slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  105  106  107  108  109  110  111  112  113  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Mám problém s volnoběhem když ho nastavím za provozní teploty tak aby byl fakt co nejnižší tak mi drží dobře ale jak nastartuji za studena tak je zas moc vysoký :/ motor je cca 200km po výbrusu myslím si že to je bud tím že když se válec a píst roztáhnou a není uplně vyhlazenej (zajetej) tak to má pak v teplotách větší tření a proto mi to blbne a nebo mám něco špatně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2014 10:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17567    
Je to na volnoběh bohatý,jehla ani airbox zde nehrají roli. Máš buďto vysokou hladinu a nebo to muže krkat převoďák...
 
 
Datum: 08. září 2014 10:39
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
No bez tý trubičky mi to taky nikdy moc nešlo naladit, takže bych jí tam být tebou dal. Já mám v airboxu 2 díry průměr 12 + tu zahnutou trubičku a pincek mi startuje a drží volnoběh za tepla i za studena naprosto spolehlivě. Jehla na 3. zářezu je správně pro záběh a na volnoběh nemá žádný vliv.
 
 
Datum: 07. září 2014 21:20
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
jo a nemám takovou tu trubičku může to být tím že mi to nejde do otáček moc dobře hlavně od spoda ?
 
 
Datum: 07. září 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel17566    
V aer oxu mam 2 diry jehlu na. 3 zarezu
 
 
Datum: 07. září 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
To je normální jev, ale neměl by to být tak velký rozdíl. Dá se to regulovat bohatostí směsi - přidáním/ubráním dírek v airboxu a snížením/zvýšením hladiny v karburátoru. Ve tvém případě, pokud máš hladinu nastavenou aby lícovala s vrškem plováku, by pomohlo směs trochu ochudit, tj. zvětšit nebo přidělat dírku do airboxu. Větší volnoběh za studena znamená bohatší směs - ta je vhodná pro studené starty. Chce si to s tím pohrát a zkoušet. :-)
 
 
Datum: 07. září 2014 16:53
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel17565    
prosim o nejakej dobrej napad na klice jsem zalomil sroub a v nem vytahovak nemate nekdo dobrej napad co s tim mne akorad napada navit tam sroub na stahnuti vacky a nic vic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2014 6:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17575    
Chtelo by t fotku pokud kouka kus ven navarit matici pokud je utopenej odvrtat prumer vrtaku spocitas velikost zavitu krat 0,8 pro m 6. Je to tedy 6 krar 0,8 to je vrtaj 4,8mm a peclive dulcikuj na prostrefek ostre nadtroje jsou podminkou a pak to asibude chtit protahnout zavitnijy
 
 
Datum: 14. září 2014 6:42
 
 
 
 
Jméno: solf      E-mail:      IP: uživatel17547    
Ahoj, chci se zeptat, zda je stejný, resp. zda se dá zaměnit výfuk na Jawa 550,551 a Jawetu standard. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2014 8:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nedá
 
 
Datum: 06. září 2014 8:53
 
 
 
 
Jméno: luck001      IP: uživatel10284    
Zdrar draci mám takovej problém jeden mekánik mi měnil ložiska v motoru na babce 210 dneska jsem to hodil do rámu nadláb a zjistil že babka nemá výkon předtím jezdila krásně 55 ted sem rád že vytáhne 40 má někdo radu co dělat dál ??Díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel17601    
Měl jsem podobný problém po výměně ložisek, já vyměnil gufera a bylo to dobré.
 
 
Datum: 28. září 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: jawak20      IP: uživatel12231    
Ahoj dnes sem spravil jawu 250 chytá vše seřízeno karburace ok nádrž ok benzín teče svíčka nová je po starší Go motora s tím že je sotva zajetá... jede ale mám problém byla stržená origo hlava zavít na svíčku tak jsem dal z 250 perák sedla tam ale má to uplně jinej spalovací prostor tesní tlak neuchází ... ale příde mně že moc nejede od tý doby a víc žere muže bejt tou hlavou ? mužu na tom zatim jezdit než seženu origo moc všem děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2014 7:01
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau. hlavu nevyhazuj. Dá se převrtat udělat 14 závit dát redukci se závitem svíčky a dál používat. Redukce se dá koupit a není drahá. Na sinsona 50kč. MUAL MOTO BRNO tam ji určitě mají. Najdeš na internetu.
 
 
Datum: 07. září 2014 7:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17564    
Odpovedel jsis sam ano perak ma o 2 az 4 kone mene diky jinym kanalum a mensi kompresi. P
 
 
Datum: 05. září 2014 23:19
 
 
 
 
Jméno: Robert      E-mail:      IP: uživatel11569    
Zdar draci, poradte jakou barvou mám vylít nádrž (zevnitř ). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2014 23:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17564    
Epoxidovou
 
 
Datum: 05. září 2014 23:20
 
 
 
 
Jméno: Radovan      IP: uživatel17552    
zdravim, jak mám vyčistit výfuk u fichtla,nebo čím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Mám problem s nastavením hladiny v plovákové komoře ten ten ventyl mi na tom zavytu drzi pevne jen v jednom bode kdy je utahlej jinak je tam moc navolno a vubec mi to nejde seřídit. Dělám něco špatně nebo si mám sehnat jiny vycko ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
OK díky moc za radu :-D to by asi nebylo nejlepší stačilo mi vyset na poly :-D a jeste kdyz jsem se to pokousel zpravit tak mi vypadl ten cep bronzovej :-DD
 
 
Datum: 06. září 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Vyčvachtanej = strženej, takže jo, vyměnit. :-) Je to dost důležitá součástka kterou není moc dobré nějak zfušovat. Kdyby se to na cestě zbytečně podělalo tak asi nebudeš rád.
 
 
Datum: 05. září 2014 14:02
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel17562    
Neni strzenej ale hrozne vycvachtanej a volnej nedrzi polohu takze sehnat jiny?
 
 
Datum: 05. září 2014 13:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jestli je tam stržený závit, tak rovnou vyměnit.
 
 
Datum: 05. září 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Kam se zapojuje do předního světla ten žlutej drát na přepínání dálkových světel ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2014 14:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17563    
Nezapojuje se do předního světla, ale na svorku přepínače na řídítkách, a dva výstupní dráty se připojuji do světlometu na konektor potkávacího a dálkového světla
 
 
Datum: 05. září 2014 14:24
 
 
 
 
Jméno: Kývačko      IP: uživatel17560    
Nedobijí mi 356ka a tak podle Dočkala seřizuju regulátor napětí. Správně se má kotva dotýkat čela cívky skrze nýt, ale já mám ten nýt úplně zboušený- vadí to ? ...a jinak je to hrozná drbačka, pozdě sem si přečetl že to je pro odbornou dílnu :-D Nevíte jestli to někdo nedělá z okolí Kyjov/Hodonín ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2014 9:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Taky jsem pro AEV, ty mechanicky rele jsou spis pro zlost...
 
 
Datum: 10. září 2014 9:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17563    
No nevím, jestli by nebylo lepší vyndat relé a zakoupit AEV krabičku... pasuje do bakelitového držáku, seřizování veškeré žádné a funkce mnohem lepší než původní relé ikdyby bylo seřízené... Osobní zkušenost velmi dobrá...
 
 
Datum: 05. září 2014 14:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17559    
Zdravim, pujdou mi riditka z cz 175/487 na 477 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2014 8:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ano, akorát musíš vyměnit i držáky páček.
 
 
Datum: 05. září 2014 8:28
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, potřebuji rychle poradit jak se pozná karburátor z jawy 21 oproti nejnovějšímu z jawy 05. moje jawa 21 mi totiž netahne na 3 jinak chytá krásně drží volboběch vše dobré jednička i dovjka dobrá ale trojka nemá vůbec tah (mám 12z kolečko) jinakj přesdstih jsem zkoušel a pořád stejné díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2014 8:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Jukni do plovakovky, jak je ulozeny plovak. Pokud v plovakovce bude "tycka" pro plovak, jde o 21. Pokud tam je dira, jde o 05.
 
 
Datum: 05. září 2014 8:33
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel17561    
Edit. A zmeris prumer
 
 
Datum: 04. září 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel17561    
Difuzor je to na co nasazujes filtr.
 
 
Datum: 04. září 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo Ale já mám jenom holé těloso bez plováku bez výček a bez trysek a ten difuzor je jako co a jak se to změří? díky
 
 
Datum: 04. září 2014 17:21
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel11737    
05 Difuzor 15 a plovak s jehlou.... 21 dif 17 a laditelna hladina plovaku
 
 
Datum: 04. září 2014 16:45
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravím, dnes jsem přešel z mogulu ts na mogul tsf. Zbytek benzínu s ts jsem vypustil a nalil benzín s tsf v poměru asi 1:40. TSF je prý agresivnější, nemůže mi nějak poškodit gufera? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
zas tak agresivní není, začne pozvolna motor "čistit", leju ho do všech motorů co nejsou po GO,
 
 
Datum: 04. září 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17558    
Co myslíš,muže dvoutaktní olej poškodit gufera u dvoutaktního motoru,do kterého je navržen??? Spíš ti to vymeje karbon po minerálu...
 
 
Datum: 03. září 2014 20:02
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, potřeboval bych poradit, jak se dá u babetty ustálit napětí aby cívka dávala pořád 6 V při volnoběhu i na plný plyn? Odepište díky Ondřej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2014 14:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17563    
Těžko, pokud dává na volnoběh méně než 6V... jde všechno, ale složitost by mohla převýšit schopnosti neelektronika, protože by byl odkázanej na samovýrobu. V praxi se používá omezovač napětí, ten ale omezí zvýšené napětí, nevyrobí však napětí chybějící...
 
 
Datum: 05. září 2014 14:45
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
Zdravim , draci ma cenu kupovat toto ? http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-lc4-580/ktm-lc4-580-685175.html sem student nemam penize na to kupovat motorky za 50tis. a podobne :-D PS: vym ze to sem nepatri :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2014 12:30
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Bez SPZ se takový starý motorky opravdu prodávají za tuhle cenu. Ale nepočítej s tím že jen sedneš a jezdíš, spíš se v tom budeš muset pořádně rýpat a sypat peníze.
 
 
Datum: 04. září 2014 12:30
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel14056    
Pokud to víš s Y, tak to sem nedávej..
 
 
Datum: 04. září 2014 6:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
"Nejsem tak bohaty, abych si mohl dovolit kupovat levne veci". Ta cena je podezrela... Osobne mam KTM LC4 640 SM a v 50k km mi zarvaly loziska na vahadlech v hlave. Oprava kolem 10k kc a to jsem si to delal sam. Ted me ceka pravdepodobne lozisko u spojky. A to motorku mam uz 4 roky a snazim se o ni starat. KTMky jsou haklivy na servis, tohle bude nejaka vyhonena vrazda.
 
 
Datum: 03. září 2014 10:50
 
 
 
 
Jméno: jawamen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím,mam problém s pístem seká se ve válci je to ten polsky s tříkroužkem pístem kroužky jsou nasazene správně zkoušel sem to několikrát něco je špatně píst do válce jde ale když má jít ven tak se zasekává promazal jsem vše a proste se mu moc nechce tak prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2014 11:49
 
 
 
 
Jméno: jawamen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak vam dekuju skusim to nak nasadit a zajet uvidim jak to dopadne ceskej valec musi jit na vybrus tak to snad neco vydrzi vsem dekuju za odpovedi
 
 
Datum: 03. září 2014 11:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17555    
Kvůli dost hranatýmu sacímu kanálu se tam sekaj kroužky,s tim nic nevymyslíš,je to prostě výrobní nedokonalost,jednoduše si vezmeš šroubovák a budeš odmačkávat kroužky v sacim kanále až budeš sundavat válec... třetí kroužek bude zakopávat i za jízdy,ale to už je prostě vada polských válců... proto je lepší v nich mít dvoukroužkový píst ...
 
 
Datum: 03. září 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může být třeba těsnější ale když je vše dobře nasazeno tak by si to mělo sednout, oni ty polský kroužky tak byly drsný a šli ve válci ztuha měl jsem taky tuto sadu ale zničila se mi že vylítla závlačka čepu
 
 
Datum: 03. září 2014 8:41
 
 
 
 
Jméno: MC Sendražice      IP: uživatel8498    
Zdravim, rádi by jsme Vás pozvali na 3h vytrvalostní fichtlcup, který se pořádá 6. 9. 2014 více o závodě a pravidlech na http://www.motosendrazice.wz.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13885    
Zdravim, potřeboval byc vědět jak mam načernit výfuk. Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2014 14:57
 
 
 
 
Jméno: Radovan      E-mail:      IP: uživatel17552    
zdravim mám mustanga a asi tak 10 let stál, před letošníma prázdninama jsem zkoušel protočit motor a šlo to, ale dneska jsem to zkoušel a vůbec to nejde, nejde ani rozjet. Díky za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Čau, to bude chtít minimálně odrezit nádrž a palivový kohoutek. Možná i vyčistit karburátor.
 
 
Datum: 02. září 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel17553    
Po deseti letech, bych to asi cely rozebral, vycistil, zrepasoval a pak naladil a frcel
 
 
Datum: 02. září 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel16315    
Tak po delší době jsem opět natočil video ze závodu, tentokrát je to zadní pohled. Kamera bohužel skončila v kotrmelcích, někdo mi ji přejel a nakonec do ní kopl :-D https://www.youtube.com/watch?v=_0JvIuGzf_c odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2014 12:05
 
<  105  106  107  108  109  110  111  112  113  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.11.2025 0:29:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu