slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1159  1160  1161  1162  1163  1164  1165  1166  1167  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,máte někdo výfuk simson sport?Pasoval na jednadvacitku bez uprav? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde mi o zvýšení výkonu,ale o nárůst točivého momentu
 
 
Datum: 20. června 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodne nečekej od simsonáckyho vejfuku zvýšení výkonu,jestli chceš přez vejfuk zvyšovat výkon tak jedině upravenej hikone nebo samo doma....
 
 
Datum: 20. června 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa : jo to by si byl moc hodnej :-),kdyby si to prosímtě poslal na mail : dachl21@email.cz
 
 
Datum: 15. června 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Pasuje krásně. Udelal jsem si objímku z objímky na okapovou rouru a vse OK. koleno jsem zatěsnil koudelí namočenou ve vazelíně(na zkoušku :-D) a přes to mám speciální pásovou objímku na šroubek....poslu ti foto ve vysokym rozlišení jestli chces....
 
 
Datum: 15. června 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
azbestová šŇůrka:-)
 
 
Datum: 15. června 2010 7:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teflonovou páskou to utěsníš výborně
 
 
Datum: 14. června 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je cajk,a nevíš jak utěsnit spoj mezi výfukem,a výf.kolenem?(nemám možnost svářečky)
 
 
Datum: 14. června 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel9682    
musí se udělat akorát držák
 
 
Datum: 14. června 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hoši máte někdo zkušenosti s tou korkovou spohkou na stadiona?? neklouže se třeba?? jakou má výdrž oproti originálu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 23:57
 
 
 
 
Jméno: manas78 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draku je dobrá když máš stadiona na normální ježdění,na závody je lepší ferodo,ale to je o jinech financích.
 
 
Datum: 14. června 2010 23:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Dobrý den...Zakoupil jsem mustanga jenom s malým techničákem. Jak si vyřídím velký? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel6797    
základem je aby byl na tebe odhlášen, Pokud není odhlášen, není papírově tvůj. Původní majitel by měl dojít na registr, nechat si vystavit duplikát velkého a ten na tebe odhlásit., Druhá možnost je že jsi ho koupil se starou malou knížečkou, která je i velkým techničákem.
 
 
Datum: 14. června 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Tak sem zkusel maximalku mustanga(serie) převod 12/55..Někde v 15cti sekundach se změnil zvuk a zaclo to ztrcet vykon.Asi chuda smes. http://www.youtube.com/watch?v=BLhq8t2i6vI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
To bude tim filtrem..Když ho tam mam tak to nechce ani moc chytat..KDyž dam seriovy tak v pohode...Nebo se ten motor přetacel s tim lehkym převodem a ja si to neuvedomil :-)
 
 
Datum: 14. června 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
mozna mas malej prectih
 
 
Datum: 14. června 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Luboš      IP: uživatel9317    
Zdar lidi ja sem nechtěně nalil do fichtla M2T do motoru místo převodového oleje pojebe se mi fichtl ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: baťa      E-mail:      IP: uživatel9874    
Nic se nestane a klidně ho tam můžeš nechat, kdysi se do motocyklu plnil jeden olej do motoru (benzinu 1:25-1:25) i do převodovky byl automobilový motorový olej M6a...četl jsem to v nějakém návodu k obsluza \r\nna nějakou kývačku nebo snad na péráka, tehdejší oleje byli totiž dost husté a tak by nefungovala spojka a jestli se nepletu tak původně byl M6a i v převodovce u malotraktoru tk 10 nebo tk8
 
 
Datum: 12. července 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja taky mel hodne litru M2T tak sem ho dal do prevodovky :-D nechtel se mi odlejvat prevodak
 
 
Datum: 17. června 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to vylej a dej tam převoďák, ne? To jsou otázky..
 
 
Datum: 14. června 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Určitě se ti nic nestane,já jezdím na hydraulickej olej ;-) a v pohodě...
 
 
Datum: 14. června 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akorát jsem zvědavej co tomu řekne spojka...
 
 
Datum: 14. června 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: Luboš      IP: uživatel9317    
njn fichtl zežere vše :-D
 
 
Datum: 14. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
rozežere ti to motor !!!! né jasně nic se nestane...M2T zas není taková žíravina ne ?:-D
 
 
Datum: 14. června 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: pwk      IP: uživatel9411    
zdarec draci mam otazku,mužu svařovat ram mororky když mam nahozeny motor a veškerou elektriku?neodjebe mi to indučku popřípadě cívky atd?prasklo mi uchycení motoru a nehce se mi odstrojovat celou babetu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ukostři to co nejblíže svařovanému místu :-)
 
 
Datum: 14. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nic se nestane
 
 
Datum: 14. června 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvas chci se zeptat na jednu maličkost. Mám válec po výbrusu,dali mi k výbrusu píst dvojkruh. Válec jsem s tím dvoukruhem zajel,má to najeté asi 1500Km a chci tam hodit trojkruh. Nebude to nijak vadit kdyz to mam zajete dvojkruhem a hodim tam trojkruh? Nebylo by výkonově lepší to dat znova na výbrus a koupit k temu už rovnou tříkroužek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Zrovna si tam strč 5 krouzku a toc 1000ot za min tři kroužky je šit nikdy víc
 
 
Datum: 16. června 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel9689    
Co tě mrzí, že Ti to jede dobře, nebo chceš z toho udělat malý zázrak? Pionýr je malý motocykl a jako takový by neměl správně překročit max. rychlost 45 km/h. Jen málo komu jede pod 50 km/h, kolik chceš aby Ti jel ten tvůj? Dlohodobě si myslím, že jeden z nejlepších tuningů strojů Jawa 50 je dobře seřízený karburátor a předstih. Co se týče tvého dotazu, tak mám taky 2-kroužek a nezpozoroval jsem rozdíly mezi předchozím 3-kroužkem. A co tak 4-kroužkový to hned tak někdo nemá, nechceš být průkopník? Zajímalo by mě jak ti to pojede na válci dělaném pro 2 kroužky. Zauvažuj nad tím?
 
 
Datum: 15. června 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
kdyby si aspon napsal jednokruh:-D
 
 
Datum: 14. června 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech tam dvojkruh a je to :-) dávat trojkruh mi přijde zbytečný
 
 
Datum: 14. června 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zapoměl jsem napsat že se jedná o pionýra...
 
 
Datum: 14. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Hudzo      IP: uživatel8591    
hj chci se zeptat jestli je nějaký rozdíl v ložiskách na jawaách 350 kulaté válce (panelka kývačka pérák) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau v dilensky priruccce, v seznamu lozisek a gufer je lozisko 6303 A, ale nasel jsem jenom 6303 (bez A) je v nich nejakej rozdil ? A jeste jedna otazka: vyplati se spis koupit nove celisti, nebo jenom nechat nalepit/nanejtovat nove oblozeni ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V Dočkalovi jsem četl, že ta axiální vůle je nutná. Někdo si prej myslí, že je to něco nekvalitního, ale patří to tam.
 
 
Datum: 14. června 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
A-axiální vůle....nasel jsem loziska 6303-A v motoru z mototechny...takze nevím,kazdej mi rek neškudli,vyhod to a kup nový.....tak sem koupil radsi nový....je pravda ze oproti C3 má to A minimální vůli zastudena
 
 
Datum: 14. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz to vemu od primarniho kolecka tak na klikovce jsou 6305 A - 6206-6206-3205 C3 zapomel jsem zminit ze jde o JAWu 638, takze 6305 A je vlevo na klikovce. C3 je mi jasny, ale to A nejak nechapu, neni to taky vule ?
 
 
Datum: 14. června 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: no značí se tim vůle za studena, které se po zahřátí částečně vymezí...
 
 
Datum: 14. června 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co já vím tak na klikovku se dávají ložiska s označením C a to c je tam docela důlržitý,značí se tím jakási vůle při zahřátí nebo tak něco
 
 
Datum: 14. června 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je ložisko pod spojku nebo kam? jinak čelisti kupuju nové, nalepit staré u nás trvá i měsíc, a bejt měsíc bez motorky je tragédie :-)
 
 
Datum: 14. června 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Dzadry1995 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvas mam jawu 21 sport a po jednom dnu se mi rozladí předstih a prestane to ject ale nosník zapalování je dotažen na max nevíte co stim. DEKUJU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
ja je taky nemeníl a je to ok :-)
 
 
Datum: 14. června 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Dzadry1995 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vule je malá a závit neni strhlej ty loziska sou tam 37 let a ete se nemnenily
 
 
Datum: 14. června 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
,ale tam musí byt malá vula.
 
 
Datum: 14. června 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: ek      IP: uživatel6644    
a nemas tam strhlej závit?
 
 
Datum: 14. června 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Dzadry1995 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si myslim že to sou ložiska v klikové skříni ponevač vačka má vůli a hejbe se do všech směrů
 
 
Datum: 14. června 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Maš ten šroubek co dotahuje vačka k rotoru pořadně dotahlej?
 
 
Datum: 14. června 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: pavlel      IP: uživatel9678    
No mohl se pohnou rotor magneta vůči klice, zkontroluj klínek na klice, nebo se mohla pootočit vačka na magnetu, ale to asi ne, je tam drážka. Nebo už může být vačka opotřebená a taky opotřebovaná dosedací plocha pohyblivého kladívka, ten izolant co klouže po vačce. Potom ten předstih nikdy nenastavíš přesně. Pokud je toto vše OK, tak nevim
 
 
Datum: 14. června 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Čau hoši nejede mě mustang:-( už sem z toho uplně na kašu jiskru háže jak šlak benzín tam teče svíčka pořád taková mokrá ale ne a ne chytit ani neškytne. Tlaky to docela má ale ani se neozve.Tlačím,tlačím a nic trysky sem čistil. Dával předstihy různé a ani neprdne. Prosím poraďte co to může být. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: mjartix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus vyndat svíčku a dej zapalovač k ty dire na svicku a slapni jestly to vyslehne tak je to svickou nebo zapalovanim
 
 
Datum: 16. června 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel9683    
Jestli máš mokrou svíčku, tak je to přechlastaný a nechytne to. Může to být jehlou u plováku-nezavře včas přívod do plovákové komory a pak se uchlastá. Jestli máš dobře předstih, projdi karburátor.Plovák, jehlu, dotažení trysek. Šroub bohatosti směsi na volnoběh dotáhni a pak povol o jednu a půl otáčky. Mustíci chytají na první šlápnutí. Nebopokud ho tlačíš, teda spíš běžíš a tlačíš, tak dej na chvíli při tom tlačení plyn na minimum a pak trochu přidej - měl by se odvětrat a pak chytne. Jeden kroužek je ale fakt málo. Ještě mě napadá, čichni k nádrži - sem tam se stane že někdo nalije místo benzínu třeba nějaký ředidlo nebo toluen (na ten to sice lítá jak zběsilý, ale veškerý gufera se pak naleptaj a je to v pytli, už to na benál nepojede dokud se nevymění). Nebo zkus dát tu 17 svíčku.
 
 
Datum: 14. června 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: kicis      IP: uživatel7721    
takovy problem jsem mel dlouho, dal jsem misto 15 svičky 17 a o dost se to zlepšil......jeste ljsem lehce prihnul kontakty na svičce
 
 
Datum: 14. června 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nemas zapalovani od oleje?? staci aby ta izolace u kladivka navlhla a pak to nechce chytit i kdyz jiskru haze.
 
 
Datum: 14. června 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
3 moznosti: Blbá směs(tj.bohatá,chudá,prasklý gufero,nasavaní prevodaku) nebo jiskra v blbou dobu(tj.rozházený zapalování) a nebo neni jiskra(tj. slabá jiskra a nebo žádná jiskra)....s obehanejma krouzkama i ucpanym vejfukem to vzdycky chytí a aspon "nejak" jede
 
 
Datum: 14. června 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pavel:Opravdu to tak je
 
 
Datum: 14. června 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9678    
Jeden kroužek? Buď dva nebo tři! To je nesmysl nebo vtip :-) to je fakt divný, pokud je opravdu jiskta OK a benzín tam jde tak to prostě jet musí. Co třeba povolená hlava nebo tak, ale to je asi nesmysl. Gufera prostě už netěsní můžou být zpuchřelý, prostě starý.
 
 
Datum: 14. června 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
myslis ze zatuhle gufera? pavel: předstihy sem zkošel různé a pořád nic
 
 
Datum: 14. června 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krouzkama to urcite nebude,sice tam ma jeden ze tri ale prej to jelo spise bych to videl na totalne zatuhly gufera....
 
 
Datum: 14. června 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krouzkama to urcite nebude,sice tam ma jeden ze tri ale prej to jelo spise bych to videl na totalne zatuhly gufera....
 
 
Datum: 14. června 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9678    
Na ty vadné pístní kroužky bych to neviděl, kdyby to mělo blbej tlak, tak by si moc nenasál benzín. Předstih má být 1,6 až 1,9mm a odtrh 0,4mm já měl vždy nastaveno 2mm a O,4 a vždy OK, ale je fakt důležitý aby si to nastavil přesně. Na to je nejlepší multimetr, který má akustickou signalizaci na nulový odpor, tím zjistíš kdy se ti přesně dotkly kladívka.
 
 
Datum: 14. června 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel9678    
To je takhle těžký, zkus se víc rozepsat. Jestli je předstih i odtrh na 100% OK benzín tam jde, no může nepatrně přisávat vzduch - vadné gufero pod magnete. Jednou se mi stalo, že jsem měl nepatrně zdeformovaný to kolínko ke karburátoru - bylo to vidět až když se ho dal dosedací plochou na sklo, taky sem byl z toho už na mrtvici. Nebo přicpaný výfuk- pořádně vypálit, to bych nepodceňoval. Spíš si myslim, že máš blbě nastavený předstih či odtrh.
 
 
Datum: 14. června 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: jussstin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro jistotu zkontroluj i gufera na klikovce
 
 
Datum: 14. června 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
musíš to celé projít seštelovat karburátor poštelovat předstiho (1.2-1.5) odtrh 0.4 vyčistit karbec. MOžná máš špatné pístní kroužky a proto nemá kompresi prostě celé to projít
 
 
Datum: 14. června 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: ek      IP: uživatel6644    
cau mám dotaz mám mustanga a nejde mi moc do otáček čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: ek      IP: uživatel6644    
dik
 
 
Datum: 15. června 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nalej prectih
 
 
Datum: 14. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj neco v karbecu je pricpany nebo svicka
 
 
Datum: 14. června 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tryska,nejde tam moc benzínu,kondenzátor,svíčka špinavá
 
 
Datum: 14. června 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci jaký byste dali předstich u JawaČŽ150/352.Odtrh těch 0,4 ale ten předstich neim kolik .Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
v origo jízdním návodu je 3 - 4,5mm přeberte si to jak chcete.
 
 
Datum: 14. června 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
max 3,5 a minimum nevim dej tecj 3,5
 
 
Datum: 14. června 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
3-4,5
 
 
Datum: 14. června 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zkus 2,3-2,5
 
 
Datum: 14. června 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau mam problem vcera jsem chtel projet čz 175%čřé mam tam z pionyra zapalovaní a kdyz jsem zaradil zak kdyz jsem se rozjel ale neslo to do plnych vzdy se to dusilo potřebuji cím to muze byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skusím a napisu
 
 
Datum: 14. června 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
předstih zkus. Toč statorem doleva pak zkus kondenzátor,svíčku,trysky,filtr na karbecu...
 
 
Datum: 14. června 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: Vláda      IP: uživatel6696    
Čau draci. Uvažuju nad vodním chalzením svého mustanga a potřeboval bych nějakej názor na to co jsem vymyslel. Mělo by to fungovat tak, že mezi žebrování válce bych natlačit hliníkové trubičky ( http://www.rcm.cz/e-shop/material/hlinikove-trubky/ ) , udělal bych z nich okruh, kterým by se čerpala kapalina pomocí čerpadýlka ( http://www.rcm.cz/e-shop/prislusenstvi-spal-motoru/ostatni-hadicky-deflek-prizhavovani/elektr-palivova-pumpa-12v-id:3904.eshop ), lepší sem fakt nenašel, máte jinej nápad někdo? Někde dále od motoru by se nacházela další soustava trubiček kde by se kapalina chladila vzduchem, eventuelně by se tam hodil nějaký menší ventilátorek který by na to foukal například když bych stál, nebo když bych dojel a potřeboval za chvili zase jet, tak bych tohle nechal běžet na baterii a ono by se chladilo. Co myslíte? a ještě, mezi trubičkama z hliníku a čerpadlem by se to muselo asi rozvádět pomocí plastových hadiček, jakou myslíte že asi snesou teplotu a jakou teplotu bude mít celkově ta kapalina asi když pojedu? Asi bych musel dát čerpadlo tak, aby hnalo už trošku ochlazenou kapalinu radši než tu přímo od motoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Pycha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Netvrdím že se dá dělat na koleně, ale je to realizovatelné. Pokud je dostatečné vybavení dá se realizovat spousta věcí. No byli jsme na těch závodech v sobotu když byl pořádný pařák a co si budeme povídat spousta pionýrů nedojelo, já patřím mezi ně :-D motory se přehřívali a nejeli, ale myslím, že to byl tenhle pionýr který okolo mě vždy prosvištěl jak ďábel. Tím nechci říct že by se tato úprava vyplatila, ale rozhodně to bylo zajímavé a pěkně mu to jelo také
 
 
Datum: 16. června 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Pycha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Netvrdím že se dá dělat na koleně, ale je to realizovatelné. Pokud je dostatečné vybavení dá se realizovat spousta věcí. No byli jsme na těch závodech v sobotu když byl pořádný pařák a co si budeme povídat spousta pionýrů nedojelo, já patřím mezi ně :-D motory se přehřívali a nejeli, ale myslím, že to byl tenhle pionýr který okolo mě vždy prosvištěl jak ďábel. Tím nechci říct že by se tato úprava vyplatila, ale rozhodně to bylo zajímavé a pěkně mu to jelo také
 
 
Datum: 16. června 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9699    
Odkazy vypadají zajímavě, bohužel taková úprava se nedá dělat tzv. na koleně a bez technického vybavení se těžce realizuje. Na fotkách je vidět zcela jiná hlava a válec, pravděpodobně z jiného vodou chlazeného motoru. Taktéž výfukové potrubí má jiné uchycení. A zlatý hřeb úpravy - pravděpodobně čerpadlo vody navařené na hliníkovou skříň krytu motoru. Svařovat hliník teda moc lidí nedokáže. Laickým odhadem typuju na svařování v ochranné atmosféře s argonem a požítí se speciálními elektrodami. Mě by zajímal ten výsledný efekt toho chlazení. Jako tuning je to SUPER, ale aby to nebyl spíše tuzing, který vlastně nedává, ale bere. Je vůbec možné vyladit motor Pionýra tak, aby podával takový výkon, že jej bude potřeba intenzivně chladit vodou? A když už ho uchladím vodou, tak přidá mi to chlazení něco navíc, když budu mít zase nějakou malou ztrátu tím, že točím čerpadlem vody? To, že to projde na STK jen po známosti, nebo jen u těžkých flegmatiků je věc druhá ...
 
 
Datum: 16. června 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Pycha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom pro inspiraci, teď jsem byl na závodech v Chabeřicích a pionýr s vodou chlazenou hlavou tam byl, tak zde máte foto http://2i.cz/62271c36e5 a http://2i.cz/37724963b0 myslím že dodělat k tomu vodou chlazený válec již takový problém nebude
 
 
Datum: 16. června 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Pycha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom pro inspiraci, teď jsem byl na závodech v Chabeřicích a pionýr s vodou chlazenou hlavou tam byl, tak zde máte foto http://2i.cz/62271c36e5 a http://2i.cz/37724963b0 myslím že dodělat k tomu vodou chlazený válec již takový problém nebude
 
 
Datum: 16. června 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Tojefuk      IP: uživatel9689    
To je skoro nereagovatelné na toto něco psát. Už samotná myšlenka je sci-fi a ta realizace něco mezi komedií a hororem. Není nemožné, že jednou vynalezneš něco funkčního, avšak věř, že někdo před tebou už dávno něco takového bude mít, co bude účinné a účelné. Spíš než to posezení u piva, kterým nic nepokazíš, jak ti to doporučil jeden z kolegů, bych ti doporučil já, nastudovat si literturu a pochopit princip funkce nejen tohoto typu motoru, ale i chlazení atd. Zatím je v tvých úvahách tolik neznámych, že na tom nebudeš moci stavět nikdy. Ty by jsi musel vědět, jaký chladící výkon má mít ten chladič, jakou potřebuje mít plochu chlazení toho chladiče, průměr hadiček, materiál kovu (s ním se pojí tepelná vodivost), jaký bude přetlak systému, vypočítat všechny délky potrubí ... atd., no a pro tento motor jak už tady padlo, je to stejně nereálné pokud to chceš chladit zvenčí, chladící kapalina by musela být rozvedena vnitřkem válce. Tvůj nápad když začneš realizovat, stejně skončí ztrátou času a peněz za vyrobený a nefunkční paskvil. Nechci se ti vysmívat, docela fandím konstruktivnímu myšlení, ale chce to podložit nějakými znalostmi a zkušenostmi.
 
 
Datum: 15. června 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
zdarec dej tam čerpadlo (vodní pumpu) značky BOSH koupíš jetou za 1000KČ JE NA elektriku a pouziva se aut takže hodně tlačí sám jí mam na upravenem skútru a je skvěla
 
 
Datum: 15. června 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel9683    
Neblbni, aby vodní chlazení účinkovalo, musí jít hlavou a válcem, ne kolem a ještě bránit přístupu vzduchu k chladicím žebrům. Ten motor je stavěnej jako vzduchem chlazenej, takže z něj vodníka kterej by fungoval neuděláš.
 
 
Datum: 14. června 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
vyprdniu se nato lepsi je mit vse ciste a pouzivat dobrej olej a nebude se ti dokopcu unavovat
 
 
Datum: 14. června 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Toto jsem jednou skoušel na mustangu s hliníkovýma trubičkama a chladičem z nějaké motorky. Ten chladič byl velký jako kráva a plné funkční i s větrákama. Měl jsem tam čerpadlo z ostřikovačů skla taky z nějakýho auta a to bylo fakt výkonné. Zapojil jsem si ho na 12V baterku. A výsledek? Jak se po hodinové jízdě voda ohřála tak během chvíle už začínala vařit a prostě se neochlazovala a zadřel jsem motor. Naštěstí ten motor měl jit na GO takže mě to tak nevadilo,alespon jsem vypustil z hlavy myšlenku vodního chlazení.
 
 
Datum: 14. června 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
a čeho tim docílíte?? že se kolem válce vytvoří spirála vařicí vody s minimalni chladící učinnosti a navíc bude bránit proudeni vzduchu žebrama-motor se bude víc hřát a výkon poleze dolu.... našetři si 1500,- a nech si komplet navařit žebra-s tema chladici ucinnost stoupá a je to nejaký plus pro upravenej motor...by the way: Jak moc máš upravenej motor,že se ti neuchladí? Muj motor točí 9000 a uchladí se seriovejma žebrama a to furt jedu na špičce,kdy se motor opravdu hřeje....a paráda....i po 40km zatěžovací jizdy byl motor stále v bezne provozni teplote,nevadnul,neztracel vykon,nepridiral se,nic... fakt by mi zajimalo na co potrebujete vodní chlazení:-D občas by to spíš potřebovalo chlazení oleje v převodovce:-D
 
 
Datum: 14. června 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s kámošem jsme ve škole rozebíraly pokaženej vysavač a vněm bylo vodní čerpadlo,co čistilo koberce.Taky jsme na vodním chlazením přemýšleli,ale bylo by to těžký udělat tak aby to fungovalo.Možná by to šlo předělat z nějaké starší motorky(chladič a pumpu) zbytek by se musel udělat
 
 
Datum: 14. června 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. června 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já ti povím- jak máš rotor tak zkus na něj napojit kolo na něj klíňák který by roztáčel to čerpadlo. Viz. čz 175 skútr. Místo větráku čerpadlo......Čím vyšší otčáky motoru, tím rychleji by to čerpalo a tím pádem chladilo. Záleží na velikosti chladiče. Kdyby jsi vzal třeba moooc velkej, tak by jsi motor ani nedostal na provozní teplotu :-D
 
 
Datum: 14. června 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cau , neco podobnyho me uz napadlo ale neodhodlal sem se do toho pustit,s tou pumpou je to blbost , nemuzes to hnat pres remen z kliky . muj nazor na to je takovej ze je to blbost ktera nikdy nebude fungovat spravne a dlouhodobe . a vic to uskodi nez prispeje , zamysli se nad vahou a jak je kazdy kilo cejtit :-D
 
 
Datum: 14. června 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně se zamysli jakou použiješ vodní pumpu....
 
 
Datum: 14. června 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: Vláda      IP: uživatel6696    
Takže asi bude lepší varianta 2. Dát tam ty trubičky mezi žebra, abych podpořil vedení a chlazení,protože více povrchu...a ventilátorky nasměřovat na to na chlazení při stání
 
 
Datum: 14. června 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to čerpadýlo je k ničemu, je to palivové čeradlo...telotu chladící kapaliny která se pohybuje kolem 90°C to nesnese....když už tak vymyslet domeček pro vodní pumpu z nějaké novší škodovky a pohánět to řemenem na klice.... a nebo sehnat si vodní pumpu se staršího passata... neni nijak velká a je na obyč klínový řemen.... jako chladič by posloužilo i topení z favorita.
 
 
Datum: 14. června 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: Kubac26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draci Potřebuju radu. Mám Jawu 250/592 r.1970 úplně bez jakýchkoli papírů - bez značky, malého a velkého TP... Je tam pouze štítek a na motoru číslo a typ. Tak se chci zeptat, jestli to půjde ještě nějak zlegalizovat, vyřídit nové papíry nebo jestli budu muset sehnat nějaké staré. Prosím navrhujte nějaké možnosti! Předem Velké Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel8540    
Jasně že jo, proč by nešel. Lze přihlásit vše co je "veterán" tuším starší 30 let.
 
 
Datum: 14. června 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Devil147      IP: uživatel9680    
a šel by takhle přihlásit přes tu veteránskou zkoušku udělat aj fechtl???
 
 
Datum: 14. června 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel9678    
Postav ji na veteránské doklady, musí projít tzv. veteránskou testací, zase tak hrozný to neni, je prostě jen důležitý aby byla buď v originálním stavu - pak samozřejmě nějaká ta ďubka na laku či chromu nevadí, ale musí to být prostě originál stav, nebo zrenovovaná aby vypadala jako originální. Ale zase nikdo nezkoumá jestli tam máš šrouby na klíč 13 nebo originál 14.
 
 
Datum: 14. června 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Když si seženš přepsatelné doklady tak jo. Ale jinak ne. Možná na veteránské, ale musíš ji mít v perfektním oroginálním stavu, nebo nově zrestaurovanou do poslední píptoviny.
 
 
Datum: 14. června 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: fíík      IP: uživatel9121    
čau myslíte že može fichtl jet i bez výfuku já jsem to zkoušel a nejelo to nemělo to totálně kompresi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando fakt...vyletěl mi zbytek závitu ve válci a upadlo koleno....abych se rozjel tak sem se musel odrážet nohama.
 
 
Datum: 14. června 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
seriovka jede bez vejfuku normálně,upravenej motor stratí výfukem spodek a vršek....to je celé....ale ze by se nerozjel???:-D neblazni zase:-D to možná u nejkýho brutálně přečasovanýho 5K s brutalnim vyfukovym kanalem a priverou kde se rovnou počítá s odkloněnim smesi od vyfuku naslednou rezonancni vlnou....a to asi fakt nikdo nemáme:-D
 
 
Datum: 14. června 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl: když mi na RSu upadl výfuk tak sem měl problém se vůbec rozjet....prostě celý výkon šel s*át...
 
 
Datum: 14. června 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekomu to jede bez vejfuku i lip...pac ma pricpanej vejfuk karbonem
 
 
Datum: 14. června 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jedeto i bez kolena ale blbě,kvůli tomu jsem skoro nedokončil závod
 
 
Datum: 14. června 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: mugasta      IP: uživatel6610    
klukovi od nas z vesnice o bahno uklepal vyfuk i s kolenem a jelomu too prej ne to zjistil tak prej tak 200m ujel.
 
 
Datum: 14. června 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Fildas50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j skolenm to jde:-D
 
 
Datum: 14. června 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuk zajišťuje tlak který zabranuje čerstvě nasáté směsý aby při výplachu unikala do výfuku.... bez výfuku žádný tlak, směs bude unika= menší výkon, vtěší spotřeba, strašný řev
 
 
Datum: 14. června 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: fíík      IP: uživatel9121    
já jsem ale myslel jestzli by to mělo jet i bez ničeho i bez kolena
 
 
Datum: 14. června 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: mus      IP: uživatel6610    
muže kamoš si ho voddelal nechal tam jen koleno a jezdil a korat rev jak svina sousedi sli po nem
 
 
Datum: 14. června 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás lidi kde seženu Shell Advance SX2 ?? projel jsem už tři města,každou benzinku,servisy a nikde to nemají..a někde to ani neznají. udělám něco špatně když začnu ředit polosintetikou do motorové pily? např:červený Stihl. .. ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yes.Díky moc...nedalo mi to a jel jsem na nejbližší pumpu Shell a mám ho ... .:-D díky moc všem....
 
 
Datum: 14. června 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten stihl je taky dobrej
 
 
Datum: 14. června 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten olej se schání těžko projel jsem asi 3 shellky a nikde ho neměli kup si radči TSF
 
 
Datum: 14. června 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak: což tě příjde dráž než z krámu :-)
 
 
Datum: 14. června 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si ho kup přeš net.
 
 
Datum: 14. června 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: Jerry100      IP: uživatel9676    
v Obi předevčerem jsem si ho tam kupoval
 
 
Datum: 14. června 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na benzínce Shell...
 
 
Datum: 14. června 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
Ahoj, jak patri pist do jawy 21? zamkem ke karburaci a sipkou k vyfuku? nebo obracene? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
Jo přesně tak šipkou k výfuky a zámek je každý v jinším místě hlavně si dej pozor abys měl pístní kroužky dobře zapadlé do zámků
 
 
Datum: 14. června 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau takovej dotaz mám čz 175 a řidičak A1 čili bych na ní normalně jezdit nemohl ale myslíte že by sem se z toho nějak vykecal kdyby mě chytli benga? nebo mate už s tim někdo nějaké zkušenosti?? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hudzo: a k čemu je to dobrý když má papíry ze 175...?
 
 
Datum: 14. června 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Hudzo      IP: uživatel8591    
nebylo by lepší oddělat čísla z motoru a rámu a dát tam na rám čísla z nějaké 125 čz ?
 
 
Datum: 14. června 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
A1 - lehké motocykly o objemu válců do 125 cm3 a výkonu nejvýše 11kW... klidně si na ni jezdi ale když te chytí tak počitej z následkama protože rídíš motorku na kterou nemáš papíry
 
 
Datum: 14. června 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na koho natrefíš. Jestli na blbce, tak je tu problém, jestli na rozumný, už je to jiné.
 
 
Datum: 14. června 2010 15:47
 
<  1159  1160  1161  1162  1163  1164  1165  1166  1167  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 8:48:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu