Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hans
IP: uživatel5608
 a ja zlevněná cena i na prachovky na péráka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 20:41
 tak ta bohuzel ne,,
Datum: 01. dubna 2009 20:41
 Čau Seso, potřeboval bych tvuj mail, protožes mi napsal ať ti připomenu plasty na nádrž té jawy 350/638, ale nevim na jakej, ten co maš uvedenej mi nějak nejede diky Dave
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 21:18
 a krna musis napsat maila ,, jinak zapomenu
Datum: 01. dubna 2009 21:18
Jméno: honza
IP: uživatel5608
 Hele mam dotaz na SESU nebo na někoho jiného jak jsou tam prachovky (manžety) na pinýra za 69KČ to je za dvě nebo za jednu a platíto na všechny prychovky(manžety)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 19:58
 ale prd,, uz jsou za 42kc,,ja sem je zapomel precenit,, pac minule sem bral od drasiho dodavatele pac ten levnejsi je nemel,, jinak kus je za cenu
Datum: 01. dubna 2009 19:58
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1506.html co si myslíte o tomhle karburátoru na pionýrovy??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 19:34
 ne já nevědšl jakej je to difuzor...
Datum: 01. dubna 2009 19:34
 ne já nevědšl jakej je to difuzor...
Datum: 01. dubna 2009 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 nejenom ze si myslím ze tam nebude fungovat,ja to dokonce vím,protoze sem to uz zkousel........zacina se na 19mm ....tohle je 26mm.....skus kouknout na stranky jawa-50....je tam dost uzitecnejch rad a clanku.....je videt ze v tom trochu tápeš....
Datum: 01. dubna 2009 18:50
 si děláš srandu?? toto cpát na pio  jojo vždyt je prvního apríla
Datum: 01. dubna 2009 18:31
 na pioniera prilis velky
Datum: 01. dubna 2009 18:19
 Dobrý den, mohl bych prosím poprosit o zveřejnění mé webové stránky \\r\\nhttp://waltermoto.blog.cz/galerie/muj-banner \\r\\nzde na fichtl krámku?? děkuji kaltér PS:Váš Banner na svích stránkách mám
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 10:40
 nene to nbylo na tebe to sem myslel tich 60% webu co skopirujou a delaji mistry,,, jinak ti drzim palce
Datum: 02. dubna 2009 10:40
 Já vás chápu ale já na můj web věci nekopíáruju, ale děkuji za snahu.
Datum: 02. dubna 2009 8:24
 sorac to uz neumoznuji,,pac uz neni misto,,,ale vzdy se nejake najde to je jasne,, ale to me musi web zajmot a hlavne to lidem musi hodne dat,ja weby delem uz 5 let mozna dil uz to nepocitam,,dobrej web trva strasne dlouho co da lidem hodne info,,,nesnasim weby co kopirujousizi praci
Datum: 01. dubna 2009 17:47
 Zdravim, SESO chci ti moc poděkovat za díly které mi přišly (válec, píst, kolena, atd...) vše kvalitní, a za dobrou cenu !!! Příště budu kupovat zas tu !!! Ať se daří !!! Luke
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 17:49
 no delam co muzu,, stoji to strasne energie to posilat fakt rychle,,,,
Datum: 01. dubna 2009 17:49
Jméno: Lukecek
IP: uživatel250
 ČUS, chlapi, mám nové LANKO na tachometr, a chci se zeptat jak ho mam dát na fichtla (20) aby fungovalo??? Normalně jenom přidělat na každé straně tou matičkou??? DÍKY NOC !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 8:11
 jak jinak bys to chtel delat
Datum: 02. dubna 2009 8:11
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 22:23
 hele neni ten tachometr z pullitra?nebo mely peraky do 160?
Datum: 01. dubna 2009 22:23
 ma to peknej odraz na zdi  ale nezda se vam ten tachometr jako by byl pretocenej?
Datum: 01. dubna 2009 21:24
 peknej kus, pokud jede tak je jak z fabriky, nicmene si myslim ze to neni renovace ale proste jak ho v ty dobe koupili tak ho vystavili a od ty doby z neho jen oprasujou prach, utiraj olej a lesti  jinak je to paradni kus, cena krasna a pokud je opravdu nejety tak by mel spis dal zustat negde v muzeu nez aby takovej kus lital po silnicich, ty papiry je trosku problem pac ty by k tomu mely bejt...
Datum: 01. dubna 2009 21:23
 Jen detail......ta čtyřka vyznačená do 150km/h je docela úsměvná......  Jinak to vypadá fakt luxusně.
Datum: 01. dubna 2009 20:30
 Tak ta vypadá fakt luxusně
Datum: 01. dubna 2009 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel5664
Datum: 01. dubna 2009 18:36
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 01. dubna 2009 18:14
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Takových je na netu plno,ta cena je docela slušná na to v jakém je stavu.Navíc to je 350 a těch moc není,většinou jsou 250.Fakt krása.
Datum: 01. dubna 2009 17:36
 Ahoj prosim poraďte kde bych si mohl nechat udělat pístní kroužek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 16:25
Jméno: ladamin
IP: uživatel5666
 tak za to číslo bych byl moc rád
Datum: 02. dubna 2009 16:25
 Kroužky se nechaj vyrobit ale je to dost drahý. Pokud máš KIT VŠECH KITŮ na 60 ccm (to je teprve vtip jak má bejt....  ) tak určitě seženeš kroužek co se dá použít. A nebo ti můžu dát číslo na mistra brusiče pana Baška z Třebechovic pod Orebem. Ten sežene všechno......
Datum: 02. dubna 2009 9:20
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 a neni to tenhle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2177.html jako urcite se daj nekde sehnat,skus se zeptat sesy.......a z nejakyho skutra by nebyl stejnej? ono vic by pomohlo,kdybysme aspon vedeli o jakej krouzek se jedná....to se pak líp čaruje......
Datum: 01. dubna 2009 18:41
 No tak kdyby to šlo ho koupit, tak ho koupím a nebudu to sem psát. Koupil jsem kit na zvíšení výkonu na 60ccm a tam je kroužek jinej.Proto ho potřebuju někde nechat udělat.
Datum: 01. dubna 2009 17:51
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Mám takové tušení,že to nebyl pokus o vtip,na co ho chceš dělat,když si ho tady můžeš koupit a máš to bez starostí.
Datum: 01. dubna 2009 17:38
 Dobrej pokus o vtim, ale nejak se nesměji. NJN
Datum: 01. dubna 2009 17:33
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 koupit
Datum: 01. dubna 2009 17:26
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi co mám být v té na tom víčku za šroub nebo co že je ta díra vedle toho vedle šroubku na trysku šak vidite na obrazku č.4 díky nwm jestli to mam kupit jestli tam neco nechybi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 16:58
Jméno: Horst
IP: uživatel5665
 Tak to tam chybí přeplavovací kolík (cupovátko)
Datum: 01. dubna 2009 16:58
Jméno: luky
IP: uživatel3879
Datum: 01. dubna 2009 16:34
 Zdravím. Nevíte někdo jaký dráty se dávaj do kol u pařeza? originál mám 148x2. Bojím se, že ty 148 x 3 sou moc tlustý a nyply mi neprojdou ráfkem. Máte to někdo odzkoušené? Mám typ 555 r.v. 1958. dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 20:05
Jméno: sodyn
IP: uživatel5687
 rafky mam originál. 555 nema v originalu stejny rafky jako 21. Maj jinej tvar a sou uzsi.. dráty jsou taky v originale jiny nez na 21...
Datum: 03. dubna 2009 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 tak to mas nejaky divný......ale tak ten 3.0 se vejde.....o tom sem presvedcenej,protoze tyhle draty tam patrej.......a nebo mas nejaky divny rafky.......
Datum: 01. dubna 2009 18:42
 právě že do těch ráfků co mám se 3,5 nevejde. Na ráfku mám díru cca 4,3 mm. Nypl M3,5 má průměr kolem 5,5. Proto se bojím, že mi tam neprojde ani ten trojkový.
Datum: 01. dubna 2009 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 na 555 se davaj normalne i sirsi 3.5......vzdyt to je stejnej stred i rafek jako na 21.....jen stary 550 meli uzsi draty
Datum: 01. dubna 2009 16:55
 čau mate skusenosti s jednokroužkovym pistem osmy vybrus stoji to za to nebo dik soused to chce davat na normalni motor z fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 21:09
Jméno: stur1
IP: uživatel5670
 Nazdar draku,já a brácha máme mustangy.Brácha ma píst se 2 kroužky a já mam se 3 pístními kroužky.Máme stejné výbrusy a já mu ujedu.Čim víc kroužků,tím to lépe drží kompres.Nemusíš to honit do otáček.V pohodě mi to dá 60km/h,jak jedu mírně do kopce a po rovince.Z kopce slušných 80km/h.Jo a máme 4 výbrus.To mám 90kg.
Datum: 01. dubna 2009 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel5664
Datum: 01. dubna 2009 17:11
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Zdar pri snizovani hlavy je potreba ten tzv.schudek taky zachovat?nebo staci ji stahnout na rovnou plochu?diky draci zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 zalezi na ojemu....ale tak teoretická komprese je (50+5.5)/5.5 .........sem linej to pocitat,ale bude to tak 10.5:1 .....pri vrtani 40mm to vychazi snad 11:1......ale sem ted linej to pocitat.....
Datum: 01. dubna 2009 16:59
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Hmm....tk to se asi nechytam....ne ja myslel zabrat ji mm pod schudek.no nic prenecham to raci tem co o tom neco vedi.delam na to skolu(nastrojar) ae k masinam sme se jeste nedostaly  takze o tom vim akorat to co sem slisel od lidi co o tom taky nic nevedi...   Prosimte a na jaky stupen komprese se dostanes kdyz prostor spalovaku udelas 5,5ml?diky
Datum: 01. dubna 2009 15:25
 Na rovnou plochu s ní neuděláš nic...  Snížit hlavu neni prdel.....musíš mít rádiusový nůž na R 60,5 který vykloníš o 2 stupně než je tečna rádiusu koplíku pístu v hraně pak musíš udělat antidetonanční štěrbinu a pak vědět taky kam se tak dostaneš objemem....takový ty mistři co řikaj snížim hlavu o milimetr těm se směju...
Datum: 01. dubna 2009 14:37
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Čus draci,potřebuju poradit,který z těchto vzducháčů bude sedět na babettu,já bych to tam sice nedával,ale kámoš to shání.A jinak sorry,že to jsem cpu.Dík.
http://www.motokramek.cz/dily-tuning/
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 zmer si prumer......vic ti neporadim
Datum: 01. dubna 2009 16:59
 Čau potřeboval bych se zeptat jestli má nějaká JAWA stejnej klíč zadní brzdy jako ČZ 175/487 ? protože mám ten tisicihran z části sjetej a u nác prodávaj jenom díly na JAWY. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 15:03
 OK kouknu na to. dik moc
Datum: 01. dubna 2009 15:03
 zadni brzda by mohla byt stejna jako na 634,v zadu je klasickej jednoklic,takze podle me pude z jawy 634,ale nevim to jiste
Datum: 01. dubna 2009 14:01
 ja mam jednoklicovou
Datum: 01. dubna 2009 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel5663
 Pokud se nemylim,tak 175/478 ma dvouklicovou brzdu jako jawa 350/634.......dokonce myslim,ze ty kola i brzdy jsou totožné......
Datum: 01. dubna 2009 11:47
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Cau chlapi kdyz startuju fichtla tak nakopavacka klouze jako bych startovat se zmacklou spojkou ale jde takhle nastartovat a kdyz chytne tak spojka zabira normalne nevite cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel5663
 muzes mit jen vic utazenou spojku.....trosku ji povol sroubkem v deklu aby mela krok na prazdno aspon pul milimetru...a pokud to nepomuze,muze bejt spatnej olej v prevodovce.....tohle napriklad zpusobuje kdyz das do prevodovky motorak do auta misto klasickyho hustyho prevodaku....a pokud nic nepomuze,tak uz mas sjetý lamely.....ale neboj....to este sezonu vydrží.....
Datum: 01. dubna 2009 11:50
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Nastav si sroubek v pravem deklu
Datum: 01. dubna 2009 7:55
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 7:11
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 nazdrar draci a dračice, mám problém,když nasadím výfuk na koleno je tam po obvodu 1 mm škvíra,nevíte jak to efektivě utěsnit ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 a nebo azbestovej provazek a nebo hlinikovej plíšek(ten tam mam já  ) a nebo jen blbej alobal.......
Datum: 01. dubna 2009 17:01
Jméno: ondraraz
IP: uživatel5662
 musíš ten konec kolena pořádně očistit a omotat to teflonovou páskou (železářství, voda topení) nebo koupit silikon na komíny, vydrží velký teploty.
Datum: 01. dubna 2009 9:10
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau potrebuju se zeptat jakej olej je lepsi do benzinu tata mi řikal že štil a na benzince mi řekli že je lepši M2T tož ja sem z toho janek
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:58
Datum: 19. května 2009 20:58
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Stando já nejsem pro to aby všichni jezdily na m2t. Ale když to máš starej už vylítanej válec a nemáš v úmyslu dělat výbrus tak nemá cenu tam lít stihl ale je pravda že toto řešit nemá cenu
Datum: 01. dubna 2009 19:59
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Ano ano...jak řiká standa.....
Datum: 01. dubna 2009 17:56
Jméno: vy naděláte
IP: uživatel4891
 hoši vy to furt tak řešítě...  ..já s m2t umejvám motor,ředím benzín a mám to i v přvodovce..a pohoda..jezdí jezdí...a nelámu si s tím hlavu
Datum: 01. dubna 2009 17:52
 Já jezdim jedině na castrol TTS a jsem velice spokojen sice je to dráhé, ale dobré. Ale na druhou stranu, nemá cenu lejt do benzínu castrol TTS, když se tam předtím přidával půl století M2T. To se akorát budou uvolňovat veškeré usazeniny a poškodí to válec.
Datum: 01. dubna 2009 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 a zase omýlaná veta.......co myslis ze tam lili za komančů.......vim co tam lili.....Motorový OLEJ M2T.......upozornuji na to slovo OLEJ!!!! ne recyklaty olejovych zbytku co se vozí na ekologickou likvidaci a recyklaty vyjetyho oleje a vsemoznej sajrajt....... neplette si pojmy s dojmy........a ze to rikal tata.....muj to rikal taky.....a co
Datum: 01. dubna 2009 17:05
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 A nebo ještě polosyntetiku valvoline competition. Toho jsem lit do svojí blaty 2.5 Ale ta točí kolem 9000
Datum: 01. dubna 2009 16:03
Jméno: Domtea
IP: uživatel779
 a na co myslíte že jezdily fichtly za komančů?? nic tady jinýho než m2t nebylo. Já leju jako pestic ten mogul 2t a je to dobrý. ale m2t leju občas taky. To mogul 2t je něco jako vylepšený m2t. Ale jestli chcete mašině dopřát něco lepšího než m2tčko tak bych šel do minerála od valvoline toho jsem měl taky jednou je takovej modrej ale je nastejno s tím mogulem 2t
Datum: 01. dubna 2009 16:01
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hosi,vy s tim olejem nejak nadelate je rozdil jestli je to zavodni motor toci 11000 a nebo beznej seriak a taky je rozdil jezdit kazdej den nebo kazdej treti den.Kamos leje do benzinu prevodovej olej ja tam leju nejakej mogul.Piste ,ze M2T nikdy,ale pri beznym seriaku je tak nejak celkem fuk co to lejete dulzite ze je to mazane.A nechapu co vam vadi ,ze se usazuje karbon stejne to jednou zacas mate procistit.
Datum: 01. dubna 2009 15:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 M2T nikdy..!!! .......kup Mogul Tsf..
Datum: 01. dubna 2009 13:49
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Pokud je to seriovy motor nelej tam polosyntetiku ani syntetiku-tyhle oleje sou staveny na jiny teploty--i pri mazani 1:20 muzes zadrit a jelikos se nespalujou tk logicky karbonujou jeste vic nez M2T.Ja mazu Mogulem 2T stoji asi od 100 do 150Kc a je to mineral.Zatim si nemuzu stezovat karbon nikde a vyfuk cistej.
Datum: 01. dubna 2009 13:48
Jméno: Dobečová
IP: uživatel1142
 Já dávám DENICOL super 2 Stroke (červený).
Datum: 01. dubna 2009 12:39
 no to M2T neni zrovna dobrá volba....hrozně to kouří a taky usazuje karbon...já sem na to chvilku jezdil na mojí 20 a hruza des  ....ted sem si koupil u nas na benzince Castrol 2T...je to myslim polosyntetika a jako skoro bez kouře a v klidu vsecko
Datum: 01. dubna 2009 8:04
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Ale pokud to mas na normalni jezdeni(nezajizdis) tak tam nalej M2T a je to vpohode
Datum: 01. dubna 2009 7:16
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdar, oleje stihl jsou do vysokootackovych motoru vetsinou se pouzivaji do motorovych pil apod. co hodne toci M2T je klasicky olej.Takze to m2T je vpodstate jako kdybys do toho motru nalil olej na smazeni!
Datum: 01. dubna 2009 7:14
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Zdarec draci.. Mam v necem trochu nejasno...kdyz chci povolit spojkovej kos u 555 (abbych moh rozpulit motor) a von se mi toci i kdyz hejbu z razenim(ktery se ale porad vraci do stredovy pozice) takze to nejde nejak zarazit.. je problem v prevodovce, nebo to je spravne ze to zustava porad uprostred to razeni?...a jakou metodou to kdyztak zachytit a povolit (tu spojku kos) zkousel sem to ruzne blokovat drevenyma spaalikama, abych neposkodil kartery atd..ale to dycky proklouzne a matice je stale utazena..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 14:17
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 jojo, odjistena je jen je pekne znicena.. ale sekundaro uz nekdo sundal..pokusim se
Datum: 01. dubna 2009 14:17
Jméno: standa
IP: uživatel5663
Datum: 01. dubna 2009 11:54
 Vem si měděnou tyčku zařaď jedničku a měděnou tyč jak se to bude točit při povolování nech opřít do zubů sekundárního kolečka proti karteru.....a zaber..  MAtice na koši máš doufám odjištěnou (pojistný plech...) Nemusí bejt jen měĎ může to bejt i hliník ale něco měkkýho no....
Datum: 01. dubna 2009 9:18
|



|