Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nemáte prosím někdo seznam origo barev na pionýry? Chystám se renovovat pionýra, je přestříkaný na modro, ale původní barva pod ní je zeleno modrá!! Spíš zvláštně zelenkavá, nějak si tuhle barvu na pionýrech nevybavuji. Potřebuju číslo barvy. Mohu poslat fotku plechu, kde to není přestříkaný na kousku. Děkuji draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2018 8:11
Jméno: jirka
IP: uživatel19504
 Klikni na Monografiii...
Datum: 10. prosince 2018 8:11
Jméno: fikus
IP: uživatel16418
 Po otevření odkazu tam mam obrázky pionýra s údaji, ale čísla barvy nikde!! Bud to tam není nebo jsem tak slepý. Vidím pouze vzorník barev pod obárzky.
Datum: 09. prosince 2018 9:58
Jméno: standa
IP: uživatel19500
 To si tydýt a nebo co si ? Máš tam to číslo barvy napsaný ! Tyrkys ČSN 4335 a bílá ČSN 1089
Datum: 09. prosince 2018 9:40
Jméno: fikus
IP: uživatel19501
 Jo, to je ona. Moc děkuji. Už jen najít číslo barvy.
Datum: 08. prosince 2018 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel19500
Datum: 08. prosince 2018 16:16
Jméno: fikus
IP: uživatel19499
 zde je vidět ve starém filmu ta barva co mám na mysli https://www.youtube.com/watch?v=_5sn2SmYMDc
Datum: 07. prosince 2018 17:28
Jméno: Tom
IP: uživatel16106
 Draku, s potěšením jsem zjistil, že ve Tvých skladech je nabízeno šoupátko karburátoru ( originál) pod číslem 8F0331 -75 Kč - ovšem když jsem do seznamu naběhl o pár dnů později již zde nabylo - mám oroginál karbutátor a tak nemám zájem o repliku. Dále nemohu najít na mého Mustanga sekundární řetěz ( zřejmě 112 článků). Co s tím ? Rád bych si objednal více věcí , ale zatím visím na těchto součástkách - ovšem zima bude dlouhá a tak je zatím čas. Hoj Tom 449
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2018 20:53
 draku retez normal tu https://www.fichtlkramek.cz/nahled/retez_112cl_1_2x5_2_spojka.html soupatko original nebyl original a le bylo to delani pro oginal karbeci,, jinak matros nic moc, replikovej je drzak a je takovej jaky ma byt,, jen nekdy je o malicko prumerove vetsi,,takze do nove komory je treba ho protahnout smirglem a do vybehane komory je super,, necekj na orig a kup replik a pak dej vedet
Datum: 02. prosince 2018 20:53
Jméno: Martin
IP: uživatel10988
 Ahoj chtěl bych se zeptat budu dělat pařeza motor a koukam na ložiska do motoru, na klice klasika s c3 ale do převodovky jestli dát taky c3 či ne. Koukal jsem na různý obchody a někde to prodávají s c3 a někde ne.Dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2018 13:35
Jméno: jirka
IP: uživatel19496
 Osobně bych dal bych všechny v C3. U 550/555 se vůle nikde neuvádí, ale dvacítka má v C3 všechna ložiska.
Datum: 29. listopadu 2018 13:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ahoj Draci, tohle je spíš dotaz přímo na Sesu, ale třeba bude někdo vědět. V sekci MOSQUITO ja na fichtlkrámku tahle sada misek řízení. Je skutečně stejná s třindou? Potřebuji jí právě na komára. https://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_misek_rizeni_cr_634_638_639_640.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2018 10:02
 draku na tutuy je to ok,, s trindy se to davalo na komara
Datum: 30. listopadu 2018 10:02
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel19495
 Ahoj, mám na rámu utržené držáky na motor, dají se někde sehnat plechy které by se na rám navařili a nahradili původní držáky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2018 13:26
Jméno: jirka
IP: uživatel19496
 Držáky horní nebo spodní? Horní držáky s prolisem jsou občas nabízeny na Aukru, držáky bez prolisu jsem se dají udělat z kusu plechu podle papírové šablony.
Datum: 29. listopadu 2018 13:26
Jméno: Martinpio
IP: uživatel19491
 Ahoj koupil jsem nepojízdného pionýra 20tku vyčistil komplet nádrž, kohout, karburátor, benzín je teďka ok. Problém je s jiskrou vůbec ji nehází je tam 30W zapalování zkoušel jsem vyměnit cívku, fajfku, kabel, kondenzátor, nastavovat předstih i odtrh (ten jsem nastavoval poprvé tak doufám že dobře) každopádně vůbec nic žádná jiskra. Může mi někdo poradit kde co mám změřit abych se dostal někam dál? už fakt nevím co by to mohlo být. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2018 7:39
Jméno: standa
IP: uživatel19494
 Perfektní práce. Bordel okolo kladívka často způsobuje problémy. Tak ať se daří.
Datum: 30. října 2018 7:39
Jméno: Martinpio
IP: uživatel19491
 Tak po tvé radě jsem zapojil nakrátko jen kladívko s indučkou a bohužel bez změny tak jsem pátral dál sundal jsem si celé zapalování a zkoumal jestli někde není upadlý drát a nic tak jsem to celé očistil a všiml si že mi normálně na kladívku jak je plastová distanc čepu prorezla malá dírka a kladívko bylo ve zkratu takže očistit odmastit a vesele zpět na pio a pomohlo. Přikládám vám foto aby jste věděli jak stačí malo a pio nejede  (vypadá to jak špinavé ale byla to mikro dírka) http://www.nahrejto.cz/pics/dc08e9c923521b631b0dcae0824a3849.jpg
Datum: 29. října 2018 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel19493
 Bzučák je zapojenej na úplně jiný cívce,nemuže ovlivňovat jiskru. To máš něco blbě zapojený. A právě proto píšu,vše odpoj a zapoj jen nakrátko kladívko-indučka. Tím zjistíš jestli je chyba dole v zapalování a nebo nahoře v kabelech. Lidi v tom zapojení eletriky hledaj složitosti a kolikrát je to tak nakopaný,že to bys nevymyslel
Datum: 29. října 2018 7:43
Jméno: Martinpio
IP: uživatel19491
 Díky ten bzučák vyzkouším, je pravda že je hodně orezlý tak by to teoreticky také mohlo být ono.
Datum: 28. října 2018 15:02
Jméno: vašík
IP: uživatel19418
 Jen můj problém: Neházel jiskru problém-zkrat na bzučáku. po odpojení OK.
Datum: 28. října 2018 14:48
Jméno: standa
IP: uživatel19492
 Vyloučil bych chybu v kabelech a napojil bych kabel z kladívka přímo na indučku na svorku č.1. Svorka 4.15 z indučky na kostru. Pak bych teprve bádal dál.
Datum: 28. října 2018 9:48
 Čau borci. Dneska jsem se rozhodl provětrat pekáče i přes teplotu 2°C. Normálně jsem ho nakopl, ale když jsem nepřidával plyn tak chcípl. Po tom co jsem ho rozjezdil normálně volnoběh držel. Chci se zeptat jestli je to normální že se nejdřívě musí rozehřát aby volnoběh fungoval. Dík (BTW.: nevědel jsem do jaké katogerie to dát tak promintě jestli sjem to dal špatně.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2018 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel5880
 Je to víceméně normální. Kdyby to bylo opačně,tak by to bylo špatně.
Datum: 23. října 2018 18:17
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Ahoj, měl bych pár otázek ohledně skládání motoru. Budu rád za každý postřeh!
1) Co způsobuje, že se na jedničkovém kole s cvrčkem uvolní ocelové pouzdro cvrčka? Malá axiální vůle na předloze?
2) Jaká je správná radiální vůle bronzového pouzdra na předloze? Hřídel se musí volně točit bez znatelné vůle nebo tam může být nějaký vakl?
3) V případě velké axiální vůle předlohy - stačí dát vymezovací podložku mezi hřídel a pouzdro nebo je nutné dát podložku mezi pouzdro a karter?
4) Čepy na klice mají vůči ložisku přesah. Pokud ohřívám karter s ložiskem, tak než stihnu nasměrovat všechny hřídele do správných otvorů, tak se mi to obvykle sekne na klice. Lze pak kliku vtahovat za vnitřní závit na straně zapalování nebo je lepší vtahovat přes stranu primáru? Jak moc hrozí, že tímto postupem rozhodím kliku?
Předem díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2018 19:18
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Cvrček - nové kolo je jasné. Ale zrovna v tomhle motoru je vše jak nové, až na pouzdro cvrčka. Kdyby byla převodovka celkově bídná, tak neřeknu, ale tohle mě překvapilo. O víkendu jsem zkusil cvičně natáhnout starší kliku s těsným čepem za vnitřní závit a šlo to překvapivě dobře. Kus závitovky, vypodložit za vnitřní kroužek a bylo to. A já to pořád zkoušel nahřívat a zaklapnout jak u velký Jawy... Uvidíme, jak to půjde naostro s novým ložiskem  Teď ještě doladit převodovku...
Datum: 15. října 2018 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel19489
 Hele dělam to takle. Do spodního karteru strčim zmrzlou kliku. To jde vždy ok. Pak naskládam převodovku atd a horní karter natahnu přs závit kliky na primár. Jde to fajn a nestrhneš ho. Natahuješ na čep kliky,takže nerozhodíš nic. Vakl na předloze si žádá nová bronzová futra. Vakl tam má být minimální. Kovový futro na cvrčku by nemělo vyjíždět. Kup to kolo celé nové. To musí držet,jinak bude vyskakovat jednička.
Datum: 14. října 2018 10:41
Jméno: A.M renovace
IP: uživatel19486
 Dobrý den, bych byl rád kdyby jste se podívali na mojí práci, popřípadě dali 👍 na moji stránkou
Zabýváme se renovacemi a opravami Československých motocyklů.
https://www.facebook.com/alesovyrenovace/…
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2018 18:38
Jméno: Lukáš
IP: uživatel19484
 Čau draci chci se zeptat kdyz vytocim pionyra do plnejch tak 2-3 postreli vynecha a pak jede nebo to udela znovu nevim cim by to mohlo byt benzin tece dobre karburator cisty elektrika dotahlá děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2018 22:34
Jméno: Lukáš
IP: uživatel19484
 Kladivka jsou cista ty jsem cistil a otviraj se kouknu na tu svicku dekuji
Datum: 04. října 2018 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel19485
 Kladívka se otvírají a zavírají? Nejsou opálená či vymyčkaná?Zapalování je seřízeno v mezích? Svíčka je ok? Není moc skleplá a netvoří se na ni pecky?
Datum: 04. října 2018 11:51
Jméno: Paťas
IP: uživatel19416
 ZDAR DRACI!! mám problém s pionýrem 1 rychlost a aji 2 rychlost jede v poho na plný plyn problém nastává když zařadím trojku a dám plný plyn po chvilve se fichtl začne dusit a pokud neuberu plyn udusil by se uplně a když uberu a pak zase plnej tak to chvilku táhne ale pak se zase začne dusit.Musím jezdit tak na půl až čtvrt plynu a tak se jezdit nedá bo před kopečkem dáte plný aby jste se rozjeli a před kopcem se to začne dusit a musím celý kopec za dva. Fakt nevím čím by to mohlo být karburátor vyfoukanej už několikrát trisky též, nová cívka a taky se nic nezměnilo na hadičce od nádrže mám filtřík s hladinou v plovákové komoře už taky kolikrát hnuto a žádné zlepšení furt stejné. Ještě by vám někomu mohlo pomoct že čím víc je motor teplejší tím se to zhoršuje a zhoršuje. Předem díky za tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2018 20:50
Jméno: Paťas
IP: uživatel19416
 Tak jsem vyměnil svíčku za N15C a teď to na plný plyn na trojku škitá ale už se to nedusí po přidání plynu do kopečka a zase to škitá jenom na trojku .
Datum: 05. října 2018 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel16814
 Zkusil bych pořádně pročistit karburátor včetně všech i drobných kanálků. Ne nějak vyfoukat,ale vyčistit. Taktéž trysky. Seřídit hladinu. Zkontroluj těsnost a dotažení kolena karbecu. Eventuelně zkus jiný funkční karburátor. A benzínu tam teče dost? Neni ucpanej kohout a nebo třeba uzávěr nádrže?
Datum: 30. září 2018 8:46
Jméno: Paťas
IP: uživatel19416
 S rostoucí teplotou se to zhoršuje ale gufera vyměněný máme mezi kartrama to přetěsněný nemáma. Ty si myslíš že by si to tudy přisávalo? jinak horký motor drží volnoběh dobře. Z otáček padá jako každý fichtl a nezdechá. \r\n
Datum: 29. září 2018 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel19483
 Pokud se to zhoršuje s rostoucí teplotou tak přetěsnit motor + výměna gufer. Jak drží horký motor volnoběh? Perfektně a až skoro dlouho padá z otáček? a nebo rxchleji či pomaleji zdechá až nakonec zdechne?
Datum: 28. září 2018 18:52
Jméno: L
IP: uživatel18320
 Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně změny velikosti pneu na mopedu Betka. Chuj s tím na jaký moped to je, jde mi především o princip a o postup, jak postupovat, aby mohlo být pneu legálně používáno a zapsáno v tp. Nikdo v okolí s tímto nemá zkušenost. Zajímalo by mě jestli už někdo takovou zkušenost má a podělí se o ni. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2018 9:19
Jméno: jirka
IP: uživatel19482
 Napiš oficiálnímu dovozci do ČR (Motoscoot), ten ti může jiný rozměr povolit (ale taky nemusí). Tohle vyjádření je obvykle zpoplatněno (Jawa 500Kč, jinde i v řádu tisíců Kč). S povolením dojdeš na dopravku, kde ti změny za 50Kč zapíšou do TP.
Datum: 23. září 2018 9:19
 Čau draci, potřeboval bych radu, dostala se mi do ruky stará 207 babetta po dědovi, dal jsem ji pomalu celou dohromady, jen nasadit řetězy, v příručce od výrobce jsem se dočetl že jako sekundární řetěz bych měl použít 92 článkový, ale nikde takový nemohu sehnat a 82 článkový je hodně krátký, někdo nějaký typ jak to vyřešit?
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2021 22:19
 Mateza má v metráži
Datum: 02. srpna 2021 22:19
Jméno: Pavel
IP: uživatel19487
 Kup si 2 ks 82 článků a 1 z nich si nastav o 10, to snad není takový problém ne...
Datum: 10. října 2018 18:53
 Děkuju za reakci, přidal jsem pár článků ze starýho a je to v cajku =)
Datum: 18. září 2018 23:48
Jméno: standa
IP: uživatel19481
 Nevim kterýmu řetězu se u babety říká sekundární,ale podle tech 82 zubů jsem si odvodil že je to ten šlapací. V nabídce FK je šlapací řetěz 82z a pak 87z. Ten 87z je taky krátký? Asi bych zašel do cyklosportu a koupil tam co nejvíc podobnej řetěz. A nebo bych pokouk na netu jaký řetězy se daj koupit na jiný mopedy (korado,piagio ciao aj... ) ... a popravdě bych doma prolez kůlnu a garáž,půdu jestli se tam neválí nějakej řetěz z kola,kterej by tam třeba s drobnou úpravou šel... ten řetěz tam má minimální funkci tak bych se s tim moc nezabejval jestli je starej nebo novej
Datum: 18. září 2018 19:50
Jméno: Matej_povolny
IP: uživatel19385
 Seso ty kondíky co prodáváš jsou nic moc teda jinak zbytek co jsem objednaval ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2018 22:39
 fuha draku,, co je snim? spatne hody? mel cerny kabel a nebo bolej kabel?
Datum: 16. září 2018 22:39
Jméno: Jiří
IP: uživatel19474
 Zdravím, potřeboval bych poradit... Provozuji Babettu 210, je po komplet GO, mám s ní od té doby naježděných asi 700 km.
Nedávno, ale začala dělat neplechu...
Jede suprově, kopce žádný problém. Jenže když jedu více jak 40 km/h a pustím plyn, úplně ztratí výkon, jakoby nedotékal benzín, takže musím přibrzdit třeba na 30 km/h a přidat plyn, teprve pak se chytne a tak pořád dokola. Nevím kde hledat chybu. Nádrž a palivové vedení je jsou samozřejmě průchozí, vše nastavené jak má být. Začalo to dělat nedávno a zhoršuje se to. Svíčka má za sebou tak 150 km... Poradí někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2020 19:13
Jméno: ML
IP: uživatel19669
 Podobnou závadu jsem řešil na 210 tenhle víkend. Po GO najeto 900 km. Chovalo se to víceméně podobně. Příčina byla v přicpané hlavní trysce karburátoru bordelem ze dna nádrže a z benzínu. Bordel se vyplavoval na dno palivového kohoutu a ve chvíli, kdy se přepnulo na rezervu natekl do karburátoru.
Datum: 11. října 2020 19:13
Jméno: sovisko
IP: uživatel19449
 Ahoj všem,
protže si svého mustanga celkem hýčkám, vadí mi, že i když jsem vyměnil řetězové kolečko, řetěz i rozetu, stále nemám pravidelně napnutý řetěz. Na dvou místech natvrdo, zbytek průvěs (kontrolováno dole v půli kyvky)cca 3cm. Když ho povolím víc, tak mi mlátí o rám/kryt řetězu na hrbolech. Řetěz i sekundární kolečko (12 i 13z) jsem zkoušel druhé, nové, je to stejné.
Potkáváte se s tímto problémem? Petr,
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2018 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel14863
 Reklamovat. Děkuji
Datum: 15. září 2018 20:49
Jméno: sovisko
IP: uživatel19477
 Vyřešeno - díky Vám za nakopnutí, po vrácení původní rozety vše O.K. průvěs řetězu konstantní. Měnil jsem ji automaticky jako součást řetězové sady. Beru to tak, že jiný výrobce = jiné zuby...i když metr by měl býti vždy 100cm evropských... Děkuji všem, Petr. .....a zvlášť Standovi - válec je super.
Datum: 14. září 2018 23:40
Jméno: sovisko
IP: uživatel19477
 Rozeta bez řetězu má vakl na výšku 2mm, do boku taky, na jednom místě. Do boku to asi tak nevadí..Že by ta chyba? Díky Vám za účast. Petr
Datum: 14. září 2018 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel19476
 Celý se mi to nezdá. Tohle se mi dělo na totálně vytahaný rozetě,která navíc nebyla úplně rovná a navíc byla křivá kyvka,vymletý ložisko,rozeta tam lítala jak nudle v bandě,řetěz vytahlej jak kšandy,přední rozetka do vrtule... a to si myslim že je extrém stav... to se mi pak vysloveně šponoval a povoloval řetěz a ve volnym průvěsu měl ty 3-4cm (někdy padal-aby ne). Buď si nám něco neřek a nebo zjisti co je špatně vyrobený a reklamuj to. Nenapadá mi nic,co by okolo mohlo být špatně. Jedině že je třeba šejdrem ložisko v rozetě a buben je tak vybouchanej,že si rozetu nenarovná. Když točíš kolem (bez řetězu) tak jde rozeta v naprostý rovině?
Datum: 14. září 2018 16:25
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Zkontroluj rozetu, jestli nehází věnec...
Datum: 14. září 2018 13:24
Jméno: sovisko
IP: uživatel19449
 No to jsem právě udělal -jak píšu- ale ani to nepomohlo. Řetěz , kolečko a rozeta - vše odtud z krámku.
Datum: 11. září 2018 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel19473
 Tenhle problém jsem kdysi řešil. Nepomohlo nic. Prostě jsem koupil novou rozetu,řetěz i rozetku a od tý doby mam pokoj.
Datum: 11. září 2018 15:04
Jméno: vašík
IP: uživatel19418
 Zkontroluj jak najíždí řetěz na rozetu. Bývá vytahaný řetěz nebo ojetá rozeta.
Datum: 11. září 2018 12:06
 zdar, mám dotaz ohledně stadionu: když mám zmáčklou spojku tak jde normálně prošlápnout šlapkama celkem zlehka, ale když chci prošlápnout bez zmáčklé spojky tak stím nejde ani pohnout.
Nevíte čím by to mohlo být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2018 13:20
Jméno: standa
IP: uživatel19472
 To je divný. Spojkou odděluješ převodovku od kliky. Spojkovej koš je na klice. Když zmačkneš spojku točí se vše kromě kliky. To ukazuje na problém v klice. A asi neni možné,aby se na jedný straně klika točila a na druhý ne. To jedině že je roztržená a ložisko pod spojkou zaraflý.
Datum: 06. září 2018 13:20
 klikou za magneto jde protočit krásně
Datum: 05. září 2018 7:46
Jméno: standa
IP: uživatel19471
 Netočí se klika
Datum: 05. září 2018 6:07
Jméno: Rypicong
IP: uživatel17557
 Zdar draci,
Nemá někdo doma 250ku panelku co má šnekový plyn a sitič ? potřeboval bych změřit délku drážky v řídítkách
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2018 13:33
 čau ve spolek. Přestalo mi svítit zadní světlo. Žarovku jsem měnil za jinou i když nebyla prasklá.Kabeláž taky v pořádku tak už jedině světelná cívka?Můžete mi poradit, kterou mám tady z fichtlkrámku koupit na 20w zápalko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2018 7:59
 Tak to byla řadící vydlička. Dal jsem novou levý karter jsem nahřál (poprvé jsem to nedělal. Ložiska jsou na lepidlu bál jsem se jejich vypadnutí) a kartry jsem dal k sobě. Motor řadí bez problémů. A jede to 🙂
Datum: 30. srpna 2018 7:59
 Jo tak je to kontakt. Přesněji uvolněný samec na cívce...
Datum: 30. srpna 2018 7:45
Jméno: standa
IP: uživatel19470
 6V/5W. Hledal bych rozpojený a nebo třeba prodřený kabel a nebo špatná kostra. Ty 5W minicívky jsou na věky. To bude kontakt.
Datum: 20. srpna 2018 19:13
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Posl.aktualizace: 20. srpna 2018 6:17
 ja bych s fleku sel,, jednak mam co dohanet a pak tu stros tzda mam zaplacene vzp a socialni zabespeceni uz bych nemul mit,, otazka kdo by mi vyplacel kapesne .-)
Datum: 20. srpna 2018 6:17
|



|