Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Čau borci. Dneska jsem se rozhodl provětrat pekáče i přes teplotu 2°C. Normálně jsem ho nakopl, ale když jsem nepřidával plyn tak chcípl. Po tom co jsem ho rozjezdil normálně volnoběh držel. Chci se zeptat jestli je to normální že se nejdřívě musí rozehřát aby volnoběh fungoval. Dík (BTW.: nevědel jsem do jaké katogerie to dát tak promintě jestli sjem to dal špatně.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2018 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel5880
Je to víceméně normální. Kdyby to bylo opačně,tak by to bylo špatně.
Datum: 23. října 2018 18:17
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Ahoj, měl bych pár otázek ohledně skládání motoru. Budu rád za každý postřeh!
1) Co způsobuje, že se na jedničkovém kole s cvrčkem uvolní ocelové pouzdro cvrčka? Malá axiální vůle na předloze?
2) Jaká je správná radiální vůle bronzového pouzdra na předloze? Hřídel se musí volně točit bez znatelné vůle nebo tam může být nějaký vakl?
3) V případě velké axiální vůle předlohy - stačí dát vymezovací podložku mezi hřídel a pouzdro nebo je nutné dát podložku mezi pouzdro a karter?
4) Čepy na klice mají vůči ložisku přesah. Pokud ohřívám karter s ložiskem, tak než stihnu nasměrovat všechny hřídele do správných otvorů, tak se mi to obvykle sekne na klice. Lze pak kliku vtahovat za vnitřní závit na straně zapalování nebo je lepší vtahovat přes stranu primáru? Jak moc hrozí, že tímto postupem rozhodím kliku?
Předem díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2018 19:18
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Cvrček - nové kolo je jasné. Ale zrovna v tomhle motoru je vše jak nové, až na pouzdro cvrčka. Kdyby byla převodovka celkově bídná, tak neřeknu, ale tohle mě překvapilo. O víkendu jsem zkusil cvičně natáhnout starší kliku s těsným čepem za vnitřní závit a šlo to překvapivě dobře. Kus závitovky, vypodložit za vnitřní kroužek a bylo to. A já to pořád zkoušel nahřívat a zaklapnout jak u velký Jawy... Uvidíme, jak to půjde naostro s novým ložiskem Teď ještě doladit převodovku...
Datum: 15. října 2018 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel19489
Hele dělam to takle. Do spodního karteru strčim zmrzlou kliku. To jde vždy ok. Pak naskládam převodovku atd a horní karter natahnu přs závit kliky na primár. Jde to fajn a nestrhneš ho. Natahuješ na čep kliky,takže nerozhodíš nic. Vakl na předloze si žádá nová bronzová futra. Vakl tam má být minimální. Kovový futro na cvrčku by nemělo vyjíždět. Kup to kolo celé nové. To musí držet,jinak bude vyskakovat jednička.
Datum: 14. října 2018 10:41
Jméno: A.M renovace
IP: uživatel19486
Dobrý den, bych byl rád kdyby jste se podívali na mojí práci, popřípadě dali 👍 na moji stránkou
Zabýváme se renovacemi a opravami Československých motocyklů.
https://www.facebook.com/alesovyrenovace/…
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2018 18:38
Jméno: Lukáš
IP: uživatel19484
Čau draci chci se zeptat kdyz vytocim pionyra do plnejch tak 2-3 postreli vynecha a pak jede nebo to udela znovu nevim cim by to mohlo byt benzin tece dobre karburator cisty elektrika dotahlá děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2018 22:34
Jméno: Lukáš
IP: uživatel19484
Kladivka jsou cista ty jsem cistil a otviraj se kouknu na tu svicku dekuji
Datum: 04. října 2018 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel19485
Kladívka se otvírají a zavírají? Nejsou opálená či vymyčkaná?Zapalování je seřízeno v mezích? Svíčka je ok? Není moc skleplá a netvoří se na ni pecky?
Datum: 04. října 2018 11:51
Jméno: Paťas
IP: uživatel19416
ZDAR DRACI!! mám problém s pionýrem 1 rychlost a aji 2 rychlost jede v poho na plný plyn problém nastává když zařadím trojku a dám plný plyn po chvilve se fichtl začne dusit a pokud neuberu plyn udusil by se uplně a když uberu a pak zase plnej tak to chvilku táhne ale pak se zase začne dusit.Musím jezdit tak na půl až čtvrt plynu a tak se jezdit nedá bo před kopečkem dáte plný aby jste se rozjeli a před kopcem se to začne dusit a musím celý kopec za dva. Fakt nevím čím by to mohlo být karburátor vyfoukanej už několikrát trisky též, nová cívka a taky se nic nezměnilo na hadičce od nádrže mám filtřík s hladinou v plovákové komoře už taky kolikrát hnuto a žádné zlepšení furt stejné. Ještě by vám někomu mohlo pomoct že čím víc je motor teplejší tím se to zhoršuje a zhoršuje. Předem díky za tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2018 20:50
Jméno: Paťas
IP: uživatel19416
Tak jsem vyměnil svíčku za N15C a teď to na plný plyn na trojku škitá ale už se to nedusí po přidání plynu do kopečka a zase to škitá jenom na trojku .
Datum: 05. října 2018 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel16814
Zkusil bych pořádně pročistit karburátor včetně všech i drobných kanálků. Ne nějak vyfoukat,ale vyčistit. Taktéž trysky. Seřídit hladinu. Zkontroluj těsnost a dotažení kolena karbecu. Eventuelně zkus jiný funkční karburátor. A benzínu tam teče dost? Neni ucpanej kohout a nebo třeba uzávěr nádrže?
Datum: 30. září 2018 8:46
Jméno: Paťas
IP: uživatel19416
S rostoucí teplotou se to zhoršuje ale gufera vyměněný máme mezi kartrama to přetěsněný nemáma. Ty si myslíš že by si to tudy přisávalo? jinak horký motor drží volnoběh dobře. Z otáček padá jako každý fichtl a nezdechá. \r\n
Datum: 29. září 2018 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel19483
Pokud se to zhoršuje s rostoucí teplotou tak přetěsnit motor + výměna gufer. Jak drží horký motor volnoběh? Perfektně a až skoro dlouho padá z otáček? a nebo rxchleji či pomaleji zdechá až nakonec zdechne?
Datum: 28. září 2018 18:52
Jméno: L
IP: uživatel18320
Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně změny velikosti pneu na mopedu Betka. Chuj s tím na jaký moped to je, jde mi především o princip a o postup, jak postupovat, aby mohlo být pneu legálně používáno a zapsáno v tp. Nikdo v okolí s tímto nemá zkušenost. Zajímalo by mě jestli už někdo takovou zkušenost má a podělí se o ni. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2018 9:19
Jméno: jirka
IP: uživatel19482
Napiš oficiálnímu dovozci do ČR (Motoscoot), ten ti může jiný rozměr povolit (ale taky nemusí). Tohle vyjádření je obvykle zpoplatněno (Jawa 500Kč, jinde i v řádu tisíců Kč). S povolením dojdeš na dopravku, kde ti změny za 50Kč zapíšou do TP.
Datum: 23. září 2018 9:19
Čau draci, potřeboval bych radu, dostala se mi do ruky stará 207 babetta po dědovi, dal jsem ji pomalu celou dohromady, jen nasadit řetězy, v příručce od výrobce jsem se dočetl že jako sekundární řetěz bych měl použít 92 článkový, ale nikde takový nemohu sehnat a 82 článkový je hodně krátký, někdo nějaký typ jak to vyřešit?
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2021 22:19
Mateza má v metráži
Datum: 02. srpna 2021 22:19
Jméno: Pavel
IP: uživatel19487
Kup si 2 ks 82 článků a 1 z nich si nastav o 10, to snad není takový problém ne...
Datum: 10. října 2018 18:53
Děkuju za reakci, přidal jsem pár článků ze starýho a je to v cajku =)
Datum: 18. září 2018 23:48
Jméno: standa
IP: uživatel19481
Nevim kterýmu řetězu se u babety říká sekundární,ale podle tech 82 zubů jsem si odvodil že je to ten šlapací. V nabídce FK je šlapací řetěz 82z a pak 87z. Ten 87z je taky krátký? Asi bych zašel do cyklosportu a koupil tam co nejvíc podobnej řetěz. A nebo bych pokouk na netu jaký řetězy se daj koupit na jiný mopedy (korado,piagio ciao aj... ) ... a popravdě bych doma prolez kůlnu a garáž,půdu jestli se tam neválí nějakej řetěz z kola,kterej by tam třeba s drobnou úpravou šel... ten řetěz tam má minimální funkci tak bych se s tim moc nezabejval jestli je starej nebo novej
Datum: 18. září 2018 19:50
Jméno: Matej_povolny
IP: uživatel19385
Seso ty kondíky co prodáváš jsou nic moc teda jinak zbytek co jsem objednaval ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2018 22:39
fuha draku,, co je snim? spatne hody? mel cerny kabel a nebo bolej kabel?
Datum: 16. září 2018 22:39
Jméno: Jiří
IP: uživatel19474
Zdravím, potřeboval bych poradit... Provozuji Babettu 210, je po komplet GO, mám s ní od té doby naježděných asi 700 km.
Nedávno, ale začala dělat neplechu...
Jede suprově, kopce žádný problém. Jenže když jedu více jak 40 km/h a pustím plyn, úplně ztratí výkon, jakoby nedotékal benzín, takže musím přibrzdit třeba na 30 km/h a přidat plyn, teprve pak se chytne a tak pořád dokola. Nevím kde hledat chybu. Nádrž a palivové vedení je jsou samozřejmě průchozí, vše nastavené jak má být. Začalo to dělat nedávno a zhoršuje se to. Svíčka má za sebou tak 150 km... Poradí někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2020 19:13
Jméno: ML
IP: uživatel19669
Podobnou závadu jsem řešil na 210 tenhle víkend. Po GO najeto 900 km. Chovalo se to víceméně podobně. Příčina byla v přicpané hlavní trysce karburátoru bordelem ze dna nádrže a z benzínu. Bordel se vyplavoval na dno palivového kohoutu a ve chvíli, kdy se přepnulo na rezervu natekl do karburátoru.
Datum: 11. října 2020 19:13
Jméno: sovisko
IP: uživatel19449
Ahoj všem,
protže si svého mustanga celkem hýčkám, vadí mi, že i když jsem vyměnil řetězové kolečko, řetěz i rozetu, stále nemám pravidelně napnutý řetěz. Na dvou místech natvrdo, zbytek průvěs (kontrolováno dole v půli kyvky)cca 3cm. Když ho povolím víc, tak mi mlátí o rám/kryt řetězu na hrbolech. Řetěz i sekundární kolečko (12 i 13z) jsem zkoušel druhé, nové, je to stejné.
Potkáváte se s tímto problémem? Petr,
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2018 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel14863
Reklamovat. Děkuji
Datum: 15. září 2018 20:49
Jméno: sovisko
IP: uživatel19477
Vyřešeno - díky Vám za nakopnutí, po vrácení původní rozety vše O.K. průvěs řetězu konstantní. Měnil jsem ji automaticky jako součást řetězové sady. Beru to tak, že jiný výrobce = jiné zuby...i když metr by měl býti vždy 100cm evropských... Děkuji všem, Petr. .....a zvlášť Standovi - válec je super.
Datum: 14. září 2018 23:40
Jméno: sovisko
IP: uživatel19477
Rozeta bez řetězu má vakl na výšku 2mm, do boku taky, na jednom místě. Do boku to asi tak nevadí..Že by ta chyba? Díky Vám za účast. Petr
Datum: 14. září 2018 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel19476
Celý se mi to nezdá. Tohle se mi dělo na totálně vytahaný rozetě,která navíc nebyla úplně rovná a navíc byla křivá kyvka,vymletý ložisko,rozeta tam lítala jak nudle v bandě,řetěz vytahlej jak kšandy,přední rozetka do vrtule... a to si myslim že je extrém stav... to se mi pak vysloveně šponoval a povoloval řetěz a ve volnym průvěsu měl ty 3-4cm (někdy padal-aby ne). Buď si nám něco neřek a nebo zjisti co je špatně vyrobený a reklamuj to. Nenapadá mi nic,co by okolo mohlo být špatně. Jedině že je třeba šejdrem ložisko v rozetě a buben je tak vybouchanej,že si rozetu nenarovná. Když točíš kolem (bez řetězu) tak jde rozeta v naprostý rovině?
Datum: 14. září 2018 16:25
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Zkontroluj rozetu, jestli nehází věnec...
Datum: 14. září 2018 13:24
Jméno: sovisko
IP: uživatel19449
No to jsem právě udělal -jak píšu- ale ani to nepomohlo. Řetěz , kolečko a rozeta - vše odtud z krámku.
Datum: 11. září 2018 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel19473
Tenhle problém jsem kdysi řešil. Nepomohlo nic. Prostě jsem koupil novou rozetu,řetěz i rozetku a od tý doby mam pokoj.
Datum: 11. září 2018 15:04
Jméno: vašík
IP: uživatel19418
Zkontroluj jak najíždí řetěz na rozetu. Bývá vytahaný řetěz nebo ojetá rozeta.
Datum: 11. září 2018 12:06
zdar, mám dotaz ohledně stadionu: když mám zmáčklou spojku tak jde normálně prošlápnout šlapkama celkem zlehka, ale když chci prošlápnout bez zmáčklé spojky tak stím nejde ani pohnout.
Nevíte čím by to mohlo být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2018 13:20
Jméno: standa
IP: uživatel19472
To je divný. Spojkou odděluješ převodovku od kliky. Spojkovej koš je na klice. Když zmačkneš spojku točí se vše kromě kliky. To ukazuje na problém v klice. A asi neni možné,aby se na jedný straně klika točila a na druhý ne. To jedině že je roztržená a ložisko pod spojkou zaraflý.
Datum: 06. září 2018 13:20
klikou za magneto jde protočit krásně
Datum: 05. září 2018 7:46
Jméno: standa
IP: uživatel19471
Netočí se klika
Datum: 05. září 2018 6:07
Jméno: Rypicong
IP: uživatel17557
Zdar draci,
Nemá někdo doma 250ku panelku co má šnekový plyn a sitič ? potřeboval bych změřit délku drážky v řídítkách
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2018 13:33
čau ve spolek. Přestalo mi svítit zadní světlo. Žarovku jsem měnil za jinou i když nebyla prasklá.Kabeláž taky v pořádku tak už jedině světelná cívka?Můžete mi poradit, kterou mám tady z fichtlkrámku koupit na 20w zápalko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2018 7:59
Tak to byla řadící vydlička. Dal jsem novou levý karter jsem nahřál (poprvé jsem to nedělal. Ložiska jsou na lepidlu bál jsem se jejich vypadnutí) a kartry jsem dal k sobě. Motor řadí bez problémů. A jede to 🙂
Datum: 30. srpna 2018 7:59
Jo tak je to kontakt. Přesněji uvolněný samec na cívce...
Datum: 30. srpna 2018 7:45
Jméno: standa
IP: uživatel19470
6V/5W. Hledal bych rozpojený a nebo třeba prodřený kabel a nebo špatná kostra. Ty 5W minicívky jsou na věky. To bude kontakt.
Datum: 20. srpna 2018 19:13
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
Posl.aktualizace: 20. srpna 2018 6:17
ja bych s fleku sel,, jednak mam co dohanet a pak tu stros tzda mam zaplacene vzp a socialni zabespeceni uz bych nemul mit,, otazka kdo by mi vyplacel kapesne .-)
Datum: 20. srpna 2018 6:17
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
zdarte, prosím odborníky sběratele: jaká je asi reálná nepřehnaná cena jawy 150/352 rv. 1954 - půbuben, v předrenovačním stavu - nepůvodní lak, špatné chromy, chybí klasika kryt řetězu atd. + drobnosti. díky za reakce
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2018 6:30
Jméno: standa
IP: uživatel19468
To by se muselo vidět. Šrot se dá koupit za 10 i za 30. Krom těch půlbubnů to neni ani zajímavá a ani moc dobrá motorka,nevim že ty ceny tak letí nahoru.
Datum: 17. srpna 2018 6:30
Jméno: Tomáš
IP: uživatel19416
Prosím pomoc, mám Fichtla 21 a za studena nedrží volnoběh. Zkoušel jsem tomu přidávat tím sroubem s pružinou, ale nic to nedělalo. Jehlu mám v 3 zářezu shora. Nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2018 13:57
Jméno: standa
IP: uživatel19467
A nebo máš prostě jako každej druhej moc vysoko hladinu a ulejvá se ti to. U starých obouchaných plováků je potřeba hladinu snížit rapidně. Zkontroluj zda máš volnoběžnou trysku 38 a zda neni protažená drátem. Někdy chce i přiklepnout svíčka a často zlobí moc malý předstih.
Datum: 08. srpna 2018 13:57
Jméno: Michal Břoušek
IP: uživatel19466
Normalne ma byt jehla v 2 zařezu ze zhora a nebo máš od volnobězneho šrobku už odřené šoupátko
Datum: 07. srpna 2018 20:06
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
Zdravím, pasuje do ojnice ckr která má origo jehlový ložisko pro pístní čep, klasické kluzné bronzové ložisko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2018 9:17
Jméno: standa
IP: uživatel19465
Ne. Větší. Sesa ho jeden čas také prodával.
Datum: 07. srpna 2018 9:17
Jméno: Libor232
IP: uživatel19463
Zdarec borci, mám babettu 210 a stala se mi dneska nemilá věc. Pojezdil sem na Babettě cca 5km, zaparkoval jsem ji, a za půl hodiny jsem na ní chtěl zas jet, tak sem jí nakopl (na neutrál bublala pěkně), a jak sem jí sundal ze stojanu tak sem zjistil že mám totálně zahryzlý zadní kolo... po vytažení náhonu se okolo točí.. tak sem rozdělal spojku (jak jsou radici lamely z 1 na 2) a zjisitl sem ze kdyz tam dám buben a lamely tak jde kolo protočit, jenže jak tam dám unašeč vnitřní, tak kolo nejde protočit je to celý zahryzlý, mám dva druhy lamel i unašečů a nic nepomáhá. Kde je problém v lamelách? unašečí? nebo je něco vysypanýho v motoru? podotýkám, že se nic nestalo při jízdě, ale při stání s vyplým motorem. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2021 22:25
Volnobezka v motoru. Beztak se rozlisovala
Datum: 02. srpna 2021 22:25
Jméno: standa
IP: uživatel19465
A cvrček na kole by to nemohl způsobit? Šlapky se netočí zároveň se zadním kolem? To jen aby se vyloučilo vše co je "venku" ....
Datum: 05. srpna 2018 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel19465
Něco mi napovídá,že to bude uvnitř. Nemužu si přesně vybavit,jak tam jdou ty převody přes to samosvorný kolečko,ale problém by mohl být tam. Sorry,babetu jsem dělal dvakrát a dvakrát to byl nefunkční (klouzající) motor z důvodu vylágrované kliky,kde vakl čepu v ložisku způsoboval netěsnost v guferech a následné pronikání oleje do prvního spojkovýho bubnu. Mě to logicky vychází na tu "volnoběžku"... otevři to,je to razdva,jen musíš mít stahovák na první buben.
Datum: 05. srpna 2018 20:59
Jméno: Tomáš
IP: uživatel19416
Prosím o radu, ví někdo, jaké číslo má origo barva na červeného pionýra 21?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2018 12:36
Jméno: David
IP: uživatel12679
Datum: 02. srpna 2018 12:36
Zdravím, mám dotaz pincek nechce jet v nízkých otáčkách (dusí se), při rozjezdu musím 1ku dost vytočit a v kopci nejde dát ani za 2. Ale jak se dostane do otáček tak jede krásně. Karbec vyčistěný a seřizený, výška hladiny, ani změna zářezu jehly nepomohla , předstih jsem nastavoval stokrát a pramalá změna. Vyměnil jsme gufera na klikovce, což taky nepomohlo. Nevíte čím by to ještě mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2018 13:55
Volnoběžný trysky jsem vyzkoušel obě, lépe to jede s 32. Hladinku v plovákové komoře jsem zvýšil po horní plíšek ale trysku mám pořád na první zářezu z hora a zatím to docela dobře jede.
Datum: 10. srpna 2018 13:55
Jméno: Michal Břoušek
IP: uživatel19466
Skus vyměnit svíčku a nebo se podivej jestli ti to neprofukuje pod hlavou případně hlavu dotahni a ještě me napadlo dat plýšek od jehly na jiný zářez standartně ma byt na druhym výřezu ze zhora a nebo skus vyčistit palivovej kohout
Datum: 07. srpna 2018 20:14
Jméno: David
IP: uživatel12679
Lanko jsem se snažil natáhnout tak, aby se co nejmíň ohýbalo a zároveň i dost promazal aby chodilo pěkně volně. Dal jsem jinej karburátor komplet osazenej a je po problému
Datum: 02. srpna 2018 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel19462
To muže bejt i lanko od plynu. Tmavá cihla pro záběh je naprosto v pořádku.
Datum: 30. července 2018 6:58
Jméno: David
IP: uživatel12679
Čau. Promiň draku, ale musím reagovat na to co napsal Standa. Mám motor po GO, nový ložiska gufera a udělanej výbrus. Mám ani ne 100 km od prvního chodu a Pionýr jede jako zaběhnutej. A nemůžu pořád doladit volnoběh. Jehla na prvním zářezu shora. Jinak se dusí. Na airboxu jedna díra zašpuntovaná. Mám na filtru takovou tu zahnutou trubku, když ji sundám tak je to o něco lepší. Plováková hladina OK. Předstih tam nějaký rozumný od oka je aby to jelo. Svíčka je celá tmavší, ale úplně černá není. Taková tmavá cihla. Dávám víc oleje kvůli záběhu. A při řazení mi strašně pomalu padá z otáček. Je fakt že to musím ještě doladit ale chová se to dost podobně. Asi něco v luftu?
Datum: 25. července 2018 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel19461
Řešim taky bohatost směsi. Pio celkově seřízený. Jede to neskutečně (60ccm motor). V rámci běžnýho ježdění vše ok. Ale. Předevčírem jsem ukecal manželku na takovou krátkou projížďku. Cca 30km tam,koupání a zpět. Fichtl tahnul neskutečně i ve dvou. Na rovince 60- 65 dokonce 70. Ale bylo to tak rozpálený,že se začli projevovat anomálie. Ačkoliv by normálně volnoběžná směs chtělao chudit tak při řazení z jedničky na dvojku otáčky padali hrozně pomalu(chudý),přitom zas při volný jízdě mezi kořenama se to zakuckávalo (bohatý). Točí to teď úplnej nesmysl (snad 7,5-8 tis) a v úplný špičce se mi to zdá už chudý,ale necukne to,nevadne (!!!) nic...vše ok... Svíčka taková ocelově šedá okraje až černé. Elektroda černá,okolo izolátoru náznaky tmavě hnědé,čistá,vše bez povlaku. Co s tim? Nechci očesat zuby převodovky. Přijde mi,že jsem asi vyčerpal schopnost a rozsah origo karbecu Mam teda šílenej předstih. Asi 2,5mm. Ale nehodlam na tom nic měnit,nikdy to takle skvěle nefungovalo. A ve dvou jedem jak na přejetý padesátce v jednom. Kopec nekopec. Jedničku vytočim do mrtě a dvojka se okamžitě chytá i do kopce. Dokonce i trojka jen ty pomalu padající otáčky mi štvou... někdo nápad? Gufera,těsnění jsou dobrý. Motor je jinak přejetej na kaši. Šoupátko má dost vakl v karbecu,tudy by to mohlo tahnout luft?
Datum: 25. července 2018 13:26
Plovák může být špatnej, zkus ho hodit do vody nebo do sklinky s benzínem a uvidíš, jestli bude plavat (nech ho plavat delší dobu)... Když budeš kupovat tu SVD trysku, tak pokud jseš ochotnej investovat o stovku víc, tak kup i tu 32 SVD, budeš mít víc možností na dobré odladění motoru
Datum: 24. července 2018 20:03
Plýšek jsem ohnul maximálně jak to šlo a trochu to pomohlo. Ale zdá se mi, že plovák je dost nízko, ale žádnou prasklinu jsem na něm nenašel, není nějaký trik jak to zjistit ? Svíčka měla vždy cihlovou barvu. Obě trysky jsou ještě origo, tak zkusím koupit 35 SVD a uvidím.
Datum: 23. července 2018 22:15
Máš to moc bohatý. Jak vypadá svíčka, typuju, že bude černá. Zkus snížit hladinu v plovákovce popř. můžeš zkusit snížit jehlu o 1 zářez. Trysky jsou jaké mají být, tzn. 38 volnoběžná a 68 hlavní? Měl jsem taky dlouhodobě problémy s bohatou směsí a pomohlo až dát menší volnoběžnou trysku. Tady na krámku jsem koupil 32 a 35 SVD trysky a díky nim se mi podařila směs krásně odladit. V létě mám trysku 32 a na studené období je vhodnější ta 35
Datum: 23. července 2018 18:25
|
|