Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci mam trchu problémy s mustangem nesvítí mi přední světlo nevíte co s tím může být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 13:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 No mě takhle jednou nepředvídatelně způsobil stejnou závadu zoxydovaný kontakt na žárovce i sběrači patice... jehlový pilník to vyřešil, ale popravdě to může být spousty ěvcí... To fikus: u vás se když je požár křičí chóří... chóří... že jo? Protože jak si jinak vysvětlit že ve slově shořet používáš CH, když kořen slova je ,,hoř,,  . Ale uznávám, jiný kraj, jiný mrav, ale podle mě češtinu máme jen jednu
Datum: 15. listopadu 2009 13:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 asi upad nakej kabel na predni svetlo  nejspis ten co jde k zarovce tak se podivej jen se divym ze ti neschori zadni zarovka jestli mas zapalovani 30W, nebo uz schorela??
Datum: 15. listopadu 2009 10:22
 Caues draci ,mam problem,zrenovoval jsem celiho pionyra.. nove pistni krouzky,tesneni atd..ten pionyr je jak novej jen karburator jsem dal starej co tam byl.no a je problemm v tom ze kdyz pustim benzin natece do karburatoru nastartuju ,vyletí do otáček a chcipne..nevim cim to muze byt.mam i nove lanko plinu ale proste nevim si stim rady poradte mi prosim diky jindra
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 9:26
 tak jsem to vyskousel a povedlo se.dekuju moc...
Datum: 01. prosince 2009 9:26
 ok diky za radu.. tak ja to vyskousim a pak se ozvu jak to dopadlo jeste jednou dikyy
Datum: 15. listopadu 2009 19:51
 ok diky za radu.. tak ja to vyskousim a pak se ozvu jak to dopadlo jeste jednou dikyy
Datum: 15. listopadu 2009 19:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 presne jak pise Michal. Myslim si ze to ma malo benzinu nebo to saje falesnej vzduch benzin natece pak to nastartujes jenze ho je malo tak to vyleti dootacek a benzin dojde nedotejka prez bordel. 2. je mozny ze to netesni pod karbecem! Sundej karburator a uvidis jestli to tesneni pod karburatorem je mokry od benzinu pokud jo tak je to jasny, jestli je to suchy tak ten karburator rozeber kolinko nemusis sundavat, sundej vicko a trysky vem treba rozprasovac ten co napumpujes nastavis tam proud a pak to prilozis ke kazdy dire a prostrikas ta voda ten bordel vyplachne musi to znaky diry vzdycky ven a proudem,kompresorem to neni ono.
Datum: 15. listopadu 2009 10:31
Jméno: Michal
IP: uživatel7932
 Zdarec draku skusil so te karburátor pořádně vyčistit.
Datum: 15. listopadu 2009 9:47
Jméno: STRal
IP: uživatel7931
 Ahojte.....chci se zeptat dá se nechat otypovat závodní enduro s SPZ a TP pro 2 osoby??.... jak?? kde?? za kolik?? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 9:16
 zdar draci,
máte nekdo zkušenosti s vybroušením fichtla na 70 ccm ???? kolik by to přibližne stálo. Prosím odepište na muj email .
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 13:30
Jméno: standa
IP: uživatel7921
Datum: 15. listopadu 2009 13:30
Jméno: standa
IP: uživatel7921
 uz jsem o tom taky premejslel.....tezky to prej neni.....zadna uprava,dokonce i na fichtla je sehnatelnej pist 45 s 14.1čepem(nebo aspon sem je jednou nekde videl),ale jinak se tam pere píst ze simsona........ale já bych se tam bál zmeny časování...... a hlavne vejfukovej kanal je na 70ccm hrozne malej....teda podle mě......
Datum: 15. listopadu 2009 13:28
 děláse jen u válců z 550 a 555 ....ale i tak je o vybroušení vložka tenká...hrozí zadření!!!!
Datum: 15. listopadu 2009 9:54
 ZDR,NEVÍTE KDE BYCH MOHL SEHNAT PÍST DO KTERÝHO BY SE VLEZL PÍSTNÍ ČEP O PRŮMĚRU 12mm? Thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 9:26
Jméno: fK Racing
IP: uživatel1115
 V levém sloupci klikni na modrý nápis MOSQUITO ... a dokonce si můžeš vybrat i velikost ...
Datum: 15. listopadu 2009 9:26
 jj,Simson Star rv 1965
Datum: 15. listopadu 2009 8:17
 simson?
Datum: 15. listopadu 2009 8:14
 hojte mam problem na fichtlovi jel sem a z ničeho nic mi to chciplo jo a nakopnout to nešlo ani roztlačt a po chvilce se mi sekla kopačka a nešlo to ani už vubec protočit nevite nšdo co s tym muže byt a nejde ani roztlačit nechytne to ja mam take podezřni že bude něco s pistem  tak se ozvěte jo kdo by moh vědět a nebo komu se to stalo diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 10:07
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 zdar hale skus tam nalejt benzín  ,možná to na něj pojede....
Datum: 18. listopadu 2009 10:07
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 cus hele zkus oddelat valec a mozna to budes mit zadreny a to uz potom koupit vsechno novy no
Datum: 16. listopadu 2009 22:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mohl prasknout retez na spojce uz se mi to stalo jenze nakopavacka mi nefakala takze jsem akorat zjistil to ze jsem davar rychlosti vseljaky a byloto jako kdyby tam byl neutral
Datum: 15. listopadu 2009 11:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To samé se stalo kamarádovi. Zasekl se mu řadící automat. Jak je tam ta pacička co jezdí po těch zubech, tak mu to skočilo vedle. 5adička nešla, nakopávačka taky ne, nešlo to roztlačit. Musel půlit motor
Datum: 15. listopadu 2009 10:21
 NE NEMUSÍ BYT ZADŽENÝ ME SE TO TAKY STALO ZASEKLO SE MI I KOLO TO BYDE NECO S NAKOPAVACKOU ASI SE TAM NECO SEKO JA SEM VZAL KLADIVO A DO TE KOPAČKY SEM MLATIL AŽ TAM NECO SVAKLO A JETO OK ALE JA TO POŘAD ROZTLAČUJU PROTOŽE MAM BLBOU NAKOPAVAČKU ALE JEZDIM JENOM PO POLNAČKACH
Datum: 15. listopadu 2009 8:20
 treba to mas zadřený
Datum: 15. listopadu 2009 0:17
 ty vole eletrika je dobra jo ale to je něco v motoru nebo s pistem něco asik bude a ne eletrikou jinyk by to šlnaout
Datum: 14. listopadu 2009 23:33
Jméno: ďas
IP: uživatel7929
 v prvé řadě musí procházet benzín,pak to musí dávat jiskru (cívka,kábl,fajfka a svíčka sou v pohodě) - dál už mé zkušenosti nesahají
Datum: 14. listopadu 2009 23:19
 Čau draci děla vam taky fichtl že mate dycky asi po 50 km dycky zasrany šecko kolem valce tou černotou tam spalenym benzinem? Mam podezřeni že profukuje valec tak bych to chtěl přetěsnit tak napište jestli to pomuže nebo je to prostě normální. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 12:40
 tak tak pretesniť koleno medzi valcom daj si odkvapovú misku a popripade zabrúsiť hlavu voči válcu pokiaľ ti prefukuje
Datum: 15. listopadu 2009 12:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja mam cistej valec i hlavu mam to vse ok
Datum: 15. listopadu 2009 10:44
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kamos to ma taky oblity a jen kuli tomu ze mu netesni koleno k valci a taky nema odkapavaci mysku. ,jestli chces radu jak to utesnit mezi kolenem a valcem tak sundej koleno vem nakou rovnou desku hladkou dej nato smirek a tim kolenem potom jezdi hlavne rovne a kup novy tesneni ja si ho vyrabym to kupovany je naprd 2 krat ho sundas a uz je na kasi ocisti tu plochu na valci a utahnito nestrhni stevty!!!!! scitem!! jestli mas barvu na vejfuky treba stribrenku tak to natri kolem dokola lip uvidis jestli to tesni. Dej tam odkapavaci misku jestli ji nemas
Datum: 15. listopadu 2009 10:43
Jméno: rajný
IP: uživatel7933
 kup si nový pístní kroužky ale jinak je to skoro normální
Datum: 15. listopadu 2009 10:24
 ale i kdyby mazal lakem na nehty tak by to tam nemel mit ocouzeny..jestli myslis tam jak se spojuje valec s karterem tak tam ma bejt tesneni..dej tam pro jistotu silikon,tesneni,silikon aby si to nemusel tak casto kontrolovat...jinak ja to mam takhle a nedela mi to...a to mazu m2t-ckem
Datum: 15. listopadu 2009 0:47
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 M2T že?
Datum: 14. listopadu 2009 23:00
Jméno: Karloss7
IP: uživatel7668
 čau chlapi, mam takovy problem, vlastně 3, 1. Na fichtlu mam na hlave ze spoda olej, musim brusnou pastu vybrousit hlavu a valec ze? 2. Na volnobeh mi na fichtlu ve valci neco jakoby neco klepocinka vubec nevim co to je???? 3. Na babete jsem sundal valec sundal krouzky, ale nove krouzky tam nejdou dat, protoze dole na pistu nejdou dat do drazky.... costim????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 12:43
 1, tak to by bolo fajn keby si to zabrúsil 2, no to bude asi vybitý oká čapu v pieste alebo bronzové púzdro to iste mám aj ja sa to chystám dať do poriadku púzdroje už vydrete na sračku 3, prečo majú mensí priemer ako piest alebo sú širšie??
Datum: 15. listopadu 2009 12:43
 Čau draci. Chtěl bych se s Váma podělit o pár zkušeností. Nedávno jsem tady psal, jestli použít tmel Paulín na utěsnění motoru. Nakonec jsem se rozhodl tak, že bloky utěsním jen vazelínou a papírovým těsněním. Udělal jsem dobře. Měl jsem dvě papírové těsnění na víko od spojky, tak jsem si řekl, že to víko utěsním Paulínem. Dělali jsme to se známým, který už pár GO dělal. Vše podle návodu. A hle ono to po zahřátí motoru začalo téct. Za pár dnů jsme víko odmontovali, tmel odstranili natřeli vazelínou, dali těsnění a už neteče. Toť má zkušenost. Zajímalo by mě, jestli tady je někdo, kdo má z Paulínem dobré zkušenosti. Za mě, Paulín nedoporučuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 4:01
Jméno: Jarous
IP: uživatel8178
 Já používám ten hermetik a ani kapka, jednou jsem použil ten způsob co jsi dělal ty vazelína a těsnění a teklo to snad všude.
Datum: 10. prosince 2009 4:01
 lepim paulinem včechno a nic neteče
Datum: 15. listopadu 2009 21:01
 znamej pouziva Lukopren a nikdy mu nic neteklo a to vzdycky jenom veme tu plochu jenom cistou hadrou a na naky vic odmastovani kasle. ja sem ho ted taky pouzil tak uvidim
Datum: 15. listopadu 2009 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel7921
 Nemam skusenost s Paulinem......ted jsem pouzil nejaky cerveny tmel a je to dobrý,ale hermetik je hermetik.....
Datum: 15. listopadu 2009 11:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Paulín taky moc nedoporučuji není moc teplotně odolný spíš používám lukopren tim jsem utěsnil celího stadika a ani kapka vše krásně drží
Datum: 15. listopadu 2009 8:47
Jméno: cw
IP: uživatel4443
 Paulin je bez problémů... ale i u něj se to chce řídit návodem
Datum: 15. listopadu 2009 8:46
 taky pouzivam ten cervený silikon do 300 stupnu a ani kapka
Datum: 15. listopadu 2009 0:20
 čau, tak s paulinem zrovna taky nemám nejlepší zkušenosti, ale občas jsem ho použil a pokud se zrovna moc nezahřál, tak i těsnil, ale já osobně doporučuju papírové
těsnění + červený silikon od Den Braven nebo ják tak.
Datum: 14. listopadu 2009 23:04
Jméno: boss
IP: uživatel5395
 Zdar draci potrebuju pomoct neblika mi levej zadni blinkr a predni blika jak spalsenej nevite cim by to mohlo bejt zarovky sem kontroloval a vpoho
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 8:23
Jméno: SCROFA
IP: uživatel7930
 jj jinde nebude problem
Datum: 15. listopadu 2009 8:23
 to je klasicky kdyz je prerusenej vodic nebo spatnej kontakt,zkontroluj kabely a kontakty,jinde zavada nebude
Datum: 14. listopadu 2009 22:52
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hoj, je tu nekdo na projizdky kutnohorsko, caslavsko kolinsko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 21:07
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Ahoj,je někde na netu nějaký návod jak vyplést kola??Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 10:44
Jméno: otaznik no.1
IP: uživatel7935
Datum: 15. listopadu 2009 10:44
 normálně vkládat jednu špicu za druhou a hlavně moc neutahovat....je to fuška .....ještě vycentrovat to s teda mákneš ...
Datum: 14. listopadu 2009 21:42
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 K Pionýru
Datum: 14. listopadu 2009 20:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak jsem tu psal vcera o tech benzinech cena a kvalita tak u toho ONA stim nemam problemi, ale tatoj se stalo to ze ho mel odnich vodnatej pionyru by to snad nevadilo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 20:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stando mam dotaz prevazne na tebe da se tenhle olej Shell Advance SX 2T koupit bezne v mototechne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 20:52
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Ve všetšině mototechnách se tento olej koupit dá.
Datum: 14. listopadu 2009 20:52
Jméno: Karloss7
IP: uživatel7668
 čau chlapi, mam takovy problem, vlastně 3, 1. Na fichtlu mam na hlave ze spoda olej, musim brusnou pastu vybrousit hlavu a valec ze? 2. Na volnobeh mi na fichtlu ve valci neco jakoby neco klepocinka vubec nevim co to je???? 3. Na babete jsem sundal valec sundal krouzky, ale nove krouzky tam nejdou dat, protoze dole na pistu nejdou dat do drazky.... costim????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 20:27
 Zdarec lidi schnim papiry na fiat 500 nebo celí auto koupim jestli mate a dal schnim motor na hayabusa pište jestli o něcem nevite diky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 21:15
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 co to je za debila
Datum: 14. listopadu 2009 21:15
 Jóó já doma mám motor z hayabusy....dám ti ho za 5 Kč pač mi s ním fík nejede ani 5 km z kopce...a na jedničku ho musím něst na zádech.Hodíse na pěstování marihuany vevnitř(je v něm moc velký teplo moc se zahřívá).Takže stačí dát na rám zapojit elektriku,Místo benzínu dát do nádrže palice..(pořádně natlouci) aby prošly kohoutem.možná zředit i s arielem pro vúni motoru.No a pěstování múže začít.Napiš na mail pro bližší info určitě se domluvíme  .
Datum: 14. listopadu 2009 20:44
Datum: 14. listopadu 2009 20:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to ses asi kreten ne?? stimhle dotazem tahni jinam tady to je jen o JAWACH !!!!!!!!!!!!
Datum: 14. listopadu 2009 20:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci jak se u pionyra dolejva tlumicovej olej?? co vsechno mam rozebrat a kam presne ho mam nalejt?? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 9:33
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 Do zadních tlumičů se olej leje!!!
Musí se vyndat kolíček horního oka, oko odšroubovat, sundat plechovou krytku a odšroubovat zátku tlumiče...
Datum: 15. listopadu 2009 9:33
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tam se olej neleje. Stačí to trošku promazat.
Datum: 14. listopadu 2009 20:54
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 12:24
 proč bych to měl držet za tyčku když se ta tyčka netočí
Datum: 15. listopadu 2009 12:24
 musíš to podržet za tu tyčku, trebas sikovkama a ne točit 10 minut
Datum: 15. listopadu 2009 11:23
Jméno: caue20
IP: uživatel7767
 sem stim točil nejmít 10 minut ale pořád to je nastejným místě
Datum: 15. listopadu 2009 9:36
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 Vyšroubovat, má to jemný závit, ale vždy mi to šlo...
Datum: 14. listopadu 2009 19:52
 a za tim sou další 3 fotky
Datum: 14. listopadu 2009 19:26
 Ahoj. Měl jsem nastartovaného fichtla a při volnoběhu to ve válci chrstí. ne zvoní ani nechrastí. Pístní kroužky jsou 2 roky nové a v poho nejsou ulomené, zámky v nich jsou dobré píst a válec není vyběhaný nic. Není to něco vážnýho ať nezůstanu někde stát ? Nebo jen stačí ještě zjíždět. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 0:51
 no ja sem krouzky zajizdel podstivě asi 5 km  pak sem tomu dával na p*del,a jak to nadherne jede...
Datum: 15. listopadu 2009 0:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draku jakej olej pouzivas?? taky jsem dal novy krouzky do valce kterej byl jezdenej na M2T a ja jsem mazal castrol 2T a taky mi to dloho drhlo jako kdyz tam je pisek prestalo to delat nekde po 1000 km asi pri 1500 to prestalo uplne a valec uz byl konecne zajety a uz to nedela tetka mam najeto 3700 km od lonska a bezproblemu to chrasteni dela nejspis to ze jsem dal 2T a rozpustil karbon z M2t a nebo to je proste jenom tema novejma krouzkama jenze to delalo podezdrele dlouho. Nevsimej si toho zajizdej to tech 1500 km a pak uz muzes davat cmouda naplno nejlip poznas zajeti tak ze se prestane hrat prevodovka
Datum: 14. listopadu 2009 20:19
 cus, precti si muj prispevek o par radku nize
Datum: 14. listopadu 2009 19:27
 Stando , ty si takovej přeborník přes oleje....něco o nich taky vím ale určitě ne jak ty. zajímalo by mě jak si se naučil poznávat svecifikace oleje (např.API TC-TSC 3 JASO FB) napiš kde byvh se to mhl zhruba naučit a nebo pošli odkaz nějaké stranky kde je to napsaný.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 11:52
Jméno: standa
IP: uživatel7921
 neco jsem si precet na oleje.cz ,nejakej clanek sem nasel ohledne m2t,u neceho sem vycházel ze známýho označení olejů který pouzivame doma a tak nejak sem si na tom ucelil svuj náhled.......proti m2t uz jsem prestal bojovat.......at si kazdej jezdi na co chce......sám pozná co je dobrý a co ne......pokud nekdo najede za rok 100km okolo vsi,tak je pro nej dobrej i fritovací olej!!!
Datum: 15. listopadu 2009 11:52
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Mrkni se na oleje.cz
Datum: 15. listopadu 2009 8:19
Datum: 14. listopadu 2009 18:12
 sice nejsem standa, ale jak se zjistej tyhle normy zjistis, kdyz si treba do googlu zada proste specifikace oleju dle API, nebo jiny normy. bejvaj to vetsinou tabulky
Datum: 14. listopadu 2009 18:10
|



|