Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 dobrej je 350 dobry stroj do terenu nebo je lepsi enduro ?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 14:37
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 kup si na kros nějaké lehké enduro, nebo krosku . Ničit jáwku nebo čízu v terénu je škoda
Datum: 28. srpna 2009 14:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je snad jasný že endurko bude rozhodně lepší, protože jestli myslíš jako kejvu, tak to je absolutně nevhodná motorka do terenu... za prvý je jí rozhodně škoda jí tam ničit, ta motorka je v terenu neobratná a je nehorázně těžká....
Datum: 28. srpna 2009 9:28
 pokud ti nevadi ze ji vodelas tak je to delo jak svina kdyz pojedes inteligentne tak ji teren nevadi ale krosit asi ne
Datum: 28. srpna 2009 0:20
 Čest mam jawu 23 s malým techničákem (kartička)a je to napsano na člověka ktery je už dávno mrtvy.Kolik by to stalo všechno vyřizováni abych mohl jezdit normalně legalně.(Techničak,STk,Značka,Přepis....)Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 11:50
Jméno: Jarouš
IP: uživatel1818
 Čus hele tak to budeš mít fakt problém, pokud si s tím člověkem nesepsal kupní smlouvu nebo něco podobnýho tak jsi v pytli, bez toho nebo čestnýho prohlášení ti to nikde nepřepíšou. Pak jedině se skusit zkontaktovat s tou rodinou, jestli ho někomu nedaroval, ale to by mohl být fakt problém. Kámoš měl podobnej případ a ta rodina tu motorku chtěla na spět. Jo a nebo by to šlo nelegálně sepsat čestný prohlášení za toho člověka co je mrtvý, už to tady taky někdo radil,ale nemám v tom zkušenost.
Datum: 28. srpna 2009 11:50
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zdr draci - kolik decy tlumicovyho oleje se lije do tlumicu prednich-mam jawa - cz 175 - dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 23:58
 1,4 až 1,5 dcl.
Datum: 27. srpna 2009 23:58
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 22:36
Jméno: Alert
IP: uživatel5754
 Bus DRACI! Kdo z vas ma jeste Mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 16:23
Jméno: Punkrock
IP: uživatel5292
 zdar mam jen jednoho a ted ho dává do kupy
Datum: 30. srpna 2009 16:23
 Ja mam dva,jeden bude mit papyry a druhyho mam do terenu
Datum: 28. srpna 2009 17:51
 Já mám sice dva, ale moje dva mustangy, Jawetta a Stadion jsou jediné motorky na dědině
Datum: 28. srpna 2009 11:37
 ja mam jednoho,upravenyho do krosu..nevim jakej rok,nevim o nem nic.koupil sem ho od jednoho typka,bez cisla motoru a bez stitku...na pole a do lesa staci.. http://www.jawa23.estranky.cz
Datum: 28. srpna 2009 11:19
 ja mam jediny unas na dedine mustanga  skoda ze bez papierov, tu je to vsetko len blby simson...
Datum: 28. srpna 2009 9:43
Jméno: brisK
IP: uživatel6937
 Já mám 1977 s TP a platnou STK
Datum: 28. srpna 2009 9:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja mám 1-1981 a kamoš ma taky 1
Datum: 28. srpna 2009 8:58
 mam mustanga ... fotky v profilu jinak je to 1981 ma papiry a technickou do roku 2013
Datum: 28. srpna 2009 0:31
 Já mám 2...oba jedou...jeden je 1975 a druhý 1979
Datum: 27. srpna 2009 23:30
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 já 1977
Datum: 27. srpna 2009 23:10
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Já ho mám také. Rok výroby 1980. S TP.
Datum: 27. srpna 2009 23:00
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ja mam 2 - jednoho s papirama a druhyho bez - ale oba jsou to lestenky
Datum: 27. srpna 2009 22:38
 ja mam 4 a sou pojizdný jen jeden ma ale papiry
Datum: 27. srpna 2009 22:29
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdarec, nevíte někdo kde sehnat repliku výfuku na Pařeza?? Myslím tu za 800Kč. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 13:43
Jméno: standa
IP: uživatel7203
 myslím že na každé burze. Ale ta replika za 800,- je myslim bez povrchové upravy......je treba ho nechat alespon pozinkovat.......
Datum: 28. srpna 2009 13:43
 zdravim chtel sem se zeptat.. bracha mi skratoval baterku u kyvky tak ze ji nezajistil a jak se tam mrskala za jizdy v tom ksliku tak ji skratoval ze de jenom roztlacit tak prave nevim jestli to ma cenu ji dobijet nebo schanet novou je 2 roky stará mozna nedavno propadla zaruka myslim
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 19:05
 nastesti se chytla a uz na ni jezdi dobijel sem 8 hodin a zprovoznil zem starou nabijecku co byla na pude jen byla vysmahla pojistka ale diky za popis home nabijecky bude se hodit
Datum: 29. srpna 2009 19:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Když máš motorku s baterkou, tak byc jsi dobíječku měl mít... koneckonců po zimní odstávce je jí potřeba stejně nabít  . Můžeš si jí vyrobit z trafa, usměrňovací diody a žárovky... Vezmeš dostatečně silné trafo... řekněme kolem 12 až 18V, podle toho dáš do serie 6V nebo 12V žárovku a stejně tadk diodu dimenzovanou tak na 3A... žárovku výkonem vybereš podle proudu co ti trafo je schopné dát... a nabíječka je na světě.. já takhle nabíjím dlouhá leta. Zajímavé je že na síle proudu trafa až tolik nezáleží, jen se musí zohlednit očekávaný čas nabíjení.. každopádně já vypínám nabíječku ve chvíli kdy silně plynuje.. a je nabito... nevýhodou je že když nemáš regulaci, či ochranu, tak když na ní zapomeneš, tak jí zničíš.. to je jediný, ale protože já osobně jí používám velmi vzácně, tak tohle neřeším a dodneška to používám bez krabice na drátech  . Jinak jestli je KO zjistíš jedině tak že jí zkusíš nabít.. když se nabije podezřele rychle, je to významný důkaz že už není úplně OK
Datum: 28. srpna 2009 16:34
 tak dik dofam ze se chytne ta nabijecka je docela zdaleka
Datum: 28. srpna 2009 0:24
 Puč si nabíječku a nabíj tu baterku.Vždy to má cenu!
Datum: 28. srpna 2009 0:17
 ja nevim jestli ji ten zkrat nedojebal jestli to ma cenu vubec dobijet pac si musim pucit nabijecku boha jeho
Datum: 27. srpna 2009 22:07
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Takže ty se nás ptáš jestli jí máš nabít?  Tak to jsem se už dlouho nad podobným dotazem nezasmál...
Datum: 27. srpna 2009 21:29
 Ahoj Seso, když jsi zařadil do nabídky bezkontaktní zápalko na fichtla, říkal jsi že možná bude ještě další, se zdrojem pro světla 80 W (nebo tak nějak). Zajímalo by mě, jestli bude nebo ne, protože jsi psal, že žádné novinky už nebudou... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 0:28
 Toto kdyby se podařilo aspon' na vánoce,bylo by to vynikající.A cena asiiiiiiiiiiii ????????????????
Datum: 28. srpna 2009 0:28
Jméno: stanon
IP: uživatel7091
 No kdyby bylo tak by to bylo supr! A víš alespoň nějak "báj vočko" cenu?
Datum: 27. srpna 2009 22:02
 draku no snad bude porad mi to jen slibujou,,,, asi az na jeziska,,
Datum: 27. srpna 2009 21:39
Jméno: fbk,
IP: uživatel5546
 cuz, nemate nekdo zkuisenosti se spojkou , jedu na fichtlovi a pul plynu to jaksi zacne chtytat otacky a uplne zacne zrychlovat a vice rvat , asi to de pres spojhku , ale nevim proc by to dellao az od pul plynu zhruba .. zkraja nejde pres spojku az chytne tropsku otacky toz to leti jak drag! dikyyy a spojka mi zabira ok . ale nevipina dobre myslim, a jeste mi to hrozne prdi kdyz pustim plyn , nestrilio do vyfuku ale prdi , zeby dobra kompres???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 20:39
 tak to posteluj z boku na pravo zhruba uprostred mas sroubek tak povol a utahuj dokud nebud v poho nebo jestli prokluzuje moc tak vypust oil vytukni segrovky s podlozkama sundej talir spojky okoukyni mezilamelu jak sou na tom zuby a korky na lamelach kdyz budou cerny a osmahly tak vymenit a pozor pri instalaci zpet radi strilej ty segovky a de to blbe ja mam na to figl s 10 klicem a klestickam a
ale chce to aby ti to nekdo podrzel jinak fichtl rad pada
Datum: 27. srpna 2009 20:39
Jméno: Lumik
IP: uživatel7184
 Zdar. Mam docela problém s elektrikou u jawy 20. Dostal jsem jí v nálezovém stavu a začal sprovoznovat a jelikož nebyla dostupná spínací skřínka tak jsem ty dráty různě propojoval až to chytlo a jezdilo to bez problému rok a potom co jsem půlil motor, seřídil předstih a zapojil dráty tak jak byly do té doby to nechtělo naskočit. Tak jsem opět zkoušel propojovat dráty  a docílil jsem toho ze mi to opet chytlo a to tak ze do indukční cívky šel drát od cívky s kladívkem a druhý drát z indukčky šel na kostru a jelo to, ale potom to začalo blbnout a jelo to hůř a hůř až to nejelo vůbec, potom jsem dostal tip, že do indukčky májí jít dráty ze 2 cívek ze zapalování ( ty dvě velké v košíku zapalování ) a opět to jelo a zase hůř a hůř a pak už to nešlo nastartovat vůbec...už mi došli nápady snad jen vyměnit celý koš zapalování protože ani jedna cívka nedělá proud. Nevíte někdo jak to odstranit/opravit nebo se nemýlim a ty cívečky jsou prostě přepálené a budu muset koupit nový koš?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 20:24
Jméno: fbk,
IP: uživatel5546
 podiv se jestli ti to hazi pravidelnou jiskru pokud se podari , mozna smajda klika a vacka se toci nepravidelne
Datum: 27. srpna 2009 20:24
Jméno: Lumik
IP: uživatel7184
 tam něco odešlo cívky, kondenzátor, ale já tomu moc nerozumim
Datum: 27. srpna 2009 20:00
 S tim ti moc neporadim na elektroniku fichtla nejsem ale skus se podivat na nake technicke nakresy jak to ma byt presne zapojene
Datum: 27. srpna 2009 19:58
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel6675
 čauz draci mám takej problém.Pionýr mě pořád chcípe při volnoběhu.teda né pořád ale jen občas a není to tím že bych špatně šteloval volnoběch.Ten je dobrý dostatečně vysoký je to spíš jako by tam najednou nedotekl benzín nebo tak ale karburátor je vyčištěnej dokonce 2 sem postřídal a pořád ten samej problém jinak jede pěkně jen tohle mě zlobí.Tak díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 23:02
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 a CO TAKHLE FALESNY VZDUCH;GUFERO...??? NEBO NECO PODOBNYHO?? ZKUS PRETESNIT MAM TO SAMI A MYSLIM SI ZE JE TO TIM
Datum: 29. srpna 2009 23:02
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel6675
 No chlapi to se ví ze jsem to serizoval az za teúpla ten volnobeh.možnmá ta hladina v plovákovce uplne nelicuje s pliskem skusim to diky
Datum: 28. srpna 2009 12:34
 xxx: me nevydrzi ani 5 sekund
Datum: 28. srpna 2009 11:11
 Bude to tim žes karburator nastavil za studena a když se ohřeje tak chcípna tak se proste jed projrt s sž se ohřeje tak to nastav teprv takhle jsem to mnel já
Datum: 28. srpna 2009 8:05
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
 mám ten samý problém a už nemám nervy to řešit, některé fichtly jedou i půl hodiny na volnoběh a nechcípnou a ten můj nevydrží ani blbých 5 minut
Datum: 27. srpna 2009 20:51
 buď ti tam přes palivový kohout teče málo benzinu nebo máš špatně seřízenou plovákovou hladinu
Datum: 27. srpna 2009 20:11
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 Špatně seřízené trysky a je dost možné, že máš špatnou hladinu v karburátoru a o tom celém to je=nedá se pořádně seřídit volnoběh na nízké otáčky a navíc výrazně roste spotřeba.
Datum: 27. srpna 2009 19:37
 Tak jestli říkáš že je to nejspíš benzínem tak pokračuj po přívodu paliva a to je palivovej kohoutek
Datum: 27. srpna 2009 19:12
 zdarec, jak se da zvíšit vykon u 250kývačky dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 9:57
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 prodat a koupit něco jinýho  ,nebo pořiď karburátor Jikov 2928 (z jawy 350/638) sesa tu na něj prodává redukci. Jako další věc je jak píše Golias sportovní filtr,bezkontakt a ještě si můžeš nechat přebrousit válec na větší obsah. Dobrý by bylo kdyby sis sehnal závodní hlavu s dvouma svíčkama
Datum: 28. srpna 2009 9:57
 karburator s vetsim difuzorem treba dell orto ale musis si neak dovyrobit hrdlo a sport filtr a bezkontak pro vetsi tocky
Datum: 27. srpna 2009 20:14
 Nazdar draci. Mám dotaz. Nevíte prosím jak se rozebírá ten šnek co je na tachometr vadu na kole ? Nevím jak na to. Rozebírám ho poprvé.... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 19:00
 Hnací kolo vyděláš tak že že odděláš ti pojistky nějakým šroubóvákem.A šneka tak že tam vyděláš takovej klínek ale přčesně to s tim šnekem nevim měl sem totiž rozděláný jen hancí kolo.
Datum: 27. srpna 2009 19:00
 caw chtel sem se zeptat jestli jste nekdo nedelal STK v Kosmonosich u peugeotu. Jsou tam v pohode lidi ? a co vam tam kontrolovali ? dik a caw
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 21:52
 Stanon: no ja to mam do Bolky asi 20km, ale je to nejblizsi technicka
Datum: 27. srpna 2009 21:52
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 spis mi reknete jeslti tu neni nekdo z okoli Vlšimi .
Datum: 27. srpna 2009 20:47
Jméno: Stanon
IP: uživatel7091
 Jóó, tak tady si na odpověď taky počkám...  BTW: Docela koukám co je tady poslední dobou lidí od Boleslavi B-)
Datum: 27. srpna 2009 20:17
 Zdar draci je drahe zikování? kolik by tak mohlo stát pozinkování os kol s matičkama ,rozety řadíci páky, čepu rozety s matičkou ,pák brzd, víčka zapalování,zátek předních teleskopůa šroubo řidítek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 17:47
 a vidrží to dlouho a bude se to furt lesknout třeba po 3 rokach?
Datum: 27. srpna 2009 17:47
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zinkovani je levny, ja mel radicku nejaky kramy, srouby napinaky atd zhruba sacek dilu a platil sem 20kc
Datum: 27. srpna 2009 17:39
 prosím o radu mohl byste mi někdo boradit číslo modré barvy na mustoše
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 20:42
 0921 nebo 9210 vypadaj tak akorat ne jak avie
Datum: 27. srpna 2009 20:42
Jméno: RADEK
IP: uživatel5388
 ZDR chci se zeptat co se stane kdyz do 21 neliju natural 95
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 17:19
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 leju tam varva 100 a nemam problem a to ze je to o 2 koruny drazsi stejne na tech 3 litrech co beru nepoznam
Datum: 04. září 2009 17:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Mels to od zacatku krmit naturalii aby si to zvyklo  .Me to jede na kazdej..Nejlip mi to jelo kdyz sem si s havl. brode koupil normal 89,ale mozna to byl jen placebo efekt...
Datum: 28. srpna 2009 13:32
Jméno: standa
IP: uživatel7203
 Tohle vsechno je hezký,ale me treba moje stary 2T nejedou na Naturál.......naleju tam natural(at do peraka,do parezů,do fichtla) a okamzite to zacne blbe startovat,nedrzi to volnobeh,blbej prubeh vykonu,vecne priznaky ucpanyho karbecu......dam Special......jezdim jako král bez sebemensiho probemu......to moje skusenost
Datum: 28. srpna 2009 12:34
Datum: 28. srpna 2009 10:13
 No u nás je na včech pumpách Speciál minimálně o desetník levnější než Naturál....třeba na LukOilu je to dokonce o padesátník na litru....
Datum: 27. srpna 2009 21:56
 LoL u v benzine je skoro o 2 Kc drazsi...A ve druhej uz neni a rika se ze ho budou rusit uplne...Me to vadit nebude ja sem naturalista
Datum: 27. srpna 2009 21:56
 No u nás je na včech pumpách Speciál minimálně o desetník levnější než Naturál....třeba na LukOilu je to dokonce o padesátník na litru....
Datum: 27. srpna 2009 21:49
 84 oktanů není super ale normal ale to je historie.rozhodující je kompresní poměr.proto nekomu vyhovuje 91,nekomu 95.mě to na 100 oktan jede mín než na natural 95.
Datum: 27. srpna 2009 21:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Taky pro to to olovo davam do uvozovek protoze se tomu tak i ted rika chytraci!  .Mustis:Aano,lil se tam super nebo normal pozdejz,To bych chtel videt levnejsi special nez natural....Pero:Ukaz graf a budu ti verit  .
Datum: 27. srpna 2009 21:24
 ještě pro "denzilecek" ....Speciál je levnější než Naturál a olovo v něm je nahrazené něčím neškodlivým, protože už ho do benzínu dávno zakázali míchat.....a ještě něco....Kdysi naturál vůbec neexistoval a byl jen Super a Speciál
Datum: 27. srpna 2009 20:30
 Ja tam liju 100 oktanu (OVM Power myslim) a jede jak drak..... jo Lama ty si hustej typek kdyz si trufnes tam dat naftu.. jako mastna je jo ale je to prece jen neco jineho nez olej... mozna to tolik nekarbonuje nevim
Datum: 27. srpna 2009 19:55
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 Nic se neděje já tam nalil směs nafty a naturalu a jelo to jako vždy, ten můj děda spolkne všechno i kdybych tam nachcal tak pojede
Datum: 27. srpna 2009 19:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 denzilek je asi trochu pozadu příměsi olova se už do speciálu dávno nesmí míchat tudíš tam nejsou ..hlavně že umí anglicky..  jo a mám vyzkoušený že na natural je to ještě línější...takže já jsem pro special
Datum: 27. srpna 2009 19:36
 Vsichni kdo lejou special sou trochu visinuty...Tell me why?????!!!!!!
Datum: 27. srpna 2009 19:02
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Do fichtla je nej Special 91
Datum: 27. srpna 2009 18:45
 Nejlepsi do pionyra je lit Natural 95(cena,oktany)protoze special ma pro nekoho malo oktanu,je drahej a jeste k tomu je v nom primychany "olovo" na mazani ventilu takze special je pro fika naprd
Datum: 27. srpna 2009 18:34
Jméno: radek120012
IP: uživatel368
 jo ale ten už taky často není
Datum: 27. srpna 2009 17:41
 Správně, podle návodu by se tam měl lít 84oktanový benzín (Super) který už ale není. Z těch dnešních benzínů je nejlepší do Pionýra lít Speciál 91
Datum: 27. srpna 2009 16:54
 čau, mám Jawu Mustang, koupil jsem ji už před 5 lety, upravoval (spíše jen po vizuální stránce) a nyní se mi vyskyt takovej problém, při určitých otáčkách špatně táhne(dusí se). Když ale běží na volnoběh, nebo na plnej plyn je to v pohodě, dusí se to tak při středních otáč. Jestli jste se s tím někdo někdy setkal budu rád za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 14:41
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 i to je možnost, nebo ti to fouká pod hlavou. Ještě bych mrknul na výfuk a vzduchový filr
Datum: 28. srpna 2009 14:41
Jméno: Peťa
IP: uživatel7197
 díky moc za rady, ale já mam spíš podezření, že mi to přisává falešnej vzduch okolo simeringu na klice, napište mi prosím co si o
tom myslíte
Datum: 28. srpna 2009 14:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 střední otáčky ti ovlivnuje také jehla v šoupěti
Datum: 27. srpna 2009 22:15
Jméno: Honza10
IP: uživatel5065
 presne tak, myslim ze na 95% by to mohlo byt ono, uplne stejnej problem jsem ted mel, a vyresilo to zvetseni direk v kohoutku jak je ta gumička cerna kulata
Datum: 27. srpna 2009 17:32
 ano setkal jsem se stím už několikrát teče ti tam málo benzínu možnosti ucpaný kohoutek nebo tryska
Datum: 27. srpna 2009 16:50
 Zdarec , chci si zvednout zadní kolo jak to mám udělat.Vím že si misím prodloužít zadní tlumiče tím že dám něco mezi kostru a tlumiče ale jak a co tam dát aby to bylo stejmě spolehlivé jak před úpravou
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 19:27
 A o kolik sou zvedlí?
Datum: 28. srpna 2009 19:27
Jméno: radek1212
IP: uživatel368
 za kolik?
Datum: 28. srpna 2009 19:25
Jméno: tomáš
IP: uživatel7204
 mám doma převařené prodloužené tlumiče,mohu ti je prodat jestli chceš
Datum: 28. srpna 2009 12:15
 díky moc
Datum: 27. srpna 2009 18:34
 http://www.jawa23.estranky.cz/clanky/tuning/zvednuti-zadni-casti tady je odkaz na moje stranky,takhle to mam udelany ja...a drzi to jak peklo...
Datum: 27. srpna 2009 17:01
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 odsroubuj dole tlumice zadni a pod ne si vyrob treba 5cm(podle toho jak to chces vysoko..)tycku dost hrubou a udelej tam diry na prichyceni do tlumicu a na kostru..a jeste tam dej vzpery at ti to nahodou nerubne jak vletis do dury..
Datum: 27. srpna 2009 16:35
 Zdar chci se zeptat který benzín je lepší do mustanga bez tuningu jestly naturál 95 nebo special a jakej je dobrej olej za slušnou cenu a ještě jaká indučka je lepší jestly 6Vnebo8V zapalování mám 20W dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 16:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak dej M2T od parama a kdyz si na to potrpis i kdyz to je k nicemu tak davej mogul TSF,ja ho davam na zajizdeni ale okamzite prechazim na M2T
Datum: 14. září 2009 16:05
Jméno: Punkrock
IP: uživatel5292
 čau stim pískem to je trochu přehnaný ....ale bral bych nějaký jiný než je M2T za dobrou cenu
Datum: 30. srpna 2009 16:28
Jméno: BIGBOY
IP: uživatel7217
 olej M2T je dobrej leda tak na topení, to je jak když do motoru sypeš písek
Datum: 30. srpna 2009 11:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Cim vetsi procento benzinu tim lip...ty "olovo" tam jen prekazi..
Datum: 28. srpna 2009 12:13
 Jestli special nebo natural je jedno. Ty čtyři oktany nemaj význam a náhrada olova ve specialu taky nemá význam. Indukčka 8V.
Datum: 27. srpna 2009 21:59
 Rozhodne lej natural,je levnejsi nekdy i o 2Kč Na litr! a k tomu v nom neni mazani na ventily ktry je u fika k nicemu.Sry alerte ale to o naturalu je uplna kravina...
Datum: 27. srpna 2009 18:36
Jméno: Alert
IP: uživatel5754
 Lepsi je special. (95 jezdi lip ale casem ti podpali pist(valec)). Inducka tam patri 8v. A olej je dobrej M2T pul litru stoji asi 55kc. Ja mam mustanga a tohle pouzivam.
Datum: 27. srpna 2009 18:13
|



|