slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  102  103  104  105  106  107  108  109  110  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: žorža11      IP: uživatel16167    
zdar draci mám problém s fechtlem na jedničku tahne dobře ale když tam šupnu 2ku tak je linej jak mezek a nechce se mu v čem je chyba poradte PLS :-) Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když vezmu zapalování z 05-tky tak pootáčením celého zapalování se šteluje předstih. Posunováním druhého kontaktu kde doléhá kladívko se nastavuje odtrh. Tak na co je posunování vlevo a vpravo té destičky kde je kladívko, kondík a prachovka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17622    
Kolečko děkuju že si měl ty nervy a přesvědčil mě. Nakreslil jsem si to a vskutku máš pravdu. Sorry za tak dlouhý vlákno.
 
 
Datum: 11. října 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Taky sem v mládí nastavoval enom pomocí destičky. Ono to nejak jelo. Potom sem se dozvěděl jak se to opravdu má seřizovat. A tú iskrú se dalo zapálit zrovna uhlí! HI!HI! Aj sem to sem chtěl napsat hneď, ale tak jak kolecko bych to nedokázal vysvětlit, toš sem rači byl ticho! Toš tak.
 
 
Datum: 10. října 2014 17:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando...ty to sice píšeš logicky, ale podle mě si to už špatně interpretuješ. Poloha vinutí vs. poloha magnetů má vliv na jiskru, na tom se shodneme. Proto se při přehazování 05 a 20 rotorů mění i poloha zapalovací cívky. To je celkem jasné. Teď ale s čim nesouhlasim - na té destičce je právě něco, co tu vzájemnou polohu magnetů a cívek ovlivňuje...a je to ta samotná destička. Pokud otáčíš pouze statorem, tak měníš pouze předstih. Když se nad tim zamyslíš, tak natáčením statoru vůči rotoru vůbec vzájemnou polohu cívek a magnetů v době přeskoku jiskry neměníš, ta je pořád stejná ať dáš předstih jaký chceš...protože o kolik změníš předstih, a tolik se ti změní i ta poloha cívek a tim pádem je to vždycky stejné. Pokud bys ale statorem nehýbal, a hnul jsi pouze tou destičkou, tak změníš okamžik přeskoku jiskry...ale už nezměníš polohu cívek. Tudíž cívky na statoru budou oproti magnetům v době přeskoku jiskry posunuty právě o hodnotu předstihu, jako jsi nastavil pomocí destičky...takže to, co píšou v manuálu mi dává celkem smysl. Pokud jsem to napsal nesrozumitelně, tak se to pokusím vyjádřit nějak logicky a možná i s obrázkem :-D
 
 
Datum: 10. října 2014 15:23
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel17620    
Standa pouzil selsky rozum v kombinaci se vzdalovanim od soustavy stromu a tim padem to tak bude nejpravdepodobnejsi
 
 
Datum: 09. října 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17619    
No a právě z logiky zrovna tohoto vyplívá,že to co tam píšou je kravina. To je přesně to co píšu já. Polohou statoru si najdu ideální mg. pole (nejlepší jiskra) a předstih doladim na destičce ... Na destičce není nic,co by jakkoliv mg pole ovlivňovalo,ale poloha vinutí statoru vs poloha magnetů na rotoru... To už logické přece je ... Proto se u zápalek z mustanga a dvacítky přece prohazujou cívky podle označení rotoru protože poloha magnetů (05 , 20) ... Spíš si myslim,že se v tom manuálu hodně špatně vyjádřili ...
 
 
Datum: 08. října 2014 17:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V návodu také udávají jako důvod optimální polohu magnetického pole v době přeskoku jiskry...
 
 
Datum: 08. října 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17619    
Hele děláme tu z komára velblouda. Kulatý zapalování z j550/555/05 má tu štelovací destičku jen proto,že u velkých jaw najeli na nový typ zapalování s těmito destičkami a když už se jich rozjela tisícová výroba,tak to flákli i do pařeza. Jenže u pařeza se dá hejbat i celym zapalovánim,tak do manuálu napsali to co tam napsali... Řikam jediný co mi napadlo,tak polohou statoru najít nejsilnější jiskru (vcelku pěkně je to popsané v návodu na úpravu válce na http://www.jawa-50.cz)...jinak je asi jedno čim kam pohybuješ...
 
 
Datum: 08. října 2014 14:21
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Předstih by se měl nastavit otáčením celého statoru, protože destička byla (měla by být) z výroby nastavená do optimální polohy a oba šroubky byly zakápnuté barvou. Obdobně to řešil Simson na S51, kde byl nastaven předstih stroboskopem a na snímač udělali rysku. Při rozborce se pak v manuálu píše, že předstih se nastaví tak, že jsou rysky proti sobě, žádný úhel nebo vzdálenost. V obou případech se zřejmě příliš nepočítá s výměnou kladívek, snímače a všeho okolo. Jinak bych se přiklonil ke Standovi a jeho variantě s nejdelší jiskrou.
 
 
Datum: 08. října 2014 12:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V originál návodu k 555 se píše, že se otáčí celým statorem, a destičkou se nesmí v žádném případě hýbat...ten návod je zde na sesa-moto.cz...tak si vyber, že...:-D
 
 
Datum: 07. října 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zjistil jsem, že se to nastavuje pootáčením celého statoru a pak se to dolaďuje tou destičkou, takže oboje je možné.
 
 
Datum: 07. října 2014 19:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
upřímně jsem ani nevěděl, že by se u 555 měl předstih nastavovat pootáčením celýho statoru... vždy jsem to nastavoval tou destičkou (obdobně jako u velký motorky) a nikdy sem to neřešil...
 
 
Datum: 06. října 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak zkusim stator upevnit tak at nevadi a jak se mi libi. Pak zkusím tou destičkou hýbat a uvidíme jestli to pojede :-)
 
 
Datum: 05. října 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17611    
No oni v tý příručce píšou takový nějaký bláboly,ale já si myslim,že se má stator uchytit tak,aby to dávalo co největší jiskru a samozřejmně aby svorkovnice nepřekážela. Destičkou se pak doladí výsledný předstih. Je to i logický,vždyť má rotor jen pár magnetů...
 
 
Datum: 05. října 2014 11:13
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se s ní nemá hýbat tak proč tam jsou ty šrouby a drážky k nastavení. Já myslím, že se tím něco nastavuje ale netuším co. Když to dám do střední polohy tak nejsem schopen nastavit předstih správě. Protože mi vývody statoru zapalování kde vedou dráty ven jsou příliš vlevo natočeny a nejde zavřít kryt motoru. Zkusím s tím potočit a uvidím. Třeba je to na to aby se dalo lépe štelovat předstih s celým statorem.
 
 
Datum: 05. října 2014 8:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. V nějaké příručce, snad k 555 jsem četl, že správně se otáčí celým statorem alternátoru. Ta destička slouží pro nastavení referenční polohy již při výrobě a nemělo by se s tím hýbat. Jestli se nepletu tak to mělo souvislost s polohou kladívka, magnetů v rotoru a cívek v době přeskoku jiskry.
 
 
Datum: 05. října 2014 8:16
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, mám traktůrek, motor Jawa 250/592, převodovka 1203. A mám dotaz, z ničeho nic, mně přestala jít zpátečka, normálně ji zařadím, ale nezačne se točit kardan od převodovky k nápravě.. Po sundání víčka nevidím nic ulomeného a vidlička taky chodí kde má a kola přesunuje.. Díky za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: hot      IP: uživatel17613    
Pokud je zařazena rychlost a vstup se to čí a výstup ne, tak Ti tam chybí zuby..
 
 
Datum: 07. října 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel17606    
Ahoj Čezeta jde nastartovat ale při zapnutí světel chcípne. Nevíte co stím. vyměnil jsem rotor, stator i relátko a furt nic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17870    
A a dala by se čezeta rozjet bez baterky ? prej připojením drátku v zapalování víte někdo jak ?
 
 
Datum: 15. června 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
pak je to téměř jasný. Pokud tam fakt neni někde zkrat (to by ale neměl, páč by hořela pojistka (předpokládám že jí tam máš, jinak si můžeš odpálit i relé nebo dynamo, což za to vzhledem k ceně pojistek nebo nového relátka nestojí)), tak za to může ta stará baterka, která neutáhne zapalování a světla najednou. 75W dynamo je určené pro vyšší otáčky a na volnoběh (i lehce zvýšenej) dobíjet nebude
 
 
Datum: 08. října 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17610    
Než se budeš pouštět do dalších výměn,tak si propípej kabely ať mužeš vyloučit zkrat a nebo špatné zapojení.
 
 
Datum: 04. října 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel17609    
Je to 175,baterie je stará dynamo 75w
 
 
Datum: 03. října 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17608    
prvně by bylo dobrý říct jaká je to čezeta a jakym disponuje dynamem, případně alternátorem. Taky by neškodilo napsat, v jaký kondici je baterka. Pak teprv můžem něco řešit..
 
 
Datum: 03. října 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: demi      IP: uživatel14157    
Ahoj, mam jawa mosquito a když jsem sní dnes přijel a chtěl sní cca po 2 hodinach zase jet, tak když startuji startpákou, akorát chroupou zuby v převodovce, nevíte co je špatně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2014 18:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17604    
jak sundam vacku na 477mičce. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17607    
Jako na kazde jine motorce a i fichtlovy vytocit prostredni sroub a vytrhnout ven
 
 
Datum: 03. října 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z Vysočiny až k Černému moři. Na babetách. https://www.youtube.com/watch?v=kqB1D7xSQTE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17617    
Cera hora je pekna, doporucuji.
 
 
Datum: 07. října 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
jo dobrý , palec nahoru..............
 
 
Datum: 05. října 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: Veace      IP: uživatel17414    
Dobry, ne jak ty sracky s trabantama co na tom jen rejzujou ;-)
 
 
Datum: 01. října 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17604    
Zdravim, pujdou mi řidítka z čz motokros na 477, objímky na páčky mám jen mě zajímá jestli tam dostanu ovladače a zda je vůbec vejdu do brejlí. předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec co všechno se musí udělat se starou sářečkou která dlouho nejela aby zase fungovala ? slišel jsem že v tej svářečce má byt někde neco v oleji. je tam jen tlačíko vipnou a zapnout žadne kolečko na štelování jak se taková svářečka šteluje díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a jak ho asi separuje když ta svářečka žádnou pracovní zem nemá? martin to píše správně, původní zem připojit na PE..
 
 
Datum: 08. října 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: sumař      IP: uživatel14454    
Marťas musí zapojit vše pokud máš chránič tak kup zástrčku 5kolík a separuj modrej se žlutozeleným když nemáš chránič kup 4 kolík a spoj zemění a střední vodič
 
 
Datum: 02. října 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ještě dodatek: máš-li doma soustavu TN-S a použitý chránič, vynech ze zapojení nulák - to je ten modrý s označením N a zapoj jen PE - žluto zelený. hm, raději to tak udělej rovnou.
 
 
Datum: 02. října 2014 8:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
to je normální 4-kolík bakelit, vem novou klasiku, bakelit sundej a fáze napoj na fáze, zem a nulák propoj dohromady. ze starého kabelu vedou 3 fáze a sdružená zem-nulák, kterou napojíš na ty dva kolíky co nejsou fáze.
 
 
Datum: 01. října 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
http://1url.cz/M4Rz tady je odkaz na orazek z netu takovou má koncovku ta svářečka něaká redukce na 5 kolík asi nebude možná
 
 
Datum: 01. října 2014 17:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kespr! Ten 3 kolík vyfoť taky! Toš tak.
 
 
Datum: 01. října 2014 16:06
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ok mám to u sousedky jak se tam dostanu tak vyfotím a stejně mám ještě jeden problém doma mám zásuvku na 5 kolík a tam je 3 kolík
 
 
Datum: 01. října 2014 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17605    
Třeba maj nějakou starou Triodinu. Známej to měl a bylo to jak almara. Když ji pwk dali do šrotu,tak si za tu měd koupil simsona :-D
 
 
Datum: 01. října 2014 6:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V oleji bývají též transformátory...to se ale týká spíše větších zařízení.
 
 
Datum: 01. října 2014 4:53
 
 
 
 
Jméno: Pichacka      IP: uživatel17414    
V oleji sou stary kompresory... kvuli chlazeni? radsi nahod foto je to nejaky divny
 
 
Datum: 30. září 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, v oleji tam nebude nic. Jestli dlouho neběhala, tak bych akorát sundal dekl a vyfoukal jí kompresorem plus kontrola elektroinstalace. Jestli nemá štelování, tak jede furt naplno...
 
 
Datum: 30. září 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: roman45      IP: uživatel16275    
Zdravím mám dotaz půjde klikovka z ČZ 175/487 do motoru 175/477 a čim se liší kromě zářezů na čerpadlo. Druhy dotaz jestli je normální že se na klikovce posouvá ojnice z leveho setrvačníku k pravému na lozisku http://misak2001.rajce.idnes.cz/nastenka/#20140929_141240.jpg díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Klikovka sice použít jde, ale je to trochu složitější. Muselo by se předělat uložení klikovky a její utěsnění. Jinak klikovky jsou jiné - 477 má ty nákružky na čepech u setrváků, 487 je tam nemá. Axiální posuv ojnice nevadí.
 
 
Datum: 29. září 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj přivezl mi kámoš fichtla že ho chce poladit že nejede tak sem se na to vrhnul seřídil zapalování karbec svíčku novou jiskra krásná benzín teče jak má jehla 2 zářez od shora trysky sou čistí a origo karbec je v cajku ale furt vynechává tak sem si řekl že zapalování tak jsem magnet a cele zapalko ze svého fichtla a ono to dělá furt . za studena to moc nejede když přidáte plnej takto vynechává za tepla se to rozjede a celkem to hezky táhne tak jsem ješte zkusil pohrát si s airboxem vubec se to nezlepšilo a když sem přicpal díru tak pyonír jakoby dejchá zpátky do filtru místo aby sál tak vyfukuje vzduch nikdy jsem se s tím nesetkal co to muže být ? moc děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
takže vyřešemo všem moc děkuju za rady :-) nakonec jsem dal menší odtrh na svíčce a tradá valí super
 
 
Datum: 29. září 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
svička dnes nová indučka měnená s mého fajfka také vše z mého a pořád to samé skusím ješte vyměnit výfuk
 
 
Datum: 29. září 2014 13:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17602    
Svíčka,VN kabel,fajfka,indučka ... Nic jinýho to nemuže bejt...
 
 
Datum: 29. září 2014 6:18
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Co je to ta podkova na kliku ? Myslel jsemsi že to je ta vypln klikového prostoru kdyžse dává menší klika odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2014 21:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17602    
To není o výkonu. Když se ti úpravou výfukovýho kanálu sníží kompresní poměr,tak doženeš kompresi snížením hlavy - zmenší se kompresní prostor. To a samý platí pro sací kanál a klikovou skříň. Když se víc otevře sací kanál,tak se klesající spodní komprese dohání menší klikou či podkovou... Je to různý,dle charakteristiky a použití motoru,jde o časování,roli hraje i velikost karburátoru... Někdo bez ní nejede,jinej ji nepotřebuje ... Na seriovce s trochu upravenym válcem bych to neřešil. Dělam i dost otevřený dvoukanály na fichtlcup,některý maj k 7 HP a podkovu nejede nikdoz nich. Každopádně zlepší plnění válce,ale u dvoukanálu je to někdy až kontraproduktivní... Vibrace ...
 
 
Datum: 29. září 2014 21:45
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
A přidá to výkon nebo jaký s tím máš zkušenosti ?
 
 
Datum: 29. září 2014 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17602    
Podkova je výplň do klikové skříně co se vkládá mezi setrváky origo 100mm kliky aby vyplnila hluchej prostor. Je to jakoby otevřenej asi 1cm silnej kroužek ve tvaru "podkovy" - proto podkova. Výplním ke stočeným klikám se říká prostě výplně či vložky,ale hafo lidí tomu říká podkova taky.
 
 
Datum: 29. září 2014 17:39
 
 
 
 
Jméno: JOSEF:::      IP: uživatel17600    
Zdar mám dotaz našel jsem na půdě komplet přední kolo na čz 175-125 477 nebo 476 atd.. je na něm nazutej pláštˇ 3.00-18 a já mám na mojí zetce 2,75-18 dotaz zní jestli mi ten 2,75-18 půjde na ten ráfek 3,00-18 a jestli s tím není problém na STK nebo jinej problém díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2014 17:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Plášť tam pujde. Na STK musí být taková pneu, jaká je psána v TP.
 
 
Datum: 29. září 2014 17:27
 
 
 
 
Jméno: ala      E-mail:      IP: uživatel17599    
Zdravim. Mam cernou svicku na jawa50, (pincek) mam tam upravenaj valec,snizenou hlavu a karbec dellorto. nemuzu to odladit, mam sadu trysek a posuvnou vyletovou trubicku na vyfuku. nemate nekdo nejakou skusenost,s necim stejnym. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel14954    
ještě jedna věc, nezapomínej na to že po 500 metrech jízdy ještě nemusí být svíce ohřátá na samočistící teplotu a barva nemusí mít vypovídající hodnotu. Standa ani marquee ti nenapsali že každou ůpravu je třeba naučit se ji ovládat a taky využívat. vyhodnotit seřízení a ůpravu na jednom kilometru jízdy za garáží je prakticky nemožný.
 
 
Datum: 03. října 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně jak říká Standa, máš to s největší pravděpodobností bohatý, pak je možný ještě jiný moribundus.... třeba přisávání oleje ze skříně, nebo špatně udělaný výfuk.............
 
 
Datum: 29. září 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17602    
No,že by to bylo bohatý ??? Co...
 
 
Datum: 29. září 2014 6:20
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Zdravím, upravuji si válce do pionýra pro sebe, ale zatím si jenom hraji s výfukovým a sacím kanálem. Podařilo se mi odladit válce na slušný výkon. Jenomže teď bych se chtěl pustit i do úpravy přefukových kanálků. Chci se inspirovat dobovou úpravou na Jawa 20 pionýr (4K), ale udělal bych pouze 2K s tím že bych použil naúhlování které je na výkresu. A teď se chci zeptat jaký máte názor na ty úhly přefuků (výstup do válce pod úlem 2,5°) a rozměry přefuků. Budu vděčný za rady. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Pablos! Neporadím Ti. Ale musím neco napsat k tý věčnosti! V době gdy Tvojí rodiče možná ešče nebyli na světě, nebo hodně mladí, toš já upravoval časování na Zetce 150, pilnikama kerý se napřed museli zahnút aby prošly kanálama. A celý ty kanále byly litinový a hódně dlúhý!!! Výbrus zase takovým spúsobem, že sem vzal patřičnýho prúměru trn, ten sem napatlal zabrušovací pastú a šmrdlal a šmrdlal aš se válec zvětšil. Přefuky byly púvodní. Na ty sem nesahal nigdy! A točilo to o trochu míň jak závodní speciál 125 kerej točil 10,5 - 11 tisíc! Neš sem to celý dokončil, přestaly jezdit 175, toš sem s tým závod ani nejel. Jo motocros. Na trénik to bylo perfektní. Akorát to mělo enom tři kvalty!!! Toš tak. Nech se Ti daří!!!
 
 
Datum: 27. září 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Musím to zkusit, nedá mi to spát :-D :-D, naštěstí mám možnost nechat si obrobit válec na frézce. Pilníkami to by byla věčnost :-D :-D
 
 
Datum: 26. září 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17598    
Tak to ti nepovim,já jedu serii... Ale tu teorii znam ... Jen bych podotknul,že moderní 2T maj malý zdvihy,krátký ojnice a krátký válce... A teď to aplikuj na fichtla,kterej má nejdelší válec z padesátek a ojnici dlouhou jak stopětadváca a zdvih známe :-D tim nechci říct,že by to nemělo fungovat,ale držel bych se spíš nějaký zlatý střední cesty mezi ... Však zkus a uvidíš... Mě odrazuje to obrábění hliníku ...
 
 
Datum: 26. září 2014 20:39
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Stando já jsem myslel hlavní přefuky pod vstupem 2,5° do válce tak to tam je i na výkrese. Ty pomocné přefukáče tam je 36°. Mě ale zajímají ty hlavní. Podle Bellovy knížky moderní motory používají hlavní přefuky skoro kolmo k válci oproti starému naúhlování které směřovalo co nejvíce na spalovací prostor. A na to se ptám co je lepší. A jaké s tím máte zkušenosti?
 
 
Datum: 26. září 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17597    
Jak už jsme se spolu jednou bavili,tak jsem ti psal,že v tomhle případě bych udělal jen 3K a posadil to do rozumného časování. A nesplet sis ten úhel? 2,5" by foukalo rovnou do vejfuku,to je defakto kolmý na vložku. Nemyslel jsi 36-37" ? Něco takovýho je v tom výkresu. Já bych si za pomoci nějakých dvou vhodných udělátek vynesl směr foukání přefuků a úhel třetího kanálu směřoval do onoho místa,možná o fous vejš... Ale tuhle info ode mě neber jako směrodatnou,je to má úvaha,v praxivjsem zatim 3K ani 4K nedělal a toto provedení ani neplánuju,nedá se tam použít dvoukroužový píst. Budu dělat přefuky z babety do j05 a jsem na to zvědavej ...
 
 
Datum: 26. září 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: Mirďa      E-mail:      IP: uživatel17595    
Ahojte,mám starou babetu 210, doslehl jsem se že existuje nějaký ustalovač napětí nebo tak nějak. Poraďte o co se jedná a kde jej sehnat. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2014 17:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17607    
Slouzi proti prekroceni jmenoviteho napeti 6 volt v otackach motoru ti praskaji zarovky a toto tomu brani
 
 
Datum: 03. října 2014 17:14
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám dotaz ohledně jednoho filmu, ve kterém herečka Luba Skořepová jezdí na pionýru, kde ničí a přejíždí vysázené stromky. Dostal jsem tip do videa Jawa Pionýr ve filmech 6. Zná někdo tenhle film? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2014 18:09
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, máte někdo zkušenosti s tyristorovym zapalovanim na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
A dobrý... Tvůj dotaz je velice obecný, co tě konkrétně zajímá?
 
 
Datum: 01. října 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
A?
 
 
Datum: 29. září 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
Ano, já mám zkušenost s tyristorovým zapalováním na pionýra.
 
 
Datum: 29. září 2014 7:07
 
 
 
 
Jméno: Make      IP: uživatel14157    
Zdravim, mam pionýra ale nemá papíry, můžu sním jezdit po polních cestách? Jestli ne, pomůže mě aspoň si do zadu nakreslit nějakou spz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17596    
Třeba brácha jezdil od 8 let na ohlym rámu s bandou a motorem a tak od 10 let jezdil s helmou a bez caviků na hulváta po silnici na takovym omlácenym Mustangu,neupozorňoval na sebe,svítil a nechytli ho nikdy...a to pak měl i skútry,125 NSR,zajížděl v servisu opravený motorky atd... atd... až někdy ve 14 letech na moji rozpelešený italský babetě zazmatkoval,s kámošem bengum ujížděli,toho druhýho chytli,brácha sice ujel,ale čekali na něj u nás před barákem a byl kravál... A to jen že neměli helmy ...
 
 
Datum: 25. září 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17596    
Mužes s tim jezdit po dvorku a nebo na zahradě,bez papírů to legálně bez postihu nesmí nikam,takže ani spz tě nezachrání... Na druhou stranu jsem od 13 do 16 let jezdil s oválnou tabulkou CS místo spz a taky to šlo,akorát sem měl to štěstí,že mi nikdy nechytli :-D ale za to muže z části náhoda,používání lesních,polních a málo frekventovaných cest a to,že jsem se maskoval helmou,pio v jakštakš gut stavu a uměl jsem vystihnout okamžik kdy zdrhnout,odjet a nebo se někam zašít před policajtama ... V nouzi jsem to i opřel do škarpy a utek do lesa :-D:-D to už je let kurňa :-D taky sem jezdil maskovanej mezi ostatníma,co měli už ŘP a simsony a fichtly s TP... Já v tý době najezdil snad nejvíc kiláků na fíku ... Ale řikam je to o štěstí a taky o tom,kde bydlíš,jestli někde v odlehlý vsi nebo u hlavního tahu...
 
 
Datum: 25. září 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak. Na polňačce platí v podstatě stejná pravidla jako na jiné pozemní komunikaci. S SPZ je to otázka...sazba je tam tušim stejná za jízdu bez SPZ jako za jízdu s jinou SPZ...
 
 
Datum: 25. září 2014 5:03
 
 
 
 
Jméno: jawaaasss      IP: uživatel16252    
legální to neni ale na poloní cestě to myslím nikomu moc vadit nebude, spz raději nekresli
 
 
Datum: 24. září 2014 22:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17351    
ještě tu mam jeden dotaz a to ten jestli muzu na cz 175/477 dat vape z 634 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2014 16:52
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17594    
ano, jeden vývod ze zapalovací cívky ukostři.
 
 
Datum: 24. září 2014 16:52
 
<  102  103  104  105  106  107  108  109  110  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 22:04:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu