slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1871  1872  1873  1874  1875  1876  1877  1878  1879  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: janda      IP: uživatel5238    
Jak mám prosím stáhnout ložisko z klikovky? Os i ložisko jsou ocelové tak zahřívání moc nepomáhá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to ložisko uchitil do svěráku a bouchnu sem přes dřevo na čep kliky a bylo to venku hned!
 
 
Datum: 23. února 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
jestli uz ho nebudes potrebovat a koupis novy coz bych ti doporuci tak skripni so sveraku a utahuj dokud nepraskne a nebo ho nezahrivej fenem na vlasy
 
 
Datum: 22. února 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
Cau stando nedavno sem se ptal na auta golf,audi... ty si doporucoval motor 81 kw? proc ne tu slabsi 66 kw?Diky a sorry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5382    
rekl bych ze pan pulic to uplne nejlip zrekapituoval...
 
 
Datum: 24. února 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Diskuse mezi vyznavaci dechtaku a benzinaku sou na kazdym 2. netovym fory. Nekdo ma rad hoilky, nekdo holky. Je mi 21, mel sem zatim jen Renaulta R5, Favorita a ted mam Pegeota 306. Vsechno v benzinu. A na moje jezdeni (kratky vyjizdky po okrskach, kde sem driv nez bych TDi motor vubec ohral) je benzinovy motor proste vyhodnejsi. Chci maly a lehky auto. A k vozum VW mam lehkou averzi... Ale at si kazdej jezdi s cim chce, beztak to tahle "diskuze" urcite nezmeni.
 
 
Datum: 24. února 2009 6:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
prvni auto s kterym sem se dostal pod 5 na sto je muj vecnej ropák:-D jako ja nejezdim moc hardory,jen bych rekl ze jezdim dost plynule no:-D:-Djako furt stejne:-D:-D furt co to jde:-D to seicento dostavalo kouř:-D taky jezdilo za 7 kdyz mi to chytlo:-D:-D ale tyhle kratky a hubeny svine sou na nic,prd to udrzi v zatacce.......a k te 405....znamej mel nejakou dvoulitrovou v plny vybave....to bude neco podobnyho,jak se o tom bavite,jen to nebylo 4x4 ale jen predek.....ale musim rict,jel sem s tim a jelo to fest zle....ale ta spotreba taky:-D:-D Ja uz sem jak starej dedek:-D furt resim spotrebu:-D:-D
 
 
Datum: 24. února 2009 0:12
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pouchaz>"Je to pecka benzíňák co má duši a musis umět jezdit. Žádná elektrika jen auto a ty." tak s tim můžu jenom souhlasit..... zvlášť když náš mazel nemá ABS - už z výroby, naštěstí. U 4x4 je problematická zadní náprava (příbuzná s Citroenem BX) jak se posere je to na kulku do palice.
 
 
Datum: 23. února 2009 23:29
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No s ti co jsem jezdil já stojí na černém mostě už asi dva roky bez hnutí :-(... Ale myslim si že jich mohlo být v tý vybavě tak do stovky. Mělo to stavitelnej podvozek i klimatizaci. O el. oknech a střeše ne´mluvim. Jak píšeš elektrika je špatná a do dnes se to francouzi nenaučili. Jednou jsem s tim předbíhal kolonu aut a vytočil jsem to nad 6500 otáček a to auto přešlo do usporného režimu :-D musel jsem povolit plyn a přeřadit nahoru a vše bylo v poho. Je to pecka benzíňák co má duši a musis umět jezdit. Žádná elektrika jen auto a ty. Mohl jsem to auto za 30t koupit ale investice by byli strašný.
 
 
Datum: 23. února 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pouchaz> 4x4 s turbem je 405T16 což je ještě trochu jiná liga a docela rarita. To co máme doma je ta první verze Mi16 1.9 litru 158 koní při 6500 max. toč. moment při 5500 (pozdějš asi od roku 91 to byla 2.0 s nižším výkonem ale větším toč. momentem už při 4000 ) krásně zachovalá původem z CH .....jen teda ta elektroinstalace je taková "francouzská" :-)
 
 
Datum: 23. února 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pardon přepsal jsem se byl to Peugeot Mi 16 4x4 turbo bylo jen v 205 :-)
 
 
Datum: 23. února 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdím s fábii 1.4/16 V 101k za 4,9 litru :-) Stando to hrozně krosíš :-D
 
 
Datum: 23. února 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
benzinovy auto kterym sem jezdil za 5.5 na sto.....fiat seicento 1.0i...vmax 160....hruza pak dalsi ktery jezdi za minimum je felicie a 120 skodovka.....tak 8 na 100....taky zadna slava....
 
 
Datum: 23. února 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
jak to nema 6Q tak to jezdi draze po dalnici pokud nejedes jen kilo.........
 
 
Datum: 23. února 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5372    
Kde je beru? ze zivota..... ale teda vesmes skusenost a autama 1.6 16V a 1.8 20V ......jo fáčko a felcka jezdi za osm.....to vim....
 
 
Datum: 23. února 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to zdenekk : Máte Peugota 405 Mi16? Hezky to je dost dobrej motor. Měl jsem tu čest to řídit v 4x4 s turbem a to bylo nezapomenutelný. Pecka motor, ale dnes zachovalej kousek těžko najdeš. Tomu autu se nad 5000 ot moc líbí.
 
 
Datum: 23. února 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro mě ale neni auto jen spotřební věc pro dopravu z bodu A do B ..... takže na spotřebu seru a radši si poslechnu ten koncert benzíňáku při otáčkách nad 6000 ......... Stando, nevim kde pořád bereš ty hodnoty spotřeby...... náš rodinnej wagen (Peugeot 405 Mi16) jezdí při dodržování pravidel na dálnici za 8 l/100km ..... jasně že když se neudržíš a pořádně to solíš na plnej knedlík, tak můžeš počítal spotřebu v litrech na hodinu ...... motor má najeto přes 180 tis. a šlape jak švýcary.... a rozhodně to neni žádnej pomaloběžnej traktor.
 
 
Datum: 23. února 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5372    
nesnasim borce co udelali par motorů co tocili vic jak 7000,ani nevedi jak se jim to povedlo a myslej si ze rozumnej vsemu......to ze nekdo nema rad naftovy motory,je ciste jeho problem,ale bohuzel nafta je dnesni trend...lidi koukaj aby jezdili dlouho a levne...a kazdymu je tak nejak jedno jestli ma zrychleni z nuly na sto za deset nebo za sedm....hlavne kazdej resi,kdyz jede po dalnici prumernou 150 aby nemel okamzitou spotrebu 18 ale 6 litrů.....i ty blby emisni normy uz sou taky vyreseny...takze opravdu hulí jen mačeta a nebo čipovka..... prosim....benzinaky sou taky dobry....ale pokud si nekdy koupim neco v benzinu,tak staryho americkyho veterana na prilezitostny vyjizdky....nerak ze nejakej peknej Dodge Charge nebo Mustang by se mi nelibili,ba naopak.....to je ta americká krása a síla....asi jediny dedictvi z americkejch novodobejch dejin na ktery muzou bejt pysny....jinak nic nedokazali.....
 
 
Datum: 23. února 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to josef605: musel jsem ho prodat když jsem šel na vejšku, měl jsem velký výdeje. Jinak na nějakých 18 kolech by vypadal moc hezky. Měl najeto přes 500t km. Jinak mikrospánek je svině... :-(
 
 
Datum: 23. února 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ten medvěd.je pěknej ale škoda že je to nafťák. dej mu ňáký elektrony aš budou prachy a bude pěknej,a k tomu tátovi,jel z noční a usnul.v osumdesáti do zdi.jezdil tak 11 let a nic,aš tet :-( .a že sem blb.to vim uš dlouho:-D
 
 
Datum: 23. února 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to josef605. ty ses fakt blb. Jak jsem napsal adasovi byl to slovní obrat. S plynem jsem ti chtěl jen ukázat, že ne jen nafta měla původně jinej účel. Ale koukám že tvoje inteligence na to očividně nestačila :-D. Jinak táta se šikula. A pro tebe foto, šetřil jsem na to od 14 let a koupil jsem si to za vlastní. http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka1.jpg http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka2.jpg http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka4.jpg
 
 
Datum: 23. února 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to pouchaz,je mi 16,a jak řikal adas,je ti 22 a za 20 let si nezažil auto co by v zimně nenastartovalo.a že si vlastnil mercedes.....nebyl náhodou na ovládání?a předplatný mi platit nemusíš to mam zaplacený.a s tim plynem to se ti nepovedlo,ve fáčku sme ho měli 3 roky jenže pře vánoci ho táta rosekal,motor byl místo řidiče
 
 
Datum: 23. února 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to adas: :-D aha... 1000 MB je předposlední kvalitní auto z Mladé Boleslavy... Na to že se jich vyrobilo něco přes 400 tisíc už moc nejsou vidět, ale to jsme někde jinde.
 
 
Datum: 23. února 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel4606    
to celý to souvětí se týká škodovek moje MB je škoda 1000MB
 
 
Datum: 23. února 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to adas: Ber to obrazně. Není to třeba 20 let ale 17... to byl slovní obrat. Jinak jestli ti MB se 150t nejede, tak je někde chybka. Co je to za motor?
 
 
Datum: 23. února 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel4606    
Páni, fakt odborník vedle odborníka. Tak já se taky přidám, kdyby se na benzinový motory používaly stejný materiály jako na dehet, tak vám taky natočej mnohem víc. Motor vpořádku když ho chytneš pod krkem tak kouřit nesmí, to že hulí jakprase je tím že to auto ve městě nedostává na prdel s potřebuje se vypálit, běžně se takhle před emisema auto musí vytáhnout a chvíli držet pod krkem, vypálí se ten bordel v laufu a nekouří. Jestli hulí stejně tak tam může bejt moc nafty (viz načipovaný ochcávky na 100kw nebo kolik tam cpou). Vyjíždění nádrže do sucha, občasný nasátí vzduchu a zavzdušnění systému taky není to echt gold. Zamrzání je celkem běžnej jev, známej tak jednou za dva roky na XC90 a opravdu do toho žádný svinstva neleje, ale z to můžou pumpaři, ne ten motor. pouchaz ®: Je ti 22 a za 20 let jsi nezažil naftu co by nenastartovala v zimě, sakra co je to za blábol? a škodovky 1000, 100, 110R najezděj dost? Proč se teda za komunistů běžně dělala generálka nebo dával novej motor po 100 000km? Moje MB má 150 000 a línější auto jsem nezažil, nějákej ten kousek najede 300 000, ale to už fakt snad ani není motor :-D :-D Jinak naftu fakt rád nemám, ale kdybych jezdil dálky tak bych se k ní ponížil. A ty závody viz Le mans a kde ještě vůbec "vyhrávají" zkoušeli jste si někde najít pravidla a trošku se o to zajímat? Ty nafťáky tam mají mnohem mírnější pravidla než benzín, takže mají mnohem lepší podmínky.
 
 
Datum: 23. února 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to josef605: Kolik ti je 15-16? ví asi ne... Víš ty chytráku na co používal třeba plyn? A dneska ho Subaru STi montuje na objednávku to svych nejostřejších verzí a to jen proto že je lepší než benzín. Takže další debilní argument. :-D Kluku ty ses špatnej, nemáš argumenty tak klidíš pole. Možná se nad tebou slituji a objednám ti nějaký předplatný na časopis o autech aby ses o tom něco alespoň teoreticky dozvědě. Jinak já jsem do nedávna vlastnil Mercedes. :-D
 
 
Datum: 23. února 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši nebudu se sváma hádat ale asi nevíte co to nafta je,a pouchaz:to tvůj táta má najeto hodně málo,a škodovkou sem jel několikrát,jel sem i ničim jinym,nemužu za to že ty jezdíš v trabantu a představuješ si jak je no naká 1.9TDI.a je vidět že toho moc neznáte ani jeden vo naftě nevíte co se dřív dělalo s naftou a co se s ní dělá,tet,ale seru na vás,s holkama se nehádam
 
 
Datum: 23. února 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5372    
me to rikat nemusis....u nas jezdi jedna 205 1.8XRD a ma natocino 1.3mega...este ani nezere olej.....u starej naftaku je to normalni ze najedou mega jak nic....spis ta kasle to nevydrží:-D:-D u benzinaku sou to vyjimky......ktery nepotvrzujou pravidlo! kdyz mas na benzinu natocino 300 tkm tak uz je to pred smrtí....
 
 
Datum: 23. února 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Znáte jiný auto co by toto dokázalo? Tenhle mercedes má nejeto 4,6 milionu kilometru. Je to 240 DIESEL :-D http://img162.imageshack.us/img162/567/4759c09eabd355fbf74f4ca6def1e0.jpg
 
 
Datum: 23. února 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
a kdyz se obcas svezu na levnej kerosin za 10 korun litr,tak mam vsechno tak dokonale vycisteny,ze palivovej filtr menim jednou za 100 000km:-D to je to kouzlo starejch atmosferáků v nafte:-D
 
 
Datum: 23. února 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
josef promin,ale ja uz umiram smichy:-D:-D to je zas argument..... ohanis se tu silackejma slovama a zajimalo by mi jestli aspon tou blbou skodovkou si jel:-D:-D A k tomu odchazeni motorů pri prazdny bande....vetsina lidi je naucena,ze jak se jim rozsviti rezerva,tak okamzite tankují(je to normalni) a casem se ti udelaj ve spod bandy všemožny smanty ktery nikdy nevyjedes pokud ti nedojde palivo...pak kdyz mas naftaka,tak ten bordel zacpe filtry a vstriky a u benzinu tak tak nejak...pokud je to strikacka tak to zlikviduje vstrikovani a pokud jen obyc tak pri nejmensim to zasere trysky.....to vi asi kazdej... jen ja mam cistou bandu:-D:-D u me se usazeniny nestihly este udelat protoze stabilne jezdim do sucha:-D:-D a vubec se toho nebojim:-D:-D protoze nemam ceho.....a dost na to ma vliv jestly tankujes u lepsi cerpaci stanice a nebo u cerpaci stanice nekde v nejakym pofidernim dvoře,kde maj o 2 koruny levenjsi palivo:-D:-D to pak i nafta zamrza v minus 10:-D:-D
 
 
Datum: 23. února 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdenekk: existujou, to vím ale už několik desetiletí se nedělají. Videl jsem to auto na vlastní oči a přál bych ti vidět co se děje když to auto startuje v 10 nad nulou. :-D Jo a jeho spotřeba při prvních 5 km jízdy je 200 ne 100 :-D . Zajímalo by mě kdybych ti postavil dvě moderní auta vedle sebe tak poslechem nepoznáš mezi nima rozdíl. To že nafta čoudí je vlivem uprav a unaveností motoru...
 
 
Datum: 23. února 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je marný tady........ ropáky prostě smrdí snad s vyjímkou novýho Volva ... to jsem viděl a ikdyž to byl nafťák tak nesmrděl, ale zbytek...... i když je to auto nový a trochu se tomu naloží, tak z laufu lítaj brikety.......ale ono na vás dojde.......až se zase zpřísní emisní normy na pevný částice. pouchaz> benzínový náklaďáky existujou a jezdí - v Rusku........Si snad budu muset pořídit pořádnou ameriku s pětilitrem V8, jen abych nasral zarputilý uctívače dechtu a Busíka. :-)
 
 
Datum: 23. února 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
socky
 
 
Datum: 23. února 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
josef605: Co to plácáš??? Do nafty lijou benzín jen cosky co nemaj na nemrznoucí aditiva. :-D Kurna cjlape prober se tvoje argumenty jsou zcestný. To že nafta horší bod tuhnutí než benzín je všeobecně známí... v našich klimatických podmínkách ti nafta zamrzne tak jednou za 10 let. Já jsem to zažil jednou v O1 a to bylo 30 pod nulou. Takže tohle jako argument neberu že nafta patří do kamen. Já že se nevyznám v naftě :-D :-D :-D. Neřikám že jsem odborník, ale něco o tom vím. Ty furt jen píšeš on, někdo. Máš vlastně ty nějaký zkušenosti s autama jako takovýma? Já osobně jsem s nafto u benzínem najel dost. Jinak otec má najeto cca 4 000 000 Km a z toho 90 procent s naftou a nikdy ho auto nikde nenechalo. How domluvil jsem ty víš prd. Jak napsal standa ses BLB
 
 
Datum: 23. února 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa:toho blba si nech,blbej si dost.a je jasný že auto se musí nechat ohřát dycky.a nevim co si kde zalech ty.a jestli seš tak chytrej jak tu ukazuješ tak mi řekni proč se nejvíc ničí motory,kdyš je tam málo benzínu nebo nafty,je jedno čeho,prostě paliva.
 
 
Datum: 23. února 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pouchaz: je vidět že o nafťákách nic nevíš,nafta špatně startuje a proč si myslíš že se do traktorů leje v zimě trochu benzínu?no??aby nezamrzla nafta,a je vidět že si nikdy neseděl v kamionu nebo si nelmluvil s někym kdo ho má,kdyby si viděl jak to žere tak by si se posral.
 
 
Datum: 23. února 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: bady      IP: uživatel2749    
lukawe 555 lopatky jsou v pořádku to máš pravdu dělá to interkolerní hadice taje za turbem.je prasklá a vurčité rychlosti zustane vyset turbo jak zastavíš tak se to dá donormální polohy a valíš dál.
 
 
Datum: 23. února 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. února 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5372    
znam cloveka,kterej se uz pres dva roky pokousi rozbit motor u sluzebniho Partenra 1.9D....tomu autu neskutecne ublizuje a furt to jede....nejde to rozbit....jedine snad vypustit olej:-D:-D aby se to zadrelo..
 
 
Datum: 23. února 2009 11:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
josef s odpustenim,ty si blb a nema cenu dal vest tuhle debatu....konkretne ne s tebou....!!!! vubec nic o tom nevis a meles jen skomoleniny co si nekde zaslech...a ze nekdo likviduje naftaky...je kreten.....kazdej vi,ze se to ma nechat chvili ohrat a specialne TDi se nesmi roztocit dokud je studeny....ale to sem jen odbocil od toho podstatnyho:-D:-D
 
 
Datum: 23. února 2009 11:21
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
josef605: nejde o to že by se posral z toho jak to žere, ale z toho že v tom nemá sílu :-D. Jinak za 20 let se mi nestalo že bych zažil naftu co by nenastartovala v zimě :-D. Pokud tankuješ kvalitní naftu tak ti nezmrzne takže není důvod třeba v -20 nastartovat.
 
 
Datum: 23. února 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nenapsal že oddělal dva nafťáky,že oddělal jednoho a s druhym jezdí doteď.a nafťáci v zimě špatně startujou kdyš ho nemáš v garáži,prostě auto na naftu rovná se traktor.a nevim proč do toho pleteš kamiony kyš se bavíme o autech,je jasný že kdyby kaion jezdil na benzín nak by se asi posral jak by mu to žralo
 
 
Datum: 23. února 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to standa: hele na starý nafty od Mercedesu mi nešahej :-D. Kde by byly naftové motory nebýt MB. Samozřejmě že 30 let stará nafta nebude mít kultivovanost nového motoru. Ale ber že ty auta mají mnohokrát míč na krku a někdy i dva. Já měl v MB diesel auto bylo z roku 1995 a když se zahřálo tak si nepoznal rozdíl mezi benzínem. :-)
 
 
Datum: 23. února 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to josef605 : No o tobě vypovídá hodně už jen to srovnáváš moderní turbo diesel a škodu 100, 1000. :-D Jestli to bylo myšleno jako vtip tak super. Prosím tě proč taxikáři jezdej s naftami? Proč jsou nákladáky na naftu? Zkus se nad tím zamyslet, pokud na to nepříjdeš tak napiš, rád ti to světlím. :-) Jestli tvůj kamarád odrovnal dva naftáky tak bud to byli auta před smrtí nebo s prominutím je chyba u kámoše. Netvrdim, že je benzín špatnej mám ho rád, jen mi vadí tahle demagogie kolem nafty. Něco si o tom přečtěte, vyzkoušejte v praxi a pak až se zapojujte do diskuze.
 
 
Datum: 23. února 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobře,vemu renaulta scénica 1.6 16V 66kW.spotřeba 5-5,5l.je to bratra auto,jezdí s tim denně těch 190-200 do práce a zpátky.jezdí takle uš dva roky a motor pořád drží,myslíš si že by to nafťák vydržel?naftak by to nevydržel,ale taky jak kterej,kámoš měl audinu 1.9TDI woddělal jí hned a tet má golfa IV taky 1.9TDI a drží,taky záleží v jakym stavu to auto má motor když ho koupíš.naftai benzín má svoje výhody i nevýhody
 
 
Datum: 23. února 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5372    
kdyz naftak nezere olej a neni uz moc vylitanej,tak taky skoro nesmrdi......me prijde ze furt predhazujes auta typu awia....stary typy motorů....to sou treba i starsi mercedesy...to sou rychlobezny traktory:-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. února 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bych teda neřek,kdyš ti škodovka nežere volej tak nesmrdí a nehulí vůbec
 
 
Datum: 23. února 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
josef stredne ojetej naftak smrdi podstatne min nez tvoje studena skodovka na sytic:-D:-D
 
 
Datum: 23. února 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
benzinovej motor vydrzi srovnatelne dlouho jako naftovej:-D:-D:-D:-D kdes to vzal...... a podivej se na zivotnost turbodieslu a turbobenzinu.....no.....furt se tu bavime o jabkach a o hruskach.......a by the way...jezdil sem 1.8 Turbo benzinem a reknu ti ze 1.9TDi jede líp.....a co se týče velkejch obsahů... teda strará Americká síla je neskutečná....:-)
 
 
Datum: 23. února 2009 10:06
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to že benzín nenajede tolik co nafta je blbost,nevim kod to tu psal že nafta patří do traktorů a ne do aut...tak měl svatou pravdu.nafta do auta?dyt kdyš to nastartuješ na parkovišti tak okolo neni vidět,smrdí t jak svině a o to má katalyzátor.prostě do auta nafta nepatří,rači budu chodit pěšky neš jezdit nakym autem na naftu.a stando,podívej se na škodovky.myslim 100,110R,1000 ty maj nalítáno kurva dost na benzín a pořád jezdí!!!
 
 
Datum: 23. února 2009 10:04
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to zdenekk: Benzínák ti nikdy nenajede tolik co nafta. Nikdy, není to ani technicky či konstrukcně možný. Jinak můžeš mi říct o jakých nerovnocených pravidlech mluvíš? Rád se poučím. Až pojedeš 200 km/h se spotřebou 7 litru s benzínem tak řekni.
 
 
Datum: 23. února 2009 8:04
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor> srovnatelný výkony rozhodně nemají....... se podívej na výkon turbodieslu a turbobenzinu se stejným zdvihovým objemem.
 
 
Datum: 22. února 2009 23:31
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
dneska už maj naftaky srovnatelny vykony jak benzin tak nevim co lidi maj proti naftě
 
 
Datum: 22. února 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kecy o menší životnosti benzíňáků jsou jen mýtus a jawaracing50 to jen potvrzuje.......pouchaz> když se udělají pravidla nerovnocenný pro benzín a dislák, tak se neni čemu divit ......nafta prostě nemá ve sporťáku co pohledávat.......Nic na světě mě nepřesvědčí abych si koupil auto na naftu, to radši budu chodit pěšky.
 
 
Datum: 22. února 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
hoši na felicii na te starši mi to děla,že prostě když zpomalim asi na 30 kmh nebo tak ,tak mi přestanou svitit světla.. čim to je?
 
 
Datum: 22. února 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to standa neni pravda ze se ti s benzinem nepovede natocit milion kilometru vim o lade myslim 12 nebo 13 proste klasickej zigul a mel asi milion a pul a pak se prerval rozvodovej retez a potkaloseto tak to zahodily jinak by jel porad kdyby se vcas vymenil byl totiz puvodni:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je možný ta váha vzduchu. Nám to dělalo, že cukala a jako by ztrácela výkon. Skočte si na diagnostiku, tam vám to za pár korun s jistotou řeknou.
 
 
Datum: 22. února 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec prosim pripojim to sem máme dom a octavii jedničkové řady octavia combi 2001/2002 1,9TDi 81kw-110k jede do 130 potom prestane jet musím uplne zastavit potom se tam neco prepne do nuzuveho režimu a zase jede nevíte co je to za vadu??ty natáčecí lopatky na turbu sou uplne ok nejsou zaseklý poradte
 
 
Datum: 22. února 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to zdenekk: no nevim kde jsi na to přišel. Prodej nových a použitých aut ovládají naftová auta. Okruhové závody kam byli připuštěny naftové auta vyhrávají ty. Takže nějak to "tvé" heslo postrádá smysl...
 
 
Datum: 22. února 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
Hele at si rika kdo chce co chce,ale nafta je nemrtelná a jezdi zadarmo......a kdyz si vemes starej naftovej motor,tak ten je schopnej natocit milion kilometru a furt pojede....to se ti s benzinem nikdy nepovede... je to trosku liny no...... pro pouchaze....par znemejch melo Focuse,kazdej na nej nadava a kazdymu dojel.....a z toho dva byli tankovany jen na Shellce...rok vyrovy nevim,ale byli relativne mlady....no je to krám...ale zase dokud jede,tak jede ukrutne:-D:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nafta patří do kamen nebo do traktoru, né do auta! Kdo to má čuchat ten puch. Ble.....
 
 
Datum: 22. února 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to frikulin : Ono PD motory jsou totiž už zastaralé, spotřeba už není to co byla u klasického TDI a hlavně spolehlivost, ale ten ZVUK. To je jak nestartovanej traktor. VW konečně pochopil, že ty jejich motory 2.0 TDI -PD jsou špatný. Současný 2.0 TDI -CR to už je motor, tichej, moderní spotřeba na urovni. Ale 66 kw A 81 Kw to jsou pro mě legendy dieslu :-) i když můj ex mercedes byl lepší :-D. Jinak jak napsal frikulín ono dneska je jedno jestlo to je 66 nebo 81 ceny jsou stejný a 81 u O1 má vzadu kotouče.
 
 
Datum: 22. února 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to standa: TDCI od Forda ( 3 roky s tim jezdim), jejich vada byla, že byli hodně náchylný na kvalitu český nafty. Ona všeobecně česká nafta je hodne špatná a má malou "mazivost". To mělo za následek zadírání čerpadel a následné "ucpávání" trysek. To bylo vyřešeno v 7/2003 od té doby jsou již motory "relativně" spolehlivé a tímto neduhem již "netrpí". Myslim, si že takovej motor 2,2 TDCI je neuvěřitelnej. A TDCI = HDI
 
 
Datum: 22. února 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
66kw automat řikám že mám teď....:-) Předtim sem měl manuál to PD a předtim 66KW...:-) Tak různě se povedlo vystřífat dost tdi v průběhu pár let...:-)
 
 
Datum: 22. února 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by měli bejt PD k smíchu..:-) Dneska se k tomu zase škodovka vrací....:-) I když je pravda že ten golf 74Kw mě sral nejel a žral...! Mám těmahle motorama taky najeto dost...(prakticky od 18 sedim jen v TDI) a 81 je někde jinde....! To je prostě můj názor...! A když motor tak proč ne 81Kw..? Cenově se už nelišej jde to slušně načipovat a docela ty motory držej....! 66Kw to už dneska bzrdíš provoz (i když to teď v automatu mám....ale automat je trochu něco jinýho....to upaluje docela slušně....i když mě to sere...:-D )
 
 
Datum: 22. února 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
a hlavne pri 140km/h na dalnici mas okamzitou spotrebu 3.5-4litry.....s benzinakem v 1.6 i 16V pojedes stejne s okamzitou spotrebou 12-15litrů..... ale me se u tech 81kW hlavne libi jak jede odspoda....to je proste supr....
 
 
Datum: 22. února 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A propo ty srovnáváš 66 v automatu a 81 manuál ?
 
 
Datum: 22. února 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim no mám na obou motorech najeto cca 30tkm a žádnej zásadní rozdíl tam není. Ono to není vše jen v motoru ale i tím kdo sedí za volantem :-). Co se týká motorů, které mají "příponu" PD, tak ty jsou jen k smíchu :-D. Pamatuju si váhu vzduchu ještě za 12tkč :-D.
 
 
Datum: 22. února 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co to kecáš...? :-D:-D:-D Že nepoznáš rozdíl mezi 66 a 81Kw..??? :-D:-D:-D Řídil sem 4 golfy.... 74 Kw PD 66kw v automatu 81 kw a načipovanýho 81 Kw na 100Kw....! Mezi 66 a 81 je brutální rozdíl...! A to že 81 víc žere neni pravdaj e to jen a jen o tom jak s tim jezdíš...! S tim 100 Kw se dá jet za 7,5 ale taky za 4,5 a to samý je to u 81.....rozhoduje noha. Váha vzduchu...? Serou se to je pravda ale dneska už jich sou plný vrakáče a nová když teda příjde tvrdý na tvrdý stojí kolem 5....! Ale OK nejsem úplně odborník.... Ale říct že mezi 66 kw a 81 kw neni rozdíl....tos měl tu 81Kw asi se špatnou vahou....:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
audi ma drahy dily,nemam audi rad.....a u oktavek je vseobecne znamo,ze silnejsi motory lip jedou a statisticky vic drzej....jinak i ta 66kw je dobra...no jak rikal Pouchaz......a spotreba okolo 5 litru je uzasna,na to jak to jede......at je to golf nebo oktavka....Monty nevim na co si narazel:-D:-D Naftaky podstatne min zerou nez benzin,takze i s o korunu drazsi naftou jezdis furt o dost levneji ....no a bejva takovy pravidlo ze u tehle TDi od wolksvagnu se ve 150 000km dela turbo....no...ale tak zase se o tom vi a muzes s tim pocitat pri koupi ojeteho vozu..... hlavne nekupovat motory dCi a TDCi pokud chces vic jezdit nez platit servis....to je hlavne renault a ford.....
 
 
Datum: 22. února 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, dost se zajímám o auta. Jestli chces motor od VW- group tak je jedno jestli to bude ta 66, nebo 81. Liší se pouze turbem, u 81 kw má turbo variabilní nastavování lopatek. V praxi nepoznáš rozdíl mezi 66 a 81kw. Liší se to lepší, zrychlením cca o 1s a maximální rychlostí max o 10 km za hodinu. Řekněme si, že tu maximálku mockrát asi nevyužiješ. Co se týče spolehlivosti tak tak je na stejný úrovni, takže v tom problém nehledej. Co se týká spotřeby tak ta je u 81 kw cca o 0,2 litru větší. Jestli budes kupovat tento motor od audi tak nebudeš řešit problém jako vadná váha vzduchu. Jestli to bude škoda nebo vw tak se na tento problém připrav. Mášli nějak dotaz tak se zeptej mám zkušenost s oběma těmito motory.
 
 
Datum: 22. února 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože srýček asi vlastní ropnou rafinerii... nic proti
 
 
Datum: 22. února 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: janda      IP: uživatel5238    
Ahoj, dávám nové ložiska do motoru a jedno nové ložisko mi uvízlo na klikovce a není tam na doraz, jak by mělo být je tam tak 4 mm místa mezi ložiskem a tou klikovkou. \r\nNevím si rady jak mám to ložisko vybrat z té hřídelky klikovky. Prosím pomozte, jak bych to ložisko mohl vytáhnout, dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Vem kus prkínka přilož to na ložisko spíš aby aby si se dotýkal u kliky a rovnoměrně do něj klepej.
 
 
Datum: 23. února 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
Bac do toho vhodne a vhodnym kladivem,ono se to podá.....
 
 
Datum: 22. února 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: ondr@      IP: uživatel1553    
zdar, nevite nekdo, jak je vysoky pitbike? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
zakazal bych to prodavat.....je to čínská pomsta:-D
 
 
Datum: 23. února 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak. jak kterej, ale některý maj i 90cm, ale to už jsou 250ccm
 
 
Datum: 22. února 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaká kubatura? ale v průměru je to tak 75cm jestli se nepletu
 
 
Datum: 22. února 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: ondr@      IP: uživatel1553    
ale kolik zhruba meri v cm ??
 
 
Datum: 22. února 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: ondr@      IP: uživatel1553    
ale kolik zhruba meri v cm ??
 
 
Datum: 22. února 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
asi tak :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikovi nesaha ani po kotniky:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ma tu nekdo na pionyrovi ten karbec z motorovky? Jak to jede? Jaky prumer difuzoru mate? Vyfotil by mi to nekdo a dal treba uloz.to nebo ulozisko.sk to je fuk....chtel bych hlavne videt kolinko a pripojeni plyn. lanka. diky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: abard      IP: uživatel5375    
svita niaky kontakt na teba?
 
 
Datum: 23. února 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no nechce se mi sem davat ale budiz 304-265-119
 
 
Datum: 22. února 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj ja mam karburator WALBRO nemas ICQ ze by jsme pokecali?
 
 
Datum: 22. února 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/260592-pionyr-cros.html taková malá inspirace pro úpravu do crossu... hlavně ten vejfuk musíte posadit co nejníž, jinak to v terénu nepojede!! A když budete chtít, tak za stovku koupí sprej a přestříká vám to! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5372    
Ja teda ze zaliby delam chujivinu,ze temhle lidem pisu na mail,ze to za 300,-vemu kdyz mi to priveze az domu........:-)
 
 
Datum: 23. února 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je teda kousek
 
 
Datum: 22. února 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
samozřejmě že si dělám prdel:-)
 
 
Datum: 22. února 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt ostá závodní mašina:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Stanone....si děláš prdel...žejo??:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ne a ja vzdy myslel ze je to obycejni bastleni nebo mrseni a ono se tomu da rikat i cros...to me boli oci jak to vidim...
 
 
Datum: 22. února 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
nojo zistil že má fotr flexu tak začal kouzlit a řiká tomu kros
 
 
Datum: 22. února 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dycky když vidim takovejhle inzerát zvedne se mi žaludek....:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hustej crossss teda :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel4930    
Čaw...Hoši 2 problémy na Čz 175/477...Jeden se týká spojky: mám nový lamely a pružiny...Nejde seřídit spojka, ať s tim kroutim jak stim kroutim zmáčknu spojku zařadim kvalt a kolo se točí i se zmáčklou spojkou (čim by to mohlo bejt)? A druhý problém: zapnu benzin a když chci nacucat benál do karbce (prěplavit) tak ještě než se prěplaví začne mi týct benzin do filtru takovejma 2 dirkama jak tam sou na konci karburátoru, ale když nastartuju tak se zdá že už neteče (no nejspíš určitě neteče) čim by mohlo bejt tohle? Už jsem kuli tomu zkurvil 1 filtr. Já ho mám nasazenej přímo na karbec a nateče to do něj takže je mokrej nanese se na něj prach a je k vyhození páč to na něj pak nejede. Tak PLS. poraďte... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: roky      E-mail:      IP: uživatel6201    
myslim ze mas otocenej plovak v karbecu a proto ti to preplavuje
 
 
Datum: 25. května 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
U spojky povol lanko u vypínače a otáčením seřizovacího šroubu ,přiblížíš kladku k prohlubni vačky.Potom lanko mírně napni a dotáhni zajišťovacím šroubem.Nyní seřizovacím šroubem jemně doladíš vůli mezi kladkou a prohlubní vačky,měla by se volně otáčet.
 
 
Datum: 22. února 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
Nevim co vam kam tece,ale ja kdyz peraka našpricuju tak to chcije vsude:-D:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mám 125/355 taky mi to teče do filtru,nevim čim to je
 
 
Datum: 22. února 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to dával kolmo,podle vodováhy.. A nevim proč to teče do filtru. je to divný :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel4930    
ne ne špatně jsem to nedal...ale jak to poznám jesi ho mám kolmo? jasný ale to by asi týct neměl. A proč teče?
 
 
Datum: 22. února 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1) mě to dělala spojka taky. Pak mi kamarád poraradil,že musim mít ten automat apsolutně kolmý! když neni rovně,tak bud spojka klouže,nebo málo zabírá.. Ale muže to býrt spousty jiných duvodu,třeba když si daval nový lamely,a pružiny,tak si je dal špatně. 2) mě taky ještě před nastartování teče benzín do filtru.:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: vojta.123456      E-mail:      IP: uživatel4803    
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: domte      E-mail:      IP: uživatel779    
moli je tam motor z 250ky to je na to hustý :-D :-D :-D
 
 
Datum: 23. února 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Nechápu co je na tom hustýho..!! :-D
 
 
Datum: 23. února 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to napojení kolen na výfuk nic moc a chlazení teda taky nemá moc vyřešené, ale jinak hustý
 
 
Datum: 22. února 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
píšou o tomhle na veteranfóru, je tam celej příspěvek v motocyklech jawa 50
 
 
Datum: 22. února 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děco takovýho už sem viděl nějaký bořík o tom měl web... celkem sranda no:-)
 
 
Datum: 22. února 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: David . K.      IP: uživatel2215    
tak to je mazec!
 
 
Datum: 22. února 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Se mu to asi blbe chladi ne? Ten ma vykon schovanej pod kapotou :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to hustý :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
no vypada to fakt huste az na to ze chlazeni vzduchem mu asi moc nerika ked to ma krasne zakryte tu plecharinu, a dat na taky motor jestli sa nemylim vyfuk na pincka to je mazec :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
zdar lidi , kdyz se jedu ted v zime projet na pínovi tak na 500m tak se hrozně moc přehřívá . dík za rady , jo a eště ide ztěška tlačit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě něco podobnýho dělal velký předstih.
 
 
Datum: 22. února 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Neni to tak ze se snazist jet a tech 500m ujedes na jednicku ?
 
 
Datum: 22. února 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
sem ho chtel navnadit:-D...ale tady u nas jeden lil fritovaci olej do benalu ze mu to bude levne mazat:-D...dojezdil...
 
 
Datum: 22. února 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
Steve neprivadej to az do extremu:-D:-D to sem znal borce a ty meli urazenej kus motoru a proste nemazali......obcas to nekde na poli prolili vyjetym olejem z auta co sem jim dal a jezdili furt,ale vzdycky tak po kilometru se to prestalo tocit:-D a kdyz to vychladlo tak jeli dal:-D:-D ale jako nakonec se to samozrejmne uplne zakouslo:-D:-D a jeden borec jezdil bez oleje v benzinu,teklo mu gufero do kliky a furt jen dolejval olej do motoru:-D:-D a neresil:-D:-D proste obcas borci:-D:-D jako taky to nakonec zadrel:-D:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co chuda smes, neni po vybrusu nebo vymeneny krouzky a pist ve valci? je to moznost ze se ti to dre ve valci...nebo pouzivas M2T:-)
 
 
Datum: 22. února 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
par veci mi napada....spatne vymezeny zadni kolo a kdyz ho utahnes tak drhne,nebo mas spatnej retez,nebo muzes mit pridrenou prevodovku a nebo se ti jen nevraci zadni brzda:-D:-D proste nekde neco drhne a proto se ti tak hreje......mas vubec olej v prevodovce???
 
 
Datum: 22. února 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ZDAR ,potrebuju od vas neco!!! potrebuju vyfotit od nekoho pohotovostni (policejni) stojanek!!! jak je prichycenej k ramu (privarenej) Dik. A poslete me to na meil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: leito      IP: uživatel1828    
jawa 350
 
 
Datum: 22. února 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel4946    
na jaky moto?
 
 
Datum: 22. února 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: Kája      IP: uživatel2800    
http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr-d32-90/ pude tenhle filtr na mustanga? a jaký to bude mít výhody? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,co myslíte jelo by to dobře kdybych dal hikone na motor s cca 12000ot/min. a s válcem s parametramam na 10k? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: krejča_VIX-TEA,      IP: uživatel4734    
10k:-D bych chtěl vidět ty hodně velkejj tunere:-)..:-D umíš toho dost...
 
 
Datum: 30. května 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: krejča_VIX-TEA,      IP: uživatel4734    
10k:-D bych chtěl vidět ty hodně velkejj tunere:-)..:-D umíš toho dost...
 
 
Datum: 30. května 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele crosse nechci se do tebe navazet ale zda se mi ze ty tvoje velky skusenosti nejsou vydet na tvejch upravach co si psal nize .Ale nic proti tobe.Ten vejfuk tam urcute seriovej nedavej radsi si neco predsti o vejfuku na dvotakt a pak ho skus upravit.Pevny nervy pri upravovani zdar.
 
 
Datum: 22. února 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ach jo všichni ste tu na palici!(teda věčina):-):-)
 
 
Datum: 22. února 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5369    
Docela se tady bavím.Kolik ti je let crossi?Podle toho co tady píšeš jsi tak akorát tunér přez PC,a pěkně nám tady čůráš na kamaše.
 
 
Datum: 22. února 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
Jako nemusite na nej bejt tak hustý.....tak koupil valec,o kterym jawaracing tvrdi ze ma potencial na 8-10 koni,dodelal sounalezitosti a ted resi vejfuk....kdo z vas umi vejfuk? malokdo...dokud sem si neprecetl Belluv vejfuk co prelozil frikulin tak sem taky jen tak tápal..... a pro cross: Hele mas asi dobrej valec i kartery,ale to ze mas podkovu mi napovida,ze nemas stočenou kliku a to potom nevim jestli z toho dostanes 10 koni......ja se taky ptal kam az muzu vyhnat motor se seriovou klikou a bylo mi mnohonasobne receno,ze to se seriovou kliku nema cenu resit...... tak asi tak....
 
 
Datum: 22. února 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
u každýho příspěvku máš napsaný s parametrama na 10k :-D to je jako náká tvoje hymna nebo tak něco ? kdybys napsal upravenej válec s klapkou atd... tak nám řekneš alespon něco ale když napíšeš to tvý s parametrama na 10k tak každej ví kuloví jak ten válec vypadá... btw: co takhle turbo to neplánuješ ?
 
 
Datum: 22. února 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
jo tak potom sry, to uz neska asi kazdy toci 12000 ....,
 
 
Datum: 22. února 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim si svoje....:-) Tohle totiž nemá cenu....:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro Enigma nic proti tobě ale já sem se stejskyho na nic takovýho neptal,takže se rači přesvěč jestli je to pravda než to sem napíšeš!:-):-):-):-)
 
 
Datum: 22. února 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
skusenost s tuningem dost velka... :-D hlavne ze sa stejskyho pta ci dat na valec kery ma tocit 12000 karbec s difuzorem 28 :-D ale proti gustu.....
 
 
Datum: 22. února 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě podkovu si dělam sám!
 
 
Datum: 22. února 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to dělam?Asi takle:-)koupil sem si kartry upravený na klapku,klaku a válec už upravený,jenom sem podle výkresu vybrousil třetí přepouštěcí kanál v kartrech!Dodělal válec podle vložkya všechno zbrousil aby to pasovalo!
 
 
Datum: 22. února 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
Tak napiš jak to děláš?? Rád bych si taky udělal nějaký tuning :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tůtom ted dělam,ale budu to mýt už brzy snad hotový!Ale do FAQ bych moch dát jedině nákej výkres a to nevim jak ho k tomu mam přiložit!:-)
 
 
Datum: 22. února 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak napiš nějakej ten tvůj tuning a dej to do FAQ. Děláš na tom nebo to už máš?
 
 
Datum: 22. února 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo tak klidně:-Podkova,klapka,upravenej válec(pomocný vejfuk okýnka,třetí přepouštěcí kanál,upravený přefuky a vejfukovej kanál),vějířová hlava,jinej karbec 19mm,plánuju uděat vejfuk,a bateriový zapalko.To sou ůpravy motoru co dělam!
 
 
Datum: 22. února 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
Tak napiš jaký děláš tuning motoru?? A popiš ho :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ježiši já myslim tuning motoru ne vzhledu a o tom kolik výkonu je na vejfuku vim taky,ale je to jediný o čem nevim skoro nic!
 
 
Datum: 22. února 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-D Tak pokud planujes takovou brutalitu tak bych nevahal a vyfuk bych si udelal sam popripade nechal nekde udelat ... rekni nam teda co vis o tuningu ? :-D kam se davaj Ledky pod motor ? :-D Vejfuk je jedna z nejdulezitejsich casti u 2T motoru ... na tom take zalezi 30-35% vykonu (nekdo rika ze i vic ale to nvm)
 
 
Datum: 22. února 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nákou tu tabulku pořád schánim no!
 
 
Datum: 22. února 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel5367    
tvoe, už tenhle výraz mě bije do očí "s válcem s parametrama na 10k" , ale jo určitě jawa50racing toho umí dost, to nepopírám (jestli je to teda od něj). Zkus vzít nějákej program nasázej do toho jak dlouho máš otevřenej vejfuk kanál. Podle toho převař hikona, nebo udělej totálně novej. Podle toho jak to pojede a co od toho budeš chtít můžeš měnit jeho rozměry dál dle návodu, kterej byl na jawa50tuning.wz.cz nebo tak nějak, jestli tu tabulku nemáš uloženou, tak pešek, já to nemůžu v počítači najít. Ale třeba to tady nějákej dobrák má. Programy jsou třeba na jawa-50.cz
 
 
Datum: 22. února 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frikuline řeknu ti to asi takle já o tuningu vim docela i hodně,ale zdaleka ne jako ty,jediný o čem nevim vůbec nic je vejfuk!A s tim profilem sem to asi přehnal no,ale něco váíc o tuningu vim!
 
 
Datum: 22. února 2009 13:17
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jasný já sem psal s parametrama tak nevim co řikáš a navíc zten válec neni mojí výrby takže laskavě nic neřikej!:-):-):-):-)
 
 
Datum: 22. února 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BTW :-D V profilu máš napsáno HODNĚ VELKÁ ZKUŠENOST S TUNINGEM. Takže si určitě umíš na tuhle otázku odpovědět sám ale jen nás zkoušíš....:-) Určitě víš jakej vejfuk potřebuje takovj motor. Ale přeci jen Hikone se mele pořád dokola tak nás chceš svízt z cesty co...? :-D:-D:-D Hoši....napsat si do profilu hodně velká zkušenost s tuningem...:-D Si tam napíšu asi že Rossi je proti mě máslo...:-) (to je totiž stejnej kec...:-D )
 
 
Datum: 22. února 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne-e a docela rád bych viděl těch tvejch 10 koní konečně....:-) Ale pokud na to chceš dát Hikona stejně to 10 mít nebude....:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: vosel      IP: uživatel5365    
Zdarec draci.U 555 se mi urval na spojkovym koši kolíček co drží tu pokličku na lamele.Šlo by to nějakým způsobem navařit nebo něco? díky: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: vosel      IP: uživatel5365    
Tak teda díky, to zavařim a bude!!
 
 
Datum: 23. února 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: vosel      IP: uživatel5365    
Tak teda díky, to zavařim a bude!!
 
 
Datum: 23. února 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud to teda budeš vařit, tak taky dávej pozor, aby tě ten svár nedřel o kartry (pěkně ho zabruš), když jsem poprvé sundaval spojkovej koš, tak jsem zjistil, ža mam všechny ty kolíky zavařené, ale to asi kvůli tomu, aby držely pevně, nevim no
 
 
Datum: 22. února 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysoustruz si vsechny 3 kolicky nove a pod lisem je pomoci hrotu zalisuj napr:takle sjem to delal u4Q prevodovky kdyz jsme predelaval tem "mnohohran"
 
 
Datum: 22. února 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
pokud by jsi to vařil tak dej bacha ať ji zavaříš stejně vysoko jak ty ostatní. kdyby jsi ji přivařil níž tak by Ti v tom bodě svírala víc a sjížela by se Ti lamela nepravidelně.
 
 
Datum: 22. února 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
nebo znova nanejtovat
 
 
Datum: 22. února 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
zavař to
 
 
Datum: 22. února 2009 11:46
 
 
 
 
Jméno: Flipmen      IP: uživatel1553    
Ste všichni jak malé děcka jednou sesa řekl že inzerce je http://www.sesa-moto.cz a ne na fichtl krámku. Kdy už to konečně pochopíte a nebudete tady psat vzkazy jako je seso promin ale je to dulezity nemaz to : draci nechce nekdo motor na 175 ?? .... to si strcte na inzeraty na aukro a tak tech inzerci je spousta tak to necpěte sem!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
taky sem to trochu nepochopil....ale tak lidi sou ruzny....pokud tu chces neco sehnat,tak nechapu proc to zakazovat.....ale jako vyslovene prodej.....to NE!
 
 
Datum: 22. února 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Flipmene...co je tobě do toho?...di se radši zakopat a neozývej se..! !!
 
 
Datum: 22. února 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
jaaj.. lama
 
 
Datum: 22. února 2009 8:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel5364    
Zdar, pořád mi praskají žárovky na Babetě. Dám nové, dopředu 6V/15W, dozadu 6V/5W, nastartuju, přidám plyn a obě prasknou. Dal jsem dopředu i 12V/15W a praskla taky. Nevíte někdo co s tím ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
 
 
Datum: 22. února 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
kup si 6 voltovej usmernovac.. jen to pichnes na drat a zarovky ti nebudou praskat.. vyzkouseno.
 
 
Datum: 22. února 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel5364    
Díky za rady, zkusím oba způsoby. Bál jsem se tam dát větší zátěž, aby se něco neutavilo. J.
 
 
Datum: 22. února 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vim cim to je :-) chyby ti zarovka v tachometru! kdyzji tam das tak nebudou praskat nebo ucite min ja to vyresil tim spusobem ze jsme vytah ten drat co je k zarovce do tacho.. a priletoval na to surfitku jako napr? v zadnim svetle u fichtla nejakou 12V/5W myslim druhej konec jsme ukostril a uz asi 2 roky jezdim a nepraskaj pred tim me praskaly 3x tejdene
 
 
Datum: 22. února 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To bude tím žě jejich nominální výkon je vždy stejný... což takhle zkusit variantu dozadu 10W, doředu 15W, nebo dopředu 25W a dozadu 5W... jedno o jakém napětí? A vovovovotom to je :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: barva ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotaz na sesu-ta sada misek rámu na kejwu je česká nebo turecka replika? Ten turek moc nesedí je prý o něco vyšší. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 9:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pac na kejvace rozdil jednoho ci dvou milimetru neohrozi,,ale u peraka to tam nedas
 
 
Datum: 22. února 2009 9:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne u kejvy to je gut le u peraka je to spatny,,je to turek,,ceska se pripravuje,,ale ta bude o neco drasii,,jinak je to ok
 
 
Datum: 22. února 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel1640    
čau, proč mi dneska pšikal pařez? studenej jsem ho asi po třech dnech nastartoval a chvily pšikal pak se ohřál a jel normalně... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 0:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5363    
normalne mel zasranej karbec a studenou svicku...to se srovna nez se ohreje...taky mi to dela....neres to
 
 
Datum: 22. února 2009 0:26
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
pokud jakoby střílí do výfuku, tak chytrá knížka praví že je to: a) pozdním zážehem zapalování b)znečištěná svíčka c)příliš teplá svíčka d)moc bohatá směs e)nesprávná výška hladiny v plovákovce (vyčteno z knížky Jawa 50 pionýr od Jiřího Wohlmutha, sekce tabulka poruch, takže příště se nejdříve podívej do návodu do tabulky a když to i přes opravy bude dělat neplechu tak se teprv zeptej, rád poradím, ale když není vidět snaha u tazatele...)
 
 
Datum: 21. února 2009 23:59
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel1640    
Jo tak tydle keci znam ještě když sem byl na zakladce:-D ale ted fakt proč ten dastyn pšikal?
 
 
Datum: 21. února 2009 23:27
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
nastyd, vypotil se, a teď nesmí týden cvičit:-)
 
 
Datum: 21. února 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: FOH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 0:17
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ma upravenu zadnu brzdu ked na nu slapne tak mu zacne svitit zadne svetlo
 
 
Datum: 22. února 2009 0:17
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ma upravenu zadnu brzdu ked na nu slapne tak mu zacne svitit zadne svetlo
 
 
Datum: 22. února 2009 0:16
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jako ta zbirka idiotu je hustá,,hlavně na konci :-D
 
 
Datum: 21. února 2009 23:08
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nema predni kolo, zadni kyvku z 20, a tlumice vzhuru nohama, no a co jako? :-D, tady je neco vtipnejsiho : http://www.stream.cz/video/5/90714-sbirka-idiotu
 
 
Datum: 21. února 2009 23:04
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak jsem byl zase pomalejší no...
 
 
Datum: 21. února 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
řekl bych že vidle jsou z 20/21 a chybí mu světlo a kolo:-) a zadní tlumiče vypadají jako pumpička:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom má nějak divně ty zadní tlumiče :-D
 
 
Datum: 21. února 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja na něm nic divného nevidim :-(
 
 
Datum: 21. února 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: FOH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol , nekdo jiny ?
 
 
Datum: 21. února 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
solidní tuning
 
 
Datum: 21. února 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: MarekZ      IP: uživatel1337    
Zdarec,mám rozebraný zadní tlumiče a nevim jestli tam mám lejt ňákej volej.Jestli to je lepší nebo ne.A když jo tak jakej jr nejlepší.Díky moc za odpovědi....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel5167    
joo nákej volej :-)\r\nPokud má tlumič tlumit, tedy plnit funkci kvůli které na motorce je, tak je olejová náplň nezbytná. Lze použít olej tlumičový nebo motorový, nebo kombinace. Záleží jen na jeho viskozitě (tedy tekutosti). Kolik toho oleje tammá být je většinou k nalezení v příručce nebo servisním manuálu.
 
 
Datum: 22. února 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čau chtěl bych zkusit udělat na pionyra k sáni k te krabičce co vede od karbeco tak do te krabičky dat motorek http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?sec=product&id=2168 a vrtulku a zapnout to do zapalka a sloužilo by to jako turbo jestli by to trochu fungovalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
No primo to bych netvrdil......ta Vespa je zuřivá no...nekde na mailu mam od frikulina fotku motoru ze skutra s turbem...mozna ji najdu a nekam pichnu at nekteri vedi woco gou......
 
 
Datum: 22. února 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak on uz rezonancni vyfuk vlastne pracuje na preplnovani valce...
 
 
Datum: 22. února 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.youtube.com/watch?v=O_P1l7kVeNc
 
 
Datum: 22. února 2009 11:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5363    
k tomu videu:-D : ten malej renault by opravdu ten karavan nevytáh:-D Bohuzel to vim:-D muj deda ma kemp s pujcovnou karavnu a neco podobynho sem skousel tahat na podzim s naftovou 1.4 a fakt je to katastrofa:-D:-D ty karavany maj 2 tuny:-D ani žigulem to neslo a to je ruskej stroj:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 0:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5363    
podivejte se na youtube co je to turbo na 2T.....s rezonancnim vejfukem neni moc tezky to realizovat.....tohle je takove smesnej pokus o turbo:-D:-Dale ja taky u Ciao skousel naprat vejfuk do sani,jestli nezrychli proudeni smesi:-D:-D A prej NE
 
 
Datum: 22. února 2009 0:32
 
 
 
 
Jméno: Jester ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve a Pedro naprosto s vámi souhlasim... ;-)
 
 
Datum: 21. února 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D paradni diskuze ... já bejt tebou tak seru na takovyhle vymysli protože pochybuju že udělaš "větraček" kterej bude plnit rychleksc než nasava fik i vnějakejch střednich otačkach :-D , rači bych snížil hlavu za par korun daš někomu na frezu a hned bude komprese větší ...
 
 
Datum: 21. února 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
rafinku ty si docela harcore máš bod :-)
 
 
Datum: 21. února 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zabava v plnem proudu tak prihodim olej do kotle...tak i gdybys mel jak to napajet tak bych rekl ze rychlost nasavani je mnohem vyssi nez dokaze ten vetrak takze by vlastne nemel vyznam, navic by zmenil pomer vzduch/benal v bohaisti, to rovnou muzes udelat radoby upravu "prime sani"...vyznam by to melo gdyby bylo o dost rychlejsi nez ryhclost v sacim potrubi, dat to nekam do kolena aby rovnou nasaval smes a tim by si "preplnoval" motor...navic odendas airbox, nasaje ti to bordel a prodas vetracek abys mel na vybrus...podle me je to proste blbost...
 
 
Datum: 21. února 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
narážíte na to, že existují i turba poháněná splodinami a turba která tlakují směs a ne jen splodiny?
 
 
Datum: 21. února 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
docela se bavim,stanone vis co to je turbo?:-)
 
 
Datum: 21. února 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Néééééé už dooooost...... :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam radši kompresor se scoopem a nitro.at ti nevystřelí simerinky na klice až tam pustíš pár atm.trocha teorie o spalovacích motorech by neuškodila.
 
 
Datum: 21. února 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
zkráceně je to prostě turbo...
 
 
Datum: 21. února 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasny stanone,od vzduchu,rika se tomu turbodmychadlo
 
 
Datum: 21. února 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda presne jak psal stanon,ani jsem si nevsim tech slov,takze nic nedelej,je to blbost:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Tak jestli myslíš do krabičky se vzduchovým filtrem (airbox), tak tam by to tak nějak ztrácelo význam, než to dojede do válce tak to jede stejně rychle jako bez větráčku. turba u aut jsou ve výfuku a jsou většinou poháněna čerpadlem od vody (jedna hřídelka je pro vodu a na druhé straně je hřídelka pro větráček pro turbo, no větráček, ona je to prostě turbína, proto taky turbo)
 
 
Datum: 21. února 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim,ze je zbytecny takhle ,,upravovat" fichtla:-Dnavic musis dat ne stejnosmernej proud,ale stridavej:-Da kdyz uz budes chtet to udelat,tak dej na 8V a ne 7,2V:-Dkdyz tak max.7,8V:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
do vejfuku by to nešlo že je tam moc velký teplo
 
 
Datum: 21. února 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
ja myslim do te krabičky ta ma tak 8 cm na 8cm kruh by se viřízl ze dřeva aby to moc neuchazelo
 
 
Datum: 21. února 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
*to *první, a ještě bych chtěl dodat že to usměrnění proudu je ten nejmenší problém ze všech který nastanou
 
 
Datum: 21. února 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak ten motůrek je na stejnosměrný proud, ro by byl rvní problém usměrnit proud u fichtla, druhý je že kolínko je moc úzký na takovýhle pokusy, nehledě na to, že co jsem zatím viděl tak turbo bylo vždycky ve výfuku aby se lépe odvedly splodiny, a turbo musí spínat při určitých otáčkách, to nemůže bežet furt!
 
 
Datum: 21. února 2009 20:32
 
<  1871  1872  1873  1874  1875  1876  1877  1878  1879  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.11.2025 0:40:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu