Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar chlapi,
je velký problém když jsem měnil věnec na rozetě a napadlo mě změřit šišatost te rozety zkopletované a na průměru mám největší rozdíl 0,6mm. Dle mne je to zanedbatelné, ale napadlo mne jestli bych to neměl změřit např. na soustruhu jak se to chytne za díru pro ložisko zda to celkově neháže víc. Ono pokud je to snýtované špatně (věnec a menší část kde je ložisko - tři stefty na kolo) tak ta šišatost může být větší a odchází celkově vše - řetěz, ozub.kolca + ložiska.
Díky za názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2018 7:37
 Díky za názor!!!
Datum: 22. února 2018 7:37
Jméno: standa
IP: uživatel19363
 Hele na kole to drží za ložisko,koliky se opíraj,,takže tobě stačí vrazit do ložiska čep rozety a upnout to za něj. A bude se ti to otáčet s těma stejnejma odchylkama jako na kole. 6 desetin je paráda,ty rozety kolikrát házej daleko víc. Pokud to neni na závoďáka tak bych to vůbec neřešil.
Datum: 20. února 2018 14:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel19295
 Zdravím, měl bych dotaz na SESU, v Prosinci jsem psal jestli by se dala koupit vložka co drží klakson a přední světlo na Stadiona S22 nebo Jawettu co tu kdysi byla ke koupi, nemáte už nějaké info kdy by bylo možné dodání? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2018 17:10
Jméno: Ondra
IP: uživatel19364
 Poslal jsem objednávku na těsnění a v popisu je ta vložka
Datum: 20. února 2018 17:10
 ty vole ja na to zapomel uhanet vyrobce,kurna,, budu muset se do toho dat,, napis mi meil a nebo udelj objednavku tery ba tesneni a napis do vzkazu ze chces ten drzak a ja tu obj hodim do rezervacich kde bude na ocich dokud ti to nedodam,to je nejlepsi
Datum: 19. února 2018 18:20
 Zdarec. známý problém s bzučákem na pincku jde elegantně vyřešit použitím IO 555 ,zapojeným jako monostabilní klopný obvod, kterým přes výkoňák spínáte bzučák. Krásně vyladíte rezonanční frekvenci bzučáku, a ten fachá i při sepnutých světlech. Napájení integráče a výkoňáku jde ze světelných cívek ,přes diodu a filtrační kondenzátor. Bzučák pracuje i při zapnutých světlech. při všech otáčkách motoru Kdo trochu rozumí elektronice je to pro něj práce na jedno dopoledne. Jde vyladit jak bzučák na 6V tak i na 12V ve kterém je jen původní germaniová dioda. Kmitočet se pohybuje cca okolo 350Hz. Odběr je při 8V cca 0,8A. Kdo někdy změřil výstup napětí na světelné cívce zjistil ,že napětí se pohybuje v rozsahu 6-10V při kmitočtu 270-400Hz podle otáček. Je tam spousta harmonických kmitočtů.\r\nTož tak draci. Je zima tak místo ježdění ladíme stroje v garáži. \r\nMám za sebou osazení zadního světla LED 6 ks jako zadní ,3 s na osvětlení SPZ. Je to efektní a uspoříte cca 5W výkonu na předek. Asi mám dobře nabuzený rotor, protože ve předu mám klasickou H4 na 35 W zabudovanou v původní patici i parabole. Svítí to luxusně, světlo je bílé, né už ta bludička z původní žárovkou. Na fichtlu mám osazeno i tyristorové zápalko ,které tady bylo již mockrát popsáno. Startuje i v zimě na drb...\r\nTakže ještě mne letos čeká skládačka druhého rodinného pincka.,vše je již nachystáno pro skládačku, tak do jara mám co dělat.\r\nZdarec na srazu ve Všelibicích 2018.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2018 7:37
 To Fichtl 1972: hm tak to jde úplně mimo mne..........bzučák po 20letech stále nebude funkční.
Datum: 22. února 2018 7:37
 Zaujal mě Váš příspěvek poradil by jste jak vyřešit světla u Stadionu S11 aby to nebyla Vámi zmíněná bludička?Předpoládám že u fichtla je stejné nebo podobné zapalování.Díky.
Datum: 21. února 2018 13:21
Jméno: fichtl21
IP: uživatel19361
 To Kul, IO 555 je integráč, . Jednoduché zapojení 4 odpory, 2 kondíky +výkoňák , Dal jsem BD 711,je na 75W k výkonu. Je na něm jen malý chladič, protože Bzučák není používán trvale. Je nutné přesně doladit rezonanční kmitočet konkrétního bzučáku. Já musel ještě přidat stabilizátor 7808 pro zamezen zvýšení napětí nad 8V,protože pak docházelo k "přilepení" membrány . okud nerozumíš elektronice,nepouštěj se do toho. Plánek nikde není,je to můj nápad,kterej jsem přes víkend zrealizoval.Momentálně to mám v podobě vrabčího hnízda,až bude čas hodím to na tišťák a přidám odkaz na foto.
Datum: 20. února 2018 18:03
 Ahoj, nejsem v elektrice vůbec zdatný a s tím bzučákem mám problémy již 20let.
Chápu to dobře že IO 555 je integrovaný obvod 555. A pokud to tak je stačí takhle zadat elektrikáři a on mi ho vyrobí nebo to má jako vždy velké ALE....
Dále jak mi ho vyrobí kde nebo jak ho zapojím? Není někde přesné schéma?
Díky za rady!!!
Datum: 20. února 2018 10:10
Jméno: fichtl21
IP: uživatel19361
 oprava textu-obvod je bistabilní klopák..i mistr se utne při psaní,čus...
Datum: 18. února 2018 20:10
Jméno: Robert
IP: uživatel19359
 Zdar draci,
mám doma motor z Jawky 250/590(SPORTKA) převodovka je KO a zajímá mě, jestli převody z 250/353 nebo 250/559 jsou stejné a můžu je použít.
Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2018 18:01
Jméno: Robert
IP: uživatel19359
 Super díky.
Datum: 18. února 2018 18:01
 ano, hridele, kolecka, vidlicky, automat vse stejne
Datum: 18. února 2018 17:49
Jméno: Erik
IP: uživatel16886
 Zdarec, potřeboval bych poradit jakým způsobem v domácích podmínkách sundat kyvku u jawetty. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2018 19:35
 povolí se aretační šroub a čep se vytlačí, předtím je teda potřeba odstranit ucpávky ze strany... aspon tak to bylo u mojí sportky, šlo to lehce vyklepnout rukou přes šroubovák, ale jako vůli to nemá
Datum: 19. února 2018 19:35
 to zalezi jestli je to prirezle na pouzdrach,to je pak boj,, kazdopadne jako jediny prodava cep a pouzdra,,kdyby nahodou,, jak se to doproda,, u zto nikdo neudela
Datum: 18. února 2018 17:50
 čau draci.scháním zadní kolo na babetu 210.nevýte někdo o něčem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2018 10:31
Jméno: Mirec
IP: uživatel19357
 Zdarec, chcem sa spýtať Chonga. Mám spravenú reguláciu 12V. Mám stým trochu problém lebo keď privediem na vstup napr. 15V, na výstupe je tiež 15V. Vôbec nestabilizuje, pripadá mi že vstup je totožný s výstupom. Skrat nieje nikde. Kde teda hľadať problém? Môže byť prerazený IRF 5210? Prípadne zenerka 12V? Vopred vďaka za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2018 16:54
Jméno: Chong
IP: uživatel18729
 Ahoj Mirec, těžko říct. Může být že je nastavená hystereze stabilizace příliš vysoko (záměna hodnot odporů připojených k vývodům 2 a 6 integráče) . Namísto cca 13V třeba na 18V a pak to pochopitelně nestabilizuje. Osobně bych to oživil tak že bych místo otronu dal LEDku, nezapojil IRF, kapacitory nahradil třeba 1000uF/25V a lehkou zátěž třeba žárovku 2W/12V a na proměnném zdroji sledoval při jakých napětích dochází k vypnutí a zapnutí LED. Pamatuju si že jsem nechával cca rozdíl lehce menší než 1V. Bacha na maximální povolené napětí 555ky. Zdechne při napětí 18V a výše. Ale nejprve raději začni změřením napětí na vývodu č. integráče. Musí tam být něco okolo 2.5V. Prostě Ti nezbude než laborovat.
Datum: 19. února 2018 16:54
Jméno: MZetz
IP: uživatel13743
 zdarec lidi měl bych takový dotaz, tentokrát ani ne ohledně jawy nebo čz ale spíš o vysokootáčkovejch 2t jako např KTM apod. kždycky když kolem mě něj projede tak je to uplně jinej smrad něž ze starejch fechtlů kam se leje m2téčko. A mě zajímá co to je za olej že to má uplně jinej smrad něž všechny oleje co se lejou do 2t motorů. majtelé KTM a jiných crosových motorek s 2t by mohli vědět co to je zač a na kolik to zhruba příde
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2018 10:13
 Ještě k té vůni, jen samotný typ oleje ti nepomůže. Tak jde i o to za jakých podmínek je spálen, to jest teplota a tlaky.
Datum: 14. února 2018 10:13
Jméno: standa
IP: uživatel19356
 Do starýho dvoutaktu nevymyslíš nic lepšího jak M2T (lépe API TC),ty stroje potřebujou kvantitu oleje a ne kvalitu. Kvalitní (a také drahý) olej nemusí motoru činit dobře. Obvzláště opatrný bych byl u starých motorů se "stoletým" karbonem ve válci a všude okolo. Syntetické složky ho začnou narušovat a rozpadávající se starý tvrdý karbon muže postupně zadřít válec i kliku..... ale zpětně chválím nevšední dotaz,vůní spalin jsme se tu v tomto podání ještě nezabývali
Datum: 13. února 2018 12:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Futro bych 1:50 určitě nemazal, to je smrt se sebelepším olejem.
Datum: 12. února 2018 23:32
Jméno: milanxx
IP: uživatel18477
 kvalitní koupíš kolem 300 Kč za ty peníze se zbavíš karbonu a spousty dalších problémů a při 1:50 to není moc
Datum: 12. února 2018 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel19355
 Polosyntetický a syntetický oleje. Závoďáky mužou jet i plně esterový oleje (jejich příměsí je někdy ricin). Kup si ricin a přikápni do bandy,bude to házení perel svinim,ale budeš spokojenej
Datum: 12. února 2018 20:18
Jméno: Martin
IP: uživatel10988
 Čau mám doma motor je to jednoválec s dvěma výfuky, označení má 5-10-1194.Bude to naka jawa nebo ČZ ale nějak nemůžu dohledat z čeho to je. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2018 14:26
Jméno: standa
IP: uživatel19354
 Zdar. Podle čisla nic. Nafoť to a někam to upni a pošli odkaz. Dvouvejfukovej jednoválec je širokej pojem,to jsou skoro všechny československý motorky.
Datum: 12. února 2018 14:26
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Ahoj Seso, nevíš jaký objem (ml) má ta hvězdicová hlava? Jinak je už ok?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2018 23:29
 objem nevim draku,, hlava se dela porad ta sama,, kazdopadne se musi podkladat tesenim pod valcem aby pist nenarazel doo hlavy
Datum: 09. února 2018 23:29
 Sesu tryska volnoběhu 38 od SVD není? Hlavní tryska 68 je od SVD, ale chci i tu volnoběhu 38 od SVD. Je to tak že na originálu co vycházeli z fabriky byly 38/68?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2018 23:30
 draku neni,,, je to tak 68/38 je orig
Datum: 09. února 2018 23:30
 Sesu jaký je tak čep na stojan u tohoto kříže? https://www.fichtlkramek.cz/nahled/kriz_stupacek_21_23*surov.html
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2018 20:33
 Ok, pokud to bude dva měsíce tak to počkám.......dám si rezervu měsíc navíc  ))
Datum: 09. února 2018 20:33
 jednou ty uchyty budou,dejmi tak dva mesice  sesa
Datum: 08. února 2018 18:54
 V pohodě, teď rozebírám do šroubku stroj tak jak budu na konci pošlu kompletní objednávku....bude toho dost  .
Prosím tě na rám 21 zadní stůpačky, které se nešroubují ale již na rámu mají přivařené úchyty, existují ty úchyty k zavaření nebo musím experimentovat?
Datum: 08. února 2018 11:25
 11 ale tenbude tak za 14dni,vyrobceho musi nafrkat
Datum: 08. února 2018 11:20
Jméno: Primax69
IP: uživatel5566
 Čau draci, mam problém 
Stala se mi taková příhoda, jsem jsem na projíždku se svým Mustangem, a za jízdy z ničeho nic mi párkrát cukl, pak jel kilometr v pohodě a pak začal cukat,tak říkám aha asi mi dochází benzín, zak jsem dojel na benzinku načerpám benzín, a jedu dal, a po 100m mi zdechl a ne a ne nastartovat.
Tak jsem to odtlačil domu, a doma to kontroluju a benzin tam je, trysky čisté, plováková hladina OK (zarovno s plovákem), předstih nastavený snad 10x na 1,6mm.
Když to vytlačím ven nakopávačkou ho nenastartuji a když ho rotlačim tak chytne ale furt hrozně cuká,pomalu se ani na jedničku nerozjedu.
Nevíte co by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2018 21:37
Jméno: Primax69
IP: uživatel5566
 Ještě ted jsem se s tím hrál, pertinak,kladivko všechno je OK, mam doma ještě jedno staré zapalování, tak jsem ho tam dal, a chytl hned na 2 našlapnutí,tak přemýšlím co na tom prvním špatném zapalování muže byt špatné
Datum: 07. února 2018 21:37
Jméno: standa
IP: uživatel19350
 Vejfuk kouří? Neni totál ucpanej? Nemáš ve filtrboxu chcíplou suchou myš,která ucpala hrdlo? U vyhrabanejch stodoláků jsem zažil leccos
Datum: 07. února 2018 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel19350
 Možná kondik ? Prodřenej kabel k svíčce a někde projiskřuje,fajfka ... muže bejt i jeblý gufero,ale to by byla nahulená svíčka....muže bejt i nějak rozpadlý kladívko,pertinaxy ve šroubu,dotýká se kondik vývodem a nebo se dotýká něco jinýho... je toho mraky ... někde začni ať mužeš jednotlivé věci vyloučit.... to je prostě fichtl
Datum: 07. února 2018 20:35
Jméno: Primax69
IP: uživatel5566
 Standa, díky zkusím to tak nastavit, na ty ložiska zkusím mrknout, ale kolík na klice je a magneto sedí to je všechno ok, celé jsem to měl rozdělané a znovu kontroloval, ale je mě divné, že na volnoběh to jede, volnoběh to drží, ale jakmile dám za 1 tak konec, tak moc to kucká a zdechá že se nedá ani 20m ujet
Datum: 07. února 2018 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel19350
 Nemáš volnou kliku v ložiskách? Nepřesadila se vačka,magneto? Je vše na kolíčku? Vačka by měla začít otvírat kladívko když je pertinax kladívka tak baj oko milimetr pod vrcholem vačky akorát v tom stoupání a v HU je kladívko cca 1,5-2mm za zubem vačky,pak ani ne půl otáčky kliky je otevřeně a zavře. Tohle je podstatnější než honění předstihu šuplérou. Takle když je nastavený zapalování a na kladívku je po skokovém otevření rozumný odtrh (0,3 - 0,5mm) s tím že kladívko včas před DU zase plně zavře tak je vše ok a motor MUSÍ jet. Následné chování motoru doladím pootočením doleva,doprava (hlídám odtrh). Šuplerou a cigaretovym papírkem jsem nastavoval pio 2x a neni to spolehlivý měření. Tohle mi funguje na 100% u všech motorek s kladívky. Nastavim nahrubo a pak doladim.... a to ani nemužu řikat jak jsem nastavoval karburátorový fáčko  nikdy líp nejelo,spotřeba do 6 litrů. Předtim to tchýni borci ve ZNAČKOVYM servisu nastavili stroboskopem tak dokonale,vyměnili svíčky,filtry,palivovou pumpu a auto škubalo jak debil,když už to jelo plynule tak to bylo líný a bralo to 7-8 litrů. Cena raketa. Už ji připravovali na to,že auto asi umírá,že s tim nejde nic udělat
Datum: 07. února 2018 19:05
Jméno: Primax69
IP: uživatel5566
 řeším to už týden předstih nastavený na XXX hodnot karbec profouknutý vzduchem, i čistěný drátkama z oceláku, trysky všechno už dál nevím.
Jediné co tak když nastavuju předstih tak mě sepne před HU 1.6mm ale spíná už i někde ve spodu nebo půlce válce, spíná několikrát a to nevím jesli je dobře
Datum: 07. února 2018 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel19350
 Hele pokud tvrdíš že karbec je čistej tak jdi po svíčce. Nebyla třeba černě ohulená? Nebo pecka? Opravdu je ten karbec čistej? Palivovej ventil otvírá a zavírá? V tryskách ani v kanálkách bordel neni? Mě by to víc sedělo na ten karbec... přicpaná volnoběžná tryska nebo kanálek,vzdušnik... předstih bych volil klidně 1,9 ... řeš,uvidíš,bude to blbost...
Datum: 07. února 2018 17:44
Jméno: Primax69
IP: uživatel5566
 dík to musím zkusit,ale venku háže jiskru pěkně
Datum: 07. února 2018 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel19350
 Svíčka
Datum: 07. února 2018 14:06
 čau, potřeboval bych poradit se zapojením zapalování na stadiona. To že menší ze dvou cívek je světelná a tu jen vyvedu na světla je jasný, Jde mi ale o tu zapalovácí. Konkrétně na co v zapalování připojit vysokonapětový kabel na svíčku. Jak spojit kabel od - zapalovací cívky , kondenzátoru a kladívek. Mám všechny tyto 3 kabely spojit a na ten spoj připojit vysokonapětový kabel? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2018 20:44
Jméno: standa
IP: uživatel19350
 Pokud se nepletu,tak je to cívka navinutá na cívce a maj společný jádro. Takže by měl někde vstupovat kabel od kladívka a kondiku do spodního vinutí a z horního vinutí kabel na svíčku. Musim uznat dobrej dotaz. Zaskočil mi..,,,na nějakym stadionu jsem jel i ladil,ale tohle nikdy... je to čistě dedukce...
Datum: 07. února 2018 20:44
Jméno: biggles
IP: uživatel16444
 Ahoj draci\r\nDotaz mám čz 487 trošku bojuji s dobíjením. Máte někdo zkušenost s touto náhradou relé: Relátko AEV uzem.(-)6V/75W?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2018 13:51
 je super, jediný co, tak při prohození pólů okamžitě odejde do věčných lovišť... jedna číza plus na kostře, druhá mínus...a bylo to v prd.... ale jako jak píše Bakoun, nevíš o něm,funguje skvěle
Datum: 08. února 2018 13:51
Jméno: Biggles
IP: uživatel16444
 To jsem potřeboval slyšet! Až budu objednávat další díly, půjdu do něj. Dík!
Datum: 04. února 2018 20:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Mám zkušenost. Od namonotování o dobíjení nevím. Funguje to spolehlivě. Jen musí být v pořádku rotor, stator a uhlíky. Ale to plati i pro origo dvoucívku. To originální dvoucívkový relé málokdo umí seřídit a navíc jde o mechanickou součástku, opalují se tomu kontakty, tím se částečně mění regulace. Na to jsem neměl nervy.
Datum: 04. února 2018 17:45
Jméno: David
IP: uživatel19344
 Čau Seso nevíš kdy budete mít potah sedla na mustanga na spony?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2018 14:51
Jméno: David
IP: uživatel19347
 Dík.
Datum: 05. února 2018 14:51
 draku do 14 dnu,,, na tuty ale nevim kdy budou presne a tak je zatim nezobrazuji v kramku .-) sesa
Datum: 04. února 2018 22:25
Jméno: michal
IP: uživatel19329
 zdar mozte mi niekto uz solidne poradit ked ste lakovali niekto kompresorom svoju jawku 50 stacil by kompresor s 24l vzdusnikom -https://www.mall.sk/kompresory/scheppach-hc-24?gclid=EAIaIQobChMI3-Htq9CM2QIVi-cbCh3myg3FEAAYAiAAEgJWUvD_BwE DAKUJEM
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2018 18:50
Jméno: standa
IP: uživatel19348
 Známej co mi stříkal měl cca 80L nějaký polodomádo s vosíma hnízdama z náklaďáku tlačený nějakym většim kompresorem,motor nic moc výkon,ale na jedno natlačení nádoby jsme nastříkali vše jednou vrstvou. Brácha má dvouválcovej a tam objem nevim,nádoba je metr možná metr dvacet dlouhá a tak 60 - 70 široká. Takový prase. To je masakr
Datum: 06. února 2018 18:50
Jméno: michal
IP: uživatel19329
 len som chcel poradit ak ste niekto doma striekali fichtla tak akym kompresorom proste poradit....
Datum: 06. února 2018 17:12
Jméno: standa
IP: uživatel19348
 V přízpěvku níže ti napsaly,že kompresor pujde furt,nebude vypínat,ať pořídíš aspoň 50L. Co ti na tom nestačilo? Než kupovat kompresor tak bych to snad dal někomu udělat ....
Datum: 06. února 2018 8:48
Jméno: 5021
IP: uživatel19342
 Ahoj mám problém s 21 sport. Kdykoliv přidám plyn tak to je jakobych ten plyn dal na max. Možná že je něco s lankem ale to fakt nevím, zatím se v tom moc nevyznám. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2018 13:24
Jméno: 5021
IP: uživatel19346
 No je pravda že než mi ho děda dal tak se na něm moc nepracovalo ale jezdil v phohodě. Možná by to mohlo být nějakým šroubem uvolněným nevím. Každopádně díky za rady
Datum: 05. února 2018 13:24
Jméno: standa
IP: uživatel19343
 Zkontroluj zda nezadrhává lanko. Pokud ne,tak bych zkontroloval karburátor,zda není přicpaná volnoběžná tryska. To jsou dvě jasný věci kterejma začneš. Těma vyloučíš zda to někde přisává faleš. Pokud to přisává tak bude chtít přetěsnit karbec,koleno,možná i válec,eventuelně i bloky či výměna gufer... takže napřed zkontroluj lanko a karbec,to je zadarmo a bez "práce".... je to nějakej pelech ze stodoly co 20 let nejel? A nebo motorka v běžném provozu? U stodolovýho pelechu to bude rovnou na přetěsnění všeho+gufera a třeba i něco víc,co je za ty leta už KO. Stodoláky většinou tahaj faleš a nebo olej
Datum: 04. února 2018 14:48
 Zdarec borci,mam dotaz. Poridil jsem fechtla prej v puvodnim stavu. Nejaky tukance tam jsou ale jinak dobry. Jediny co me zarazi je to ,ze nema na podsedlovem plechu napsano jawa 20. Musi to tam bejt? Nebo kdyz to tam neni tak je to nalakovano a ja sem nalitl  diky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2018 6:46
Jméno: standa
IP: uživatel19341
 Nespecifikuješ model ani rok. Všechny fichtly starý éry měli na plechách linky a nápis jawa (05,20,21). U modelů ke konci výroby to snad bylo taky nějak stříklý a nebo samolepka. Původní stav je širokej pojem,to že je motorka lakovaná neni nic proti původnímu stavu pokud na j05 neni narvanej zadní plech z j20 z roku 80  to už původní stav neni. Uloženky v originálnim patinovém stavu již mnohonásobně narostly na ceně,to by si asi nikdo z nás nekoupil... takže počítej s tim že máš nějakej slušnej zachovalej kousek,ale nutně to nemusí být 100% origo...
Datum: 02. února 2018 6:46
Jméno: Petr
IP: uživatel19339
 Ahoj, měl bych dotaz k seřízení Jawy 555. Dočetl sem se, že předstih má být 2,8 - 3,1mm a odtrh 0,45mm. Přijde mi to ale takový tupý. Má někdo zkušenost, že by pro tento model byly lepší jiný hodnoty? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2018 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel19341
 Dám ti klasickou radu. Přidej předstih,projeď. Uber předstih,,projeď. Porovnej. Nastav to,co ti bude vyhovovat. Nemá význam se striktně držet nějaké pevné hodnoty. Čirou náhodou,pokud bys měl motor osazen například válcem a hlavou z j20-21 tak se předstih nastavuje pro j21. Stejně tak při použití hlavy z j21 na litinový válec. Tam razantně naroste kompresní poměr as předstihem bych se držel i dost pod 1,5mm před HU.
Datum: 02. února 2018 12:41
Jméno: Petr
IP: uživatel19339
 Ještě doplním - jehla karburátoru je na třetím zářezu. Když ji dám na druhý, motor se dusí. Karburátor, tryska, kohoutek, vše čistý.
Datum: 01. února 2018 7:40
|



|