Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec,jak vyčistit od rzi nádrž u jawa 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 15:16
Jméno: cross
IP: uživatel4590
 Tak už se třeba všichni poserte s tim,nevim k čemu potřebuju k ůpravám umět čistit nádrž já se s tim nikde nesetkal já měl vždycky čistou jenom ted mam zasranou.
Datum: 02. dubna 2009 15:16
 este bych dodal - kup si odrezovac...a v zadnem pripade vodu! nigdy! misto ni napriklad benal ale vodu ne! proc bys ji tam lil gdyz to chces odrezit? pokud nechces plitvat benalem tak se to da delat ale stejne nakonec to musis benalem proplachnout abys vodu vymyl...jinak je vicemene dobry to pak zevnitr nabarvit at mas uz pak navzdy pokoj, na netu je navodu na to dost...
Datum: 30. března 2009 21:07
 Souhlasim s kaldou
Datum: 30. března 2009 20:06
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 To se nestydis, hlavne jak vsude pises ,jakej ses machr na upravy ,a ze se ses celkem skusenej a ptas se jak odrezit nadrz.No tak to me podrz.
Datum: 30. března 2009 19:29
Jméno: Fish
IP: uživatel2336
 Nasyp do ní ocelové kuličky,nebo matičky a třepej!!!
Datum: 30. března 2009 18:44
Jméno: paprik
IP: uživatel5527
 Sdelej ji a nasyp do ni drobne kameny a trep a pak to parkrat proplachni vodou.
Datum: 30. března 2009 18:16
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 Zdar draci, zalokil jsem na 21 sroub na valci a kouka tam asi 1mm a zavit tam ubec neni jak by se to dalo vyndat ??? slysel jsem svareckou ale nevym jake mate skusenosti noc diky at vam to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 21:57
 Šroub je měkký materiál, takže udělej důlčikem do středu důlek. pak vyvrtej díru průměr vrtáku 5 potom vyřež šestku závit a našroubuj nový šroub, hlavně to neprovrtej durch
když si netroufneš tak řekni nějakýmu zámečníkovi je to brnkačka práce na 20.minut čau
Datum: 29. března 2009 21:57
Jméno: standa
IP: uživatel5643
 navrtat opatrne malym vrtackem ve stredu a vyndat vytahovakem .....je to taovej cervik s opacnym zavitem......
Datum: 29. března 2009 21:40
 na ten zbytek sroubu navar karosarskou 6 podlozku a k te podlozce pak matku
Datum: 29. března 2009 21:30
 Vem aatku a navař ju tam ja tak vytahuju zalomený štefty ve válci.
Datum: 29. března 2009 21:09
 Nazdar,dneska sem jel a trochu víc sem přišlápl páku na zadní brzdu na mustangovi a praskla mi ta páka...byla už taková měká.Nevíte prosím jak se dá sundat?...mně to nějak nešlo...Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 10:22
 Dobře,dneska to zkusím sundat...jo Steve,chtěl sem se ti taky omluvit na předchozí diskuzi ale už sem ji nemohl najít.Přiznávám že jsem byl sprostý ale mně to jen zamrzelo.Když tak se zkus podívat jak vypadala když sem si jí dotáhl dom na falken-moto.webnode.cz...dělal sem tam komplet všechno sám...a díly a rúzné věci sem si kupoval z toho co mi zbylo ze 200 stovek co dostávám na týden když sem na intru nebo z toho co sem si vydělal...ale přiznávám chybu.Díky za radu.
Datum: 29. března 2009 10:22
Jméno: Horst
IP: uživatel5636
 Ještě můžeš sundat ze stupačky gumu a potom hasákem tem trn vyšroubova vyndat lanko a stáhnout pedál čau
Datum: 29. března 2009 10:15
 Dobře,dneska to zkusím sundat...jo Steve,chtěl sem se ti taky omluvit na předchozí diskuzi ale už sem ji nemohl najít.Přiznávám že jsem byl sprostý ale mně to jen zamrzelo.Když tak se zkus podívat jak vypadala když sem si jí dotáhl dom na falken-moto.webnode.cz...dělal sem tam komplet všechno sám...a díly a rúzné věci sem si kupoval z toho co mi zbylo ze 200 stovek co dostávám na týden když sem na intru nebo z toho co sem si vydělal...ale přiznávám chybu.Díky za radu.
Datum: 29. března 2009 10:05
 a nebo taky to udelej jinak - odmontuj to brzdove lanko u bubnu a pak ho odmontuj i u paky, tu paky otoc tak o 90 stupnu dolu a v tydlec poloze se ji muze chctit lehcejc ven, vegluj s ni az ti zustane v ruce...pokud je ale uz zlomena tak vem kleste a hrubou silou ji vytlac, casto to delava problemy ze se ji nechce ven...
Datum: 28. března 2009 21:48
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 mě taky praskla ale měl jsem jednu z pionýra tak sem ji na ten kus co zůstal na stupačce přišrouboval a brzdí to
Datum: 28. března 2009 20:46
 JJ dobře,moc díky...zítra se nato podívám a zkusím to takhle...todle sem nezkoušel.Moc díky
Datum: 28. března 2009 20:26
 tak na tu sparu, co je mezi dirou v pedalu a tou jakoby osou toho pedalu (jak je v ni ten zavit na stupacku) natri odrezovac, nebo brzdovou kapalinu a nech to treba prez noc pusobit a pak by to melo jit dolu dobry by bylo, kdyby si ten drzak stupacek dal treby do sveraku, aby to do ty spary nateklo a misto toho neodkapavalo na zem
Datum: 28. března 2009 20:09
 No to sem právě zkoušel...zkoušel sem to i jemně vyklepat...ale pořád to tam drží tak kdyby to tam něco pořád drželo...
Datum: 28. března 2009 20:03
 jestli myslis pedal, tak na mustangovi se musi odsroubovat prava stupacka (nekdy se musi poradne zabrat) a az ji budes mit vysroubovanou tak vyhaknes lanko z pedalu a pedal sundas
Datum: 28. března 2009 19:50
 ahoj, mám dotaz, je stejná elektrika na 555, a jawě 05??, myslím, důvod je ten, že si ji chci koupit kompletní, tak abych něco nemusel přeďělávat??,, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 18:46
 čaute mam dotaz jakej olej nalít do tlumičů na čz dyž s ní budu jezdit v ternu díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 18:14
Jméno: Vlk
IP: uživatel5924
 Nevím jak u ČZ, ale u Jawek jsou přední tlumiče dělaný na motorový olej 10W40. To že rejže používají tlumičový olej je dáno tím, že jsou na to ty tlumiče dělaný.
V době výroby těchdle motorek si stejně o tlumicovým oleji mohl člověk nechat jen zdát.
Datum: 28. dubna 2009 18:14
 dej hydraulický a smícchej ho s pevodovým at je to tvrdší.
Datum: 23. března 2009 19:54
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 tlumičovej,když ho dáš víc tak budou tvrdší
Datum: 23. března 2009 19:53
 cus draci tak se mi dneska na mustafoj povedl zajmavej karambol.jel sem po hlavni a naky auto jelo v pruhu proti me a zaclo odbocovat pres muj pruh.jaksi mi zkrizil cestu a ja sem po smyku tam lehnul.nastesti to vodneslo jen zrcatko a stupacka.a ten dobrak zastavil nabral nakou buchtu a ujel...ani mu nevadilo ze tam naka pani na nej krici ze by mohl aspon vylist stala vedle jeho dveri a ujel....fakt bych mu chtel podekovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 22:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5561
 neser se s fichtlem do mesta
Datum: 19. března 2009 22:39
 lidi sou hyjeny, s tim nic neudelas a ony se taky jen tak nezmeni leda pokud se jim stane to same tak se nad tim mozna zamysli...jinak souhlasim, dat mu vyprask a ty papiry sebrat...
Datum: 19. března 2009 19:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 no co...! dát přes držku a sebrat papíry! co s nim jinýho?!!
Datum: 19. března 2009 13:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nekdo rika ze 20 ma lize tak jsem je v cera na kruhaci skousel a nak to nechce lizovat akorat jsem si odrel koleno a trochu ponicil plech
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 23:05
Jméno: standa
IP: uživatel5520
Datum: 16. března 2009 23:05
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 16. března 2009 18:31
 Zdar, chystám se vyměnit ložiska ve středech kol, ale moc jsem s netu nepobral jak na to abych něco nezničil, zatim jsem vyndal tu segrovku, ale nevim jak ty ložiska vyndam,když mezi nimi něco je, což nevim jestli je tam na pevno nebo jak, proto bych potřeboval od Vás podrobnější postup, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 1:23
Jméno: Oravák
IP: uživatel4092
 Ja som to robil tak že po vybrati sagerky som ložiko vytlacil nadoraz ako sa dalo a potom so pribodnul zvaračkou kovovu tyčku
o ložisko a bezproblémov som ho vytiahol. Druhe len vyklepneš alebo vytlačíš.
Datum: 17. března 2009 1:23
 Rozpěrka mezi ložisky není napevno. Průměr uprostřed náboje je menší než, co jsou ložiska, takže ložisko skrz neprotáhneš. Musíš to nahřát a o kus dřeva jedno ložisko vyklepnout. Druhý už přes něco, například ořech goly, vyklepneš snadno.
Datum: 16. března 2009 16:43
 čaute mam problem mam čz 175/477 a mam totalne zrezlé sedlo ktery se my rozpadlo a ted nemužu nikde sehnat naky jiny nemate ho nekdo nebo kde bych ho mohl sehnat díky stačil by my jenom ten plech díky za odpovedi dyžtak se ozvete na mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 19:26
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 13. března 2009 22:11
 taky mě tam nešel , tak sem ten uchyt na klaksonu povohejbal ve sveraku a ted sedi jak ulitej
Datum: 13. března 2009 22:11
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 cus draci potreboval bych nakou dobrou stranku kde muzu koupit sportovni vzduchovej filtr prosim dejte mi sem naky odkazi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:23
 http://www.bolder.cz/nahradni-dily/motor-a-soucastky-k-motoru/high-quality-vzduchovy-filtr-40.html stačí jen udělat přírubu.. je dost velký sic.. ale zato vrchní molitan je sndávatelný a pratelný.. a za tu cenu.. a kvalitka je gut
Datum: 11. března 2009 22:23
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 www.scootland.cz
Datum: 11. března 2009 18:04
 Já doma jeden mám...mam k němu udělanou přírubu...za 200 je tvůj..pokud ho chceš písni na meil..
Datum: 11. března 2009 18:04
Posl.aktualizace: 17. března 2009 17:10
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 shit video větší blbost sem neviděl když už chceš machrovat s takovyma blbostma tak si kup pořádnou kameru a N2O to sem teda nepostřehl možná tak sis při té jzdě uprdl tak to byl ten N2O
Datum: 17. března 2009 17:10
 máš štěstí že ti to neblaflo....
Datum: 13. března 2009 13:14
 Kvalita šílená....poznat z toho nejde nic. Muzika že bych blil...(nechápu proč každej do videa kde se má člověk soustředit na okolnosti a zvuk sere hudbu...) to že sis dal na držku....  To už tak bejvá....  I když jako že sis to neprojel předim nebo si nevšiml je teda divný...! N2O..? Nevšiml sem si...  Neslyšel sem škytnutí neslyšel sem vytočení motoru neslyšel sem nic....  Nevim no...  Další video na Youtube o ničem....
Datum: 10. března 2009 20:54
 Ta "hudba" je hrozna
Datum: 10. března 2009 20:14
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
 ulit sem takle v 70 rychlosti v zatacce do kopce za mokra a letel sem po zemi asi 20 metrů.......byl to prvni den co sem mel papiry a 21 s papirama.....jeste den pred tim sem v te a same zataccce takle polozil k zemi 05 az litaly jiskry od plechů a proste se neutrhla....ta 21 proste nedrzela....kamarad se simsonem ,kterymu sem ujizdel mi malem ujel hlavu.....nic peknyho.....ale relativne se mi vubec nic nestalo,jen sem byl sedrenej jak prase.......
Datum: 10. března 2009 18:49
 znamy se vysekal ve tricitce (sterk na silnici cili vis o cim mluvim) a fakt dopadl spatne, poskodil si pater a mel otres mozku, zalezi jak dopadnes, neni tezky se pri padesatce zabit, jen at se to nikomu z vas nestane, zalezi na nahode a nahoda je svine...jinak tez bych tezko soudil, pokud si tam mel trojku tak podle zvuku mela trosku rychlejsi nastup ale spis me to pripada jako bys jel z kopce s normalnim motorem...to odfouknuti zalezi jak moc tam das velkej prutok toho dusiku, je stlaceny, ma touhu se prat dopredu gdyz se tam vstrikne a ten benal jakoby odfoukne...jinak na nitru uz sem jednou jel a na vytaceni vcelku dobra vec, je to tam silove znat ale rychle se tim posilaj motory do kytek, to uz sem tu mnohokrat rikal ze ten motor je proste predem na vyhozeni, obvzlaste pokud tam das za tri a pri plnejch otackach to tam strelis (a mas-li to tam jak davkovat ve velkem mnostvi, tim nemyslim nejake "prifoukavani" ale opravdovy tlak treba z nejake lahvicky, kupr. dost je rozsirene lahve na ty bobmicky na slehacku nebo staci obycejne sifonove lahve a misto obycejnyho CO2 v lahvickach se daj ty bombicky na slehacku)
Datum: 10. března 2009 18:33
 tohleto mě čím dál víc nutí si koupit oblečení z kevlaru... aspon tak..
Datum: 10. března 2009 18:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
 rozsekal sem se vic a ve vyššich rychlostech......dopadl jsi relativen dobre......jen ten učinek NOSu sem tam nejak nepostrehnul,ona ta kvalita videa je strasna  by the way,co byl ten slovenskej rep...moc pekny......
Datum: 10. března 2009 18:18
 chcel by som sa spytat ci pasuje ojnicna sada sihlickami co je na sesashope aj na 05ku mam loziska 6302 C3
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 14:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5419
 myslím že ano ..... cepy v setrvakach jsou stejné
Datum: 03. března 2009 14:32
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 cus chtel sem se zeptat jestli mi na fichtla pude pneu s rozmerama 16-300??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 16:54
 Máš-li na mysli rozměr 3.00-16 tak půjde, proč by ne. Ale musíš mít perfektně vycentrované kola, jinak už to bude "škrtat" o vidle, případně o kyvku jelikož to je už dost široká pneu...
Datum: 03. března 2009 16:54
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 Jeste jednou zd nevite nekdo kde bych mhl sehnat nejaky navleky na riditka myslim nejkej jakoby zavodni rychlopal apod? dikec!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 20:56
 ¨Standa my tady psal že sou lepší zpusoby jak trochu zlepšit vykon na čz 175/477 a ne jenom tam dát karbec z jawy 250nebo350 tak bych chtel vedet jak například se dá ten vykon zvednout.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 18:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5382
 je tu plnej pokec dotazu o zvysovani vykonu na fichtlu.....skus hledat,je to skoro stejny,jen te trochu limituje litinovej valec....jinak TK moto prodava zajimavou sadu  snizují hlavy atd.....
Datum: 24. února 2009 18:34
 čus mam takovej asi blbej dotaz co se stane dyž dam na čz 175/477 karbec z jawy 250nebo 350 pojede my to líp nebo se to bude hltit díky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 18:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5382
 Jsou lepsi upravy jak s ni pohnout
Datum: 24. února 2009 18:20
 agyn, těma stávajícíma přefukama víc směsi nedostaneš, takže nic.
Datum: 24. února 2009 11:33
 Nazdar. podle me ti tampujde víc paliva ale možna by to šlo pokud trochu lizneš píst, zvětšíš kanaly a tříbodová svíčka pro delši spalovaní by taky pomohla. skoušej a ono se to nejak vyvrbý  . caw
Datum: 24. února 2009 11:15
 vzhelem k tomu že na 477 je karbec se stejným difizorem jako na j250 tak nic moc, jen je jiné otriskování. a k tomu z 350ky to může dělat cokoliv. proč si všichni mýslít eže když dáte karbe z 350ky tak to bude mít o X hw víc?
Datum: 24. února 2009 10:21
 čaute mam dotaz mam na fichtlu ridítka s rychlopalem ale chci tam dát ty stary rovny pude rychlopal na ty stary řidítka dyž tam je normal plyn a ja tam budu davta rychlopal??díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 10:16
Jméno: Lukáš
IP: uživatel2129
 jo de bezproblemu sam to mam taky tak.
Datum: 24. února 2009 10:16
 Čaute mam dotaz co si myslíte o tom dyž dam na čz 175/477 vyfuk hikone už jsem s tim videl par čz ale nwm jetli to pojede dyž sou to vyfuky na 50ccm motory.díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 Kup si radsi ladak na MZ kdyz uz nic lepsiho.....
Datum: 23. února 2009 11:17
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec,hosi jak je to tedas tou jawou..kdo je majitel..rozjedou se jeste na svetovou uroven kdyz maj ted takovej upadek po r. 89.Vono 20 let je dost dlouha doba!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 19:08
 Chtělo by to dobrého investora.Výborným příkladem by bylo spojení Škoda-VW.Jen neprodat kompletní podíly,aby si to tu značku zachovalo.
Datum: 21. února 2009 19:08
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to jsem nevěděl, že motoscoot si vzal jenom značku Jawa pro svoje motorky, měl jsem za to, že ho Jawa požádala o vyrobení motorky. Každopádně tim ale Jawa šlápla vedle, možná se ten duck uchytí, ale záleží taky na tom co přijde po něm. jinak souhlasim se Standou, komunisti to tady drželi, díky tomu že se sovětský svaz chtěl co nejvíce rozmáhat, tak dbal na to aby se hodně vyváželo a to Jawa splňovala na 100% a to se ji líbilo. to co se vyrábí teď to jsou čínské pomsty stejně jako lifan apod.
Datum: 21. února 2009 12:38
 Jawa zanikla....to je KO....Jinak pro Pouchaz: To myslis,jako ze by byla jawa v prdeli este driv nez ted.nebo nejak opacne?? Ja razim nazor,ze kdyby nebylo komunismu tak bysme byla dalsi svetova znacka jako japonci nebo italie...mozna bysme byli hodne vysoko,protoze kdyby se nezastavil vývoj,tak sme meli jedny z nejlepsich silnic a krosek.....On uz perak ležel komančum v hlave,protoze nekteri z konstrukteru byli diverzanti,zbehové a nepratele statu,ale tak nakonec za to byli oceneni jen posmrtně Janeček a taky nejakej Jozíf...o zbytku se nemluvilo....vyroba uz byla rozjetá,tak to v 48. proste nejak prekousli a udelali nejlepsi vec co mohli,protoze sel Perak na odbyt.....Ale po nem bylo potreba vyrobit neco dalsiho...a zacali nekonecne serie kyvacek a panelek pro bezne uzivani a sportovním strojům dali tak trochu stopku....ne uplne,ale prisel utlum a nakonec šlus.... Kdyz si predstavite ze uz v tehdejsich letech jel zavodni perak 150km/h ....docela rachot....Proste ve shrnuti....kdyby nebylo komančů,tak by sme meli podnik typu Yamaha nebo Aprillie......a kdyby komunismus neskoncil,tak by ani neskoncila era klasicke seriove Jawy,kterou zname a mame radi......
Datum: 21. února 2009 12:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak pozor: Jawa Duck nevyrabi Jawa ale Motoscot co vyrobil i toho NEW PASKVIL, Jawa jim jen propujcila jmeno, jde o to estli to byl strategicky vyhodny plan, spis ji to jen uspini povest...dalsi vec komunisti: od valky mela Jawa dobre naslapnuto (treba Perak byl ve svy dobe proste klasa)...kvuli tomu ze vyrabel ohromne serie hlavne pro V a do Sovetskych zemi tak moc neinovoval (pac na Z zas tak moc nevyvazel tak to nebylo treba) a pohodove si prodaval na V - bylo to stale odbytiste a prachy za to davaly, tak proc tam neexportovat gdyz se jim prachy od nich sypou...to ale byla chyba, po revoluci prodavaly uz zastaraly motorky, davno za opicema, dostali vypatlanyho reditele kery poroucel jen vyrabet a vyrabet ale nebylo komu to prodavat - Jawy byly smontovany okolo podniku na polich ale to byla pro ne posledni cesta, dal se nedostaly, a to taky brzdilo vyvoz novejch a vubec tu inovaci...pak prisla privatizace, tahla se nesmyslne dlouho a vubec tak nejak divne, to ji porazilo na kolena...od ty doby se hrabe jen ode dna, 50 pro mlady muze predstavovat treba Mosquito, Robby, Dandy, 125 tez vyrabela, vcelku i s uspechem, pak zacli exportovat cinani kery mely levnejsi stroje nez Jawa a tak kvalita na trhu ustoupilo kvantite...ale verim ze ma na to se vyhrabat, jsem optimista, jednou muze stat zas na vrcholu, pokud se ta jeji 650 ukaze jako dobry stroj s rakouskym motorem (ostatne prvni Janeckova motorka Rumpal byla taky s motorem ciziho vyrobce) tak ma moznost se prosadit ale musi si jit vlastni cestou, nesmi se ohlizet, zaprodavat se a vsazet na kvalitu a ne na cenu...jen tak se vypracuje zpatky na vrchol
Datum: 20. února 2009 22:16
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Tak nejak bohuzel tak jako dnes by byli uz pred 50 lety vhajzlu(sorry)Komunistit to vsechno potlacovali potrbovali i na sve stroje odbyt
Datum: 20. února 2009 21:48
 Osobně si myslim, že kdyby nebyl komunismus tak by jawa byla tam kde je dnes už před 50 lety...
Datum: 20. února 2009 21:45
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Vzdyt meli nekde puprostory a Povazske strojoarny to vsechno se rozprodala nebo co ?
Datum: 20. února 2009 21:40
 Už to není ta klasická,spolehlivá,jednoduchá,výkoná JAWA. Jak se jawa spojí se šikmookými,tak je to v pr****.
Datum: 20. února 2009 21:39
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Vzdyt meli nekde puprostory a Povazske strojoarny to vsechno se rozprodala nebo co ?
Datum: 20. února 2009 21:39
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 new pionýr byl propadák... největší chybu udělali s tím 4T čínským motorem a výrobou v Číně, já chápu že nemají kde vyrábět, ale z téhle kombinace nemohlo vyrůst nic dobrého...
Datum: 20. února 2009 21:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 podle mně tyto nové jawy vůbec atraktovní nejsou , třeba ten new pionýr, to je hrůza!!!!
Datum: 20. února 2009 21:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 jawa se snaží vzkřísit, soudě podle motocyklu Duck, věnovaného náctiletým řidičům, což byl před lety i fichtl, s tím rozdílem že měl (má) o 75 ccm méně, ovšem pokud bude Jawa vyrábět v Číně, s čínskými materiály a motory tak to moc daleko nedotáhne, bude to možná levné, ale jakmile se rozkřikne, že to jsou šmejdy (pokud to budou opravdu šmejdy) tak si to nikdo nekoupí, na to doplatily i firmy Bashan, Shineray atd. ze začátku se prodávalo, pak se zjistilo že jsou to krámy a už se to prodává jen na motoinzerci... Na světovou úroveň se tedy mohou ještě rozjet, všechno to ale spočívá v kvalitě a atraktivitě strojů což nynější Jawy tak nějak postrádají...
Datum: 20. února 2009 21:24
|



|