Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus mam dotas kdyz radim na jawe 21 tak nastartuju startovaci paku pak na miste macknu spojku zaradim 1 pak pridam plyn pak macknu znova spjku zaradim 2pomalu pustim spojku nebo rychle a pridam plyn a pak zase macknu pjku zaradim 3a pridam plyn je to spravne poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 21:07
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zhruba jo, ale tohle je popsane v manualu pro pionyra. na internetu ho najdes. nebo si na toho pincka sedni a vyzkousej, poznas co je dobre a co ne..
Datum: 10. srpna 2009 21:07
 Zdarec draci chtěl sem se zeptat jestli se dá na JAWU 21 sehnat válec s píste větší neš je průměr 40 ???...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 10:25
 Pls napsal by jsi mi na email a řekl přesný postup moc tě prosím.
Datum: 11. srpna 2009 10:25
 dělá se to z válce z 550/555...ten ma tlustsi steny...a pak se na to musi navarit zebra protoze serie to neuchladi...  ...pri takovem vrtani jsou uz ale taky hodne zvetsene tlaky na ojnici a celou klikovku...která odchází za dobu o dost kratsi nez u normálu
Datum: 11. srpna 2009 10:13
 A jak se to jako dělá?
Datum: 10. srpna 2009 19:39
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 pokud si ho nechas predelat tak sa dela 45mm jt 70 ccm
Datum: 10. srpna 2009 19:36
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 22:07
 Malej předstih = větši výkon v malích otáčkách. Velkej předstih = větši výkon ve velkých otáčkách. Pokud se pletu tak mě opravte
Datum: 10. srpna 2009 22:07
 Cus chlapi, potřebuju poradit. Mám problém v karbecu.  Nevím jak to popsat, prostě to vypadá jako by mi tam nestíhal dotíkat benzín. Rozjedu se pěkně v pohodě ale po padesáti metrech začne vynechávat a pak nejede vůbec, když držím cupák na benzín tak to trochu pomůže. Trysky jsou naprosto čisté, z nádrže teče silný proud benzínu. Musí to být něco s hladinou v plov. kom. nebo s tím šroubkem na lanku, protože včera to jelo a do ničeho jiného jsem dneska nevrtal. Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 22:10
 Richard Samek: Já jsem vyčistil celý karbec benzinem a je to ok. Měl jsem asi přicpanou tu dírku pro hlavní trisku.
Datum: 22. srpna 2009 22:10
 Až budeš vědět čím to bylo tak napiš. Mám stejný problém. Ale ještě ke všemu mi často teče benzín kolem cupáku a pak i dirkou už v sání směsi do motoru. Co a proč to je ????
Datum: 18. srpna 2009 22:04
 ja myslim ten plisek ten maly takove to ucko co drzi jehlu muze byt zlomeny bebo vypadla jehla, jehla pak spadne dolu a tece tam malo paliva, zkus na to cihnout
Datum: 10. srpna 2009 22:56
 Zkoušel jsem zvyšovat i snižovat hladinu... nepomohlo, asi zkusím pročistit celý karbec jestli se to někde nepřicpává...
Datum: 10. srpna 2009 21:25
Jméno: Tomys
IP: uživatel4172
 Jj.. a taky to muze byt tim pliskem jak mas u plowaku v karbecu.. asi je to tím tak ho zohni nahoru.. přihni ho k víčku plowákové komory
Datum: 10. srpna 2009 20:50
 cau draku podivej se na plisek co je u jehly muze byt zlomeny
Datum: 10. srpna 2009 19:10
Jméno: frantta
IP: uživatel2406
 Čau seso, chtěl sem se zeptat jestli ten tuningovej jednokroužkovej píst na stadiona se dá sehnat i v jinej vlikosti. Třeba 38.50 nebo 38.75
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 20:14
 jedine co je v kramku draku ale 38,50 v 10 neni problem
Datum: 10. srpna 2009 20:14
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 hoj..hele co byste mi radili mazu tedka olejem nejakym 2TC nejaky slaby..a doma sem nasel cinol M6A je to mineralni myslite ze mam prejit z toho 2tc na ten mineralni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 18:58
Jméno: Libor
IP: uživatel3671
 Ahoj všem chci se zeptat jakej mám koupit olej do babetty 207 do převodovky a kolik se ho tam vleze (vim že tam je kontrolni šroubek ale aby mi pak zněj zbitečně moc nevyteklo)ještě sem to na bbettě nedělal naposled asi děda a ještě jeden dotaz jestli sou rozdily mezi převodovymi oleji jako na motory benzinovy osobáky nebo motocykly (nemyslim tim rozdil v oběmu baleni)a psat mi že mám vyměnu dělat když je motor teplej to nemusite takovy věci vim.... jinak předem děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 18:57
Jméno: Mafian
IP: uživatel6534
 Ahoj, jakej by jste vybrali olej do převodovky u Babetty 210? Minerál nebo plnou syntetiku? Díkes!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 22:16
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 pp80- minerál do převodovky je to jedno
Datum: 10. srpna 2009 22:16
 podla mna plná syntetyku to nepotrebuje,minerál zase som tam nelial,ja doporucujem niakú polosyntetyku
Datum: 10. srpna 2009 19:04
 cus mam dotas nevite jak se ma radit na jawe 21 nebo jak se radi dik cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 18:41
 hore 1. dole 2. este dole 3. a medzi nimi neutral
Datum: 10. srpna 2009 18:41
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 hoj hosi mam dotaz..mam svoji 21 a jeste jedu 555..ale na 555 mam pist ve valci totalne zarezly asi musel byt predtim zadreny bo to neni mozne..a ten motor stal asi 5-10 let..tak se chci zeptat kdybych ten valec rozrezal flexou a nahradil ho valcem z 21,stane se neco?Samozrejme ze bych vymenil aji karbec protoze je tam jine koleno..dik moc za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 20:59
 vole nic neřež!!!!!!!!! ten píst normálně vytlučeš ven
Datum: 10. srpna 2009 20:59
 cus zohnal som amerického pionyra vyvoz usa (mislim)http://www.ulozisko.sk/199817/DSC05904.jpg
http://www.ulozisko.sk/199818/DSC05905.jpg
http://www.ulozisko.sk/199819/DSC05906.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 18:25
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 19:41
 to mara jj bude to ono je to 26 a je tam k-acko takze to bude on dik dal sem ho na jawu 21
Datum: 10. srpna 2009 19:41
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 zadnej dell orto je to Keihen japonec ci cinska napodobenina difuzor 26mm
Datum: 10. srpna 2009 19:37
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Jeden z edice dell orto...dava se do pitbiku a takovych crossek ruznych 125...
Datum: 10. srpna 2009 17:58
 viem len ze sa montoval do pitbiku z 125ccm motorom
Datum: 10. srpna 2009 17:20
 to bude nejäky bing...aspon teda myslim...podle toho Japan co je na tom napsany...ale tezko soudit...
Datum: 10. srpna 2009 17:12
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Zdar draci chci vyrabet trialove kolo ale nevim jak na to a slysel jsem ze abc drive otisklo navod vyrobu takovehoto kola nemate nekdo tenhle navod doma jestly jo muzete mi ho poslat na muj e-mail dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 20:56
Jméno: michal
IP: uživatel650
 Já to kolo měl,bylo přesně podle plánku z abc,dělal mi ho děda,plánek už nemám,ani kolo...
Datum: 10. srpna 2009 20:56
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Jay26@seznam.cz sory
Datum: 10. srpna 2009 16:47
Jméno: hhh
IP: uživatel5506
 zdarec draci jakej je rozdíl v jawě 05 a 21 (motor) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 17:26
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 05 ma mensi loziska na klice a mensi kanaly ve valci,mensi karbec jinou hlavu......
Datum: 10. srpna 2009 17:26
 http://www.nejlevnejsiautobaterie.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=5587 Zdarec lidi,muzu dat tuhle baterii do sve Jawy 250/353 ? utahne mi to? bude to stihat dobijet? nechci ji na zadna svetla,mozna akorat na predni svetlo,nic vic (budu ji delat do Cross..) Dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 20:47
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 kazdopadne, to je dobra baterka, do 353 uplne krasne muzes svetla furt pokud dobiji
Datum: 10. srpna 2009 20:47
 Ahoj draci? Dotaz na stadionisty. Přijde mi nějak málo tuhé pružení přední vidlice u Stadiona, tak mě napadlo tam dát pružiny s větší tuhostí. Existuje něco takového? Nebo to možná je tím, že ty staré ztratily na tuhosti a řešení je koupit normální nové? Nebo ty staré zahřát a natáhnout, aby bylo větší předpětí? Má někdo zkušenost? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 23:33
 O.k.  Asi máš pravdu. Zkusím nejdřív nové pružiny a uvidíme.
Datum: 10. srpna 2009 23:33
 hele klídek......to já jen tak rejpu a provokuju  ........ s tvrdostí pérování jsem problém nikdy neměl......asi taky proto, že vážím 70kg ....... nejdřív tam zkus nějaký jiný (originální), ať vyloučíš to, že ty tvoje jsou unavený a až pak bych laboroval s výrobou tužších.
Datum: 10. srpna 2009 22:11
 pro "zdenekk": Předpjetí není a já o něm uvažuji, aby tam už od začátku byla nějaká síla a nešlo to na nerovnostech až na doraz. Jiné řešení je že schodím 10kg. Ale teď uvažuju o té první možsnosti, tak mě nechytej za slovo. Díky!
Datum: 10. srpna 2009 16:05
 zajímavý...... on má stadion v přední vidli předepjatý pružiny? ..... že jsem si toho zatím nevšimnul.
Datum: 10. srpna 2009 15:36
Jméno: David
IP: uživatel7022
 Zdravim ,už sem tu jednou psal že se mi zadřel píst do válce kůli tomu že mi vypadla pružinka ze strany u pístu tak sem zkusil píst trošku zapilovat válec sem nechal tak jak je jsou tam asi dvě velký rejhy.Dal sem tam o číslo menší kroužky mam 4.výbrus ale dal sem tam na 3.výbrus a zkusil sem to zase dát všechno dohromady a ono to jede sice to tak dobře netáhne ale jede ,mam to zatím provizorně než seženu jinou hlavu a píst může se tomu něco stát..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 13:47
 dej si bahca na ty rejhy aby ti to jelo. Jestli jsou tka velké jak píšeš. Jinak budeš mít blbý kompres. Válec má být úplně hlaďoučký ( aspoň jsem to tak slyšel )
Datum: 10. srpna 2009 13:47
Jméno: ....
IP: uživatel7021
 cau draci nevite jak mam spravne naladit spojku u jawy 20 pokazdy mi jde strasne stuha zmáčknout (už mi praskly dvě lanka) jinak mi nerozepíná to mám nový lamely ,vždycky jí naladim a po jedný jízdě zas nefunguje poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 13:29
 dobry den chcem sa opitat kupil som babettu 207-300 iskru hadze peknu benzin ide aj karburator som cistil ale motorka nejde skusal som uz aj na sitici len dekompresor tam neni je zablentovany.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 21:54
 HOD TO DO ŠROTU
Datum: 10. srpna 2009 21:54
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Draci chci zaject pionyra ale ja proste 1000 Km nenajedu ani kdybych jezdil dene takze jak uz tu nekdo rikal slo by to hodit na spalek a nechat to bezet v garazi ??? zajede se to takhle ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 17:49
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 mel sis nechat udelat volnejsi vybrus-0,05 a nemusel bys nic zajizdet taky sem to tak mel a od prvni chvile jsem ho drzel pod plnym,ale je pravda ze po ty sezone byli krouzky v prdeli
Datum: 10. srpna 2009 17:49
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Taky sem mel na zajeti jen par dnu, takze 1:20 Motul, zvednout jehlu, vetsi trysku. Zpocatku opatrne a v sobotu to holt muselo na zavod, kde to dostalo do tela... Po 3 hodinach valec sundany a na valci ani ryha a pist jak novy. Proste kdo maze ten jede...
Datum: 10. srpna 2009 15:13
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 za mesi stando to neneajedu ani kdybych chtel no skusim to ted zaject s mim fikem jinym skusim mesic jezdit a sem zjedavej jestli to najedu dik
Datum: 10. srpna 2009 13:44
Jméno: Standa
IP: uživatel5824
 To s tim špalkem neni dobrej napad......normalne to zajedes......nejdulezitejsi je prvnich 200km fakt volne a do tech 500km to nehonit,po 500km defakto staci jen víc mazat a uz jezdit "normalne"......po 600km zajíždění sem absolvoval na fichtlu závod v Pavlikove,víc sem to přimáznul (1:25 Olej Motorex) a motoru to jen prospelo......pokud budes zajizdet na M2T tak bych to neriskoval  Hlavne tech 500km mas najeto za mesic,tak se toho neboj!
Datum: 10. srpna 2009 13:03
|



|