slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1643  1644  1645  1646  1647  1648  1649  1650  1651  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar je to asi blbej dotaz ale budu kupovat čz 175/477 a když všude koukám tak je jako palivo psanej benzín. takže se tam nedává mix? a jestli jo tak je to přece dvojtakt tak jak je to řešený? diky za odpovedi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a když máš to čerpadlo tak musí být funkční. onoi někteří lidi ho odpojovali, protože se báli že zadřou,ale báli se uplně zbytečně.
 
 
Datum: 09. srpna 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sú také typy ze majú oddelené mazanie motoru ;-)
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:17
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to máš tak záleží co máš za typ.jestli s olejovým čerpadlem nebo bez něj.Když máš to čerpadlo tak Liješ olej do nádrždky takový naboku u sedadla a čistej benzín do nádrže.A jestli máš typ bez olejovýho čerpadla tak normálně mísíš z benzínem.A jestli to čerpadlo máš nebo nemáš to poznáš na boku motoru na karteru z pravý strany.Ale říká se že jistější je to tam nemít pač že se to zadírá to čerpadílko a pak nemaže a nepozáš to že to nemašea zadřeš si motor.
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:09
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak co bude s tím fichtlostadionovým klubem v okolí Opavy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no já jsem z Vávrovic, jestli někdo ví kde to je, ale budu se stěhovat do Opavy....řidičák budu mít až příští rok...v listopadu
 
 
Datum: 09. srpna 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
zdar, taky nemám řidičák, až příští rok, a jinak sem z kravař
 
 
Datum: 09. srpna 2009 9:18
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No on to byl hezký nápad, ale já jaksi nemám řidičák....musel by to zřídit někdo kdo má řidičák.... :-(
 
 
Datum: 08. srpna 2009 23:46
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Zdarec lidi dnesk ami naka kurva ukradla muj sroubek na stahovani prsou mel jsme takovej nadhernej ten se jen tak nenajde a newite cim to nak VKUSNE nahradit nak originalne dik za kazdej rozumnej a smyslnej nazor a nak aby to ty kurvy uz vzit nemohly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 2:37
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
kde v materialech ??
 
 
Datum: 09. srpna 2009 2:37
 
 
 
 
Jméno: xborecx      IP: uživatel7015    
Kup si v spojovacích materiálech takovej s plastovou hlavou a jde utahovat normálně rukou vypadá to docela pěkne a stojí asi 30kč
 
 
Datum: 08. srpna 2009 23:50
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar , jaký je obsah spalovacího prostoru u fichtla. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obsah spalováku je u sériové hlavy a válce 6 ml.
 
 
Datum: 09. srpna 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno 49,9ccm......je obsah válce ale když sem to počítal přesně......jako když máš originál válec ještě ani jeden výbrus tak má přesně obsah 49,89 tak nějak už si to nepamatuje přesně když sme to počítal před půl rokem
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:46
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec. hele, dole u motora u fichtla se mi nalomil kártr u toho držáku, a teče kolem toho volej, tak sem se chtěl zeptat, čím svařujete hliník, nebo čím by se to dalo zadělat. a nebo jestli neexistujou nějaký hliníkový elektrody na svařování? dík moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tigem hlinikovou elektrodou v xn atmosfere. jinymy slovy dojdi na vrakoviště a přines si nove...
 
 
Datum: 08. srpna 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tuž neni už lepši kupit si novy karter ??....ja bych to tak teda zrobil...
 
 
Datum: 08. srpna 2009 23:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
dajú sa kupiť originál hliníkové elektrody ktore daš do normálnej zváračky lenže zváranie hliníku je oveľa tažšie ako železa
 
 
Datum: 08. srpna 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
Nazdar :-D mám otázku fitchla som si spravil do pôvodneho stavu aj motor dostal čo to preto vybrus a kompletnú GO a chytá na šup ale pokiaľ je zimný ale pokiaľ ho trochu zohrejem tak až na 4až5 nakopnutie a niekedy pomôže len roztalčiť v čom može byť zakopaný pes?:-D predstih mám na 1,7mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
na druhem myslíš že to robi to? od hora
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
na druhem myslíš že to robi to?
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
podívej se na kterym zářezu máš jehlu v šoupátku
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
čuz lidi kdyz si chcu udeltal na fichtlu vybrus jak dlouho ho budu muset zajizdet? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: Dxter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí ti jedna nádrž :-) a pak ještě něco málo
 
 
Datum: 09. srpna 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mno tak 500 km určite a potom bych to být tebou ještě těch 100 km šetřil a nehnal hned pod plným ..........
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:47
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do smrti
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: Director ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já si chci tedka plechy nandat, ale zvohejbal se mě kříž a srovnat sem to zkoušel a bez úspěchu, nemáte někdo zachovalej kříž na 20tku? koupil bych ho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 0:38
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mam jich asi 10 a garáž převodovek blatniků kol atd. + 5pojízdnech pionýrů stačí si vybrat
 
 
Datum: 10. srpna 2009 0:38
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja ho nemam ale kámoš jo. optám se... email má adysek1@seznam.cz ale kdyztak to nemas odeme :-) je to rapl :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:01
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám kříž na dvacítku. Potřeboval bych na 21 ale není, takže nemůžu prodat ten na 20.....
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau kluci hej čtu su KOUDYho OK ® a tak se chci zeptat všech proč si zděláváte ty revmaplechy? Myslíte že pak fichtl vypadá líp? jen se tak ptám mě osobně se líbí fichtl z revmaplechama řek bych že je takej útulnější :-D . Tak piště komu se líbí víc 20 a komu 21 ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
revmáče jsou dobrá věc. mám je na kejvě a i plexi štít a o proti větru ani nevím
 
 
Datum: 09. srpna 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, mam jawu 20 s revmaplechama. výhody jsou podle mě tyto : pohodlí, útulnost, bezpčnost a ochrana před blátem atd. nevýhody jsou hlavně špatna aerodinamika, opravdu když se s nima jede proti větru jsou znát, potom se s nima opravdu blbě řadí, musim dycky skoro vykloubit nohu v kotníku. Jinak uvažoval sem o přestavbě, ale pak jsem si řek že když to renovuju a byla to dvacítka, tak to dvacítkou zustane.
 
 
Datum: 09. srpna 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víc na pohodu je 20...sám jí mám a sem maximalne spokojeny...mokra silnice?na 21 bych mel tu vodu vsude....takhle sem na suchu:-)...ale je zase ten problem jak uz to sem draci psali ze pri vetsim naklopeni se skrta o zem...ale na druhou stranu...kdyby nekdo zavadil normal stupackama o zem tak je vetsi sance ze to polozi....plech se po asfalte krasne sveze a je mala sance padu:-)tot muj nazor a 20 bych nemenil :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Nejvetsi humac je si ty plechy dat na mustanga...ZKousel to uz nekdo?:-D
 
 
Datum: 09. srpna 2009 9:09
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mě se víc líbí 21 (tu taky mám) ale spíš na pohled. jako 20 je utulnější a hlavně ti moc netahne na nohyy... ale ja kdyz jedu po silnici na kamošově dvacitce tak skrtam plechama o zem když to naklopim. jinak souhlasim. rezani a strihani revmaču je hnuj...
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: osi      IP: uživatel7012    
mě se to libi bez plechu tak sem je sundal a vše přehodil akorat řiditka mi zustaly rovne ale jinak fichtl jako fichtl hlavně nesnašim ty kdo střiha plechy a podobně s takovou ty normalni fichtly za chvilku vimizi
 
 
Datum: 08. srpna 2009 23:41
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20 ka je bezkonkurenční....mám sice mustanga, ale na 20ce se jede bezvadně hlavně když se jede dlouho a nebo prší....a navíc je to aj hezčí...:-)...největší prasárna je když to někdo flexou prostě řízne....za to bych střílel...
 
 
Datum: 08. srpna 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám 20 plechy jsem sundal protože se mi je nechtělo rovnat a lakovat (stav nebyl nejlepší). Dal jsem tam kříž z 21 a vypadá to myslím slušně. Jinak proti revmaplechům nic nemám, možná na ně někdy dojde...
 
 
Datum: 08. srpna 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neodsuzuju prestavby z 20 na 21, to se delalo dycky, odsuzuju ale pokud se tam necha origo kriz a brzda a neprehodi se tam ty 21, vypada to strasne presne jako nedodelanej paskvil prestaveneho z neceho na neco...
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podporuju oboje, gdyz sem byval mladsi tak 100% bez nich, pokud se doziju duchodu tak s nima treba na ryby...s nima je to jak se stitem, zase ale dest, snih, kroupy a secky jine pohromy naprosto v klidu, je to rozdil jet po mokry silnici s plechama a bez, sako, kalhoty a motylka a jedes si s tim jak pan, sice o trochu min, ale co na tom...
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
Ja osobné mám 21 ale pokiaľ by sa mal reuma pech tak by to nebolo na zlú vec lebo aj môj otec mi hovori že keď chodil na motorke tak teraz ten vietor cíti v kolenách takže vekom sa to môže aj zdravotne prejaviť:-D
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
revmaplechama jsem nikdy neškrtnul o zem.spíš výfukem nebo stojanem.s plechama to líp drží pohromadě.v dešti?bezkonkurenčně nohy v suchu
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
osobne mam radsi bez plechu protoze s tema plechama je to strasne nizky a skrtam plechama
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.fichtlkramek.cz/pokec/nejede-pomoc-defekt/id96530.html No tak sem zdelal gufero pod zapalkem a to je jak novy předstih sem taky šteloval posuvkou je tam neco pod 1,6 mm no a furt to dela šroubek na volnobeh utahlej na max tak to musim přitahovat na lanku no proste des jinak kdyz se mi povedlo rozjet tak to celkem tahlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele měl sem podobnej problem. nechtělo to držet volnoběh a šroubek nereagoval, k tomu to eště nechtělo chytat na našlápnutí. ze všech stran sem slyšel předstih, odrtrh, gufero, trysky atd,,,,nakonec to vyřešila uplna banalita - svíčka. od ty doby chyta na 1. kop a podstatně líp drží volnoběh
 
 
Datum: 09. srpna 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ještě sus přetěsnit válec a hlavu... mě to dělalo..
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:08
 
 
 
 
Jméno: honzule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus.Prosim uživatele:kolečko aby me kontaktoval potřeboval bych pár informací o tý čezetě.Dík os: bud na icq:354478132 nebo na email odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: honzule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Soráč email:horejs3@seznam.cz
 
 
Datum: 08. srpna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
czus draci potrebuju prosim poradit koupil sem fichtla 20 bez revma plechu a ted sem rek ze tam revma plechy nechci a udelam stoho 21cku a ty prsa (plech nad karburatorem) my nesesedaj s vrchnim plechem nevite jak to porovnat?? predem diky za odpovedi ps co nejrichleji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem revma plechy sundal, sehnal jsem si bříško z 21 a k tomu jsem normálně napasoval ten horní díl z 20. Chce to trochu trpělivosti, ale vleze to tam.
 
 
Datum: 08. srpna 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem revma plechy sundal, sehnal jsem si bříško z 21 a k tomu jsem normálně napasoval ten horní díl z 20. Chce to trochu trpělivosti, ale vleze to tam.
 
 
Datum: 08. srpna 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam spodní bříško z 21 a horní musí taky být z 21 je kratší.jinak to odstává.kdo stříhá revmaplechy tomu urazit ruce u same prdele.taky jsem je sundal a vyhodil a pak jsem pro ne jel až do skotnice.z opavy
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je ale prasárna....řezat revmáče, kterých je už tak dost málo...
 
 
Datum: 08. srpna 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem koupil před pul rokem 20 a plechy sem tam nechtěl a se ty bočni plechy normalně uřezaly a obstřihl se ten revma plech co je pod indukčni civkou atd.. prostě to onřezat nebo koupit novy ale nato musi byt nějake haky to nepasuje
 
 
Datum: 08. srpna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
čus draci nechci nějak rušit ale nevíte někdo kolik stojí přibližně barva(černá) na chrcka?Chci měnit barvu ale jedine co necham tak je přední světlo a to bříško bíle..dik moc za odpovědi..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sry omyl. prosim nekteryho admina aby to smazal... diky...
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Shadow spirit 1100. kámošovi to rozválelo nohu ale strejně je to krásnej stroj...
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:10
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo byla to matne cerna barva, na lakovani pistoli, nebo natirani stetcem
 
 
Datum: 08. srpna 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw na svoji zetku sem kupoval barvu za 300kč. je to nejaka barva na mostni konstrukce s antikorozni prisadou a je v tom i zakladovka. je to plechovka 0.75kg
 
 
Datum: 08. srpna 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
czus 120 kc trictvrte kila
 
 
Datum: 08. srpna 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: gutang2      IP: uživatel5424    
Cus draci, chci dělat dekarbonizaci, na co bych si mel dat bacha při montaži a demontaži nikdy sem to este nedelal.Díky za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud budeš vypalovat výfuk a máš ho chromovaný tak bacha. Může ti slézt ten chrom ( pokud tam nějaký máš ). Já když jsem ho vypaloval tak mi slezl trochu.
 
 
Datum: 10. srpna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslis valec a aplovaci prostor v hlave valce tak snad jedine utahovat a povolovat hlavu valce po kouskach a do krize
 
 
Datum: 08. srpna 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
dekarbonizaci ceho? jestli myslis valce , hlavy a vyfukovyho potrubi tak v tom zadny zaludnosti nejsou , hlavne to vrat vsechno na zpet :-D
 
 
Datum: 08. srpna 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: gutang2      IP: uživatel5424    
Cus draci, chci dělat dekarbonizaci, na co bych si mel dat bacha při montaži a demontaži nikdy sem to este nedelal.Díky za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar chlapi potřebuju změřit ojnici u pionýra potřebuju to pro výpočet a nejsem doma a nemam možnost to změřit. Předem dik za spolupráci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: ťulpas      IP: uživatel7011    
zdar kucí vyhlašuju anketu "nejhezčí motorka" odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
tak se pridam jawa 350 OHV, jawa 250 perak, jawa 550 parez, jawa 250 special, pekna souprava je jawa 250/353 z pulbubnama z velorexem 560 a pavikem :-) tot muj nazor
 
 
Datum: 09. srpna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
libi se mi jakykoli predvalecna motorka treba pekna je CZ 500 vatikan pro predstavu kdo nevi jak to vypada prikladam foto http://uloz.to/2257918/500-vatikan.jpg
 
 
Datum: 09. srpna 2009 11:25
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
ČZ 175/477 , JAWA 50/21 , JAWA 350/640
 
 
Datum: 09. srpna 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
Jawa 50 pionýr a Čz 175/477*01 sport
 
 
Datum: 09. srpna 2009 9:51
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a čz
 
 
Datum: 09. srpna 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čz 125/453 a 473 a všechny kulatý jawy
 
 
Datum: 09. srpna 2009 9:41
 
 
 
 
Jméno: stalker      IP: uživatel4255    
jawa čz 150c typ 352
 
 
Datum: 09. srpna 2009 9:22
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Shadow Spirit 1100 . kámošovi to rozválelo nohu ale stejně je to krásnej stroj...
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:12
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
555,550
 
 
Datum: 09. srpna 2009 0:03
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 350, pařízek, 555. Stadiony se mi taky líbí :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2009 23:12
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 555 de luxe s rewmaplechama v černé s linkama
 
 
Datum: 08. srpna 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, docela dobrej napad s touhle anketkou,,,,ja osobně musim napsat více adeptů :-D : "Kulaté" jawy a čz ( 175 - 350), pionýr 555, pionýr 20/21 a at tu je trocha té extravagantnosti tak čz 501-2 " prase".
 
 
Datum: 08. srpna 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Jawa 550 pařez
 
 
Datum: 08. srpna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mustang jednoznačně:-)
 
 
Datum: 08. srpna 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně Davisi jasně ... ale asi český motorky ne ....
 
 
Datum: 08. srpna 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
fechtl je opravdu pěkný:-D:-D, ještě kdyby to byla motorka:-D nejhezčí? KTM SX, EXC 125, huska cr, wr,sm125,čz 125/516, 250/513,380/514, cagiva supercity 125, MZ SM 125
 
 
Datum: 08. srpna 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
jawa 50 pionýr,jawa500ohc,java 250/353
 
 
Datum: 08. srpna 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a z ceho mame vybyrat?
 
 
Datum: 08. srpna 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar , Dělám diody ma mustanga a moc elektrice nerozumím tak se ptám. Zapojil jsem 9 v baterku , odpor a 7 diod. Když to dám celí dohromady tak nesvítí nic . Když zapojím 3 diody tak svítí , když 4 diody tak slabě , když 5 tak nic . A to je tam úplně nová baterka. Nevíte čím to je ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel6981    
Ja nevim proc blbnete s baterkama, kdyz tam puvodne byla zarovka napajena z elektrickeho rozvodu motorky... Starosti s vymenou, umistenim, nebo dobijenim, uz ta myslenka me prijde zcestna... osobne bych to dvoucestne usmernil (graetzem), za to flaknul spinanou regulaci napr. MC34063, nebo LM2575, nejlepe na co nejvyssi vsupni napeti jako ochrana pred explozi integrace pri zhasnutem prednim svetle (obvykle neprekroci bez zateze 60V) a za to paralelne svitive diody s omezovacim odporem. Koneckoncu, kdyz na tom miste mohla svitit 5W zarovka, tak 5W pro LEDky je energie na rozdavani :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: Víťas      E-mail:      IP: uživatel5768    
čaues.. Mam mustanga a na nem taky diody,ale po dvou, to vypadá líp....Možná proto ze 9v baterka je slabá, když jedna dioda má 2,8V...Bud diody zapoj po 2 do obvodu a baterku oddelej, nebo přidej další baterky... Ale ejstli na to máš papiry, tech. atd, a technicka ti bude koncit, tak byc to tam dal az potom, protoze ti to neprojde... jestli chces vedet neco víc tak napis na icq, 253-538-762 , když to budu vedet, tak ti poradím...
 
 
Datum: 09. srpna 2009 9:28
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj moc diky . A když to papojim paralelně tak musí být v 1 i 2 větvy stejný počet diod?
 
 
Datum: 08. srpna 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: krejca099      E-mail:      IP: uživatel6228    
jawa ceZetak ma pravdu zopoj to paraelne
 
 
Datum: 08. srpna 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: krejca099      E-mail:      IP: uživatel6228    
jawa ceZetak ma pravdu zopoj to paraelne
 
 
Datum: 08. srpna 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
baterka to v poho utahne, ale ty to blbje zapojujes. davas to do serie a proto to neutahne. dej to paralelne[vedle sebe] a pude to
 
 
Datum: 08. srpna 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak to mám vyřešít
 
 
Datum: 08. srpna 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Warden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta baterka tolik diod neutáhne
 
 
Datum: 08. srpna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čauu..draci ještě by mě zajímalo když pojedu do nějakýho kopečka....tak spíš podřazovat a jet pomalu třeba dát i 1...nebo držet v nízkech otáčkách plnej plyn..Na kolik plynu mám jezdit tak na půlku nejvcí žejo......a dávat hodně často pauzi hlavně zezačátku......díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz pojedes v nizkejch otackach s plnym plynem tak bude chuda smes,min benzinu do valce,je lepsi jet v trosinku vyssich otackach nez ho dusit na trojku nekde
 
 
Datum: 08. srpna 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
davej tomu plnej kotel ale moc to netoc a na pauzi se vyprni proste porad jed v nizkejch otackach a per tam co nejvic smesi
 
 
Datum: 08. srpna 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nejlepší je když to rozjedeš na 2 a držiš to v takovejch otáčkách tak abys nespomaloval ale zase to moc nepřetáčel
 
 
Datum: 08. srpna 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, se svým fichtlem jezdím většinou v terénu, tak za 1 a za 2. Za 3 ani ne. A pořád se mi černí svíčka a pak to nejede. Ale nedávno jsem to prohnal po hlavní za 3 na plný plyn, a svíčka krásná, hnědo cihlová. Tak nevím proč to dělá jenom když jezdím v tom terénu kde nemám možnost to vytočit za 3. Čím to může být? ... to už asi saním oleje z převodovky nebude ne? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
Já myslím že to bude podtáčením motoru v terénu. Potom se svíčka černí a dělá se na ní můstek z karbonu.
 
 
Datum: 08. srpna 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to v tvrdosti svíčky
 
 
Datum: 08. srpna 2009 16:29
 
<  1643  1644  1645  1646  1647  1648  1649  1650  1651  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 5:09:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu