slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi, je velký problém když jsem měnil věnec na rozetě a napadlo mě změřit šišatost te rozety zkopletované a na průměru mám největší rozdíl 0,6mm. Dle mne je to zanedbatelné, ale napadlo mne jestli bych to neměl změřit např. na soustruhu jak se to chytne za díru pro ložisko zda to celkově neháže víc. Ono pokud je to snýtované špatně (věnec a menší část kde je ložisko - tři stefty na kolo) tak ta šišatost může být větší a odchází celkově vše - řetěz, ozub.kolca + ložiska. Díky za názor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2018 7:37
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za názor!!!
 
 
Datum: 22. února 2018 7:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19363    
Hele na kole to drží za ložisko,koliky se opíraj,,takže tobě stačí vrazit do ložiska čep rozety a upnout to za něj. A bude se ti to otáčet s těma stejnejma odchylkama jako na kole. 6 desetin je paráda,ty rozety kolikrát házej daleko víc. Pokud to neni na závoďáka tak bych to vůbec neřešil.
 
 
Datum: 20. února 2018 14:11
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel19295    
Zdravím, měl bych dotaz na SESU, v Prosinci jsem psal jestli by se dala koupit vložka co drží klakson a přední světlo na Stadiona S22 nebo Jawettu co tu kdysi byla ke koupi, nemáte už nějaké info kdy by bylo možné dodání? Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2018 17:10
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel19364    
Poslal jsem objednávku na těsnění a v popisu je ta vložka :-)
 
 
Datum: 20. února 2018 17:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole ja na to zapomel uhanet vyrobce,kurna,, budu muset se do toho dat,, napis mi meil a nebo udelj objednavku tery ba tesneni a napis do vzkazu ze chces ten drzak a ja tu obj hodim do rezervacich kde bude na ocich dokud ti to nedodam,to je nejlepsi
 
 
Datum: 19. února 2018 18:20
 
 
 
 
Jméno: fichtl1972      E-mail:      IP: uživatel19361    
Zdarec. známý problém s bzučákem na pincku jde elegantně vyřešit použitím IO 555 ,zapojeným jako monostabilní klopný obvod, kterým přes výkoňák spínáte bzučák. Krásně vyladíte rezonanční frekvenci bzučáku, a ten fachá i při sepnutých světlech. Napájení integráče a výkoňáku jde ze světelných cívek ,přes diodu a filtrační kondenzátor. Bzučák pracuje i při zapnutých světlech. při všech otáčkách motoru Kdo trochu rozumí elektronice je to pro něj práce na jedno dopoledne. Jde vyladit jak bzučák na 6V tak i na 12V ve kterém je jen původní germaniová dioda. Kmitočet se pohybuje cca okolo 350Hz. Odběr je při 8V cca 0,8A. Kdo někdy změřil výstup napětí na světelné cívce zjistil ,že napětí se pohybuje v rozsahu 6-10V při kmitočtu 270-400Hz podle otáček. Je tam spousta harmonických kmitočtů.\r\nTož tak draci. Je zima tak místo ježdění ladíme stroje v garáži. \r\nMám za sebou osazení zadního světla LED 6 ks jako zadní ,3 s na osvětlení SPZ. Je to efektní a uspoříte cca 5W výkonu na předek. Asi mám dobře nabuzený rotor, protože ve předu mám klasickou H4 na 35 W zabudovanou v původní patici i parabole. Svítí to luxusně, světlo je bílé, né už ta bludička z původní žárovkou. Na fichtlu mám osazeno i tyristorové zápalko ,které tady bylo již mockrát popsáno. Startuje i v zimě na drb...\r\nTakže ještě mne letos čeká skládačka druhého rodinného pincka.,vše je již nachystáno pro skládačku, tak do jara mám co dělat.\r\nZdarec na srazu ve Všelibicích 2018....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2018 7:37
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To Fichtl 1972: hm tak to jde úplně mimo mne..........bzučák po 20letech stále nebude funkční.
 
 
Datum: 22. února 2018 7:37
 
 
 
 
Jméno: Černoušek      E-mail:      IP: uživatel19365    
Zaujal mě Váš příspěvek poradil by jste jak vyřešit světla u Stadionu S11 aby to nebyla Vámi zmíněná bludička?Předpoládám že u fichtla je stejné nebo podobné zapalování.Díky.
 
 
Datum: 21. února 2018 13:21
 
 
 
 
Jméno: fichtl21      IP: uživatel19361    
To Kul, IO 555 je integráč, . Jednoduché zapojení 4 odpory, 2 kondíky +výkoňák , Dal jsem BD 711,je na 75W k výkonu. Je na něm jen malý chladič, protože Bzučák není používán trvale. Je nutné přesně doladit rezonanční kmitočet konkrétního bzučáku. Já musel ještě přidat stabilizátor 7808 pro zamezen zvýšení napětí nad 8V,protože pak docházelo k "přilepení" membrány . okud nerozumíš elektronice,nepouštěj se do toho. Plánek nikde není,je to můj nápad,kterej jsem přes víkend zrealizoval.Momentálně to mám v podobě vrabčího hnízda,až bude čas hodím to na tišťák a přidám odkaz na foto.
 
 
Datum: 20. února 2018 18:03
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, nejsem v elektrice vůbec zdatný a s tím bzučákem mám problémy již 20let. Chápu to dobře že IO 555 je integrovaný obvod 555. A pokud to tak je stačí takhle zadat elektrikáři a on mi ho vyrobí nebo to má jako vždy velké ALE.... Dále jak mi ho vyrobí kde nebo jak ho zapojím? Není někde přesné schéma? Díky za rady!!!
 
 
Datum: 20. února 2018 10:10
 
 
 
 
Jméno: fichtl21      IP: uživatel19361    
oprava textu-obvod je bistabilní klopák..i mistr se utne při psaní,čus...
 
 
Datum: 18. února 2018 20:10
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel19359    
Zdar draci, mám doma motor z Jawky 250/590(SPORTKA) převodovka je KO a zajímá mě, jestli převody z 250/353 nebo 250/559 jsou stejné a můžu je použít. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2018 18:01
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel19359    
Super díky.
 
 
Datum: 18. února 2018 18:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, hridele, kolecka, vidlicky, automat vse stejne
 
 
Datum: 18. února 2018 17:49
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel16886    
Zdarec, potřeboval bych poradit jakým způsobem v domácích podmínkách sundat kyvku u jawetty. diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2018 19:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povolí se aretační šroub a čep se vytlačí, předtím je teda potřeba odstranit ucpávky ze strany... aspon tak to bylo u mojí sportky, šlo to lehce vyklepnout rukou přes šroubovák, ale jako vůli to nemá :-D
 
 
Datum: 19. února 2018 19:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to zalezi jestli je to prirezle na pouzdrach,to je pak boj,, kazdopadne jako jediny prodava cep a pouzdra,,kdyby nahodou,, jak se to doproda,, u zto nikdo neudela :-)
 
 
Datum: 18. února 2018 17:50
 
 
 
 
Jméno: stablo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci.scháním zadní kolo na babetu 210.nevýte někdo o něčem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2018 10:31
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel19357    
Zdarec, chcem sa spýtať Chonga. Mám spravenú reguláciu 12V. Mám stým trochu problém lebo keď privediem na vstup napr. 15V, na výstupe je tiež 15V. Vôbec nestabilizuje, pripadá mi že vstup je totožný s výstupom. Skrat nieje nikde. Kde teda hľadať problém? Môže byť prerazený IRF 5210? Prípadne zenerka 12V? Vopred vďaka za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2018 16:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel18729    
Ahoj Mirec, těžko říct. Může být že je nastavená hystereze stabilizace příliš vysoko (záměna hodnot odporů připojených k vývodům 2 a 6 integráče) . Namísto cca 13V třeba na 18V a pak to pochopitelně nestabilizuje. Osobně bych to oživil tak že bych místo otronu dal LEDku, nezapojil IRF, kapacitory nahradil třeba 1000uF/25V a lehkou zátěž třeba žárovku 2W/12V a na proměnném zdroji sledoval při jakých napětích dochází k vypnutí a zapnutí LED. Pamatuju si že jsem nechával cca rozdíl lehce menší než 1V. Bacha na maximální povolené napětí 555ky. Zdechne při napětí 18V a výše. Ale nejprve raději začni změřením napětí na vývodu č. integráče. Musí tam být něco okolo 2.5V. Prostě Ti nezbude než laborovat.
 
 
Datum: 19. února 2018 16:54
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
zdarec lidi měl bych takový dotaz, tentokrát ani ne ohledně jawy nebo čz ale spíš o vysokootáčkovejch 2t jako např KTM apod. kždycky když kolem mě něj projede tak je to uplně jinej smrad něž ze starejch fechtlů kam se leje m2téčko. A mě zajímá co to je za olej že to má uplně jinej smrad něž všechny oleje co se lejou do 2t motorů. majtelé KTM a jiných crosových motorek s 2t by mohli vědět co to je zač a na kolik to zhruba příde :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2018 10:13
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě k té vůni, jen samotný typ oleje ti nepomůže. Tak jde i o to za jakých podmínek je spálen, to jest teplota a tlaky.
 
 
Datum: 14. února 2018 10:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19356    
Do starýho dvoutaktu nevymyslíš nic lepšího jak M2T (lépe API TC),ty stroje potřebujou kvantitu oleje a ne kvalitu. Kvalitní (a také drahý) olej nemusí motoru činit dobře. Obvzláště opatrný bych byl u starých motorů se "stoletým" karbonem ve válci a všude okolo. Syntetické složky ho začnou narušovat a rozpadávající se starý tvrdý karbon muže postupně zadřít válec i kliku..... ale zpětně chválím nevšední dotaz,vůní spalin jsme se tu v tomto podání ještě nezabývali ;-)
 
 
Datum: 13. února 2018 12:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Futro bych 1:50 určitě nemazal, to je smrt se sebelepším olejem.
 
 
Datum: 12. února 2018 23:32
 
 
 
 
Jméno: milanxx      IP: uživatel18477    
kvalitní koupíš kolem 300 Kč za ty peníze se zbavíš karbonu a spousty dalších problémů a při 1:50 to není moc
 
 
Datum: 12. února 2018 22:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19355    
Polosyntetický a syntetický oleje. Závoďáky mužou jet i plně esterový oleje (jejich příměsí je někdy ricin). Kup si ricin a přikápni do bandy,bude to házení perel svinim,ale budeš spokojenej ;-)
 
 
Datum: 12. února 2018 20:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10988    
Čau mám doma motor je to jednoválec s dvěma výfuky, označení má 5-10-1194.Bude to naka jawa nebo ČZ ale nějak nemůžu dohledat z čeho to je. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2018 14:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19354    
Zdar. Podle čisla nic. Nafoť to a někam to upni a pošli odkaz. Dvouvejfukovej jednoválec je širokej pojem,to jsou skoro všechny československý motorky.
 
 
Datum: 12. února 2018 14:26
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Ahoj Seso, nevíš jaký objem (ml) má ta hvězdicová hlava? Jinak je už ok? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2018 23:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
objem nevim draku,, hlava se dela porad ta sama,, kazdopadne se musi podkladat tesenim pod valcem aby pist nenarazel doo hlavy
 
 
Datum: 09. února 2018 23:29
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sesu tryska volnoběhu 38 od SVD není? Hlavní tryska 68 je od SVD, ale chci i tu volnoběhu 38 od SVD. Je to tak že na originálu co vycházeli z fabriky byly 38/68? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2018 23:30
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku neni,,, je to tak 68/38 je orig
 
 
Datum: 09. února 2018 23:30
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sesu jaký je tak čep na stojan u tohoto kříže? https://www.fichtlkramek.cz/nahled/kriz_stupacek_21_23*surov.html Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2018 20:33
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, pokud to bude dva měsíce tak to počkám.......dám si rezervu měsíc navíc :-)))
 
 
Datum: 09. února 2018 20:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednou ty uchyty budou,dejmi tak dva mesice :-) sesa
 
 
Datum: 08. února 2018 18:54
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V pohodě, teď rozebírám do šroubku stroj tak jak budu na konci pošlu kompletní objednávku....bude toho dost :-). Prosím tě na rám 21 zadní stůpačky, které se nešroubují ale již na rámu mají přivařené úchyty, existují ty úchyty k zavaření nebo musím experimentovat?
 
 
Datum: 08. února 2018 11:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
11 ale tenbude tak za 14dni,vyrobceho musi nafrkat
 
 
Datum: 08. února 2018 11:20
 
 
 
 
Jméno: Primax69      IP: uživatel5566    
Čau draci, mam problém :-D Stala se mi taková příhoda, jsem jsem na projíždku se svým Mustangem, a za jízdy z ničeho nic mi párkrát cukl, pak jel kilometr v pohodě a pak začal cukat,tak říkám aha asi mi dochází benzín, zak jsem dojel na benzinku načerpám benzín, a jedu dal, a po 100m mi zdechl a ne a ne nastartovat. Tak jsem to odtlačil domu, a doma to kontroluju a benzin tam je, trysky čisté, plováková hladina OK (zarovno s plovákem), předstih nastavený snad 10x na 1,6mm. Když to vytlačím ven nakopávačkou ho nenastartuji a když ho rotlačim tak chytne ale furt hrozně cuká,pomalu se ani na jedničku nerozjedu. Nevíte co by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2018 21:37
 
 
 
 
Jméno: Primax69      IP: uživatel5566    
Ještě ted jsem se s tím hrál, pertinak,kladivko všechno je OK, mam doma ještě jedno staré zapalování, tak jsem ho tam dal, a chytl hned na 2 našlapnutí,tak přemýšlím co na tom prvním špatném zapalování muže byt špatné
 
 
Datum: 07. února 2018 21:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Vejfuk kouří? Neni totál ucpanej? Nemáš ve filtrboxu chcíplou suchou myš,která ucpala hrdlo? U vyhrabanejch stodoláků jsem zažil leccos :-D
 
 
Datum: 07. února 2018 20:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Možná kondik ? Prodřenej kabel k svíčce a někde projiskřuje,fajfka ... muže bejt i jeblý gufero,ale to by byla nahulená svíčka....muže bejt i nějak rozpadlý kladívko,pertinaxy ve šroubu,dotýká se kondik vývodem a nebo se dotýká něco jinýho... je toho mraky ... někde začni ať mužeš jednotlivé věci vyloučit.... to je prostě fichtl :-D
 
 
Datum: 07. února 2018 20:35
 
 
 
 
Jméno: Primax69      IP: uživatel5566    
Standa, díky zkusím to tak nastavit, na ty ložiska zkusím mrknout, ale kolík na klice je a magneto sedí to je všechno ok, celé jsem to měl rozdělané a znovu kontroloval, ale je mě divné, že na volnoběh to jede, volnoběh to drží, ale jakmile dám za 1 tak konec, tak moc to kucká a zdechá že se nedá ani 20m ujet
 
 
Datum: 07. února 2018 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Nemáš volnou kliku v ložiskách? Nepřesadila se vačka,magneto? Je vše na kolíčku? Vačka by měla začít otvírat kladívko když je pertinax kladívka tak baj oko milimetr pod vrcholem vačky akorát v tom stoupání a v HU je kladívko cca 1,5-2mm za zubem vačky,pak ani ne půl otáčky kliky je otevřeně a zavře. Tohle je podstatnější než honění předstihu šuplérou. Takle když je nastavený zapalování a na kladívku je po skokovém otevření rozumný odtrh (0,3 - 0,5mm) s tím že kladívko včas před DU zase plně zavře tak je vše ok a motor MUSÍ jet. Následné chování motoru doladím pootočením doleva,doprava (hlídám odtrh). Šuplerou a cigaretovym papírkem jsem nastavoval pio 2x a neni to spolehlivý měření. Tohle mi funguje na 100% u všech motorek s kladívky. Nastavim nahrubo a pak doladim.... a to ani nemužu řikat jak jsem nastavoval karburátorový fáčko :-D nikdy líp nejelo,spotřeba do 6 litrů. Předtim to tchýni borci ve ZNAČKOVYM servisu nastavili stroboskopem tak dokonale,vyměnili svíčky,filtry,palivovou pumpu a auto škubalo jak debil,když už to jelo plynule tak to bylo líný a bralo to 7-8 litrů. Cena raketa. Už ji připravovali na to,že auto asi umírá,že s tim nejde nic udělat :-D
 
 
Datum: 07. února 2018 19:05
 
 
 
 
Jméno: Primax69      IP: uživatel5566    
řeším to už týden předstih nastavený na XXX hodnot karbec profouknutý vzduchem, i čistěný drátkama z oceláku, trysky všechno už dál nevím. Jediné co tak když nastavuju předstih tak mě sepne před HU 1.6mm ale spíná už i někde ve spodu nebo půlce válce, spíná několikrát a to nevím jesli je dobře
 
 
Datum: 07. února 2018 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Hele pokud tvrdíš že karbec je čistej tak jdi po svíčce. Nebyla třeba černě ohulená? Nebo pecka? Opravdu je ten karbec čistej? Palivovej ventil otvírá a zavírá? V tryskách ani v kanálkách bordel neni? Mě by to víc sedělo na ten karbec... přicpaná volnoběžná tryska nebo kanálek,vzdušnik... předstih bych volil klidně 1,9 ... řeš,uvidíš,bude to blbost...
 
 
Datum: 07. února 2018 17:44
 
 
 
 
Jméno: Primax69      IP: uživatel5566    
dík to musím zkusit,ale venku háže jiskru pěkně
 
 
Datum: 07. února 2018 17:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Svíčka
 
 
Datum: 07. února 2018 14:06
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, potřeboval bych poradit se zapojením zapalování na stadiona. To že menší ze dvou cívek je světelná a tu jen vyvedu na světla je jasný, Jde mi ale o tu zapalovácí. Konkrétně na co v zapalování připojit vysokonapětový kabel na svíčku. Jak spojit kabel od - zapalovací cívky , kondenzátoru a kladívek. Mám všechny tyto 3 kabely spojit a na ten spoj připojit vysokonapětový kabel? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2018 20:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19350    
Pokud se nepletu,tak je to cívka navinutá na cívce a maj společný jádro. Takže by měl někde vstupovat kabel od kladívka a kondiku do spodního vinutí a z horního vinutí kabel na svíčku. Musim uznat dobrej dotaz. Zaskočil mi..,,,na nějakym stadionu jsem jel i ladil,ale tohle nikdy... je to čistě dedukce...
 
 
Datum: 07. února 2018 20:44
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel16444    
Ahoj draci\r\nDotaz mám čz 487 trošku bojuji s dobíjením. Máte někdo zkušenost s touto náhradou relé: Relátko AEV uzem.(-)6V/75W? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2018 13:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je super, jediný co, tak při prohození pólů okamžitě odejde do věčných lovišť... jedna číza plus na kostře, druhá mínus...a bylo to v prd.... ale jako jak píše Bakoun, nevíš o něm,funguje skvěle
 
 
Datum: 08. února 2018 13:51
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel16444    
To jsem potřeboval slyšet! Až budu objednávat další díly, půjdu do něj. Dík!
 
 
Datum: 04. února 2018 20:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Mám zkušenost. Od namonotování o dobíjení nevím. Funguje to spolehlivě. Jen musí být v pořádku rotor, stator a uhlíky. Ale to plati i pro origo dvoucívku. To originální dvoucívkový relé málokdo umí seřídit a navíc jde o mechanickou součástku, opalují se tomu kontakty, tím se částečně mění regulace. Na to jsem neměl nervy.
 
 
Datum: 04. února 2018 17:45
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel19344    
Čau Seso nevíš kdy budete mít potah sedla na mustanga na spony? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2018 14:51
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel19347    
Dík.
 
 
Datum: 05. února 2018 14:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku do 14 dnu,,, na tuty ale nevim kdy budou presne a tak je zatim nezobrazuji v kramku .-) sesa
 
 
Datum: 04. února 2018 22:25
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19329    
zdar mozte mi niekto uz solidne poradit ked ste lakovali niekto kompresorom svoju jawku 50 stacil by kompresor s 24l vzdusnikom -https://www.mall.sk/kompresory/scheppach-hc-24?gclid=EAIaIQobChMI3-Htq9CM2QIVi-cbCh3myg3FEAAYAiAAEgJWUvD_BwE DAKUJEM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2018 18:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19348    
Známej co mi stříkal měl cca 80L nějaký polodomádo s vosíma hnízdama z náklaďáku tlačený nějakym většim kompresorem,motor nic moc výkon,ale na jedno natlačení nádoby jsme nastříkali vše jednou vrstvou. Brácha má dvouválcovej a tam objem nevim,nádoba je metr možná metr dvacet dlouhá a tak 60 - 70 široká. Takový prase. To je masakr :-)
 
 
Datum: 06. února 2018 18:50
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19329    
len som chcel poradit ak ste niekto doma striekali fichtla tak akym kompresorom proste poradit....
 
 
Datum: 06. února 2018 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19348    
V přízpěvku níže ti napsaly,že kompresor pujde furt,nebude vypínat,ať pořídíš aspoň 50L. Co ti na tom nestačilo? Než kupovat kompresor tak bych to snad dal někomu udělat ....
 
 
Datum: 06. února 2018 8:48
 
 
 
 
Jméno: 5021      IP: uživatel19342    
Ahoj mám problém s 21 sport. Kdykoliv přidám plyn tak to je jakobych ten plyn dal na max. Možná že je něco s lankem ale to fakt nevím, zatím se v tom moc nevyznám. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2018 13:24
 
 
 
 
Jméno: 5021      IP: uživatel19346    
No je pravda že než mi ho děda dal tak se na něm moc nepracovalo ale jezdil v phohodě. Možná by to mohlo být nějakým šroubem uvolněným nevím. Každopádně díky za rady
 
 
Datum: 05. února 2018 13:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19343    
Zkontroluj zda nezadrhává lanko. Pokud ne,tak bych zkontroloval karburátor,zda není přicpaná volnoběžná tryska. To jsou dvě jasný věci kterejma začneš. Těma vyloučíš zda to někde přisává faleš. Pokud to přisává tak bude chtít přetěsnit karbec,koleno,možná i válec,eventuelně i bloky či výměna gufer... takže napřed zkontroluj lanko a karbec,to je zadarmo a bez "práce".... je to nějakej pelech ze stodoly co 20 let nejel? A nebo motorka v běžném provozu? U stodolovýho pelechu to bude rovnou na přetěsnění všeho+gufera a třeba i něco víc,co je za ty leta už KO. Stodoláky většinou tahaj faleš a nebo olej :-D
 
 
Datum: 04. února 2018 14:48
 
 
 
 
Jméno: Zdenal      E-mail:      IP: uživatel19340    
Zdarec borci,mam dotaz. Poridil jsem fechtla prej v puvodnim stavu. Nejaky tukance tam jsou ale jinak dobry. Jediny co me zarazi je to ,ze nema na podsedlovem plechu napsano jawa 20. Musi to tam bejt? Nebo kdyz to tam neni tak je to nalakovano a ja sem nalitl :-( diky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2018 6:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19341    
Nespecifikuješ model ani rok. Všechny fichtly starý éry měli na plechách linky a nápis jawa (05,20,21). U modelů ke konci výroby to snad bylo taky nějak stříklý a nebo samolepka. Původní stav je širokej pojem,to že je motorka lakovaná neni nic proti původnímu stavu pokud na j05 neni narvanej zadní plech z j20 z roku 80 :-D to už původní stav neni. Uloženky v originálnim patinovém stavu již mnohonásobně narostly na ceně,to by si asi nikdo z nás nekoupil... takže počítej s tim že máš nějakej slušnej zachovalej kousek,ale nutně to nemusí být 100% origo...
 
 
Datum: 02. února 2018 6:46
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19339    
Ahoj, měl bych dotaz k seřízení Jawy 555. Dočetl sem se, že předstih má být 2,8 - 3,1mm a odtrh 0,45mm. Přijde mi to ale takový tupý. Má někdo zkušenost, že by pro tento model byly lepší jiný hodnoty? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2018 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19341    
Dám ti klasickou radu. Přidej předstih,projeď. Uber předstih,,projeď. Porovnej. Nastav to,co ti bude vyhovovat. Nemá význam se striktně držet nějaké pevné hodnoty. Čirou náhodou,pokud bys měl motor osazen například válcem a hlavou z j20-21 tak se předstih nastavuje pro j21. Stejně tak při použití hlavy z j21 na litinový válec. Tam razantně naroste kompresní poměr as předstihem bych se držel i dost pod 1,5mm před HU.
 
 
Datum: 02. února 2018 12:41
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19339    
Ještě doplním - jehla karburátoru je na třetím zářezu. Když ji dám na druhý, motor se dusí. Karburátor, tryska, kohoutek, vše čistý.
 
 
Datum: 01. února 2018 7:40
 
<  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 23:28:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu