Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: janda
IP: uživatel5238
 Jak mám prosím stáhnout ložisko z klikovky? Os i ložisko jsou ocelové tak zahřívání moc nepomáhá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:33
 Já to ložisko uchitil do svěráku a bouchnu sem přes dřevo na čep kliky a bylo to venku hned!
Datum: 23. února 2009 16:33
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 jestli uz ho nebudes potrebovat a koupis novy coz bych ti doporuci tak skripni so sveraku a utahuj dokud nepraskne a nebo ho nezahrivej fenem na vlasy
Datum: 22. února 2009 21:07
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Cau stando nedavno sem se ptal na auta golf,audi... ty si doporucoval motor 81 kw? proc ne tu slabsi 66 kw?Diky a sorry
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel5382
 rekl bych ze pan pulic to uplne nejlip zrekapituoval...
Datum: 24. února 2009 12:02
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Diskuse mezi vyznavaci dechtaku a benzinaku sou na kazdym 2. netovym fory. Nekdo ma rad hoilky, nekdo holky. Je mi 21, mel sem zatim jen Renaulta R5, Favorita a ted mam Pegeota 306. Vsechno v benzinu. A na moje jezdeni (kratky vyjizdky po okrskach, kde sem driv nez bych TDi motor vubec ohral) je benzinovy motor proste vyhodnejsi. Chci maly a lehky auto. A k vozum VW mam lehkou averzi... Ale at si kazdej jezdi s cim chce, beztak to tahle "diskuze" urcite nezmeni.
Datum: 24. února 2009 6:36
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 24. února 2009 0:12
 pouchaz>"Je to pecka benzíňák co má duši a musis umět jezdit. Žádná elektrika jen auto a ty." tak s tim můžu jenom souhlasit..... zvlášť když náš mazel nemá ABS - už z výroby, naštěstí. U 4x4 je problematická zadní náprava (příbuzná s Citroenem BX) jak se posere je to na kulku do palice.
Datum: 23. února 2009 23:29
 No s ti co jsem jezdil já stojí na černém mostě už asi dva roky bez hnutí  ... Ale myslim si že jich mohlo být v tý vybavě tak do stovky. Mělo to stavitelnej podvozek i klimatizaci. O el. oknech a střeše ne´mluvim. Jak píšeš elektrika je špatná a do dnes se to francouzi nenaučili. Jednou jsem s tim předbíhal kolonu aut a vytočil jsem to nad 6500 otáček a to auto přešlo do usporného režimu  musel jsem povolit plyn a přeřadit nahoru a vše bylo v poho. Je to pecka benzíňák co má duši a musis umět jezdit. Žádná elektrika jen auto a ty. Mohl jsem to auto za 30t koupit ale investice by byli strašný.
Datum: 23. února 2009 22:26
 pouchaz> 4x4 s turbem je 405T16 což je ještě trochu jiná liga a docela rarita. To co máme doma je ta první verze Mi16 1.9 litru 158 koní při 6500 max. toč. moment při 5500 (pozdějš asi od roku 91 to byla 2.0 s nižším výkonem ale větším toč. momentem už při 4000 ) krásně zachovalá původem z CH .....jen teda ta elektroinstalace je taková "francouzská"
Datum: 23. února 2009 22:17
 Pardon přepsal jsem se byl to Peugeot Mi 16 4x4 turbo bylo jen v 205
Datum: 23. února 2009 22:08
 Já jezdím s fábii 1.4/16 V 101k za 4,9 litru  Stando to hrozně krosíš
Datum: 23. února 2009 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 benzinovy auto kterym sem jezdil za 5.5 na sto.....fiat seicento 1.0i...vmax 160....hruza pak dalsi ktery jezdi za minimum je felicie a 120 skodovka.....tak 8 na 100....taky zadna slava....
Datum: 23. února 2009 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 jak to nema 6Q tak to jezdi draze po dalnici pokud nejedes jen kilo.........
Datum: 23. února 2009 21:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Kde je beru? ze zivota..... ale teda vesmes skusenost a autama 1.6 16V a 1.8 20V ......jo fáčko a felcka jezdi za osm.....to vim....
Datum: 23. února 2009 21:54
 to zdenekk : Máte Peugota 405 Mi16? Hezky to je dost dobrej motor. Měl jsem tu čest to řídit v 4x4 s turbem a to bylo nezapomenutelný. Pecka motor, ale dnes zachovalej kousek těžko najdeš. Tomu autu se nad 5000 ot moc líbí.
Datum: 23. února 2009 21:52
 pro mě ale neni auto jen spotřební věc pro dopravu z bodu A do B ..... takže na spotřebu seru a radši si poslechnu ten koncert benzíňáku při otáčkách nad 6000 ......... Stando, nevim kde pořád bereš ty hodnoty spotřeby...... náš rodinnej wagen (Peugeot 405 Mi16) jezdí při dodržování pravidel na dálnici za 8 l/100km ..... jasně že když se neudržíš a pořádně to solíš na plnej knedlík, tak můžeš počítal spotřebu v litrech na hodinu ...... motor má najeto přes 180 tis. a šlape jak švýcary.... a rozhodně to neni žádnej pomaloběžnej traktor.
Datum: 23. února 2009 21:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 nesnasim borce co udelali par motorů co tocili vic jak 7000,ani nevedi jak se jim to povedlo a myslej si ze rozumnej vsemu......to ze nekdo nema rad naftovy motory,je ciste jeho problem,ale bohuzel nafta je dnesni trend...lidi koukaj aby jezdili dlouho a levne...a kazdymu je tak nejak jedno jestli ma zrychleni z nuly na sto za deset nebo za sedm....hlavne kazdej resi,kdyz jede po dalnici prumernou 150 aby nemel okamzitou spotrebu 18 ale 6 litrů.....i ty blby emisni normy uz sou taky vyreseny...takze opravdu hulí jen mačeta a nebo čipovka..... prosim....benzinaky sou taky dobry....ale pokud si nekdy koupim neco v benzinu,tak staryho americkyho veterana na prilezitostny vyjizdky....nerak ze nejakej peknej Dodge Charge nebo Mustang by se mi nelibili,ba naopak.....to je ta americká krása a síla....asi jediny dedictvi z americkejch novodobejch dejin na ktery muzou bejt pysny....jinak nic nedokazali.....
Datum: 23. února 2009 20:55
 to josef605: musel jsem ho prodat když jsem šel na vejšku, měl jsem velký výdeje. Jinak na nějakých 18 kolech by vypadal moc hezky. Měl najeto přes 500t km. Jinak mikrospánek je svině...
Datum: 23. února 2009 20:20
 tak ten medvěd.je pěknej ale škoda že je to nafťák. dej mu ňáký elektrony aš budou prachy a bude pěknej,a k tomu tátovi,jel z noční a usnul.v osumdesáti do zdi.jezdil tak 11 let a nic,aš tet  .a že sem blb.to vim uš dlouho
Datum: 23. února 2009 19:40
 to josef605. ty ses fakt blb. Jak jsem napsal adasovi byl to slovní obrat. S plynem jsem ti chtěl jen ukázat, že ne jen nafta měla původně jinej účel. Ale koukám že tvoje inteligence na to očividně nestačila  . Jinak táta se šikula. A pro tebe foto, šetřil jsem na to od 14 let a koupil jsem si to za vlastní. http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka1.jpg http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka2.jpg http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka4.jpg
Datum: 23. února 2009 19:32
 to pouchaz,je mi 16,a jak řikal adas,je ti 22 a za 20 let si nezažil auto co by v zimně nenastartovalo.a že si vlastnil mercedes.....nebyl náhodou na ovládání?a předplatný mi platit nemusíš to mam zaplacený.a s tim plynem to se ti nepovedlo,ve fáčku sme ho měli 3 roky jenže pře vánoci ho táta rosekal,motor byl místo řidiče
Datum: 23. února 2009 19:15
 to adas:  aha... 1000 MB je předposlední kvalitní auto z Mladé Boleslavy... Na to že se jich vyrobilo něco přes 400 tisíc už moc nejsou vidět, ale to jsme někde jinde.
Datum: 23. února 2009 18:12
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 to celý to souvětí se týká škodovek moje MB je škoda 1000MB
Datum: 23. února 2009 18:05
 to adas: Ber to obrazně. Není to třeba 20 let ale 17... to byl slovní obrat. Jinak jestli ti MB se 150t nejede, tak je někde chybka. Co je to za motor?
Datum: 23. února 2009 18:01
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 Páni, fakt odborník vedle odborníka. Tak já se taky přidám, kdyby se na benzinový motory používaly stejný materiály jako na dehet, tak vám taky natočej mnohem víc. Motor vpořádku když ho chytneš pod krkem tak kouřit nesmí, to že hulí jakprase je tím že to auto ve městě nedostává na prdel s potřebuje se vypálit, běžně se takhle před emisema auto musí vytáhnout a chvíli držet pod krkem, vypálí se ten bordel v laufu a nekouří. Jestli hulí stejně tak tam může bejt moc nafty (viz načipovaný ochcávky na 100kw nebo kolik tam cpou).
Vyjíždění nádrže do sucha, občasný nasátí vzduchu a zavzdušnění systému taky není to echt gold.
Zamrzání je celkem běžnej jev, známej tak jednou za dva roky na XC90 a opravdu do toho žádný svinstva neleje, ale z to můžou pumpaři, ne ten motor.
pouchaz ®: Je ti 22 a za 20 let jsi nezažil naftu co by nenastartovala v zimě, sakra co je to za blábol?
a škodovky 1000, 100, 110R najezděj dost? Proč se teda za komunistů běžně dělala generálka nebo dával novej motor po 100 000km? Moje MB má 150 000 a línější auto jsem nezažil, nějákej ten kousek najede 300 000, ale to už fakt snad ani není motor 
Jinak naftu fakt rád nemám, ale kdybych jezdil dálky tak bych se k ní ponížil.
A ty závody viz Le mans a kde ještě vůbec "vyhrávají" zkoušeli jste si někde najít pravidla a trošku se o to zajímat? Ty nafťáky tam mají mnohem mírnější pravidla než benzín, takže mají mnohem lepší podmínky.
Datum: 23. února 2009 17:53
 to josef605: Kolik ti je 15-16? ví asi ne... Víš ty chytráku na co používal třeba plyn? A dneska ho Subaru STi montuje na objednávku to svych nejostřejších verzí a to jen proto že je lepší než benzín. Takže další debilní argument.  Kluku ty ses špatnej, nemáš argumenty tak klidíš pole. Možná se nad tebou slituji a objednám ti nějaký předplatný na časopis o autech aby ses o tom něco alespoň teoreticky dozvědě. Jinak já jsem do nedávna vlastnil Mercedes.
Datum: 23. února 2009 17:50
 hoši nebudu se sváma hádat ale asi nevíte co to nafta je,a pouchaz:to tvůj táta má najeto hodně málo,a škodovkou sem jel několikrát,jel sem i ničim jinym,nemužu za to že ty jezdíš v trabantu a představuješ si jak je no naká 1.9TDI.a je vidět že toho moc neznáte ani jeden vo naftě nevíte co se dřív dělalo s naftou a co se s ní dělá,tet,ale seru na vás,s holkama se nehádam
Datum: 23. února 2009 17:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 me to rikat nemusis....u nas jezdi jedna 205 1.8XRD a ma natocino 1.3mega...este ani nezere olej.....u starej naftaku je to normalni ze najedou mega jak nic....spis ta kasle to nevydrží   u benzinaku sou to vyjimky......ktery nepotvrzujou pravidlo! kdyz mas na benzinu natocino 300 tkm tak uz je to pred smrtí....
Datum: 23. února 2009 16:16
Datum: 23. února 2009 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 a kdyz se obcas svezu na levnej kerosin za 10 korun litr,tak mam vsechno tak dokonale vycisteny,ze palivovej filtr menim jednou za 100 000km  to je to kouzlo starejch atmosferáků v nafte
Datum: 23. února 2009 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 14:46
 zdenekk: existujou, to vím ale už několik desetiletí se nedělají. Videl jsem to auto na vlastní oči a přál bych ti vidět co se děje když to auto startuje v 10 nad nulou.  Jo a jeho spotřeba při prvních 5 km jízdy je 200 ne 100  . Zajímalo by mě kdybych ti postavil dvě moderní auta vedle sebe tak poslechem nepoznáš mezi nima rozdíl. To že nafta čoudí je vlivem uprav a unaveností motoru...
Datum: 23. února 2009 14:19
 to je marný tady........ ropáky prostě smrdí snad s vyjímkou novýho Volva ... to jsem viděl a ikdyž to byl nafťák tak nesmrděl, ale zbytek...... i když je to auto nový a trochu se tomu naloží, tak z laufu lítaj brikety.......ale ono na vás dojde.......až se zase zpřísní emisní normy na pevný částice. pouchaz> benzínový náklaďáky existujou a jezdí - v Rusku........Si snad budu muset pořídit pořádnou ameriku s pětilitrem V8, jen abych nasral zarputilý uctívače dechtu a Busíka.
Datum: 23. února 2009 14:13
 socky
Datum: 23. února 2009 14:08
Datum: 23. února 2009 14:07
 standa:toho blba si nech,blbej si dost.a je jasný že auto se musí nechat ohřát dycky.a nevim co si kde zalech ty.a jestli seš tak chytrej jak tu ukazuješ tak mi řekni proč se nejvíc ničí motory,kdyš je tam málo benzínu nebo nafty,je jedno čeho,prostě paliva.
Datum: 23. února 2009 13:50
 pouchaz: je vidět že o nafťákách nic nevíš,nafta špatně startuje a proč si myslíš že se do traktorů leje v zimě trochu benzínu?no??aby nezamrzla nafta,a je vidět že si nikdy neseděl v kamionu nebo si nelmluvil s někym kdo ho má,kdyby si viděl jak to žere tak by si se posral.
Datum: 23. února 2009 13:48
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 lukawe 555 lopatky jsou v pořádku to máš pravdu dělá to interkolerní hadice taje za turbem.je prasklá a vurčité rychlosti zustane vyset turbo jak zastavíš tak se to dá donormální polohy a valíš dál.
Datum: 23. února 2009 13:44
Datum: 23. února 2009 11:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 znam cloveka,kterej se uz pres dva roky pokousi rozbit motor u sluzebniho Partenra 1.9D....tomu autu neskutecne ublizuje a furt to jede....nejde to rozbit....jedine snad vypustit olej   aby se to zadrelo..
Datum: 23. února 2009 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 11:21
 josef605: nejde o to že by se posral z toho jak to žere, ale z toho že v tom nemá sílu  . Jinak za 20 let se mi nestalo že bych zažil naftu co by nenastartovala v zimě  . Pokud tankuješ kvalitní naftu tak ti nezmrzne takže není důvod třeba v -20 nastartovat.
Datum: 23. února 2009 10:44
 já nenapsal že oddělal dva nafťáky,že oddělal jednoho a s druhym jezdí doteď.a nafťáci v zimě špatně startujou kdyš ho nemáš v garáži,prostě auto na naftu rovná se traktor.a nevim proč do toho pleteš kamiony kyš se bavíme o autech,je jasný že kdyby kaion jezdil na benzín nak by se asi posral jak by mu to žralo
Datum: 23. února 2009 10:38
 to standa: hele na starý nafty od Mercedesu mi nešahej  . Kde by byly naftové motory nebýt MB. Samozřejmě že 30 let stará nafta nebude mít kultivovanost nového motoru. Ale ber že ty auta mají mnohokrát míč na krku a někdy i dva. Já měl v MB diesel auto bylo z roku 1995 a když se zahřálo tak si nepoznal rozdíl mezi benzínem.
Datum: 23. února 2009 10:35
 to josef605 : No o tobě vypovídá hodně už jen to srovnáváš moderní turbo diesel a škodu 100, 1000.  Jestli to bylo myšleno jako vtip tak super. Prosím tě proč taxikáři jezdej s naftami? Proč jsou nákladáky na naftu? Zkus se nad tím zamyslet, pokud na to nepříjdeš tak napiš, rád ti to světlím.  Jestli tvůj kamarád odrovnal dva naftáky tak bud to byli auta před smrtí nebo s prominutím je chyba u kámoše. Netvrdim, že je benzín špatnej mám ho rád, jen mi vadí tahle demagogie kolem nafty. Něco si o tom přečtěte, vyzkoušejte v praxi a pak až se zapojujte do diskuze.
Datum: 23. února 2009 10:31
 dobře,vemu renaulta scénica 1.6 16V 66kW.spotřeba 5-5,5l.je to bratra auto,jezdí s tim denně těch 190-200 do práce a zpátky.jezdí takle uš dva roky a motor pořád drží,myslíš si že by to nafťák vydržel?naftak by to nevydržel,ale taky jak kterej,kámoš měl audinu 1.9TDI woddělal jí hned a tet má golfa IV taky 1.9TDI a drží,taky záleží v jakym stavu to auto má motor když ho koupíš.naftai benzín má svoje výhody i nevýhody
Datum: 23. února 2009 10:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 10:14
 tak to bych teda neřek,kdyš ti škodovka nežere volej tak nesmrdí a nehulí vůbec
Datum: 23. února 2009 10:10
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 10:06
 to že benzín nenajede tolik co nafta je blbost,nevim kod to tu psal že nafta patří do traktorů a ne do aut...tak měl svatou pravdu.nafta do auta?dyt kdyš to nastartuješ na parkovišti tak okolo neni vidět,smrdí t jak svině a o to má katalyzátor.prostě do auta nafta nepatří,rači budu chodit pěšky neš jezdit nakym autem na naftu.a stando,podívej se na škodovky.myslim 100,110R,1000 ty maj nalítáno kurva dost na benzín a pořád jezdí!!!
Datum: 23. února 2009 10:04
 to zdenekk: Benzínák ti nikdy nenajede tolik co nafta. Nikdy, není to ani technicky či konstrukcně možný. Jinak můžeš mi říct o jakých nerovnocených pravidlech mluvíš? Rád se poučím. Až pojedeš 200 km/h se spotřebou 7 litru s benzínem tak řekni.
Datum: 23. února 2009 8:04
 motor> srovnatelný výkony rozhodně nemají....... se podívej na výkon turbodieslu a turbobenzinu se stejným zdvihovým objemem.
Datum: 22. února 2009 23:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 dneska už maj naftaky srovnatelny vykony jak benzin tak nevim co lidi maj proti naftě
Datum: 22. února 2009 22:35
 kecy o menší životnosti benzíňáků jsou jen mýtus a jawaracing50 to jen potvrzuje.......pouchaz> když se udělají pravidla nerovnocenný pro benzín a dislák, tak se neni čemu divit ......nafta prostě nemá ve sporťáku co pohledávat.......Nic na světě mě nepřesvědčí abych si koupil auto na naftu, to radši budu chodit pěšky.
Datum: 22. února 2009 22:29
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 hoši na felicii na te starši mi to děla,že prostě když zpomalim asi na 30 kmh nebo tak ,tak mi přestanou svitit světla.. čim to je?
Datum: 22. února 2009 21:59
 to standa neni pravda ze se ti s benzinem nepovede natocit milion kilometru vim o lade myslim 12 nebo 13 proste klasickej zigul a mel asi milion a pul a pak se prerval rozvodovej retez a potkaloseto tak to zahodily jinak by jel porad kdyby se vcas vymenil byl totiz puvodni
Datum: 22. února 2009 20:49
 je možný ta váha vzduchu. Nám to dělalo, že cukala a jako by ztrácela výkon. Skočte si na diagnostiku, tam vám to za pár korun s jistotou řeknou.
Datum: 22. února 2009 20:28
 zdarec prosim pripojim to sem máme dom a octavii jedničkové řady octavia combi 2001/2002 1,9TDi 81kw-110k jede do 130 potom prestane jet musím uplne zastavit potom se tam neco prepne do nuzuveho režimu a zase jede nevíte co je to za vadu??ty natáčecí lopatky na turbu sou uplne ok nejsou zaseklý poradte
Datum: 22. února 2009 20:25
 to zdenekk: no nevim kde jsi na to přišel. Prodej nových a použitých aut ovládají naftová auta. Okruhové závody kam byli připuštěny naftové auta vyhrávají ty. Takže nějak to "tvé" heslo postrádá smysl...
Datum: 22. února 2009 19:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
Datum: 22. února 2009 19:56
 Nafta patří do kamen nebo do traktoru, né do auta! Kdo to má čuchat ten puch. Ble.....
Datum: 22. února 2009 19:49
 to frikulin : Ono PD motory jsou totiž už zastaralé, spotřeba už není to co byla u klasického TDI a hlavně spolehlivost, ale ten ZVUK. To je jak nestartovanej traktor. VW konečně pochopil, že ty jejich motory 2.0 TDI -PD jsou špatný. Současný 2.0 TDI -CR to už je motor, tichej, moderní spotřeba na urovni. Ale 66 kw A 81 Kw to jsou pro mě legendy dieslu  i když můj ex mercedes byl lepší  . Jinak jak napsal frikulín ono dneska je jedno jestlo to je 66 nebo 81 ceny jsou stejný a 81 u O1 má vzadu kotouče.
Datum: 22. února 2009 19:32
 to standa: TDCI od Forda ( 3 roky s tim jezdim), jejich vada byla, že byli hodně náchylný na kvalitu český nafty. Ona všeobecně česká nafta je hodne špatná a má malou "mazivost". To mělo za následek zadírání čerpadel a následné "ucpávání" trysek. To bylo vyřešeno v 7/2003 od té doby jsou již motory "relativně" spolehlivé a tímto neduhem již "netrpí". Myslim, si že takovej motor 2,2 TDCI je neuvěřitelnej. A TDCI = HDI
Datum: 22. února 2009 19:27
 66kw automat řikám že mám teď....  Předtim sem měl manuál to PD a předtim 66KW...  Tak různě se povedlo vystřífat dost tdi v průběhu pár let...
Datum: 22. února 2009 19:25
 Proč by měli bejt PD k smíchu..  Dneska se k tomu zase škodovka vrací....  I když je pravda že ten golf 74Kw mě sral nejel a žral...! Mám těmahle motorama taky najeto dost...(prakticky od 18 sedim jen v TDI) a 81 je někde jinde....! To je prostě můj názor...! A když motor tak proč ne 81Kw..? Cenově se už nelišej jde to slušně načipovat a docela ty motory držej....! 66Kw to už dneska bzrdíš provoz (i když to teď v automatu mám....ale automat je trochu něco jinýho....to upaluje docela slušně....i když mě to sere...  )
Datum: 22. února 2009 19:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 a hlavne pri 140km/h na dalnici mas okamzitou spotrebu 3.5-4litry.....s benzinakem v 1.6 i 16V pojedes stejne s okamzitou spotrebou 12-15litrů..... ale me se u tech 81kW hlavne libi jak jede odspoda....to je proste supr....
Datum: 22. února 2009 19:21
 A propo ty srovnáváš 66 v automatu a 81 manuál ?
Datum: 22. února 2009 19:21
 Nevim no mám na obou motorech najeto cca 30tkm a žádnej zásadní rozdíl tam není. Ono to není vše jen v motoru ale i tím kdo sedí za volantem  . Co se týká motorů, které mají "příponu" PD, tak ty jsou jen k smíchu  . Pamatuju si váhu vzduchu ještě za 12tkč  .
Datum: 22. února 2009 19:20
Datum: 22. února 2009 19:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 audi ma drahy dily,nemam audi rad.....a u oktavek je vseobecne znamo,ze silnejsi motory lip jedou a statisticky vic drzej....jinak i ta 66kw je dobra...no jak rikal Pouchaz......a spotreba okolo 5 litru je uzasna,na to jak to jede......at je to golf nebo oktavka....Monty nevim na co si narazel   Naftaky podstatne min zerou nez benzin,takze i s o korunu drazsi naftou jezdis furt o dost levneji ....no a bejva takovy pravidlo ze u tehle TDi od wolksvagnu se ve 150 000km dela turbo....no...ale tak zase se o tom vi a muzes s tim pocitat pri koupi ojeteho vozu..... hlavne nekupovat motory dCi a TDCi pokud chces vic jezdit nez platit servis....to je hlavne renault a ford.....
Datum: 22. února 2009 19:14
 Ahoj, dost se zajímám o auta. Jestli chces motor od VW- group tak je jedno jestli to bude ta 66, nebo 81. Liší se pouze turbem, u 81 kw má turbo variabilní nastavování lopatek. V praxi nepoznáš rozdíl mezi 66 a 81kw. Liší se to lepší, zrychlením cca o 1s a maximální rychlostí max o 10 km za hodinu. Řekněme si, že tu maximálku mockrát asi nevyužiješ. Co se týče spolehlivosti tak tak je na stejný úrovni, takže v tom problém nehledej. Co se týká spotřeby tak ta je u 81 kw cca o 0,2 litru větší. Jestli budes kupovat tento motor od audi tak nebudeš řešit problém jako vadná váha vzduchu. Jestli to bude škoda nebo vw tak se na tento problém připrav. Mášli nějak dotaz tak se zeptej mám zkušenost s oběma těmito motory.
Datum: 22. února 2009 18:57
 protože srýček asi vlastní ropnou rafinerii... nic proti
Datum: 22. února 2009 18:41
Jméno: janda
IP: uživatel5238
 Ahoj, dávám nové ložiska do motoru a jedno nové ložisko mi uvízlo na klikovce a není tam na doraz, jak by mělo být je tam tak 4 mm místa mezi ložiskem a tou klikovkou. \r\nNevím si rady jak mám to ložisko vybrat z té hřídelky klikovky. Prosím pomozte, jak bych to ložisko mohl vytáhnout, dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:24
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Vem kus prkínka přilož to na ložisko spíš aby aby si se dotýkal u kliky a rovnoměrně do něj klepej.
Datum: 23. února 2009 16:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 Bac do toho vhodne a vhodnym kladivem,ono se to podá.....
Datum: 22. února 2009 19:25
Jméno: ondr@
IP: uživatel1553
 zdar, nevite nekdo, jak je vysoky pitbike?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 10:19
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 zakazal bych to prodavat.....je to čínská pomsta
Datum: 23. února 2009 10:19
 přesně tak. jak kterej, ale některý maj i 90cm, ale to už jsou 250ccm
Datum: 22. února 2009 21:17
 jaká kubatura? ale v průměru je to tak 75cm jestli se nepletu
Datum: 22. února 2009 18:42
Jméno: ondr@
IP: uživatel1553
 ale kolik zhruba meri v cm ??
Datum: 22. února 2009 18:36
Jméno: ondr@
IP: uživatel1553
 ale kolik zhruba meri v cm ??
Datum: 22. února 2009 18:35
 asi tak
Datum: 22. února 2009 18:19
 fikovi nesaha ani po kotniky
Datum: 22. února 2009 18:18
 Ma tu nekdo na pionyrovi ten karbec z motorovky? Jak to jede? Jaky prumer difuzoru mate? Vyfotil by mi to nekdo a dal treba uloz.to nebo ulozisko.sk to je fuk....chtel bych hlavne videt kolinko a pripojeni plyn. lanka. diky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:32
Jméno: abard
IP: uživatel5375
 svita niaky kontakt na teba?
Datum: 23. února 2009 21:32
 no nechce se mi sem davat ale budiz 304-265-119
Datum: 22. února 2009 20:26
 Ahoj ja mam karburator WALBRO nemas ICQ ze by jsme pokecali?
Datum: 22. února 2009 19:31
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/260592-pionyr-cros.html taková malá inspirace pro úpravu do crossu... hlavně ten vejfuk musíte posadit co nejníž, jinak to v terénu nepojede!! A když budete chtít, tak za stovku koupí sprej a přestříká vám to!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 10:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Ja teda ze zaliby delam chujivinu,ze temhle lidem pisu na mail,ze to za 300,-vemu kdyz mi to priveze az domu........
Datum: 23. února 2009 10:09
 to je teda kousek
Datum: 22. února 2009 21:20
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 samozřejmě že si dělám prdel
Datum: 22. února 2009 20:22
 fakt ostá závodní mašina
Datum: 22. února 2009 18:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Stanone....si děláš prdel...žejo??
Datum: 22. února 2009 18:27
 no ne a ja vzdy myslel ze je to obycejni bastleni nebo mrseni a ono se tomu da rikat i cros...to me boli oci jak to vidim...
Datum: 22. února 2009 18:25
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 nojo zistil že má fotr flexu tak začal kouzlit a řiká tomu kros
Datum: 22. února 2009 17:24
 Dycky když vidim takovejhle inzerát zvedne se mi žaludek....
Datum: 22. února 2009 16:51
 Hustej crossss teda
Datum: 22. února 2009 16:45
Jméno: Aleš
IP: uživatel4930
 Čaw...Hoši 2 problémy na Čz 175/477...Jeden se týká spojky: mám nový lamely a pružiny...Nejde seřídit spojka, ať s tim kroutim jak stim kroutim zmáčknu spojku zařadim kvalt a kolo se točí i se zmáčklou spojkou (čim by to mohlo bejt)? A druhý problém: zapnu benzin a když chci nacucat benál do karbce (prěplavit) tak ještě než se prěplaví začne mi týct benzin do filtru takovejma 2 dirkama jak tam sou na konci karburátoru, ale když nastartuju tak se zdá že už neteče (no nejspíš určitě neteče) čim by mohlo bejt tohle? Už jsem kuli tomu zkurvil 1 filtr. Já ho mám nasazenej přímo na karbec a nateče to do něj takže je mokrej nanese se na něj prach a je k vyhození páč to na něj pak nejede. Tak PLS. poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 21:45
 myslim ze mas otocenej plovak v karbecu a proto ti to preplavuje
Datum: 25. května 2009 21:45
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 U spojky povol lanko u vypínače a otáčením seřizovacího šroubu ,přiblížíš kladku k prohlubni vačky.Potom lanko mírně napni a dotáhni zajišťovacím šroubem.Nyní seřizovacím šroubem jemně doladíš vůli mezi kladkou a prohlubní vačky,měla by se volně otáčet.
Datum: 22. února 2009 19:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
Datum: 22. února 2009 17:45
 Mám 125/355 taky mi to teče do filtru,nevim čim to je
Datum: 22. února 2009 17:06
 ja to dával kolmo,podle vodováhy.. A nevim proč to teče do filtru. je to divný
Datum: 22. února 2009 17:03
Jméno: Aleš
IP: uživatel4930
 ne ne špatně jsem to nedal...ale jak to poznám jesi ho mám kolmo? jasný ale to by asi týct neměl. A proč teče?
Datum: 22. února 2009 16:59
 1) mě to dělala spojka taky. Pak mi kamarád poraradil,že musim mít ten automat apsolutně kolmý! když neni rovně,tak bud spojka klouže,nebo málo zabírá.. Ale muže to býrt spousty jiných duvodu,třeba když si daval nový lamely,a pružiny,tak si je dal špatně.
2) mě taky ještě před nastartování teče benzín do filtru.
Datum: 22. února 2009 16:30
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:57
Datum: 23. února 2009 21:57
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Nechápu co je na tom hustýho..!!
Datum: 23. února 2009 15:29
 no to napojení kolen na výfuk nic moc a chlazení teda taky nemá moc vyřešené, ale jinak hustý
Datum: 22. února 2009 21:29
 píšou o tomhle na veteranfóru, je tam celej příspěvek v motocyklech jawa 50
Datum: 22. února 2009 19:09
 děco takovýho už sem viděl nějaký bořík o tom měl web... celkem sranda no
Datum: 22. února 2009 18:49
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 tak to je mazec!
Datum: 22. února 2009 18:37
 Se mu to asi blbe chladi ne? Ten ma vykon schovanej pod kapotou
Datum: 22. února 2009 17:55
 Je to hustý
Datum: 22. února 2009 16:56
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 no vypada to fakt huste az na to ze chlazeni vzduchem mu asi moc nerika ked to ma krasne zakryte tu plecharinu, a dat na taky motor jestli sa nemylim vyfuk na pincka to je mazec
Datum: 22. února 2009 16:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdar lidi , kdyz se jedu ted v zime projet na pínovi tak na 500m tak se hrozně moc přehřívá . dík za rady , jo a eště ide ztěška tlačit
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 22:28
 Mě něco podobnýho dělal velký předstih.
Datum: 22. února 2009 22:28
 Neni to tak ze se snazist jet a tech 500m ujedes na jednicku ?
Datum: 22. února 2009 20:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sem ho chtel navnadit  ...ale tady u nas jeden lil fritovaci olej do benalu ze mu to bude levne mazat  ...dojezdil...
Datum: 22. února 2009 19:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
Datum: 22. února 2009 19:32
 co chuda smes, neni po vybrusu nebo vymeneny krouzky a pist ve valci? je to moznost ze se ti to dre ve valci...nebo pouzivas M2T
Datum: 22. února 2009 18:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 par veci mi napada....spatne vymezeny zadni kolo a kdyz ho utahnes tak drhne,nebo mas spatnej retez,nebo muzes mit pridrenou prevodovku a nebo se ti jen nevraci zadni brzda   proste nekde neco drhne a proto se ti tak hreje......mas vubec olej v prevodovce???
Datum: 22. února 2009 17:48
 ZDAR ,potrebuju od vas neco!!! potrebuju vyfotit od nekoho pohotovostni (policejni) stojanek!!! jak je prichycenej k ramu (privarenej) Dik. A poslete me to na meil
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 16:51
Jméno: leito
IP: uživatel1828
 jawa 350
Datum: 22. února 2009 16:51
Jméno: johny
IP: uživatel4946
 na jaky moto?
Datum: 22. února 2009 14:22
Jméno: Kája
IP: uživatel2800
 http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr-d32-90/ pude tenhle filtr na mustanga? a jaký to bude mít výhody?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 13:06
 Zdarec,co myslíte jelo by to dobře kdybych dal hikone na motor s cca 12000ot/min. a s válcem s parametramam na 10k?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 14:57
Jméno: krejča_VIX-TEA,
IP: uživatel4734
 10k  bych chtěl vidět ty hodně velkejj tunere  ..  umíš toho dost...
Datum: 30. května 2009 14:57
Jméno: krejča_VIX-TEA,
IP: uživatel4734
 10k  bych chtěl vidět ty hodně velkejj tunere  ..  umíš toho dost...
Datum: 30. května 2009 14:57
 No hele crosse nechci se do tebe navazet ale zda se mi ze ty tvoje velky skusenosti nejsou vydet na tvejch upravach co si psal nize .Ale nic proti tobe.Ten vejfuk tam urcute seriovej nedavej radsi si neco predsti o vejfuku na dvotakt a pak ho skus upravit.Pevny nervy pri upravovani zdar.
Datum: 22. února 2009 19:45
Datum: 22. února 2009 19:03
Jméno: Horst
IP: uživatel5369
 Docela se tady bavím.Kolik ti je let crossi?Podle toho co tady píšeš jsi tak akorát tunér přez PC,a pěkně nám tady čůráš na kamaše.
Datum: 22. února 2009 18:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 Jako nemusite na nej bejt tak hustý.....tak koupil valec,o kterym jawaracing tvrdi ze ma potencial na 8-10 koni,dodelal sounalezitosti a ted resi vejfuk....kdo z vas umi vejfuk? malokdo...dokud sem si neprecetl Belluv vejfuk co prelozil frikulin tak sem taky jen tak tápal..... a pro cross: Hele mas asi dobrej valec i kartery,ale to ze mas podkovu mi napovida,ze nemas stočenou kliku a to potom nevim jestli z toho dostanes 10 koni......ja se taky ptal kam az muzu vyhnat motor se seriovou klikou a bylo mi mnohonasobne receno,ze to se seriovou kliku nema cenu resit...... tak asi tak....
Datum: 22. února 2009 17:57
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 u každýho příspěvku máš napsaný s parametrama na 10k  to je jako náká tvoje hymna nebo tak něco ? kdybys napsal upravenej válec s klapkou atd... tak nám řekneš alespon něco ale když napíšeš to tvý s parametrama na 10k tak každej ví kuloví jak ten válec vypadá... btw: co takhle turbo to neplánuješ ?
Datum: 22. února 2009 17:26
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 jo tak potom sry, to uz neska asi kazdy toci 12000 ....,
Datum: 22. února 2009 17:26
 Myslim si svoje....  Tohle totiž nemá cenu....
Datum: 22. února 2009 17:26
Datum: 22. února 2009 17:04
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 skusenost s tuningem dost velka...  hlavne ze sa stejskyho pta ci dat na valec kery ma tocit 12000 karbec s difuzorem 28  ale proti gustu.....
Datum: 22. února 2009 16:53
Jméno: martin
IP: uživatel4545
Datum: 22. února 2009 15:52
 A ještě podkovu si dělam sám!
Datum: 22. února 2009 15:48
 Jak to dělam?Asi takle  koupil sem si kartry upravený na klapku,klaku a válec už upravený,jenom sem podle výkresu vybrousil třetí přepouštěcí kanál v kartrech!Dodělal válec podle vložkya všechno zbrousil aby to pasovalo!
Datum: 22. února 2009 15:48
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Tak napiš jak to děláš?? Rád bych si taky udělal nějaký tuning
Datum: 22. února 2009 15:40
 Na tůtom ted dělam,ale budu to mýt už brzy snad hotový!Ale do FAQ bych moch dát jedině nákej výkres a to nevim jak ho k tomu mam přiložit!
Datum: 22. února 2009 15:40
 tak napiš nějakej ten tvůj tuning a dej to do FAQ. Děláš na tom nebo to už máš?
Datum: 22. února 2009 15:35
 Jo tak klidně  odkova,klapka,upravenej válec(pomocný vejfuk okýnka,třetí přepouštěcí kanál,upravený přefuky a vejfukovej kanál),vějířová hlava,jinej karbec 19mm,plánuju uděat vejfuk,a bateriový zapalko.To sou ůpravy motoru co dělam!
Datum: 22. února 2009 15:30
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Tak napiš jaký děláš tuning motoru?? A popiš ho
Datum: 22. února 2009 15:25
 Ježiši já myslim tuning motoru ne vzhledu a o tom kolik výkonu je na vejfuku vim taky,ale je to jediný o čem nevim skoro nic!
Datum: 22. února 2009 15:23
  Tak pokud planujes takovou brutalitu tak bych nevahal a vyfuk bych si udelal sam popripade nechal nekde udelat ... rekni nam teda co vis o tuningu ?  kam se davaj Ledky pod motor ?  Vejfuk je jedna z nejdulezitejsich casti u 2T motoru ... na tom take zalezi 30-35% vykonu (nekdo rika ze i vic ale to nvm)
Datum: 22. února 2009 15:18
 No nákou tu tabulku pořád schánim no!
Datum: 22. února 2009 15:12
Jméno: adas
IP: uživatel5367
 tvoe, už tenhle výraz mě bije do očí "s válcem s parametrama na 10k" , ale jo určitě jawa50racing toho umí dost, to nepopírám (jestli je to teda od něj). Zkus vzít nějákej program nasázej do toho jak dlouho máš otevřenej vejfuk kanál. Podle toho převař hikona, nebo udělej totálně novej. Podle toho jak to pojede a co od toho budeš chtít můžeš měnit jeho rozměry dál dle návodu, kterej byl na jawa50tuning.wz.cz nebo tak nějak, jestli tu tabulku nemáš uloženou, tak pešek, já to nemůžu v počítači najít. Ale třeba to tady nějákej dobrák má. Programy jsou třeba na jawa-50.cz
Datum: 22. února 2009 14:28
 Frikuline řeknu ti to asi takle já o tuningu vim docela i hodně,ale zdaleka ne jako ty,jediný o čem nevim vůbec nic je vejfuk!A s tim profilem sem to asi přehnal no,ale něco váíc o tuningu vim!
Datum: 22. února 2009 13:17
Datum: 22. února 2009 13:04
 BTW  V profilu máš napsáno HODNĚ VELKÁ ZKUŠENOST S TUNINGEM. Takže si určitě umíš na tuhle otázku odpovědět sám ale jen nás zkoušíš....  Určitě víš jakej vejfuk potřebuje takovj motor. Ale přeci jen Hikone se mele pořád dokola tak nás chceš svízt z cesty co...?    Hoši....napsat si do profilu hodně velká zkušenost s tuningem...  Si tam napíšu asi že Rossi je proti mě máslo...  (to je totiž stejnej kec...  )
Datum: 22. února 2009 12:59
 Ne-e a docela rád bych viděl těch tvejch 10 koní konečně....  Ale pokud na to chceš dát Hikona stejně to 10 mít nebude....
Datum: 22. února 2009 12:53
Jméno: vosel
IP: uživatel5365
 Zdarec draci.U 555 se mi urval na spojkovym koši kolíček co drží tu pokličku na lamele.Šlo by to nějakým způsobem navařit nebo něco? díky:
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 14:35
Jméno: vosel
IP: uživatel5365
 Tak teda díky, to zavařim a bude!!
Datum: 23. února 2009 14:35
Jméno: vosel
IP: uživatel5365
 Tak teda díky, to zavařim a bude!!
Datum: 23. února 2009 14:35
 no pokud to teda budeš vařit, tak taky dávej pozor, aby tě ten svár nedřel o kartry (pěkně ho zabruš), když jsem poprvé sundaval spojkovej koš, tak jsem zjistil, ža mam
všechny ty kolíky zavařené, ale to asi kvůli tomu, aby držely pevně, nevim no
Datum: 22. února 2009 21:24
 vysoustruz si vsechny 3 kolicky nove a pod lisem je pomoci hrotu zalisuj napr:takle sjem to delal u4Q prevodovky kdyz jsme predelaval tem "mnohohran"
Datum: 22. února 2009 12:15
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 pokud by jsi to vařil tak dej bacha ať ji zavaříš stejně vysoko jak ty ostatní. kdyby jsi ji přivařil níž tak by Ti v tom bodě svírala víc a sjížela by se Ti lamela nepravidelně.
Datum: 22. února 2009 12:04
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 nebo znova nanejtovat
Datum: 22. února 2009 11:47
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 zavař to
Datum: 22. února 2009 11:46
Jméno: Flipmen
IP: uživatel1553
 Ste všichni jak malé děcka jednou sesa řekl že inzerce je http://www.sesa-moto.cz a ne na fichtl krámku. Kdy už to konečně pochopíte a nebudete tady psat vzkazy jako je seso promin ale je to dulezity nemaz to : draci nechce nekdo motor na 175 ?? .... to si strcte na inzeraty na aukro a tak tech inzerci je spousta tak to necpěte sem!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 19:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 taky sem to trochu nepochopil....ale tak lidi sou ruzny....pokud tu chces neco sehnat,tak nechapu proc to zakazovat.....ale jako vyslovene prodej.....to NE!
Datum: 22. února 2009 19:35
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Flipmene...co je tobě do toho?...di se radši zakopat a neozývej se..!
!!
Datum: 22. února 2009 18:30
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 jaaj.. lama
Datum: 22. února 2009 8:56
Jméno: jirka
IP: uživatel5364
 Zdar, pořád mi praskají žárovky na Babetě. Dám nové, dopředu 6V/15W, dozadu 6V/5W, nastartuju, přidám plyn a obě prasknou. Dal jsem dopředu i 12V/15W a praskla taky. Nevíte někdo co s tím ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 22:08
Jméno: zeli
IP: uživatel175
Datum: 22. února 2009 22:08
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 kup si 6 voltovej usmernovac.. jen to pichnes na drat a zarovky ti nebudou praskat.. vyzkouseno.
Datum: 22. února 2009 22:06
Jméno: Jirka
IP: uživatel5364
 Díky za rady, zkusím oba způsoby. Bál jsem se tam dát větší zátěž, aby se něco neutavilo. J.
Datum: 22. února 2009 20:11
 vim cim to je  chyby ti zarovka v tachometru! kdyzji tam das tak nebudou praskat nebo ucite min ja to vyresil tim spusobem ze jsme vytah ten drat co je k zarovce do tacho.. a priletoval na to surfitku jako napr? v zadnim svetle u fichtla nejakou 12V/5W myslim druhej konec jsme ukostril a uz asi 2 roky jezdim a nepraskaj pred tim me praskaly 3x tejdene
Datum: 22. února 2009 12:19
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To bude tím žě jejich nominální výkon je vždy stejný... což takhle zkusit variantu dozadu 10W, doředu 15W, nebo dopředu 25W a dozadu 5W... jedno o jakém napětí? A vovovovotom to je
Datum: 22. února 2009 9:48
 Dotaz na sesu-ta sada misek rámu na kejwu je česká nebo turecka replika? Ten turek moc nesedí je prý o něco vyšší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 9:18
 pac na kejvace rozdil jednoho ci dvou milimetru neohrozi,,ale u peraka to tam nedas
Datum: 22. února 2009 9:18
 presne u kejvy to je gut le u peraka je to spatny,,je to turek,,ceska se pripravuje,,ale ta bude o neco drasii,,jinak je to ok
Datum: 22. února 2009 9:17
Jméno: 555
IP: uživatel1640
 čau, proč mi dneska pšikal pařez? studenej jsem ho asi po třech dnech nastartoval a chvily pšikal pak se ohřál a jel normalně...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 0:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5363
 normalne mel zasranej karbec a studenou svicku...to se srovna nez se ohreje...taky mi to dela....neres to
Datum: 22. února 2009 0:26
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 pokud jakoby střílí do výfuku, tak chytrá knížka praví že je to: a) pozdním zážehem zapalování b)znečištěná svíčka c)příliš teplá svíčka d)moc bohatá směs e)nesprávná výška hladiny v plovákovce (vyčteno z knížky Jawa 50 pionýr od Jiřího Wohlmutha, sekce tabulka poruch, takže příště se nejdříve podívej do návodu do tabulky a když to i přes opravy bude dělat neplechu tak se teprv zeptej, rád poradím, ale když není vidět snaha u tazatele...)
Datum: 21. února 2009 23:59
Jméno: 555
IP: uživatel1640
 Jo tak tydle keci znam ještě když sem byl na zakladce  ale ted fakt proč ten dastyn pšikal?
Datum: 21. února 2009 23:27
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 nastyd, vypotil se, a teď nesmí týden cvičit
Datum: 21. února 2009 23:18
Posl.aktualizace: 22. února 2009 0:17
 ma upravenu zadnu brzdu ked na nu slapne tak mu zacne svitit zadne svetlo
Datum: 22. února 2009 0:17
 ma upravenu zadnu brzdu ked na nu slapne tak mu zacne svitit zadne svetlo
Datum: 22. února 2009 0:16
 No jako ta zbirka idiotu je hustá,,hlavně na konci
Datum: 21. února 2009 23:08
Datum: 21. února 2009 23:04
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak jsem byl zase pomalejší no...
Datum: 21. února 2009 22:51
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 řekl bych že vidle jsou z 20/21 a chybí mu světlo a kolo  a zadní tlumiče vypadají jako pumpička
Datum: 21. února 2009 22:50
 Jenom má nějak divně ty zadní tlumiče
Datum: 21. února 2009 22:49
 Ja na něm nic divného nevidim
Datum: 21. února 2009 22:48
 lol , nekdo jiny ?
Datum: 21. února 2009 22:42
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 solidní tuning
Datum: 21. února 2009 22:40
Jméno: MarekZ
IP: uživatel1337
 Zdarec,mám rozebraný zadní tlumiče a nevim jestli tam mám lejt ňákej volej.Jestli to je lepší nebo ne.A když jo tak jakej jr nejlepší.Díky moc za odpovědi.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 12:01
Jméno: maspe
IP: uživatel5167
 joo nákej volej  \r\nPokud má tlumič tlumit, tedy plnit funkci kvůli které na motorce je, tak je olejová náplň nezbytná. Lze použít olej tlumičový nebo motorový, nebo kombinace. Záleží jen na jeho viskozitě (tedy tekutosti). Kolik toho oleje tammá být je většinou k nalezení v příručce nebo servisním manuálu.
Datum: 22. února 2009 12:01
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
Posl.aktualizace: 22. února 2009 12:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 No primo to bych netvrdil......ta Vespa je zuřivá no...nekde na mailu mam od frikulina fotku motoru ze skutra s turbem...mozna ji najdu a nekam pichnu at nekteri vedi woco gou......
Datum: 22. února 2009 12:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak on uz rezonancni vyfuk vlastne pracuje na preplnovani valce...
Datum: 22. února 2009 11:35
 http://www.youtube.com/watch?v=O_P1l7kVeNc
Datum: 22. února 2009 11:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5363
 k tomu videu  : ten malej renault by opravdu ten karavan nevytáh  Bohuzel to vim  muj deda ma kemp s pujcovnou karavnu a neco podobynho sem skousel tahat na podzim s naftovou 1.4 a fakt je to katastrofa   ty karavany maj 2 tuny  ani žigulem to neslo a to je ruskej stroj
Datum: 22. února 2009 0:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5363
Datum: 22. února 2009 0:32
 Steve a Pedro naprosto s vámi souhlasim...
Datum: 21. února 2009 23:05
Datum: 21. února 2009 21:52
 rafinku ty si docela harcore máš bod
Datum: 21. února 2009 21:51
 zabava v plnem proudu tak prihodim olej do kotle...tak i gdybys mel jak to napajet tak bych rekl ze rychlost nasavani je mnohem vyssi nez dokaze ten vetrak takze by vlastne nemel vyznam, navic by zmenil pomer vzduch/benal v bohaisti, to rovnou muzes udelat radoby upravu "prime sani"...vyznam by to melo gdyby bylo o dost rychlejsi nez ryhclost v sacim potrubi, dat to nekam do kolena aby rovnou nasaval smes a tim by si "preplnoval" motor...navic odendas airbox, nasaje ti to bordel a prodas vetracek abys mel na vybrus...podle me je to proste blbost...
Datum: 21. února 2009 21:36
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 narážíte na to, že existují i turba poháněná splodinami a turba která tlakují směs a ne jen splodiny?
Datum: 21. února 2009 21:31
 docela se bavim,stanone vis co to je turbo?
Datum: 21. února 2009 21:20
Datum: 21. února 2009 21:16
 dej tam radši kompresor se scoopem a nitro.at ti nevystřelí simerinky na klice až tam pustíš pár atm.trocha teorie o spalovacích motorech by neuškodila.
Datum: 21. února 2009 21:03
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zkráceně je to prostě turbo...
Datum: 21. února 2009 20:54
 jasny stanone,od vzduchu,rika se tomu turbodmychadlo
Datum: 21. února 2009 20:51
 teda presne jak psal stanon,ani jsem si nevsim tech slov,takze nic nedelej,je to blbost
Datum: 21. února 2009 20:51
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Tak jestli myslíš do krabičky se vzduchovým filtrem (airbox), tak tam by to tak nějak ztrácelo význam, než to dojede do válce tak to jede stejně rychle jako bez větráčku. turba u aut jsou ve výfuku a jsou většinou poháněna čerpadlem od vody (jedna hřídelka je pro vodu a na druhé straně je hřídelka pro větráček pro turbo, no větráček, ona je to prostě turbína, proto taky turbo)
Datum: 21. února 2009 20:50
 myslim,ze je zbytecny takhle ,,upravovat" fichtla  navic musis dat ne stejnosmernej proud,ale stridavej  a kdyz uz budes chtet to udelat,tak dej na 8V a ne 7,2V  kdyz tak max.7,8V
Datum: 21. února 2009 20:49
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 do vejfuku by to nešlo že je tam moc velký teplo
Datum: 21. února 2009 20:45
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 ja myslim do te krabičky ta ma tak 8 cm na 8cm kruh by se viřízl ze dřeva aby to moc neuchazelo
Datum: 21. února 2009 20:41
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 *to *první, a ještě bych chtěl dodat že to usměrnění proudu je ten nejmenší problém ze všech který nastanou
Datum: 21. února 2009 20:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak ten motůrek je na stejnosměrný proud, ro by byl rvní problém usměrnit proud u fichtla, druhý je že kolínko je moc úzký na takovýhle pokusy, nehledě na to, že co jsem zatím viděl tak turbo bylo vždycky ve výfuku aby se lépe odvedly splodiny, a turbo musí spínat při určitých otáčkách, to nemůže bežet furt!
Datum: 21. února 2009 20:32
|



|