Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: luck001
IP: uživatel10284
 Zdrar draci mám takovej problém jeden mekánik mi měnil ložiska v motoru na babce 210 dneska jsem to hodil do rámu nadláb a zjistil že babka nemá výkon předtím jezdila krásně 55 ted sem rád že vytáhne 40 má někdo radu co dělat dál ??Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2014 19:20
 Měl jsem podobný problém po výměně ložisek, já vyměnil gufera a bylo to dobré.
Datum: 28. září 2014 19:20
Jméno: jawak20
IP: uživatel12231
 Ahoj dnes sem spravil jawu 250 chytá vše seřízeno karburace ok nádrž ok benzín teče svíčka nová je po starší Go motora s tím že je sotva zajetá... jede ale mám problém byla stržená origo hlava zavít na svíčku tak jsem dal z 250 perák sedla tam ale má to uplně jinej spalovací prostor tesní tlak neuchází ... ale příde mně že moc nejede od tý doby a víc žere muže bejt tou hlavou ? mužu na tom zatim jezdit než seženu origo moc všem děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2014 7:01
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau. hlavu nevyhazuj. Dá se převrtat udělat 14 závit dát redukci se závitem svíčky a dál používat. Redukce se dá koupit a není drahá. Na sinsona 50kč. MUAL MOTO BRNO tam ji určitě mají. Najdeš na internetu.
Datum: 07. září 2014 7:01
Jméno: pepa
IP: uživatel17564
 Odpovedel jsis sam ano perak ma o 2 az 4 kone mene diky jinym kanalum a mensi kompresi. P
Datum: 05. září 2014 23:19
 Zdar draci,
poradte jakou barvou mám vylít nádrž (zevnitř ).
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 23:20
Jméno: pepa
IP: uživatel17564
 Epoxidovou
Datum: 05. září 2014 23:20
Jméno: Radovan
IP: uživatel17552
 zdravim, jak mám vyčistit výfuk u fichtla,nebo čím
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2014 20:52
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Mám problem s nastavením hladiny v plovákové komoře ten ten ventyl mi na tom zavytu drzi pevne jen v jednom bode kdy je utahlej jinak je tam moc navolno a vubec mi to nejde seřídit. Dělám něco špatně nebo si mám sehnat jiny vycko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2014 10:31
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 OK díky moc za radu  to by asi nebylo nejlepší stačilo mi vyset na poly  a jeste kdyz jsem se to pokousel zpravit tak mi vypadl ten cep bronzovej  D
Datum: 06. září 2014 10:31
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Vyčvachtanej = strženej, takže jo, vyměnit.  Je to dost důležitá součástka kterou není moc dobré nějak zfušovat. Kdyby se to na cestě zbytečně podělalo tak asi nebudeš rád.
Datum: 05. září 2014 14:02
Jméno: Tragos
IP: uživatel17562
 Neni strzenej ale hrozne vycvachtanej a volnej nedrzi polohu takze sehnat jiny?
Datum: 05. září 2014 13:58
 Zdar. Jestli je tam stržený závit, tak rovnou vyměnit.
Datum: 05. září 2014 8:29
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Kam se zapojuje do předního světla ten žlutej drát na přepínání dálkových světel ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 14:24
Jméno: Chong
IP: uživatel17563
 Nezapojuje se do předního světla, ale na svorku přepínače na řídítkách, a dva výstupní dráty se připojuji do světlometu na konektor potkávacího a dálkového světla
Datum: 05. září 2014 14:24
Jméno: Kývačko
IP: uživatel17560
 Nedobijí mi 356ka a tak podle Dočkala seřizuju regulátor napětí. Správně se má kotva dotýkat čela cívky skrze nýt, ale já mám ten nýt úplně zboušený- vadí to ? ...a jinak je to hrozná drbačka, pozdě sem si přečetl že to je pro odbornou dílnu  Nevíte jestli to někdo nedělá z okolí Kyjov/Hodonín ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2014 9:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Taky jsem pro AEV, ty mechanicky rele jsou spis pro zlost...
Datum: 10. září 2014 9:07
Jméno: Chong
IP: uživatel17563
 No nevím, jestli by nebylo lepší vyndat relé a zakoupit AEV krabičku... pasuje do bakelitového držáku, seřizování veškeré žádné a funkce mnohem lepší než původní relé ikdyby bylo seřízené... Osobní zkušenost velmi dobrá...
Datum: 05. září 2014 14:40
Jméno: pepa
IP: uživatel17559
 Zdravim, pujdou mi riditka z cz 175/487 na 477 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 8:28
 Zdar. Ano, akorát musíš vyměnit i držáky páček.
Datum: 05. září 2014 8:28
 zdravím, potřebuji rychle poradit jak se pozná karburátor z jawy 21 oproti nejnovějšímu z jawy 05. moje jawa 21 mi totiž netahne na 3 jinak chytá krásně drží volboběch vše dobré jednička i dovjka dobrá ale trojka nemá vůbec tah (mám 12z kolečko) jinakj přesdstih jsem zkoušel a pořád stejné díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 8:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jukni do plovakovky, jak je ulozeny plovak. Pokud v plovakovce bude "tycka" pro plovak, jde o 21. Pokud tam je dira, jde o 05.
Datum: 05. září 2014 8:33
Jméno: d.d
IP: uživatel17561
 Edit. A zmeris prumer
Datum: 04. září 2014 18:31
Jméno: d.d
IP: uživatel17561
 Difuzor je to na co nasazujes filtr.
Datum: 04. září 2014 18:30
 jo Ale já mám jenom holé těloso bez plováku bez výček a bez trysek a ten difuzor je jako co a jak se to změří? díky
Datum: 04. září 2014 17:21
Jméno: d.d
IP: uživatel11737
 05 Difuzor 15 a plovak s jehlou.... 21 dif 17 a laditelna hladina plovaku
Datum: 04. září 2014 16:45
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravím, dnes jsem přešel z mogulu ts na mogul tsf. Zbytek benzínu s ts jsem vypustil a nalil benzín s tsf v poměru asi 1:40. TSF je prý agresivnější, nemůže mi nějak poškodit gufera? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2014 8:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 zas tak agresivní není, začne pozvolna motor "čistit", leju ho do všech motorů co nejsou po GO,
Datum: 04. září 2014 8:29
Jméno: standa
IP: uživatel17558
 Co myslíš,muže dvoutaktní olej poškodit gufera u dvoutaktního motoru,do kterého je navržen??? Spíš ti to vymeje karbon po minerálu...
Datum: 03. září 2014 20:02
 Čau draci, potřeboval bych poradit, jak se dá u babetty ustálit napětí aby cívka dávala pořád 6 V při volnoběhu i na plný plyn? Odepište díky Ondřej
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 14:45
Jméno: Chong
IP: uživatel17563
 Těžko, pokud dává na volnoběh méně než 6V... jde všechno, ale složitost by mohla převýšit schopnosti neelektronika, protože by byl odkázanej na samovýrobu. V praxi se používá omezovač napětí, ten ale omezí zvýšené napětí, nevyrobí však napětí chybějící...
Datum: 05. září 2014 14:45
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
Posl.aktualizace: 04. září 2014 12:30
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Bez SPZ se takový starý motorky opravdu prodávají za tuhle cenu. Ale nepočítej s tím že jen sedneš a jezdíš, spíš se v tom budeš muset pořádně rýpat a sypat peníze.
Datum: 04. září 2014 12:30
Jméno: f
IP: uživatel14056
 Pokud to víš s Y, tak to sem nedávej..
Datum: 04. září 2014 6:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 "Nejsem tak bohaty, abych si mohl dovolit kupovat levne veci". Ta cena je podezrela... Osobne mam KTM LC4 640 SM a v 50k km mi zarvaly loziska na vahadlech v hlave. Oprava kolem 10k kc a to jsem si to delal sam. Ted me ceka pravdepodobne lozisko u spojky. A to motorku mam uz 4 roky a snazim se o ni starat. KTMky jsou haklivy na servis, tohle bude nejaka vyhonena vrazda.
Datum: 03. září 2014 10:50
 Zdravím,mam problém s pístem seká se ve válci je to ten polsky s tříkroužkem pístem kroužky jsou nasazene správně zkoušel sem to několikrát něco je špatně píst do válce jde ale když má jít ven tak se zasekává promazal jsem vše a proste se mu moc nechce tak prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2014 11:49
 Tak vam dekuju skusim to nak nasadit a zajet uvidim jak to dopadne ceskej valec musi jit na vybrus tak to snad neco vydrzi vsem dekuju za odpovedi
Datum: 03. září 2014 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel17555
 Kvůli dost hranatýmu sacímu kanálu se tam sekaj kroužky,s tim nic nevymyslíš,je to prostě výrobní nedokonalost,jednoduše si vezmeš šroubovák a budeš odmačkávat kroužky v sacim kanále až budeš sundavat válec... třetí kroužek bude zakopávat i za jízdy,ale to už je prostě vada polských válců... proto je lepší v nich mít dvoukroužkový píst ...
Datum: 03. září 2014 10:46
 Může být třeba těsnější ale když je vše dobře nasazeno tak by si to mělo sednout, oni ty polský kroužky tak byly drsný a šli ve válci ztuha měl jsem taky tuto sadu ale zničila se mi že vylítla závlačka čepu
Datum: 03. září 2014 8:41
Jméno: MC Sendražice
IP: uživatel8498
Posl.aktualizace: 02. září 2014 19:19
Jméno: pepa
IP: uživatel13885
 Zdravim, potřeboval byc vědět jak mam načernit výfuk. Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2014 14:57
 zdravim mám mustanga a asi tak 10 let stál, před letošníma prázdninama jsem zkoušel protočit motor a šlo to, ale dneska jsem to zkoušel a vůbec to nejde, nejde ani rozjet. Díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2014 20:31
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Čau, to bude chtít minimálně odrezit nádrž a palivový kohoutek. Možná i vyčistit karburátor.
Datum: 02. září 2014 20:31
Jméno: d.d
IP: uživatel17553
 Po deseti letech, bych to asi cely rozebral, vycistil, zrepasoval a pak naladil a frcel
Datum: 02. září 2014 17:06
 Tak po delší době jsem opět natočil video ze závodu, tentokrát je to zadní pohled. Kamera bohužel skončila v kotrmelcích, někdo mi ji přejel a nakonec do ní kopl  https://www.youtube.com/watch?v=_0JvIuGzf_c
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2014 12:05
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zdravím vás kluci , potřeboval bych pomoct.Nemáte někdo doma vojenskou polní kuchyni s podvozkem na listových perech?Potřeboval bych změřit jeden rozměr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2014 12:09
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, skus hledat ve vojenské technice.
Datum: 04. září 2014 12:09
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, nevíte na jak dlouho plánuje mít Sesa zavřeno? Nestihl jsem do konce srpna objednat díly...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2014 21:13

Draci moc soráč ale ještě nějakou chvilku bude krámek uzavřen, ladíme zatím dvouválcový motor mezi rafikou a sesou, pro klid duše a bezpečnou výchovu našeho malého sesy a male šešu, měníme rodinou garáž za jinou a tak to potřebuje ještě trpělivost.
Pro draky co jim krvácí jejich speciál doma v garáží a potřebuji nějakou drobnost,,, tak bude fichtlkrámek otevřen jen na malí skok,, jen pro ty co to fakt nezbytně potřebují! otevřeno pro nákup drobnosti bude: Úterý 14,10 otevřeno od 21,00 do 22,00 -- Středa 15,10 otevřeno od 06,00 do 07,00 --- Čtvrtek 16,10 otevřeno od 06,00 do 07,00 -- Pátek 17,10 otevřeno od 23,00 do 24,00 -- Sobota 18,10 otevřeno od 22,00 do 23,00 --
Datum: 14. října 2014 21:13
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 a možná natrvalo..............orientace zákazníků na jiný obchod
Datum: 02. září 2014 9:08
 Zdar. V řádu měsíců.
Datum: 01. září 2014 22:11
 "... na dobu nezbytnou, prosím nečekejte až se vrata zas otevřou, tohle bude na delší cestu."
Datum: 01. září 2014 21:27
 zdar, udělal jsem si kompletní go motoru, chytá krásně drží volnoběch, vše na volnoběch jde krásně vytočit až na maximální otáčky, ale když jedu tak jede pěkně ale občas jakoby přestane mít tah, ztrácí otáčky a nejde přidat ani na nižší rychlosti, ani když zmáčknu spojku tak nejde přidat a následně zdechne, pak to musím rozjet a jede zas normálně. karburátor je vyčištěný a díval jsem se že tryska ucpaná neni, hladina je taky správná, jediné co mě napadá že by špatně přitékal benzín mohlo by to být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2014 22:29
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Píšeš GO, takže je to po výbrusu. To znamená že v době záběhu (1000-1500km) by jsi to neměl točit do maxima. Po výbrusu se válec hodně hřeje, takže časem začne vadnout. V tu chvíli by jsi měl nechat motor vychladnout a pak jet dál.
Datum: 02. září 2014 22:29
|



|