Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau borci, mám dotaz ohledně přední pneu na fichtla, konkrétně J20. Měl jsem tam 2,75 moc široké napředek, dřelo mi to i do blatníku, navíc pneu byla težká a celkově taková masivní. Udělal jsem si výplet kola, nový ráfek a přemýšlím, že bych tam dal přední pneu 2, 25 jak na babettu, pneu je lehká a taková měkší... co si o tom myslíte? mám i vybranou, s hladkým vzorkem, na cestu ideál. Jediné co mě trochu zaráží je, že je na pneu napsáno MOPED, na babettce víc jak 50 nejedu, tak to stačí, ale když na fichtlovi povalím 75, 80 (mám ho upraveného) vydrží to pneu? Není to riskantní? Aby nepraskla nebo se s tím něco nestalo... Nevím, do jaké rychlost jsou dělány tyto pneu... Máte s tím někdo zkušenosti? Díky za reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 13:47
 ako si to napravil ze ti ide teraz tvoja Jawa 20 76km/h???
Datum: 07. května 2009 13:47
Jméno: kos
IP: uživatel1927
 to by musela bejt pneumatika leda na koloběžku kdyby se mela v 75km/h podelat to urcite ne ! Ale na předek je idealní 2,50 .... mam ji na vsech pionyrech krom jednoho . Ta 2,25 si myslim že to ani nebude vypadat moc dobře už sem to vydel a vypada to jak koleso z horskeho kola.. ale zalezi na tobe klidne si to tam dej je to fuk
Datum: 02. května 2009 21:31
 zdar draci..kdyz na mustangovi sundam tu hadici u karbecu co de od vzduchovyho filtru tak sou na karbecu takovy dve mali dirky (kdyz se kouknu jako ze strany kam se dava hadice,ty dirky sou v tom obvodu dole) no tak me z tech direk tece benzin,ale docela dost brutalne  nevite jestli je to dobre a nebo spatne?a jestli to ma vliv i na to ze kdyz chvili jedu tak fichtl se zacne dusit,jede jenom na polovinu otacek bez ohledu na to kolik pridam plynu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 11:27
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Přihni plíšek v plov. komoře trochu dolu.
Datum: 03. května 2009 11:27
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 Přechcává se ti to...
Datum: 03. května 2009 11:26
 jak to myslis plovakem..ze neuzavre ten ventil?
Datum: 03. května 2009 11:02
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 ten karbec z babetty bych tam opravdu nedaval ze prijdes na upevneni je sice hezky ale bude ti to naprd vzhledem ze babetta ma maly difuzor tak to pojede jeste hur nez s origo
Datum: 03. května 2009 0:45
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
 Hele to že ti to teče z tich direk je plovákem!
Datum: 02. května 2009 23:53
Jméno: newim
IP: uživatel1927
 NEVIM
Datum: 02. května 2009 22:04
 hele a schrupne mustang kdyz mu nasadim karbec z babetty?na upevneni nejak pridu ale hlavne jestli to pude a nesnizi to vykon a hlavne jestli se to prestane dusit?
Datum: 02. května 2009 21:37
Jméno: kos
IP: uživatel1927
 nevim
Datum: 02. května 2009 21:21
Jméno: kosak
IP: uživatel1927
 cau mate nekdo skusenosti s PaVem bez papiru ? Podle zakona se s tim po silnici jezdit nesmi to vim . Ale zajimalo by me jestli to nejak extra vadi policajtum a popripade kolik je za to pokuta a body ? Napiste svoje skusenosti Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:15
 mám takovej dotaz jen pro zajímavost nebyl jste dneska někdo v milevsku na křtění motorek? a kolik jste za den ujeli na pio já dnes na 555 celkem cca 240km co vy
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:36
Jméno: ja
IP: uživatel1927
 ja jel vloni na 05 z Prahy do pisku ... asi 120km tam a to same spatky. A slo to bez poruchy . Přeju takovejm cestovatelum na takovejch prskoletech mnoho zdaru a hodne dalsich ujetejch kilometru !
Datum: 02. května 2009 21:36
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 dneska sem nejezdil páč alkohol za řidítka nepatří a ani když so u máje
Datum: 02. května 2009 21:34
 pekneho parizka mas, dneska sem nalital neco kolem 20km se svou 21, dnes po roce se mi prekroutilo lanko v nahonu tak newim kolik toho mam za dnesek za sebou...
Datum: 02. května 2009 21:21
 zdarec nevi nekdo kde sezenu schema ke spynaci skrince na jawu dandy 125 . Nemuzu ho nikde sehnat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 19:12
 jj funguje to dik za help
Datum: 07. května 2009 19:12
 pojistkovku mam s otačkoměrem
Datum: 03. května 2009 12:22
 jeto tak: 1-M, 2-Č, 3-Ž, 4-B, 5-RB, 6-Š napiš jestli to funguje
Datum: 03. května 2009 12:22
 pojistkovku mam s otačkoměrem
Datum: 03. května 2009 12:11
 pojistkovku mam s otačkoměrem
Datum: 03. května 2009 12:10
 Ještě potřebuju vědět jakou máš přístrojovku jestli je s otáčkoměrem nebo bez.
Datum: 03. května 2009 12:08
 jo to by bohate stacilo
Datum: 02. května 2009 20:53
 Vím jak mají být zapojený dráty ke spínačce jestli ti to stačí.
Datum: 02. května 2009 20:42
 tak prosím o radu znovu. Kdo si na mě nepamatuje, tak tady je můj předešlý dotaz
Jméno: Bouzek E-mail: notixinis[zavinac]seznam. cz IP: uživatel5731
čus draci. mám fichtla 20. dělal jsem novou elektriklu. jednou se jedu projet a jedu a najednou to začalo kuckat a chcíplo to a od té doby už nejde. Nehází jiskru. Koupil jsem novej kondenzátor a tak to hodí jiskru tak 1 za 10 našlápnutí. Svíčku jsem koupil taky novou. čím to je, že nehází jiskru? Poraďte, dík
Měl pravdu ten, kdo řekl, že mám odkostřik kladívko. chytl hned tak jsem se jel projet. a když jedu najednou něco bouchlo až mi vylítlo víčko vzduchového filtru a fík chcípl a už zase nejede. co s tím? co to může být? jo a ještě tohle. kde jsou na tom zapalování čísla cívek 55 1 58 ?? koukám koukám a nikde to nevidím
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 22:28
Jméno: RealtekK
IP: uživatel4514
 už sem ti to psal u minuleho dotazu ale ted by to mohla byt taky tim... posle mne máš urvaný ten zoubek co na klice drži magneto aby se neprotáčelo... a jak si jel tak se to povolilo a tím se protočilo magneto a hodilo ti to jiskru v nezprávnou dobu..
Datum: 02. května 2009 22:28
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Čau. Mohlo by to být moc velkým předstihem, že ti to práská zpátky.
Datum: 02. května 2009 20:48
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:28
 tez znam, slysel sem ji poprve tak pred pul rokem, je to od skupiny Úžas...
Datum: 02. května 2009 21:28
 nooo jasný tu znááám, jedna z mejch oblíbenejch
Datum: 02. května 2009 21:17
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Datum: 02. května 2009 20:54
Jméno: jiřik
IP: uživatel650
 Draci,mám problém,potřebuju poradit,mám motorku,je na ní vykuchanej výfuk a novej ani jetej nemůžu sehnat,jak by se dal udělat ten tlumič co mi tam vlastně chybí...?poraďte prosím,(je to 125 ccm).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:30
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 asi bych si sehnal tu vatu do výfuku čeče
Datum: 02. května 2009 21:30
Jméno: radek
IP: uživatel5945
 zdarec zkus tam dat nejaky dratenky aby to utlumilo a to pomaha zatim zdarec
Datum: 02. května 2009 21:23
Jméno: kanoli
IP: uživatel5964
 Čus hosi chci se zeptat na pár věcí. Mám jawu 20 a nějak blbne kopačka, konkrétně zabírá málo a až u konce. A ještě jedna věc a ta se týká převodů.
Nejde zařadit, vždy klapne ale nedrží tam. Nevím čím to je, poraďte. Děkuji za odezvu.
kanoli
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 12:42
Jméno: kanoli
IP: uživatel5964
 Hosi dneska sem to otevíral spojku se popustil a de to díky moc ale to nakopávaní asi už nespravím jen tak.
Kdybych to chtěl opravit co mám vyměním je to tu na prodej. díky
Datum: 03. května 2009 12:42
 Mě zabírá kopačka až u prostřed a je to tím že mám uvalené 3 zuby na startovacím " půlměsíčku ". Možná že budeš mít něco podobné. Mohla by to být taky pružina ale to je spíš taková alternativa.
Datum: 02. května 2009 19:58
Jméno: kanoli
IP: uživatel5964
 Jo ty přebvody budou asi spojkou díky ale ta nakopávačka nevím musím to oteřít. díky za pomoc moc si takových lidí vážím
Datum: 02. května 2009 18:49
 nemáš blbý šroubek ns řadícím automatu???
Datum: 02. května 2009 16:59
Jméno: Kuba
IP: uživatel1179
 Zdar hele ty nakopávačka to by mnělo být startovacím segmentem sou urvaný zuby a ta převodovka to nwm
Datum: 02. května 2009 16:54
Jméno: LEMPL
IP: uživatel5959
 mozna mas moc pritazenou spojku takze ti prokluzuje nebo mas oholeny zuby nakopavacky v motoru
Datum: 02. května 2009 16:39
Jméno: Kubík
IP: uživatel5963
 čau mám jawu 21 nejde mi nastartovat, předstih bych řek že je dobrej a benzín tam taky, dokonce to i bouchá, ale motor se neroztočí nevíte čím by to molo být, nemám na tom výfuk, mohlo by to být tím? Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:47
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 tak ses v haji rozeber motor a pretesni
Datum: 02. května 2009 17:47
Jméno: Kubík
IP: uživatel5963
 Benzín tam je, ale asi mi trochu prosakuje olej do válce tím by to mohlo být?
Datum: 02. května 2009 17:22
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 a jde ti benzin do valce.kdyztak vem nakou strikacku nebo tak neco a pres saci kanal vstriknout nakej benzin a pak to nakopavej s otevrenym plynem a kdyz to chytne a nakou dobu se to udrzi tak bude problem asi v karbecu
Datum: 02. května 2009 16:41
 sory, zapomnel jsem vcera uvest me nove icq  to je : 593-454-248
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 14:08
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 zdarec draci potreboval bych nutne vedet jak je to se stelovanim predstihu na zapalovani typu 555,550,05 takovy to velky kruhovy zapalovani,pohybovat jde i celým statorem,standartne se steluje ale tou kruhovou destickou s kladivkama ktera drzi na statoru za 2 srouby,problem je v tom ze sem rozebral motor a nekde sem slysel ze zavisi na poloze statoru ktera vyzname ovlivnuje kvalitu jiskry a predstih se pak steluje uz jenom tou destickou z kladivkama,podle ceho mam ted stator nastavit aby to melo dobrpi jiskru,zavisi prej na momentalni poloze magnetu s civkama toho staroru v dobe predstihu,poradte nikdo prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:46
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 fakt si stim nevim rady poradte prosim
Datum: 02. května 2009 17:46
 Zdarec, dnes sem montoval hlavu motoru a nahodou jsem urval zavitovou tyč a akorat mi ostal zavit v kartrech dá se to nejak vytáhnout, či jsou už kartre ted fuč?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:45
 zalomené šrouby se běžně vytahují vytahovákem, mají ho v každém auto servise, tak si s tím zajdi do nejbližšího a máš to...
Datum: 02. května 2009 17:45
 měl sem stejný problém, když sem navařil matku, nedržela, pak sem se dozvěděl takovej fígl, nejdřív k tomu zalomenýmu šroubu navař podložku, pěkně se to prohřeje, potom na to navař matku a poklepej, potom to snad už půjde ven
Datum: 02. května 2009 14:55
 No skus se nekde v nejakejch dílnách optat na vitahováky. Nebo to celí nahřát a důlčíkem to viklepávat proti směru hodinovích ručiček. (ale to nevim jestli to pujde)
Datum: 02. května 2009 14:49
 Navarit jsem skoušel a nechytlo to na ten material, odvrtat to pojede asi len tazko kedze je to poradne tvrdej material. Nevim jak to udelám.
Datum: 02. května 2009 13:47
 Navarit jsem skoušel a nechytlo to na ten material, odvrtat to pojede asi len tazko kedze je to poradne tvrdej material. Nevim jak to udelám.
Datum: 02. května 2009 13:44
Datum: 02. května 2009 13:34
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Zdarec kolik převodového oleje se leje do babety 210? DÍKY:
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 15:28
Jméno: Frost
IP: uživatel5975
 Je tam takovy sroubek ktery funfuje jako prepad (vedle nej je vyrazeno OIL a je tam znacka maxima). Povol ho a pridavej olej. Kdyz ti to odtud zacne kapat tak mas plno
Datum: 03. května 2009 15:28
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 tak 300-400 ml
Datum: 02. května 2009 12:48
Jméno: Dr.fik
IP: uživatel4556
Posl.aktualizace: 02. května 2009 12:06
Jméno: standa
IP: uživatel5961
 JJ to je retez na masiny.....je to on
Datum: 02. května 2009 12:06
Jméno: DaVVvE
IP: uživatel2215
 cau chci se zeptat jak se da CHEMICKY vicistit perfektne vyfuk?. Nechci do toho lejt benzin a nebo to opalovat diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 12:54
Jméno: Lu.ute
IP: uživatel2253
 chemicky ani moc nevim...ale mechanicky to vim.... tak napřed to všechno vykuchej a pak tam nasyp hrst matiček (např. 10)
a třepej ....po kazdech 3 minutach ty maticky vysyp a s něma vysypes aji ten karbon no a az to bude cisty tak tak to treba vycisty drytem s hadrikem  ... a nemusis se bat ze to bude potukany aji zvenku  ....
Datum: 02. května 2009 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel5961
 ani ne chemicky jako mechanicky.......napred vsechno vyšťouráš nejakym sroubovakem a dratem a pak si vemes hadr s benzinem a vse dokonale vycistis.....nevycistis vyfuk uplne na 100%.....to ani nejde.....ale vysledek bude perfektní a nijak ti to nepoškodí chrom......delal sem to pred mesicem na jednom origo vyfuku co sem sehnal na 21 a trvala mi cela procedura i s utesnenim asi 2 hodiny.....ale jak to ted jede
Datum: 02. května 2009 12:06
 ja mam jawu 23 mustang jaky presne typ zamku mi tam ide do vydli\\\\\\\\r\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 10:10
 Nazdar draci. Nie som si istý, či tento príspevok patrí do tejto kategórie, ale predsa. Môj kamarát má ČZ 175/470 a v Čechách sme našli na ňu platné doklady, ktoré by chcel kúpiť. Sme zo Slovenska a tak nevieme, či by s takýmto medzištátnym prevodom bol problém. V TP je už prevedený výmaz čísla motoru. Ak by niekto vedel, prosím poraďte. Všetkým moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 13:49
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Teraz by to už malo fungovať ako klasický dovoz zo zahraničia. Len prihlásenie ťa pravdepodobne vyjde viac ako celá ČZ s dokladmi
Datum: 02. května 2009 13:49
 čus draci. mám fichtla 20. dělal jsem novou elektriklu. jednou se jedu projet a jedu a najednou to začalo kuckat a chcíplo to a od té doby už nejde. Nehází jiskru. Koupil jsem novej kondenzátor a tak to hodí jiskru tak 1 za 10 našlápnutí. Svíčku jsem koupil taky novou. čím to je, že nehází jiskru? Poraďte, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 14:30
Jméno: hulk
IP: uživatel5962
 ja som mal tiez problem s elektrikou,ale nova inducka to vyriesila
Datum: 02. května 2009 14:30
Jméno: RealtekK
IP: uživatel4514
 podle mně máš urvaný ten zoubek na klice co ti drží magneto aby se neprotáčelo...
Datum: 02. května 2009 11:48
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus borce to me delalo tky :je to kladivkem musis odkostrit ten sroub kerej ti drzi to kladivko on se ti dotkne drzaku kladivka a cela eletrika ti de do motoru skus to udelat a uvidis
Datum: 02. května 2009 9:52
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci je normální že když dám píst do horní úvrati tak je kladívko skoro úplně zavřené? Jinak mi mustang jezdí dobře akorát nedrží plyn nemohlo by to být tím? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:20
Datum: 02. května 2009 21:20
 jen pro zajímavost nabyje se asi na 16 kv to je 16000 voltů
Datum: 01. května 2009 20:51
 kládívko má být maličko otevřené cca 0,4 mm...říká se tomu odtrh..jakmile se hladívka rozpojí tak se indučka přestane nabýjet a vybije se do svíčky a to udělá jiskru
Datum: 01. května 2009 20:51
|



|