Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 čau pro frikulin prodáváš ještě ty paprskovitý hlavy? Jestli jo tak za kolik? dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 10:30
Datum: 29. ledna 2009 10:30
Datum: 28. ledna 2009 22:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
Datum: 28. ledna 2009 22:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdar lidi , chtěl bych se zeptat , kolik by mněla hodnotu čz 175 477/01 vývozní se světlem aprilia , nebo by mne zajimalo kolik jich bylo varobenych , za odpovedi dekuju
PS: nechci ji prodavat , ale chci vedet na kolik si ji mam vazit
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 16:49
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 i když nevím jakou má cenu tak si jií važ...
Datum: 29. ledna 2009 16:49
Jméno: libdas
IP: uživatel5104
 potreboval bych poradit,jakou sirku maji mit korky u spojkove lamely,diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 20:08
Jméno: libdas
IP: uživatel3382
 jeste jsem zapomel..je to na jawu 555 diky za odpovedi
Datum: 28. ledna 2009 20:08
 Cau, pls babetta se mi porad dusi. Kouhoutek, nadrz , kompletne vsechno ciste i kartbec, ale jak pridam furt se dusi... Nemuže to být malo hladinou benzínu v plovakovce komore pls poradte DÍKY moc za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 11:54
Jméno: ladic
IP: uživatel2439
 Kdyz hikona vyladis myslim koncovku tak ti prida. a s tim filtrem dej tam radsi nejakej molitanovej např z Pit Bike je to znát.
Datum: 17. února 2009 11:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 co treba seeridit soubek bohatosti smesi?
Datum: 29. ledna 2009 19:01
 podla mna to je bud sitos palivovej zmesi alebo už poratá sviečka popripada ajked otom pochibujem može to biť aj simering pri kluke motor stráca kompresiu
Datum: 28. ledna 2009 21:01
 Čauu..hele ajko babettu neznam, ale co třeba vzduchovej filtr..? mě to dělalo u pio, všechno čistý, sundal sem vzducháč a šlo to...
Datum: 28. ledna 2009 20:10
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 cus chlapci prosimvas muzete mi poradit jak NEJJEDNODUSEJI upravit fika tak aby alespon trochu jel uvitam jakou koliv radu diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 8:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To robb - to je otázka vnímání světa, pro tebe jsou to machři co si honěj triko, pro někoho mazáci tak omlácený praxí že ví o čem je řeč a pro někoho jsi zase ty jouda bez zkušeností s uraženou ješitností a nenaplněnými sny, no spíše utopiemi...
Datum: 30. ledna 2009 8:01
Jméno: standa
IP: uživatel5110
 bohuzel zvykej si....je to tu skoro kazdej den a lidi sou z toho uz otraveny....proto se taky napsalo to FAQ....ktery je teda porad jen jako stare zapomenute tema 10 stranek dozadu,ale je to tu a bude to na kliknuti..... Mas konkretne napsat co chces a co uz mas za upravy a lidi se k tobe budou chovat jinak.....pokud to chces do sily tak dej mensi rozetku do predu a nebo vetsi rozetu dozadu,nech si udelat vejirovou hlavu a nebo snizit tu seriovou a udelej si vejfuk.....jinak navodu je mraky po netu....
Datum: 29. ledna 2009 23:53
 jak řikaj všichni seštelovat, mužeš koupit do zadu větší rozetu=větší síla, nebo do předu dát menší kolečko=větší síla
obojí na sekundárnim řetězu, jinak se podivej na nějaký stránky  je toho dost....
Datum: 29. ledna 2009 22:48
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 ja nepotrebuju jet 80.ja potrebuju aby to tahlo!stavim fika na fichtl cup a vas sem jen prosil o najaky rady ale vsichni tady jen delate machry nevim o co vam jde konkretne (frikulin,steve,hiry!!)
Datum: 29. ledna 2009 18:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5110
 tak jako fichtl sam o sobe jede dost kdyz ho seridis a poradne udelas....i bez uprav....
Datum: 29. ledna 2009 17:13
 jo origo věci ale aby byly vpořádku (ale uplně vcajku a pojedeš kliďo i 80 když budeš mít origo motor v pořádku...
Datum: 29. ledna 2009 8:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 1.vec=MOTOR kterej má 3.5HP.....2.vec= kola ktery se tocej rovne ....3.vec =rovná a nevytahaná rozeta a namazane vsechny pohyblive casti...
Datum: 28. ledna 2009 22:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale todlec se mi uz opravdu snad zda...uz tez rezignuju, todlec je moc...den co den...nac ten FAQ se vlastne delal? ale ze ses to ty tak se koukni na todlec - http://shop.sesa-moto.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html ... Standa to tam hezky vysvetluje, podle mejch tam zas muzes ji celou seridit a rozebrat...mas co cist, je toho dost...udelej secko, opakuju secko podle tech navodu a budes litat jako kral...
Datum: 28. ledna 2009 20:54
Jméno: hiry
IP: uživatel977
 kompit si novou motorku na ktere nemusíš nic upravovat
Datum: 28. ledna 2009 20:47
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 hrůza!!! nejjednodužší je udělat něchat udělat výbrus. jinak jednoduché neni nic. co b yste furt všichni chtěly??? co nejmín uprav a co nejvýc výkonu?? blázni:
Datum: 28. ledna 2009 20:21
 Na otázky tohoto typu už odmítám odpovídat....
Datum: 28. ledna 2009 19:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejjednodužší je to tahat za autem, ale jinak skontrolovat aby bylo všechno v cajku, přetěsnit, všechno správně poštelovat, namáznout co jde, dofoukat kola a pojede krásně......
Datum: 28. ledna 2009 19:40
Jméno: Tj
IP: uživatel5103
 Cus fechtlari sli by dat civky ze zapalka ze simaka na zapalko z fichtla dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 16:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5110
 ono by se to tam nejak nabastlit dalo...ale.... ma to uplne jiny uchyceni na kuzelu a uplne jinej kuze....takze ne.....ale co by tam slo,tak je zapalovani z minibiku ...koupis ho do 1000,- novej.... ale nedava na svetla...jen na jiskru...
Datum: 29. ledna 2009 16:55
Jméno: grazl
IP: uživatel4510
 A slo by tam dat uplne cele zapalovani?Nevim jakej prumer ma rotor toho zapalovani ze simsona tak jestli by se to vubec veslo do karteru.Dik
Datum: 29. ledna 2009 13:44
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
Datum: 28. ledna 2009 22:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zaprvy nesly a za druhy sou tam stejne nejlepsi origo...
Datum: 28. ledna 2009 20:51
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 skus a uvidíš. nééééééééééééé nešly!!!!!
Datum: 28. ledna 2009 18:52
Jméno: Jan
IP: uživatel1800
 zdravim poradí mi někdo jak sundat zadní kyvku od rámu na jawě 550 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 22:53
 Odstroj rám, vyndej ty krytky na čepu jedna je s maznicí našroubuj místo ní šroubek a vytáhni 2. vyklepni, pak musíš ten
čep vylisovat pomocí vhodné kulatiny. Já sem to opatrně vyklepal je to sice barbarský ale nijak sem to nepoškodil.
Tak jak jsem napsal výš tak to popisovali v knížce Jawa 50 pionýr.
Datum: 29. ledna 2009 22:53
Jméno: bobokopecky
IP: uživatel5067
 muzemi nekdo poradit v jaky drazce na jehle ma bit plisek na jawe 90
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 19:28
 1. nauč se psat byt s měkkým i to je konina 2.nauč se trochu hledat, na netu je dílenská příručka J 90 sem měl taky a bez dílenské příručky se pomale neobejdeš
Datum: 28. ledna 2009 19:28
Jméno: rtdhfhtr
IP: uživatel3402
 cau lidi potrebuju pomoct ,jaky byli rozdily mezi motorem Jawa 350/354 a 350/361 vim ze meli jiny hlavy ale urcite toho bude vic?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 To snad ne  on se ptal na motor a ty mu odpovidas na motorku  Ten motor ma uplne stejnej vykon jako 360  oni to sou dokonce stejny motorky...akorat ma o par cm delsi kyvku o par cm vetsi blatniky,19 kola a bošák na masce
Datum: 28. ledna 2009 22:11
 361 má velký kola a větší výkon motoru, jiný blatníky, jako california
Datum: 28. ledna 2009 19:46
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Mozna budou stejny.....361 je v podstate 360 a 360 je stejna jak 354....ale nevim co treba takova klika....tam vym ze bili rozdily v ojnici a proto se na motory 361 a 362 davali kliky z 360....
Datum: 28. ledna 2009 18:06
 Zdarec,poradte mi nákou stránku kde jou výpočty nebo jeno vzorečky pro výpočet kanálů ve válci,Jako myslim radius a ůhel a velikost a když to bude i na něco jinýho tim líp.Dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 17:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5110
 Vzdyt si neodpovedel.....   ......ja bych odpovedel...ale vim prd  Ty ses prej odbornik na kanaly...!
Datum: 29. ledna 2009 17:15
 Mě už se na to ani odpovídat nechce
Datum: 29. ledna 2009 16:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5108
Datum: 29. ledna 2009 13:25
Datum: 29. ledna 2009 12:45
 To je docela problém. Celé generace konstuktérů se o to snaží. Výpočty se ověřují praktickýma zkouškama a tam pak je to většinou trochu nebo úplně jinak.Bylo by potřeba vyrobit třeba 50 válců, každej trochu jinej, vybrat ten nej. a potom pozvolna pokračovat. To ale je úkol pro továrnu. Jinak vyšla kdysi kuchařka, kterou asi každej zná a ty ji určitě taky najdeš na netu, jak upravit Pionýra pro závody. 4 přefuky atd, atd. Asi to jinak nepůjde. A tam zvážíš, zda na to technicky máš. Není to žádná sranda! Jarda
Datum: 28. ledna 2009 23:48
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
Datum: 28. ledna 2009 22:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 apc ten .zip je prazdnej...mi to bylo divny ze s tak neohrabanym pripojenim bych to mel za tri sekundy doma
Datum: 28. ledna 2009 21:12
 Tak sem to stáhnul(to na co sem dal odkaz Dr.House),a otevřel sem to a nic tam nebylo!Tak nevim jestli to mam po..... já nebo je to vadný.
Datum: 28. ledna 2009 21:05
 http://www.nahraj.cz/content/dw/c737ddce-8ac2-4de2-a5c1-b01b3be12414
Datum: 28. ledna 2009 20:00
 Pro Dr.House prosimtě nenapsal by si mi ho znova nemůžu to nide najít.Díky.
Datum: 28. ledna 2009 19:38
 není to tak dávno co jsem sem dal odkaz na stažení tří knížek, v těch je výpočtů až až...
Datum: 28. ledna 2009 18:38
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Datum: 28. ledna 2009 18:35
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 asi tak
Datum: 28. ledna 2009 18:34
Datum: 28. ledna 2009 18:09
 Dobrej
budu kupovat fichtla s papírama, ale nechci to převádět na sebe, dá se to nějak udělat, ale aby šli kdyžtak přepsat na majitely po mně, kdybych ho po nějaké době chtěl prodal?
díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 17:56
 Jasně že to jde,já sem tak taky kupoval motorku.Prodával to jeden chlápek,ale papíry byly psaný na nějakou paní.Asi se znaly.Ten chlápek od kterýho sem to kupoval měl od tý paní podepsanou smlouvu.Chvíly na tý motorce jezdil a pak mi ji prodal.Já sem přijel,podepsal jsem smlouvu a motorku jsem si odvezl.Chlápek dal pak tý paná tu kupní smlouvu a ona to na mě odhlásila.Pak už to šlo lehce.Já sem si nechal udělat poviný ručení a evidenční kontrolu.Pak jsem zašel na úřad a vystavyly mi novej malej techničák a novou SPZ.A teď už jen jezdim
Datum: 28. ledna 2009 17:56
Jméno: wurth
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat kdyz dam podkovu mezi setrvacnikytak on musi bytpresne ve stredu karteru aby se opirala o oba kartery kdyztak neco poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 21:09
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 ??? kdo smazal moje odpovědi!!!!
Datum: 28. ledna 2009 21:09
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 cus nevite o nakym forum kde bych moch vyresit neco o yamaze dt?nebo jestli by tu nekdo nevedel u dtcka kdyz chci delat yeis tak jak se vyndava ta krabicka na yeis diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 15:44
Jméno: Prase
IP: uživatel5072
 pomuzu si kdyz si dam na fichtla ladak filtr z emzety 150 a ladak vejfuk hikone pomuze mi to aspon 0,5 kone ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 17:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5110
 Tak prodejce ti napovida leccos aby mel kseft  to je normalni  Ale samozrejmne to bude chtit upravit i trysky aby to nebylo chudý s tim filtrem....hlavni trysku 75-80 a volnobeznou 42-45 ....chce to odskouset no.... a ten vejfuk....pokud se ti nechce prevarovat hikone tak tam nech fichtlackej a poradne ho vycisti a utesni ve spojich....pojede to o dost lip....pokud to odflaknes,pojede spatne.....
Datum: 29. ledna 2009 17:20
Jméno: Prase
IP: uživatel5072
 ja si myslim ze mi ten filtr pomuze protoze originalne mustang ma pod sedlem a ta hadice je strasne dlouha ja sem si obednal special filtr je to jen takovy nahubek na karbec, psali tam ze to de na vsechny 50 a ze to trosku ty motorce pomuze tak nevim uz kloudne komu ma verit jeden trvri neco jineho nekdo zase neco jineho
Datum: 29. ledna 2009 14:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 tak ten výfuk ti ubere tak 0.5 kone a kdyz sladíš ten otevrenej filtr s tryskama tak by ses mohl dostat na konecnou bilanci -0.25 kone.....ale kdybys ten vejfuk prepocital a predelal,tak by se bilance mohla otocit v tvuj prospech.....
Datum: 28. ledna 2009 18:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a tak vliv to ma vcelku znacny, prece jenom 1/3 vykonu ma na svedomi vyfuk...ale poleti to jen za tech podminek ze bude presne udelanej a podle toho bude splnovat to co chcem - otacky, silu, moment...toto musi byt rozvrzene...a vyfuk spravne zkonstruovan, jsou dneska na to programy ale gdo je max sikovnej tak si to spocita sam...ale neni to lehka zalezistos...
Datum: 28. ledna 2009 17:30
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 Já nevim co vy čekáte od toho že když tam dáte HIKONE a jinej filtr že to bude stíhačka...
Datum: 28. ledna 2009 16:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ne pac je to jina objemova trida - uplne jine rozmery, a pak se taky kazdy ladak prizpusobuje konkretnimu stroji, navic kazdej fichtl je jinej takze vetsinou se vyfuky predelavaj primo na miru fikovi...podle me je do urcitych uprav nejlepsi ten origo, vycistis, nasadis, utesnis a letis + ten zvuk! to je k nezaplaceni, hotovy orchestr a 3 kone v cele + jeden dropatko zakrnelej ale co, hlavne ze to lita jak drak...
Datum: 28. ledna 2009 16:40
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 spys si myslim že ti to eště 0,5 koně ubere pořadně to sestelun namaž vyčisti a pojedeš jako pán
Datum: 28. ledna 2009 15:30
Jméno: Prase
IP: uživatel5072
 a jak to vys ? ne je jednoduchy napsat
Datum: 28. ledna 2009 15:28
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ne
Datum: 28. ledna 2009 15:22
Jméno: kubajs
IP: uživatel582
 dobrej ve spolek potrebuju radu. mam jawku 175 kejvacku 356 kdyz sem dal na ni generalku tak sem na klikovce nemel simering jakto?
jestli tam nakej ma bejt dejte prosim radu nebo rozmer dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:00
 Pokud myslíš pod primárním kolečkem tak má frikulin pravdu.Je tam labyrint.Někdo dělá,že vysoustruží kolo stejnýho vnějšího průměru jako je ten labyrint a dá do něj gufero
Datum: 28. ledna 2009 18:00
 Možná proto, protože si tam měl labyrint....  Ne...?
Datum: 28. ledna 2009 14:37
Jméno: bobo.kopecky
IP: uživatel5067
 muzemi nekdo poradit kdyz ujedu 50 metru na 90 jawe proc mito chcipne a musim do karboratoru nacepovat benzin a pak zas jedu kousek
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 14:03
 Máš to ucpaný. Nejpíš kohoutek na nádrži.
Datum: 28. ledna 2009 14:03
 aha někdo byl rychlejší...
Datum: 28. ledna 2009 13:45
 a nebo přihni plíšek co zavírá benzín
Datum: 28. ledna 2009 13:44
 zkus utahnout tu matičku co je na ní zavírání benzínu a je na víčku karburátoru, nebo profoukni kompresorem trysky a kanály...
Datum: 28. ledna 2009 13:43
 Jo ještě sem zapoměl. Máš vše dobře vyčištěné..? Je přítok benzínu dobrý, němáš někde něco ucpaného..?
Datum: 28. ledna 2009 13:21
 Čau, tak podle mě je to nízká hladina v plovákové komoře. Nevím jak je to u 90, ale u pio stačí přihnout ten plíšek v plovákovce nahoru...
Datum: 28. ledna 2009 12:33
 cus,chci se zeptat,jestli nevite cislo tmave modry barvy,ktera se davala taky origo na jeste kulaty cezety,dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 21:23
Datum: 28. ledna 2009 21:23
 myslim ze to ma nazev Kralovská modř, kdyz to reknes v krame tak ti daj nakej vzornik a podle toho si vyberes,presny cislo nevim
Datum: 28. ledna 2009 13:40
 nevíte někdo co má za víhodu nasávání směsi rovnou ke klikovce...??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:45
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Steve to vystihnul celkem presne. Spadlej "list" z klapky do motoru udela peknou neplechu. Netesnici klapka taky nic moc. Listky karbon. maj vyhodu v rychjejsi reakci (rychlejc se otviraj a zaviraj, nejsou tak tuhy). To cemu rikas klapka do vyfuku je privera, ta ma zmensova vysku vyfuk. kanalu, coz ma mit priznivy vliv na prubeh vykonu v nizkych otackach...
Datum: 28. ledna 2009 22:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dneska uz se to dela bezne, viz treba dnesni skutry...vyhod to ma vic, treba ze sems se nevraci zpatky do karbenatku, nasaje se toho vic pac to saje od zacatku podtlaku a ne od te doby gdy pist otevre saci kanal a gdy ho zase zavre (gdyby ho otviral ci zaviral pozdejc tak by to zmenilo casovani, flusalo by to zpatky a tak by to krome opravdu mizerneho vykonu nemelo zadny efekt, gdo mel ustipnuty poradny kousek pistu - casti ktera otvira ci zavira saci kanal, tak vi o cem mluvim...) a saje to do tej doby pokud tam ten podtlak bude...samozrejme to ma mraky vyhod ale tez i nejaka nevyhoda by se nasla - treeba dalsi soucastka vcelku nachylna na poskozeni, pokud klapka prestane tesnit nebo se ponici ten listek ktery to otvira/zavira (myslim ze prevazne je karbonovy ale jelikoz se o ne moc nezajmam tak ted fakt newim) tak to pak nejede, smes v karbecu, ve valci sucho  ...jak uz bylo receno tak je to problem z bezklapkoveho motoru udelat "klapaci"  ...a pokud se nepletu tak se delavala i jakasi klapka do vyfuku...
Datum: 28. ledna 2009 16:31
 Většina moderních 2taktů to takhle má...Lepší to určitě je...Ale opravdu to neni nic lehkýho...Hlavný výhodou je že můžeš udělat dlouhej přefuk...
Datum: 28. ledna 2009 15:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 ja nevim no,ale kazdej kdo neco jezdi,tak rika ze neni prdel to udelat a uz vubec neni prdel to odladit....
Datum: 28. ledna 2009 14:24
 Větší množství nasáté směsi => větší výkon a krouťák
Datum: 28. ledna 2009 14:04
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 čau draci. Chci se zeptat kdybych přímo v parabole napojil 2 drátky z žárovky na baterku,svítilo by to nějak normálně viditelně?ještě jsem to neskušel ale jakou baterku bych měl skusit? jestli to vubec bude pěkně svítit... A jakou baterku myslím jako jestli(tužkové nebo tak...)díky za dobré rady a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 13:52
 Jestli ti to svítí málo teď může být způsobený přechodovýma odporama.
Datum: 28. ledna 2009 13:52
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ale dost srandy... nebude to chodit pokud neodpojíš originální přívodní dráty... potíž je v tom, že pokud by jsi omylem zapnul spínač ,,na světla,, když by jsi měl připojenou baterku, tak by se to tlouklo s pólem, kterej je v případě záporné půlvlny pro baterku dokonalý zkrat.
Datum: 28. ledna 2009 8:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ano půjde to... jedná se o klasické zapojení kladný pól baterky - drátek - žárovka - drátek - záporný pól baterky.... pan učitel fyziky by z tvého dotazu neměl radost!  .
Datum: 28. ledna 2009 8:06
Jméno: standa
IP: uživatel5098
Datum: 27. ledna 2009 23:01
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár borci potřebuju poradit muj fichtl 10 km jezdí páradně a pak přestane jet pak něco pošteluju zase to jezdí chvíly a pak to zase zdechne už si nevím rady prosím o rady dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 16:42
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 jestli se ti to nepřechcává zkus nastavit hladinu to se dělá tak že ponoříš polvák na dno a hladina ti musí lícovat s vrškem plováku když ne tak jí měníš přihibáním plíšku
Datum: 28. ledna 2009 16:42
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 a mas dobrou barvu svicky? Me to delalo ze sem tam dal svicku, chvili to jezdilo pak se zakarbonovala a uz nic. kdyz sem tam dal druhou tak to zase chvili jelo a tak dale... Bylo to bohatou smesi.
Datum: 28. ledna 2009 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel5098
Datum: 27. ledna 2009 22:58
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 videl bych to ze to bide svickou!!
Datum: 27. ledna 2009 21:52
|



|