Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar,máte někdo výfuk simson sport?Pasoval na jednadvacitku bez uprav?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 14:46
 nejde mi o zvýšení výkonu,ale o nárůst točivého momentu
Datum: 20. června 2010 14:46
 Rozhodne nečekej od simsonáckyho vejfuku zvýšení výkonu,jestli chceš přez vejfuk zvyšovat výkon tak jedině upravenej hikone nebo samo doma....
Datum: 20. června 2010 14:08
 Standa : jo to by si byl moc hodnej  ,kdyby si to prosímtě poslal na mail : dachl21@email.cz
Datum: 15. června 2010 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Pasuje krásně. Udelal jsem si objímku z objímky na okapovou rouru a vse OK. koleno jsem zatěsnil koudelí namočenou ve vazelíně(na zkoušku  ) a přes to mám speciální pásovou objímku na šroubek....poslu ti foto ve vysokym rozlišení jestli chces....
Datum: 15. června 2010 14:40
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 azbestová šŇůrka
Datum: 15. června 2010 7:46
 Teflonovou páskou to utěsníš výborně
Datum: 14. června 2010 22:47
 jo to je cajk,a nevíš jak utěsnit spoj mezi výfukem,a výf.kolenem?(nemám možnost svářečky)
Datum: 14. června 2010 22:25
Jméno: milan
IP: uživatel9682
 musí se udělat akorát držák
Datum: 14. června 2010 22:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši máte někdo zkušenosti s tou korkovou spohkou na stadiona?? neklouže se třeba?? jakou má výdrž oproti originálu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 23:57
 čau draku je dobrá když máš stadiona na normální ježdění,na závody je lepší ferodo,ale to je o jinech financích.
Datum: 14. června 2010 23:57
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Dobrý den...Zakoupil jsem mustanga jenom s malým techničákem. Jak si vyřídím velký? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:15
Jméno: maspe
IP: uživatel6797
 základem je aby byl na tebe odhlášen, Pokud není odhlášen, není papírově tvůj. Původní majitel by měl dojít na registr, nechat si vystavit duplikát velkého a ten na tebe odhlásit., Druhá možnost je že jsi ho koupil se starou malou knížečkou, která je i velkým techničákem.
Datum: 14. června 2010 22:15
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:39
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To bude tim filtrem..Když ho tam mam tak to nechce ani moc chytat..KDyž dam seriovy tak v pohode...Nebo se ten motor přetacel s tim lehkym převodem a ja si to neuvedomil
Datum: 14. června 2010 21:39
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mozna mas malej prectih
Datum: 14. června 2010 21:15
Jméno: Luboš
IP: uživatel9317
 Zdar lidi ja sem nechtěně nalil do fichtla M2T do motoru místo převodového oleje pojebe se mi fichtl ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 23:00
 Nic se nestane a klidně ho tam můžeš nechat, kdysi se do motocyklu plnil jeden olej do motoru (benzinu 1:25-1:25) i do převodovky byl automobilový motorový olej M6a...četl jsem to v nějakém návodu k obsluza \r\nna nějakou kývačku nebo snad na péráka, tehdejší oleje byli totiž dost husté a tak by nefungovala spojka a jestli se nepletu tak původně byl M6a i v převodovce u malotraktoru tk 10 nebo tk8
Datum: 12. července 2010 23:00
 ja taky mel hodne litru M2T tak sem ho dal do prevodovky  nechtel se mi odlejvat prevodak
Datum: 17. června 2010 14:06
 Tak to vylej a dej tam převoďák, ne? To jsou otázky..
Datum: 14. června 2010 21:57
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Určitě se ti nic nestane,já jezdím na hydraulickej olej  a v pohodě...
Datum: 14. června 2010 21:26
 akorát jsem zvědavej co tomu řekne spojka...
Datum: 14. června 2010 21:10
Jméno: Luboš
IP: uživatel9317
 njn fichtl zežere vše
Datum: 14. června 2010 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 rozežere ti to motor !!!! né jasně nic se nestane...M2T zas není taková žíravina ne ?
Datum: 14. června 2010 20:58
Jméno: pwk
IP: uživatel9411
 zdarec draci mam otazku,mužu svařovat ram mororky když mam nahozeny motor a veškerou elektriku?neodjebe mi to indučku popřípadě cívky atd?prasklo mi uchycení motoru a nehce se mi odstrojovat celou babetu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:09
 ukostři to co nejblíže svařovanému místu
Datum: 14. června 2010 21:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nic se nestane
Datum: 14. června 2010 20:56
 prosimvas chci se zeptat na jednu maličkost. Mám válec po výbrusu,dali mi k výbrusu píst dvojkruh. Válec jsem s tím dvoukruhem zajel,má to najeté asi 1500Km a chci tam hodit trojkruh. Nebude to nijak vadit kdyz to mam zajete dvojkruhem a hodim tam trojkruh? Nebylo by výkonově lepší to dat znova na výbrus a koupit k temu už rovnou tříkroužek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 14:07
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Zrovna si tam strč 5 krouzku a toc 1000ot za min tři kroužky je šit nikdy víc
Datum: 16. června 2010 14:07
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel9689
 Co tě mrzí, že Ti to jede dobře, nebo chceš z toho udělat malý zázrak? Pionýr je malý motocykl a jako takový by neměl správně překročit max. rychlost 45 km/h. Jen málo komu jede pod 50 km/h, kolik chceš aby Ti jel ten tvůj? Dlohodobě si myslím, že jeden z nejlepších tuningů strojů Jawa 50 je dobře seřízený karburátor a předstih. Co se týče tvého dotazu, tak mám taky 2-kroužek a nezpozoroval jsem rozdíly mezi předchozím 3-kroužkem. A co tak 4-kroužkový to hned tak někdo nemá, nechceš být průkopník? Zajímalo by mě jak ti to pojede na válci dělaném pro 2 kroužky. Zauvažuj nad tím?
Datum: 15. června 2010 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 kdyby si aspon napsal jednokruh
Datum: 14. června 2010 21:06
 nech tam dvojkruh a je to  dávat trojkruh mi přijde zbytečný
Datum: 14. června 2010 20:51
 jo zapoměl jsem napsat že se jedná o pionýra...
Datum: 14. června 2010 20:48
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 hj chci se zeptat jestli je nějaký rozdíl v ložiskách na jawaách 350 kulaté válce (panelka kývačka pérák) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 20:38
 Cau v dilensky priruccce, v seznamu lozisek a gufer je lozisko 6303 A, ale nasel jsem jenom 6303 (bez A) je v nich nejakej rozdil ? A jeste jedna otazka: vyplati se spis koupit nove celisti, nebo jenom nechat nalepit/nanejtovat nove oblozeni ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:20
 V Dočkalovi jsem četl, že ta axiální vůle je nutná. Někdo si prej myslí, že je to něco nekvalitního, ale patří to tam.
Datum: 14. června 2010 21:17
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 A-axiální vůle....nasel jsem loziska 6303-A v motoru z mototechny...takze nevím,kazdej mi rek neškudli,vyhod to a kup nový.....tak sem koupil radsi nový....je pravda ze oproti C3 má to A minimální vůli zastudena
Datum: 14. června 2010 21:09
 kdyz to vemu od primarniho kolecka tak na klikovce jsou 6305 A - 6206-6206-3205 C3 zapomel jsem zminit ze jde o JAWu 638, takze 6305 A je vlevo na klikovce. C3 je mi jasny, ale to A nejak nechapu, neni to taky vule ?
Datum: 14. června 2010 21:05
 péro: no značí se tim vůle za studena, které se po zahřátí částečně vymezí...
Datum: 14. června 2010 20:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co já vím tak na klikovku se dávají ložiska s označením C a to c je tam docela důlržitý,značí se tím jakási vůle při zahřátí nebo tak něco
Datum: 14. června 2010 20:33
 to je ložisko pod spojku nebo kam? jinak čelisti kupuju nové, nalepit staré u nás trvá i měsíc, a bejt měsíc bez motorky je tragédie
Datum: 14. června 2010 20:27
 prosimvas mam jawu 21 sport a po jednom dnu se mi rozladí předstih a prestane to ject ale nosník zapalování je dotažen na max nevíte co stim. DEKUJU
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:03
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ja je taky nemeníl a je to ok
Datum: 14. června 2010 21:03
 vule je malá a závit neni strhlej ty loziska sou tam 37 let a ete se nemnenily
Datum: 14. června 2010 20:56
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ,ale tam musí byt malá vula.
Datum: 14. června 2010 20:41
Jméno: ek
IP: uživatel6644
 a nemas tam strhlej závit?
Datum: 14. června 2010 20:37
 ja si myslim že to sou ložiska v klikové skříni ponevač vačka má vůli a hejbe se do všech směrů
Datum: 14. června 2010 20:32
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Maš ten šroubek co dotahuje vačka k rotoru pořadně dotahlej?
Datum: 14. června 2010 20:30
Jméno: pavlel
IP: uživatel9678
 No mohl se pohnou rotor magneta vůči klice, zkontroluj klínek na klice, nebo se mohla pootočit vačka na magnetu, ale to asi ne, je tam drážka. Nebo už může být vačka opotřebená a taky opotřebovaná dosedací plocha pohyblivého kladívka, ten izolant co klouže po vačce. Potom ten předstih nikdy nenastavíš přesně. Pokud je toto vše OK, tak nevim
Datum: 14. června 2010 20:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Čau hoši nejede mě mustang  už sem z toho uplně na kašu jiskru háže jak šlak benzín tam teče svíčka pořád taková mokrá ale ne a ne chytit ani neškytne. Tlaky to docela má ale ani se neozve.Tlačím,tlačím a nic trysky sem čistil. Dával předstihy různé a ani neprdne. Prosím poraďte co to může být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 14:45
 skus vyndat svíčku a dej zapalovač k ty dire na svicku a slapni jestly to vyslehne tak je to svickou nebo zapalovanim
Datum: 16. června 2010 14:45
Jméno: míra
IP: uživatel9683
 Jestli máš mokrou svíčku, tak je to přechlastaný a nechytne to. Může to být jehlou u plováku-nezavře včas přívod do plovákové komory a pak se uchlastá. Jestli máš dobře předstih, projdi karburátor.Plovák, jehlu, dotažení trysek. Šroub bohatosti směsi na volnoběh dotáhni a pak povol o jednu a půl otáčky. Mustíci chytají na první šlápnutí. Nebopokud ho tlačíš, teda spíš běžíš a tlačíš, tak dej na chvíli při tom tlačení plyn na minimum a pak trochu přidej - měl by se odvětrat a pak chytne. Jeden kroužek je ale fakt málo. Ještě mě napadá, čichni k nádrži - sem tam se stane že někdo nalije místo benzínu třeba nějaký ředidlo nebo toluen (na ten to sice lítá jak zběsilý, ale veškerý gufera se pak naleptaj a je to v pytli, už to na benál nepojede dokud se nevymění). Nebo zkus dát tu 17 svíčku.
Datum: 14. června 2010 22:58
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 takovy problem jsem mel dlouho, dal jsem misto 15 svičky 17 a o dost se to zlepšil......jeste ljsem lehce prihnul kontakty na svičce
Datum: 14. června 2010 21:55
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nemas zapalovani od oleje?? staci aby ta izolace u kladivka navlhla a pak to nechce chytit i kdyz jiskru haze.
Datum: 14. června 2010 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 3 moznosti: Blbá směs(tj.bohatá,chudá,prasklý gufero,nasavaní prevodaku) nebo jiskra v blbou dobu(tj.rozházený zapalování) a nebo neni jiskra(tj. slabá jiskra a nebo žádná jiskra)....s obehanejma krouzkama i ucpanym vejfukem to vzdycky chytí a aspon "nejak" jede
Datum: 14. června 2010 21:14
 pavel:Opravdu to tak je
Datum: 14. června 2010 20:24
Jméno: pavel
IP: uživatel9678
 Jeden kroužek? Buď dva nebo tři! To je nesmysl nebo vtip  to je fakt divný, pokud je opravdu jiskta OK a benzín tam jde tak to prostě jet musí. Co třeba povolená hlava nebo tak, ale to je asi nesmysl. Gufera prostě už netěsní můžou být zpuchřelý, prostě starý.
Datum: 14. června 2010 20:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 myslis ze zatuhle gufera? pavel: předstihy sem zkošel různé a pořád nic
Datum: 14. června 2010 20:16
 Krouzkama to urcite nebude,sice tam ma jeden ze tri ale prej to jelo spise bych to videl na totalne zatuhly gufera....
Datum: 14. června 2010 20:10
 Krouzkama to urcite nebude,sice tam ma jeden ze tri ale prej to jelo spise bych to videl na totalne zatuhly gufera....
Datum: 14. června 2010 20:03
Jméno: pavel
IP: uživatel9678
 Na ty vadné pístní kroužky bych to neviděl, kdyby to mělo blbej tlak, tak by si moc nenasál benzín. Předstih má být 1,6 až 1,9mm a odtrh 0,4mm já měl vždy nastaveno 2mm a O,4 a vždy OK, ale je fakt důležitý aby si to nastavil přesně. Na to je nejlepší multimetr, který má akustickou signalizaci na nulový odpor, tím zjistíš kdy se ti přesně dotkly kladívka.
Datum: 14. června 2010 19:51
Jméno: Pavel
IP: uživatel9678
 To je takhle těžký, zkus se víc rozepsat. Jestli je předstih i odtrh na 100% OK benzín tam jde, no může nepatrně přisávat vzduch - vadné gufero pod magnete. Jednou se mi stalo, že jsem měl nepatrně zdeformovaný to kolínko ke karburátoru - bylo to vidět až když se ho dal dosedací plochou na sklo, taky sem byl z toho už na mrtvici. Nebo přicpaný výfuk- pořádně vypálit, to bych nepodceňoval. Spíš si myslim, že máš blbě nastavený předstih či odtrh.
Datum: 14. června 2010 19:47
 pro jistotu zkontroluj i gufera na klikovce
Datum: 14. června 2010 19:43
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 musíš to celé projít seštelovat karburátor poštelovat předstiho (1.2-1.5) odtrh 0.4 vyčistit karbec. MOžná máš špatné pístní kroužky a proto nemá kompresi prostě celé to projít
Datum: 14. června 2010 19:40
Jméno: ek
IP: uživatel6644
 cau mám dotaz mám mustanga a nejde mi moc do otáček čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 19:11
Jméno: ek
IP: uživatel6644
 dik
Datum: 15. června 2010 19:11
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nalej prectih
Datum: 14. června 2010 21:32
 jj neco v karbecu je pricpany nebo svicka
Datum: 14. června 2010 19:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tryska,nejde tam moc benzínu,kondenzátor,svíčka špinavá
Datum: 14. června 2010 19:04
 Zdravím draci jaký byste dali předstich u JawaČŽ150/352.Odtrh těch 0,4 ale ten předstich neim kolik .Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:45
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 v origo jízdním návodu je 3 - 4,5mm přeberte si to jak chcete.
Datum: 14. června 2010 22:45
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 max 3,5 a minimum nevim dej tecj 3,5
Datum: 14. června 2010 21:33
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 3-4,5
Datum: 14. června 2010 19:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkus 2,3-2,5
Datum: 14. června 2010 19:05
 cau mam problem vcera jsem chtel projet čz 175%čřé mam tam z pionyra zapalovaní a kdyz jsem zaradil zak kdyz jsem se rozjel ale neslo to do plnych vzdy se to dusilo potřebuji cím to muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 19:34
 skusím a napisu
Datum: 14. června 2010 19:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 předstih zkus. Toč statorem doleva pak zkus kondenzátor,svíčku,trysky,filtr na karbecu...
Datum: 14. června 2010 19:17
Jméno: Vláda
IP: uživatel6696
 Čau draci. Uvažuju nad vodním chalzením svého mustanga a potřeboval bych nějakej názor na to co jsem vymyslel. Mělo by to fungovat tak, že mezi žebrování válce bych natlačit hliníkové trubičky ( http://www.rcm.cz/e-shop/material/hlinikove-trubky/ ) , udělal bych z nich okruh, kterým by se čerpala kapalina pomocí čerpadýlka ( http://www.rcm.cz/e-shop/prislusenstvi-spal-motoru/ostatni-hadicky-deflek-prizhavovani/elektr-palivova-pumpa-12v-id:3904.eshop ), lepší sem fakt nenašel, máte jinej nápad někdo? Někde dále od motoru by se nacházela další soustava trubiček kde by se kapalina chladila vzduchem, eventuelně by se tam hodil nějaký menší ventilátorek který by na to foukal například když bych stál, nebo když bych dojel a potřeboval za chvili zase jet, tak bych tohle nechal běžet na baterii a ono by se chladilo. Co myslíte? a ještě, mezi trubičkama z hliníku a čerpadlem by se to muselo asi rozvádět pomocí plastových hadiček, jakou myslíte že asi snesou teplotu a jakou teplotu bude mít celkově ta kapalina asi když pojedu? Asi bych musel dát čerpadlo tak, aby hnalo už trošku ochlazenou kapalinu radši než tu přímo od motoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 19:50
 Netvrdím že se dá dělat na koleně, ale je to realizovatelné. Pokud je dostatečné vybavení dá se realizovat spousta věcí. No byli jsme na těch závodech v sobotu když byl pořádný pařák a co si budeme povídat spousta pionýrů nedojelo, já patřím mezi ně  motory se přehřívali a nejeli, ale myslím, že to byl tenhle pionýr který okolo mě vždy prosvištěl jak ďábel. Tím nechci říct že by se tato úprava vyplatila, ale rozhodně to bylo zajímavé a pěkně mu to jelo také
Datum: 16. června 2010 19:50
 Netvrdím že se dá dělat na koleně, ale je to realizovatelné. Pokud je dostatečné vybavení dá se realizovat spousta věcí. No byli jsme na těch závodech v sobotu když byl pořádný pařák a co si budeme povídat spousta pionýrů nedojelo, já patřím mezi ně  motory se přehřívali a nejeli, ale myslím, že to byl tenhle pionýr který okolo mě vždy prosvištěl jak ďábel. Tím nechci říct že by se tato úprava vyplatila, ale rozhodně to bylo zajímavé a pěkně mu to jelo také
Datum: 16. června 2010 19:19
Jméno: Noname
IP: uživatel9699
 Odkazy vypadají zajímavě, bohužel taková úprava se nedá dělat tzv. na koleně a bez technického vybavení se těžce realizuje. Na fotkách je vidět zcela jiná hlava a válec, pravděpodobně z jiného vodou chlazeného motoru. Taktéž výfukové potrubí má jiné uchycení. A zlatý hřeb úpravy - pravděpodobně čerpadlo vody navařené na hliníkovou skříň krytu motoru. Svařovat hliník teda moc lidí nedokáže. Laickým odhadem typuju na svařování v ochranné atmosféře s argonem a požítí se speciálními elektrodami. Mě by zajímal ten výsledný efekt toho chlazení. Jako tuning je to SUPER, ale aby to nebyl spíše tuzing, který vlastně nedává, ale bere. Je vůbec možné vyladit motor Pionýra tak, aby podával takový výkon, že jej bude potřeba intenzivně chladit vodou? A když už ho uchladím vodou, tak přidá mi to chlazení něco navíc, když budu mít zase nějakou malou ztrátu tím, že točím čerpadlem vody? To, že to projde na STK jen po známosti, nebo jen u těžkých flegmatiků je věc druhá ...
Datum: 16. června 2010 17:21
 Jenom pro inspiraci, teď jsem byl na závodech v Chabeřicích a pionýr s vodou chlazenou hlavou tam byl, tak zde máte foto http://2i.cz/62271c36e5 a http://2i.cz/37724963b0 myslím že dodělat k tomu vodou chlazený válec již takový problém nebude
Datum: 16. června 2010 14:56
 Jenom pro inspiraci, teď jsem byl na závodech v Chabeřicích a pionýr s vodou chlazenou hlavou tam byl, tak zde máte foto http://2i.cz/62271c36e5 a http://2i.cz/37724963b0 myslím že dodělat k tomu vodou chlazený válec již takový problém nebude
Datum: 16. června 2010 14:56
Jméno: Tojefuk
IP: uživatel9689
 To je skoro nereagovatelné na toto něco psát. Už samotná myšlenka je sci-fi a ta realizace něco mezi komedií a hororem. Není nemožné, že jednou vynalezneš něco funkčního, avšak věř, že někdo před tebou už dávno něco takového bude mít, co bude účinné a účelné. Spíš než to posezení u piva, kterým nic nepokazíš, jak ti to doporučil jeden z kolegů, bych ti doporučil já, nastudovat si literturu a pochopit princip funkce nejen tohoto typu motoru, ale i chlazení atd. Zatím je v tvých úvahách tolik neznámych, že na tom nebudeš moci stavět nikdy. Ty by jsi musel vědět, jaký chladící výkon má mít ten chladič, jakou potřebuje mít plochu chlazení toho chladiče, průměr hadiček, materiál kovu (s ním se pojí tepelná vodivost), jaký bude přetlak systému, vypočítat všechny délky potrubí ... atd., no a pro tento motor jak už tady padlo, je to stejně nereálné pokud to chceš chladit zvenčí, chladící kapalina by musela být rozvedena vnitřkem válce. Tvůj nápad když začneš realizovat, stejně skončí ztrátou času a peněz za vyrobený a nefunkční paskvil. Nechci se ti vysmívat, docela fandím konstruktivnímu myšlení, ale chce to podložit nějakými znalostmi a zkušenostmi.
Datum: 15. června 2010 18:51
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zdarec dej tam čerpadlo (vodní pumpu) značky BOSH koupíš jetou za 1000KČ JE NA elektriku a pouziva se aut takže hodně tlačí sám jí mam na upravenem skútru a je skvěla
Datum: 15. června 2010 13:06
Jméno: míra
IP: uživatel9683
 Neblbni, aby vodní chlazení účinkovalo, musí jít hlavou a válcem, ne kolem a ještě bránit přístupu vzduchu k chladicím žebrům. Ten motor je stavěnej jako vzduchem chlazenej, takže z něj vodníka kterej by fungoval neuděláš.
Datum: 14. června 2010 23:09
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vyprdniu se nato lepsi je mit vse ciste a pouzivat dobrej olej a nebude se ti dokopcu unavovat
Datum: 14. června 2010 21:35
 Toto jsem jednou skoušel na mustangu s hliníkovýma trubičkama a chladičem z nějaké motorky. Ten chladič byl velký jako kráva a plné funkční i s větrákama. Měl jsem tam čerpadlo z ostřikovačů skla taky z nějakýho auta a to bylo fakt výkonné. Zapojil jsem si ho na 12V baterku. A výsledek? Jak se po hodinové jízdě voda ohřála tak během chvíle už začínala vařit a prostě se neochlazovala a zadřel jsem motor. Naštěstí ten motor měl jit na GO takže mě to tak nevadilo,alespon jsem vypustil z hlavy myšlenku vodního chlazení.
Datum: 14. června 2010 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 a čeho tim docílíte?? že se kolem válce vytvoří spirála vařicí vody s minimalni chladící učinnosti a navíc bude bránit proudeni vzduchu žebrama-motor se bude víc hřát a výkon poleze dolu.... našetři si 1500,- a nech si komplet navařit žebra-s tema chladici ucinnost stoupá a je to nejaký plus pro upravenej motor...by the way: Jak moc máš upravenej motor,že se ti neuchladí? Muj motor točí 9000 a uchladí se seriovejma žebrama a to furt jedu na špičce,kdy se motor opravdu hřeje....a paráda....i po 40km zatěžovací jizdy byl motor stále v bezne provozni teplote,nevadnul,neztracel vykon,nepridiral se,nic... fakt by mi zajimalo na co potrebujete vodní chlazení  občas by to spíš potřebovalo chlazení oleje v převodovce
Datum: 14. června 2010 19:54
 s kámošem jsme ve škole rozebíraly pokaženej vysavač a vněm bylo vodní čerpadlo,co čistilo koberce.Taky jsme na vodním chlazením přemýšleli,ale bylo by to těžký udělat tak aby to fungovalo.Možná by to šlo předělat z nějaké starší motorky(chladič a pumpu) zbytek by se musel udělat
Datum: 14. června 2010 18:41
Datum: 14. června 2010 18:06
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já ti povím- jak máš rotor tak zkus na něj napojit kolo na něj klíňák který by roztáčel to čerpadlo. Viz. čz 175 skútr. Místo větráku čerpadlo......Čím vyšší otčáky motoru, tím rychleji by to čerpalo a tím pádem chladilo. Záleží na velikosti chladiče. Kdyby jsi vzal třeba moooc velkej, tak by jsi motor ani nedostal na provozní teplotu
Datum: 14. června 2010 17:37
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau , neco podobnyho me uz napadlo ale neodhodlal sem se do toho pustit,s tou pumpou je to blbost , nemuzes to hnat pres remen z kliky . muj nazor na to je takovej ze je to blbost ktera nikdy nebude fungovat spravne a dlouhodobe . a vic to uskodi nez prispeje , zamysli se nad vahou a jak je kazdy kilo cejtit
Datum: 14. června 2010 17:37
 hlavně se zamysli jakou použiješ vodní pumpu....
Datum: 14. června 2010 17:32
Jméno: Vláda
IP: uživatel6696
 Takže asi bude lepší varianta 2. Dát tam ty trubičky mezi žebra, abych podpořil vedení a chlazení,protože více povrchu...a ventilátorky nasměřovat na to na chlazení při stání
Datum: 14. června 2010 17:25
 to čerpadýlo je k ničemu, je to palivové čeradlo...telotu chladící kapaliny která se pohybuje kolem 90°C to nesnese....když už tak vymyslet domeček pro vodní pumpu z nějaké novší škodovky a pohánět to řemenem na klice.... a nebo sehnat si vodní pumpu se staršího passata... neni nijak velká a je na obyč klínový řemen.... jako chladič by posloužilo i topení z favorita.
Datum: 14. června 2010 17:20
 Zdar Draci
Potřebuju radu.
Mám Jawu 250/592 r.1970 úplně bez jakýchkoli papírů - bez značky, malého a velkého TP...
Je tam pouze štítek a na motoru číslo a typ. Tak se chci zeptat, jestli to půjde ještě nějak zlegalizovat, vyřídit nové papíry nebo jestli budu muset sehnat nějaké staré. Prosím navrhujte nějaké možnosti!
Předem Velké Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:14
Jméno: pavel
IP: uživatel8540
 Jasně že jo, proč by nešel. Lze přihlásit vše co je "veterán" tuším starší 30 let.
Datum: 14. června 2010 22:14
Jméno: Devil147
IP: uživatel9680
 a šel by takhle přihlásit přes tu veteránskou zkoušku udělat aj fechtl???
Datum: 14. června 2010 21:33
Jméno: Pavel
IP: uživatel9678
 Postav ji na veteránské doklady, musí projít tzv. veteránskou testací, zase tak hrozný to neni, je prostě jen důležitý aby byla buď v originálním stavu - pak samozřejmě nějaká ta ďubka na laku či chromu nevadí, ale musí to být prostě originál stav, nebo zrenovovaná aby vypadala jako originální. Ale zase nikdo nezkoumá jestli tam máš šrouby na klíč 13 nebo originál 14.
Datum: 14. června 2010 19:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Když si seženš přepsatelné doklady tak jo. Ale jinak ne. Možná na veteránské, ale musíš ji mít v perfektním oroginálním stavu, nebo nově zrestaurovanou do poslední píptoviny.
Datum: 14. června 2010 17:40
Jméno: fíík
IP: uživatel9121
 čau myslíte že može fichtl jet i bez výfuku já jsem to zkoušel a nejelo to nemělo to totálně kompresi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:18
 stando fakt...vyletěl mi zbytek závitu ve válci a upadlo koleno....abych se rozjel tak sem se musel odrážet nohama.
Datum: 14. června 2010 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 seriovka jede bez vejfuku normálně,upravenej motor stratí výfukem spodek a vršek....to je celé....ale ze by se nerozjel???  neblazni zase  to možná u nejkýho brutálně přečasovanýho 5K s brutalnim vyfukovym kanalem a priverou kde se rovnou počítá s odkloněnim smesi od vyfuku naslednou rezonancni vlnou....a to asi fakt nikdo nemáme
Datum: 14. června 2010 21:30
 dachl: když mi na RSu upadl výfuk tak sem měl problém se vůbec rozjet....prostě celý výkon šel s*át...
Datum: 14. června 2010 20:32
 nekomu to jede bez vejfuku i lip...pac ma pricpanej vejfuk karbonem
Datum: 14. června 2010 19:12
 jo jedeto i bez kolena ale blbě,kvůli tomu jsem skoro nedokončil závod
Datum: 14. června 2010 18:43
Jméno: mugasta
IP: uživatel6610
 klukovi od nas z vesnice o bahno uklepal vyfuk i s kolenem a jelomu too prej ne to zjistil tak prej tak 200m ujel.
Datum: 14. června 2010 18:32
 j skolenm to jde
Datum: 14. června 2010 17:31
 výfuk zajišťuje tlak který zabranuje čerstvě nasáté směsý aby při výplachu unikala do výfuku.... bez výfuku žádný tlak, směs bude unika= menší výkon, vtěší spotřeba, strašný řev
Datum: 14. června 2010 16:30
Jméno: fíík
IP: uživatel9121
 já jsem ale myslel jestzli by to mělo jet i bez ničeho i bez kolena
Datum: 14. června 2010 16:20
Jméno: mus
IP: uživatel6610
 muže kamoš si ho voddelal nechal tam jen koleno a jezdil a korat rev jak svina sousedi sli po nem
Datum: 14. června 2010 16:04
 prosím vás lidi kde seženu Shell Advance SX2 ?? projel jsem už tři města,každou benzinku,servisy a nikde to nemají..a někde to ani neznají. udělám něco špatně když začnu ředit polosintetikou do motorové pily? např:červený Stihl. .. ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:02
 Yes.Díky moc...nedalo mi to a jel jsem na nejbližší pumpu Shell a mám ho ... .  díky moc všem....
Datum: 14. června 2010 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten stihl je taky dobrej
Datum: 14. června 2010 21:03
 Ten olej se schání těžko projel jsem asi 3 shellky a nikde ho neměli kup si radči TSF
Datum: 14. června 2010 20:57
 JAWA_ceZetak: což tě příjde dráž než z krámu
Datum: 14. června 2010 16:51
 si ho kup přeš net.
Datum: 14. června 2010 16:31
Jméno: Jerry100
IP: uživatel9676
 v Obi předevčerem jsem si ho tam kupoval
Datum: 14. června 2010 16:06
 Na benzínce Shell...
Datum: 14. června 2010 16:05
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 Ahoj, jak patri pist do jawy 21? zamkem ke karburaci a sipkou k vyfuku? nebo obracene?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:56
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 Jo přesně tak šipkou k výfuky a zámek je každý v jinším místě hlavně si dej pozor abys měl pístní kroužky dobře zapadlé do zámků
Datum: 14. června 2010 15:56
 čau takovej dotaz mám čz 175 a řidičak A1 čili bych na ní normalně jezdit nemohl ale myslíte že by sem se z toho nějak vykecal kdyby mě chytli benga? nebo mate už s tim někdo nějaké zkušenosti?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:27
 hudzo: a k čemu je to dobrý když má papíry ze 175...?
Datum: 14. června 2010 21:27
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 nebylo by lepší oddělat čísla z motoru a rámu a dát tam na rám čísla z nějaké 125 čz ?
Datum: 14. června 2010 20:34
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 A1 - lehké motocykly o objemu válců do 125 cm3 a výkonu nejvýše 11kW... klidně si na ni jezdi ale když te chytí tak počitej z následkama protože rídíš motorku na kterou nemáš papíry
Datum: 14. června 2010 15:53
 Záleží na koho natrefíš. Jestli na blbce, tak je tu problém, jestli na rozumný, už je to jiné.
Datum: 14. června 2010 15:47
|



|