Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau draci! chcel by som spytat ze ked napr piest precnieva z valce 4mm tak to vadi??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 20:16
 Pan Pulic: kloudnou radu? ......to by musel být nejdriv kloudnej dotaz.
Datum: 23. července 2009 20:16
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 FK: co misto arogantniho rypani tem lidem zkusit poradit? Chapu, ze spoustu dotazu je spis usmevnych, ale jeste sem od tebe necetl zadnou kloudnou radu...
Datum: 23. července 2009 18:35
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
 ááá ... tak tady to vypadá na hodně odbornou debatu .... se zase dozvím takových nových věcí ...
Datum: 23. července 2009 15:19
 ááá... nie na to som mislel 8) mislel som na to ze nie v HU vycnieva ale na DU v smerom kliky
Datum: 23. července 2009 14:03
 vadi to, musis valec zespodu vzpodlozit a uprait dno pistu a havu valce. neco podone delam taky, kdyz tak napis
Datum: 23. července 2009 12:45
 ale ja chcem dat piest z babety a valec pionyra sa zlomyl tie co drzia piest aby neprecnieval tak co stym??
Datum: 23. července 2009 11:55
Jméno: Vendík
IP: uživatel6811
 To si piš že to vadí, vždyť se Ti píst rozmlátí o hlavu válce, ale nejspíš se Ti vůbec nepodaří to nastartovat.
Datum: 23. července 2009 11:46
 zdar draci chtel bych se zeptat kolik stoji přepis na fichtla diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 11:36
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Čus,cca přepis 300,-,pojistka 250-350,- bez bonusů,evidenčka 120,-.
Datum: 23. července 2009 11:36
 Cau draci tak jsem se ptal v autoskole jestli muzu ridit napr mustanga od 15? Říkal že muzu divil jsem se rekl mi ze kdyz pojedu 45km/h tak neni problem ale kdyz mne zmerej a jel bych treba 50km/h Tak uz by to byl problem. Tak co si o tom myslite???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 16:24
 na 500ccm nemám problém, a když to nechceš vidět tak ti to ukazovat nebudu  Policajti taky někdy neví (nebo to dělají) a můžou prudit neoprávněně. Důležité je znát zákon
Datum: 26. července 2009 16:24
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 to maty:tvl kdyz ses tak chytrej tak si jezdi na 500ccm ale nechci to videt  a je to omezeny objemem a rychlosti 45km/h
a jeste policajty nezajima jestli s tim jedes 45km/h ale jde o to co mas v technicaku
Datum: 25. července 2009 15:39
Jméno: MATY
IP: uživatel3028
 to kolecko: nevím co máš za učebnici, ale v zák. 361/200sb. je nápsáno jen 45km/h
Datum: 24. července 2009 13:11
 to maty: je to omezeny obsahem motoru do 50ccm a rychlosti do 45km/h,ted sem si to cet v ucebnici autoskoly
Datum: 24. července 2009 10:11
 sk AM není omezena objemem motoru! Můžeš mít objem třeba 500ccm... Je to omezeno pouze konstk. rychlostí 45km/h. Takže na mustangu určite ne... Ten autoškolák by měl dobrovolně vrátit profesák
Datum: 23. července 2009 15:22
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Malý motocykl je i Aprilia AF1,když bude 50ccm a bude mít v TP 45km/h.Takže od 15let můžeš řídit jakýkoli motocykl s kontrukční rychlosti max.45km/h a s obsahem válců nepřevyšující 50ccm.
Datum: 23. července 2009 13:24
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 konstrukční rychlost musí splnovat pouze malé motocykly nebo mopedy ....
Datum: 23. července 2009 12:38
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 No,jo je to moped,ale první betky a new pionýry,měly ještě konstrukční rychlost 62km/h.Teď už mají 45km/h.Jestli to je nebo není moped,je úplně jedno,ale musí to splňovat podmínky dané zákonem(kontrukční rychlost a obsah).
Datum: 23. července 2009 12:18
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 řidičské oprávnění sk. Am opravnuje k řízení mopedů a malých motocyklů s maximální konstrukční rychlostí 45km/h. A Betka je moped takže není co řešít
Datum: 23. července 2009 11:45
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Teoreticky měl pravdu s tím,že proč by tě zastavovali,když budeš svítit,pojedeš 45km/h,budeš mít belku atd.Ale co když bude silniční kontrola a polda zjistí,že máš v TP 65km/h.Kámoš normálně jezdí na betce,která má 65km/h,a má jen AM,zatím bez problému,ale až ho chytí,tak na jeho místě být nechci.
Datum: 23. července 2009 11:40
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Ted jsem nekde nasel neco o ridicaku Am skupina Am - motocykl do konstrukční rychlosti 45km/h nebo obsahu 50 ccm
Datum: 23. července 2009 11:38
Jméno: marek
IP: uživatel6282
 k tomu ti řeknu jediný: v TP máš zapsanou maximální konstrukční rychlost. u mustanga to je myslim 65 km/h. a tan řidičák AM je do 50 ccm ale do maximální konstrukční rychlosti 45 km/h. což mustang má 65 takže radši bych si udělal papíry A1.
Datum: 23. července 2009 11:37
 Myslim si, že by si autoškolák měl přečíst přepisy.
Datum: 23. července 2009 11:20
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, schanim plovak do karburatoru Jikov 2914HZ (Pionyr 555) v dobrem stavu (= bez direk). Uz si s tim fakt nevim rady, nikde ho nemuzu sehnat, vzdy se prodava jen cely karbec. Diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 22:53
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 fakt jo? tak to je teda divny...
Datum: 23. července 2009 22:53
 tak sorry ja mislel som ze sú stejné lebo ja vzdicky som mal v 555-ku z jawy 175...
Datum: 23. července 2009 20:03
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no ja mam taky ten z jaw 125,175 atd. ale plovakova hladina je moc vysoka protoze ta jehla je moc kratka nad plovakem. tim padem mi to porad tece...ten vlevo je ten plovak z jaw 125,175 a v pravo je plovak z pareza http://img16.imageshack.us/img16/9066/spa0141j.jpg
Datum: 23. července 2009 11:25
Datum: 23. července 2009 11:07
 ja si pudu vyfackovat... nemuzu zadnej najit.. ´toz se zeptam rodicu esi to nekam nedali az pridou.. se pak dyztak ozvu..
Datum: 23. července 2009 10:46
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 klidne, pokud bude vodotesnej, nebude deravej tak beru.
Datum: 23. července 2009 10:27
 nějakej bych doma našel... ale jsou deravy... muzu je zpravit (probodnout, zaletovat).... jediny co nemám je ta tyčinka na to... mimochodem vozím se bou i nahradni plovak  už sem jednou jel s deravym plovakem az to vsude teklo
Datum: 23. července 2009 10:13
 zdarec, lze dát na 350 ňáký bezkontaktni zápalko ?? dík's
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 13:34
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 vzhledem k diskutabilnímu přínosu dynamické změně předstihu (u dvoutaktu) kterou ti poskytne IMFsoft zapalko (nebo taky ne, když se tabulka nastaví aby se neměnil), tak já bych doporučil Vape. To ti zároveň vyřeší problémy s nedostatkem energie na dobíjení vzhledem k tomu že má dvakrát vyšší výkon než dynamo.
Datum: 23. července 2009 13:34
Datum: 23. července 2009 11:04
 jojo... přímo se na to vyrábí... možná tto ale znáš nevim... VAPE dělá (myslím, že ho tu sesa snad i má) a pak jeste se dělá jen ta destička.. tu dělá furma IMFsoft
Datum: 23. července 2009 10:17
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele okolik se ma na mustangovi vracet pist z horni uvrate zpet ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 12:48
 podle ikonky mysli predstih. pist vrat o 1,6 mm zpet a musi se zacit otevirat kladivo
Datum: 23. července 2009 12:48
 myslíš zdvih( z DU do HU)??? to je 44 mm
Datum: 23. července 2009 10:14
 Zdar draci....prosím....jaký odstín má ta orego žlutá na Mustangovi a ta bíla na blatnikách ?? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 9:55
 Zdravim, jak poznam, že mam u Babetty 210 správně nastevenou bohatost směsi(asi jsem si s tim hnul) a ještě jedna otázka - když vypnu přívod benzínu a mam jí na stojánku, tak se kolo docela dost roztočí ale když je zaplej tak je všechno ok.Dělá vám to taky? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 11:37
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Optimální bohatost směsi je někde mezi 1/2 až 1 otáčkou.Seřizuj ji ,až když je motor ohřátý.Nejprve seřidˇvolnoběh a potom
bohatost směsi.Motor musí dobře reagovat na přidání plynu. Výška paliva v plovákové komoře má vliv na chod motoru.Když
zavřeš přívod paliva, změníš výšku v p.k.
Datum: 23. července 2009 11:37
 tu bohatost poznáš podle svíčky... černá - bohatá, bílá - chudá, cihlová - dobře nastavene... když zavřeš přívod paliva tak (teda aspon u me na 555) se zvyšují otáčky... v plováku je míň benzinu a směs je chudší a proto se to vytáčí... takže když zabřeš benzin, zvýší se otáčky - rozepne se spojka - točí se kolo
Datum: 23. července 2009 10:20
Jméno: david
IP: uživatel4649
 jakej odstín má bílá na blatnících u mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 9:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, mam záhadu- když u mustanga dam zkoušečku na zapalovací cívku tak svítí dobře, když jí dám na světelnou tak svítí o něco mín, no a když kladívka připojím k zapalovací tak jiskru neháže ale když to dím k světelné(která je podle zkoušečky ještě slabší) tak hází jiskru nádhernou)
a kamoš musí mít svedené všechny 3 cívky(NOVÉ) na kladívka-jinak to nejede, s jednou to nedává jiskru vůbec a 2 slabou a se 3 to jede- taky dobrý
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 12:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 kolik kladívek kamarád má na pionýrovi? když píšeš že cívky musí mít svedené na kladívka... Nic ve zlém ale popis je tak zmatenej že nevím co vlastně chceš. Každopádně tři póly nejde bez ztrát svést do jednoho bodu. Jedná se o nesfázované zdroje střídavého napětí.. tedy se navzájem utlumí. je to totéž jako by jsi chtěl spojit všechny žíly třífázového rozvodu dohromady  . Takže mu to jezdí, ale asi by to na jednu z nich pálilo kvalitnější jiskru. Jakou zkoušečku máš na mysli, eneumím si pod tím pojmem představit nic konkrétního.. to jakože doutnavkovou?
Datum: 23. července 2009 12:25
Jméno: oil master
IP: uživatel4183
 Zdarec. Jaké máte zkušenosti s těmito olejema ( Stihl, Motul TSF ) Mám doba k mání oba dva tyto oleje a nevím který je lepší. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 18:40
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Osobne bych s futrem "nahore" pod 1:40 nesel i se sebelepsim olejem... S jehlovym loziskem proc ne.
Datum: 23. července 2009 18:40
 Stihl je taky dobrý, jezdím na něj od začátku co mám fichtla, stačí mazat 1:50
Datum: 23. července 2009 9:55
Jméno: brisK
IP: uživatel6725
 Motul TSF to teda nevim ale Mogul TSF je dobry olej jezdim na něho a no problema - už se to tu rozebiralo snad 1000x tak hledej šmudlo
Datum: 23. července 2009 9:30
 hosi prosim vas jake ma cislo origo jawa lak. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 9:15
 Jestli myslíš červenou višňovou tmavou, tak to je ČSN8850.
Datum: 23. července 2009 9:15
 zdar draci...mám otázku...když si dám na rozetu věnec z 65 zubamam tk to je do rychlosti nebo do síly....dík za odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 9:29
 je to hodně do síli ale jede to pomalu a hřeje se to
Datum: 26. července 2009 9:29
 je to do síly....cim vice zubu na rozete tim mensi rychlost ale vetsi tah...
Datum: 23. července 2009 14:00
 takže i rychlejc pojede jestli to dobře chápu...
Datum: 23. července 2009 11:30
 bude mat vacsiu silu....
Datum: 23. července 2009 9:18
 Zdar,nevíte o náké lakovně kde by lakovali za slušnou cenu v Olomouci nebo v okolí kromě té v Tršicích tam je zavrěno
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 11:21
 Neni to nahodou v Náměštu na Hané zda se mi ale že uš to bylo ne?
Datum: 23. července 2009 11:21
 ale nic
Datum: 23. července 2009 11:10
 Na jakou Zahradu?
Datum: 23. července 2009 11:02
Datum: 23. července 2009 10:48
 Ja su z Doloplaz u u te myší díry delaj jen komaxit nebo i neco jinyho a za kolik to tam nalakovali celyho ja mam J21
Datum: 23. července 2009 10:43
 Draku,já su z Choliny u Litovle.
Datum: 23. července 2009 10:17
 čau... já dělal komaxit někde u myší díry... jako je to dobrý, akorát musíš mít hodně dobrej tmel kterej odolává vysokým teplotám... jinak se to zacne jebat... ale z vlastni skusenosti bych spis doporucil normal akrylat... to vim ze je nejaká lakýrna v holici.. nevim jak to popsat, ale dokazal bych tam dojet... mimochodem odkud jste presne oba dva?
Datum: 23. července 2009 10:07
 Zkus to v Bohuňovicích.Vjíždí se tam jak je palírna.
Datum: 23. července 2009 9:36
Jméno: BřeŤa
IP: uživatel5063
Posl.aktualizace: 23. července 2009 18:35
Jméno: Břeťa
IP: uživatel6816
 okej, dík moc hoši. už mi to fičí. zase se někdy ozvu  až nebudu vědět.
Datum: 23. července 2009 18:35
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
Datum: 23. července 2009 18:29
 jak se divam na tu fotku tak kladivko nemas spojene se sroukem  , podlozky mas blje poskladane. ma bzt sroubek, kladivko, podlozka. ted je kovadlinka, na ni je zas podlozka a na ni kabely a utazena matka. proste to napruzeny plisek na kladivku, sroubek a ani dratky se nesmi dotykat kostry.
Datum: 23. července 2009 12:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tak, tak.. jak píše David... ten šroubek musí být elelktricky spojen s kontaktem kladívka, ale odizolovaný od kostry... takže když naskládáš moc podložek není šroubek elektricky spojen s ničím... tak zapoj fištrón, podivej se jak jsi poskládal izolační podložky a zkontroluj to třebas (na zhasnutém motoru a odpojených drátech od kladívka) žárovkou...
Datum: 23. července 2009 12:19
Jméno: david
IP: uživatel4649
 jestli teda máš podložky z každý strany u kladívka tak by to znamenalo že asi nemáš podložku kolem toho šroubu a pod těma kabelama co vedou ke kladívku taky nemáš podložku ty kabely se musí dotýkat jen toho šroubu a ten se nesmí dotýkat kostry jenom kladívka
Datum: 23. července 2009 9:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no ja když dal 15 na kostru a 1 z kladívek tak to mělo jiskru jako bejk ale NEJELO TO, střílelo to do vejfuku ,sání celej motor vypadal jak když se zbláznil , no pak jsem to přehodil a běží jak hodinky
Břeťa - zkoušel ji změřit kolik dává proudu ta civka(pol 1 nebo jak se to menuje) dyštak to zkus zapojit na světelný
Datum: 23. července 2009 9:38
Jméno: david
IP: uživatel4649
 a máš tam i tu malou podložku v prostředku v tý díře aby se ti nedotýkal kostry ten šroub?
Datum: 23. července 2009 9:38
Jméno: Břeťa
IP: uživatel6810
 ano IZOLOVACI podložky tam mám. z každé strany u kladívka.
Datum: 23. července 2009 9:34
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 dyt sme ti tu vcera radili at si das ty gumovy podlozky pod sroub u kladivkA ... zkusil si to vubec?chong ti to ted rek taky..
Datum: 23. července 2009 8:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ještě si zkontroluj zda rotor začíná označením ,,20,, a ne ,,05,, to by mohl být problém... Jinak chválim, elelktrinstalace vypadá dobře. Jo a ještě zkontroluj jestli není svorka kladívka poskládaná špatně a nemá zkrat na kostru.
Datum: 23. července 2009 8:46
 cau hosi dogeneralkoval jsem na mym mustangovy a zustala mi tm jednicka...vubec nende zaradit nic...prosim poradte...ja sem se s tim s*al tak dlouho ... TED TO NEBUDE RADIT...DIKY!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 12:56
 a nedal si na radici mechanismus sroubky s velkou hlavou??
Datum: 23. července 2009 12:56
 Jak již jsem psal já, bude to tou vidličkou, naprosto souhlasím s lantros 7
Datum: 23. července 2009 11:02
 Já bych řekl obrácená vidle.(zkušenost)
Datum: 23. července 2009 9:59
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdar, to bude podle všeho chtět rozpulit motor a zkontrolovat. Taky se mi to stalo, a byl špatný automat. Ještě můžeš skusit povolit šroubky co automat přitahují k motoru.
Datum: 23. července 2009 8:00
 SEDLA KRASNE VYREZ DO VYREZU
Datum: 22. července 2009 23:08
 Zdar hele a nedal jsi tam obráceně tu vidličku řazení jak je uvnitř motoru?
Datum: 22. července 2009 22:54
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
Posl.aktualizace: 23. července 2009 18:36
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
Datum: 23. července 2009 18:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no ja když dal 15 na kostru a 1 z kladívek tak to mělo jiskru jako bejk ale NEJELO TO, střílelo to do vejfuku ,sání celej motor vypadal jak když se zbláznil , no pak jsem to přehodil a běží jak hodinky
Břeťa - zkoušel ji změřit kolik dává proudu ta civka(pol 1 nebo jak se to menuje) dyštak to zkus zapojit na světelný
Datum: 23. července 2009 9:38
 musis zaizolvat to kladivko aby se sroubek,matka,ani ocko kondiku netotykali kontaktu
Datum: 23. července 2009 8:31
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 Kladívko jsem zaizoloval a pořád nic.
Datum: 23. července 2009 7:29
Jméno: pavel
IP: uživatel6772
 zaizoluj to kladívko. jinak ti to nepojede.
Datum: 22. července 2009 23:37
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Podle toho jejich schéma tam je to kladívko jen na ozdobu, všechno je zapojené až za ním
Datum: 22. července 2009 23:18
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 http://www.motoelektro.cz/images/elektro/schema/schJ20-2.jpg
Datum: 22. července 2009 23:09
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 nevím, odkud máš to schéma, ale asi bych ho vyhodil. Nejsem elektrikář, ale jestli dobře vidím, tak máš tu levou cívku připojemou taky na kladívko? To nemůže fungovat. Ke kladívku je připojený jen kondenzátor a 1 na indučce. Od indučky to dál pokračuje do spínačky na 1. Ten kabel od cívky zapoj na 15. Samozřejmě to kladívko musí být izolované
Datum: 22. července 2009 23:04
 na jawettě, sry
Datum: 22. července 2009 22:55
 tak nevim no, z tý eletriky sem jelen. teď řešim na babettě problém, neháže mi jiskru...asi bude špatná zapalovací cívka, ale když zapojim indukčku k světelný cívce a ještě ukostřim tak to taky neháže...fakt divný, asi bude vp@ci i ta indukčka
Datum: 22. července 2009 22:55
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 nedavno se to tu resilo,nekdo to tu psal ze vliv nema kolik ma civka voltu a jakou ma indukcnost (nevim co to je  ) a prej ma bejt jedno ze kdyz to prehodis tak by to melo bejt stejny... uz sem to slysel vickrat
Datum: 22. července 2009 22:51
 nevim jistě, ale neni 1 od zapalovací cívky k indukčce a 15 kostra? já to teda takhle mám a jezdí mi to v poho
Datum: 22. července 2009 22:50
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 Je snad jen jedna kombinace ne? nemužeš to přehodit. jinak nejedeš
Datum: 22. července 2009 22:49
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 ja nevim tak zvyk  jj a melo by to ale PREJ fungovat i kdyz das kladivko 1 a kostra 15
Datum: 22. července 2009 22:46
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 Na motorce je více kladívek? že říkáš kladívka?
Datum: 22. července 2009 22:43
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 Kostra 1. kladivko 15 ne? takhle podle schematu to sedí. jinak to kladivko mam podložené.. teď sem to kutil a pořád nic.
Datum: 22. července 2009 22:41
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no ty kladívka nesměj bejt ukostřený,pak by ti probíjela celá motorka  to mi udělal mustang  prostě tam dej ty gumovy nebo papirovy podlozky tak aby ty kladívka nebyly ukostreny  ja dal prst do fajfky,slapnul a nic.. ale pak sem se chyt riditek a to byla pecka
Datum: 22. července 2009 22:41
 JO A MESE SE JESTESTE ZDA ZE MAS SPATNE YAPOJENOU TU CIVKU TA V PRAVO DOLE MA JIT KE KONIKU A KLADIVKU
Datum: 22. července 2009 22:40
 JO A MESE SE JESTESTE ZDA ZE MAS SPATNE YAPOJENOU TU CIVKU TA V PRAVO DOLE MA JIT KE KONIKU A KLADIVKU
Datum: 22. července 2009 22:39
Jméno: Břeťa
IP: uživatel5063
 takže to kladivko jak vede na ten šroub tak musí byt z každé strany izolovací podložka jo.. hm.. a ze zapalovaní to má vest na 1 a z 15 na kostru..
Datum: 22. července 2009 22:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no zapojený je to asi dobře jen tam nevidim to odizolování na tom malim šroubku co tam vede kondík, cívka....
Datum: 22. července 2009 22:13
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Zdravím draci potřebuji radu mám babettu na kterou jsi dodělávám blinkry koupil jsem si origo přerušovač na babettu a nevím jak příjde zapojit jsou tam tří vývody označené P1, 2, P2 Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 11:35
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Už jsem to vyřešil dvojku jako přivod z cívky (mám na babette zvlášt cívku pro blinkry) a P1 a P2 jako přívod do přepínače který musí fungovat jako křížový přepínač aby byly odděleny všechny blinkry zvlášt protože přerusšovač se přepína mezi P1 a P2 tím pádem se mi např rozsvítí levé přední a levé zadní zhasne a naopak a toho jsem potřeboval docílit aby to nezatěžovalo alternátor.
Datum: 23. července 2009 11:35
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš napájení a výstup.Do přerušovače musíš dostat proud.U mopedů,které mají regulátor,se napojí z regulátoru.U babetty to
napojíš na vodič zadního nebo předního světla.Pravá a levá strana směrovek je napájena z přepínače na řidítkách a ten je napájen
z výstupů od přerušovače.
Datum: 23. července 2009 11:16
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 z dvojky nemůžu napojit celý světelný okruh jak rozdělím pravou a levou stranu?
Datum: 23. července 2009 9:53
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Já bych dala pin 1 a pin 2 do přepínače směrových světel a 2 bych napojila na světelný okruh.Záleží na konstrukci přepínače
směrovek. Vede tam šest vodičů ?
Datum: 23. července 2009 6:31
 rek bych ze jedno je z alternatoru,druhy je na blinkry a treti je na kontrolku,ale nevim jaky je jaky,jedine schema nebo metoda pokus-omyl
Datum: 22. července 2009 23:00
 čus draci potřeboval bych poradit mam fichtla nehazel jiskru tak sem koupil novou indučku svíčku kladívko kondík kabel elektriku sem zapojil nově a porstě za boha nehce dát jiskru mam podezření na zapalovací pol protože má špatný očko sle když to tam dám tak to drží neví někdo co s tím???? A kdyžtak jak se ten pol mění protože kámoš ho měl dobrej vyměnil ho a prej to má blbě seštelovaný tak z toho mam vítr.... dík a čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 11:03
Jméno: kubas
IP: uživatel6440
 moc dík zkusil sem to a funguje to
Datum: 23. července 2009 11:03
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 a jestli to bude tim ze si to mel ukostreny tak si zbytecne vyhodil hafo penez  ale aspon muzes mit dobrej pocit ze to mas novy
Datum: 22. července 2009 22:55
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 jj to co rika bob..taky mi to delalo
Datum: 22. července 2009 22:54
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hej to mas tim  jak je ten sroub co ti drzi kladivko tak se dotyka toho ocka na desticce a tak ho musis odkostrit a melo by to ji ja to tim mel
Datum: 22. července 2009 21:05
Jméno: L
IP: uživatel6807
 Zdravim všechny draky mam dotaz jak mam vyleštit kartery tak abych se v nich viděl..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 10:04
Datum: 23. července 2009 10:04
 já leštil ručne. filcovým kotoučem a pastou na hliník. do zrcadla moc nechybý
Datum: 22. července 2009 22:19
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Koupit si látkovej kartáč na vrtačku, pastu třeba na autolaky, lépe předtím i hrubší, a leštit......
Datum: 22. července 2009 21:22
 ale i mechanicky, moje bloky jsou toho dukazem...navod treba na jawa-50.cz, hodiny prace nad tim a dolestit to nejakou houbickou a pastou na laky (bila) nebo misto pasty na laky Tempo...
Datum: 22. července 2009 20:58
Jméno: L
IP: uživatel6807
 Aha  a jak bych to mohl udelat chemicky..
Datum: 22. července 2009 20:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Chemicky,za draho,moc draho.Rucne to nejde ani kdyby ses skrajel nebo postavil na hlavu..
Datum: 22. července 2009 20:49
|



|