slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1184  1185  1186  1187  1188  1189  1190  1191  1192  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9537    
Čau, jak jsem tu již nedávno psal tak jsem si přivezl domů babettu 207(jednorychlostní). Včera jsem ju začal čistit a narazil jsem na problém je ucpaný kohoutek benzínu. Zkusil jsem ho rozebrat profoukat a zase složit, ale jen to kape:-(. Nevim co s tim prosim poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tu gumičku kup radši novou, jinak to bude furt špatný, teď nevim jestli je 207 taky 5 dírek
 
 
Datum: 29. května 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Když odmontuješ páčku kohoutku,podívej se jaký úhel má vybrání v tom kruhu vůči páčce. Poloha otevřeno, může být odlišná.
 
 
Datum: 29. května 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9537    
dobre diky moc:-) pak napíšu jak to dopadlo:-)
 
 
Datum: 29. května 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo do té horké vody ji nedávej to ne:-Dnějak mi to nedošlo:-Do čem furt mluvíte:-D
 
 
Datum: 29. května 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud chceš aby si měl po gumičce klidně ji tam přidej....
 
 
Datum: 29. května 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedělá si srandu radí ti dobře;-)Hej a je klidně možné ,že máš i v nádrži bordel raději taky vyčisti.Tím ničemu neuškodíš:-)Kdybys nevěděl jak tak doni nasypej kuličky z ložisek nebo šroubky a matky nalíj tam nějaký technický benzín a dlouho dlouho stěrkej pak vše vyndej a nádrž riadně proplachni tech. ben. tot' vše.Jo tu gumičku tam dej taky pukud tam byla;-)(pokud mluvíme o kohoutku;-) )
 
 
Datum: 29. května 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne!!! jen to ne
 
 
Datum: 29. května 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9537    
a mam tam přidat i tu gumičku co je ve vnitř?
 
 
Datum: 29. května 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne to je rada....
 
 
Datum: 29. května 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9537    
Ted nevim jestli si děláš srandu nebo je to rada:-D
 
 
Datum: 29. května 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Vem starý hrnec, rozlož kohoutek, do hrnce nalij rozumné množsvtí octa a vodu cca 1:10. Přidej rozebraný kohoutek a toto vše přiveď na bod varu. Po asi 10 minutách vaření a za neustálého míchání by ti měli vyplavat nečistoty na hladinu. Potom vše vyndej. Zadělej to s radostí a čistýma rukama. Jezdi opatrně a dbej předpisů. Dobrou chuť.
 
 
Datum: 29. května 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,kdybych zasel s prednim a podsedadlovym plechem,a s batnikem do lakovny,za kolik by mi problizne udelali peknej cervenej lak? vesel bych se do 2 000? On totiž déda nedavno boural.a mel rozseklej celej pravej predek na fabii...a povidal mi ze jen nastrikani blatniku u fabie stoji 2 000,tak sem se chtel zeptat jak by to bylo u mych plechů? Dík za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No levny to urcitě nebude, to mi věř. Ja sem chtěl dat komplet fichtla do lakovny a minimalni částaka byla 5000. No ty plechy typuju tak 2-3000, ono taky záleží kdo to bude dělat.
 
 
Datum: 29. května 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar draci, renovuju pionýra, a potřebuji odstranit starý lak, který na plechách dost drží.Nevím, jestli mám koupit odstraňovač starých nátěrů, nebo to obrušovat. Díky všem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahřej to horkovzduškou a vem si ostrou špachtlu a máš to zachvilu dole,a náky kouty , kde se špachtlou nedostaneš tak normálně obrus a nakonec to cely ještě přejeď smirkem,Já to tak dělal a spokojenost
 
 
Datum: 01. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9628    
ahoj,jestli ti na tom drží původní nátěd dost dobře a byla to kvalitní barva,ne vodovka:-)tak to tam může klidně zůstat,naopak čím víc vrstev tim je to chráněnější ten plech oroti korozi,jen to přebrus smirkem aby to bylo drsné a potom na to hod znova základovku(kvůli lepšímu překrývání novým lakem)a nakonec to stríkni novou barvou:-)
 
 
Datum: 08. června 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Pokud chceš mít kvalitně odvedenou práci tak ti řeknu jenom jedno...smirgluj šmirgluj a budeš to mít kvalitně !!Až narazíš na plech"někde" tak začni brousit jemným.
 
 
Datum: 29. května 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej normálně to začni brousit hrubým smirkem a postupně zjemn'uj ,alespon' tak bych to dělal ja:-)
 
 
Datum: 29. května 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo najdi někoho kdo ti to opískuje
 
 
Datum: 29. května 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
ja jsem to udelal tak,ze jsešm mel silnej aceton a normalne jsem to obrousil nebo je jeste jedna moznost zajdi do lakyrny a tam ti to namoci do takoveho sajrajtu a ta barva cela sleze a zbyde ti jen plech...
 
 
Datum: 29. května 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
Jo a ještě osu zadního kola jako má pionýr ale tak o 4 cenťáky delší, potřebuju to rovněž na speciála, dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ne,taky neco vydrzi..no ale zkus nejakou tyc a na oba konce udelej zavity na matky..na jedny strane matku svar a budes to mit jako original.. ;-)
 
 
Datum: 30. května 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
ja chci osu do kola ne máslo, se závitovou tyčí když skočim tak ja z ní U
 
 
Datum: 30. května 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim cemu se rika hlazenka...ale co takhle zavitova tyc? :-) a na obe strany matku?nebo ji treba na jedny strane privarit a udelat z toho jako hlavicku? :-)
 
 
Datum: 30. května 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
Si jí udělej z "hlazenky"
 
 
Datum: 29. května 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
Zdar hoši, potřebuju osu předního kola jako je na Jawu 90, ale delší tak o 2 nebo 3 cenťáky, nevíte z čeho by to mohlo bejt? Potřebuju to na speciála tak jak by se to dalo koupit dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: cingi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute, ludia neviete mi poradit aka dlha ma byt spojkova tycka na cz175/477.01 ? a ci ide medzi ne gulicka. dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
Čau draci z čeho je to kolo? a jakou má tak cenu? dík http://lukynlukyn.rajce.idnes.cz/cz/#album odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napiš tady http://www.veteranforum.cz/ oni ti určitě řeknou :-);-)
 
 
Datum: 29. května 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel2970    
vypadá trochu jako kolo na peraka, ale ma tam jakoby jinoju rozetu, možná předválečná jawa , třeba special, ale nevim, cena jestli je to perak tak do 500,-
 
 
Datum: 29. května 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj lidi mám takový problém s mým fíkem v nádrži mám normálně benzín s olejem z kohoutku nádrže vede hadička (a v ní palivový filtr) vedená na karbec ,ale já když pustím benzín tak on mi prostě nedoteče do karbecu (at' mám rezervu nebo normální režim) ,ale když sdělám hadičku benzín normálně teče na oba režimy zkoušl jsem nalít do hadičky nějaký benzín a rozjet moto doufajíc v to ,že to začne sát ,ale nic už fakt nwm co s tím nádrž vyčištěná,palivový filtr nový,hadička čistá,karbec vyvařený v octu a taky čistý, zkoušel jsem i čistit dírku ve víčku nádrže, foukal jsem do nádrže, u karbecu jsem dal obě nová těsnění,vzduchový filtr je starý max půl roku a na fíku se skoro nejezdilo..prosím porad'te odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
též bych to viděl na ventil ve víčku plovákovky....
 
 
Datum: 29. května 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo chlapi dík určitě na to večer kouknu ,ale počkám ješte na další názory. :-)
 
 
Datum: 29. května 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
koukni se jestli jsi ten filtr nedal obráceně...no a ono mu taky chvilku trvá něž se nacucne tak to zkus nacucnout pusou aby jsi ho jakoby naplnil a mělo by to jít..
 
 
Datum: 29. května 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Vypadá to, že chyba je ve ventilu, který je ve víčku plovákové komory. Zkus ho rozdělat a nějak pročistit, asi bude zalepený nějakým bordelem a neotvírá se a tím pádem ani nepouští benzín ;-)
 
 
Datum: 29. května 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: Vlaďa      E-mail:      IP: uživatel9535    
Zdravi všechny draky.Mám jawu 638 rv.1985 krburátor bez clony 2838 nechal jsem udělat výbrus a kliku když mi to předaly hotový tak mi tam daly oteřený pistní čepy a ja je měl z jedné strany zavřený tak se chci zeptat než to složím jestli je to vpořátku nebo ne.předem děkuji za jakékoli info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: Vlaďa      IP: uživatel9535    
děkuju za odpověť
 
 
Datum: 29. května 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to v klidu..
 
 
Datum: 29. května 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: jussstin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,prosím o radu už jsem bezradný.Mám mustanga který jiskru háže a karborátor sem přendal s kamarádova funkčního,ale ten můj nechce vůbec chitit,ani neškytne když ho roztrkávám,jen když střiknu benzín přímo do otvoru na svíčku tak to 3 krát prskne.Prosím nevíte co s tím ? děkuji za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: jussstin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte ted někdo prosím v čem by mohla být chyba ?
 
 
Datum: 30. května 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: jussstin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak předstih a odtrh mám nastavený správně i kroužky jsem kontroloval a vše je v pohode,ale furt to ani neškytne :-(
 
 
Datum: 30. května 2010 0:58
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
nebo máš prasklý kroužky a všechen benzín ti teče do vejfuku,máš suchou svíčku nebo ne?
 
 
Datum: 29. května 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
serid predstih na zapalovani
 
 
Datum: 29. května 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: babula      IP: uživatel5544    
čau najel sem s mustagem na trávu a položil to a od teď mi špatne brzdí brzda nemáte fotku jak to tam má být zapojené ? lanko mi pořád padá pod zadní kolo a brzdí to málo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
čau jedete nekdo na zavody do budisova ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budisov nad budisovkou? bo kde to je?
 
 
Datum: 29. května 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám tedka problém ...no spíš kámoš . Nikdy sem se nesetkat z ohlím rámem a zrovna včera se to stalo odnol se rám a to v tom místě když se dívate na motor ze starany od spojky tam nahoru v pravo v tom spoji se to ohlo.Tedka ta otázka. Když srovnám rám jak byl dám výztuhu mezi krkem a nádržítak ... Bude to držet i při fichtl cupech? Budu to bezpečné ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: satan      E-mail:      IP: uživatel9446    
posli mi foto pls
 
 
Datum: 02. června 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MM má tak 70 kg.....tomo prosímtě nemáš kontakt na tývýho kámoše.dik\r\n
 
 
Datum: 29. května 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
přesně tohle se stalo mymu kamošovi :-)ale už newím jak to spravily
 
 
Datum: 29. května 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Asi je moc těžkej na fichtlíka.
 
 
Datum: 29. května 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale radsi bych s tim neskakal 5ti metrovy skoky :-D
 
 
Datum: 29. května 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si myslim,ze pokud to vyztuzis vsude mozne kde se da tak to bezpecny bude.. :-)
 
 
Datum: 29. května 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Cus, asi to tu už párkrát bylo, ale jakej je rozdíl mezi tím, když tam dám píst z 1 kroužkem a píst ze 3 kroužkama? Slišel sem že 3kroužák je lepší, protože tzo má větší kompresi, ale proč je u každého jednokroužáku napsáno tuning? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Ok, dík za pomoc. No já mám sestavěnou motorku, je to kostra a nádrž z pařeza ale úplně snížená a zkrácená, akorát mám sedlo zdvižený asi o 20 cm :-D Motor mám taky sestavěnej. Táta mi ho sestrojil z různejch dílů na pincka, a doma neměl žádný výfuk, tak na výfukové kolínko navařil takovou plechovou pochromovanou trubku od vysavače, a jako tlumič tam je do toho vložená taková hubenější trubka, ve který sou vyvrtaný díry a na jedný straně je uzavřená a na tý druhý, tý vnitřní straně to přiléhá. A tak ten kouř de nejdřív do tý trubky, pak dírama a pak výjde ven z výfuku... Ale on mi to stavěl když sem byl malej (bylo mi asi 7 let) ale nějak na to zapomněl a dodělali sme to asi před 2ma lety (je mi 15). Mám tam nové p. kroužky, sníženou hlavu, malé řetězové kolečko mám 10 zub. Mám tam takové staré sání na nějakou jawu nebo čz, myslim že 125, takové to hliníkové co se dá i uzavřít, uvnitř je jen nějaká drátěnka, a dá se přes to normálně koukat :-D:-D:-D... Kůly tomu že to sání nemá žádný odpor, tak musím mít v karburátoru trisku co má takovou o hodně větší dírku než ty normální (nevim číslo) A jezdí mi to tak 70 km/h a z kopcema nemám problém... Ale uvažuju že si koupím normální kostru z plechama na pionýra nebo pařeza 2sedlo, a přendám si tam motor z kolama... Protože to jezdí fákt výborně... Jako jede to fakt dobře, má to docela sílu, když se aspoň trochu rozjedu, tak zdolam každý kopec :-)
 
 
Datum: 29. května 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvam se blbne mi komp :-) ....a na silnici pro tuning motory bych dal 1 krouzkovej :-)
 
 
Datum: 29. května 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdil je v tom,ze jednokrouzkovej ma mensi odpor a tudiz dokaze dostat o trochu vic do otacek,ale zase to nebude mit tak velkou kompresi..do terenu je asi lepsi ten 3 krouzkovej,na normalni 2 a na silnici bych
 
 
Datum: 29. května 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je mezi nima rozdil v poctu krouzku :-D samozrejme, ze 3. krouzkovej udrzi tlak delsi dobu, proto muze bejt pouzitej na seriovej motor, kdezto jedno koruzkovej krouzek je urcenej pro motory s vyssim poctem otacek, protoze nemusi drzet tlak po tak dlouhou dobu jako u seriovyho u kteryho by to neudrzel a tlak by kolem sebe pustil
 
 
Datum: 29. května 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Myslím že jsou odlehčený...
 
 
Datum: 29. května 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1318    
zdarec dráci mám jawu 250/559 a jednou tak sem jel v lese a řadičičkou sem sem štrejchl o pařez není zohlá vůbec nic akorát nejde mi podřadit vždycky se to vrací dozadu na startování nevíte co stým..? za odpovědi děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jako tak ti nezbejva nic jinyho,nez sundat viko spojky a kouknout co s tim je..podle me bude neco s tim segmentem a tou casti,co prohazuje razeni/startovani :-) sundat to viko neni takovej problem,lepsi je se na to nejdriv kouknout a kdyz tam nebude zadna viditelna chyba tak az pak se ptej :-)
 
 
Datum: 29. května 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1318    
no pravě když vemu paku rukou a tahnu ju směrem od motoru tak taky zaleze dovnitř aji kdyžž to dělám silou=(
 
 
Datum: 29. května 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na pruzinku, co tlaci paku ven z motoru - muze bejt praskla a paka zaleze a prehodi se na startovani. Vem za paku rukou, tahni ji smerem ven a zkus podradit, jestli to pujde
 
 
Datum: 29. května 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čus draci, zítra v neděli 29.5.2010. bude sraz 50tek v 9 hodin ve strazi nad nisou u tanku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaaaj,škoda že je to tak daleko....
 
 
Datum: 29. května 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: HORNET6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, prosím o radu. U babetty 210 mám nepravidelnou jiskru ve vysokejch otáčkách, na volnoběh šlape, ale jak se přidá začne vynechávat a cukat, poradíte někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: HORNET6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO, přemejšlim nad ním, mám tam ještě ten starej zvlášť s cívkou, co když tam dám toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1010.html , půjde to? A snímač by to bejt nemoh, koukál jsem že je popraskanej ten červenej plast kolem.
 
 
Datum: 29. května 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zkus vyměnit tyristor. Mě to taky blblo.....
 
 
Datum: 29. května 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim vas ten obchod miva je i na pionýry? dival jsem se na net a jsou to dily na auta.je to tak..? sezenu tam veci na fika?a kde prosim vas je ?nekde v moravskoslezkem kraji nebo pobliz .. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: jirka b.      E-mail:      IP: uživatel6601    
Zdarec, mam čz 150, je v ní vybité magneto(nejezdilo se s ní 25 let), šlo by tam zapojit obyčejnou 6v cívku, jakoby vynechat magneto a dát tu cívku místo něj? předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 6:05
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel8209    
Spíš myslíš, že máš kaput vysokonapěťový pól. To byla u čz častá závada. Jde to udělat jak říkáš- místo vysokonapěťový dáš světelnou a zapojíš klasicky 6V indukčku
 
 
Datum: 29. května 2010 6:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to je nějaký divný ne? já mám doma rotory co nejely ještě dýl,,třeba z předválečný čz a stále má docela velkou magnetickou sílu
 
 
Datum: 28. května 2010 23:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by neřešilo tvůj problém...nech namagnetovat rotor, pak to bude zase ok...
 
 
Datum: 28. května 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: ardnooo      IP: uživatel9335    
cus ... jake mate skusenosti s tou laditelnou triskou na fika ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2010 23:46
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel9263    
je to dobrá věc požívám ji na stadákovi,na pinckovi taky ale do krosu nevhodný,po delším ježdění se vterénu rozladí,na silnici ideál.když nechceš zkoušet sadu trysek,ale není to o tom že jednou naladíš a pořád jezdíš,jinak se to chová když je motor studený nebo taplý a jaký je počasí,tak si to musíš vždy podle toho doladit,já to dělám za jízdy,ale je to supr věc.
 
 
Datum: 28. května 2010 23:46
 
<  1184  1185  1186  1187  1188  1189  1190  1191  1192  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 20:15:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu