Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: žorža11
IP: uživatel16167
 zdar draci mám problém s fechtlem na jedničku tahne dobře ale když tam šupnu 2ku tak je linej jak mezek a nechce se mu v čem je chyba poradte PLS  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2014 21:16
 Když vezmu zapalování z 05-tky tak pootáčením celého zapalování se šteluje předstih. Posunováním druhého kontaktu kde doléhá kladívko se nastavuje odtrh. Tak na co je posunování vlevo a vpravo té destičky kde je kladívko, kondík a prachovka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2014 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel17622
 Kolečko děkuju že si měl ty nervy a přesvědčil mě. Nakreslil jsem si to a vskutku máš pravdu. Sorry za tak dlouhý vlákno.
Datum: 11. října 2014 17:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Taky sem v mládí nastavoval enom pomocí destičky. Ono to nejak jelo. Potom sem se dozvěděl jak se to opravdu má seřizovat. A tú iskrú se dalo zapálit zrovna uhlí! HI!HI! Aj sem to sem chtěl napsat hneď, ale tak jak kolecko bych to nedokázal vysvětlit, toš sem rači byl ticho! Toš tak.
Datum: 10. října 2014 17:13
 Stando...ty to sice píšeš logicky, ale podle mě si to už špatně interpretuješ. Poloha vinutí vs. poloha magnetů má vliv na jiskru, na tom se shodneme. Proto se při přehazování 05 a 20 rotorů mění i poloha zapalovací cívky. To je celkem jasné. Teď ale s čim nesouhlasim - na té destičce je právě něco, co tu vzájemnou polohu magnetů a cívek ovlivňuje...a je to ta samotná destička. Pokud otáčíš pouze statorem, tak měníš pouze předstih. Když se nad tim zamyslíš, tak natáčením statoru vůči rotoru vůbec vzájemnou polohu cívek a magnetů v době přeskoku jiskry neměníš, ta je pořád stejná ať dáš předstih jaký chceš...protože o kolik změníš předstih, a tolik se ti změní i ta poloha cívek a tim pádem je to vždycky stejné. Pokud bys ale statorem nehýbal, a hnul jsi pouze tou destičkou, tak změníš okamžik přeskoku jiskry...ale už nezměníš polohu cívek. Tudíž cívky na statoru budou oproti magnetům v době přeskoku jiskry posunuty právě o hodnotu předstihu, jako jsi nastavil pomocí destičky...takže to, co píšou v manuálu mi dává celkem smysl. Pokud jsem to napsal nesrozumitelně, tak se to pokusím vyjádřit nějak logicky a možná i s obrázkem
Datum: 10. října 2014 15:23
Jméno: dwein
IP: uživatel17620
 Standa pouzil selsky rozum v kombinaci se vzdalovanim od soustavy stromu a tim padem to tak bude nejpravdepodobnejsi
Datum: 09. října 2014 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel17619
 No a právě z logiky zrovna tohoto vyplívá,že to co tam píšou je kravina. To je přesně to co píšu já. Polohou statoru si najdu ideální mg. pole (nejlepší jiskra) a předstih doladim na destičce ... Na destičce není nic,co by jakkoliv mg pole ovlivňovalo,ale poloha vinutí statoru vs poloha magnetů na rotoru... To už logické přece je ... Proto se u zápalek z mustanga a dvacítky přece prohazujou cívky podle označení rotoru protože poloha magnetů (05 , 20) ... Spíš si myslim,že se v tom manuálu hodně špatně vyjádřili ...
Datum: 08. října 2014 17:35
 V návodu také udávají jako důvod optimální polohu magnetického pole v době přeskoku jiskry...
Datum: 08. října 2014 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel17619
 Hele děláme tu z komára velblouda. Kulatý zapalování z j550/555/05 má tu štelovací destičku jen proto,že u velkých jaw najeli na nový typ zapalování s těmito destičkami a když už se jich rozjela tisícová výroba,tak to flákli i do pařeza. Jenže u pařeza se dá hejbat i celym zapalovánim,tak do manuálu napsali to co tam napsali... Řikam jediný co mi napadlo,tak polohou statoru najít nejsilnější jiskru (vcelku pěkně je to popsané v návodu na úpravu válce na http://www.jawa-50.cz)...jinak je asi jedno čim kam pohybuješ...
Datum: 08. října 2014 14:21
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Předstih by se měl nastavit otáčením celého statoru, protože destička byla (měla by být) z výroby nastavená do optimální polohy a oba šroubky byly zakápnuté barvou. Obdobně to řešil Simson na S51, kde byl nastaven předstih stroboskopem a na snímač udělali rysku. Při rozborce se pak v manuálu píše, že předstih se nastaví tak, že jsou rysky proti sobě, žádný úhel nebo vzdálenost. V obou případech se zřejmě příliš nepočítá s výměnou kladívek, snímače a všeho okolo. Jinak bych se přiklonil ke Standovi a jeho variantě s nejdelší jiskrou.
Datum: 08. října 2014 12:26
 V originál návodu k 555 se píše, že se otáčí celým statorem, a destičkou se nesmí v žádném případě hýbat...ten návod je zde na sesa-moto.cz...tak si vyber, že...
Datum: 07. října 2014 20:05
 zjistil jsem, že se to nastavuje pootáčením celého statoru a pak se to dolaďuje tou destičkou, takže oboje je možné.
Datum: 07. října 2014 19:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 upřímně jsem ani nevěděl, že by se u 555 měl předstih nastavovat pootáčením celýho statoru... vždy jsem to nastavoval tou destičkou (obdobně jako u velký motorky) a nikdy sem to neřešil...
Datum: 06. října 2014 19:18
 no tak zkusim stator upevnit tak at nevadi a jak se mi libi. Pak zkusím tou destičkou hýbat a uvidíme jestli to pojede
Datum: 05. října 2014 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel17611
 No oni v tý příručce píšou takový nějaký bláboly,ale já si myslim,že se má stator uchytit tak,aby to dávalo co největší jiskru a samozřejmně aby svorkovnice nepřekážela. Destičkou se pak doladí výsledný předstih. Je to i logický,vždyť má rotor jen pár magnetů...
Datum: 05. října 2014 11:13
 když se s ní nemá hýbat tak proč tam jsou ty šrouby a drážky k nastavení. Já myslím, že se tím něco nastavuje ale netuším co. Když to dám do střední polohy tak nejsem schopen nastavit předstih správě. Protože mi vývody statoru zapalování kde vedou dráty ven jsou příliš vlevo natočeny a nejde zavřít kryt motoru. Zkusím s tím potočit a uvidím. Třeba je to na to aby se dalo lépe štelovat předstih s celým statorem.
Datum: 05. října 2014 8:30
 Zdar. V nějaké příručce, snad k 555 jsem četl, že správně se otáčí celým statorem alternátoru. Ta destička slouží pro nastavení referenční polohy již při výrobě a nemělo by se s tím hýbat. Jestli se nepletu tak to mělo souvislost s polohou kladívka, magnetů v rotoru a cívek v době přeskoku jiskry.
Datum: 05. října 2014 8:16
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, mám traktůrek, motor Jawa 250/592, převodovka 1203. A mám dotaz, z ničeho nic, mně přestala jít zpátečka, normálně ji zařadím, ale nezačne se točit kardan od převodovky k nápravě.. Po sundání víčka nevidím nic ulomeného a vidlička taky chodí kde má a kola přesunuje.. Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2014 9:14
Jméno: hot
IP: uživatel17613
 Pokud je zařazena rychlost a vstup se to čí a výstup ne, tak Ti tam chybí zuby..
Datum: 07. října 2014 9:14
Jméno: Vladimír
IP: uživatel17606
 Ahoj Čezeta jde nastartovat ale při zapnutí světel chcípne. Nevíte co stím. vyměnil jsem rotor, stator i relátko a furt nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2015 21:59
Jméno: Pavel
IP: uživatel17870
 A a dala by se čezeta rozjet bez baterky ? prej připojením drátku v zapalování víte někdo jak ?
Datum: 15. června 2015 21:59
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 pak je to téměř jasný. Pokud tam fakt neni někde zkrat (to by ale neměl, páč by hořela pojistka (předpokládám že jí tam máš, jinak si můžeš odpálit i relé nebo dynamo, což za to vzhledem k ceně pojistek nebo nového relátka nestojí)), tak za to může ta stará baterka, která neutáhne zapalování a světla najednou. 75W dynamo je určené pro vyšší otáčky a na volnoběh (i lehce zvýšenej) dobíjet nebude
Datum: 08. října 2014 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel17610
 Než se budeš pouštět do dalších výměn,tak si propípej kabely ať mužeš vyloučit zkrat a nebo špatné zapojení.
Datum: 04. října 2014 14:00
Jméno: Vladimír
IP: uživatel17609
 Je to 175,baterie je stará dynamo 75w
Datum: 03. října 2014 19:04
Jméno: hh
IP: uživatel17608
 prvně by bylo dobrý říct jaká je to čezeta a jakym disponuje dynamem, případně alternátorem. Taky by neškodilo napsat, v jaký kondici je baterka. Pak teprv můžem něco řešit..
Datum: 03. října 2014 18:30
Jméno: demi
IP: uživatel14157
 Ahoj, mam jawa mosquito a když jsem sní dnes přijel a chtěl sní cca po 2 hodinach zase jet, tak když startuji startpákou, akorát chroupou zuby v převodovce, nevíte co je špatně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2014 18:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17604
Posl.aktualizace: 03. října 2014 17:05
Jméno: pepa
IP: uživatel17607
 Jako na kazde jine motorce a i fichtlovy vytocit prostredni sroub a vytrhnout ven
Datum: 03. října 2014 17:05
 Z Vysočiny až k Černému moři. Na babetách. https://www.youtube.com/watch?v=kqB1D7xSQTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2014 21:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17617
 Cera hora je pekna, doporucuji.
Datum: 07. října 2014 21:05
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jo dobrý , palec nahoru..............
Datum: 05. října 2014 10:24
Jméno: Veace
IP: uživatel17414
 Dobry, ne jak ty sracky s trabantama co na tom jen rejzujou
Datum: 01. října 2014 19:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17604
 Zdravim, pujdou mi řidítka z čz motokros na 477, objímky na páčky mám jen mě zajímá jestli tam dostanu ovladače a zda je vůbec vejdu do brejlí. předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2014 18:17
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec co všechno se musí udělat se starou sářečkou která dlouho nejela aby zase fungovala ? slišel jsem že v tej svářečce má byt někde neco v oleji. je tam jen tlačíko vipnou a zapnout žadne kolečko na štelování jak se taková svářečka šteluje díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2014 20:01
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a jak ho asi separuje když ta svářečka žádnou pracovní zem nemá? martin to píše správně, původní zem připojit na PE..
Datum: 08. října 2014 20:01
Jméno: sumař
IP: uživatel14454
 Marťas musí zapojit vše pokud máš chránič tak kup zástrčku 5kolík a separuj modrej se žlutozeleným když nemáš chránič kup 4 kolík a spoj zemění a střední vodič
Datum: 02. října 2014 19:04
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ještě dodatek: máš-li doma soustavu TN-S a použitý chránič, vynech ze zapojení nulák - to je ten modrý s označením N a zapoj jen PE - žluto zelený. hm, raději to tak udělej rovnou.
Datum: 02. října 2014 8:17
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 to je normální 4-kolík bakelit, vem novou klasiku, bakelit sundej a fáze napoj na fáze, zem a nulák propoj dohromady. ze starého kabelu vedou 3 fáze a sdružená zem-nulák, kterou napojíš na ty dva kolíky co nejsou fáze.
Datum: 01. října 2014 18:17
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
http://1url.cz/M4Rz tady je odkaz na orazek z netu takovou má koncovku ta svářečka něaká redukce na 5 kolík asi nebude možná
Datum: 01. října 2014 17:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kespr! Ten 3 kolík vyfoť taky! Toš tak.
Datum: 01. října 2014 16:06
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok mám to u sousedky jak se tam dostanu tak vyfotím a stejně mám ještě jeden problém doma mám zásuvku na 5 kolík a tam je 3 kolík
Datum: 01. října 2014 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel17605
 Třeba maj nějakou starou Triodinu. Známej to měl a bylo to jak almara. Když ji pwk dali do šrotu,tak si za tu měd koupil simsona
Datum: 01. října 2014 6:08
 V oleji bývají též transformátory...to se ale týká spíše větších zařízení.
Datum: 01. října 2014 4:53
Jméno: Pichacka
IP: uživatel17414
 V oleji sou stary kompresory... kvuli chlazeni? radsi nahod foto je to nejaky divny
Datum: 30. září 2014 19:27
 Zdar, v oleji tam nebude nic. Jestli dlouho neběhala, tak bych akorát sundal dekl a vyfoukal jí kompresorem plus kontrola elektroinstalace. Jestli nemá štelování, tak jede furt naplno...
Datum: 30. září 2014 15:11
Jméno: roman45
IP: uživatel16275
Posl.aktualizace: 29. září 2014 16:26
 Zdravím. Klikovka sice použít jde, ale je to trochu složitější. Muselo by se předělat uložení klikovky a její utěsnění. Jinak klikovky jsou jiné - 477 má ty nákružky na čepech u setrváků, 487 je tam nemá. Axiální posuv ojnice nevadí.
Datum: 29. září 2014 16:26
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj přivezl mi kámoš fichtla že ho chce poladit že nejede tak sem se na to vrhnul seřídil zapalování karbec svíčku novou jiskra krásná benzín teče jak má jehla 2 zářez od shora trysky sou čistí a origo karbec je v cajku ale furt vynechává tak sem si řekl že zapalování tak jsem magnet a cele zapalko ze svého fichtla a ono to dělá furt . za studena to moc nejede když přidáte plnej takto vynechává za tepla se to rozjede a celkem to hezky táhne tak jsem ješte zkusil pohrát si s airboxem vubec se to nezlepšilo a když sem přicpal díru tak pyonír jakoby dejchá zpátky do filtru místo aby sál tak vyfukuje vzduch nikdy jsem se s tím nesetkal co to muže být ? moc děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2014 17:47
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 takže vyřešemo všem moc děkuju za rady  nakonec jsem dal menší odtrh na svíčce a tradá valí super
Datum: 29. září 2014 17:47
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 svička dnes nová indučka měnená s mého fajfka také vše z mého a pořád to samé skusím ješte vyměnit výfuk
Datum: 29. září 2014 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel17602
 Svíčka,VN kabel,fajfka,indučka ... Nic jinýho to nemuže bejt...
Datum: 29. září 2014 6:18
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Co je to ta podkova na kliku ? Myslel jsemsi že to je ta vypln klikového prostoru kdyžse dává menší klika
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2014 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel17602
 To není o výkonu. Když se ti úpravou výfukovýho kanálu sníží kompresní poměr,tak doženeš kompresi snížením hlavy - zmenší se kompresní prostor. To a samý platí pro sací kanál a klikovou skříň. Když se víc otevře sací kanál,tak se klesající spodní komprese dohání menší klikou či podkovou... Je to různý,dle charakteristiky a použití motoru,jde o časování,roli hraje i velikost karburátoru... Někdo bez ní nejede,jinej ji nepotřebuje ... Na seriovce s trochu upravenym válcem bych to neřešil. Dělam i dost otevřený dvoukanály na fichtlcup,některý maj k 7 HP a podkovu nejede nikdoz nich. Každopádně zlepší plnění válce,ale u dvoukanálu je to někdy až kontraproduktivní... Vibrace ...
Datum: 29. září 2014 21:45
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 A přidá to výkon nebo jaký s tím máš zkušenosti ?
Datum: 29. září 2014 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel17602
 Podkova je výplň do klikové skříně co se vkládá mezi setrváky origo 100mm kliky aby vyplnila hluchej prostor. Je to jakoby otevřenej asi 1cm silnej kroužek ve tvaru "podkovy" - proto podkova. Výplním ke stočeným klikám se říká prostě výplně či vložky,ale hafo lidí tomu říká podkova taky.
Datum: 29. září 2014 17:39
Jméno: JOSEF:::
IP: uživatel17600
 Zdar mám dotaz našel jsem na půdě komplet přední kolo na čz 175-125 477 nebo 476 atd.. je na něm nazutej pláštˇ 3.00-18 a já mám na mojí zetce 2,75-18 dotaz zní jestli mi ten 2,75-18 půjde na ten ráfek 3,00-18 a jestli s tím není problém na STK nebo jinej problém díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2014 17:27
 Čau. Plášť tam pujde. Na STK musí být taková pneu, jaká je psána v TP.
Datum: 29. září 2014 17:27
 Zdravim. Mam cernou svicku na jawa50, (pincek) mam tam upravenaj valec,snizenou hlavu a karbec dellorto. nemuzu to odladit, mam sadu trysek a posuvnou vyletovou trubicku na vyfuku. nemate nekdo nejakou skusenost,s necim stejnym. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2014 9:39
Jméno: klikař
IP: uživatel14954
 ještě jedna věc, nezapomínej na to že po 500 metrech jízdy ještě nemusí být svíce ohřátá na samočistící teplotu a barva nemusí mít vypovídající hodnotu. Standa ani marquee ti nenapsali že každou ůpravu je třeba naučit se ji ovládat a taky využívat. vyhodnotit seřízení a ůpravu na jednom kilometru jízdy za garáží je prakticky nemožný.
Datum: 03. října 2014 9:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně jak říká Standa, máš to s největší pravděpodobností bohatý, pak je možný ještě jiný moribundus.... třeba přisávání oleje ze skříně, nebo špatně udělaný výfuk.............
Datum: 29. září 2014 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel17602
 No,že by to bylo bohatý ??? Co...
Datum: 29. září 2014 6:20
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Zdravím, upravuji si válce do pionýra pro sebe, ale zatím si jenom hraji s výfukovým a sacím kanálem. Podařilo se mi odladit válce na slušný výkon. Jenomže teď bych se chtěl pustit i do úpravy přefukových kanálků. Chci se inspirovat dobovou úpravou na Jawa 20 pionýr (4K), ale udělal bych pouze 2K s tím že bych použil naúhlování které je na výkresu. A teď se chci zeptat jaký máte názor na ty úhly přefuků (výstup do válce pod úlem 2,5°) a rozměry přefuků. Budu vděčný za rady. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2014 11:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Pablos! Neporadím Ti. Ale musím neco napsat k tý věčnosti! V době gdy Tvojí rodiče možná ešče nebyli na světě, nebo hodně mladí, toš já upravoval časování na Zetce 150, pilnikama kerý se napřed museli zahnút aby prošly kanálama. A celý ty kanále byly litinový a hódně dlúhý!!! Výbrus zase takovým spúsobem, že sem vzal patřičnýho prúměru trn, ten sem napatlal zabrušovací pastú a šmrdlal a šmrdlal aš se válec zvětšil. Přefuky byly púvodní. Na ty sem nesahal nigdy! A točilo to o trochu míň jak závodní speciál 125 kerej točil 10,5 - 11 tisíc! Neš sem to celý dokončil, přestaly jezdit 175, toš sem s tým závod ani nejel. Jo motocros. Na trénik to bylo perfektní. Akorát to mělo enom tři kvalty!!! Toš tak. Nech se Ti daří!!!
Datum: 27. září 2014 11:52
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
Datum: 26. září 2014 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel17598
 Tak to ti nepovim,já jedu serii... Ale tu teorii znam ... Jen bych podotknul,že moderní 2T maj malý zdvihy,krátký ojnice a krátký válce... A teď to aplikuj na fichtla,kterej má nejdelší válec z padesátek a ojnici dlouhou jak stopětadváca a zdvih známe  tim nechci říct,že by to nemělo fungovat,ale držel bych se spíš nějaký zlatý střední cesty mezi ... Však zkus a uvidíš... Mě odrazuje to obrábění hliníku ...
Datum: 26. září 2014 20:39
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Stando já jsem myslel hlavní přefuky pod vstupem 2,5° do válce tak to tam je i na výkrese. Ty pomocné přefukáče tam je 36°. Mě ale zajímají ty hlavní. Podle Bellovy knížky moderní motory používají hlavní přefuky skoro kolmo k válci oproti starému naúhlování které směřovalo co nejvíce na spalovací prostor. A na to se ptám co je lepší. A jaké s tím máte zkušenosti?
Datum: 26. září 2014 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel17597
 Jak už jsme se spolu jednou bavili,tak jsem ti psal,že v tomhle případě bych udělal jen 3K a posadil to do rozumného časování. A nesplet sis ten úhel? 2,5" by foukalo rovnou do vejfuku,to je defakto kolmý na vložku. Nemyslel jsi 36-37" ? Něco takovýho je v tom výkresu. Já bych si za pomoci nějakých dvou vhodných udělátek vynesl směr foukání přefuků a úhel třetího kanálu směřoval do onoho místa,možná o fous vejš... Ale tuhle info ode mě neber jako směrodatnou,je to má úvaha,v praxivjsem zatim 3K ani 4K nedělal a toto provedení ani neplánuju,nedá se tam použít dvoukroužový píst. Budu dělat přefuky z babety do j05 a jsem na to zvědavej ...
Datum: 26. září 2014 15:26
 Ahojte,mám starou babetu 210, doslehl jsem se že existuje nějaký ustalovač napětí nebo tak nějak. Poraďte o co se jedná a kde jej sehnat. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2014 17:14
Jméno: pepa
IP: uživatel17607
 Slouzi proti prekroceni jmenoviteho napeti 6 volt v otackach motoru ti praskaji zarovky a toto tomu brani
Datum: 03. října 2014 17:14
 Zdar, mám dotaz ohledně jednoho filmu, ve kterém herečka Luba Skořepová jezdí na pionýru, kde ničí a přejíždí vysázené stromky. Dostal jsem tip do videa Jawa Pionýr ve filmech 6. Zná někdo tenhle film?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2014 18:09
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, máte někdo zkušenosti s tyristorovym zapalovanim na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2014 9:20
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 A dobrý... Tvůj dotaz je velice obecný, co tě konkrétně zajímá?
Datum: 01. října 2014 9:20
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 A?
Datum: 29. září 2014 22:01
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 Ano, já mám zkušenost s tyristorovým zapalováním na pionýra.
Datum: 29. září 2014 7:07
Jméno: Make
IP: uživatel14157
 Zdravim, mam pionýra ale nemá papíry, můžu sním jezdit po polních cestách? Jestli ne, pomůže mě aspoň si do zadu nakreslit nějakou spz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2014 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel17596
 Třeba brácha jezdil od 8 let na ohlym rámu s bandou a motorem a tak od 10 let jezdil s helmou a bez caviků na hulváta po silnici na takovym omlácenym Mustangu,neupozorňoval na sebe,svítil a nechytli ho nikdy...a to pak měl i skútry,125 NSR,zajížděl v servisu opravený motorky atd... atd... až někdy ve 14 letech na moji rozpelešený italský babetě zazmatkoval,s kámošem bengum ujížděli,toho druhýho chytli,brácha sice ujel,ale čekali na něj u nás před barákem a byl kravál... A to jen že neměli helmy ...
Datum: 25. září 2014 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel17596
 Mužes s tim jezdit po dvorku a nebo na zahradě,bez papírů to legálně bez postihu nesmí nikam,takže ani spz tě nezachrání... Na druhou stranu jsem od 13 do 16 let jezdil s oválnou tabulkou CS místo spz a taky to šlo,akorát sem měl to štěstí,že mi nikdy nechytli  ale za to muže z části náhoda,používání lesních,polních a málo frekventovaných cest a to,že jsem se maskoval helmou,pio v jakštakš gut stavu a uměl jsem vystihnout okamžik kdy zdrhnout,odjet a nebo se někam zašít před policajtama ... V nouzi jsem to i opřel do škarpy a utek do lesa   to už je let kurňa  taky sem jezdil maskovanej mezi ostatníma,co měli už ŘP a simsony a fichtly s TP... Já v tý době najezdil snad nejvíc kiláků na fíku ... Ale řikam je to o štěstí a taky o tom,kde bydlíš,jestli někde v odlehlý vsi nebo u hlavního tahu...
Datum: 25. září 2014 20:58
 Tak tak. Na polňačce platí v podstatě stejná pravidla jako na jiné pozemní komunikaci. S SPZ je to otázka...sazba je tam tušim stejná za jízdu bez SPZ jako za jízdu s jinou SPZ...
Datum: 25. září 2014 5:03
Jméno: jawaaasss
IP: uživatel16252
 legální to neni ale na poloní cestě to myslím nikomu moc vadit nebude, spz raději nekresli
Datum: 24. září 2014 22:12
Jméno: pepa
IP: uživatel17351
 ještě tu mam jeden dotaz a to ten jestli muzu na cz 175/477 dat vape z 634
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2014 16:52
Jméno: martin
IP: uživatel17594
 ano, jeden vývod ze zapalovací cívky ukostři.
Datum: 24. září 2014 16:52
|



|