Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar je to asi blbej dotaz ale budu kupovat čz 175/477 a když všude koukám tak je jako palivo psanej benzín. takže se tam nedává mix? a jestli jo tak je to přece dvojtakt tak jak je to řešený? diky za odpovedi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:29
 jo a když máš to čerpadlo tak musí být funkční. onoi někteří lidi ho odpojovali, protože se báli že zadřou,ale báli se uplně zbytečně.
Datum: 09. srpna 2009 13:29
 sú také typy ze majú oddelené mazanie motoru
Datum: 09. srpna 2009 0:17
 No to máš tak záleží co máš za typ.jestli s olejovým čerpadlem nebo bez něj.Když máš to čerpadlo tak Liješ olej do nádrždky takový naboku u sedadla a čistej benzín do nádrže.A jestli máš typ bez olejovýho čerpadla tak normálně mísíš z benzínem.A jestli to čerpadlo máš nebo nemáš to poznáš na boku motoru na karteru z pravý strany.Ale říká se že jistější je to tam nemít pač že se to zadírá to čerpadílko a pak nemaže a nepozáš to že to nemašea zadřeš si motor.
Datum: 09. srpna 2009 0:09
 tak co bude s tím fichtlostadionovým klubem v okolí Opavy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 11:09
 no já jsem z Vávrovic, jestli někdo ví kde to je, ale budu se stěhovat do Opavy....řidičák budu mít až příští rok...v listopadu
Datum: 09. srpna 2009 11:09
 zdar, taky nemám řidičák, až příští rok, a jinak sem z kravař
Datum: 09. srpna 2009 9:18
 No on to byl hezký nápad, ale já jaksi nemám řidičák....musel by to zřídit někdo kdo má řidičák....
Datum: 08. srpna 2009 23:46
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Zdarec lidi dnesk ami naka kurva ukradla muj sroubek na stahovani prsou mel jsme takovej nadhernej ten se jen tak nenajde a newite cim to nak VKUSNE nahradit nak originalne dik za kazdej rozumnej a smyslnej nazor a nak aby to ty kurvy uz vzit nemohly
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 2:37
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 kde v materialech ??
Datum: 09. srpna 2009 2:37
Jméno: xborecx
IP: uživatel7015
 Kup si v spojovacích materiálech takovej s plastovou hlavou a jde utahovat normálně rukou vypadá to docela pěkne a stojí asi 30kč
Datum: 08. srpna 2009 23:50
 Zdar , jaký je obsah spalovacího prostoru u fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:30
 obsah spalováku je u sériové hlavy a válce 6 ml.
Datum: 09. srpna 2009 13:30
 Mno 49,9ccm......je obsah válce ale když sem to počítal přesně......jako když máš originál válec ještě ani jeden výbrus tak má přesně obsah 49,89 tak nějak už si to nepamatuje přesně když sme to počítal před půl rokem
Datum: 09. srpna 2009 0:46
 zdarec. hele, dole u motora u fichtla se mi nalomil kártr u toho držáku, a teče kolem toho volej, tak sem se chtěl zeptat, čím svařujete hliník, nebo čím by se to dalo zadělat. a nebo jestli neexistujou nějaký hliníkový elektrody na svařování? dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 23:57
 tigem hlinikovou elektrodou v xn atmosfere. jinymy slovy dojdi na vrakoviště a přines si nove...
Datum: 08. srpna 2009 23:57
 tuž neni už lepši kupit si novy karter ??....ja bych to tak teda zrobil...
Datum: 08. srpna 2009 23:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 dajú sa kupiť originál hliníkové elektrody ktore daš do normálnej zváračky lenže zváranie hliníku je oveľa tažšie ako železa
Datum: 08. srpna 2009 23:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Nazdar  mám otázku fitchla som si spravil do pôvodneho stavu aj motor dostal čo to preto vybrus a kompletnú GO a chytá na šup ale pokiaľ je zimný ale pokiaľ ho trochu zohrejem tak až na 4až5 nakopnutie a niekedy pomôže len roztalčiť v čom može byť zakopaný pes?  predstih mám na 1,7mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 22:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 na druhem myslíš že to robi to? od hora
Datum: 08. srpna 2009 22:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 na druhem myslíš že to robi to?
Datum: 08. srpna 2009 22:44
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 podívej se na kterym zářezu máš jehlu v šoupátku
Datum: 08. srpna 2009 22:40
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 čuz lidi kdyz si chcu udeltal na fichtlu vybrus jak dlouho ho budu muset zajizdet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 18:04
 Stačí ti jedna nádrž  a pak ještě něco málo
Datum: 09. srpna 2009 18:04
 mno tak 500 km určite a potom bych to být tebou ještě těch 100 km šetřil a nehnal hned pod plným ..........
Datum: 09. srpna 2009 0:47
 do smrti
Datum: 08. srpna 2009 22:30
 já si chci tedka plechy nandat, ale zvohejbal se mě kříž a srovnat sem to zkoušel a bez úspěchu, nemáte někdo zachovalej kříž na 20tku? koupil bych ho
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 0:38
 mam jich asi 10 a garáž převodovek blatniků kol atd. + 5pojízdnech pionýrů stačí si vybrat
Datum: 10. srpna 2009 0:38
 ja ho nemam ale kámoš jo. optám se... email má adysek1@seznam.cz ale kdyztak to nemas odeme  je to rapl
Datum: 09. srpna 2009 0:01
 Já mám kříž na dvacítku. Potřeboval bych na 21 ale není, takže nemůžu prodat ten na 20.....
Datum: 08. srpna 2009 22:53
 Čau kluci hej čtu su KOUDYho OK ® a tak se chci zeptat všech proč si zděláváte ty revmaplechy? Myslíte že pak fichtl vypadá líp? jen se tak ptám mě osobně se líbí fichtl z revmaplechama řek bych že je takej útulnější  . Tak piště komu se líbí víc 20 a komu 21 ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:34
 revmáče jsou dobrá věc. mám je na kejvě a i plexi štít a o proti větru ani nevím
Datum: 09. srpna 2009 13:34
 zdravim, mam jawu 20 s revmaplechama. výhody jsou podle mě tyto : pohodlí, útulnost, bezpčnost a ochrana před blátem atd. nevýhody jsou hlavně špatna aerodinamika, opravdu když se s nima jede proti větru jsou znát, potom se s nima opravdu blbě řadí, musim dycky skoro vykloubit nohu v kotníku. Jinak uvažoval sem o přestavbě, ale pak jsem si řek že když to renovuju a byla to dvacítka, tak to dvacítkou zustane.
Datum: 09. srpna 2009 13:27
 víc na pohodu je 20...sám jí mám a sem maximalne spokojeny...mokra silnice?na 21 bych mel tu vodu vsude....takhle sem na suchu  ...ale je zase ten problem jak uz to sem draci psali ze pri vetsim naklopeni se skrta o zem...ale na druhou stranu...kdyby nekdo zavadil normal stupackama o zem tak je vetsi sance ze to polozi....plech se po asfalte krasne sveze a je mala sance padu  tot muj nazor a 20 bych nemenil
Datum: 09. srpna 2009 11:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Nejvetsi humac je si ty plechy dat na mustanga...ZKousel to uz nekdo?
Datum: 09. srpna 2009 9:09
 mě se víc líbí 21 (tu taky mám) ale spíš na pohled. jako 20 je utulnější a hlavně ti moc netahne na nohyy... ale ja kdyz jedu po silnici na kamošově dvacitce tak skrtam plechama o zem když to naklopim. jinak souhlasim. rezani a strihani revmaču je hnuj...
Datum: 09. srpna 2009 0:05
Jméno: osi
IP: uživatel7012
 mě se to libi bez plechu tak sem je sundal a vše přehodil akorat řiditka mi zustaly rovne ale jinak fichtl jako fichtl hlavně nesnašim ty kdo střiha plechy a podobně s takovou ty normalni fichtly za chvilku vimizi
Datum: 08. srpna 2009 23:41
 20 ka je bezkonkurenční....mám sice mustanga, ale na 20ce se jede bezvadně hlavně když se jede dlouho a nebo prší....a navíc je to aj hezčí...  ...největší prasárna je když to někdo flexou prostě řízne....za to bych střílel...
Datum: 08. srpna 2009 23:05
 Já mám 20 plechy jsem sundal protože se mi je nechtělo rovnat a lakovat (stav nebyl nejlepší). Dal jsem tam kříž z 21 a vypadá to myslím slušně. Jinak proti revmaplechům nic nemám, možná na ně někdy dojde...
Datum: 08. srpna 2009 23:00
 neodsuzuju prestavby z 20 na 21, to se delalo dycky, odsuzuju ale pokud se tam necha origo kriz a brzda a neprehodi se tam ty 21, vypada to strasne presne jako nedodelanej paskvil prestaveneho z neceho na neco...
Datum: 08. srpna 2009 22:33
 podporuju oboje, gdyz sem byval mladsi tak 100% bez nich, pokud se doziju duchodu tak s nima treba na ryby...s nima je to jak se stitem, zase ale dest, snih, kroupy a secky jine pohromy naprosto v klidu, je to rozdil jet po mokry silnici s plechama a bez, sako, kalhoty a motylka a jedes si s tim jak pan, sice o trochu min, ale co na tom...
Datum: 08. srpna 2009 22:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Ja osobné mám 21 ale pokiaľ by sa mal reuma pech tak by to nebolo na zlú vec lebo aj môj otec mi hovori že keď chodil na motorke tak teraz ten vietor cíti v kolenách takže vekom sa to môže aj zdravotne prejaviť
Datum: 08. srpna 2009 22:27
 revmaplechama jsem nikdy neškrtnul o zem.spíš výfukem nebo stojanem.s plechama to líp drží pohromadě.v dešti?bezkonkurenčně nohy v suchu
Datum: 08. srpna 2009 22:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 osobne mam radsi bez plechu protoze s tema plechama je to strasne nizky a skrtam plechama
Datum: 08. srpna 2009 22:13
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/nejede-pomoc-defekt/id96530.html No tak sem zdelal gufero pod zapalkem a to je jak novy předstih sem taky šteloval posuvkou je tam neco pod 1,6 mm no a furt to dela šroubek na volnobeh utahlej na max tak to musim přitahovat na lanku no proste des jinak kdyz se mi povedlo rozjet tak to celkem tahlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:38
 hele měl sem podobnej problem. nechtělo to držet volnoběh a šroubek nereagoval, k tomu to eště nechtělo chytat na našlápnutí. ze všech stran sem slyšel předstih, odrtrh, gufero, trysky atd,,,,nakonec to vyřešila uplna banalita - svíčka. od ty doby chyta na 1. kop a podstatně líp drží volnoběh
Datum: 09. srpna 2009 13:38
 ještě sus přetěsnit válec a hlavu... mě to dělalo..
Datum: 09. srpna 2009 0:08
 Čus.Prosim uživatele:kolečko aby me kontaktoval potřeboval bych pár informací o tý čezetě.Dík os: bud na icq:354478132 nebo na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 21:25
 Soráč email:horejs3@seznam.cz
Datum: 08. srpna 2009 21:25
 czus draci potrebuju prosim poradit koupil sem fichtla 20 bez revma plechu a ted sem rek ze tam revma plechy nechci a udelam stoho 21cku a ty prsa (plech nad karburatorem) my nesesedaj s vrchnim plechem nevite jak to porovnat?? predem diky za odpovedi ps co nejrichleji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 23:05
 Já jsem revma plechy sundal, sehnal jsem si bříško z 21 a k tomu jsem normálně napasoval ten horní díl z 20. Chce to trochu trpělivosti, ale vleze to tam.
Datum: 08. srpna 2009 23:05
 Já jsem revma plechy sundal, sehnal jsem si bříško z 21 a k tomu jsem normálně napasoval ten horní díl z 20. Chce to trochu trpělivosti, ale vleze to tam.
Datum: 08. srpna 2009 23:05
 dej tam spodní bříško z 21 a horní musí taky být z 21 je kratší.jinak to odstává.kdo stříhá revmaplechy tomu urazit ruce u same prdele.taky jsem je sundal a vyhodil a pak jsem pro ne jel až do skotnice.z opavy
Datum: 08. srpna 2009 22:16
 Tak to je ale prasárna....řezat revmáče, kterých je už tak dost málo...
Datum: 08. srpna 2009 21:35
 taky sem koupil před pul rokem 20 a plechy sem tam nechtěl a se ty bočni plechy normalně uřezaly a obstřihl se ten revma plech co je pod indukčni civkou atd.. prostě to onřezat nebo koupit novy ale nato musi byt nějake haky to nepasuje
Datum: 08. srpna 2009 21:04
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 čus draci nechci nějak rušit ale nevíte někdo kolik stojí přibližně barva(černá) na chrcka?Chci měnit barvu ale jedine co necham tak je přední světlo a to bříško bíle..dik moc za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 0:11
 sry omyl. prosim nekteryho admina aby to smazal... diky...
Datum: 09. srpna 2009 0:11
 Shadow spirit 1100. kámošovi to rozválelo nohu ale strejně je to krásnej stroj...
Datum: 09. srpna 2009 0:10
 jo byla to matne cerna barva, na lakovani pistoli, nebo natirani stetcem
Datum: 08. srpna 2009 21:36
 caw na svoji zetku sem kupoval barvu za 300kč. je to nejaka barva na mostni konstrukce s antikorozni prisadou a je v tom i zakladovka. je to plechovka 0.75kg
Datum: 08. srpna 2009 21:33
 czus 120 kc trictvrte kila
Datum: 08. srpna 2009 20:21
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Cus draci, chci dělat dekarbonizaci, na co bych si mel dat bacha při montaži a demontaži nikdy sem to este nedelal.Díky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 13:50
 pokud budeš vypalovat výfuk a máš ho chromovaný tak bacha. Může ti slézt ten chrom ( pokud tam nějaký máš ). Já když jsem ho vypaloval tak mi slezl trochu.
Datum: 10. srpna 2009 13:50
 jestli myslis valec a aplovaci prostor v hlave valce tak snad jedine utahovat a povolovat hlavu valce po kouskach a do krize
Datum: 08. srpna 2009 21:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 dekarbonizaci ceho? jestli myslis valce , hlavy a vyfukovyho potrubi tak v tom zadny zaludnosti nejsou , hlavne to vrat vsechno na zpet
Datum: 08. srpna 2009 17:42
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Cus draci, chci dělat dekarbonizaci, na co bych si mel dat bacha při montaži a demontaži nikdy sem to este nedelal.Díky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 17:20
 Zdar chlapi potřebuju změřit ojnici u pionýra potřebuju to pro výpočet a nejsem doma a nemam možnost to změřit. Předem dik za spolupráci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 17:18
Jméno: ťulpas
IP: uživatel7011
 zdar kucí vyhlašuju anketu "nejhezčí motorka"
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 21:31
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 tak se pridam jawa 350 OHV, jawa 250 perak, jawa 550 parez, jawa 250 special, pekna souprava je jawa 250/353 z pulbubnama z velorexem 560 a pavikem  tot muj nazor
Datum: 09. srpna 2009 21:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
Datum: 09. srpna 2009 11:25
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 ČZ 175/477 , JAWA 50/21 , JAWA 350/640
Datum: 09. srpna 2009 10:07
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 Jawa 50 pionýr a Čz 175/477*01 sport
Datum: 09. srpna 2009 9:51
 a čz
Datum: 09. srpna 2009 9:42
 čz 125/453 a 473
a všechny kulatý jawy
Datum: 09. srpna 2009 9:41
Jméno: stalker
IP: uživatel4255
 jawa čz 150c typ 352
Datum: 09. srpna 2009 9:22
 Shadow Spirit 1100 . kámošovi to rozválelo nohu ale stejně je to krásnej stroj...
Datum: 09. srpna 2009 0:12
 555,550
Datum: 09. srpna 2009 0:03
 jawa 350, pařízek, 555. Stadiony se mi taky líbí
Datum: 08. srpna 2009 23:12
 jawa 555 de luxe s rewmaplechama v černé s linkama
Datum: 08. srpna 2009 22:22
 zdravim, docela dobrej napad s touhle anketkou,,,,ja osobně musim napsat více adeptů  : "Kulaté" jawy a čz ( 175 - 350), pionýr 555, pionýr 20/21 a at tu je trocha té extravagantnosti tak čz 501-2 " prase".
Datum: 08. srpna 2009 21:37
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Jawa 550 pařez
Datum: 08. srpna 2009 21:29
 Mustang jednoznačně
Datum: 08. srpna 2009 21:21
 Jasně Davisi jasně ... ale asi český motorky ne ....
Datum: 08. srpna 2009 20:18
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 fechtl je opravdu pěkný   , ještě kdyby to byla motorka  nejhezčí? KTM SX, EXC 125, huska cr, wr,sm125,čz 125/516, 250/513,380/514, cagiva supercity 125, MZ SM 125
Datum: 08. srpna 2009 18:03
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 jawa 50 pionýr,jawa500ohc,java 250/353
Datum: 08. srpna 2009 16:30
 a z ceho mame vybyrat?
Datum: 08. srpna 2009 16:29
 Zdar , Dělám diody ma mustanga a moc elektrice nerozumím tak se ptám. Zapojil jsem 9 v baterku , odpor a 7 diod. Když to dám celí dohromady tak nesvítí nic . Když zapojím 3 diody tak svítí , když 4 diody tak slabě , když 5 tak nic . A to je tam úplně nová baterka. Nevíte čím to je ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 11:12
Jméno: Chong
IP: uživatel6981
 Ja nevim proc blbnete s baterkama, kdyz tam puvodne byla zarovka napajena z elektrickeho rozvodu motorky... Starosti s vymenou, umistenim, nebo dobijenim, uz ta myslenka me prijde zcestna... osobne bych to dvoucestne usmernil (graetzem), za to flaknul spinanou regulaci napr. MC34063, nebo LM2575, nejlepe na co nejvyssi vsupni napeti jako ochrana pred explozi integrace pri zhasnutem prednim svetle (obvykle neprekroci bez zateze 60V) a za to paralelne svitive diody s omezovacim odporem. Koneckoncu, kdyz na tom miste mohla svitit 5W zarovka, tak 5W pro LEDky je energie na rozdavani
Datum: 09. srpna 2009 11:12
 čaues.. Mam mustanga a na nem taky diody,ale po dvou, to vypadá líp....Možná proto ze 9v baterka je slabá, když jedna dioda má 2,8V...Bud diody zapoj po 2 do obvodu a baterku oddelej, nebo přidej další baterky... Ale ejstli na to máš papiry, tech. atd, a technicka ti bude koncit, tak byc to tam dal az potom, protoze ti to neprojde... jestli chces vedet neco víc tak napis na icq, 253-538-762 , když to budu vedet, tak ti poradím...
Datum: 09. srpna 2009 9:28
 jj moc diky . A když to papojim paralelně tak musí být v 1 i 2 větvy stejný počet diod?
Datum: 08. srpna 2009 16:54
 jawa ceZetak ma pravdu zopoj to paraelne
Datum: 08. srpna 2009 16:48
 jawa ceZetak ma pravdu zopoj to paraelne
Datum: 08. srpna 2009 16:47
 baterka to v poho utahne, ale ty to blbje zapojujes. davas to do serie a proto to neutahne. dej to paralelne[vedle sebe] a pude to
Datum: 08. srpna 2009 16:30
 A jak to mám vyřešít
Datum: 08. srpna 2009 16:12
 ta baterka tolik diod neutáhne
Datum: 08. srpna 2009 16:11
 Čauu..draci ještě by mě zajímalo když pojedu do nějakýho kopečka....tak spíš podřazovat a jet pomalu třeba dát i 1...nebo držet v nízkech otáčkách plnej plyn..Na kolik plynu mám jezdit tak na půlku nejvcí žejo......a dávat hodně často pauzi hlavně zezačátku......díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 18:43
 kdyz pojedes v nizkejch otackach s plnym plynem tak bude chuda smes,min benzinu do valce,je lepsi jet v trosinku vyssich otackach nez ho dusit na trojku nekde
Datum: 08. srpna 2009 18:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 davej tomu plnej kotel ale moc to netoc a na pauzi se vyprni proste porad jed v nizkejch otackach a per tam co nejvic smesi
Datum: 08. srpna 2009 17:05
 No nejlepší je když to rozjedeš na 2 a držiš to v takovejch otáčkách tak abys nespomaloval ale zase to moc nepřetáčel
Datum: 08. srpna 2009 16:24
 Zdar, se svým fichtlem jezdím většinou v terénu, tak za 1 a za 2. Za 3 ani ne. A pořád se mi černí svíčka a pak to nejede. Ale nedávno jsem to prohnal po hlavní za 3 na plný plyn, a svíčka krásná, hnědo cihlová. Tak nevím proč to dělá jenom když jezdím v tom terénu kde nemám možnost to vytočit za 3. Čím to může být? ... to už asi saním oleje z převodovky nebude ne? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 18:40
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Já myslím že to bude podtáčením motoru v terénu. Potom se svíčka černí a dělá se na ní můstek z karbonu.
Datum: 08. srpna 2009 18:40
 bude to v tvrdosti svíčky
Datum: 08. srpna 2009 16:29
|



|