitelka Češtiny
 
 
Datum: 01. ledna 2009 23:35
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
víš, ale je to tvoje osobní vizitka
 
 
Datum: 01. ledna 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel4174    
nac budem este aj tady pisat i/y sak to vubec newa,nejsme ve skole
 
 
Datum: 01. ledna 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
chtěl bych vidět diktáty takových písálků :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
250 si myslim
 
 
Datum: 01. ledna 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
negramotnost nekterejch prispivajicich me fakt zarazi,nechapu jak nekdo muze napsal takovou hrubku,snad vite jaky i/y se pise ve slove byly
 
 
Datum: 01. ledna 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oni tam mlátili nějaké motorky?
 
 
Datum: 01. ledna 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: kuku      IP: uživatel4545    
nevim jaké motorky tam b i li Ale ja myslim,že tam byly 125
 
 
Datum: 01. ledna 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau mam na vas prosbu nevíte o nejakym obchode s dílama na čz 175/477 pač nemužu sehnat ty dystanční podložky jak sou u kol díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 7:27
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši,jsou výfuková kolena na jawě 125/355 stejný jako na jawě 175/356?Mě ty z tý 125/355 nejdou na motor z 356.Sou zahnutý pod jiným úhlem.Co s tim?Mam tu J125/355 a chci do ni dát motor ze 175/356.Ty vejfuky sou poslední co potřebuju.U válce mi to prostě nesedí.A ohybat je nechci,protože když se na jednom motoru něco pokazí tak bych tam hodil ten druhej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vejfuky jsou stejný,ale kolena mi neseděj
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4882    
ja osobne jsem presvedcenej ze jedinej rozdil mezi typem 355 a 356 je vrtáni valce,pist ,klika a hlavni tryska....zbytek je naprosto stejnej,takze i vyfuky....at doutniky tak rybiny....
 
 
Datum: 31. prosince 2008 2:41
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau heledte je velkej problém sehnat vejfuk na čz 175/477 pač mam jenom koleno a ten doutník ne a kdyžtak jestli nevíte kde bych ho mohl sehnat.díky čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
tak shánít eblbě, já sem viděl n a každé burze... na jawamanii v burze taky někdo prodává za 350 kč.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: olda      E-mail:      IP: uživatel4878    
skus to na motoinzerci.Olda
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
hoši pokud to je stejne jak na 250 tak j amam vyfuky na 250.ale nejsou na renovaci,jsou poškrabane a tak.ohanka.j@seznam.cz napiste.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja už to sháním dlouhou dobu,a nemužu to nikde sehnat.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sorry spletl jsem se myslel jsem kolik by stal komplet vejfuk,celý zapalko a pravej kryt motoru na čz 175/477 a kdybyste nekdo neco mel tak se prosím ozvete na email nebo na icq 605-728-763 díky moc a čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 17:57
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Hosi jak je to vlastne ted s jawou.Po 89 vyrobily par motorek a to jeste nejake motory nebyly jejich do 89 nemeli konkurenci bohuzel proc asi neli konkurenci ze dovoz byl zakazan a nejake ruske dnepry a uraly csssss.Hosi cetl jsem ze perak ve sve dobe predbehl vyvoj motorek o 5 let Myslite ze se jeste jawa vrati na svetouvou uroven nebo postupem casu zanikne.Piste vase nazory nebo i to co jste nekde cetli. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 14:53
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no 500 ohc byla trošku něšťastná uzkýma řídítkama a širokou nádrží.. taky řešením rozvodu pomocí královské hřídele.. to bylo dosti nedomyšlené;-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 14:53
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby znova začala JAWA vyrábět 500 OHC nebo 350 ohv, tak to by bylo něco pro mne, asi bych nedokázal říct ne ikdyby byla zbastlená všema těma vymoženostma jako je kat. vstřikování nebo kotoučové brzdy, ale asi mohu snít dál...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 23:22
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa měla své nejlepší období před 2. svět. válkou.. storje jako třeba Jawa 350 OHV jsou nepřekonatelné.. horovka je a vždycky bude nejlepší česká motorka... v roce 1935 vyrobili čtyřtaktní motorku která jela 120 a měla skvělé sportovní vlastnosti.. tomu se nic nevyrovná
 
 
Datum: 29. prosince 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: durmánek      IP: uživatel1210    
jinak si myslím že v současnosti je pořád drží nad vodou výroba 350/640, který jsou kvůli EU jen na vývoz, ale na východě furt dobrý to-protože tu 650 sem viděl snad jen jednou, takže by mě docala zajímalo jaká je prodejnost
 
 
Datum: 29. prosince 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no tak ja se za ni nestydim wim v jaky sou priblizny kasi...to ze nema co nabidnout neni zas tak pravda, gdo si treba pred dvouma letama myslel ze bude vyrabet tu jejich 650? pravda vetsina ji nemusi...taky nemaj vlastni motory a musej je kupovat ale co, hlavne ze je...a to mosquito nebylo od nich zas tak spatny, prece jenom na ni se par mladejch naucilo a 125 Dandy taky neni spatna, sic to neni evropska kalsa ale je to JAWA....
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to hlada:cz znamena ceska zbrojovka:-),jinak neverim ze by se jawa nekdy dostala zase poradne na trh,nema co nabidnout,skoro se za spolecnost jawa a.s. stydim,protoze to co ted vyrabeji je proste katastrofa,jinak se tomu rict neda
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nezanikne jen ji to bude dlouuuho trvat a nebude uz na takove urovni...prece jenom zkusenosti se ziskavaj dlouho a s velkymi investicemi...a to s tema komunistama: jo i ne...oni to rozjeli ale i pohrbili...v kazdym pripade to ovlivnili a to se pak stalo Jawe osudnym...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Monty812: jo taky si to myslím.... tolik špica motocyklu a nepustili je do výroby... stále jo to stačí to ej dobrý nic nevyvývivejte (kua to je skomolenina) cely to šlo do háje... taková škopica po revoluci rozkvetla... tatra ta to schytala pekne... a Jawa se srala už dááááááávno... jiank co znamená čz?? české závoody nebo česká zbrojovka xD
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel4411    
Rád bych aby se na trh vrátili ale bouhžel vypada to že asi jawa brzo zanikne
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za vsechno muzou komunisti
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
Proste to posrali v tom že dávaly ty prospekty šikmovokejm a ty to kurv*** a **rvili az tim udelali špatnou pověst a neska si to nikdo nekoupí. Me nevadí že novej pionyr je 4T me vadí(myslim ze nejsem sam) jak je to vsechno plastovy a ze to pucili vietnamcum a ty to celý zbastlily kdyby udelali treba 550 akorát neco trošku poupravily aby to vypadalo ze to neni z padesátejch let ale ze uz do dostalo čuchnout podstivymu českymu 21. století udelaly by hliníkovej rám lehky aby to bylo a neska by na tom jezdila mladá generace a zase za 30 let se s tim budou delat fichtlkapy a to jako neska se starejma DOBREJMA fichtlama .Toť muj nazor
 
 
Datum: 29. prosince 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Pohřbil a nepohřbil... veškeré výnosy z takových firem šly do sociálního systému ale investice na rozvoj se kvůli tomu škrtili... takže bylo zdarma zdravotnictví, důchody byly taky celé ze státního, školství zdarma aj. bejkárny.. dneska tohle všecko přestává být, nebo to už není, zato si můžžeš koupit a vyvíjet co chceš.. každej systém má své pro a proti...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: durmánek      E-mail:      IP: uživatel1210    
Podle mě to celý pohřbil bolševik, přičemž jawa nebyla jediná firma, která na minulý režim doplatila. Jawa byla po válce celosvětová špička a nebýt komunismu, mohla být dnes na úrovni značek jako KTM, BMW, Honda atd. Bohužel tím že jsme spadli pod vliv sovětského svazu otevřel se nám jediný trh a to byl ten východní, který bral všechno. Vývoj se zcela zastavil-vždyť téměř veškeré změny byli jen vzhledové, sem tam se něco na konstrukci pozměnilo, ale prakticky zůstaválo vše stejné. Jediný čím se na kostrukci motoru podepsal vývoj jsou tak možná hranatý kartery, vyšší otáčky, vyšší výkon ale koncepce zůstavala celé půlstoletí pořád stejná!! A východní trh nic jiného nepotřeboval-jednoduché bezúdržbové stroje vyznačující se vynikající spolehlivostí, které neměli konkurenci. Ale ta přišla s přístupem na západní trh a 50 let zanedbaného vývoje se během pár let dohnat nedá... toť můj pohled na věc
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Je někde muzeum jaw,ale tím myslím státní muzeum,ne nějaké soukromé ve stodole?
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tot problem...je Jawa a.s. co se zabyva plochodraznima strojema a pak Jawa jako firma...mam za to ze se sloucila s nejakou firmou nebo ji negdo koupil ale nwim...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:16
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Hele hosi jeste dotazek komu ted vlastne patri jawa nejakymu potomku Janečka nebo nejakymu tuzemskymu prachaci
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
bud se vyhodily a nebo sou v nejakym archivu Jawy (pravdepodobne ale zverejnovat je nebude sejo...)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tomudle rikam kvalita (az na ten cinskej vyfuk) :http://www.jawa-50.cz/filesystem/galerie/21/jawa-50-typ-21-sport_29.jpg bo http://www.jawa-50.cz/filesystem/galerie/21/jawa-50-typ-21-sport_30.jpg
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Jeste by mne celkem zajimalo kam se dostaly navrhy vsech motorek a prototypu taky by mohli skusit nejakej podle tech nakresu vyrobit treba nejakej zajimavej jen na nejaky vystavy veteranu atd:-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz sme u te odbocky asi ste nevideli vcera ve zpravach jak kopirujou mobily a IPody sejo?
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ta posledni serie...byly zakazany pac to byly 2T a vydavali dle EU moc velke skodliviny...myslim ze jeste dneska se vyvazi a vyrabi...ale vim ze gdysy kolem toho byl velkej poprask navic se uz doma nesmi prihlasovat mam ten pocit...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:01
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
hele steve jaky myslis 350?
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je tu opet Jawa pionyr...udelal to Motoscot a Jawa tomu jenom propujcila jmeno (pozn. Povazske strojirny platily Jawe za uzivani znamky takze se dnesni marketingove praktiky pouzivali uz gdysy...:-D) jinak si myslim ze ta Jawa New paskvil se dlouho neudrzi, prodavala se jen ze zacatku gdy to byla bomba ze vysel "pionyr" po tolika letech (to vite reklama a lidi co si to koupi nez se prijde na to ze je to akorat tak do garaze a oprasovat z toho prach nebo lidi co si to koupi aby se tim mohli chlubit ale jinaci vyznam to u nich nema...) jinak napad to bylo Cecha ale vyroba je v Cine - cili kvalitu videli jen z rychlovlaku ale zas to je za "lidovou" cenu jako gdysy byl Parez (tam to bylo dano jednoduchou konstrukci a genialne vymyslenym motocyklem, ne jak dnes levnou vyrobou a setrenim na nekvalitnich materialech)...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:58
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Hosi ted trochu odbocim -- ale kuprikladu firma blata vymyslela ty minibike a zse china vse kopiruje a tdy jde o poznani vydet i ta cena kdyz srovnate minibike china a blata!!
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
chyba to nebyla...2T je motor jako kazdej jinej...dneska se taky vyrabi 2T a do urcite kubatury sou proste silnejsi nez 4T (kupr. ted newim kery to sou Hondy ale 2T 125ccm ma skoro 2x vetsi silu nez 125 4T...)...to je na kazdy fabrice co si jak zvoli skoda ze se u nas nesmi diky EU prodavat ty jejich 350 z Jawy a musej se vyvazet...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:52
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Co třeba Jawa new pionýr,jak se to dneska prodává a přišel na to čech,kdyby to neokopírovala Čína,ale začala s tím Jawa,tak se jich prodalo ještě víc,sice by jim to nepřineslo hodně peněz,ale nemusí pršet,stačí když kape.A taky by byla určitě jinačí cena,ale jak tady říkal Steve,jsou i bohatí,kteří by jsi to určitě koupily.Starý pionýr 550,555,05,20,21,23 kolik kusů ještě dnes jezdí a jezdit bude.No jo je to veliká škoda a věřím tomu,že se jawě povede udělat díru do světa a znovu začne naplno vyrábět.
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:52
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
No jo bohuzel ale hlavne je podle mne ted udelat nejakou super motorku ktera by sla hodne na odbyt a firme by to prineslo nemaly penize.Pokud se budou drzet porad u nejakych dandy apod.tak s tim diru do sveta neudelaj musi prijit s necim co by lidi zaujalo.Vzdyt i ten automat vymysleli cesi bohuzel HOnda jej okopirovala,a Jawa by byla na svetovy urovni i dnes jenomze sovetsky svaz to utlumoval potrebovali aby byl odbyt i ruskych motorek,jenze osudna chyba byla panelce a bizon tomu zrovna 2x nepomohl potom uz ty 634 atd to uz celkem slo jenze porad se drzeli u 2 taktu a to byla podle mne taky zasadny chyba
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
No jo bohuzel ale hlavne je podle mne ted udelat nejakou super motorku ktera by sla hodne na odbyt a firme by to prineslo nemaly penize.Pokud se budou drzet porad u nejakych dandy apod.tak s tim diru do sveta neudelaj musi prijit s necim co by lidi zaujalo.Vzdyt i ten automat vymysleli cesi bohuzel HOnda jej okopirovala,a Jawa by byla na svetovy urovni i dnes jenomze sovetsky svaz to utlumoval potrebovali aby byl odbyt i ruskych motorek,jenze osudna chyba byla panelce a bizon tomu zrovna 2x nepomohl potom uz ty 634 atd to uz celkem slo jenze porad se drzeli u 2 taktu a to byla podle mne taky zasadny chyba
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Náskok měla, protože narozdíl od západu se za války v závětří protektorátu v jawě vyvíjel motocykl na příkaz samotného Janečka. Takže na západě se po válce vyráběly v podstatě pouze předválečné modely. První rána přišla s nařízeným sloučením ČZ a Jawy, ke kterému v podstatě nikdy nedošlo, mělo ale za následek zánik motorárny v Jawě a vzhledm k nechuti v obou továrnách se to projevilo i na konzervaci konstrukce motorek. Druhá rána byla koncem 60tých let orientace v podstatě výhradně na SSSR a pak nebyla síla, která by nutila vedení fabrik aby se dál rozvíjeli, když to vydělávalo, tak proč to měnit že... podinvestování výrobních prostředků a podkapitalizace celé výroby vedlo k tomu že po revoluci přijde nějaký snílek, či neschopný blb a fabriky dorazil... (to platí obecně pro celé strojírenství, vyjma snad škodovky). Jinak k zmíněným modelům... vývojové modely, nebo studijní nejsou ukázkou co by mohlo být... prostě se někdy v praxi ukáže že se to buď nepovedlo, nebo je to příliš drahé. Krásným příkladem jsou poslední vyvinuté aerovky (Ponny a Rekord), které prostě nemohlo být ani možné v poválečně zdevastovaném hospodářství s omezenými surovinovými zdroji vůbec rentabilně možné vyrábět....
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Cina mozna vyrabi levno ale nekvalitne...a znate to porekadlo ze cesky rucicky sou zlaty...a sme vynalezavi (kupr. kolik napadu a patent ma Jawa) a pokud vyrobime kvalitne a perfektni stroj tak ten pujde i pres vysokou cenu nadracku (je dost bohatych lidi kery chcou velkej luxus za velky penize)...a navic jak uz tu treba rikal Chong - dobra vec si nepotrebuje delat reklamu, dobra vec si ji udela sama mezi lidma...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz to co se stalo z Jawy nebylo ani tak zastaralyma motorkama kery se vyrabeli ale ve vedeni...po valce si vybrala orientaci na Vychod, gdo taky ne v ty dobe ale pro Zapad tez vyrabela a musim uznat ze vubec ne spatny kusy (kupr Jawa 250 Californian)...meli i novy plany na novy stroje (kupr. Jawa Mistral kera mohla jit do vyroby, 7 konovymi 50ccm coz vam muzou pracovnicici dosvedcit ze byly na papire a nebo treba obycejna 4kvaltova prevodovka mela byt naharzena 5kvaltem atd atd...) jenze tehdejsi vedeni to zamitlo (MIstral se nevyrabel trebas byl hlavnim duvodem vysoka cena a melo to byt dalsi "lidovy" vozitko, motory zustavali skoro porad stejny s jistymi obmenami ale melo to stale skoro stejnej zaklad, zastaravaly...), v tom byla chyba a Jawa stala na rozcesti - bud bude vyrabet pohodlnou vyrobu pro SSSR nebo se bude zdokonalovat a vyrabet vice pro Zapad, vybrala se na Vychodni stranu coz byla prvni osudna chyba (neni ji co vycitat)...po revoluci dostala debilniho reditele kerej mel polnou hubu reci jak zvyssi platy pracujicim, jak udela super stroj a naridil dal vyrabet stroje i gdyz odbytiste do SSSR bylo zavreno a na Zapade to nechteli...cili louky kolem tovarny byly posety poskladanymi stroji ale nemel je gdo koupit, to samozrejme brzdilo i vyvoj novejch...dalsi chyba byla privatizace ktera se tahla nesmyslne dlouho a byla is nesmyslne delana, to ji tez nepridalo...v ty dobe byla Jawa na dne a an vrcholu byla jenom jeji plochodrazni jizda...od tydlec doby se topi ale pomalu se z toho dostava (gdo vi jestli dostane a bude zas na spici)...ma ovsem velke renome ve svete a musime doufat aby na ni svet nezapomnel...tot vse:-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:28
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Řeknu ti to takhle na trh se už nevrání :-( budou už jenom pořád čínské napodobeniny,protože to co číňan vyrobý za 8000,- tak čech za 18000,- tak proč by to čech vyráběl,když to může levně koupit od číňana a draho prodat čechovi.Akorád už se nehledí na to,že kvalita spracování o proti českému stroji je nulová.
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
perak, parezy atd atd...secky byly revolucni...co treba Jawa Mistral? to byla spice v Evrope, jak na V tak na Z, skoda ze se nevyrabel...a plochodrazni stroje sou dodneska na vrcholu...myslim ze Jawa se z thoo vyhrabe ale krize ji rozhodne nepomuze...stroje vyrabi dobry (v ramci svych moznosti a kapitalu na vyvoj), po revoluci se sotva drzela na nohou, ted uz je to o neco lepsi ze si muze dovolit i konstrukci 650 ale stale se ode dna moc neodrazila...podle me nezalezi ani tak na Jawa ale na nas jestli si radsi koupime nejakou Yamahu nebo jinou z dovozu a nebo budem vlastenci a koupime si Jawu...tim jim nechci delat reklamu ale cim vetsi bude mit obrat, tim lip se jim povede...ma tuhy korinek, ted jde o to jak obstoji v konkurenci s milionovymi a levnymi kusy z Ciny, kera zatim prevalcovala secky a bud si udela dalsi zarez na pazbe nebo se ji Jawa postavi a ubrani...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mam prosbu za kolik se dá tak koupit čz 175/477 bez vejfuku a zapalování a za kolik se dá koupit komplet bez papírů ?diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez vejfuku a zapalování ji prodaš tak za 2-3 tisíce(pokud je pěkná tak i za víc) A komplet bez papíru- zaleží dost na stavu,myslím že se to dá prodat kolem 3-5 tisíc,
 
 
Datum: 28. prosince 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel4859    
Zdar, neviete ako na mustangu vymontovat paku zadnej brzdy z drziaka stupaciek???..lebo sa mi zlomila a chcem tam dat novu a nejde mi to odtial dat prec..DIK..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel4859    
dikyyyy
 
 
Datum: 28. prosince 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
stačí vyšroubovat stupačku... většinou je to třeba vzít hasákem.
 
 
Datum: 28. prosince 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: před rozpadem      IP: uživatel1201    
mám 1933 Jawu 175 s pistovym dmychadlem,kde bych sehnal na to nejake dily,ono to uz ani nejedemje to rezave vsecko,nwm,nasel jsem to u pradedy na pude,tak uvazuju ze bych to nejak skusil spravt aspon.děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej sem nějaké fotky, zní to zajímavě :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: ¨vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
 
 
Datum: 27. prosince 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Nevim, nevim... jednak vlastní cestou vývoje šla jawa až později a v roce 33 bych tipoval jen licenci od wiliersu, takže jestli měli zkušené konstruktéry, tak jen vylaďovalu drobnosti na licenčním motoru a co já vím tak s pístovým přeplňováním experimentovala spíš zborjovka ,,Zetka,,. Koneckonců Manet dvoupísťák byl dítětem konstruktéra co po válce přešel ze Zetky do Manetu... Takže bych tipoval že nás buď taháš za fusekli, nebo se ti do ruky dostala nějaká vývojová záležitost ze Zetky... každopádně ikdyby jsi tu věc opravdu měl, tak na burzu ani nechoď, bo ten motor byl vyrobenej pouze v kusové serii... nic s pístovým přeplňováním se do serie v čechách nedostalo.. vždycky jen testovací, závodní, nebo studijní záležitosti. Koneckonců ani dvoupísťák manet není úplně až tak přeplňovanej, protože to je u něj jen způsob plnění, pracovní válec ve skutečnosti nepřeplňuje...
 
 
Datum: 27. prosince 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4839    
bude to urcite problem a bude to urcite drahe:-( urcite se skus zeptat na foru i-veteran.cz ...ale dopredu upozornuji,panove si potrpi na spisovnou cestinu a spravne vyjadrovani...pokud z dotazu ani poradne nepochopi na co ses ptal a nebo to bude prasacky napsany,tak nebudou ani reagovat...urcite bys to mel dat do kupy...oni ti poradi vice nez my...a dily jedine po burzach + mozna dostanes nejake tipy na zakazkovou vyrobu...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 23:31
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel4829    
neviete za kolko mi pride vyfuk HIKONE ???..myslim cas...DIK:.) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na výfuk hikone se vykašli:-D zaprvé to není určené na takovéto dvoutakty jako je dachl a spol.. a za 2. .. radši si kup tady od sesy ten laďák na sifona.. mám ho na 555 a jede to velmi slušně ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel4835    
aha..jasne..dik.:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4836    
aaha...to asi jo...a pocitej i dobirku tak 200-300,-
 
 
Datum: 26. prosince 2008 10:00
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel4835    
a na slovensko to netrva dlsie??...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 9:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3711    
350+dobirka a doruceni +/-3 dny...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 0:33
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel4829    
DIk
 
 
Datum: 25. prosince 2008 21:48
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
do tydne
 
 
Datum: 25. prosince 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
400kc
 
 
Datum: 25. prosince 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec ...potřebuju radu...mam rozdělanej motor z fika ...můžu řadičku protočit až ho složim...nebo musim ještě než ho složim???:-) díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 0:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3711    
samozrejmne ze je posledni zachrana protocit ji az po slozeni..(ja to umim:-D) ale sou experti ktery sou schopny ji vyskubnout tak,ze vytrhnou hridel z pulmesice a vyskoci jim pero...to pak uz jedine dat si repete sborka rozborka:-D Jinak delat by se to melo tesne pred sesazenim...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 0:39
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
heh ani sem si nevšiml že napsal řadičku místo nakopávačky
 
 
Datum: 25. prosince 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si rikam co by chtel protacen na radicce a on mysli nakopavacku:-D
 
 
Datum: 25. prosince 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol sem se nějak upsal :-D:-D:-D::-D::-D srY :-D:-D:-D
 
 
Datum: 25. prosince 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
řadičku neprotáčej, ale asi se ptáš na nakopávačku co? :-) tak tu fakt musíš ještě před přiklepnutim karterů k sobě jinak mužeš pulit znova...:-)
 
 
Datum: 25. prosince 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Je to poslední věc než spojíš 2 kartery k sobě , pak už to nejde . Nebo jestli se ptáš jestli možeš mět poskládaný všechny kolečka v převodovce a pak to protočit a nasadit druhý karter tak jo možeš.
 
 
Datum: 25. prosince 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus heledte mel bych takovou prosbu jestli nekdo nemáte přebytečný hrazdový řidítka ,ktery by pasovali na čz 125/453 a nebo na čz 175 a chteli je prodat tak se prosím ozvete díky moc zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja mam riditka mel jsem je na čz 175 hrazdu maji kdyby jsi mel zajem tak napis a domluvime se 486 878 181
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
http://www.youtube.com/watch?v=c4VjyEKi038&feature=related co na to říkáte muj názor je ubohost největší odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: bukvice ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nac se rozcilovat nad takovym individuem
 
 
Datum: 23. prosince 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: bukvice ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
eeeej chlapi,nema to cenu s timhle clovekem,je to marnyy:-D
 
 
Datum: 23. prosince 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strapo: sedni si na tu svoji "kawinu" a odjed co nejdal odtejdle diskuze diky
 
 
Datum: 22. prosince 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
zmrde precti si diskusi niz tam to najdes , chcipaku nevis s kym si zahravas ty si skoncil
 
 
Datum: 22. prosince 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Dobře a co ta adresa?A nejsi ty náhodou z děcáku,zřejmě nemáš matku co?Napiš mi prosím tu adresu,velice rád si to s tebou vyřídím osobně.
 
 
Datum: 22. prosince 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
adresu ti klidne dam ja ti rozkopu ten tvuj praseci xicht rad a neni to mamka ale vyschla pica ktera ti dene kouri pero
 
 
Datum: 22. prosince 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Mimochodem Strapo : s mojí mamkou (jak jsi ji nazval devkou),tak mi je 39let.Abych si nezjistil tvojí adresu a nepřišel tě zmalovat.
 
 
Datum: 22. prosince 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: Hatak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen tak mimochodem nemůžeš srovnávat 4t z autoškoly když na žádným jiným nejels já, mám jawu 125 sport a myslím si že je to dobrej stroj lepší než ty vasě chrchly
 
 
Datum: 22. prosince 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Strapo : di už do p..e ty ču..ku,říkám vypadni z tohole webu,protože mám tvůj email a není pro mě problém sehnat pár virů a zajebat ti počítač.A pak tady můžeš dělat machříky ty čuraku.Mimochodem děvka je tvoje mama,stejně jako ty ču.ak.Hoši zdar jdu z tohodle webu dnes pryč,protože se nemíním rozčilovat k vůli ču..kům.Čau.
 
 
Datum: 22. prosince 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
holub: a nebo tvoji matku jako devku
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Býd tebou tak tu Kawinu rychle prodám,než ji rozflákáš jak ti na tom videu.Protože,ten kdo neumí na fichtlovi neumí na ničem.Jinak za ty prachy co ji prodáš si můžeš koupit velice slušné kolo a nebo koloběžku.
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no jo gdyz tomu nerozumis tak co na to lezes a pak se nediv ze to tlacis dom:-D he to je matlak...gdyz newis jak se spravuje obycejnejch fichtl tak to je dost velka hamba....
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
na jawu seru tomu neverim po deseti kilometrech sem sel vzdycky pesky tak mam kawinu
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strapo!! tak si kup treba nejakou svinu ve 4taktu a budes rad ze mas toho fichtla myslim treba 50ku ve 4takltu nebo ty slavne jawa1254T nevim jak se to jmenuje presne ale vubec to nejede to vim delal jsem na tom papiry uz bych nato nikdy nesed
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Přesně tak táhni z tohodle webu,protože jestli sis nevšiml tak tenhle web je o fichtlech,už ten název Fichtl krámek :-) :-).A tobě se přece fichtl nelíbí a chceš aby jej rozbily,tak co tady děláš. :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zas nejakej cura* kterej vsechno akorat skurv* a jeste ktomu neumý jezdit a skakat uz vubec NE! a jeste to natoci a zverejni bych se stidel!
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ja te prebalovat nebudu...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
a mam se posrtat z banu :-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
stanon: jj sem strapo ty curaku
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to prece chce aby vas vytocil stejne ani newi co fichtl znamena za pojem...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
hele strapo já už po tobě asi skočim přes tu obrazovku! když se ti fichtly nelíběj tak táhni z tohohle webu a nikdy se sem nevracej! jestli ta přezdívka náhodou není strapa co ? to už má blíž k (s)trapák!! a to si piš že se ti postarám o ban!
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
nechapu ze nekdo neco takoveho muze udelat.Vzdyt na ty roky jsou pionyry nejlepsi stroje.Sam na nich rad jezdim a udrzuji si ho.Taky jejich cena ted jde nahoru!! Ty jsi Strapo ten odpad co sem nepatri.
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
se Strapem do šrotu
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:15
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
souhlasim s nicenim tebe Strapo...ve srotu by te mozna i vzali...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Taky mi prosim tě napiš adresu velice rád se přidám k MuStANG23333.A bacha aby si neskončil na šrotišti ty :-(
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
souhlasím se zničením uživatele strapo!!!! takový hnisavý vřed společnosti tu nemá co dělat !!!!!
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strapo kde bydliš?chtěl bych ti něco osobně sdělit
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
souhlasim s nicenim fichtlu je to odpad kterej uz nema co delat na silnicich ani jinde..leda na srotisti!! takze hosi nicte fichtli jak se da..pryc s tim humusem!!
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:02
 
 
 
 
Jméno: lampán      IP: uživatel982    
chtelo by to facku jak uragán
 
 
Datum: 22. prosince 2008 15:38
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Je to ubohost,kdyby na tom jenom skákaly,ale schválně jej rozflákat.Já takové smrady vidět tak je střískám,že to nezažily.
 
 
Datum: 22. prosince 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nebudu se dneska rozcilovat, bylo toho uz dost...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel4808    
ked je toto ubohos cekni toto to su palici : http://www.youtube.com/watch?v=lkESU40ZZzE&feature=related
 
 
Datum: 22. prosince 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel4808    
preco by to mala byt ubohost??? zato ze si chcu trochu zaskakat???? a nemaju k dispúozicii daco silnejsie???
 
 
Datum: 22. prosince 2008 15:01
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Čau draci,potřeboval bych poradit.Jak je u mustanga ta páska přes nádrž,tak mám ji natrženou,nevíte někdo jak to spravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4810    
Já jsem ji podlepil oboustranou lepicí páskou a přilepil na nádrž
 
 
Datum: 22. prosince 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus heledte co se stane když dam na čz 125/453 takovej ten ladak jak se dava na simsony díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2008 10:15
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2849    
co se stane?Zkurvíš pěkný stroj,ale jestli už má takových různých "ůprav" hodně,tak už je to jedno
 
 
Datum: 22. prosince 2008 10:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4795    
spise bych volil ladak na MZ 150....objemove je to bliz
 
 
Datum: 21. prosince 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus heledte co se stane když dam na čz 125/453 takovej ten ladak jak se dava na simsony díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 22:51
 
 
 
 
Jméno: Strapo      IP: uživatel4689    
Zdareeccc co myslite hosi mam do toho jit?? http://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/95045-yzf-r1.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 10:45
 
 
 
 
Jméno: lada      E-mail:      IP: uživatel4130    
jestli se chceš zabít tak jo :-D
 
 
Datum: 23. prosince 2008 10:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty vol,, 81 prispevku to je rekord :-) ze se porad poustite do debaty,,to se divim,, :-(
 
 
Datum: 22. prosince 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
mas tlamu jak rozslaply hovno tak si tu nevyskakuj...jinak sem o nich vubec nemluvil a gdyz jich mas kolem sebe plno, to neni tezky zajit do nejblizsi trafiky a koupit si playboy...zivych asi tezko:-D...jen pro tvou informovanost at si z tydlec diskuze odneses aspon todlec vedle hafo urazek a koneckoncu i pesti pak vecer tak pocit menecenosti se vyznacuje machrovanim a delat se zajmavym igdyz neni vubec cim se chlubit...z toho je videt co ses za podlomenej charakter mas-li vubec nejakou cest....
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
takovej pocit fakt nemam ja mam kolem sebe kundicek tak si pripadas mozna ty praseci xichte
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a jdu si udelat veceri ale tomu se budu krenit i zejtra jakej ses kaspar:-Dto sem jeste nezral jinak tve poruse se rika pocit menecenosti...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tos na sebe rekl svuj navod to sem chtel uz vim jak na tebe....
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:41
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
steve: pres 330 ale to je jedno..a kdyz ti da ten zmrd ban tak si muzes zmenit ip debile
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
na rekord (neco kolem 230 je to ta diskuze co ma gdo za stroj) tak do ty mame stejne daleko a tu asi uz nigdo neprekona ale pokud tu bude jeste prudit tak pres stvoku by to mohlo jit...od Sesi asi dostaneme bam a bude vymalovano:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to je taky pravda no... ale berte to z té lepší stránky! trhli jsme rekord v počtu odpovědí!!:-D:-D děkujeme ti trapáku!:-D:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
newim asi ho jist nebudu stejne je zkazenej...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Steve: to bylo dobrý:-D:-D ty bch taky chtěl zažít, my ho vždycky ještě musíme přemlouvat:-D:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Strapo zajed k nam taky budeme mit zabijacku:-D konecne prijede prase po svejch...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
za chvilu bude cestovat po cely republice a ode vsad dostane na holou...:-Ddobry vyhlidky, jo a neni ta prezdivka Strapo od slova trapak?
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
thai box je k1 picoo...cikane vymrlej
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:10
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a ten frajírek od nás ze třídy není o rok starší protože by byl prostě dobrej, on zkrátka propad! a přijeď do Mladý Boleslavi, uvidíme kdo odejde po svejch a koho odvezou!
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a vo co ze ne:-D nemas na to ani rozum ani prachy...jinak se jdi prebalit a rekni to mamince at ti s tim pomuze...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak tohle si posral! a budu rád když si mě najdeš! já se jen tak mimochodem taky jmenuju Standa a za takovýhle kecy sem vždycky mlátil! najdi si mě a ať si tě pak najdou policajti sami půl metru pod zemí ty kriple jeden! nejdřív máš kámoše z K1 a pak najednou zase chodíš na thai-box.... taky máme ve třídě jednoho frajírka (o rok staršího) a taky do mě furt reje a taky furt jenom po netu! ve třídě si dovolí říct něco leda potichu!
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
standour vyhonenej pindour dostal rozum a uz se tu neukaze ale ja ti rikam ze si te najdu zmrdeeee
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
tak dej tu adresu ale at je to co nejbliz u praglu ja se nebudu srat za nakym buzikem kterej nevstane po prvnim haku jesli chces problemy tak prijed ty
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
prejze rejze ty brepto...gdybys byl co k cemu a chtel dostat par na kokos tak by sis rekl o mou adresu a prijel bys...takovyho kaspara co nic neumi krom silnejch reci uz sem dlouho nevidel:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:55
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
klidne predvedu co ta k1cka znamena
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:54
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
ty buzerante tak prijed to prahy a nemel tu porad sracky..ja chci bitku ale vy se porat vykecavate jak ste posrany az za usima
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:54
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ono za obrazkovkou se to jinak mluvi nez pak na place ze Strapo?
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a ze sem tak smely vic co vubec thai box znamena nebo chces s poradit ze jmeno se pise s velkym pocatecnim pismenem a napsat ho s malym znamena urazit toh odotycneho? jinak neni to zas tak tezky najit si neco na netu a pak s tim tady prijit...stejne to tve precuravani za moc nestoji mel by ses vic snazit...po prvni rane uteces zpatky domu za maminkou....
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
ty curaku s toho se uz nevykecas
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4807    
Nech toho uz:-Dje to fakt prdel:-Dstejne tam nebudes....dostanes jednu,zkacis se k zemi a este budu mit zase oplejtacky s policajtama kvuli ublizeni na zdravi...jdu delat neco smysluplnyho a ne se tady poštuchovat s 17 letym sracem co si o sobe mysli jakej je king:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
vem si toho zmrda kamo si vosebe myslis predpokladam ze znas hakima..muj ucitel thai boxu.. kdyz ses takovej borec a prijedu metrem vole nemusim machrit s nakou schnilou srackou jako mas ty este by si brecel zavisti a ty zubi nemas od pesti ale od velkyho curaka..a ultras viktorky? :-D taky si je vem ty se sam bojis je to videt OK v 8 u meka
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4807    
a konkretne myslis tu detskou a nebo pro invalidy???
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
aby si Strapa osedlal trikolku:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
mama volat zachankmu nebo pro neho rovnou pohrebaky? to by te chtelo nahrat do skryty kamery jak ted sedis u kompu rudej vzteky jaky tady dostavas kapky...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4807    
dobre,sejdem se v 8 pred mekačem na evropsky...budu v černym BMW...sem zvedavej cim prijedes ty:-D asi na kole:-D nebo metrem predpokladam:-D jak socky:-D Poznas mi podle vyrazenejch prednich zubu,vyrazil mi je bejvalej mistr cesky republiky v kickboxu,Marek Pešta...kamarad...obcas si trochu zaboucháme z legrace...a nebo ho mam vzit sebou? Ty na nas prece mas!! A nebo mam vzit i tyhle vsechny lidi z pokecu,ktery si urazil ...muzu taky vzit kamarady z bejvalyho ultrasu viktorky....prece na nas mas....vzdyt si frajer a my sme blby negri...vem si sebou lekarnicku....
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:21
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
haaa :-D narozdil od tebe ty lestibrku mam a jaky ..ty mozna tak prstis vejfuk svy babety
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
dyt zadny nemas:-D tim bych se teda nechlubil...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
dpc nebudu vam vypravet mi zazitky este se udelate buzicci
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to si este nedelal pac ctrnactiletej se takhlec nechova...typuju ti tak neco kolem ctvrteho roku gdy uz dite umi psat na kompu ale este ani neumi sformulovat odpoved...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
standa: chci te nasrat protoze chci dat tu bitku uz me seres takze si naposled vosukej tu devku a prijed si pro nakladacku a muj prvni sex byl dobrej, lepsi nez tvuj ja sukal dvacitku ve ctrnacti a ty si musis honit kladu porad sam v tech tvejch detkovskejch letech a seru na tudle diskuzi proste napis kdy a kde, si porad myslis ze si delam prdel ale ja to myslim uplne vazne ty homo
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4807    
strasna prdel tady dneska ... uz dlouho jsem se takle nezasmal:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nalakal si slecnu Petru na svyh sedm centimetru? Petra pak velela slezt a jit hledat zbylych sest? jinak gdyz uz sme u toho chces to Strapo s Indulonou nebo bez at si to pamatujes?
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
he Strapo ty newis ani co ty tri pismenka znamenaj:-D...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4807    
to asi jo....ty by sis uzil:-Dale ona urcite ne:-D:-D neni zvykla na cakani po minute a 10cm klacicek:-D:-D Je to stejne diskuze o nicem,protoze ty ses proti me cucak a stejne nevis o cem mluvis:-D Ty bud rad ze nevis,protoze ja to furt myslim z prdele,ale fakt nechtej abys me nasral:-D A nemusel jsi nam popisovat tvuj prvni sexualni zazitek:-D I ja to poprvy delal jako malej cucak s holkou:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
zmrde ja sukat tvoji holku tak teprv pozna co je to sex..ale sory zrudy nepicham a asi ani tu holku nemas..ale bud v klidu jednou pride ten cas kdy ti nakej buzecek jako je napriklad steve nastavi prdelku a ty konecne zasunes a nemusis mi rikat tvy problemi ..zmrde pot mi do rany ty uz nevstanes
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4807    
uz toho nech strapo,stejne se te nikdo neboji....agresivni lidi maj vetsinou problem....citi se vetsinou meneceni...vetsinou to byva spusobeno malým penisem a nebo problemem predcasne ejakulace :-D:-D To ze neumis uspokojit svou zenskou,je tvuj problem....to ze se necha sukat od vsech tvejch znamejch aby si aspon neco uzila je taky tvoje ostuda....potom chapu tvoji agresivitu...zivot je nespravedlivej...ja vim....nemam mozna penez tolik jako ty,ale zase mam vsechno ostatni:-D:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
no vole ale todle sou novy baraky a ty mapy se neaktualizujou porad ..steve ty mrdko tak uz prijed ty buzerante cernej ty budes rad kdyz te odveze sanitka..vsichni jen zavidite ze ma nekdo prachy a chce si koupit poradnej stroj..buzeranti vas bych zvlad vsechny skopat na jednu hromadu jednou rukou
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4807    
ale dam ti jeste vybrat,jses docela sympatickej ......chces Kladensky Olahy,Orny a nebo mam k dispozici rusáky,ale ty sou uz moc psycho....
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
se neudrzim a poletim do tej garaze pro stroj...rodicove te spatne vyhovaly, udelali z tebe rozmazlence co newi ani co znamena slovo kamos, ani zadny s takovoudlec nemas leda pres prachy...nacuim se celou tudlec diskuzi na zpamet, prijedu k tobe a az zadnu radit tak ti budu u toho recitovat tudlec diskuzi...az budu citovat Hladovi slova tak ty bud budes zalezlej pod stolem strachy nebo budes lezet v bezvedomi...je mi telito ale vyprovokovalil sis to sam, zasils vitr sklidis bouri...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4807    
stejne nevim jak se jmenujes,nevim jak vypadas atd...je to blby...to jedine abych nechal vymlatit celou ulici:-D:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4807    
pozor! amapy umej i cislo baraku,pokud je spravne:-D:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
co kecas ty somalce ta adresa je prava..ale jesli si hledal na mapy.cz tak se nediv..demence!
 
 
Datum: 22. prosince 2008 15:52
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak už sem řikal, sstrapo, chcípneš na plochy nohy!
 
 
Datum: 22. prosince 2008 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4807    
kdyz se nas nebojis tak proc si zadal spatnou adresu,ktera neexistuje??? to o necem svedci:-D:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
steve prijed zmrde a klidne si vem vsechny ubozacky z fichtlkramku!! stejne je to tady sama socka ja si zase vemu kamose z k1 a budu se srat do koho budu chtit ty zasrana nedomrdana vopice ..ti rikam ty uz si na fichtlovi neprojedes po tom tvym vyletu!!!
 
 
Datum: 22. prosince 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
banana? :-D he no to by mel dostat...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak Strapo ztratil u me veskerou uctu a vytocils me do rudeho pole...estli tu jeste budes nekoho srat nebo nekomu takhlec nadavat tak si asi udelam vyjizdku do Prahy, mozna se budu obtezovat si i vzit nejakou tyc a zahrat si baseball s tvou hlavou bo si te poddam jen holejma....a nebo si este nejakeho fichtlare pozvu a udelame si za tebou takovej rodinnej vylet...je to na tobe...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4807    
a ja si myslim ze by sme mu meli dat banana:-D:-D co si o tom myslite?
 
 
Datum: 22. prosince 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
stanon takle se bav se svim spicenim vymrdanim fotrem kterej stejne asi chcipne na rakovinu..a to si kur ze celou tvoji rodinu ta rakovina vyhladi ty mrdko az na debe ty se udusis kokotem a kdyz se nechces srat do prahy tak mi tvoji adresu ty sraci
 
 
Datum: 22. prosince 2008 14:19
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ty strapo poslouchej... kdybys aspoň trochu přemejšlel, tak ti dojde že nás který tě nemáme rádi je víc a že bys mohl dopadnout po naší návštěvě tak, jako kdyby ses na tý tvý yamaze rozsekal v 300km/h kdybys bydlel poblíž Mladý Boleslavi tak už si pro tebe du, ale nebudu se vláčet do zkurvený Prahy kvůli nějakýmu kriplovi kterej má hlavě nasráno a to mu ještě hodně fandim! a nedávej si pozor jenom na černý BMW ale i na zelenýho fichtla a novou černou octavii! a vim moc dobře s kym si zahrávám! až přijedu tak si vopucuj kolena od písku a schovej bábovičky nebo ti je rozdupu až skončim s tebou jestli se do toho tvýho chodova někdy dostanu! se zase uklidni nebo fakt dostaneš přes držku a ještě na tobě budu vymáhat prachy za dopravu do Prahy ty xindle jeden vymaštěnej!!!
 
 
Datum: 22. prosince 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: strapo      IP: uživatel4689    
standa uz se tisim ty buzerante nevis s kym si zahravas tady si to kecas ale pritom si posranej az za usima ty negre
 
 
Datum: 22. prosince 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Strapo: ani newis s kym tu mluvis...
 
 
Datum: 22. prosince 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4807    
Strapo>D:-D:-Ddávej si ted velkej pozor na cerny BMW :-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2008 10:41
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel2390    
Strapo: Az dospejes aspon do puberty a slezou ti dolu varlata, budes mluvit jinak... neboj :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: Strapo      IP: uživatel4689    
a jesli se nechces srat do prahy tak mi dej svoji adresu ja si pro takovyho curacka klidne dojedu a upravim ti xicht, to si pis ze te nepozna ani ten tvuj zrezlej fichtl
 
 
Datum: 22. prosince 2008 0:41
 
 
 
 
Jméno: Strapo      IP: uživatel4689    
Praha 11 chodov ulice Markusova 14900 prid ja ti rozkopu xicht ty hajzle, uz se na tebe tesim a ty mi nebudes radit co si mam kupovat ty cikansky dite ulice..tady delas machry ale po prvnim haku se uz neproberes ty mrdko
 
 
Datum: 22. prosince 2008 0:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4795    
za tu cenu koupis lepsi,treba GSXR 1000 K5 nebo K6 ...lepsi design,stejnej výkon.... >Strapo > dej mi ty adresu,ja si te najdu ty cucáku...pokud se ti tu neco nelíbí tak sem nelez! na takovyhle namachrovany blbečky tu neni nikdo zvedavej!! Jednou rukou te zatlucu do zeme a v druhy jeste budu držet cigáro a gebit se ti do ksichtu co si za hovado!!!!!
 
 
Datum: 21. prosince 2008 22:41
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Ja bych si radci koupil Hondu hornet 900
 
 
Datum: 21. prosince 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no tak ses dvanactiletej no...a nebudes tady nadavat a urazet...navic newim co melo od tebe znamenat to video o smrtelny nehode a k tomu tvuj popis, pokud to povazuj za svuj pristi osud na ty Yamaze tak si rezervuju srdce pac ostatni uz je zamluveny...a fichtl neni srot a pokud si myslis ze udrzis litra tak leda v PET flasce....
 
 
Datum: 21. prosince 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: Strapo      IP: uživatel4689    
stanon: si myslis ze se tady do me budes srat? dej mi normalne na ferovku adresu ja si pro tobe dojedu jesli mas nakej problem
 
 
Datum: 21. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: Strapo      IP: uživatel4689    
ale drz hubu spino
 
 
Datum: 21. prosince 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
aby ses nepořezal jak seš vostrej! vono na internetu může tvrdit kdo chce co chce i když realita bejvá většinou úplně jiná... a říká se zaleZ! zales je taky blbě protože za les jsou dvě slova, tudíž je mezi nima mezera (slovo les znamená místo osázené stromy)
 
 
Datum: 21. prosince 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: Strapo      IP: uživatel4689    
stanon : narozdil od nekoho nejsem 13-ti letej curacek a z fichtla uz sem vyrost..a ted jezdim na sedmikilu tak proc bych neudrzel litra? zales trapaku!
 
 
Datum: 21. prosince 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš ty prachy tak klidně,,, yamahy sou krásky narozdíl od hondy... já bych to bral všema deseti
 
 
Datum: 21. prosince 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jak sem tak četl příspěvek nad tímhle tak ty asi budeš tak 13-ti letej frajírek, co neviděl v životě motorku jinak než na obrázku a chceš si zafrajeřit, že budeš mít litrovou motorku a že se na ní udržíš... asi takhle: neudržíš! a když játra už sou zamluvený, tak já si vezmu ledviny, ok?
 
 
Datum: 21. prosince 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: Strapo      IP: uživatel4689    
fichtla..takovej srot? ty mam na chate 4 a asi pudou
 
 
Datum: 21. prosince 2008 18:37
 
 
 
 
Jméno: Strapo      IP: uživatel4689    
jatra ti nedam voe ja jezdit umim =D
 
 
Datum: 21. prosince 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel3277    
Kup si pionýra to takjy jezdí a za zbytek peněz si kup benzín a náhradní díly
 
 
Datum: 21. prosince 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D proč hned takhle?
 
 
Datum: 21. prosince 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
beru si tvoje játra
 
 
Datum: 21. prosince 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak musime dat nekdy sraz ;-) mrcine.m
 
 
Datum: 21. prosince 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bych neřekl xD jestli si jel po silnici z přáslavic třeba do daskabátu, tak je tam ta stará, panelová... sic je tam asi 5 km úsek, na kterým je novej povrch ale ten už beztak zase odchazi a jsou cítit nerovnosti... a jestli si jel z doloplaz do grygova, tak ta cesta je taky jakási takási xD... no proste skoro všade, kde s fikem jedu, jsou nerovnosti jak cip
 
 
Datum: 21. prosince 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
naše silnice sou ffajnový , počkej až budu mět hotovou školu a budu je dělat já , to bude ježděníčko :-)
 
 
Datum: 21. prosince 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď dotaz... kde s tím chceš jezdit?? dyť po českej silnicích se ti uklepe prdel xD
 
 
Datum: 21. prosince 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: inteližent      IP: uživatel4097    
neblbni dyt ti to utrhne pindoura i s kořenem
 
 
Datum: 21. prosince 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím, já bych šel radší do CBR... z tohohle tě bude pálit prdel od svodů a taky je to celkem velkej bzučák... použitelnej výkon až od 7 tisíc... CBR má výkon skoro v celém rozmezí otáček a taky se líp ovládá ;-)...
 
 
Datum: 21. prosince 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
jasan! prdni z toho motor do nejaky kyvacky
 
 
Datum: 21. prosince 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
zdár nevíte jak nejrychlejc přetočit tachomert na nulu na jawě 21?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ty převody není tak jednoduchý poškodit, já sem to rozebíral, vůbec jsem neměl šajn co tam na mě vybafne a tayk funguje, takže bych v tom neviděl problém, ty převody jsou tam vlastně skoro napevno
 
 
Datum: 20. prosince 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to pouchaz: a neni to blbost pretacet tachac na fichtla? nejlepsi by bylo asi koupit novej gdyz uz chces od nuly, no pretocit to pres cisilka by mohlo poskodit prevody ale gdo je sikovnej...no a k ty vrtacce - neni to ohleduplny leda ze bys vzal aku vrtacku, stahl bys do neho nejakej ctyrhran, zapichnout do tachace a postupne zvysovat rychlost u neho, to se ta delavalo, pravda nejakej to nevydrzel ale to byl spis takovej dil tak leda do srotu, chce to cvik...
 
 
Datum: 20. prosince 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
rozebrat a přetočit ten číselníček osobně, ne přes ty převody, je to tam asi na dvou šroubkách, nic složitýho to není
 
 
Datum: 20. prosince 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to Steve: víš jak by to trvalo dlouho??? A taky to nebude asi moc ohleduplný k vnitřnímu mechanismu tachometru.
 
 
Datum: 20. prosince 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to takhle vezmes vrtacku a ctyrhran...
 
 
Datum: 20. prosince 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mě taky zajímá. Mám na něm prez 3000 a chci ho natočit na nulu.
 
 
Datum: 20. prosince 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus heledte pude tenhle blatník na čz 125/453 díky moc http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_975.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
standa to sportka neni to je normalni motorka na 16 kolech panelka
 
 
Datum: 20. prosince 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
to chces tu sportku takle sprasit jo?? neni to skoda....jsou to krasny motorky....
 
 
Datum: 20. prosince 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus To nevim---ale tipuju že pujde...bude asi "univerzální" :-D:-D..třeba budeš něco trošku poupravit :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 21:09
 
<  58  59  60  61  62  63  64  65  66  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 22:11:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu