Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petr
IP: uživatel8632
 Čau všichni, mam takovej problém s mustangem, asi před týdnem sem ho vytáhl že se projedu, předtím sem sešteloval karburátor podle nějakého návodu co jsem našel na internetu( jehlu jsem dal na 2hý zářez ze zhora, volnoběžný šroub dotáhnout a o jeden a půl otočky zpět, plováková hladina OK) vytáhl jsem ho, 5krát jsem šlápnul s vyplou elektrikou, pak jsem jí zapl na po 3tí chytnul, blafal asi 2 vteřiny, a zase chcípnul a už nešel nastartovat ani na roztlačení, myslel jsem že je to svíčkou, koupil jsem novou a dneska jsem to chtěl znovu vyzkoušel, ještě jsem vyčistil trysky. Nakopával jsem to, tlačil asi kilometr, nechytnul. Ještě jsem zapoměl dodat, že je to asi měsíc s novýma pístníma kroužkama, od té doby najeto asi 100km....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 20:11
Jméno: stepi5
IP: uživatel8634
 něco podobného se mi taky stalo a nakonec jsem přišel na to, že u cívky byl studeňák, tak jsem to přepájel a bylo to ok.
Datum: 01. února 2010 20:11
 což vo to svíčka ta OK asi bude,ale zapalovací kabel,a fajfka může být KO
Datum: 01. února 2010 20:08
Jméno: Petr
IP: uživatel8632
 OK. zejtra vyzkouším, ale jelikož je svíčka uplně nová, řekl bych že funguje..
Datum: 01. února 2010 20:07
 normal dej svíčku do fajfky,opři ji o hlavu a šlápni na nakopavačku...koukej na svíčku estli ti dává iskru,jednoduché ako facka
Datum: 01. února 2010 19:56
Jméno: Petr
IP: uživatel8632
 Když jsem jí vyndal, byla mokrá...předstih by měl být také ok..nevim jak poznam jestli dává jiskru....a u cívky jsem si všiml že byl utrhlej červenej drátek od jedné té namotané cívky k druhé, to jsem připájel, stejně ta motorka nejela
Datum: 01. února 2010 19:55
 do tejhle zimy kup n15.dává ti jiskru svíčka?
Datum: 01. února 2010 19:48
Jméno: fns
IP: uživatel8633
 co zkusit předstih?? nebo civka?? je aspon mokra svicka, kdyz ji vytahnes??
Datum: 01. února 2010 19:43
Jméno: Petr
IP: uživatel8632
 svíčku jsem koupil brisk N14C. Domnívám se že je to teplá, tak by měla chytat dobře...
Datum: 01. února 2010 19:39
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 Čau, potřebuji radu. Mám motor z pionýra, nove po go a predstih jsem na stavin na 1,6mm a odtrh na 0,45mm. Benzin jde do karburatoru dobře, z karburátoru jsou trisky nové takze by mel jit také dobře.Pionýr chytne, a v nizkých otáčkách je v pohode, ale jak mile jde motor do vysich otaček motor zhasne(dusi se). Jak mám nastavit prestih a odtrh tak aby vse bylo vpořádku.Předem dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 16:09
Jméno: caffe
IP: uživatel8657
 dej předstih 3 mm, odtrh 0,4 a podívej se, jestli ti včas otvírá jehlový ventil, sundej filtr a podívej se jestli ti při akceleraci nelítá benzín ze vzducové trysky, pokud ano, jde tam moc benzínu a máš nejspíše potopený plovák, pokud ne jde tam málo benzínu a vzduhu moc, mrkni na plovák a jehlový ventil, něvo tam bude, pak se podívej ještě na jakém zářezu máš jehlu, když to nepomůže, tak vyčisti celý karburátor..
Datum: 03. února 2010 16:09
 Ide ti tam málo vzduchu, pýta si viac, skús dať preč filter, a nastav hladinu
Datum: 03. února 2010 10:49
Jméno: standa
IP: uživatel7194
 zvedni hladinu v plovákovce.......
Datum: 02. února 2010 10:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 piš na email phozman@seznam.cz
Datum: 01. února 2010 21:14
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 Pajo dej mi na tebe icq prosim.
Datum: 01. února 2010 21:01
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 Normálně nastartuju motor a dam tak do pulky plyn max....pak to najednou jakoby chcipne...a jakmile to zase spadne na nizke otacky tak to jakoby zas chytne...nevim jak lepe to popsat. Prijde mi jak kdyby se to ve vysokejch tazkach ta svicka zalila benzinem
Datum: 01. února 2010 20:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 honza: on při vižšších otáčkách vynechává nebo se souvisle bez škytnutí dusí?než spadně na nižší a tam se zas chytne? zkus to nějak vysvětlit
Datum: 01. února 2010 20:32
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 moony:jj hned to zas hytne ale benzinu je tam dost zkousel sem drzet cupovák
dachl21: to teda abych mel pevný nervy co?  ...ok diky za radu
paja: to už jsem zkousel a nic 
Diky za rady...zkusim jeste odtrh na 0,3mm a když to nepomuže dám na radu dachla21
Datum: 01. února 2010 20:26
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zkoušel jsi jet a držet " cupovák"? ja bych tipoval na nízkou hladinu v plovákovce
Datum: 01. února 2010 19:56
 to musíš zajed,tak 250 kilaku fakt pomaličku po rovinkách po těch 500 už jezdi trochu víc s plynem a po 900 už jezdi na plno...
Datum: 01. února 2010 19:51
 dusí se, to jako, když ho dáš do otáček, tak chcípá a po ubrání plynu se zase chytne? Mi to spíš příjde přece jenom na něco od benzínu.
Datum: 01. února 2010 19:49
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 kondenzátor je nový a výbrus je tak taky nově ( C ). A jak dlouho to tak potrvá to dušení?
Datum: 01. února 2010 19:43
 mas novej kondenzator ?
Datum: 01. února 2010 19:39
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud to je kompletní GO i s výbrusem tak je to jasné. Pokud výbrus není, tak nevím. To samé mě dělá teďka babetta. Jenomže přidám je trochu plyn a hned chcípne. To už výbrusem nebude.
Datum: 01. února 2010 19:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
Posl.aktualizace: 01. února 2010 23:30
 250 kejvacky byly do roku 1955 s motorem o vykonu 6,7kw, od roku 1955 byl vykon zvysen na 8,8kw, takze rok 1955 byl zlomovy...takze to muze byt tak i tak...
Datum: 01. února 2010 23:30
 Nejspíš to bude těch 9Kw jak řikas. 9 koní by byla blbost,na štítku u řz 175/450 jsem měl 10 koní.kdoví jestli ne i 10.5  tak nějak
Datum: 01. února 2010 21:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Myslím 9 kw. to jsou ještě kejvačky s odkrytým karbecem. teďka nevím jestli 9 koní nebo 9 kw!
Datum: 01. února 2010 19:01
Jméno: jawkac
IP: uživatel3956
 zdar vsicky,chci se optat jak se pohybujou papiry na mustanga,jakou maj cenu pokud bych je chtel prodat,dikec moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2010 14:59
Jméno: Petr
IP: uživatel8664
 moony- to sem si toho ale nevšiml já, protože bych ho za 500Kč koupil na 100%
Datum: 04. února 2010 14:59
 vloni jsem se pokoušel prodat 21 v docela slušným stavu s papírama a STK na 2 roky. Nikdo to nechtěl ani za 500. Nakonec sem se nasral a odhlásil to. Zajímavé, že na tenhle Pionýr bez papírů byli
nakonec 4 zájemci a nejvyšší nabídka byla za litr. Divnej svět...
Datum: 01. února 2010 19:55
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kamos prodal na pionyra za 200 Kc a koupil pionyra s papirama za 500 Kc
Datum: 01. února 2010 19:23
Jméno: Petr
IP: uživatel8632
 Kdybys je chtěl prodat, tak bych je mohl koupit tak za 700Kč, myslim si že je to optimální cena....
Datum: 01. února 2010 19:14
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 2000 ? tolik zas ne.max 1000. já mužu mět za 2500 celýho mustafa na papírech
Datum: 01. února 2010 18:29
 Joo taky shánim, někdo chce za ně klidně 2000 jindy seženeš se štěstim za 50é chce ae to ptát
Datum: 01. února 2010 18:18
 čus Draci žádám o rodu!Je mi 15 a chci yamahu xt 600 nebo Dr 600 myslíte že to je dobrej nápad?a na co bych si měl třeba dávat bacha je to přestup s jawy 250,Dík každou radu uvítám at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2010 12:08
Jméno: standa
IP: uživatel7194
 a zrovna tyhle jmenovany DR a XT nejsou zase nejak extra ostrý......ale prestup z kejvacky na velkej jednobuch........no mozna by to chtelo neco mezi.......treba nejaky DR350........
Datum: 02. února 2010 12:08
Jméno: standa
IP: uživatel7194
Datum: 02. února 2010 12:06
 tak na to sedni vyval tomu pořádně a uvidíš jestli budeš mít plné ruce práce.tohle nejsou stroje u kterých musíš držet plný.abys to uměl vůbec nastartovat.neblbni a dospěj ve zdraví do doby až na to budeš mít.
Datum: 02. února 2010 8:26
 maro, si delas prdel ne?  vazim 65kg (diky bohu, uz sem pribral  ) meri 185 a fichtla zvednu (ze zeme) jednou rukou... radusi, ty moc neblbni... sestikilo je fakt extrem...
Datum: 01. února 2010 22:44
 600 ccm pro 15 letýho kluka to je trochu moc si radči zůstaň u 250 nebo si kup třeba jawu 350 když chceš něco silnějšího
Datum: 01. února 2010 22:13
 To kecáš  Vždyt já jsem zvedl položenýho fíka v 9 letech
Datum: 01. února 2010 21:33
 tvl neříkej že nezvedneš fíka  ,se dá zvednout aj jednou rukou
Datum: 01. února 2010 19:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale ono na tom něco je. se svýma 65 kg přeci jen těžko zvednu něco, co má 75 kg
Datum: 01. února 2010 19:37
 Podle me ses blazen, me tet bude 18. Jezdim uz dlouho tak 5 let urcite, ted posledni dva roky na DR 125 najel sem na ni tak 14 000km. Na tu 600 bych si uz troufl ale na silnici a ne nekam do lesa atd. protoze to je tezka mrcha, do terenu potrebujes neco lehkyho. A taky tyhle 600 maj celkem slusnej ,,kroutak,, takze dokazou za ruce pekne potahat. Tak po pul hodine jezdeni po lese by si byl uplne vyrizenej. Zasadne ti ji nedoporucuju.
Datum: 01. února 2010 19:26
Datum: 01. února 2010 19:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kámoše otec nechal jezdit svýho syna na 350 bizonu po lese od té doby, co ji uzvedl...... Aby když ji položí, aby ji dokázal zvednout. Jsem zvědavej jak uzvedneš cca 200 kg motorku. Aby jsi začal posilovat. Já mám problém ve svých 16 letech zvednout fíka
Datum: 01. února 2010 19:05
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Seš blázen nebo co? ve tvém věku tak maximálně fichtla, sináka nebo něco normálního. Možná nějakou otevřenou 125 ale více ne. DR 600 nebo XT 600 seš blázen. Nejdříve se musíš naučit, jak se motorka ovládá, zvykat si na základy. Každej závodník začínal na malinkatých a slaboučkcýh motorkách..... Nemůžeš jezdit od mala na 600 ccm. Koukni to je, jako by mě dali do moto GP. Motorku řídit umím...... najezdil jsem těch 2000 km. Ale nemám základy závodění atd.
Datum: 01. února 2010 19:00
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to záleží na tobě co si koupíš,ja bych na tom taky klidně jezdil.mě je jedno na čem jezdím hlavně že to jede a obsah neřeším,to že se na tom vyflákáš to zas nic hroznýho není
Datum: 01. února 2010 18:31
 je to docela velkej skok,přece jenom ta jawka je slabá jk čaj... Na té Yamaze se párkrát vyválíš,párkrát si zaposiluješ zvedáním té motky
Datum: 01. února 2010 18:21
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 další dárce orgánů!!!
Datum: 01. února 2010 18:21
 Zdravim opravuju vase stroje kdyby nekomu nejel stroj staci napsat a dovest ke me a opravim jawy čz atd. muzu vam upravit i motor na vetsi vykon co kdo by chtel staci se domluvit muzu udelat i renovaci vaseho milacka kdyztak piste na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 19:52
 opravte si to doma sami,přece to nepošlete neznámému člověku..aneb co si sám neuděláš to nemáš...
Datum: 01. února 2010 19:52
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel7575
 mno zajimalo co myslis pod pojmem upravim motor na vetsi výkon? mam na mysli treba u pionýra
Datum: 01. února 2010 19:14
Jméno: tomas
IP: uživatel7887
 a tady je nekdo vtipnej
Datum: 01. února 2010 18:54
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Jee Blatná to je kousek ode mě.Ale nemam zájem já si to řači dělám sám něž abycj to někomu svěřil.
Datum: 01. února 2010 18:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 aby to pak este nekdy jelo!!!
Datum: 01. února 2010 18:44
 Blatná jsou to jizni cechy u Strakonic
Datum: 01. února 2010 18:20
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 jo a odkud jsi?
Datum: 01. února 2010 18:08
Jméno: grisom
IP: uživatel8630
 zdar hoši kde seženu rotor na stadiona s11 v jižních čechách tady na krámku sem to nenašel a v mototechně to nemaj nebo jestli máte někdo ňákej odkaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 17:50
Datum: 01. února 2010 17:50
 www.aukro.cz
Datum: 01. února 2010 17:49
Jméno: sousedd
IP: uživatel8545
Posl.aktualizace: 01. února 2010 18:09
Jméno: centus
IP: uživatel2168
 Taky jsme to jeli .... celkem bylo 63 motorek.
Celkem brutus
Datum: 01. února 2010 18:09
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
Posl.aktualizace: 01. února 2010 21:39
 v dedine kde bydlim...... inak za 2000kc a je uplne origo ale nedelám reklamu
Datum: 01. února 2010 21:39
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 no asi jo  a ted mě zajímá jestli je tam někdo prodává
Datum: 01. února 2010 19:56
 aspon si to teda myslim  ale vypadá to na to
Datum: 01. února 2010 19:54
 ondrjawa : myslel v mojí dědině...upsal se o písmeno...
Datum: 01. února 2010 19:53
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jenco jako slovensky umím to umí každej čech  ale nevím co to znamená ? ,,v mojom denine " mohl by jsi mě to nejak prosimtě přeložit do češtiny ? 
neznamená to v mé dědině ? no a jestli je někdo prodává tak kolik za ně chce ?já sem akorát slyšel že v mototechně poskládají motor nějak za 6 tisíc ale to
bude nejspíš nějaká replika
Datum: 01. února 2010 18:42
 Chlapy,,, neverite tomu ze sa dá kupit este novy motor do pincika   dá sa  ja osobne v mojom denine vim o 4 takych motoru  a sú este zabalené
Datum: 01. února 2010 17:37
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 By me zajimalo kdo todle muže koupit?? :-O
Datum: 01. února 2010 17:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nebo slusnyho PitBika
Datum: 01. února 2010 17:02
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 za ty prachy by měl už starší krosku nebo enduro
Datum: 01. února 2010 15:59
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
Posl.aktualizace: 01. února 2010 15:07
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jo pujde to tam,je to tam i napsaný
Datum: 01. února 2010 15:07
 Zdar tak možná budu mit doklady na čz 125/453 a přemejšlel že bych koupil nějakej vrak (453) a dával bych to do kupy a na netu jsem různě koukal že na 125 dávaj motory z 175 a mohl bych tám dát třeba z 250/455 ? a byla by za to nějaká pokuta jaký stim máte skušenosti? A nebo bych rovnou mohl sehnat 250/455 nebo 175/450 a dát tam papíry ze 125 se to liší jen váhou motorů jinak mají stejné rozměry ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 20:09
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Já mám čz 125/473 a s motorem 250/475 a na první pohled je to skoro stejny vymaz cisla motoru a je to
Datum: 20. února 2010 20:09
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 no ani ne tak renovace jako razeni cisel na ram (VINko) podle TP ... tak aby byly vsechna cisla v rovine a stejne daleko od sebe... nabouchej to spatne
nebo se spatnyma mezerama a uvidis co ti na technicke krasneho reknou a mozna jeste opletacky s policajtama ..... mysli si ze je to sranda az to zacnes
delat humr prejde
Datum: 02. února 2010 20:38
 Ted jsem tě nějako nepochopil co dá jako práci to dělat? jako ty myslíš zrenovovat 125 a na motoru třeba ze 175 udělat GO nebo co jako myslíš? to je radost to dělat
Datum: 01. února 2010 21:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jak uz jsem tu nekolikrt zminoval je to strasny prace a sr*ni ... osobne uz jsem takle jednu motorku na papiry dostal a vim co to obnasi tet se mi
doma vali samotne TP na cz 125/476 a cz175/487 s tp chtel sjem to hodit na 125 papiry ale po zkusenosti s 1 moto se uz do toho poustet nebudu kvuly te praci
nehlede na to ze mam znameho a ten ma zrenovovanou ,,125/355'' je to normalne ram a vsechno z 125 akorat motor a vyfuky jsou z 250 355... a i nekteri borci
co vlastnily doma 353 to nepoznaly a myslely ze je to 125  lidi zase takovej prehled nemaj co je to za motor ....
Datum: 01. února 2010 21:08
 ne, klikovky jsou jine...
Datum: 01. února 2010 19:40
 Dannys proč by to jako nemělo jezdit?  každej není takovej trouba jako ty že si neumí nic opravit
a Marku klika ze 175 je stejná jak u 125? jestli jo tak to rovnou nemusim měnit ty věci jak si vypsal ale rovnou tam můžu dát motor ze 175 to vyjde na stejno ne?
Datum: 01. února 2010 18:07
 to dannys: NSR od suzi?spis od hondy,ne?
Datum: 01. února 2010 16:59
Jméno: Dannys
IP: uživatel4900
 nevimejslej kokotiny stejne to nepojede kup si NSR od suzi a lita to lip nez dve pet a je to legalni
Datum: 01. února 2010 15:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Motor 250/455 je větší než 125/453 nebo 175/450. Viděl jsem to už taky takhle, že tam byl motor 250 v rámu 125. Vešlo se to tak tak. Ono pokud by jsi to všechno zamaskoval, tka nic nepoznaj. Ale to je moooc velký risk. Spíše bych tam dal ten ze 175. Nebo radši motor z 125, dej tam kliku válec, hlavu a karbec ze 175. Je to lepší a není to tak nápadné
Datum: 01. února 2010 15:08
Jméno: jelen
IP: uživatel5047
 vykašli se na to, ztráta peněz a času
Datum: 01. února 2010 14:56
 Ahoj chtěl bych se zeptat jestli by šel dát na bábu 210 karbec fichtla?...Pokud ano budu muset upravovat nějak moc koleno karburátoru?...a jaký vliv to bude mít na motor? Nesnížím tím rapidně životnost motoru?...popřípadě dopln'te i jíne věci děkuji za vaše názory..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 19:55
Jméno: fanys
IP: uživatel8633
 hele karbec z fekala je na ho*no, zadsi si tam dej karbec "del orto" ktery tu nabizi sesa, mam ho taky a jezdi to lip... fkt nedavej tam z fekala..
Datum: 01. února 2010 19:55
 Mistline určitě budu rád kdyžtak si mě přidej na ICQ 433 546 688 ....
Datum: 01. února 2010 18:17
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale karbec z fíka tam jde dát, nevím co tady píšou, a dávaj to tam hodně lidí, a nejlepší karbec kterej je a nemusíš ho upravit je z jawa 550,555, ty tam dou mám odzkoušený, a z toho fíka to nevím jestli to pojede mám doma karbec a čekám na šoupě tak ti pak napíšu jestli to jde tak čau
Datum: 01. února 2010 17:56
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 U babetty je problém že má málo kvaltů a hlavně ta odstředivá spojka. Takže ten motor musí mít i spodek, proto spíš menší difuzor. Na 207ce s časováním na 7500 RPM mám Bing 17ku s difuzorem 15mm a je to tak akorát. Jinak orientační vzorec pro výpočet difuzoru je d=0,82xodmocnina(Vxn/1000)
Datum: 01. února 2010 17:40
Jméno: Pejky
IP: uživatel8565
Datum: 01. února 2010 17:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Životnost se tím sníží tak o 100% jelikož ti to nepojede. Fichtl má difuzor 17 babetta 12 :-o a prostě ji utopíš. Pokud chceš ladit, tak tam dej karbec, který tu nabízí Sesa, nebo možná by šlo dát tam karbec z PIO 05. Ty měli difuzor 15mm. Možná by to šlo, ale nezaručuji.
Datum: 01. února 2010 15:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nepojede ani kdybys tam da malou trysku
Datum: 01. února 2010 14:41
 cau-potrebuju se zeptat jestli s tim ma nekdo najekou zkusenost a to: potrebuju prepsat kejvu - jako papiry ma v poradku - ale nema stk - no ale hlavne ztratila se na ni spzetka - takze nvm jak to mam udelat na technickej (tedy i evidencce) a urade - ono - ja si nejstem jistej jestli by mi tu spztku nechali nebo ne- ale asi bych dostal novou-prosim poradte. A jak by to bylo kdybych mej protokol o technickej ze ji moto ma ale nema spz - ze bych potreboval jen evidencku - tedy se nic na spz nelepi- diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 9:32
Jméno: gordis
IP: uživatel8230
 Tak co, jak jsi dopadl?
Datum: 12. února 2010 9:32
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 jj - diky - tak snad to nebude problem no - jinak ja prave nvm jestli to je na stejnym inspektoratu - driv to patrilo pod nas ale ted si mslim ze uz to je zas nejak prerozdeleny....
Datum: 02. února 2010 10:44
 Jinak na STK by neměl být problém. Pro jistotu bych jim zavolal a zeptal se, jak to chodí, když RZ nemám (mohla ti při provozu vibracema kdekoliv upadnout). Maximálně ti do protokolu napíšou, že RZ chybí. Na DI ti pak buď vystaví duplikát staré RZ a nalepí známku STK, nebo při přepisu dostaneš novou RZ s jinými čísly a STK ti taky nalepí
Datum: 02. února 2010 9:08
 A přepisuješ motorku v rámci jednoho okresu (dopravního inspektorátu)?
Datum: 02. února 2010 9:00
 JO dik za rady - a nevite zda by mi dali technickou kdyz bych to na technickou(masina projde - je cajk) pritlacil(pac jezdit bez spz nebudu) bez spz - jen treba kvuli tomu protokolu - ze az bych to sel prihlasovat na urad - tak aby mi platila technicka jako evidencka a aby mi vydali novy znacky - pac vim ze kdyz mam jen evidencku a ne stk - tak to musim hodit do depozitu a to nechci - normalne chci jezdit - a kdyz dostanu novou znacku tak na urade znamku o stk stejne nalepujou novou....- tak jestli mi daj stk i bez spz se ptam????
Datum: 01. února 2010 16:37
 Vůbec ztrátu RZ neřeš. Evidenčku ti udělají na základě velkého TP. Tam značka napsaná je. No a na DI při přihlašování řekneš, že jsi k motorce značku nedostal. Vydají ti velkou novou a je to.
Datum: 01. února 2010 15:46
Jméno: jelen
IP: uživatel5047
 Ahoj, jsem ve stejnej situaci. I stejná motorka. Když to chceš přepst na sebe, tak potřebuješ jen evidenčku(samozřejmě taky občanku), ale stk nepotřebuješ.
Jestli chceš na úřadě dostat značky, tak potřebuješ stk(nevim v jakým je motorka stavu, ale já renovuju, tudíž značky zatím nepotřebuju-staré jsou skartované,
tudíž neplatím peníze do depozitu). Samozřejmě si zajisti pojistku-dají ti jí na číslo rámu motorky(VIN). Já celou věc vyřeším tak, že moto nechám v
polopřevodu až do dokončení renovace.
Datum: 01. února 2010 15:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jsou 2 možnosti: sežeň si starý tácek SPZ vem štětec a barvu a podle techničáku to přemaluj. Mám to takhle na PIO a na technické se neptali. A nebo jdi na úřad, požádej si, aby ti vydali SPZ na tyhle papíry. Strejda ztratil papía úry od PIO, šel na úřad (fichtl byl přihlášen), vydali mu nový techničák a novou SPZ a jeto. Bež tam a zkus se jich zeptat!
Datum: 01. února 2010 15:03
Jméno: jawa 21
IP: uživatel8627
 caw sesa mas jednu chiby ak mas na pioniera chromove kruzky tak je tam napisana tlustka 1,5cm ... je to tam kde je info ,caww
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 16:13
Jméno: jawa 21
IP: uživatel8627
 ja som ties pochopil sak pistny kruzok aby mal hrubku 1,5cm to mi bolo jasne hned ze to mam bit v mm. tak preto so to sem napisal !
Datum: 01. února 2010 16:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Sem pochopil aj ja kdyz mi jeste 13 nebylo
Datum: 01. února 2010 15:39
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 Je tam přesne tohle :
Pořádnej chromovej pístní kroužek co ma tloušku 1,5cm,,,pístní kroužek pasuje jen na jedno kroužkové písti a to jak na značku Berta tak i na lechčí píst
Datum: 01. února 2010 14:11
 Slušně na to upozornil, tak nevím v čem je problem.
Datum: 01. února 2010 12:49
 ale každý člověk, který to má v hlavě v pořádku, nebo je starší 13ti let pochopí, že je to v milimetrech.
Datum: 01. února 2010 12:41
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 ma pravdu je to tam špatně
Datum: 01. února 2010 12:35
 má tam psáno 40/1.5 ..... jestli je to podle tebe v cm tm to by ten kroužek měl průměr 40 cm  ....hochu prvně zapoj mozek a pak něco napiš.
Datum: 01. února 2010 12:10
 zdar draci chtel bych se zeptat co bych musel koupit kdybych chtel dat do fichtla tu vidlici z dandyho a kde bych sehnal krk rizeni ze simsona?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 17:40
 nwm na bazose? daj inzerát
Datum: 01. února 2010 17:40
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Musis si nechat odsoustuzit novy misky
Datum: 01. února 2010 11:38
 Nazdar bratia! nepatrí to sem ale ste z česka možno budete vedieť, chcem sa vás spýtať či neviete o clube kde sa dajú prihlásiť staré škody felície 1964, počul som že keď ste vtom clube môžete na nej jazdiť a policajti vám nič nemôžu, práve jednu renovujem po ocovi a tak bola by škoda keby to stálo v garáži  je to predsa len pekný stroj...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 11:05
 super toto som potreboval vedieť  ,no ale sklamalo ma to že sa to nemôže pouzívať na bežné jazdenie  keby som každý deň hovoril policajtom, idem na zraz veteránov, asi by to bolo divné  ,takže auto musí prejsť normal technickou, emisnou jo? a vtom clube dostanem, papiere a SPZ ? ... dik za radu
Datum: 03. února 2010 11:05
 Ahoj,určitě i na Slovensku existují kluby historických vozidel (veteran car club),tam bych se obrátil a získal informace. V ČR lze získat zvláštní registrační značku historického vozidla a každý rok se prodlužuje ,díky vykonané krajské testaci,platnost. Je-li to na klasických značkách,tak stačí klubová testace,ale vozidlo nesmí být používáno pro běžný provoz,zato má nižší pojistku-STK zůstává zachována
.
Datum: 02. února 2010 10:23
 hele maverick? neměl si ty někdy web? mám pocit že jsem z tebou měnil banner
Datum: 01. února 2010 15:19
Jméno: ondra
IP: uživatel4145
 zdar dá se nějak zjistit typ motoru jawa 250 podle čísla motoru? motor je bez karbce údajně z kývačky ale nevím kterej typ
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 10:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Do čísla 353-10-9600 původní karburátor 2926 TŘ-01 náhradní 2926 SBD-14b. Do čísla 353-23-6560 p.k. 2926 M-11 n.k.2926 SBD-16b. Do čísla
353-27-5563 p.k.2926 SB-11 n.k. 2926 SBD-11b.
Datum: 01. února 2010 10:33
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdar chlapi, co je pls potreba koupit na zadni brzdu u 555 kdyz je tam jen ta brzdova paka? je jasny ze bowden a k tomu ten valecek rozrizly?dik moc vim blbej dotaz ale nemuzu si to vybavit a potrebuju to objednat dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 23:08
Datum: 31. ledna 2010 23:08
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 ahoj,mam problem s mustangem malo my taha 3 rychlost nekdy se stava ze musím i an rovince podradit na 2 stupen,je mozny ze taha i 1,2 mín ale to my zas tak neprijde jezdím jeste na 175 a ten rozdíl je celkem velkej,díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 20:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no ze dne na den to je divný....budto si to přidřel a nebo ti třeba ruply kroužky a nebo se ti rozhodil předstih
Datum: 01. února 2010 20:42
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 no mam tam 11zub. to je prave to a ani za studena mam strach z vybrusu ze to bdue potrebovat.ale je mi to divny celou dobu to jezdilo krasne a ze dne na den. nejsem nejakej zanlec tak se prave ptam jestli to nebude blbost zkusím ale díky hosi
Datum: 01. února 2010 16:32
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ale to musí tahat i na 13ti zub,jo a marku tomu co de na rozetu se říká sekundárko
Datum: 01. února 2010 15:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Možná toto vše + ještě zkus dát menší primárko. Třeba 12 zub. Asi tam máš 13 zub do rychlosti
Datum: 01. února 2010 14:59
 nechce už to výbrus?
Datum: 01. února 2010 14:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a za studena to na tu 3 táhne??zkus seřídit předstih a karbec a uvidíš co to udělá potom třeba vyměn kroužky atd...ale nejdřív zkus tyhle 2 věci
Datum: 31. ledna 2010 23:04
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 muze bejt jen blbě seřízenej.......tohle treba dela moc bohata smes na teplym motoru
Datum: 31. ledna 2010 22:18
 Zdravim te seso chtel jsem se zeptat jestli se da koupit horny ojnični pouzdro 1.6 na 175 477 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 22:14
|



|