Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Mám problém s volnoběhem když ho nastavím za provozní teploty tak aby byl fakt co nejnižší tak mi drží dobře ale jak nastartuji za studena tak je zas moc vysoký :/ motor je cca 200km po výbrusu myslím si že to je bud tím že když se válec a píst roztáhnou a není uplně vyhlazenej (zajetej) tak to má pak v teplotách větší tření a proto mi to blbne a nebo mám něco špatně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2014 10:39
Jméno: standa
IP: uživatel17567
 Je to na volnoběh bohatý,jehla ani airbox zde nehrají roli. Máš buďto vysokou hladinu a nebo to muže krkat převoďák...
Datum: 08. září 2014 10:39
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 No bez tý trubičky mi to taky nikdy moc nešlo naladit, takže bych jí tam být tebou dal. Já mám v airboxu 2 díry průměr 12 + tu zahnutou trubičku a pincek mi startuje a drží volnoběh za tepla i za studena naprosto spolehlivě. Jehla na 3. zářezu je správně pro záběh a na volnoběh nemá žádný vliv.
Datum: 07. září 2014 21:20
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 jo a nemám takovou tu trubičku může to být tím že mi to nejde do otáček moc dobře hlavně od spoda ?
Datum: 07. září 2014 19:41
Jméno: Tragos
IP: uživatel17566
 V aer oxu mam 2 diry jehlu na. 3 zarezu
Datum: 07. září 2014 17:16
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 To je normální jev, ale neměl by to být tak velký rozdíl. Dá se to regulovat bohatostí směsi - přidáním/ubráním dírek v airboxu a snížením/zvýšením hladiny v karburátoru. Ve tvém případě, pokud máš hladinu nastavenou aby lícovala s vrškem plováku, by pomohlo směs trochu ochudit, tj. zvětšit nebo přidělat dírku do airboxu. Větší volnoběh za studena znamená bohatší směs - ta je vhodná pro studené starty. Chce si to s tím pohrát a zkoušet.
Datum: 07. září 2014 16:53
Jméno: mirek
IP: uživatel17565
 prosim o nejakej dobrej napad na klice jsem zalomil sroub a v nem vytahovak nemate nekdo dobrej napad co s tim mne akorad napada navit tam sroub na stahnuti vacky a nic vic
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2014 6:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17575
 Chtelo by t fotku pokud kouka kus ven navarit matici pokud je utopenej odvrtat prumer vrtaku spocitas velikost zavitu krat 0,8 pro m 6. Je to tedy 6 krar 0,8 to je vrtaj 4,8mm a peclive dulcikuj na prostrefek ostre nadtroje jsou podminkou a pak to asibude chtit protahnout zavitnijy
Datum: 14. září 2014 6:42
 Ahoj, chci se zeptat, zda je stejný, resp. zda se dá zaměnit výfuk na Jawa 550,551 a Jawetu standard. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2014 8:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nedá
Datum: 06. září 2014 8:53
Jméno: luck001
IP: uživatel10284
 Zdrar draci mám takovej problém jeden mekánik mi měnil ložiska v motoru na babce 210 dneska jsem to hodil do rámu nadláb a zjistil že babka nemá výkon předtím jezdila krásně 55 ted sem rád že vytáhne 40 má někdo radu co dělat dál ??Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2014 19:20
 Měl jsem podobný problém po výměně ložisek, já vyměnil gufera a bylo to dobré.
Datum: 28. září 2014 19:20
Jméno: jawak20
IP: uživatel12231
 Ahoj dnes sem spravil jawu 250 chytá vše seřízeno karburace ok nádrž ok benzín teče svíčka nová je po starší Go motora s tím že je sotva zajetá... jede ale mám problém byla stržená origo hlava zavít na svíčku tak jsem dal z 250 perák sedla tam ale má to uplně jinej spalovací prostor tesní tlak neuchází ... ale příde mně že moc nejede od tý doby a víc žere muže bejt tou hlavou ? mužu na tom zatim jezdit než seženu origo moc všem děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2014 7:01
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau. hlavu nevyhazuj. Dá se převrtat udělat 14 závit dát redukci se závitem svíčky a dál používat. Redukce se dá koupit a není drahá. Na sinsona 50kč. MUAL MOTO BRNO tam ji určitě mají. Najdeš na internetu.
Datum: 07. září 2014 7:01
Jméno: pepa
IP: uživatel17564
 Odpovedel jsis sam ano perak ma o 2 az 4 kone mene diky jinym kanalum a mensi kompresi. P
Datum: 05. září 2014 23:19
 Zdar draci,
poradte jakou barvou mám vylít nádrž (zevnitř ).
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 23:20
Jméno: pepa
IP: uživatel17564
 Epoxidovou
Datum: 05. září 2014 23:20
Jméno: Radovan
IP: uživatel17552
 zdravim, jak mám vyčistit výfuk u fichtla,nebo čím
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2014 20:52
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Mám problem s nastavením hladiny v plovákové komoře ten ten ventyl mi na tom zavytu drzi pevne jen v jednom bode kdy je utahlej jinak je tam moc navolno a vubec mi to nejde seřídit. Dělám něco špatně nebo si mám sehnat jiny vycko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2014 10:31
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 OK díky moc za radu  to by asi nebylo nejlepší stačilo mi vyset na poly  a jeste kdyz jsem se to pokousel zpravit tak mi vypadl ten cep bronzovej  D
Datum: 06. září 2014 10:31
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Vyčvachtanej = strženej, takže jo, vyměnit.  Je to dost důležitá součástka kterou není moc dobré nějak zfušovat. Kdyby se to na cestě zbytečně podělalo tak asi nebudeš rád.
Datum: 05. září 2014 14:02
Jméno: Tragos
IP: uživatel17562
 Neni strzenej ale hrozne vycvachtanej a volnej nedrzi polohu takze sehnat jiny?
Datum: 05. září 2014 13:58
 Zdar. Jestli je tam stržený závit, tak rovnou vyměnit.
Datum: 05. září 2014 8:29
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Kam se zapojuje do předního světla ten žlutej drát na přepínání dálkových světel ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 14:24
Jméno: Chong
IP: uživatel17563
 Nezapojuje se do předního světla, ale na svorku přepínače na řídítkách, a dva výstupní dráty se připojuji do světlometu na konektor potkávacího a dálkového světla
Datum: 05. září 2014 14:24
Jméno: Kývačko
IP: uživatel17560
 Nedobijí mi 356ka a tak podle Dočkala seřizuju regulátor napětí. Správně se má kotva dotýkat čela cívky skrze nýt, ale já mám ten nýt úplně zboušený- vadí to ? ...a jinak je to hrozná drbačka, pozdě sem si přečetl že to je pro odbornou dílnu  Nevíte jestli to někdo nedělá z okolí Kyjov/Hodonín ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2014 9:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Taky jsem pro AEV, ty mechanicky rele jsou spis pro zlost...
Datum: 10. září 2014 9:07
Jméno: Chong
IP: uživatel17563
 No nevím, jestli by nebylo lepší vyndat relé a zakoupit AEV krabičku... pasuje do bakelitového držáku, seřizování veškeré žádné a funkce mnohem lepší než původní relé ikdyby bylo seřízené... Osobní zkušenost velmi dobrá...
Datum: 05. září 2014 14:40
Jméno: pepa
IP: uživatel17559
 Zdravim, pujdou mi riditka z cz 175/487 na 477 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 8:28
 Zdar. Ano, akorát musíš vyměnit i držáky páček.
Datum: 05. září 2014 8:28
 zdravím, potřebuji rychle poradit jak se pozná karburátor z jawy 21 oproti nejnovějšímu z jawy 05. moje jawa 21 mi totiž netahne na 3 jinak chytá krásně drží volboběch vše dobré jednička i dovjka dobrá ale trojka nemá vůbec tah (mám 12z kolečko) jinakj přesdstih jsem zkoušel a pořád stejné díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 8:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jukni do plovakovky, jak je ulozeny plovak. Pokud v plovakovce bude "tycka" pro plovak, jde o 21. Pokud tam je dira, jde o 05.
Datum: 05. září 2014 8:33
Jméno: d.d
IP: uživatel17561
 Edit. A zmeris prumer
Datum: 04. září 2014 18:31
Jméno: d.d
IP: uživatel17561
 Difuzor je to na co nasazujes filtr.
Datum: 04. září 2014 18:30
 jo Ale já mám jenom holé těloso bez plováku bez výček a bez trysek a ten difuzor je jako co a jak se to změří? díky
Datum: 04. září 2014 17:21
Jméno: d.d
IP: uživatel11737
 05 Difuzor 15 a plovak s jehlou.... 21 dif 17 a laditelna hladina plovaku
Datum: 04. září 2014 16:45
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravím, dnes jsem přešel z mogulu ts na mogul tsf. Zbytek benzínu s ts jsem vypustil a nalil benzín s tsf v poměru asi 1:40. TSF je prý agresivnější, nemůže mi nějak poškodit gufera? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2014 8:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 zas tak agresivní není, začne pozvolna motor "čistit", leju ho do všech motorů co nejsou po GO,
Datum: 04. září 2014 8:29
Jméno: standa
IP: uživatel17558
 Co myslíš,muže dvoutaktní olej poškodit gufera u dvoutaktního motoru,do kterého je navržen??? Spíš ti to vymeje karbon po minerálu...
Datum: 03. září 2014 20:02
 Čau draci, potřeboval bych poradit, jak se dá u babetty ustálit napětí aby cívka dávala pořád 6 V při volnoběhu i na plný plyn? Odepište díky Ondřej
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 14:45
Jméno: Chong
IP: uživatel17563
 Těžko, pokud dává na volnoběh méně než 6V... jde všechno, ale složitost by mohla převýšit schopnosti neelektronika, protože by byl odkázanej na samovýrobu. V praxi se používá omezovač napětí, ten ale omezí zvýšené napětí, nevyrobí však napětí chybějící...
Datum: 05. září 2014 14:45
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
Posl.aktualizace: 04. září 2014 12:30
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Bez SPZ se takový starý motorky opravdu prodávají za tuhle cenu. Ale nepočítej s tím že jen sedneš a jezdíš, spíš se v tom budeš muset pořádně rýpat a sypat peníze.
Datum: 04. září 2014 12:30
Jméno: f
IP: uživatel14056
 Pokud to víš s Y, tak to sem nedávej..
Datum: 04. září 2014 6:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 "Nejsem tak bohaty, abych si mohl dovolit kupovat levne veci". Ta cena je podezrela... Osobne mam KTM LC4 640 SM a v 50k km mi zarvaly loziska na vahadlech v hlave. Oprava kolem 10k kc a to jsem si to delal sam. Ted me ceka pravdepodobne lozisko u spojky. A to motorku mam uz 4 roky a snazim se o ni starat. KTMky jsou haklivy na servis, tohle bude nejaka vyhonena vrazda.
Datum: 03. září 2014 10:50
 Zdravím,mam problém s pístem seká se ve válci je to ten polsky s tříkroužkem pístem kroužky jsou nasazene správně zkoušel sem to několikrát něco je špatně píst do válce jde ale když má jít ven tak se zasekává promazal jsem vše a proste se mu moc nechce tak prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2014 11:49
 Tak vam dekuju skusim to nak nasadit a zajet uvidim jak to dopadne ceskej valec musi jit na vybrus tak to snad neco vydrzi vsem dekuju za odpovedi
Datum: 03. září 2014 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel17555
 Kvůli dost hranatýmu sacímu kanálu se tam sekaj kroužky,s tim nic nevymyslíš,je to prostě výrobní nedokonalost,jednoduše si vezmeš šroubovák a budeš odmačkávat kroužky v sacim kanále až budeš sundavat válec... třetí kroužek bude zakopávat i za jízdy,ale to už je prostě vada polských válců... proto je lepší v nich mít dvoukroužkový píst ...
Datum: 03. září 2014 10:46
 Může být třeba těsnější ale když je vše dobře nasazeno tak by si to mělo sednout, oni ty polský kroužky tak byly drsný a šli ve válci ztuha měl jsem taky tuto sadu ale zničila se mi že vylítla závlačka čepu
Datum: 03. září 2014 8:41
Jméno: MC Sendražice
IP: uživatel8498
Posl.aktualizace: 02. září 2014 19:19
Jméno: pepa
IP: uživatel13885
 Zdravim, potřeboval byc vědět jak mam načernit výfuk. Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2014 14:57
 zdravim mám mustanga a asi tak 10 let stál, před letošníma prázdninama jsem zkoušel protočit motor a šlo to, ale dneska jsem to zkoušel a vůbec to nejde, nejde ani rozjet. Díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2014 20:31
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Čau, to bude chtít minimálně odrezit nádrž a palivový kohoutek. Možná i vyčistit karburátor.
Datum: 02. září 2014 20:31
Jméno: d.d
IP: uživatel17553
 Po deseti letech, bych to asi cely rozebral, vycistil, zrepasoval a pak naladil a frcel
Datum: 02. září 2014 17:06
 Tak po delší době jsem opět natočil video ze závodu, tentokrát je to zadní pohled. Kamera bohužel skončila v kotrmelcích, někdo mi ji přejel a nakonec do ní kopl  https://www.youtube.com/watch?v=_0JvIuGzf_c
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2014 12:05
|



|