Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ja
IP: uživatel8615
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 18:19
 Co konkrétně ??tedka sem to skoušel jen tak tam dosatit odhady a šlo to
Datum: 31. ledna 2010 18:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdarec je tu někdo poblíž Valašských Klobouk kdo by prodal patici na přední žárovku na mustanga a světelné cívky? moc dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 20:09
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 no ja vim ze zadarmo ne ale napis tu za kolik nejak rozumne levne pokudmozno
Datum: 01. února 2010 20:09
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ae nebude to zadarmo sebastiane , ne jak sa radek osidil za 200 kč celu masku se svetlem a vypinacem ,
Datum: 01. února 2010 18:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 hej tak mi dej na neho cislo ja ho neznam
Datum: 31. ledna 2010 18:17
 hele jestli znas nebo jestli to ses ty nevim, couda skates, petr cada, je z valaskejch klobouku, icq asi na nej budes mit kdyz ne tak se ti po nem podivam, a proc pisu jeho ? dokazal mi sehnat luxusni 550 z tp  za to mu moc dekuju
Datum: 31. ledna 2010 16:42
 zdar jakou svíčku značky BRISK mám použít na fichtla aby mě chytal pěkně i za tepla teď tam mam n15c a za studena chyta pěkně a za tepla to musim roztlačit tak šlo by aby chytal jak za studena tak i za tepla furt pěkně
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 20:29
 PAL 14-8R ale tú je fakt problém najsť
Datum: 31. ledna 2010 20:29
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 ja som tam dal n14c,n17 je absotune nevhodna bude ti tam maximale chytat za studena,teraz sice musim dlhsie nakopavat ale chytne a to je -15 celzia,a za tepla ide tiez pekne nakopavat a motor nevedne
Datum: 31. ledna 2010 16:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar dej tam N17Y nebo N17C
Datum: 31. ledna 2010 16:17
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás neví někdo proč mám v hadičce pořád bubliny?mám jawu 50/21
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 20:33
 bublinky nicemu nevadej..neboj se toho ze ti tam tece malo benalu,ja naplnil plovakovou komoru benzinem a udelal sem s tim kolecko zhruba 200metru..ten fichtl nezere skoro vubec
Datum: 31. ledna 2010 20:33
 ti to žere 12L/100 km?? nebo proč se bojíš že ti tam teče málo benzínu?
Datum: 31. ledna 2010 15:40
 tak si skus naplnit nadrž a nech trochu odpustit
Datum: 31. ledna 2010 15:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já nevím,ale myslím že kvuli nim mě tam teče málo benzínu
Datum: 31. ledna 2010 15:30
 co to zkusit ovzdusnit ? ja bych vyndal hadicku nechal trochu odtic ale ty bubliny nicemu nevadej ne ? mozna se pletu
Datum: 31. ledna 2010 15:29
 čus borci schanim babettu 207, 210 a nemuzu ji sehnat prosím poradte.. dík nejlepsi by bylo jihomoravsky kraj
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 15:00
Datum: 31. ledna 2010 15:00
 já mam jednu klidně prodám ale jsem z Opavy Moravskoslezsky kraj
Datum: 31. ledna 2010 14:51
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 motoinzerce.cz, hyperinzerce.cz avizo.cz atd...
Datum: 31. ledna 2010 14:23
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Dyt jich je plno...
Datum: 31. ledna 2010 14:23
Jméno: stepkaM
IP: uživatel1859
 zdar draci, prosím vás o kontakt, kde sehnat vějířovitou hlavu a upravenej válec - kanály a zvětšená žebra, prej se to vyrábí, ale kde to koupit netušim, už jsem to viděl u hodne strojů.. A ješte jedna otázka: jak zajíždět novej výbrus na závodnám stroji? - jestli klasika nebo jinak?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 21:01
Jméno: Dachlmen
IP: uživatel631
 Nebo nanejtovat ale po tak 4 závodech ty žebra začnou odpadávat jelikož ty základní žebra nejsou moc pevný, čily doporučuju navařit....Otázka zajíždění..záleží na tobě...ale klasika je nejlepší..
Datum: 31. ledna 2010 21:01
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Lepsi nez zebra navarovat je tam nasroubovat z 2mm silneho plechu..i to lip vypada podle me
Datum: 31. ledna 2010 20:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Stejsky (http://www.jawa50speed.wz.cz/) od frikulina hlavu, žebra ti navaří v TK moto (tkmoto.cz) a máš to, ale připrav se, Všechno tohle tě vyjde tak nějak kolem 6000-7000 kč :-o
Datum: 31. ledna 2010 19:49
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 Frikulin dela vejirovky !!! jak valce dela Stejsky....
Datum: 31. ledna 2010 14:42
 zdarec, da se sehnat nebo kde je možnost koupit náhon tachometru na jawa 550 k přednímu kolu dík popř. nemáte někdo takový typ aspon změřit jak je dlouhy bowden
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2010 20:28
Jméno: bbazi
IP: uživatel8379
 Zdravím, mám i střed užší ale chybí mi ten náhon, nesehnal jste ho uz nahodou, moc m to zajima jake je provedeni.Bowden mam i menší náboj kola.
Datum: 01. března 2010 20:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus jestli tam nepasuje třeba z babety nebo ze simsona..ze simsona prý pasuje na s22
Datum: 31. ledna 2010 18:20
 Čuzzzz mám dotaz nevíte někdo kde by se daly sehnat gumy sp odobnym vzorkem co měl dřív pařez neboteda jawa555 předem diks...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 13:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau cu zpusobi podkova v klikovy skrini ? jede to potom lip a co vykon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 11:41
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 V tom případě se taky ptám pokud standartni gufera hrozej vystrelením jaká vhodná a lepší gufera doporučujete ?
Datum: 01. února 2010 11:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 dik stando
Datum: 31. ledna 2010 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 sice se tomu smejes,ale on tam z narustajicima otackama a zmensujicim objemem klikovyho prostoru tam tlak narůstá,asi ti nic nerika spodni komprese.....seriový levny gufera drží az do jisté meze....rekl bych ze mezníkem je cestovní uprava....ta by jeste seriová gufera nemela profouknout......a podkova je traba u upravenych válců,abys nahnal spodni kompresi.....u cestovní upravy není nutná,ale vhodná je.....
Datum: 31. ledna 2010 15:59
Jméno: Pejky
IP: uživatel8565
 Tak jestli tlakem okolo 20 psi vylítávají gufera, tak to je špatné.
Datum: 31. ledna 2010 15:56
 tlak? jaký tlak? tak je nějaký velký tlak?
Datum: 31. ledna 2010 15:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 vydrzej standartni gufera ten tlak ?
Datum: 31. ledna 2010 14:53
 zlepšuje plnění válce jodí se pro upravené válce na origoš je to k ničemu
Datum: 31. ledna 2010 13:59
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás nevíte někdo nějakej fígl na to jak mám dát ty dráty do řidítek na ten přepínač?jak ste to dělaly vy?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 13:11
 nazdar stačí ke´d na konec vodiča zaviažeš drôt alebo špagát a ten prevlečieš cez riaditká a potom vytiahneš ten vodič ale najlepšie je keď tie vodiče (4 vodiče) prevlečieš naraz ako po jednom
Datum: 31. ledna 2010 13:11
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 to vím,ale pořád to nemužu provlíct,světla už mám zapojený,ale klakson pořád nemužu prostrčit,nevíš jak?
Datum: 31. ledna 2010 13:09
 ze spodu je většinou díra na ty dráty,tkže tama
Datum: 31. ledna 2010 13:04
Jméno: ALE2
IP: uživatel7965
 Ahoj, čim to muze byt ze se mi mustang rozjede jenom z pořádnyho kopce a jinak ne a když se rozjde tak pak chvíli jede a pak zas chcípne
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 13:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zacal bych karburatorem
Datum: 31. ledna 2010 13:07
 Čau draci. Chtěl bych vědět na jakých pneu jezdíte. Chci vybrat něco na silnici. Napište Vaše zkušenosti. Díky PS: Komunistické Barum můžete vynechat
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 16:44
 je to tak, ja mam nejradsi stary barumky  mitasky jsou tvrdy jak svine, mam novy plaste a jsou hrozne hlucny nez se ohrejou
Datum: 31. ledna 2010 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 ty mitasky s obyc vzorkem sou na prd,sou tvrdy jak svine a zmeknou az tak za pul hodiny.....ty silnicni mitas se hodne jezdí..... jinak pozor! starý barumky jsou výborný!!! Jinak já mam ContiGO,mekka silnicni guma na mopedy......sou levny,ale maj malej rychlostni index,ale jezdi na to hodne lidí silnice.......co tak vim,tak sou dobry SAVA silnicni
Datum: 31. ledna 2010 15:21
Jméno: karelhhh
IP: uživatel8162
Datum: 31. ledna 2010 14:38
Datum: 31. ledna 2010 14:02
Jméno: Š.M
IP: uživatel5079
 Souhlasím s váma všema. Barum, Mitas a duše Continental už mám na fichtlovi asi 2 roky. Jsem stím hrozně spokojenej pneu drží na mokru dobře jak na suchu a duše tu foukám jednou za půl roku.
Datum: 31. ledna 2010 13:18
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Hlavně si nekupuj ten závodní vzorek  To je tenké jak šprcka
Datum: 31. ledna 2010 12:50
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 A ještě continental a mitas mají dobré pneu
Datum: 31. ledna 2010 12:48
 Já jezdím už rok na barumkách a sem s nima spokojenej
Datum: 31. ledna 2010 12:46
 Jen jsem nechtěl, aby sem psali, že jezdí na Barumkách, který jsou na fichtlech od výroby.
Datum: 31. ledna 2010 12:46
 Nic proti nim nemám
Datum: 31. ledna 2010 12:43
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Náhoud ty ,,komunistické Barum´´ nejsou špatné pláště.
Datum: 31. ledna 2010 12:41
 Zdarec. Mám Jawu 20 a mám plynové lanko vedené v řidítkách a na konci je takový kovový plátek a v něm vyfrézovaná taková šikmá drázka. TO si budu muset koupit plynové lanko (kolejka) ? nebo tak dám i normální rychlopal lanko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 14:29
 no ja sem to mel na starych ritkach taky ale sehnal sem si rychlopal a lanko bylo stejne takze proste kup lanko na plyn na fichtla a bude
Datum: 31. ledna 2010 14:29
 Zdarec.Poraďte prosím,kde seženu tzv.Polini kit na Manet Korado? Jde mi o větí obsah válce+píst a kroužky.Všude čtu ,jak maj upravený Korado na 60-70ccm a dosahují rychlosti 80km/h,ale nikde jsem se nedověděl,kde to sehnat? Díky. Milan
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 17:56
 Zdarec jestli chceš tak ti prodám 70ccm válec s hlavou a pístem (top stav) + karburator polini.Tak jestli by jsi chtěl tak se ozvi
Datum: 11. dubna 2011 17:56
 zkus scootland.cz . Mě pomohli, když jsem řešil něco podobnýho u čínskýho scootu.
Datum: 31. ledna 2010 20:18
 zkus scootland.cz . Mě pomohli, když jsem řešil něco podobnýho u čínskýho scootu.
Datum: 31. ledna 2010 20:18
 ale de se v tom vyznat a maji tam komplet vales 70 cmm s klapkou sem kdesi četl že jezdi 90 km h ale stoji 150 euro ale maji tam i levnejši
Datum: 31. ledna 2010 18:41
 Proboha! vřdyť to je náká německá stránka. Vtom se nevyznám. Ale dík.
Datum: 31. ledna 2010 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 myslim ze na to jdou kity na Puch....stranka byla nejak puch-shop.de nebo tak nejak.....to najdes.....ale stoji to dost penez
Datum: 31. ledna 2010 15:22
 strejda Google
Datum: 31. ledna 2010 12:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Aukro....
Datum: 31. ledna 2010 12:19
 mam problem..  v levym karteru se mi strhal zavit na tu zavitovou tycku co je na ni valec a hlava...  ted sem tam dal tmel ale pochybuju ze vydrzi takovou silu...ta tycky se normlane vyravla rana jak prase a byla venku...kurva  nevite jde to nejak orpavit nebo muzu pulit a jiny kartery ?..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 20:56
 ale jaky lepidlo...
Datum: 31. ledna 2010 20:56
 ja bych nic nevrtal bych sehanl novou tycku nebo i tu starou pokud ma zavit ok aspon na jadny strane, dat tam nejaky kvalitny lepidlo narazit to tam tycku dat valec palici a poradne stahnou a nemuze to nic udelat  vubec se toho neboj
Datum: 31. ledna 2010 16:51
 pokud je tycka venku a jen v haji zavit tak je to v pohode, mas dve moznosti - bud vysoustruzit vetsi a pouzit aj vetsi steft (je ale lepsi pak udelat secky vetsi protoze ostatni dotahujes jinou silou a hlava se muze v tom jedom rohu kroutit) a nebo koupis tekutej kov, zakapnes a udelas novej zavit stejneho prumeru jako zbyvajici...tim ze to zkousis protahnout nebo zalepit ten stef je blbost, tam jsou velke tlaky a strzenenej nebo poskozenej zavit to nevydrzi + hlava na trech zbyvajicich steftech daleko nedojede, prdne dalsi...
Datum: 31. ledna 2010 12:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a když dáš jinej karter tak musíš dát oba co byly odjakživa u sebe..páš potom to bude dělat zlo ..ale tohle není tak složitá oprava
Datum: 31. ledna 2010 12:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten starej závit ti držet nebude a když jo tak stejně po chvilce povolí...musíš to převrtat na 8 a pak si říct nějakýmu soustružníkoj aby ti stočil tyčku ,která bude mít na jednom konci 8 a na druhým zase 6
Datum: 31. ledna 2010 12:20
 jj zkuz to,jinak dej new tycku
Datum: 31. ledna 2010 12:20
 zkusim to zavitinikek jinak jinej karter nebo tycku no
Datum: 31. ledna 2010 12:18
 v železáku koupíš
Datum: 31. ledna 2010 12:13
 zkuz projed ten starej a nahodit znova závit
Datum: 31. ledna 2010 12:13
 kdyz udelam novej tak udelam vetsi....a kde vemu jinou tycku..jeiden vyrobit
Datum: 31. ledna 2010 12:10
 a včem je tkovej problém udělat new záviť ?
Datum: 31. ledna 2010 12:06
 nee jen ten zavit v karteru je KO
Datum: 31. ledna 2010 12:04
 tys to vylomil tak že v tom zůstal kus šteftu?
Datum: 31. ledna 2010 11:59
 Zdravim všechny draky... tak sem začal kompletovat svyho stale do šroubku rozebranýho fíka... a nějak mi netěsněji kartery... mam možnost že mi to kamoš zadarmo o pul milimetru stahne... klice ani osam to nevadi... ty tam maj tu vuli... spíš mě zajímá jestli to nebude vadit v klice že tam bude menčí prostor... jako na vzduch aby to moc neházelo třeba s otačkama a tak... děkuju vam za odpovedi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 zaprvý.....sou ty kartery párovy?? pokud ano,zabrus je na 400 smirku na skle a pár setin......nezbrusujte je,bude se ti pak zavirat klika v loziskach az se to ohreje a nepojede to,pokud nemas parovy kartery,tak je vyhod a sezen párový....usetris si spoustu neprijemnosti
Datum: 31. ledna 2010 15:25
 No kliku tam narveš převodovku a s tim válce nevim nevim nikdy sem to neměřil ale jestli to doopravdy bude celkem 1mm tak bych řek že to pude....Nejlepší je tam dát pořádnej tmel a je
Datum: 31. ledna 2010 14:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě když to stáhneš o půl mm tak tam nenacpeš válec protože tam je docela na fest
Datum: 31. ledna 2010 12:23
 Jsou párové ty kartery?
Datum: 31. ledna 2010 11:41
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Zkoušel jsi to zatmelit vysokoteplotním tmelem??
Datum: 31. ledna 2010 11:17
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Zdarec lidi nevíte čím to je že kryž na měm fechtlovi přidám plyn tak to řve ještě chvíli po tom co plyn pustím? Kamoš když na jeho fechtlu přidá plyn a potom pustí tak se hned vrátí do volnoběžných otáček ale u mě to ještě chvíli trvá. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 13:22
Jméno: Džarbyklak
IP: uživatel5079
 Hele dej tam nový lanko a pružinu tam můžeš dát i ze silnějšího stroje. Já tam třeba mám pérko z ČZ 125 ccm a bez problémů.
Datum: 31. ledna 2010 13:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 může to dělat i opotřebované šoupátko....zkus povolit volnoběžnej šroubek co nejvíc a pak zkus co to bude dělat...a jestli to bude v poho tak vyměn šoupátko
Datum: 31. ledna 2010 12:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar nekde ti vázne lanko nebo opotrebovana pruzina v soupatku,nebo mas nekde volny karbec nekde ti to netesni
Datum: 31. ledna 2010 9:38
 a zkontroluj jestli ti to neprisava vzduch,me to delal povolenej karburator.
Datum: 31. ledna 2010 9:19
Jméno: marcelino
IP: uživatel8614
 cau dej si nove lanko plynu a nove perko na šoupatku
Datum: 31. ledna 2010 1:43
 nemate nekdo zkusenosti s timto pitem x-moto xb 37 nevite za jak dlouho se zjebe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 11:12
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Kámoš má CHAMPS a já jsem koupil levnou čínu s motorem LIFAN, oba máme 125 a jezdíme bez vážních závad. Dal jsem si na to měřák motohodin a pravidelně měním olej
a koukám na ventyli. Jak říká denzileck, když odstraníš čínské vady a budeš se o to trochu starat, ne jenom jezdit tak ti to musí vydržet.
Datum: 31. ledna 2010 11:12
 omlouvam se je pravda ze na tom moc nejezdim  a ne bojim
Datum: 31. ledna 2010 9:30
 sice nemam pita, ale mam taky cinsky delo  atv 200, jako mám to od roku prosinec 2007 a jsem naprosto spokojeny,ano ty svary to je o hubu asi to varej deti,jako je pravda ze na tom moc nebojim protoze se bojim kdyz se neco vysere v motoru uz se to neda dohromady, svezeni na tom je pekne, jidiny problem mam z retezem a rozetou, furt se mi povoluje rozeta jsou tam 3 srouby 6tky, tak se to povoluje  ten prodejce rikal hned to privarte, ale me to furt drzi, kdyz jedu tak si sebou vemu 10 klic dojedu nekam dotahnu to a dojedu domu, drzi to zatim no, na nic sem nemusel sahnout, cepy na predku trcohu volnejsi , ale kdyz se to maze tak to musi vydrzet  tak ja z moji zkusenosti koncim  zdarec
Datum: 31. ledna 2010 9:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tohle si prectete:http://www.offmoto.com/8_pitbike_AGB_29_140ccm_zkusenosti.php Z toho vyplyva ze kdyz date pryc par cinskejch vad tak to bude jeste dlouho slouzit
Datum: 31. ledna 2010 8:57
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jeden kámoš má pitbajka 125 když si ho koupil tak jezdil a po chvíle se mu zasekl řetaz a urval mu kousek krytu od zapalování
i s napínákem a asi tak po třech měsících mu začaly vypadávat kvalty,ale to se pak spravilo,no a tedka mu to stojí ve stodole a nejezdí na tom.
a druhej kámoš ten si koupil už ojetého,když si ho spravil tak jezdil a za chvíly pulil motor a motor pulil aspon 3x za týden pak jel skočil a nějak se mu vyrvali
kartery se spodu no tak šel a koupil si novej motor,a zatím jezdí.ale jak dlouho  . ale já si myslím že když se oto stará tak to taky něco vydrži
Datum: 31. ledna 2010 8:03
 a co to je za pit?
Datum: 31. ledna 2010 0:47
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Já mám pita půl roku a zatim jezdí bez jakékoli závady a kamarád ho má od jara, má najeto přes 70 mth.
Datum: 31. ledna 2010 0:21
 tak to si mam ratsi renovovat jawa 250 na kterou vsak nebudou v budoucnu dily poradte potrebuju motorku ktera vydrzi aspon 5let
Datum: 31. ledna 2010 0:15
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Možná by mohla, ale ložiska v kolech,řetěz a pouzdra v kyvce a tlumičích určitě ne (v terénu to dostává dost nažrat). Je to pěkný svezení při malé spotřebě,\r\nale musí se často měnit olej (okolo 200 za litr).
Datum: 31. ledna 2010 0:14
 No v létě jsem si koupil pitbike a hned se mi posrala převodovka a za další týden jsem tlačil zase protože se mi ohnul sací ventil což teda netuším jak se mohlo stát. Po tomhle jsem k tomu ztratil důvěru a jestli ti vydrží pět let bez nějákejch větších poruch tak budeš fakt kolík
Datum: 31. ledna 2010 0:13
 to jako ze i taka cina by mi mohla vydrzet i 5 roku?
Datum: 30. ledna 2010 23:40
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Když se o něj budeš starat, tak ti vydrží, jen ta údržba je složitější a nákladnější než u pincka, ale zase se svezeš a nesmíš zapomenout že je to
stavěný do lehkého terénu.
Datum: 30. ledna 2010 23:30
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 dobrý den,nevíte prosim vás proč mi hazí zadní kolo?křivý ráfek tam určitě není,nevím čím to muže být
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 12:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo
Datum: 31. ledna 2010 12:27
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já si právě myslím že je to těma napínákama a to musím sundat celý kolo a poutahovat je?
Datum: 31. ledna 2010 9:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Nečvachtá ti to v čepoch na rozetě nebo nemáš neco volné? zkontroluj to
Datum: 31. ledna 2010 9:40
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 to musím sundat celý kolo až na ráfek?
Datum: 31. ledna 2010 8:48
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 aby si ty špice mohl dotáhnout
Datum: 31. ledna 2010 8:46
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 na co?
Datum: 31. ledna 2010 8:42
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 si spíš sežen myslím 5,5 klíč
Datum: 31. ledna 2010 8:06
 povoleny draty..urcite  vycentrovat ....ja to dal doma do sveraku a kombinacka normlane utahoval a je to v klidu
Datum: 31. ledna 2010 7:31
 Zdravím chtěl bych se zeptat kdo z vás má tu CESTOVNÍ UPRAVU OD STEJSKYHO?????????Kdo s tím jezdí a má motor origoš jawa 20,21 - 23 a nebo po go ?Jak vám to jezdí s 12 zubem kolik to dá na rovině,kolik to žere a jestli to točí víc než normlní a všechny další věci?A někdo říkal že to jde prej i líp od spoda...Děkuju moc za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 14:09
 Jestli to chceš slyšet takhle tak od 1 až po 10 bodu .....Při jizdě po silnici i nějakém tom občasném závodě , motoru po go tuto upravu si cením asi na 8 z 10 Má své mouchy ale mě to stačí  když tady s tím závody nebudu jezdit
Datum: 31. ledna 2010 14:09
Jméno: Gori
IP: uživatel8615
 mardasu tu sa na to pozri...http://www.jawa50speed.wz.cz/
Datum: 31. ledna 2010 8:35
Jméno: Mardasu
IP: uživatel6086
 Zdar možná budu vypadat jak debil ae co je to ta cestovní úprava od Stejskyho? já vím že se tu furt o tom mluví ae nevim co to je
Datum: 30. ledna 2010 23:21
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Zdar ...mám to chvilinku ... akorát rozšířené sání , ještě přímé a podkova - najel jsem jen tak v zime 10km ale myslím že jsem zainvestoval hoodně dobře .. táhne odspodu , do otáček se sbírá s velkou ochotou kvalty naskládané za sebou parádně - co dodat ... žrát to zatím nevím ale podle mě to nebude nijak moc tak max 4litry já to zatím hoodně setřím tak nevím ale pokud máš prachy tak je určitě nevyhodíš když si tohle necháš udělat
Datum: 30. ledna 2010 22:52
Jméno: Eddie
IP: uživatel8613
 Ahoj, já mám zmíněnou úpravu od Stejskyho. Stačí se podívat na grafy výkonu a točivého momentu a uvidíš, že obě hodnoty jsou vyšší než originální. Jízdní dynamika je markantně lepší ve všech pásmech otáček. Maximum otáček je 8700. Jezdím s ní závody a jsem s ní maximálně spokojen. Podívej se na moje stránky
fichtl-enduro.wbs.cz
Sekundár 12z je velmi lehký převod, na závodech jsem s ním jel 76km/h při 8300 ot. Pro silniční provoz doporučuji 14z.
Datum: 30. ledna 2010 22:50
|



|