Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec draci, jsem uplne bezmocnej, všude shaním nádrž na pařeza ale pouze v originální barvě a z linkama, chci dat na jeden slušný kouse, nadrže mám asi 4 ale bud přetrený nebo nemají držák na pršíčka, nemáte někdo moc pěknou ? můžeme vyměnit nebo by jsme se dohodli na ceně
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 10:37
 to ja nechci no, ja koupim pouze moc pěknou nádrž z linkama
Datum: 14. března 2010 10:37
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 mam takovou i s uchytama ale ma 3 tukance
Datum: 14. března 2010 8:10
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 já sem kupil pareza, dal sem zato 700, motor tam je z 05, ale jinak vse na pareza, zadni plech je s origo barvu, blatnik, ale nadrz je akorat pretrena
Datum: 13. března 2010 20:45
 já jsem měl nabarvenou původní avšak bez linek a pořád tekl kohoutek i když se koupilt nový a i když jsem ho zaletoval. Škoda že už toho pařeza nemám.
Datum: 13. března 2010 19:05
Jméno: Láďa
IP: uživatel6801
 Já zase sháním nějakou nádrž za slušnou cenu klidne v neoriginalnim laku, ale se všemi spodnimi uchyty
Datum: 13. března 2010 18:47
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Rikam ti..tak presne tuhle sem videl dneska rano na automotoburze tady v plzni..byla krasna,ale jelikoz pareza nemam tak sem si ji nak vic nevsimal
Datum: 13. března 2010 18:40
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
Posl.aktualizace: 15. března 2010 9:22
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nejsem odborník na vlastnosti magnetů, ale dá se říct že i u magnetů platí ono známé rčení ,,nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně,, což zjevně platí i pro magnety rotoru a jejich magneticitu  . Určitě jim vadí nevhodné skladování bez usměrnění magnetických siločar zkrtaeovací plechovou páskou) a kdovíco ještě...
Datum: 15. března 2010 9:22
 ty divej ja furt jaksi nechapu jak to je stou silou magneta ja sem mel za to že to je furt stejne že se to nejak nemeni sem slyšel o tom že se to dava nabudit atd prosimte vysvětliš mi to ja jeste uvidim kdybych mel čas na blbosti tak skusim neco vyrobit
Datum: 14. března 2010 21:07
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 To lukas - mechanický úpravy bez strojařského zázemí jsou naprd. Takže úpravy typu že se naroubuje jiné zapalko na pionýra mi přijde buď náročné, nebo i zrůdné, pokud jsou pak zásahy do skříně motoru (i takové úpravy jako řezání do karterů aby zapalko šlo dát jsem viděl). Proto vzniklo zapalko viz. http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm . Je to v podstatě ,,tyristorová,, klasika co se často dává na pionýra s tím rozdílem že vstupní část snímání polohy kliky (náhrada kladívka) díky induktivnímu snímači se značně zjednodušila. V posledí verzi mám na vstupu od pólu (nebo trafa) paralelně transil, abych chránil tyristor proti špičkám. Nemám to ale otestované, bo to bylo právě na kejvačku a jak jsem psal tam tyhle věci na našlápnutí nefungujou, tak jsem to hodil do šuplíku To Light CDI má jen nevýhodu že se musí ze statoru vyřezat čep kladívka a držák vačky. Takže se tím zničí.. Co se týká zapojení.. tišťák je tak jednoduchej, že se dá vyškrábat i nožem do tišťáku. Při pečlivé práci, nových součástkách a silném magnetu rotoru to musí makat na první zapojení. Neumím si představit co by tam mohlo zlobit  . Hybrida babeta s indukčním snímačem bych nedělal. Kdoví jak by si to spolu rozumělo
Datum: 14. března 2010 18:42
 no chongu obdivuju tvoje romany co pišeš na fk a mysliš že to zapalovani bude stat za to nebo to bude nejake heblo mam namysli na pionyra me ted asi odešlo moje ale tak to spravim ja mam spolehlive zapalko sem tam updl dratek bo sem se oto nestaral a spravoval na rychlo tak se mi to vymstilo ale posledni dobou toužim po nejakem bezkontaktu prymyslim ze asi predelam z babety jelikož pochybuju o tom že bych sestrojil to tvoje jak mas navod asi bych nesehnal vsechny součastky ale už mam snimač mysliš kdybych sehnal nejaky ten magnet s cd mechaniky a napojil to na tyristor a indučku z babety nebo bych musel cely stator a rotor
Datum: 14. března 2010 17:36
 súhlasím s chongom i ja som si staval tyristorové zapaľovanie s kladivkom a slúži už pár mesiacov k maximálnej spokojnosti motorka stojí vonku na mraze. Tým bez kontaktovým doma zbastlením zapalkam len toľko že pokiaľ to robí skúsený elektroník a nieje to dostatočné overené neznamená to že je to hyper super preto sa radšej držím 100 rokami overeným kladivkovým prerušovačom samozrejme pokiaľ to je už nejaké vape tak to je už o inom
Datum: 14. března 2010 11:05
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Podle fotek soudím že se jedná o klasické CDI s transformátorem doplněné pouze světelnou závorou. Trochu se pozastavuji nad řemeslným zpracováním, protože to je prostě hnus... a vzhledem k mým letitým zkušenostem vím že platí ,,jak to vypadá tak to funguje,, a za tohle bych nedal ani zlámanou grešli. Docela mě zaujalo video s kejvačkou. Škoda že jsi nám neukázal jak se to startuje když, jak tvrdíš, je to bez baterky. Momentálně totiž elektronické zapalko na kejvu vyvíjím a vím že je tam jeden zcela zásadní problém. Totiž na rozdíl od pionýra se tam startuje startovacím segmentem který se zasouvá do koše spojky. To má jeden neblahý důsledek že je našlapování zpřevodováno do pomala směrem na kliku. Takže při našlapování se klika otáčí pomalu a nejde našlápnou, aby se vyrobilo dost energie na start startpákou. Ano lze to roztlačit, ale tím už konstrukce ztrácí svůj půvab. Zkrátka co funguje na pionýru už tak dobře nefunguje na kejvě. Na čytřpólovém statoru se mi podařilo startovací pákou vyloudit tak 4V a to ještě bez zátěže. Další tvůj problém je infrazávora. Potíž je v tom, že infrazávora, nebo jakákoli světelná závora je citlivá na znečištění. Když se podíváš k zapalku kdejakého pionýra, nebo i větší jawky, tak uvidíš poměrně dost špíny, mastnoty a prachu. To kladívkové zapojení je spolehlivější v takových pracovních podmínkách. Jediný bezkontakt který má smysl je hallovo čidlo, nebo indukční snímání. Indukční snímání však v malých otáčkách startu kejvačky také efektivně nefunguje, takže zbývá jen hall a kladívko. Vím že je to tvoje know-how, ale poděl se o řešení napájení infrazávory. Docela by mě zajímal způsob napájení a stabilizace pracovních podmínek. Dost by to vypovídalo o spolehlivosti zařízení.
Datum: 14. března 2010 10:35
Jméno: Láďa
IP: uživatel6801
 Tohle si doma udělám za pár hodin sám a za třetinovou cenu
Datum: 13. března 2010 18:45
 zdarec mam špatní pouzdra u jawy na předních tlumyčích a chcu je vyměnit,ale mě nejdou vytahnout soutam uplně na tvrdo.dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 19:05
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Tady moje icq:449917496 nebo skype:mare_bode pridej me ja ti to nak popisu...
Datum: 13. března 2010 19:05
 jawa 21
Datum: 13. března 2010 18:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jaka jawa?pionyr?
Datum: 13. března 2010 18:41
 hosi jakse jmenuje Cz 175 s oddelenym mazanim. Presne!!! diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 13:15
 a vubec, je to proste olejovej primaz
Datum: 14. března 2010 13:15
 JAWA má oilmaster a ČZ má posilube jo a jen pro zajímavost jak se to posilube čte? normalně posilube?
Datum: 14. března 2010 10:04
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 čz má posilube
Datum: 14. března 2010 0:11
 u čz je to posilube...mám origo nálepku na nádržce s olejem
Datum: 13. března 2010 23:40
 Tak sorry spletl jsem se  ale stejně každý tomu říká jinak...
Datum: 13. března 2010 22:15
 jj ale stejne se pouziva spis oznaceni Oilmaster pro obe znacky motorek. Posilube je takovy divny. jinak je to oznaceni za typem .01 jak rika Ondra jinak bez oddelenyho mazani to bylo oznaceni .00
Datum: 13. března 2010 21:37
 karlos ma pravdu, prece Jawa Californian Oilmaster (362)...
Datum: 13. března 2010 21:08
Jméno: ondra
IP: uživatel1553
 myslim ze jeto 175/477,01
Datum: 13. března 2010 20:47
 boocher: ne prave ze obracene JAWA mela Oilmaster a ČZ mela Posilube
Datum: 13. března 2010 20:40
 Pokud vím tak čezety byly oilmastery... Posilube byly jawy
Datum: 13. března 2010 20:21
 a jen opravim - neni to oilmaster ale ČZ pro to mela vlastni nazev - Posiluble...
Datum: 13. března 2010 20:19
 čz 175/477
Datum: 13. března 2010 19:44
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Na 99% si myslim ze to je ten oilmaster.Jestlise pletu tak mi opravte
Datum: 13. března 2010 17:47
Jméno: komin
IP: uživatel7128
 cc lidi muzu se zeptat cim to je ze jednicka jede jak das a tahne!a dvojka uplne vubec nejede!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 11:15
 NO jestli jedničká táhne nirml a dvojka hůř než normál a na trojku se nedá ani jet tak je nejspíš výbrus v háji .už to prostě netěsní a tím pádem už to na 2 a 3ku neutáhne
Datum: 14. března 2010 11:15
 jestli si delal GO motoru muzou byt prehozeny kolecka...sani vycistit vycistit cely karbec,pořadne sladeny predstih
Datum: 14. března 2010 10:22
Jméno: radek1212
IP: uživatel368
 Mozna tam kopes rovnou trojku skus mezi tim najit este jeden kvalt
Datum: 13. března 2010 22:41
 zkus trochu doladit předstih mě to moc nejelo na trojku a jak jsem si dle oka nastavil předstih tak je vše ok ale može to být i v něčem jiném třeba filtr sání apod.
Datum: 13. března 2010 19:08
 Řiká se tomu Pionýr.. Jestli ti to vadí kup silnější nebo menší kolečko/větší rozetu
Datum: 13. března 2010 18:24
Jméno: ondras
IP: uživatel4167
 Zdarec draci nevíte náhodou co všechno musím mít ve fechtlovi jako povinná výbava(lékarnička atd....)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 0:27
 Já mam origo lékarničku všechno je tak X let prošlí
Datum: 04. dubna 2010 0:27
Jméno: ondras
IP: uživatel4167
 ok......ok......
Datum: 14. března 2010 10:31
 POZOR, žárovky už dnes mít nemusíte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je to teď nová vyhláška!!!!!!
Datum: 14. března 2010 8:15
 jo já taky nemám orifoš lékárnu tu červenou,ale je v takej modrej kapse.....
Datum: 13. března 2010 19:23
 já mám lekrničku z kola.  taková zelená kapsa a v tom pár obvazů a různé kravinky...
Datum: 13. března 2010 19:22
 já mám normal šroubovák,svíčák,pár svíček,olej,klíče,tam v tom boxu kde je lékárna....
Datum: 13. března 2010 19:20
Datum: 13. března 2010 19:09
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Muzes tam vozit sroubovak...tohle dela dost lidi.-)
Datum: 13. března 2010 17:52
Jméno: ondras
IP: uživatel4167
 ešte jeden dotaz možná trochu blbý ale víte jak jsou ty 2 díry u tachometru jak je svetlo v parabole a tama mají vest lanka možu tam vozit šrubovák???
Datum: 13. března 2010 17:37
 Lékárnička,do každého světla jedna náhradní žárovka a nářadí potřebné pro výměnu žárovky...
Datum: 13. března 2010 17:24
 čao hoší ted si asi reknete ze sem vul ale nejak sem mimo.. v predni vidlici maji byt dve silonova pouzdra ale ja sem tam mel jen jedno v kazde mel sem navod na rozdelani atd z internetu a byl to navod na neurcenej typ.. ja mam jawu 555 a mozna u 555ky je jen jedno v kazde trubce nevite nekdo jak to tam je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 22:45
 jjo je to 16 cm ale nevedle sme jestli aji u 555ky tak diky moc
Datum: 13. března 2010 22:45
Jméno: Láďa
IP: uživatel6801
 U 555 jsou v každé vydlici dvě. Jendo hned u kraje a druhe se mi zdá že 16cm hluboko někde to mám napsaný, ale už nevim kde mylsim že to bylo tech 16. Sám mám 555 vím o čem mluvím
Datum: 13. března 2010 18:51
Jméno: Láďa
IP: uživatel6801
 Zdar draci, jak Vám to jezdí bez tlumiče jenom s kolenem ? Ztratí to na výkonu nebo naopak vam to jezdí líp ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 7:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ked sem nemel vejfuk tak sem navaril na koleno tlumic z hikona a delalo to mensi kraval jenze vykonem uplne jinde...Dokonce ani jednicka nesla na zadni...
Datum: 14. března 2010 7:36
 mě to třeba bez výfuku nenastartovalo kámošoj na první pokud,s výfukem mu to ani neškrtlo...
Datum: 13. března 2010 19:22
 tk jak komu mě to jede dobře ale kámošovi to moc netáhne. Bez výfuku se ten motor špatně vyplachuje ale jak kterému motoru
Datum: 13. března 2010 19:06
Jméno: Láďa
IP: uživatel6801
 Ok díky nevymejšlím blbosti ja totiž tam hodil jenom koleno na odskoušení motoru po častečne GO (loziska, gufera, petesneni a spojka) Už jen válec na výbrus. Ale šlo mi o to, že to bylo slabé jen s tim kolenem. Nemělo to skoro žadnou sílu, slušne to jezdilo když sem to vytáčel uplně na max a to u motoru po zajetem novem vubrusu nemusím z jednicky jen lehce na rozjezd a hned na dvojku, kterou už musim vytočit na max, ale abych musel vytáčet jendičku na max aby mi dvojka zabrala tak to mě zarazilo. Je možne že valec je už zaoblenej tak to jede blbe, ale skusim jeste pred vybrusem tam hodit vyfuk a uvdim jeslti to nahodí na výkonu
Datum: 13. března 2010 18:43
 aha už tam je. Ona mě před chvílí nešla spustit tak jsem myslel že ji smazali
Datum: 13. března 2010 17:52
 boocheer: ta animace tam je .. hned navrchu je tam napsane kliknutim zobrazite animaci v druhem okne nebo tak nejak je to zajimvy ..
Datum: 13. března 2010 17:37
 http://www.jawa-50.cz/clanek/teorie-princip-rezonancniho-vyfuku-ladeneho-expanzni-komora.html Funguje to nějak takto.Ale ta animace tam bohužel už neni
Datum: 13. března 2010 17:33
 Ten výfuk je tam u dvoutaktů důležitý... Jsou vyrobené pro optimální výkon. Někde byla animace jak funguje ten výfuk u 2T. Skusím se po tom podívat. Jinak bez toho výfuku mi to jede blbě a to o dost
Datum: 13. března 2010 17:28
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Presne jak rika Napster... Nevymyslejte nesmysly a dejte si tam original vycisteny vufuk. Pochybuju, ze jste chytrejsi nez konstrukteri.
Datum: 13. března 2010 17:25
 Když máte ty výfuky zasraný, tak se nedivte, že vám to bez nich jede líp...
Datum: 13. března 2010 17:23
 čao ja sem jezdil nejakou dobu aji bez kolena a zda se mi ze to jede lip jak s nejakym tlumicem a kolenama  ale pak me malem dali sousedi do drzky tak sem radsi sehnal vejfuk .. ma to vetsi odpichy ale maximalku to mam mensi apson u me
Datum: 13. března 2010 17:19
 zdravim nevedel bi nekdo jak mam slisovat klikovou hridel a vivazit ji predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 18:52
Jméno: Láďa
IP: uživatel6801
 Mega Motocykl v Dobré to dělá za 1000,- repase a 500,- oprava.
Datum: 13. března 2010 18:52
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 teda záleži kam jí dáš  u nás to stojí 800
Datum: 13. března 2010 17:15
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Doma to neuděláš dej to do mototechny tam tí jí za 800 zrepasujou
Datum: 13. března 2010 17:15
Jméno: Cekop
IP: uživatel5299
 Zdarec draci co si o tomhle myslíte má to cenu kupovat, mně se nezdá, že by to byla tak strašná cena, co myslíte vy radši si nechám poradit, díky za jakékoliv odpovědi!
http://www.aukro.cz/item957962452_jawa_21_kompletni_pojizdna_pekna_mrkni.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2010 20:08
 No, za +řéé je OK ale podle mě se ta cena ještě na ty 2tis vyšplhá protože vypadá pěkně...
Datum: 15. března 2010 20:08
 jo jo franky to je řeč jenomže dnes je doba kdy se lidi divaji na to jak moc je vybledly lak a tkove hovadiny
Datum: 13. března 2010 22:20
 Tak jestli od známého tak coby ne... Já jsem měl Jawu 21 po generálce motoru z platnýma papírama a novým lakem zadarmo od souseda a k tomu 3 bedny dílů... Ale ta cena 1500 je dobrá,jdi do něj pokud ho chceš
Datum: 13. března 2010 20:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já sehnal typ 05 r.v. 65 vč. papírů za 1000 kč. Ale záleží, jestli toho fíka chceš na ježdění po vesnici a po lese, nebo na díly. Pokud na díly, tka se koukni na int. servery, seženeš hodně věcí za málo peněz.
Datum: 13. března 2010 20:30
 jo přesně jak říká boocher...tohle prostě ber,je to super cena,za takovýho pěknýho fíka,na začátky ti bohatě stačí
Datum: 13. března 2010 19:43
 Jinak pokud bych ho chtěl tak bych ho na 100% Bral... 1500 Je taková zlatá střední cena a ten pionýr je celkem pěkný
Datum: 13. března 2010 19:40
 Láďa: 800 Stojí jenom funkční motor s funkčním karbecem
Datum: 13. března 2010 19:39
 ber to,to je dobrá cena,800 stovek je za tohle málo.když si představíš že jen nějakej motor stojí litra......ber to...
Datum: 13. března 2010 19:24
Jméno: Láďa
IP: uživatel6801
 Hmm Já bych to za tu cenu nebral ... Je to bez papírů to radši pridam pětikilo a mam i s papirama a to už se oplatí takovejdle "vrak" tak za ten bych vic jak 800 - 900 nedal
Datum: 13. března 2010 18:55
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Ber..neni spatne
Datum: 13. března 2010 17:44
 Taková standartní za tu cenu ani drahá ani levná, pokud to máš blízko bude to dobrej začátek
Datum: 13. března 2010 16:46
 zrar ,chlapi co říkáte na MZ 125 sm mate stím nějaké zkušenosti jako co se na tom nejvíc kazí atd . díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 20:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 13. března 2010 20:28
 Zdravím,dělám Generální,Střední i běžne opravy motoru značky jawa...20,21,23 pote ještě 250 panelky a sportky...mate-li někdo zájem urcite napiste doba opravy max.14dní pripade zajmu kontaktujte meil a poslu podrobne info. ma cena 50kč/hod
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2010 19:27
Jméno: martin
IP: uživatel7547
 říkam to bych musel videt
Datum: 15. března 2010 19:27
Jméno: martin
IP: uživatel7547
 Tak to bych koupil byt tebou novou....nevim rikam to bych musel videt
Datum: 14. března 2010 20:14
Jméno: martin
IP: uživatel7547
 to bych musel videt
Datum: 14. března 2010 20:08
Jméno: martin
IP: uživatel7547
 kartery vymenim a s klikou nevim co mas....
Datum: 14. března 2010 20:05
 PRO:borek...zanech mi zde meil nebo mi ho posli na muj meil nejak se urcite domluvime
Datum: 14. března 2010 10:17
 to si kazdy spravi ale zacatecnici maji treba problemy tak jim chci pomoci...me jde jenom o to aby se tito stare stoje udrzely na svete...
Datum: 14. března 2010 10:15
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to bi sme si asi kazdy mohli takto napisat ze opravujem toto a toto sak to si kazdy spravy sam no ne?
Datum: 13. března 2010 22:36
Jméno: DK
IP: uživatel5299
 Kolik ti prosímtě je?, typuju, že zas někdo mladej co?
Datum: 13. března 2010 16:32
 Prosim všechny co mohou pomoci mam doma a renovuju jawičku 250/353 serii04 a rešim valec.potrebuju poradit jestli tu vipalovaci barvu mam koupit ve spreji nebo v pixli.nebo jesli mate nekdo nejaké skušenosti poradte předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 16:53
Jméno: Miarka
IP: uživatel8949
 černá vypalovačka ve spreji je super - ale na teplotu 700 C
Datum: 14. března 2010 16:53
 zdravim,mam skusenost se sprejem...ŠPATNO skus pixli xD
Datum: 13. března 2010 15:51
 Čau draci je dobrej olej do převodovky.MOGUL převodový olej 80W ?Je ne řitší když dám tak to bude už moc a 90 je zas hustější tak sme to viděl na tu 80...........
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 20:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Radši tam dej tu 80. Je to lepší. spojka, když klouže na spojkovém košil má ráda radši řidičí oej. hustý má větší viskozitu a nemaže tak dobře.
Datum: 13. března 2010 20:24
Jméno: Karel
IP: uživatel8530
 Zdar hošani, mam dotaz, v čem by mohl být problem-mam jawu 585-všechno šlape jak má, do fajfky jde proud ale ve svíčce to nehodí ani jiskřičku, pokaždý to hodilo 2krát jiskru a pak už nic, nevíte kde by mohl bejt problem?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 16:56
Jméno: Miarka
IP: uživatel8949
 Vyměnit nejdříve fajfku, potom svíčku, potom cívku. Za předpokladu, že kladívka a předstih je seřízený
Datum: 14. března 2010 16:56
 nevim jak je to u tyhle motorky,ale nemohl by to bejt odtrh?me u cizy taky de proud do fajfky,me to kopne ale jiskra zadna,kdyz sem si hral s odtrhem tak to pak byla jiskra,ze stacilo jenom rukou zmacknout startovacku a jiskry byly krasny
Datum: 13. března 2010 14:14
 Zdravím. Prosimvás je pravda že nové hlavy,ktreré se ted vyrábejí na pincky. (takže neoriginální) nějak snižují výkon? Kamarádi mi říkají že to má o trochu větší spalovací prostor a díky tomu menší kompresi a pak že je to z horšího materiálu než originální hlava a tím to zhoršuje výplach a víc se na tom usazuje karbon... Co si o tom myslíte? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 20:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 1) proč shánět nové hlavy, koukni na motoinzerci- tam jich máš plno 2) materiál- hliník, podle mě by měla kvalitka být stejná 3) větší spal. prostor- menší komprese- dej ji nějakýmu soustružníkovi, sníží ti ji 4) výplach spal. prosotru- záleží na povrchu hlavy. Dej si na vrtačku kotouč s ocel. štětinkami a máš hlavu jemnou, jako dětská prdýlka, takže s výplachem není problém. Snad jsem na nic nezapomněl.
Datum: 13. března 2010 20:21
 cau moje new stranka mam ju teprvé 15 min
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 14:46
 Vždyť tam máš hovno s mákem tak se moc nevytahuj ty blbečku!!!
Datum: 14. března 2010 14:46
 hej hochu to musší trochu promakat ty tu dáš stránky na kterých nic nemáš ? Trochu nenormální ne. Já je mám od listopadu http://www.jawa-21.webnode.cz
Datum: 13. března 2010 16:01
 dyt tam zatim nic nemas,odkaz sem dej az bude stranka zaplnena..jenom takova rada-nekopiruj z jinych stranek..to pak nema smysl,mit webovky za 5 minut,stylem ctrl+c,ctrl+v...ja mam treba stranky o moji prestavbe+neco z historie,co sem sam naskenoval... http://www.cz-cross.iprostor.cz
Datum: 13. března 2010 12:55
 jawasport.webnode.cz/
Datum: 13. března 2010 12:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Posl.aktualizace: 16. března 2010 11:13
Jméno: Staniskav
IP: uživatel3477
 mš se o taky stalo kdyz jsem jel na fichtl prclo to a svicka venku ... normalne se me vysroubovala natocil jsem ju tam a OK
Datum: 16. března 2010 11:13
 to uz se mi taky prihodilo - hlava se spatnym zavitem, svice dotahovana za tepla (takze zas zavit v pytli) a pak to bud ztrati kompresi nebo ta svice vylitne...osobne se mi to stalo kdyz jsem jel na strycovy 20 v noci, pak rana jak kdyby neco strelillo do predniho blatniku a tma, ticho...dotlacil jsem a zjistil jsem ze svice odletela a hlava se strzenym zavitem...pomohl tekutej kov a znovu vysoustruzeni zavitu...
Datum: 13. března 2010 13:20
 me se to taky stalo na mustafovi...mel sem tam uz docela spatnej zavit,takze proste svicka vyjela z hlavy...
Datum: 13. března 2010 12:52
 kamosovi to pry udelalo primo na pincku.. eana jak svine pry
Datum: 13. března 2010 12:08
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jednoduse muze se to stat treba i u auta a je to zpusobeno tim ze je malo dotahla a tim tlakem co ten motor vyvine kompresi vystreli a veme
sebu i zavit v hlave
Datum: 13. března 2010 12:05
 to byla rána,ale nechápu jak mu to mohlo vyletět?
Datum: 13. března 2010 11:46
 kurna to byla prda... Jak mu ta svíčka mohla vystřelit?
Datum: 13. března 2010 11:46
 Zdarec, chtěl bych si nachromovat ráfky u kol na mustafovi a nevim čim je to nejlepší.. PS nemusí to bejt zrovna nejdražší způsob.. Nemáte s tim někdo zkušenosti? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 12:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ráfky se nevyplatí nechávat pochromovat... většinou se dávaj repliky
Datum: 13. března 2010 12:27
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 leda to dat fakt na chrom kdys si kopupis ty radoby chromove spreje tak to je jako kdyby si to namatlal stribrenkou
Datum: 13. března 2010 11:18
 Zdravím,mám 250 jawu sportku a normalne ji nastartuji na volnobeh vse ok,ale pote pridam ctvrt plynu a jako jaks taks v klidu a pak otocim vice plyne a zacne se mi to dusit...poradte pls cim to muze byt...predstih sestelovany karbec cisty svicka nova kladivko nove...vysokonapetovy drat z indukcni civky novy fajfka taky nova muze to byt indukcni civkou???dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 10:18
 diky za rady...bylo to tesnenim mezi karburatorem a valcem diky moc
Datum: 14. března 2010 10:18
 mel jsem motor na tomto stroji a delal mi to same,ale nemenil jsem zapalovani,indukcni civku,karburator takze zavada musí byt v tehlech trech soucastach skusim vymenit jeste to tesneni a cely karburator popripade indukcni civku,nepomuze li toto tak zavada je v zapalovani ale jinak diky za rady
Datum: 13. března 2010 15:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 L.-> stalo se mi to u 3 stroju 1- jawa 250/353, 2- jawa babetta 207, 3- jawa pionyr 555 a u vsech trech to na volnobeh slapalo jako hodinky ale jak se pridal plyn zacaly se dusit u vsech 3 to vyresilo tesneni takze tato zavada mozna je
Datum: 13. března 2010 14:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli motor startuje a má pravidelný chod na volnoběh, tak falešný vzduch nepřisává. Může být poucpaná, poškozená nebo nevhodná hlavní tryska. Podívej se na vzduchový filtr jestli není silně znečištěný nebo vlhký, ale občas se stává, že to někomu nasaje kus hadru nebo igelitu, který mívá pod sedlem, a potom to také nejde vytočit. Indukční cívkou to může být také, na konci kabelu, když sundáš fajfku to musí hodit silnou modrou jiskru, je-li slabá fialová, něco není v pořádku. Případně zkus ještě vyměnit kondenzátor a zkontrolovat veškeré kontakty a dráty související se zapalováním. Také se stává, že je někdy opotřebovaná spínací skřínka, motor při vytáčení vynechává a problikává kontrolka dobíjení, když na klíček zatlačíš rukou, tak to jde normálně.
Datum: 13. března 2010 12:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pokud mas karburator sestelovany dobre tak jeste zkus vymenit tesneni karburatoru mezi motorem a karbecem je mozny ze ti to prisava vzduch
Datum: 13. března 2010 11:21
|



|