Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lukyn
IP: uživatel203
 Ahoj chtěl bych se zeptat mám jawu 21, pořád mi odchází svíčky a vynechává to, vyměním svíčku tak to jede asi půl hodiny a potom to začne vynechávat, kdyz vyměním svíčku tak to zase chvíli jede a pochvíli je to zase nanovo. Vyměnil sem cívku a pořad to blbne neevíte co stim ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 19:02
Jméno: jarky
IP: uživatel6020
 vymen jednoduse kondenzator,ale dej tam teslackej a uvidis ,budes mit po zavade
Datum: 06. května 2009 19:02
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 taky to může tahat převoďák....možná netěsnost mezi karterama...
Datum: 04. května 2009 17:36
 vetsinou to je tim ze mas bohatou smes nebo nekvalitnim olejem ktery se kloune nespaly a tudis ti zanasi svicku nalad kloune predstih, karbec dej svici N14C, nejakej lepsi olej ne M2T!
Datum: 04. května 2009 14:57
Jméno: pepe
IP: uživatel5985
 cau,hele tak budto dáváš do benzínu moc oleje,a zasere ti to svíčku(uděllá to naní pecičku)nebo máš v tahu kondík,určitě něco stoho to bude....
Datum: 04. května 2009 12:54
Jméno: skypi23
IP: uživatel5460
 mě tohle dělal mustang a vyresil jsem to koupi nove inducky ted uz je to v pohode
Datum: 04. května 2009 12:06
Jméno: Petr
IP: uživatel4212
 zkus se podivat na kondík a vyčisti si trisky
Datum: 04. května 2009 10:41
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Tohle já řeším na své jawě 21 pořád a taky na to nemůžu přijít. Svíčku mám černou. Seřízené to mám taky a bohatost směsi na minimum.
Datum: 04. května 2009 9:44
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ta svíčka je už nepoužitélná,nebo ji vyčistíš a funguje? Jestli je nepoužitelná,podívej se, jestli někde nechytá rotor o cívky.
Datum: 04. května 2009 8:15
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 nemas slabou jiskru? nebo treba moc bohatou smes? neni ta svice vzdycky černá jak škrampa?
Datum: 03. května 2009 22:08
Jméno: lempl
IP: uživatel4396
 chci se zeptat jesti u jawy 550 ma vliv poloha staotu na kvalitu jiskry ,protoze predstim se nastavuje tou destickou aby me to davalo dobrou jiskru kdyz pohnu statorem misto desticky a podle ceho zjistit optimalni polohu statoru kdyztak
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 17:25
Jméno: lempl
IP: uživatel257
 no ale co stim kdyz uz je to sundany protoze jsem menil kliku jk poznam jak to mam dat naazpet diky.
Datum: 06. května 2009 17:25
 Podivejte se do dílenský příručky Jawa 50 pionýr. Je to tam tak napsaný že se stim nemá hejbat str. 96
Jestli chcete pošlu naskenovaný článek.
Datum: 05. května 2009 18:22
Jméno: lempl
IP: uživatel4396
 takze je to jedno jak namontuju stator a normalne mam sestelovat predstih pomoci desticky ,aspon to rika vic lidi
Datum: 04. května 2009 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 frikuline asi si chtel rict ze stator je pevne daný,ale to je jedno.....podstatou veci je ze stator neni pevne daný jako u mašiny....muzes s nim otacet jako normalnim zapalovanim+muzes otacet destickou.....kuprikladu kdyz prdnes na 05 hlavu z 21 tak destickou predstih nedohoníš,takze musis otocit celym statorem
Datum: 04. května 2009 16:31
 zhruba se to nastavi natocenim statoru a na jemno se to doladi natacenim ty desticky
Datum: 04. května 2009 14:52
 U pařeza je rotor pevně daný kam se našroubí a proto se předstih ladí pomocí otáčením tý destičky (jako na velkejch Jawách a Čz....) Jinak že by sis polohou rototu vůči statoru rozhodil cívky....nesmysl....! Než kluci začnete něco vyprávět zkuste se chvilku zamyslet....
Datum: 04. května 2009 9:38
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 taky si myslim ze je to naopak.....a z vlastni zkusenosti rikam ze to neni pravda
Datum: 03. května 2009 22:09
Jméno: neumetel_175
IP: uživatel5084
 Jožo:-a není to náhodou naopak???
Datum: 03. května 2009 21:40
Jméno: Jožo
IP: uživatel2597
 Cože? s tou destičkou nehejbej! Rozšteluješ si výkon cívek. Předstih se nastavuje natáčenim statoru. Stáhni si návod k
obsluze tam je popsaný jak to máš naštelovat. Ta destička je správně nastavená z fabriky a upevňovací šroubky jsou
zakáplý červenou barvou. Nebo se podivej do knížky Jawa 50 pionýr tam je to popsaný.
Datum: 03. května 2009 21:22
 dobry den chtel sem se zeptat potrebuju motor na jawu dandy 50 potrebuju to co nejdrive!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 21:02
 a eště bych se zeptal: musi se to zapalovani VAPE 6V/110W pro jednovalec zapojit i s tim chcipakem co k nemu dodavaj, nebo to muze bejt bez neho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 9:57
 Dík tak asi koupim spinasku s jednou polohou navis a nulu na spinacce spojim s kostrou
Datum: 05. května 2009 9:57
 a co takhle dát na řidítka druhej přepínač (ten jak maji všechny jawky) a tlačítko klaksonu zapojit jako chcípák vypadalo by to určitě líp a není na tom nic složitýho....
Datum: 04. května 2009 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 prave je tam problem v tom,ze normalni zapalovani vypnes vytazenim klicku protoze rozpojis baterku od obvodu,ale VAPE jede bez baterky  takze smula......kdyz si prohlidnete spousty veteránů,tak bohuzel 2/3 maj VAPE a z toho 2/3 maj ten hnusnej chcipak na riditkach....ja taky rikam ze je to nevkus....muzes si u Montyho priplatit stovku a tradá,mas to na klicek,ale jinak firma VAPE dodava zapalovani se chcipakem
Datum: 04. května 2009 16:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Klíčkový chcípání jsem před lety kamarádovi na kejvu dával. Asi to jinak nešlo, protože bych se mu jistě vyhnul, ale dával jsem tam relátko.
Datum: 04. května 2009 11:57
 To malinko nechápu....! Když je chcípak vyloženě na proklemování cívky na kostru aby to zdechlo tak proč by to nešlo udělat tak aby klíček spojil cívku na kostru. Mě osobně by taky sralo mít na veteránoj něakej chcípak.... I kdyby to jakoby nemělo fungovat na polohu zastrčit klíček...ale třeba by to chcípalo v poloze NULA. Prostě neznám slovo že něco nejde....  Určitě to jde i bez ohavnýho červenýho čudliku....!
Datum: 04. května 2009 9:02
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 to je ten problem....ono to jede i bez klicku na VAPE  proto je tam ten chcipak....a nebo je VAPE ,ke kterymu se pridava nejaky rozpinaci rele a pak uz to beha na klicek....ale to holý VAPE bez chcipaku nevypnes
Datum: 03. května 2009 22:12
 no ja bych to chtel vypinat jako do tedka klasika klickem
Datum: 03. května 2009 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 no chcipak je tam vyslovene jen na proklemovani inducky na kostru aby to zdechlo,tak pokud to chces treba chcipat pres kvalt a nebo ti to samo zdechává na volnobeh tak to mit nemusis
Datum: 03. května 2009 21:27
 dobrý den chtěl bych se zeptat jestli někdo neví o nějké prodejně jawa v Praze a okolí, kde seženu díly na Jawu 50 mustang. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 8:41
 Doporucuji taky toho Rieggra, maji tam toho fůru (ne jak tu) a ceny krasny.
Datum: 04. května 2009 8:41
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 Skus rieggra na Proseku
Datum: 03. května 2009 21:50
Jméno: lempl
IP: uživatel4396
 zajed si do sem do sesy...mas to z opatova 40min busem za 20kc....
Datum: 03. května 2009 20:59
 Cus chtěl bych se ještě jednou zeptat mám mustanga a když jedu na jedničku tak to škytá, ale na ostatní kvalty to nedělá.
Nevíte čím by to mohlo být? děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 20:46
Jméno: anonym
IP: uživatel5546
 nevim no, ale rekl bych ze mas moc bohatou smes, a ze na 1 - vic otacek tak to skyta, a na 2,3 uz to nema tolik otacek, tak uz to nedela.e
Datum: 03. května 2009 20:46
Jméno: Jawar
IP: uživatel5981
 co si myslite o oleji valvoline2t polosinetika je dobry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 21:49
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 ale aspoň maže
Datum: 03. května 2009 21:49
 jo fakt to smrdí jako kdovíco zapařenýho, ale je dobrej
Datum: 03. května 2009 20:21
Jméno: libor
IP: uživatel5546
Datum: 03. května 2009 20:00
Jméno: domte
IP: uživatel779
 jestli je to ten competition tak je super měl jsem ho. ale stačí i ta modrá minerál do fechtla
Datum: 03. května 2009 19:51
 čaute mam dotaz potřebuji naky olej do tlumičů na čz 175/477 budu jezdit hlavne po poli a v lese.díky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 14:59
 do tlumicu tlumicový ale mozna ho rizni s nejakym hustcim kdyz to je do 175 jinak ti vsechen vytece tema neutesnenima spojema
Datum: 04. května 2009 14:59
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Čau draci.Mám výfuk od Mustanga, ten novější typ co je vzadu seřízlý a nejsem si jistý, že vnitřní tlumiče tam jsou dobře poskládané.
Potřeboval bych, kdyby mně to někdo z Vás popsal, nebo nějaký odkaz na netu, kde by to bylo rozkreslený. Já nic nenašel. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 22:29
Jméno: standa
IP: uživatel5984
Datum: 03. května 2009 22:29
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Ano Stando, je to tam tak jak píšeš. kromě jednoho a to, že zřejmně chybí přepážka s trnem, proto je výfuk dost
hlučný. Někdo to asi vykuchal.
Datum: 03. května 2009 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 je tam prepazka s trnem,vlozka,koncovka .....koncovka je ten prvni kus co vyndavas....pak vytahnes vlozku,ta je slozena ze dvou cepicek jako je koncovka a takovy mezikusu a pod tim je uz jen prvni prepazka z ktery jde trn.....
Datum: 03. května 2009 21:32
Jméno: fgh
IP: uživatel5980
 cus hosi muzu na sebe prepsat pionyra kdyz je mi 16 a mam ridicak na a1 dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 16:57
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 ja to mam pojištěný u generali a prostě mi řekla, že to na mě nemuže bejt pojištěný(a to je to dokonce známá), že to musí bejt na někoho staršího 18, a pak na mě zase hlásila na dopraváku, jakto že jsem provozovatel a ppppojištěný je tona jineho...... prosě bordel
Datum: 04. května 2009 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 treba u Kooperativy (muj soused) to jde......bracha mel na sebe staryho ZIPa psanyho uz v 15letech.....ale jako je to luxus vyrizovat pojistku v hospode u piva
Datum: 04. května 2009 16:39
 muzes ale musis jim to vysvetlit mam s tim zkusenost jak rika frikulin bordel prez bordel ale auto me na sebe nenechaly kdz me je 17 to jsem musel na tatu
Datum: 04. května 2009 14:06
 Maj v tom bordel. Taky sem si v 16 ti na sebe nemohl napsat motorku a tak je na tátu. Tvrdily mi že to nejde ale podle mě je to blbost....mám řidičák tak snad sem opravněnej si zaregistrovat a pojistit stroj na kterej sem podle zákona nabyl právo....ale jak řikám.....ČR.......bordel přez bordel...!
Datum: 04. května 2009 9:35
 lk  roč by muselo bejt pojištění na někoho staršího 18 let??To je nesmysl.Mě je 17 a mam na sebe napsanou kejvačku,pojištění je taky na mě.Jinak k dotazu:majitelem můžeš bejt od 15 let kdy dostaneš občnaku.Takže na sebe můžeš mít v 16 letech napsaný třeba auto,ale nemůžeš s nim jezdit protože nemáš řidičák
Datum: 03. května 2009 20:10
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 keci v kleci.....mužeš to mít komplet na sebe ...i jako provozovatel, jenom je problem, že pojištění musí být na někoho staršího 18let..... ja nedavno přihlašoval na sebe ktm a jsem i jako provozovatel....
Datum: 03. května 2009 19:55
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 a proc nee?me bylo kdyz sem na sebe prepisoval fichtla 16 a mel sem taky ridicak na A1 a sem majtel i provozovatel?
Datum: 03. května 2009 19:53
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Proč ne,ale můžeš být pouze majitel,ne provozovatel,to až od 18let.
Datum: 03. května 2009 19:26
Jméno: fgh
IP: uživatel5980
 cus hosi muzu na sebe prepsat pionyra kdyz je mi 16 a mam ridicak dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 19:24
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 zdar, chci se zeptat jestli vadi, kdyz dam do motoru lamely , kterym korky moc nedrzi v te kovove lamele. Pri delsim pouzivani by se to melo sjet , a melo by to drzet ne?? nevadi to ze tam dam zkraja ty, ktery moc nedrzi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 14:26
Jméno: chip
IP: uživatel5976
 zdar to nevadi ja mam rozpadly vsechny a spojka neklouze vubec a mam jawu 250
Datum: 05. května 2009 14:26
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
Datum: 04. května 2009 20:06
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 kurna tolik prispevku, kua neblbnete
Datum: 03. května 2009 20:43
 čaute mam dotaz potřebuji naky olej do tlumičů na čz 175/477 budu jezdit hlavne po poli a v lese mužu tam dyžtak nalejt převodák??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 19:19
Jméno: čiza
IP: uživatel1828
 Zdar, na svy čize pouzivam svicky BRISK N15YC a nebo N15Y,vadi to v necem ,protoze tam prej ma byt jenom N15C ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 8:52
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Y je vysunuty jiskriste. Nedoporucuje se to...
Datum: 04. května 2009 8:52
 to Y znamena Ytrium mam to poneti a taky je to hlavne o tom ze ma delsi zavit...nvm jak na ČZ ale na fikovi prej ty dlouhe zavity muzou jiskrou propalovat pist...asi je to kravina ale i tak pouzivam normalne N15C nebo NR14C...pak jeste bezva svicka je NGK BR8HS
Datum: 03. května 2009 21:53
 zdravim,nsel jsem si na aukru zapalovani, ale neni na nem stitek , ale vytisteny napis, neni na nem napsany vykon ale jen 6V , 10,7 A , podle P=U.I mi vyslo 65W , ale nejsem si jistej, nevi to nekdo presne? je to z nejakeho dvouvalce ale to by snad nevadilo , kdybych dal tu vrchni desticku s jednim kladivkem ne? ze bych konecne nahradil nedobijejici 45W na 175/477
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 18:35
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Ahoj, potřebuju nastříkat z boku pod sedlem na pionýra ten nápis JAWA s linkami.\r\nNevíte, kde sehnat šablonu, popř. velikost textu....? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 18:11
 Zdar,mam čz125/516 a dotedka sem tam lil carreru 100,ale dneska sem tam nalil natural 95(ještě tam byl zbytek tý carrery),nastartoval a ujel sem tak kilák a najednou to nešlo vytočit do otáček pak zase jo a pak už vůbec,pak to chcíplo.Skusil sem to rostlačit a vůbec to nechytlo jenom to střílelo z vejfuku.Ten co sem to od něj kupoval mi řikal abych tam nadával benal mín než 98 oktanů),nebo něčim jiným,karbec fakčí,svíčka mokrá.dává to jiskry a má to kompresi,ještě sem myslel předstih jestli se nerozladil,nebo kondenzátor,ale nechce se mi to nák rozebírat protože nevim co tam na mě vybafne tak poradtě abych to nerozebíral zbytečtně,jestli je to tim benalem nebo něčim jiným!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 tak to bych netvrdil,ze nejedes  mam uz pres rok kit vsech kitů(8.vybrus) ,kterej v prepoctu vychazi asi na 10.1:1 kompresni pomer a jezdim furt na 91 special a jezdi vyborne,dam natural a proste uz tak nejede......bracha ted zacal jezdit na skutru(aprilie SR franco morini) 100 oktan a nemuze si to vynachvalit......na 95 natural mu chodil 70 ve dvou a na 100 oktan s prehledem 90(ve dvou!).....jel sem za nim autem ktery ma ocejchovanej tachač na radarech,takze vim ze nekecam!!! v Jednom rika ze pretaci tachac   A pritom je to jen blbej benzin(a samozrejmne olej  )!!!
Datum: 04. května 2009 16:46
 To seš teda kanec máš 516 a nevíš co je motoplat...  To je regulovaný zapalování..... Jinak podle mě když mi někdo řekne ať tam neleju míň jak 98 oktanů asi ví proč...  Protože počet oktanů souvisí s předstihem.....a s kompresí...! Dej do fíka s kompresí 10:1 91 speciál a nejedeš....stačí dát 95 naturál a jedeš.....!
Datum: 04. května 2009 11:03
 a motoplat je co?
Datum: 04. května 2009 7:16
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 posral se ti Motoplat.....
Datum: 03. května 2009 22:16
 Zdravím.Nemáte někdo originální blinkry na Jawa Dandy? takové hranaté malé.Zde v e-shopu takové nejsou..Dík za případnou pomoc či tipy kde to splašit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 17:36
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 Čau kluci je normální že když sundám manžetu sání tak je vní trocha benzínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 18:52
 Je to normální. Symetrický rozvod bez klapky totiž 1/5 směsy vrací zpět do karburátoru kde se znovu obohatí. To je jeho nevýhoda. Proto se dává klapka...
Datum: 03. května 2009 18:52
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 jo je to ok
Datum: 03. května 2009 16:51
 ahoj myslim ze jo. mam dva pincky a delaj to oba dva
Datum: 03. května 2009 16:32
 Dobrý den. Chtěl bych se Vás zeptat, jestli někdo neví o nějakém druhu svíčky do Jawy 21 aby chytala za studena i za tepla. Za všechny odopvědi D Ě K U J I
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:06
Jméno: DeNziL
IP: uživatel5633
 Tak ty stary PAL byly dobry pak to koupil BRISK ale vlastne brisk je dneska to nejobycejnejsi co muze bejt....Ale zaroven dobry doporucuju NR15C ta vubec nepali
Datum: 05. května 2009 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 ja mam osobni skusenost,ze nejlip to chyta teply i studeny na starou PALku,ale po ohrati to na ni vadne...... a druha zkusenost.....kazda svicka drazsi jak 40,- odejde do tejdne  jezdil sem DENSO i NGK a vsechny strasne trpi na ulití......dvakrat trikrat to ulejes a je po ni..... mel sem i svici DENSO za litr(tu sem dostal gratis,byla jeta asi jen 5 minut) a odesla za 3 dny....... ted tam mam nevim jakou,ale je to brisk a chytá to studený a jede to dobre.....
Datum: 03. května 2009 22:24
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 Tak treba ja mam v pinckovi NGK BP5HS a nemuzu si stezovat ale NGK B6HS je lepsi,ale zase na druhou stranu mam kamarada kterymu tam NGK B6HS vydrzelo dva tydny a konec.Myslim ze neudelas spatne ani kdyz vsadis na BRISK ani kdyz vsadis na NGK.
Datum: 03. května 2009 18:29
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Jinak třeba original klasika BRISK N15C nebo N17C
Datum: 03. května 2009 17:21
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Souhlasím, NGK supr svíčky, Já mám v pincku NGK B6HS a stála mě 70 Kč. Vřele doporučuju.
Datum: 03. května 2009 17:09
 Značku aji druh
Datum: 03. května 2009 16:46
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Nejlepší značka je´dobře seřízený zapalování´
Datum: 03. května 2009 16:28
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Druhu,nebo značky???Já kupuju do mustanga NGK a nemůžu si na ně stěžovat,chytá to za každých podmínek,i bez plynu.Stojí sice 120,-,ale je to znát.
Datum: 03. května 2009 16:11
|



|