Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec draci, nevite nekdo jak se da slabsi DANDY otevrit na plnej vykon. Sem zjistil ze ma jiny zapalko a karbec nemuze to bejt tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 15:28
 presne,rychle se toho zbav. jinak silnejsi verze ma jinej valec tudiz si nijak nepomuzes
Datum: 24. února 2009 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 slabsi dandy je tak silna ze ten motor z toho odchází....zahod to a kup si radsi motorku......
Datum: 23. února 2009 21:02
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 hoši,máte bednnějaké rady kdybych si chtěl třeba podsvitit na mustangu spodek nádrže nebo tak,tak jake žarovečky mam použit? jo a kdybych chtěl bedny napajet prostě z fichtla jako jsou světla tak bych musel použit jen usměrnovaci diody???sry,možna je to pekelně hloupý dotaz...nwm no
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 9:39
Jméno: standa
IP: uživatel5381
 On mluví o reprákách....neznam snad jedinej zesilovac kterej funguje na ~12V ....takze ty cti co on pise.........
Datum: 24. února 2009 9:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel5380
 ale co vipravas blbosti jasem mjel na mustangu stroboskop a to bil z blesku z fotaku,a barjake diodi a tak a bez baterky cisto len proud z civek
Datum: 23. února 2009 22:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Bez kompletni prestavby zapalovani a eletriky je to realizovatelny jen na papire......fakt bez baterky na to zapomen....
Datum: 23. února 2009 20:59
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
Datum: 23. února 2009 20:37
 zdarec draci nevite nekdo kde sehnat 4kanálový válec na fíka??? nebo jstli nekdo doma nemáte já bych rád odkoupil.kdyžtak napiste na mejl díky moooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 22:47
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 mam doma spatne udelanej valec se 4 prepustakama ale jen 2 symetrakama a otevrenym sanim na vetsi karbec....je potreba dodelat vejfukáč a podříznou válec...pokud chces ozvi se sem....kdybys nabídl pekny chromovany vyfuk na 21 tak je ten valec tvuj  muzes si ho predelat po rozlisovani.....staci rozsirit symetraky a udelat okna na vejfukáč a o milimetr podriznout.......nabidka je rozumná....chci jen výfuk,doutnik na 21....neprodam!
Datum: 23. února 2009 22:47
 doma v dílně
Datum: 23. února 2009 20:59
 a k čemu ti bude?
Datum: 23. února 2009 20:36
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 v krámě to nekoupiš to si nechavaji dělat na zakazku a je to drahý
Datum: 23. února 2009 19:49
 Zdar draci,není někdo z vás poblíš Čáslavi,Kutné hory atd.?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:10
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hosi to nereste  stejne je od opavy
Datum: 23. února 2009 21:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Hlízov, Kutná Hora... a proč se vlaastně ptaáš?
Datum: 23. února 2009 21:06
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Bratcice u Caslavi...
Datum: 23. února 2009 20:20
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 mastici?...já sem z Velimi... do toho Záboří jezdim občas .......mastici..velim znáš?:?
Datum: 23. února 2009 19:44
 jo já sem z kolína znáš to tam???
Datum: 23. února 2009 19:35
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 já sem z licomělic ale neni problem dojet do bojman mam babičku v semětši
Datum: 23. února 2009 19:24
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 No poblíž....sem ze Záboří n/l....znááš?
Datum: 23. února 2009 19:22
Jméno: cau
IP: uživatel2800
 nevíte nákou stránku kde se prodávaj nový sportovní vzduhoví filtri na pinka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 22:49
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 delate si z toho prdelky,ale penovej filtr mate na zavodaku kazdej.......
Datum: 23. února 2009 22:49
 Tuningové svíčky pal jsou ještě lepší
Datum: 23. února 2009 21:48
 ja vim jenom kde se prodávají filtry ale "vzduchoví filtri" neznám
Datum: 23. února 2009 21:02
 a hodně na výkonu přidá když sundáš výfuk a dáš jen rouru
Datum: 23. února 2009 19:26
Datum: 23. února 2009 19:25
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 cezetak: Nie, to dokážu len "tuning svicki od brysk"
Datum: 23. února 2009 19:18
 říká ti něco soudruh google? jinak co od toho filtru očekáváš? příbyt tek n avýkonu 2 kw??
Datum: 23. února 2009 19:12
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 zdravim chtel bych se zeptat jestli by mi babeta tocila vic s jednokrouzkovym pistem nez s dvoukrouzkem nebo to bude mit stejny otacky pac zapalko toci jen do urcitych otacek???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 18:54
 spíš to pude líp do otáček
Datum: 23. února 2009 18:54
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 cau hosi mam priblblej dotaz jakej je rozdil mezi 3krouzkovim pistem a 2krouzkovim bude to s tim 3krouzkovim mit veci silu? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 22:50
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 hele tak cca ve ctvrtek sem vsem temhle priblblostem zacnu venovat a strucne to sepisu do FAQ....
Datum: 23. února 2009 22:50
 Zruste pistni krouzky!!! Uz je to stary
Datum: 23. února 2009 22:26
 chlapi znáte to ...... "myslet znamená h**** vědět"
Datum: 23. února 2009 21:39
 taky sem si myslel že už to všichni chápou... myslel sem špatně
Datum: 23. února 2009 21:04
 to bylo schválně kvůli tobě
Datum: 23. února 2009 20:36
 to tu dlouho nebylo...  už sem myslel že se na to úúúpně zapomělo....
Datum: 23. února 2009 19:55
 maj pravdu ale todlec uz se tady mockrat resilo, bud z toho vyplynulo ze to nema zadny vyznam nebo to co tady psali prede mnou, z vlastnich zkusenosti vim ze to tak opravdu jede jak pisou (oba pisty byly jety na stejnym valci, mezi nima nebyl zadny vybrus a jen par desitek najezdenejch km)...dneska uz je lepsi 2 krouzek, tri je zbytecnej...
Datum: 23. února 2009 19:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 3kružkovej není do takových toček a jde líp odpodu,2kroužkovej je hodně točkovej ale nejde tolik od spodu
Datum: 23. února 2009 18:40
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 3 kroušky vetší koprese míň votáček.2kroušky víc otáček menší komprese (2 kroužky na padině leteji víc).
Datum: 23. února 2009 18:35
 JAWA 21 Zdar draci nedávno jsem zničil poloautomat, ale ten jsem sehnal. No přejdu k věci v čera jsem začal už to skládat vyměnil jsem ložiska, gufera. Ale jak jsem začal nasazoval už válec tak jsem zjistil že jsem měl štípnutý pístni kroužek a udělal mi rýhu ve válci, a pístni kroužek se mi přetáči do kola (je to jenom jeden). Jo a divil jsem se že píst mam 38 a nultý výbrus ale že mám 3 pistní kroužky, což jsem se divil co znám kamarády tak mají všichni po dva pístni kroužky. nevíte proč mám 3pístni kroužky? a co stím válcem?? poraďte předem díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 19:46
 zamek se ustip nebo je malinkej a proto se pretaci...tak za pist das kolem 200, za vybrus 500 tak si spocti co je podle tebe vyhodnejsi, jasny ze pokud je tam extra rejha tak ti to bude ubirat na sile...ale pro me za me vymen pist i gdyz vybrus je investice do budoucna...
Datum: 23. února 2009 19:46
Datum: 23. února 2009 18:09
 To, že se ti protáčí kroužek je tím, že ti chybí v drážce zámek. Budeš potřebovat nový píst a to je už většina ceny celýho výbrusu. Doporučuju rovnou výbrus. 3 kroužkový písty se dávali dřív. Na dvoukroužkový se přešlo už během výroby pionýrů.
Datum: 23. února 2009 17:30
 3 pistní kroužky? tak to máš ješte origoš od víroby. to že se protáčí bude nejspís proto že máš ustřiženej zamek-kolíček v dražce-jinak jestli je ta drážka hlubší tak je to zrale na vybrus pokud není hlubší nez vybrus dovolí. jinak jinej valec
Datum: 23. února 2009 17:21
 Zase pístní kroužky doufej, že to neuvidí frikulin....
Datum: 23. února 2009 17:19
 zdravim mam malej dotaz je setrvak kliky u ČZ 477 175ccm stejnej jako u ČZ476 125ccm? potřebuju ji zrepasnout ale mam jen tu 125ccm a nemam to kde porovnat podle mne je jina jen ojnice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:28
 rak to osraly, chclápek kterámu to dáváme my nechá vyměnit i čepy.
Datum: 23. února 2009 21:28
 i cepy? delal jsem repas uz 2krat a nikdz to neudelaly i kdyz jsem chtel
Datum: 23. února 2009 21:23
 ty kroužky na gufera jdou stáhnout. jinak když dáváš kliku na repas taky ti vymění i čepy.
Datum: 23. února 2009 19:31
 takže musím sehnat kliku ta co mam v masině ma jetý kroužky na gufera. a druha co mam u kamose dostala kopu když mi vypadla do karteru nepozorovane jehlicka /potvora
Datum: 23. února 2009 19:26
 ji jsem si jistej, měřřil jsem to. ojnice stejné, setrváky jiné.
Datum: 23. února 2009 18:27
 ses si jistej? rodil je asi 6mm
Datum: 23. února 2009 17:57
 ojnice je stejna, ale setrváky jsou jiné, tj: jinší vzdálenost uložení ojničního čepu.. mám doma obě tak jsem porovnával.
Datum: 23. února 2009 17:32
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus hosi muzu pouzit olej m6a do benzinu a kolik mam michat dik za odpvedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 M6A je pouzitelnej....pomer do 1 :30....ac sem tomu nechtel verit,tak to jede lip na M6A nez na levny recyklovany M2T.....ale furt ten karbon je na nic no....
Datum: 23. února 2009 20:33
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Do pionýra se m6a dává 1:20-1:25 a není s tim ani problém.Nebo M2T ale taky je dobrej MOGUL TS 1:33-1:40 minerální API TC (M2T super od mogulu) jiný bych tam po zkušenostech nedával.
Datum: 23. února 2009 17:35
 Pro M6A se doporučuje 1:25.
Datum: 23. února 2009 17:35
 jo mužeš také jsem na něj jezdil a přisel mi lepší než m2t jediná nevíhoda je že se húř rozpouští a dřív se ti zanese vejfuk pomer ti neporadim u pincka sem vzdy daval radsi víc
Datum: 23. února 2009 17:11
Posl.aktualizace: 23. února 2009 20:39
 Teda CZtka kecam
Datum: 23. února 2009 20:39
 ubývaj
Datum: 23. února 2009 20:39
 njn .... ale je to fichtl...tech jeste dost ale taky ubivaj....
Datum: 23. února 2009 20:35
Datum: 23. února 2009 20:10
 tak nemam rad upravy a gdyz upravy tak s velkym U...tohlec se mi ale opravdu libi, dobre udelany, ten Hikon tez vypada ze to nedelal nejaky zacatecnik...opravdu peknej kousek, bud arabys renovovat nebo z nich delat takovydlec povedeny exponaty co dokazou rict okoli ze maj v sobe este dobry kone...jinak ale ten zavodak uz sem parkrat videl, nejezdi na zavody?
Datum: 23. února 2009 19:44
 vypadá to zajímavě
Datum: 23. února 2009 19:14
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 *viděl
Datum: 23. února 2009 18:15
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Tohleto je hodně povedenej závoďák.....  ...vy
del sem stokrát horší "závoďáky" ...
Datum: 23. února 2009 18:15
 Ja se trefovat nepotrebuju.... spatne jsem to napsal ... ne k pobliti ale na tu motorku to podle me nejde... reseno je to pekne (na ty fichtly typu Cross se uz ani nedivam) celkem to i zapada ale takhle nicit takovej peknej kousek... no ikdyz je lepsi nez ho nechat nekde zreznout no...
Datum: 23. února 2009 18:13
Jméno: mara 2
IP: uživatel2669
 takovy co rika standa bych odsuzoval ale tohle je hezky reseny to ses moc netrefil will ja bych z toho teda nebyl spis musim priznat že se mi to docela libi je to doswt zajimavy
Datum: 23. února 2009 17:41
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Je to o vkusu,ale je fakt,že tento stroj už je vhodný spíše někde k sběrateli a ne na závody.
Datum: 23. února 2009 17:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 16:46
Datum: 23. února 2009 16:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 docela zurivej kousek  aspon se podivejte jak ma vypadat funkcni hikone......a ta banda ma vetsi hodnotu nez ten fichtl i smotorem   peknej zavodacek....uz sem ho kolikrat videl na zaberech ze zavodu....origo je origo,ale dobrej zavodat taky neni od veci....ja jen odsuzuju lesní tunery co urezou plechy,prevarej vejfuk nahoru a maj ostrej kross.....
Datum: 23. února 2009 16:20
 njn ale tak tohle je starej stroj a na nej se to vubec nehodi.. nvm vec nazoru....
Datum: 23. února 2009 16:02
 tak si ho dej do origo stavu ty když nechceš závodit
Datum: 23. února 2009 16:01
Jméno: jarda
IP: uživatel2800
 nevíte nákou stránku kde se prodávaj nový sportovní vzduhoví filtri na pinka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:58
Jméno: d
IP: uživatel1913
 matescrkt@seznam.cz
Datum: 23. února 2009 16:58
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Já doma jeden mám...mám tam udělanou přírubu...dám ti ho za 200 .......je trošičku..ale fakt ohnutej...foto ti můžu poslat..pokud chceš..ozvy se na meil
Datum: 23. února 2009 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 neprodavaj...vetsinou to ma velke prumery priruby a musis si udelat vhodnou redukci...filtr s nejmensim prumerem je snad na simsona s karburatorem BVF.....maj to na moto-prodejna.cz ....jinak je toho plny net...staci jen hledat
Datum: 23. února 2009 15:31
 Zdravím tady všechny  měl bych takový malý dotaz... mám jawu 50 robby r. v. 2005, a udělal jsem malý upgrade na sání... dal jsem tam jiný filtr a vyvedl ho mimo airbox který tam je dodáván od výrobce... karburátor teď nasává mnohem víc vzduchu... což je super... motorka je až neuvěřitelně čilá... JENŽE... bylo jasné, že za pár kilometrů bude svíčka bílá jak papír... a to značí málo bohatou směs... tak jsem tedy pozvedl jehlu v karburátoru na nejvyšší pozici ale pořád mám pocit, že to je málo... a tak bych tam rád dal větší trysku... jestli je tedy tenhle problém možno řešit tímto způsobem... je to karburátor Mikuni a hlavní trysku má 77,5 (jak píší v příručce) jen nevím jaký to je typ trysky... jestli M4, M6... a popř. kde tyhle trysky pro tenhle karbec sehnat... tak kdyby někdo věděl, budu moc rád... děkuji předem za radu !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 15:03
Jméno: martys
IP: uživatel4186
Datum: 23. února 2009 15:03
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 23. února 2009 14:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Hele je to 4T ...nevim o tom ze by mu vadila chuda smes(je to problem u 2T kvuli mazani)....pokud jede dobre tak bych to neresil,ale pokud nejak cuká nebo se hltí,tak dat tu vetsi trysku.....ale to nevim,kde sehnat
Datum: 23. února 2009 14:36
 Čaute mam dotaz co si myslíte o tom dyž dam na čz 175/477 vyfuk hikone už jsem s tim videl par čz ale nwm jetli to pojede dyž sou to vyfuky na 50ccm motory.díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 Kup si radsi ladak na MZ kdyz uz nic lepsiho.....
Datum: 23. února 2009 11:17
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hosi kde byva nejcastejsi chyba u zapalovanoi jawa 555 ...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 no nevim.....mozna jo,ale ja to nikdy neskousel,ale mozna je to tam nejak nanejtovany....kasli na to vycisti to benzinem a hlavne koukej jestli to ne nej jede a jestli ti nehoreji kladivka..... to sou zapalovani na jednu stranu supr a na druhou stranu se tam neco podela a shanis celej novej stator protoze to nejde opravit....
Datum: 23. února 2009 12:25
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 A nevis jestli se da to vinuti vydelat s toho krytu pac jsou tam i kabliky a chci ho proscistit
Datum: 23. února 2009 12:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Prošlehlý vinutí
Datum: 23. února 2009 10:12
 čau lidi napadla me takova kravina na fichtlu, spojit dva karbce jako že by byli dva za sebou jeste teda nevim jak bych je spojil a ted se ptam jestli nekdo neco takoveho udelal určitě nejsem prvni treba jak to dopadlo nebo tak neco nebo nejaky odkaz kde budou nejaky foto
ja se ptam abych nezrušil dva karbce zbytečně dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 16:27
 no tož vice benzinu trebato lip oojede jeden bych předelal aby tam toho tolik nevalilo ješte uvidim ale souslam stym že je to pekna konina
Datum: 24. února 2009 16:27
 pravda dosahnes tim akorat enormne bohate smesi takze ti to stejne nepojede leda ze bys tam dal polovicni trysky, ale zac co bys tim ziskal? odpovim si sam - nic, jen dvojity privod benalu, 2 soupatka kery to musi ridit stejne, 2x takovou spotrebu, dve lanka atd atd proste blbost, delavaj se vicekomorove soupatka ale to je nejvice platne u aut a i tam je to docela rarita a ani poradne newim jako to ma ucinek...nereknu dva vedle sebe a spojit jednim kolinkem sani do valce, to je neco jinyho pac nebudes mit jeden difuser jak u karbcich za sebou ale celkove vetsi proud smesi pac to pujde obema karbecama do jednoho kolinka sani...ale i to je vcelku bobost leda ze bys mel dva "male" karbce, chut a cas udelat si kolinko k nim a napojit je na to kolinko...lepsi sereni ale vidim v pouziti vetsiho karbenatku a ne patlani nejakoho projektu s velmi nejasnym vysledkem a pak zbytecne zdlouhave odladovani toho...
Datum: 23. února 2009 19:14
 Dvěma karburátorama zasebou docílíš akorá dvakrát tak bohotou směs.
Datum: 23. února 2009 16:55
Jméno: adas
IP: uživatel5367
 za sebou bych řekl že určitě ne. Dva se používaj, ale minimálně, o jednom takovým jsem slyšel, jeden jsem viděl. Pochybuju že máš tak nakopanej válec a jinak než dvouma vstupama tam směs nedostaneš...
Datum: 23. února 2009 9:36
 Tak to ty karuratory akorat zmrvíš pač pochybuju že by tuto co te napadlo nekdo realizoval  proste je to blbost
Datum: 23. února 2009 9:20
Jméno: martin
IP: uživatel4545
Datum: 23. února 2009 9:03
 Jak čtu tyto inzeráty http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/223791-592-typ-motoru-559.html zaujme mě cena  ale to nic ,ale většinou se zamyslim , jak někdo mladý to prodá po příbuznych a neváži si toho , nemyslim to doslova ,ale,,,,,,takemu vnukovi bych to nedaroval , ja bych to nikdy takhle neudělal , ale to same by mohl řic někdo o jine věci co bych třeba prodal  , (jen tak na zamysleni , bo tu to nezije ten pokec  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 14:10
 nějak mi na ní nesedí jedna věc, a to ten blatník, dyď to má 16 kola, ten tam nepatří en??, nebo to je ten novější typ
Datum: 23. února 2009 14:10
 Třeba k tomu proste nemá vztah a mootrky mu nic neříkaj tak to prodává lepčí než aby to mel hozeny nekde a tam to hnilo
Datum: 23. února 2009 9:24
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Muže být spoustu duvodu proč to prodává. Třeba na ní neumí jezdit
Datum: 23. února 2009 7:30
Jméno: Smajdii
IP: uživatel5121
 Zdar chtěl bych se zepta cim by to mohlo byt že když si udělam korkove lamely na jawu 250 vše namontuji vyskoušim a za chvili spojka prokluzuje a pak už nejde zařatit,dělal jsem už to dvakrat a pořad to stejne.Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:26
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Může to být tím že jsou ty korky moc tlusté. Možná bych je sbrousil jemně.
Datum: 23. února 2009 16:26
 cuzz Seso...nechtelo by se ti vytvorit (nebo aspon pridat nekam do FAQ) slovnik nejdulezitejsich pojmu? napr Difuzor,rozeta atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 19:15
 Mě by ten difuzor zajímal - už mě napadly 3 varianty co to asi může bejt, ale navzájem se to vyvrací
Datum: 23. února 2009 19:15
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 BigDick: tys tu dlouho nebyl coo?? to seš ty jaks psal minule na chatu ?????
Datum: 23. února 2009 2:59
 často se lidi ptali co je difuzor (nebo si myslí že je to něco jinýho)  Jo s tim výkonem by se mělo taky sepsat, protože těch dotazů je čim dál vic.. Poradte mi nějakej tuning aby to líp jelo PS: jsem začátečník... Ale myslim že by to tady bylo stejně, lidi si nic nenajdou radši se zeptaj a čekaj až jim to dáte až pod nos. Jako dotazy typu: Prodává se tady gufero na pionýra? ... Prostě lidi
Datum: 23. února 2009 0:28
 Nebo co je to motor  kde ho najdu
Datum: 22. února 2009 23:05
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 bigdick:znáš lidi s typem otázek,jak nejsnadnějc zlepšit vykon atd.
Datum: 22. února 2009 21:58
Jméno: BigDick
IP: uživatel5371
 tak todle vi snad kazdej
Datum: 22. února 2009 21:54
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 nebo klapka
Datum: 22. února 2009 21:51
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár fichtláci dalo by se použít bezkontaktní zapalování na minibike do fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:51
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 zas kecy....neco si udelal spatne....hrozne tocej.....nemuzou mit omezovac
Datum: 23. února 2009 21:51
Jméno: forte
IP: uživatel5375
 jo skousal jsem to ale nejede to. civka minibike ma obmedzeni alebo takovi neco. byla to skoda penez.
Datum: 23. února 2009 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel5366
 clovece ja myslim ze tam dokonce pasuje s minimalni upravou....ona ta klika z minibajku ma snad dokonce uplne stejnej konus na klice jako fichtl,jen jakoby je ten kuzel o pul cm urizlej......mel sem to v ruce,ale nemel sem moznost to skusit osadit na fika,ale myslim ze to pujde s minimem uprav....akorat nejak chytre uchytit ten snimac
Datum: 22. února 2009 22:30
 s upravama aji jo...gdyz je cas, chut a prachy tak jde secko...
Datum: 22. února 2009 20:19
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 možná jo dneska sem si koupil minibajku tak sem se v tom hnes vrtal...
Datum: 22. února 2009 20:00
|



|