Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
 Zdarte. Dělal si někdo z vás elektronické zapalování s řízením předstihu? Tvořím si totiž vlastní charakteristiku předstihu a zajímalo by mě jestli už někdo má char. vytvořenou a odladěnou. Rád bych si pohovořil o zkušenostech. Mějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2016 23:45
Jméno: Lemon
IP: uživatel18731
 U lodních motorů je tohle většinou pořešeno - buď mechanicky, kdy snímací cívka "jezdí" po obvodu v závislosti na nastavení plynové rukojeti. Třeba Yamaze to funguje výtečně, zkoušel jsem to táhlo sundat a nechat předstih na "jednom místě" Motor se buď nedal natočit, nebo zase netáhnul nahoře, prostě tomají zmáknutý. Tohatsu to řeší elektronicky...
Datum: 05. července 2016 23:45
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Zdar. Já jsem šel co se týče mikroprocesorového zapalování svou vlastní cestou. Dělal jsem to na Babettu, mikroprocesor jsem použil PIC16f84, jako snímač Hall, jako výkonový člen jsem použil v principu to kondenzátorově- tyristorový orig zapalko. Charakteristiku jsem nastavil lineární 0-10000min-1 =0-20°. Na generu to chodilo bezvadně, když jsem to ale nasadil na "mašinu", narazil jsem ale na značný zarušování procesosoru, který padal do různých nedefinovaných stavů. Nepomohly přídavný zenerky, kondenzátory, stínění...nic. Nakonec jsem to vzdal-za tu námahu to fakt nestojí. U malého motoru je důležitější strmá jiskra s velkou energií=elektronické zapalko, ale řízení předstihu ať vezme čert.
Datum: 05. srpna 2009 20:59
Jméno: Chong
IP: uživatel6981
 Na zdejsi pomery a obvykle vedomosti se ptas na informaci ktera je temer vetsine nactiletych utajena. Nezbyde ti nic jineho nez se vydat vlastni cestou metodou pokus-omyl abys vyladil krivku predstihu. Ale ja se podelim o svuj usudek. Podle me u dvoutaktu a jeste k tomu tak male kubaturz je smes uvnitr pracovniho prostoru tak nestejnomerne tvorena, ze se neda usit na miru smysluplna krivka predstihu. Jde totiz o to abz pri urcitych otackach byla smes vzdy stejna. A to se podle me nevypocitatelne meni v zavislosti na pouzitem oleji, jeho presnosti namichani, stupni pricpanosti vyfuku a to nemluve o nedokonalem karburatoru pionyra.. takze ikdyby ti to pomohlo 10% a to je podle me znacne prehnany predpoklad, tak za tech par watiku to fakt nestoji. Neco jineho je to u ctyrtaktu,nebo dvoutaktu vyssich kubatur. Pro me je dukazem ze vliv dynamickeho rizeni predstihu u dvoutaktu nema valny vliv je to ze takove upravy jsou nabizene jen v casopisech a nenabizi je ladici firmy jako napr. TKmoto... To ze to dela IMFSOFT nic neznamena, to muze byt jen reakce na poptavku na trhu. Ackoli jsem delal procesoem rizene CDI, tak dynamicke rizeni predstihu na to budu roubovat na podzim, ale ciste jen jako zakazkovou vec, podle me to nic vyznamneho neprinasi...
Datum: 05. srpna 2009 12:54
 čua draci mam babetu 207 500 a chtel bych se zeptat jestli tam byla naka krabicka na naradi a gdystak jak vypada a kam se dava. Díky za odpoved. Poslete my gdystak foto.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 8:04
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Babetta 207,300 měla kapsičku na "nosiči".Mám také 207,500,ale ta prohlubeň na nosiči tam není.Zespodu jsou nějaká oka,
ale tam by se těžko něco vešlo.Jedině si pořídit kapsu ,co se dávají na kola.
Datum: 05. srpna 2009 8:04
 zdarecc...jak pojde pionier s karburatorom z jawa 90?? a treba tam nieco prisposobovat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 22:18
 taky by me zajimalo jak pojede
Datum: 04. srpna 2009 22:18
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 14:13
Jméno: Dendy
IP: uživatel5946
 moc pěkny ale škoda že neni origo barva jinak fakt supr stroj
Datum: 05. srpna 2009 14:13
 No tak do rychlosti moc není, těch 60 po rovině je maximum, ale do kopce tahá na dvojku celkem slusně ( je seriový - žádná výměna koleček v převodovce nebo menší sekundáro ). Ale mohlo by to být i lepší
Datum: 05. srpna 2009 13:06
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 Moc se mi liby ale jestli jezdí:  ))
Datum: 05. srpna 2009 9:35
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 moc pěknej ale zaleži na tom jak taha, taha dobře?
Datum: 05. srpna 2009 8:38
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Je to pěkné *7*
Datum: 05. srpna 2009 6:45
Jméno: David
IP: uživatel1966
 Moc se mi to líbí
Datum: 04. srpna 2009 22:23
 je to 20 ale jsou sundané revmaplechy  a je tam kříž z 21
Datum: 04. srpna 2009 22:12
 moc peknej  co je to za typ? 05?
Datum: 04. srpna 2009 22:06
 Nejhezci na nem je to novy sedatko
Datum: 04. srpna 2009 21:42
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 23:40
 jo...to už je starý...  ...ale je to dobře udělané
Datum: 04. srpna 2009 23:40
 Alert: co to kecas
Datum: 04. srpna 2009 22:07
 Nejhezci na nem je to novy sedatko
Datum: 04. srpna 2009 21:37
Jméno: haha
IP: uživatel6621
 zd jak se ma rozdelat budik na mustangovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 21:13
Jméno: qočna
IP: uživatel5056
 Zdarec draci, mám dotaz, v čem jsou lepší tuningový písty na fichtla jen z jedním pístním kroužkem, co se zde prodávají?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 1:25
 Víc se bude opotřebovávat píst i válec a i kroužek.Na závody to je lepší,má menší tření ale po nějaké době začne mín¨těsnit protože se rychleji opotřebi.Fichtl má vodorovně válec což vykazuje větší opotřebení válce i pístu než u válce a pístu šikmého.Tři kroužky těsní daleko víc a válec neni tak vyběhlej jako s jednim kroužkem. tento príspěvek poskytl Jirka Bo"hm Praha, brousírna válců!!
Datum: 05. srpna 2009 1:25
 Čauec Draci a Dračice 
Mám problém s Babetou 210, která mi při jízdě z kopce zdechá  ..... Prostě ji natáhnu na nějakých 60 km/h uslyším že motor už nestíhá tak začínám brzdit a pomalu ubírám plynu abych ji tak netrápil a na chvíly zdechne . Takhle přetrvá do 40Km/h a pak se zase sama nahodí. Tak jsem si řekl že se obrátím na pomoc sem  Kdybyste náhodou někdo s tímto měly skušenost nebo věděly čím to je tak dejte vědět .
Zkusil jsem přidat na volnoběhu ale pořád to samý ..... Díky !
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 22:51
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Babeta není stavěná na takovou rychlost to musí bejt prd prd čtyřicítkou
Datum: 08. srpna 2009 22:51
 no když mám plný kotel tak to jede ale jakmile uberu plynu treba kvuli nerovnosti na silnici tak mi chcípne  a jak zpomalím na 40km/h tak se zase nastartuje tak mi reknete cim to je ?
Datum: 05. srpna 2009 12:51
 zdar mě to taky tak dělá ale nezdechne mě to jedu z kopce a motor nestiha a taky mě to zdechalo tak sem se vic rozjel motor hulákal a pak to náz z ničeho nip přestálo napiš na email lados 20@seznam.cz jestli ti to pomohlo laďa
Datum: 05. srpna 2009 0:15
Jméno: oe
IP: uživatel1584
 jakoby omezovač s kopca to jenom dela kdzy mas plny kotel?
Datum: 04. srpna 2009 21:57
 cus chlapi, nevite nekdo za co se prichicuje,nebo da prichytit odkapavaci miska?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 22:45
Jméno: karelhhh
IP: uživatel6519
 miska se upevnuje ke karbáči
Datum: 04. srpna 2009 22:45
 na spodu plovákovej komore nájdes na to závit
Datum: 04. srpna 2009 20:35
Jméno: alexxx
IP: uživatel5571
 serus draci mam jednu tazocku na vlozke valca sa mi spravila jemna korozia ....mam to dat na vybrus abo staci s najjemnejsim voodnym smirkovaciim papierom vybrusit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 22:16
 bejt tebou dam to radsi na vybru. ja mel na panelce taky korozi, ktera vypadala jako jemna a nakonec mi museli udelat 3. vybrus z 0. vybrusu
Datum: 04. srpna 2009 22:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zkus to otrit naolejovanym hadren a vrat zpatky pri prvnich taktech se to bud obrousi a nebo se to zadre , me se to stalo taky a normalne sem to naslap , ze zacatku moc netocil a bylo to v pohode ale jestli chces mit jistotu a zaroven vetsi vykon tak to dej na vybrus.
Datum: 04. srpna 2009 21:59
 cau.. mam cz a chci s ni jet na technickou a pridelaval sem na ni blinry. co mam delat.musim jit s technicakem na urad nebo s tim neco udelaj na STK?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 8:10
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nemusíš dělat nic. Když je máš namontované,musí být funkční.
Datum: 05. srpna 2009 8:10
Jméno: Dračice
IP: uživatel6977
 Čabas draci hele jak mam nastavit nakopovani..? Nekdy mi to nakopnout de a skoro furt vubec musim porad tlacit poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 22:53
Jméno: Piďa
IP: uživatel2760
 Prokluzuje ti spojka,zkus poštelovat tim šroubvem na pravim deklu
Datum: 08. srpna 2009 22:53
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 rekni nekomu at ti udela predstich
Datum: 05. srpna 2009 19:24
 michal on psal ze to nejde nakopavat ne ze nechytne na nakopnuti. musis si nastavit spojku,kdyz klouze,tak se ti prokluzuje startpaka a nejde nakopnout  rek bych
Datum: 04. srpna 2009 23:32
 Vyčisti svíčku,pak by to mělo pravděpodobně jít,nebo kup rovnou novou svíčku, stojí zhruba 40 kč.
Datum: 04. srpna 2009 19:26
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6975
 nazdar hoši mužu do kozího dechu místo převoďáku dát klasickej motorák 15W-40? Nemůže se stim ňeco stát?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 1:32
 Soused ho tam dal a zatim bez problému.Najel 840 km a nic.
Datum: 05. srpna 2009 1:32
Jméno: Lu.ute
IP: uživatel2253
 Ahoj draci ...slyšel jsem že když u Jawy 555 je přední vidlice Sachs tak sou to nejvzacnejsi kousky ...jak tu vidlici poznám ??? poradte ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:19
Jméno: Lu.ute
IP: uživatel2253
 sry draci je to typovy oznaceni 550 ...pařez...
Datum: 04. srpna 2009 18:19
Jméno: Housi
IP: uživatel6973
 Zdarec draci, potřeboval bych radu. Mám Jawu 21 a poslední dobou mi začala ňák blbnout...Při jízdě mi neustále cuká, škube a pořádně nejede. Už jsem pročistil nádrž, uzavírací kohout, karburátor sešteloval a profoukal, svíčku mám novou a pořád to blbne...Nevíte co by to mohlo ještě být?? Díky moc za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 0:08
 Mrkni se, jestli ti držej kabely. zkus, jestli hází pravidelně jiskru- kdyžtak očisti kladívka a zapalování. může to bejt umaštěný a pak to dost nedává. a lavně předstih pošteluj.
Datum: 05. srpna 2009 0:08
 A co odtrh na kladívku.Pročisti ještě hlavní trysku.
Datum: 04. srpna 2009 19:00
Jméno: hugo
IP: uživatel3298
 Skus vyměnit koníka s kondenzátorem v zapalování, případně indukční cívku.
Datum: 04. srpna 2009 18:27
Jméno: Babin
IP: uživatel3011
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 21:59
Jméno: Enigma
IP: uživatel6979
 myslim ze sa tu to uz rozebiralo a zavjer bil ze jednoduchsi je sehnat celu novu kostru....
Datum: 04. srpna 2009 21:59
 Zdarec drací, mám problém na svém upraveném pionýru, problém nastal od doby co jsem dal do fíka podkovu, předtím jezdil dobře. Problémem je to, že od 3/4 plynu a více nedrží vůbec konst. otáčky a při plném plynu otáčky kolísají dost (tohle dělá při neutrálu na místě). Při jízdě jede pěkně od 1/3 po 3/4 plynu za studena, při plném plynu zas kolísá, prská, dusí se, no prostě děs a strašně rychle se vaří, a když je horkej tak ztratí dost výkonu (přidřený by to bát nemělo, to jsem se díval a nenese válec žádný známky po zadírání). Já osobně mám podezření na přisávání mezi kartry (když jsem dával podkovu), už z toho důvodu, že před rozpulením jel dobře, ale ne moc odspodu (chyběla ta podkova). A přisávat by to mohlo, protože to docela čudí a to momentálně mažu 1:40-olej castrol TTS a píst se taky docela černí, ale nevím jesti v tom taky nemá prsty bohatost, je to poměrně bohaté, nedaří semi to seštělovat (karburátor mám s difuzorem 19mm), zapalování seriové upravené na baterku, předstih jsem zkoušel od 1,4 až po 1,9mm a furt to samé. Děkuji za všechny odpovědi.(radši jsem se zeptal, abych třeba zbytečně nepulil motor, ale to mi stejně nejspíš čeká)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 15:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hele asi půl roku jsem řešil takovýhle problém s 05 sice to byl originál motor ale přesně jak píšeš od 3/4 plynu to začalo prskat cukat prostě nahouby...vůbec jsem nevěděl co s tím..předstih,karbec,všechno jsem zkoušel a potom jsem dal na kladívka obrovský odtrh a čuměl jsem jak péro 05 najednou jela jak splašená..takže moje řešení jsou ještě nový kladívkaPS: ten odtrh dej klidně 1,5mm prostě co největší půjde
Datum: 06. srpna 2009 15:06
 dancic: gufera to nebudou, už jsem zkoušel vyměnit a to samé
Datum: 04. srpna 2009 17:14
 dobrý je, řekl bych spíše až zbytečný nadstandart, a cena taky nic moc kolem cca. 390kč/l , pokud máš ojnici na jehlách, tak maž klidně 1:50, pokud ne tak víc jak 1:40 bych nešel
Datum: 04. srpna 2009 17:13
 hmm. řek bych že problém nebude ani v podkově.. ani v kártrech.. ale v guferech.. teda ty znaky jsou přesně takové a důvod yb taky byl.. plněsyntetický olej.. rozpustí gufera.. a pak co? pak to nejde.. zkus nejprve vyměnit gufera a uvidíš.. pokud to nepomůže.. hledej vážnější závadu.. ale pokud to pojede tak tam ten olej určo nelij.. radši něco minerálního.. maximálně polosyntetiku
Datum: 04. srpna 2009 17:12
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Je dobrý ten Castrol TTS? Protože dneska mi ho táta koupil a já nevim jestli ho tam mám dát.
Datum: 04. srpna 2009 17:07
 cus draci. nevíte v čem je lepší nebo horší tříkrouškovej píst od dvoukrouškovýho. dík a fechtlům zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 11:28
Jméno: paja
IP: uživatel6980
 a 3 se více zahřívá!!!!!!!
Datum: 05. srpna 2009 11:28
 zdarec tak s tímhle mám zkušenosti tříkroužkovej líp stírá=o něco menší spotřeba a trochen míň točí asi o 300 a délé vydrží kroužky.Dvoukroužkovej líp o něco točí a méně vydrží kroužky... ale pokud ti
můžu poradit dej tam tříkroužkovej
Datum: 04. srpna 2009 17:29
 osobně si myslím že rozdíl nepocítíš. tříkroužkový líp stírá no.. ale myslím že v tom rozdíl nepocítíš
Datum: 04. srpna 2009 17:14
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Tří kroužkovej má větší třecí plochu ale zase větší těsnost takže ten líp táne do kopce a dvou kroužkový mámenší třecí plochu takže zase víc točí ale má menší těsnost takže tolik netáhne.
Datum: 04. srpna 2009 17:03
Jméno: Castrol
IP: uživatel6843
 Čau draci dneska jsem řekl tátovi ať mi koupí Castrol 2T a von mi přivez Castrol Power 1 TTS 2T je to plná syntetika, tak se chci zeptat jestli ho můžu lejt do mustanga a v jakým poměru (mám bronzové futro). Dik za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 21:21
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 04. srpna 2009 21:21
Jméno: Castrol
IP: uživatel6843
 Tak nad 7000 točí každej fichtl
Datum: 04. srpna 2009 20:42
 Pokud TI motor točí nad 7000ot. tak bych se nebál. Dřív to byl pokud si pamatuju Castrol Formula TTS.To se spálí.
Datum: 04. srpna 2009 19:09
 rači bych to tam nelil nevydrží to gufera
Datum: 04. srpna 2009 18:10
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 hey ty si blazen vždyt to je olej do krosek a ty to chces dát do prckoleta?
Datum: 04. srpna 2009 17:42
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Good olej...mazej 1:45
Datum: 04. srpna 2009 17:22
 osobně bych to tam nelil.. mám silné obavy že to nevydrží gufera.. ale s tímto olejem zkušenosti nemám
Datum: 04. srpna 2009 16:49
Jméno: Castrol
IP: uživatel6843
Datum: 04. srpna 2009 16:47
 Nazdar draci, můžete mi někdo poradit?\r\nMám Stadiona S22 a mám problém s plovákovou komorou. Zřejmě je už vymačkaná ta trubička ve víčku karburátoru, co do ní zajíždí jehla plováku, aby se zavřel přívod benzínu. Takže mi pořád z pod víčka teče benzín (fakt hodně). Plovák je v pořádku, vyzkoušela jsem dva fungl nové. Víčko nemůžu nikde sehnat a karburátor se mi kupovat nechce, co když bude víčko v tomtéž stavu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 15:37
|



|