Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 13:51
 Pěkný  budeš tam mít bezkontaktní přerušovač?
Datum: 28. prosince 2009 13:51
 zdar chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi simsonem enduro a elelktronikem a jestli to jde předělatna enduru,omlouvám se ,vím že to s českými stroji nic nemá
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 9:16
 otáškomer má aj enduro né?
Datum: 28. prosince 2009 9:16
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 Elektorniky (nevím jestli všechny) měly 12V soustavu a otáčkoměr
Datum: 27. prosince 2009 22:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 a myslím neduro má 3,7 koně ale elektronik 3,5 koně
Datum: 27. prosince 2009 21:37
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 eště má enduro vyšší řidítka
Datum: 27. prosince 2009 21:10
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 má to zvedlej výfuk jiný zadní tlumiče a podpěry pod nádrží předělat to jde jestli cheš ještě něco tak mi napiš na mail
Datum: 27. prosince 2009 20:50
 Jak nahříváte píst? Čep dám do mrazáku, ale píst by se měl nějak ohřát. A pak jak se vyndavaj ty drátěný krouřky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 14:05
 Zdáárek pánové nechci vám do toho kecat ale mnozí z vás tu maji svatou pravdu např Gori-chytry a rozumný návrh jen sem chtěl všem říct že sice když je píst s čepem novej tak ten čep tam jde z těžka ale dostanete ho tam krásně stahováčkem ale! když se potom motor zahřeje při jízdě tak v tom ten čep stejnak cestuje protože hliníková slitina z které je píst se rozpíná více než ocel či litina a zakalená ocel s velice tvrdym povrchem který ten pístní čep má se nerozpíná tolik jako měkkej hliník zákony změny stavu a zachování energie je to jednoduchý jako facka
Datum: 28. prosince 2009 14:05
 pokud čep nasadíš tak že ho tam prstem zasuneš a není zmražený tak máš v háji pouzdro a to ti pak bude zvonit až se ten válec zahřeje
Datum: 28. prosince 2009 12:51
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 TO kubas: ále pán je "odborník" co? Jo čep musí jít do pístu lehce ale píst musí být nahřátej! Zastudena ho tam nemůžeš narvat, jinak je to špatně. Pak ti čep cestuje a lítá to v pístu. Jasné, když se to ohřeje tak se to roztáhne, ale roztáhne se i píst i čep, takže to lítá pořád  Jejjj co to čtu? hejbat se ti to má v pístu? Odkdy pane odborníku? Odjakživa se píst hejbe v tom futru v ojnici, no představ si to xD V pístu drží napevno a nehejbe se
Datum: 28. prosince 2009 12:49
 A co fén? A ty kroužky budou předpokládám mít nějakou správnou polohu, ale to asi uvidím na tom pístu, který tam je teď namontovaný.
Datum: 28. prosince 2009 11:52
Jméno: gori
IP: uživatel8329
 na nepouzivam nahrievanie u piesta a capu ale stahovak. .. ale cap daj zmrazit a do vnutra piesta nalej niaku horlavinu a zapal to a nechat to dohoret !
Datum: 28. prosince 2009 9:40
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 pro Pravdu nejsem žadnej magor zmr...... tak o tom něco vym.jestly se ti zdá že kecam tak napřiklad se učastnim zavodu fichtlu a dojiždim kolem čtvrtyho až sestyho mista tak něco otom vym netvrdim že všecno,podivej se na dalši odkazy tam jsou takove nazory že to snad nemyslej snad važně.
Datum: 28. prosince 2009 8:34
Jméno: pravda
IP: uživatel368
 kubas vubec nemas pravdu do pistu musi cep ztuha jinak kdyz se to ohreje tak se to roztahne a zvoni jako krava mam fakt rad takovihle magory co o tom nic nevi a snazi se radit druhejm
Datum: 28. prosince 2009 6:49
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 žadny nahřivani čep musi jit do pistu a do futra zasunout lehce rukou při nastartovani se to ohřeje minimalizuje vule za předpokladu že to udelaš spravně když bude vule větši tak ti to bude klepat když to bude na fest tak se ti nebude hejbat pist sjedou se ti pistni kroužky.
Datum: 27. prosince 2009 22:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já je chytnu do kleští za ten prostředek a točím s nima a tlačím na ně a ani tam vlezou...hlavně dej bacha at vleze celá to tý drážky
Datum: 27. prosince 2009 20:54
 Budu to rozebírat poprvé, takže nevím. A ty pojistky se tam normálně vmáčknou?
Datum: 27. prosince 2009 20:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v tom futru musí chodit lehce
Datum: 27. prosince 2009 20:04
 A do futra?
Datum: 27. prosince 2009 20:01
 Čep by hlavně měl jít do pístu nasunout rukou...
Datum: 27. prosince 2009 19:58
 Do mikrovlnky kov nepatří !!!
Datum: 27. prosince 2009 19:33
Jméno: add
IP: uživatel6692
 asi bych to dal do trouby jako fakt nedela si srandu ale s mikrovlnkou bych to neskoušel.
Datum: 27. prosince 2009 19:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty pojistky vyděláš kleštěma a čep sundej normál stahovákem nebo nějak jinak a až ho tam budeš dávat zpátky tak ho strč do mrazáku aby tam šel líp
Datum: 27. prosince 2009 19:12
 Zdar draci,pasuje převodovka ze Stadiona na Jawetu Sport?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 21:38
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 jj pasuje
Datum: 27. prosince 2009 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že jo
Datum: 27. prosince 2009 20:29
Jméno: robert
IP: uživatel4510
 caute,nevite prosimvas jaky prumer ma klikova hridel ze simsona? nebo sportovni klikovka na simsona? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 18:27
 zdar draci uz dávno jsem koupil upraveneho fichtla je na nem vyfuk s expansní komorou ten vyfuk je delany samo doma ale má to výkon pri nizsich otackach chtel bych dat ten vykon do vyssích otacek ale jen trosicku, chci se zeptat jestli by pomohlo ten vyfuk priskrtit a nebo ho mám jeste povolit.díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 21:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 povolit, tim padem se stihne valec rychlejc vyplachovat.
Datum: 27. prosince 2009 21:36
 Ahoj. Nevíte jak na tachometr když sundám sen nalisovaný stříbrný kroužek co drží sklíčko tahcometru tak nevýte jak ho dát zpět ? Já bych si ho uvnitř potřeboval trochu pročistit protže tam mám nálepku která je seklá mezi kilometry a nemám odvahu ho sundat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 22:13
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 nic nelep, obroučka se při sundání "rozpertluje" (narovná se lem kolem "hrnečku", aby šla volně sundat) a při spáteční montáži se lem ohne po kousíčkách zpět. Existují na to i uzavírací stroje, ale dá se to udělat doma jen šroubovákem, jen to nevypadá tak hezky. Před zpětnou montáži potři opatrně rámeček zevnitř transparentním silikonem, aby ti tam neteklo
Datum: 27. prosince 2009 22:13
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 teda ten kroužek
Datum: 27. prosince 2009 19:00
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 To sklíčko mám vypadlý a nandat mi tam nejde, asi nezbyde nic jinýho než ho tam přilepit.
Datum: 27. prosince 2009 18:59
 musíš to opatrně sundat a zpět ho přihneš i rukou
Datum: 27. prosince 2009 18:42
 jde to asi jen opatrne to sroubovvakem dokola oddelat. a to pres hadrík klestema namackat spátky
Datum: 27. prosince 2009 18:19
 teda myslím do původního stavu.
Datum: 27. prosince 2009 18:09
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Zdarec. Dnes jsem si koupil převodový olej Paramo P7 SAE 85W a je tam napsané že se používá na mazání převodovek u starých automobilů. Myslíte že bude dobrý do fíka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 18:55
 Dej ho tam, taky ho tam mám...
Datum: 27. prosince 2009 18:55
Jméno: franc *DON*
IP: uživatel5223
 je to sracka s kanálu ale leju to tam taky takze si vpohodě
Datum: 27. prosince 2009 18:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a pionýr je nějaká novinka ?  jo jasný jestli to je převodák tak to tam nalej
Datum: 27. prosince 2009 18:43
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 *PP7
Datum: 27. prosince 2009 18:35
Jméno: gori
IP: uživatel8328
 cus tuneri mate niekdo skusenosti s 11z. koleckom primara?? dik za odp!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 14:40
Jméno: gori
IP: uživatel8329
 a dalo bi satam dat 10??
Datum: 28. prosince 2009 14:40
Jméno: gori
IP: uživatel8329
 dikes za odp. mnenetobi prolem dat spravit 11kolecko ale vacsi problem je s tou retazou . no na 9primare sa kracuje o 2 a u 11 sa skracuje o POL clanku ?? to mi nejak nejde do hlavi skustemi to niekdo pls opisat !DIK!
Datum: 28. prosince 2009 9:37
 kdyz bych si nechal vyrobit primarni kolecko mensi (deda by mi ho vyrobil v praci) tak jak potom zkratim ten retez?zadnou spojku sem na nem nenasel.tak jedine ubrat treba clanek,dva(podle zubu) a zase snejtovat?
Datum: 28. prosince 2009 0:32
 a jak je to s tou rychlosti z 11? kolik tak muze jet vic nebo min? jinak pro josefa udelas mi tu spojku ? kdyztal pisni na mail
Datum: 27. prosince 2009 21:33
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Čus, jo to 11zub nemá chybu.Jestli chceš tak ti můžu vyrobit půlspojku na ten řetěz.Protože když to skrátíš o dva člaňky tak je to moc a jeden málo.
Půlspojka tam musí bejt.Dej vědět.
Datum: 27. prosince 2009 21:04
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 je to mazec mám ještě upravenej píst a za 3 za mnou lítá tráva. jede to pěkně no.a s tím řekazem tak ten si mužeš koupit tady na krámku i s tím primárem a jenom namontiješ
Datum: 27. prosince 2009 19:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ahaaa sorac moc tak s tim ti neporadim
Datum: 27. prosince 2009 19:36
Jméno: gori
IP: uživatel8328
 ano pitam s ana primarne ozubene kolecko 9 sa mi zda bit moc male a 11 akurad do terenu ale problem je s retazou neviemo kolko clankou mam skratit reta helpnite!dik!!!
Datum: 27. prosince 2009 18:35
 denzileck: jenže on se ptá na primár....
Datum: 27. prosince 2009 18:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Silny-po celou 1. rychlost muzes jet po zadnim,pomaly no to vis snad
Datum: 27. prosince 2009 17:53
Jméno: jožánek
IP: uživatel5223
 zdar,chci se vas optat jakto ze mi nejede pionýr** kamos ruda mi poradil ze mam redit motorovim vyjetym olejem tak sem redi a nejede to pak mi poradil ze to pojede kdys nasipu do nadrze 5 hrsti pisku nasipal sem to a nejede mi to vubec piste jestli vite proc mi to nejede?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 23:31
 hej to mas prece jasne  vem zapalovac a podivej se jestli treba v nadrzi nemas nahodou nejakych 5 hrsti pisku, vyjetej olej, seno pro kone, močky z kočky......
pak ti to urcite pojede  DDD
Datum: 05. července 2010 23:31
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Písek je blbost.Měl jsi tam dát seno,takhle ti utekli koně.Zkus tam dát vyjetej benzín.
Datum: 28. prosince 2009 22:54
Jméno: jimmy
IP: uživatel8214
 máš píchlej ráfek, proto to nejede... zalep ho třebas kusem dřeva... možná že jsi tim pískem zadřel benzínovou hadičku
Datum: 28. prosince 2009 0:18
 ty hej mam sty fakt skušenosti to budou asi hadi v převodovce no potom do ndrže nali brzdovou kapalinu dofoukej karbec seřid ventily nalad turbo na optimalni otačky a uvidiš že to pojde
Datum: 27. prosince 2009 22:31
 To je ale Jedličkárna....
Datum: 27. prosince 2009 20:07
 to je jasné.chybí ti tam vápno,voda a trochu cementu
Datum: 27. prosince 2009 19:59
 A dal jsi taky špetku písku do alternátoru,komutátoru,terminátoru a ventilátoru?
Datum: 27. prosince 2009 19:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 a nalil jsi tam rozdělovač? a co karburátor... dej ho do nárže pojede ti to lépe. Kterej ****** sem dává tady ty zas*aný rotazy!
Datum: 27. prosince 2009 19:19
Datum: 27. prosince 2009 19:16
Jméno: miiraaaa
IP: uživatel4675
 Vím co máš ze strojem,spadl ti šteft do tryblu-je to velka zavada. Nebo si mohl zadrit sedatko nebo mas povolenou nadrz. Ješte me napada,ze bys mohl mit pichlou nadrz. A nebo si tam dal malo pisku ,zkus jeste pridat chlup z bradavice treba uz to pojede ,ale pomalu ,kdyz hodne pridas zustanou ti riditka v ruce. FAKT OPATRNE!!!
Datum: 27. prosince 2009 18:09
 jenže ten písek musí být ze sahary. na benzínce ho bežně koupíš
Datum: 27. prosince 2009 18:09
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Zkus ještě jednu hrst a pak už nevím
Datum: 27. prosince 2009 18:08
 písek do nádrže ? To slyším poprvé
Datum: 27. prosince 2009 17:59
 nalil jsi do nádrže močky z kočky???
Datum: 27. prosince 2009 17:56
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
Datum: 27. prosince 2009 17:53
 Ahoj nemate nekdo prosim plany na motokaru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 14:37
 Nenasel sem je.Stando posli mi prosim ty planky na certik.kuba@seznam.cz
Datum: 28. prosince 2009 14:37
Jméno: Standa
IP: uživatel8327
 mam planky na klasickou motokaru jako je v pujcovne.....dá se za 5 minut najit na googlu....pokud nenajdes,napis mail,poslu
Datum: 27. prosince 2009 22:11
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 já to napsal blbě 577302076
Datum: 27. prosince 2009 19:07
 to icq nefunguje
Datum: 27. prosince 2009 18:30
 to icq nefunguje
Datum: 27. prosince 2009 18:23
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 já mám celou motorkáru jestli chceš tak napiš na icq 577302 je to bez motoru napiš a já ti pošlu fotku
Datum: 27. prosince 2009 18:17
 strycek google...... ja sem to kdysi hledal a nasel sem to aj ve 3D
Datum: 27. prosince 2009 18:16
Jméno: Fechtlak
IP: uživatel6644
 Nevite cim to je mam jawu 555 a jak je ten vypoustei sroubek zespodu tak mi furt tece olej nevite cim to je mam tak tu podlozku co tam ma byt a nemam strhlej zavit nevite cim to je?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 9:15
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 S paulinem nemám zkušenosti, ale ten silikon se mi osvědčil.
Datum: 28. prosince 2009 9:15
Jméno: fechtlak
IP: uživatel6644
 ja sem to delal paulinem a teklo
Datum: 28. prosince 2009 7:21
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Tak to zatěsni ještě tím červeným silikonem na motory.
Datum: 27. prosince 2009 19:41
 Zdravím!Vím že se dají použít na pionýra vidlice z ČZ 175.Zbylo mi doma takove torzo pionýra bez plechařiny tak si chci postavit jen tak něco na blbnutí na pole a tak.Poslal by ste nekdo prosím odkaz z jakeho tipu zetky to prosim presne sou vidle?Díky moc!A musim nechat udelat nove misky?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 17:48
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Díky!
Datum: 27. prosince 2009 17:48
 moc těžká neni! já ji mám do rámu jawy 90....tam pasuje dobře. do pionýra se budou muset udělat nové misky, a navíc pionýr má odost kratší krk...bavím se o vidlici čz 175/477
Datum: 27. prosince 2009 17:18
 Prej sou sice těžký jak tank,ale to mi nevadi litat vzduchem stejne nebudu
Datum: 27. prosince 2009 17:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau hoši, tak jsem dneska dal na svoji 05 11 zub. Měl jsem tam 13 zub a netáhl takové líné to bylo a ani maximálka nic moc 60 km/h s 13 zube nic moc (podle policejního radaru  ) Prostě to pořádně nejelo. Tak jsem doma našel zachovalý 11 zub. Fichtl táhal jak kráva maximálka kome radaru 54 ve dvou v silném větru to si myslím na 11 zub je slušné. Co vy na to? Ale 12 zub by byl asi nejideálnější. A jaké zkušenosti máte Vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 22:35
 Já sem zezačátku jezdil s 13 zubem ale potom sem tam dal 12 zub a dá to těch 65 sice otáček jako sraček ale dáš to...........
Datum: 28. prosince 2009 22:35
Jméno: PLALA
IP: uživatel6644
 Ja JEZDIM Z 13CTI ZUBEM A TAHNE 70
Datum: 28. prosince 2009 7:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jezdím furt s 12 zubem
Datum: 27. prosince 2009 18:49
 Hoj všichni mám otázku doslechl sem se že rozeta z Jawy 90 jde na fíka docela by se mi to hodilo tak co ste o tom slyšeli vy??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 16:34
 čaute draci....mám problém..mám ČZ 250/513 a praskl sem nádrž....prosím kdyby někdo měl nádrž na tuto motorku tak at napíše na icq 356 289 128...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 16:21
 cus chci jen zeptat jestli nevite cim je to ze na neutral jede asi 3 sekundy normalne a pak se to zvedne samo od sebe na maximum
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 20:15
 to bude ten falešnej vzduch
Datum: 27. prosince 2009 20:15
 tu hladinou snizim jak? mi to sem tam nekdy trochu cukne takze je to mozne
Datum: 27. prosince 2009 20:02
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 ... podle me by to mohla byt nizka hladina či ucpany privod paliva do plovaku
Datum: 27. prosince 2009 19:19
 denzileck: to jede myslim jako ze bezi!!! bezi motor """"
Datum: 27. prosince 2009 18:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kup si nové těsnění mezi kolínko a motor a kolínko a karbec. Stojí to asi 10 kč a seženeš to v každé mototechně. Mě to dělalo taky. Dokonce to občas chytlo takové otáčky, že fichtl na stojánku jezdil po garáži  cca 5 cm/1sekundu
Datum: 27. prosince 2009 16:27
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jede na neutral?   tak to jo.....Zkontroluj tesneni a soupatko u karburatoru-nekde to musi prisavat falesnej vzduch
Datum: 27. prosince 2009 16:17
Jméno: Honza73
IP: uživatel7949
 Posílejte odkazy fotky videa na upravený fichtly.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 10:52
Jméno: Mildecz
IP: uživatel7448
Datum: 28. prosince 2009 10:52
Jméno: Mildecz
IP: uživatel7448
Datum: 28. prosince 2009 10:47
 Klikni na jmeno  Zadnej extrem ale po zime jo
Datum: 27. prosince 2009 16:18
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 cus draci tak jak sem vcera pulil motor tak dnes uz mám už tam mám naskladanou i prevodovku ale jeste hodne prace ... ale !!!dal jsem tam ten startovaci segment a pridal startovaci paku ... a ta paka se nevraci nevite cim to je mam rozpuleny motor tim to taky muze byt ne ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 17:55
 Nežs jí tam dával něl si tam dát trošku oleje at líp klouše...musíš t prstě rozhejbat .dej ta trochu ojele a prokopávej
Datum: 27. prosince 2009 17:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Musíš zaháknoutp ružinu a pak to natočit do výchozí pozice.
Datum: 27. prosince 2009 16:30
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 ne to ne ... jako ted by se to dalo kdybych otocil startovaci paku a 360 stupnu ne ?
Datum: 27. prosince 2009 15:17
Jméno: ladinek
IP: uživatel1072
 otošil jsi pružinu o 360 stupňů?
Datum: 27. prosince 2009 15:11
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 14:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na to nemusíš mít černý triko...hlavně musí být bavlněný myslím...nesmí to být ta umělina ot vietnamců jináč ti ho to savo sežere celý
Datum: 27. prosince 2009 14:45
|



|