Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci skoušel sem všechno jak ste mi radili s tema přednima vidlama u 21 jak to tam v nich boucha a be ze změny furt to boucha do 4cm jestě nedělá a le jak je to vic jak 4 cm tak to tam všelijak dře . Fakt si nevim rady jěště mě napadaj ty ocelovy kroužky co sou na hoře jak sou v nich zavity ale nevim co by s něma mělo byt . žádny vystupky o ktery by to mohlo drhnout tam nejsou kromě toho kroužku . Skusil vše řádně dotahnout a nepomahlo . Nevim co tam mám zpravovat kdyz tam skoro nic neni . prosim poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 17:12
 Jo a skoušel sem tam dat i jinej kluzak a pružinu a furt to v tym bocha
Datum: 12. listopadu 2009 17:12
Jméno: tomas
IP: uživatel1214
 zdarec potřeboval bych poradit mam jawu 20 a nechce mi po chvilce jízdy vůbec tahat nemá sílu ale na neutrál točí furt nemoh by mi někdo poradit co stim?? pís kroušky a karburátor sem měnil a vísledek žádnej už si nevym rady dík za votpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 22:36
Jméno: tomas
IP: uživatel1214
 no a jak si tu spojku vyřešil co na ní bylo špatnýho??
Datum: 12. listopadu 2009 22:36
 cus mozna spojka mel jsem to spatny taky to je normalka
Datum: 12. listopadu 2009 21:31
Jméno: tomas
IP: uživatel1214
 to nejelo ani na ty starý a vejfuk je čistej já už nevym co stim to chytý krásně na 1 šlápnutí točí dobře ale to chvilce jízdy to škobe jako kdyby tam nešel benzín a musim zmačknout spojku a znovu to rostočit\r\n
Datum: 12. listopadu 2009 20:25
 co výfuk nemáš špinavý nebo filtr sání.
Datum: 12. listopadu 2009 18:39
Jméno: radek1212
IP: uživatel368
 a zajel si ty kroužku už?
Datum: 12. listopadu 2009 17:32
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec hoši je to tady shanim konečně papiry na jawu mustang nejlip se značkou nechci tu novou velkou dik za odpovědi byl bych rad
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 16:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zdravíčko...nevíte čim by mohlo bejt to, že mi čz450 nejede v žadnym připadě se sánim? zkoušel jsem už všechny možný sání od papíru přez drátěnej filtr až po silonku a ono to ani tu punčochu prostě neveme... sral jsem se s bohatostí a nic, přetriskovaval jsem karbec, pak jsem ho i celej vyměnil a nic, předstih jsem nejdřív nastavil na 4mm pak zkoušel větší menší a stejně nic nepomahá... bez sání jede krasně, jde paradně vytočit(samozřejmě s ohledem na jeho vlastnosti), tahne, ale jakmile se tam hodí třeba jen punčocha, tak to jde vytočit tak na pul plynu a víc to nedá, pak to začne dělat jako kdyby jste vytačely na max studenej motor... už nevim co vyzkoušet aby to jelo.... jo a ještě dal jsemna to hlavu z 453(se sanim to nejezdilo už předtim) mysliteže bych měl změnit předstih? zvětšit/zmenšit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 21:10
 hele napis mi na icq 204-156-619 a skusime to vyresit
Datum: 12. listopadu 2009 21:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 smrdí a kouří normálně(ja se ohřeje, tak skoro ani nezakouří), protože ten motor byl pulenej a přetěsnovanej (byla na něm ko klika)... takže ten převodák to nejspíš taky nebude.... fakt už prostě nevim....hlavně je mi divný, že jakmile to má volnej přístup vzduchu, tak to jede nádherně, ale dám na to debilní punčochu ja jede to nahovno....
Datum: 12. listopadu 2009 20:14
Jméno: Standa
IP: uživatel7909
 hele a nesmrdí trochu jinak?? me tohle dela fichtl.....vypada to ze papá trochu převodak......
Datum: 12. listopadu 2009 19:40
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 16:04
Jméno: 350/360
IP: uživatel7854
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 11:31
Datum: 13. listopadu 2009 11:31
 takovej cross  D
Datum: 12. listopadu 2009 19:05
 takovej cross  D
Datum: 12. listopadu 2009 19:05
 http://www.autokap.cz/obchod/oleje/index.php?status=2&id=1975 Zdravím!Hele co je to za M2T???Vydim to poprvy ale z Husqarny stejne neprejdu  !Jen co to je!Valce ZDAR!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel7909
 kdyz to má API TC,tak je to dobrej olej!! neco jak TSF.....
Datum: 12. listopadu 2009 19:43
 Ja prave jezdim po netu jako vzdy a narazim na to ne tak na to cumim arikam m2t naky novy ne?
Datum: 12. listopadu 2009 17:44
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Hekra umí vyrobit jak kvalitní oleje tak i oleje s ohledem na cenu.
Datum: 12. listopadu 2009 17:40
 zaujimavi no
Datum: 12. listopadu 2009 16:49
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 21:32
 frikuline,, posli mi na mail cislo na mladeho ze zamecku
Datum: 12. listopadu 2009 21:32
Jméno: dredatej
IP: uživatel7233
 No ale ty dva s tema jinejma karburatorama pak po zavode Plesar vyhodil z ty kategorie a dal je myslim do specialu....
Datum: 12. listopadu 2009 21:17
Jméno: Mildecz
IP: uživatel7448
 No pravidla se povedla a souhlasim s nimi,jenom ta veta,vyjimku muze udelit pouze poradatel,me prijde jako vyjimku z pravidel muze udelit pouze poradatel.Pouze se ptam, jak to bude vypadat.TOUR DE SODA,TT JAWA a TT Velis podle pravidel sampionatu,a jak to bude s Jinolicema a Trtenicema?Aby to nedopadlo jako letos v Jinolicich a Trtenicich,kde poradatel pustil do kat. 55let a nad 100kg motorky s navarenejma zebrama,a neoriginalnima karburatorama.Takze podle me, je vice poradatelu.Asi ctyri?Doufam, Lado,ze to neberes jako rejpani.Dneska uz to jsou pro me stejne rychlejsi vyjizdky,protoze jsem si ve Trtenicich na vyjizdce zlamal tri spinozni obratelni stepy,dva mesice stop a zjisteni smrtelnosti cloveka.Jinak se budu muset asi poprat s tim originalnim vzduchovym filtrem,to loni nebylo.Nevis nahodou proc ten filtr?Na mustanga?Moc diky za reakci.Na vyhlaseni jsem nebyl kvuli neschopence a nemoci.Ahoj a diky.
Datum: 12. listopadu 2009 20:33
 Díky za názor Seso....plně s nim souhlasím...!
Datum: 12. listopadu 2009 19:43
 moudra slova!snad se na se na upravy uz pristi rok vrhnu!Zatim byli 3 brzdy  1.Penize 2.Zkusenosti 3.vybaveni
Datum: 12. listopadu 2009 17:47
 sem se nejak rozepsal  ale jinak jak prijde voda,,tak to pujde do pici,,,,voda v zadnem pripade
Datum: 12. listopadu 2009 17:24
 tak jako prvni zvedam ruce pro lepsi brzdy,, lebo to porad sroubujete vejs a vejs,,, cim silnejsi stroj tim povine brzdy,,, jinak bude v aleji pekne,,, a hlavne pokud nekdo chce jit primo do neostrejsi skupyny,,tak at ukaze rodokmen zkusenosti,, lebo dnes to kazdy muze naladit az do nebes,, jde o to zda to ma v hlave vse v poradku,,,,, ja sem pro zavody jen originalu s gut brzdama,, jen tak to nikdy se nesprofanuje a neziska krizky u silnic,, kazdym rokem se jezdi rychlejs,,, to kdyby vedeli komancove dopredu,,, tak by to na slovensku delai poradne,,, necht zije historie v kazdem z nas tak jak jsi ji kazdy prozil,,, me osobne mrzi ze ouz ve fichtlech je ryvalita  zacalo to hezky pekne,,, klobaza v ruce, teplej caj a hlavne zabava a dobej pokec,, me uz to pripada jako kdyz se jezdej formule,,,, nono zas sem toho tolik nerekl,,, ja jen prodavam dily,,, v dohledne dobe fichtl kramek prejde na cestu jeste lepsi renovace a dobrych brzd a světel,,, to zabespeci ze fichtlar zustane fichtlarem,,,, jen skoda ze to neni za ceny komancu,,,
Datum: 12. listopadu 2009 17:21
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 A ještě jeden dotaz - jaký je ten stejskyho válec? Má s ním někdo (bohaté) zkušenosti? Děkuji za jakoukoliv odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 14:13
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Ahoj hoši. Jak moc se změní (pokud vůbec) charakteristika motoru na vyleštěným pístu, hlavě a výfukovém kanále?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 15:13
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 neznatelně se zlepší výplach a hlavně se nebude tolik usazovat karbon
Datum: 12. listopadu 2009 15:13
 kdyz jedu tak mi to vyradi rychlost staci vymenit automat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 20:03
Jméno: Standa
IP: uživatel7909
 pokud ti vyskakuje trojka,tak je na vině stary vytahaný retez......ten ti uz pravdepodobne vykloktal lozisko pod rozetkou a jak se to zacalo šmrdlat,tak uz to vyšmrdlalo i dvojkový kolečko co řadí trojku......to bude spíše na repas prevodovky nez automatu!! znám to dobře!! pokud vyskakuje jednicka,tak sou v haji futra na předloze......pokud vyskakuje dvojka,prevodovku muzes zahodit,je KO,to je uz neopravitelny!! automat bejva na vině jako poslední a prevazne jen u typů 550,555 a 05......od 20 dál uz to ma docela nezničitelny automaty......
Datum: 12. listopadu 2009 20:03
 nebo jestli není povolený automat
Datum: 12. listopadu 2009 18:44
 Automat je jen zařízení které slouží k měnění rychlostí Většinou mi více zabralo vyměnit a nebo poupravit kola (podbrousit řadící kolíky....) ale samozřejmě i vyběhaný automat který dovolí kolu aby se dostalo do nevhodné pozice může být příčinou vypadnutí rychlosti....!
Datum: 12. listopadu 2009 14:54
Jméno: maryš
IP: uživatel5041
 cau jake mate skusenosti s 8 vybrusem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 9:55
 skusenosti s osmym vybrusem nemam zadne ale brasin jo oslovuj ho buzno on je totiz teply a jeho email je marjadona@seznam.cz s pozdravem Patrik
Datum: 21. prosince 2009 9:55
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 Ještě jsem zapoměl že na tý frézce musí taky umět nestačí že jí má doma
Datum: 12. listopadu 2009 20:42
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 no jestli máš nějakýho známího co má doma frézku nebo s ní dělá v práci tak ti to udělá skoro zadarmo jestli nejni vydřiduch
Datum: 12. listopadu 2009 20:41
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 A ten prostor mi rozšíří kdo? Doufám, že za to nebude chtít dalších 700KČ.
Datum: 12. listopadu 2009 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel7909
 má to jen malej vejfukovej kanál do obdelniku.......ale me jel 78km/h.....samozrejmne motor po GO,vybrus dokonale zajetej!!
Datum: 12. listopadu 2009 19:47
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 ''rozšířit'' spalovaví prostor
Datum: 12. listopadu 2009 16:58
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 A jak se musí upravit hlava(pokud to není vtip).
Datum: 12. listopadu 2009 16:23
 Normální...  Předchází mu 7.6.5.4.3.2.1. nic se neliší....  Až na jednu věc že u 8. musíš upravit hlavu....  To sem ti toho řekl co...?
Datum: 12. listopadu 2009 15:07
 seso a neslo by tech vejirovek objednat vice
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 13:12
 cus hosi mam takovy dotaz kdyz mam na radicim automatu (nad prevodovkou) kapku sjete zuby vadi to nebo to tam muzu normalne dat jo a jeste něco jak poznam ze ten automat spatny dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 13:12
 zdar chci se zeptat cim to muze byt když dam 1a2tak je to v poho ale kdyz dam 3tak jako bych ji tam vůbec nedal jak bych tam měl neutral jak to zjistim čim to je nemuze to by t radici automat? prosim poradte dik cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:48
 Možná bych ti mohl pomoc měl jsem stejný problem. Akorát já věděl co to je ale nejzdil sjem tak často. Když jsem si koupil nového fichtla a mám na něm technickou tak sjem to musel zpravit protže se s tím více jezdí. Mě tedy stačilo seřídit předstih podle oka. Ne podle měrky ale oka. A je to ok. Možná to uslyšíš na mojem videu ale nevím http://www.youtube.com/watch?v=sgjZA_aLmV0
Datum: 12. listopadu 2009 18:48
 Cau lidi koupil sem si 2 nove pouzdra u převodovky a nevim jak je tam mam vložit skousel jsem to naklepat dovnitř ale nešlo to tak nevim prosim poraďte dik cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 18:07
Jméno: jawa 21
IP: uživatel7545
 skis nahriad blok a puzdro schlatit do mraznicky tam potom bi to tam malo ich lahko.caw
Datum: 12. listopadu 2009 18:07
 Seso budes jeste prodavat tu vejirovku nebo uz ne prosim napis
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 7:53
 zatim ne,, a kdyz tak bude jina,, ale kdy to nevim,,,fakt
Datum: 12. listopadu 2009 7:53
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 ahoj nevíte někdo jak se demontuje kyvná vidlice u pionýra, děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 15:16
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 oprava:hýbat
Datum: 12. listopadu 2009 15:16
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 jestli už tu kyvku budeš vyhazovat tak stačí rozříznout tu trubku která spojuje obě kyvky u sebe a pak to už jenom vysuneš de to celkem ztuha musíš s tím vábat nahoru a dolů a tlačit to k sobě pak to vysuneš hravě a ten čep uřízní těsně u rámu za rozpěrkou a pak už ten čep jenom něčím vytlučeš
Datum: 12. listopadu 2009 15:16
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 dík, nemáš nějaký detajní fotky kde je potřeba řezat?
Datum: 12. listopadu 2009 8:07
 špatně... V podstatě lze říci, že nelze odmontovat, ale musí se uřezat. Pak je potřeba mít přípavek na nalisování čepu zpět (nový čep se nedělá) je to celé složité.
Datum: 12. listopadu 2009 1:12
Jméno: babeťák
IP: uživatel7678
 Zdarec lidi, chci se zeptat, když budu chtít dávat novej lak, dá se to ehzky udělat ze spreje, nebo to chce normálně kompresorem a psitolí? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 15:18
 to furioso : Lak jsem nedaval, pragopur se lisi podle toho jestli chces mat nebo lesk. Chtel jsem tam dat lak, ale ten pan mi to vymluvil. Premyslim ze ho tam dam kvuli ten nalepkam, ale prodavaji ho jen ve velkem mnozstvi.
Datum: 12. listopadu 2009 15:18
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 pouchaz ®: Daval si na to aj bezfarebny lak? Alebo sa to tak leskne aj bez toho? Tiez rozmyslam nad polyuretanovym emailom no neviem ako je to s leskom. Diky.
Datum: 12. listopadu 2009 12:14
 Ja za sebe doporucuji email polyuretanový. Konzultoval jsem to s odborniky (jeden z nich v oboru dela skoro 45 let je to u nas nejvedsi kapacita na barvy). Barva je sice drahsi, dele schne, ale stoji to za to. Mam s ni nastrikano vse a je to podle me bezkonkurencni. Nejake foto zde http://pouchaz.rajce.idnes.cz/102_PANA/#04102009221.jpg . Vrele doporucuji vsem co delaji neco vazne.
Datum: 12. listopadu 2009 11:58
 čau, ptáš se jetli se to dá udělat srejem hezky. Ano, dá.Výsledek pistole, co se kvality týče tim však nenahradíš ani za nic. Pro inspiraci koukni ke mě do profilu, je tam má J20 stříkaná sprejem. Šlo o velmi kvalitní sprej asi za 300,-. Stando, vim že na mě zareaguješ jak jednou ve stejnym tématu, ale mě ten sprej fakt nic nezkazil.
Datum: 12. listopadu 2009 11:04
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 ta barva co se plní do spreje tak se plní bez tužidla, to znamená že to pořádně nevytvrdne ale jenom zaschne. je to rozhodně lepší než klasický spre, ale nahradit s tim normální nástřik se nedá. navíc jeden naplněnej sprej stojí cca 230kč takže tě to vyjde na stejný prachy jako kvalitní nástřik z kompresoru, kterej vydží podstatně déle. asi tak.
Datum: 12. listopadu 2009 8:05
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 ono dost záleží na tom, o jakej sprej se jedná. Klasickej sprej je nitrobarva a nevydrží nic, v podstatě sleze sama. Jsou ale i velmi kvalitní barvy ve spreji. Nebo je možný si kvalitní lak necht narvat do sprejový nádobky - velice dobrá varianta pro někoho, kdo nemá kompresor, nebo chce lakovat něco malýho. Jinak Stadiona mám 12 let stříkanýho klasickou syntetikou na bečky na vodu a lak je jak novej, skřídovatí to akorát, když to bude celej rok opřený někde venku.
Datum: 12. listopadu 2009 6:42
Jméno: standa
IP: uživatel7895
 jen příklad ze života pro nevěřící Tomáše!!! Pujdes kolem fichtla,budes mit v kapse klíč kterej trochu čumí ven a opřeš se o nej.......pokud bude lakovanej sprejem,zanechá to stopu.......proste se to utrhne!!!! a kdyz takel prejedes klicem po lakovanym fichtlu,tak tam maximalne bude světlá rejha v laku!!!!!
Datum: 11. listopadu 2009 22:59
Jméno: standa
IP: uživatel7895
 pokud nastrikam sprejem kliku od dveří,na kterou nekdo sahne jednou za rok,tak ta barva taky bude vypadat dobre i za5 let!!!! To je debata o nicem!! Kdo strikal normalni barvou,ví o čem mluvim........kdo este nic nelakoval,bude tu obhajovat "laky"ve spreji.....jináč ta barva vydrží asi stonásobek co ty vaše spreje......
Datum: 11. listopadu 2009 22:54
 mimoto já mám některé díly sprejem, už přes 10 roku, a po přeleštění jako nové, syntetika by byla dávno pá, vy ste taky umělci sa mě zdá,
Datum: 11. listopadu 2009 22:22
 no jo, ale jak dluho tá syntetika vydrří, něž skřídovatí? to je tak nekde natřít s tím bečku na vodu aby nerezla
Datum: 11. listopadu 2009 22:16
Jméno: standa
IP: uživatel7895
 sprej je levná náhražka,ale lak to rozhodně neni!! koukni na tohle.... http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=233&muid=43758 je to strikany kompresorem syntetikou.....ostatni plechy sou taky A1 lak!!.....spotreba barvy 2x 150,- + plnič 2x250,-+ smirky,ředidla atd......za litr mas krasnej lak........sprejem mas krasnej lak na rok,pak to sleze!!!!
Datum: 11. listopadu 2009 22:08
 ze spreje to nikdy nebude pekně vypadat a stačí aby na to i po zaschnutí kapl benzín a přejetím hadrem to setřeš..
Datum: 11. listopadu 2009 22:01
Jméno: petrys
IP: uživatel7678
 zdarec lidi, prosimvás jak mám dostat karbon z vejfukovýho kanálu na babetě? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 7:36
 dej to třeba do nějakýho železnýho kýble a dej na to benzín, líh prostěš to polij a zapal to a ten karbor zmýzí a ty kousíčky pak uděláš nožerm
Datum: 12. listopadu 2009 7:36
 co takhle vyškrábat nožem??? zapoj mozek kámo...
Datum: 11. listopadu 2009 21:20
|



|