Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus draci chci se zeptat jestli zvladnu doma sam přehodit hlavu s pístem jestli pistní krouzky musijou někam směřovat třeba nahoru a jestli to nějak nepoškodim a kdyštak mi na E-mail pošlite selej navod jak to přehodit abych to ještě vic nepokurvil diky zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 19:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 stejne gdyz nasadis pist spravne (sipkou k vyfukovymu kanalu) tak tam mas pak uz ty zarazky na zamky takze to poznas...jinak da se to i kladivem ale to je spis tahem, staci slabe tuknout d osroubovaku kery je v tom cepu a uz je z poloviny venku...ale opaku ji s citem jinak ta ojnice se ohne bo i klikovka se muze poskodit atd
Datum: 29. listopadu 2008 19:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to volej - delal sem i z desek od sesitu, ty sou na to vyborny...to stanon - z toho si nic nedelej tys me taky parkrat predbeh ale jen jedna vec: prvni zamek smerem nahoru od vyfukovyho kanalu!!! jinak se ten zamek v tom kanalku sprcne...jinak uz wim jak je to presne - 1. zamkem nahoru, 2. vpravo dolu, 3. vlevo dolu...1. zamkem nahoru!
Datum: 29. listopadu 2008 19:43
 obkresliš a vystřihneš z takovyho zelenyho papiru...nevi mjak se přesne menuje
Datum: 29. listopadu 2008 19:21
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 sory ze se mezy vas seru ma te to jak odbornej vyklad ale chci se zeptat z ceho delate to tesneni kdyz nemam original?
Datum: 29. listopadu 2008 19:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 29. listopadu 2008 19:05
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zvládneš to v pohodě! povolíš čtyři šrouby na hlavě (křížem!) sundáš hlavu, potom i válec, vyndáš pojistný segrovky od pístního čepu, vyndáš pístní čep (dobrej je na to vytlačovák, ale dá se o i jinak, na to přijdeš, hlavně do toho nebuš kladivem) pak můžeš sundat píst, dáš tam novej, první kroužek zepředu (nejdál od motoru) dáš zámkem směrem dolů, tzn. k výfukovému kanálu, pak už jen nasazuješ kroužky (začni tim nejblíž u motoru, blbě jsem to popsal, ale dbej na to aby ten nejdál od motoru byl zámkem dolů) nasuneš pístní čep, zajistíš segrovkama, seškrábeš z karterů a válce zbytky starýho těsnění, dáš nový, napustíš olejem, nasadíš válec, na něj dáš novou hlavu, utáhneš šrouby (zase křížem!) namontuješ svíčku a ať už jsi pryč! 
Datum: 29. listopadu 2008 19:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak prve kam by mel kazdy smerovat - 1. krouzek zamkem nahoru, 2. krouzek je vpravo(vlevo) dole a 3.(pokud je) tak na druhou stranu jak druhy cili vlevo dole...jinak sou tam zamky takze to uplne v pohode poznas...hlavu zvladne kazdej a musis to jeste dobre povolit a utahnout aby se ti nezkroutila (sroubky utahovat krizem kazdej asi o pul otacky) pak si asi myslel i valec tak ten sundas a nandas (musis mit u plechovanejch pionyru sundany koleno sani, u mustafa nemusis tam zadny prsicka nezavazi) a musi smerovat spravne kanalkama cili vyfukovy dolu a saci nahoru, zni to smesne ale uz sem taky videl znameho jak to nasadil obracene...to samy i s pistem, musi smerovat spravne cili sipka musi smerovat dolu k vydukovymu kanalu...a ty krouzky? vyndas a nandas nejsnadneji pres nejakej rozbitej pul krouzek kerej zasadis do drazny a pres nej protahnes ten co chces dostat ven, chce to cvik, casto praskaj, sou krehky a napoprvy to asi neudelas...jakmile ti jeden praskne tak nema cenu davat tam jeden novej a ostatni stary to kup secky novy a pres ten starej zlomenej to gdyztak pretahni...jo a mazni trochu valec az to budes mit nasazeny az budes davat pist do valce, to uz je pak jednoduchy jen je tam musi pasnou a pak masvyhrano...zdar at jezdi
Datum: 29. listopadu 2008 19:00
 čau nevite kolik priblizne stupnu je krytickejch pro motor pionyra....mam teplomer ale nevim kdy je to este dobry a kdy bych mel chladit..vim ze normalne se to pozna podle výkonu ,ale prave nchci dosahnout toho že motor ztrácí vykon...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 18:23
 sesa porad my chcem zvysit vykon jawa20 valcom doporucaju my liatinovy valec to pojde v pohode 70ccm\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 12:22
Datum: 02. prosince 2008 12:22
Datum: 30. listopadu 2008 10:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo jinak ten spalicek na vlozku tulec negdo prodaval na inzerci jawa-50.cz myslim ze jeden za 400kc
Datum: 29. listopadu 2008 20:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec dokonce se da takto prevrtat i origo valec napr z 21...laicky receno se vynda ta vlozka, vybrousi se vnitrek valce na pozadovany prumer, da se jina vlozka s vetsim prumerem, udelaj se kanalky a vybrousi se...gdo na to ma lidi tak se to da udelat...
Datum: 29. listopadu 2008 19:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdysy sem to resil s kamosem a mam za to ze to neproslo kvuli zdvihu a muselo by se to udelat jinak (uprava pistu, ojnice popr. i klikovky) ale osvedcena uprava je z parezackyho valce prevrtanyho na 45mm...tam zas byl problem kvuli tem kanalkam ze meli nejaky podivny skloneni bo uz newim jaky tam byl problem ale normalne tyhlecty valce jezdi v 70ccm uprave (zaokrouhlene pac presne ma 69.9435 ale to je naprosta prkotina) a wim ze lita jak das...praska pri slabe vlozce kera u tohoto 70ccm prevrtaneho kitu se bud krouti nebo praska...
Datum: 29. listopadu 2008 19:55
 pytam sa ze ci liatinovy valec70ccm bude pasovat na pionier jawa20
Datum: 29. listopadu 2008 19:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ani newim na co se pta..."to pojede v pohode 70ccm"? divny...
Datum: 29. listopadu 2008 18:46
 Ptáš se na zvýšení výkonu ne....?  Ne na zvýšení objemu....
Datum: 29. listopadu 2008 17:33
 Zdravim,prosim o radu k mému fichtlovy,nejde mě nastartovat ale svíčkkou to neníí benzin do toho teče a ani roztlacit me nejde, ja uz vubec nvm,,, jo a ještě něco když zaradim 1 stupen a zmacknu spojku tak nefunguje jak by mela nviite proč??? predem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 22:50
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 ruku do ohna ze sa vtom vrtal
Datum: 02. prosince 2008 22:50
 204-156-619
Datum: 29. listopadu 2008 16:29
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 a driv to jezdilo nebo ses v tom ted vrtal a prestalo to jet??? docela dulezita vec... protoze vetsina z vas neumi nastavit predstih a odtrh a tohle je tady kazdodenni tema
Datum: 29. listopadu 2008 16:24
 prosimte mas icq potreboval bych poradit viice vidim ze tomu hodne rozumíš prosimte
Datum: 29. listopadu 2008 15:58
 seridit karburator,zapalovani,vymenit svicku,vycistit vejfuk,skontrolovat tesnost...,to je zaklad,jinak ta spojka muze bejt vic pricin,zacal bych u toho ze je blbe sestelovana
Datum: 29. listopadu 2008 15:33
 Ahoj, nevíte někdo v jaké povrchové úpravě má být rozeta na Mustanga (1982)? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 19:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 abych se priznal tak se to spatne urcuje takhlec gdyz na tu svoji koukam ale rekl bych ze to je necim natreny zvlaste pokud se podivate na stare fotky novych pionyru tak to by se muselo velmi lesknout...to bude asi namalovany nejakou stribrenkou, jinou pofrchovou upravu to mit nebude...
Datum: 29. listopadu 2008 19:49
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Původně byli lakovaný nějakou stříbřenkou co já vím...jak říká Frikulín
Datum: 29. listopadu 2008 19:13
 Já si teda myslim že původní byli lakovaný....pozink je až novovýroba. Ale jistej si nejsem...!
Datum: 29. listopadu 2008 17:37
 100% v pozinku
Datum: 29. listopadu 2008 16:42
 myslim ze vsechny byly v pozinku
Datum: 29. listopadu 2008 15:31
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 14:09
 přesně tak,dáš tam káble,zavřeš a zmáčkneš a káble sou spojeny,vymakaná vecička,ae po čase když zkoroduje,tak nefunguje..
Datum: 29. listopadu 2008 14:09
 ojnice s jehlou nejspis momentalne nejsou na sklade,a ta cervena vecicka u usmernovace je rychlospojka na kabely
Datum: 29. listopadu 2008 13:44
 Nazdar, chtěl bych se zeptat, jestli je možný sestavit motor ze dvou katerů, ale každej je z jinýho motoru. Teda mam na mysli kartery na 20,21,23, ale třeba by na sebe nemuseli sednout tak dobře a přisávat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 19:09
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 jo taky mě vždycky všechno dobře fungovalo když sem dal jiný kartery , ale na jednom z venku ty držáky na kostru občas nesedej , http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ , taky si dejte minutu 1:59 a tam je fotka ze zadu mojeho druhýho motora a tam de videt jak ten horní držák nesedí ale diry sedej jenom z venku to nelicuje .
Datum: 29. listopadu 2008 19:09
Jméno: Králík
IP: uživatel720
 Tak díky za odpovedi, problém už jsem vyřešil, doma jsem našel ten protější karter, takže je to vše ok.
Datum: 29. listopadu 2008 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 za mladi sem se nadelal neco prasecin na motorech,ale vzdy to fungovalo jak melo....vsimnete si ze jsem v prvnim prispevku psal,ze by se to nemelo delat,ale kdyz mas stesti a sedi to,tak nevidim duvod proc ne...
Datum: 29. listopadu 2008 16:17
 myslim, že šroubky budou ten nejmenší problém. Spíš bych se bál o převodovku.
Datum: 29. listopadu 2008 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 musej proti sobe dobre sedet...rychle to poznas uz kdyz je na sebe prilozis a stahnes par sroubu ...nektery nepasujou...maj nejakou odchylku na dirach a nelicujou jak by meli...to je prave ta otazka toho,jak si sednou k sobe....kdyz uz od oka uvidim ze jeden mi ujizdi o 1mm dopredu tak je asi nebudu pouzivat...! to je logicky ne...!
Datum: 29. listopadu 2008 13:34
 Překvapuje mě že si to udělal....já bych do toho nešel....! Vývrty jsou dělány na sebe...nevim. no...ale já bych to nedoporučoval...!
Datum: 29. listopadu 2008 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 Na polozenou otazku sis sam odpovedel. Pouzit je muzes,ale musi dobre sednout. Ja osobne jsem to uz delal nekolikrat a nikdy nebyl problem,vzdy pasovalo,prevodovka,klika,dosedaci plochy vse OK....ackoliv se to nedoporucuje,tak ja v tom nevidim problem...
Datum: 29. listopadu 2008 13:04
 zdar draci, chtěl bych se optat, na kolik mám Stadiona S11 nastavit volnoběh (otáčky) - teď ho mám docela na dost, ale na míň se mi motor neudrží  Mimochodem na ten ,,volnoběh\'\' co je tam teď to má zvuk jako rozlazená jawa 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 16:13
 teď jsem myslel volnoběh jako normální volnoběh (tin, chvilku nic, tin...)
Datum: 29. listopadu 2008 16:13
 jj, mám vajíčko  Až mi bude dobře, tak koupim pořádnou svíčku a uvidim co to bude dělat. Těsnění měnit nebudu, ještě by tam na mě čekala mrtvá myš - už se mi to stalo  Všechno je v pohodě, u válce to nikde neutiká, jen ten volnoběh musim mit na víc, aby mi to nezhasínalo. Jinak svíčku mám Brisk N14Y, ale jak říkám - je pořádně jetá. Mě je teď špatně, takže fotku asi hnedtak nedodám, ale hádám že už prostě nedá jiskru (v určitou chvilku volnoběh běží třeba 5 vteřin, ale pak prostě vynechá)
Datum: 29. listopadu 2008 16:12
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 stadionum nerozumim ale u fichtla mi to dělalo tak sem jenom dal new těsnění jak je pod kolínken karburátoru a jel jak nikdy   tak jestli tam u stadiona má ňáký těsnění bejt tak ho viměň
Datum: 29. listopadu 2008 16:00
 záleží co tam máš za karburátor, jestli je to ten původní (tj. vajíčko) tak tam neseřídíš vlastně vůbec nic. Sice hezky vypadá ale to je asi tak všechno.
Datum: 29. listopadu 2008 14:43
 typuju to na nastaveni karbece nebo na netesnost(falesnej vzduch),jinak zapalko se steluje pri nasazenym rotoru,kdyz rotor sundas tak nejde zapalko sestelovat,musi bejt nandanej,ja bych seridil karbec podle prirucky,a taky skontroloval tesnici plochy a urcite vymenil tesneni,svicku bych treba taky skusil jinou,do pily nekupuj,maji jinej zavit myslim,kup brisk n14c,ta je do stadaka podle mejch skusenosti nejlepsi...
Datum: 29. listopadu 2008 13:48
 Karburátor je úplně v pohodě, nechal jsem si ho opravovat u snad nejlepšího člověka přes motory ve městě + měl ho chvíli spolužák na jeho stadionu. Že by to někde přisávalo, to snad ne. Všechno jezdí v pohodě, akorát když povolim volnoběh, tak to od určitých otáček ztrácí stabilitu a občas to vynechá (jinak řečeno chcípne). Já hádám že problém bude spíš v elektrice (předstih, odtrh), ale ta je pod rotorem a nemám nářadí na to, abych to sundal (a pochybuju, že bych to složil tak, aby to ještě fungovalo). Myslíte že by pomohlo vyměnit svíčku? - ta co je tam doteď je už pořádně jetá a mezera se měnila tak, že se s ní bouchlo o stůl  Připadala mi celá černá (tak ve tmě je všechno černý), ale jiskru dávala excelentní. Ale při nižších otáčkách bylo vidět, jak občas vynechá. Asi koupim svíčku do pily  Ale otázka zůstává - kolik má mit cca otáček ma volnoběh? - já to poslouchal a hádám že teď to má tak 1000 ot/min.
Datum: 29. listopadu 2008 13:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 samozrejme toho muze byt mnohem vic, muze foukat pod hlavou a tim ztracet kompresi, taky zaneseny filtr...v elektrice bych to nevidel, mozna odtrh ale predstih vice mene ne...proste koukni, rozeber a uvidis...
Datum: 29. listopadu 2008 13:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to s tim zavrenym kohoutkem se mi taky stalo...nakop sem, jel a asi po 1 km to zacalo skytat, jel na to co mel v hadicce...jinak to prisava falesny vzduch (ma vysoky otacky) a gdyz zavres kohoutek tak zrychli a pak zdechne (dojde mu benal)...zkoukni karbec, trysky, zda to negde nefouka, vymen tesneni je-li treba a vycisti vyfuk...pokud i pres to to bude delat tak jedine pulit...me to delavalo gdyz sem zajizdel novy hrouzky s pistem...
Datum: 29. listopadu 2008 13:18
 opravuju co se dá, ale nechci to půlit, dokud to drží pohromadě. Jen se ptám kolik má mit asi otáček na volnoběh(že mě připadá, že to žene nějak moc). Mimochodem motor se opravoval před pár lety(kolem roku 2000), nedávno jsem si nechal opravit karburátor, pročistil vejfuk (proti fichtlu tam nebylo skoro nic) a víc se v tom hrabat nebudu - dokud se něco nevysype, tak to prostě pojede  Ale ta spotřeba mě znepokojuje - na volnoběh to vydrží blafat asi půl minuty (zavřenej kohoutek+filtr benzinu na hadičce), vim že kdysi někdo zapomněl otevřit benzin a ujel na to dva kilometry, než to začalo protestovat...ale i tak to ještě půl kilometru dohekalo. Ale asi to bude studenym motorem (nikdy se moc nezahřál)
Datum: 29. listopadu 2008 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 tak se tomu nesmej a oprav to...!
Datum: 29. listopadu 2008 12:59
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 zdarec, potreboval bych vedet jestli se da spravit na pincku tachometr a lanko, kdyz to ma vuli. Skousel jsem to lanko opajet cinem ale nechtelo to na to chytnout. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 19:29
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 jestli tam chces davat cin tak to musis namocit (to lanko ) v kyseline HCl chlorovodíkove ale dlouho to nevidrzí ja bych radsi bejt tebou koupil novi sice to vide draz ale dyl vydrzi
Datum: 29. listopadu 2008 19:29
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nove je investice do budoucna, takto opravene dlouho nevydrzi a moc velkou jistotu v tom nevidim...
Datum: 29. listopadu 2008 13:24
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 Drive jsem na to daval bužírku,dnes radši koupim nove lanko...
Datum: 29. listopadu 2008 13:00
 nemate někdo naskenovanou knízku o palivech automobilu a motorek dekuji předem pošlite mi to na mejl jakubfiala01zavinač seznam.cz\\r\\n\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 18:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 29. listopadu 2008 18:43
 klasickej Čech
Datum: 29. listopadu 2008 18:05
Jméno: 23
IP: uživatel1337
 cau co muze byt pricinou toho ze to hazi malou jiskru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 22:13
 zkus vymenit svicku a nebo indučku
Datum: 01. prosince 2008 22:13
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 inducka,kondenzator,kladivka,kontakty....ale nejcastejsim problemem bejva slaby magneto...
Datum: 29. listopadu 2008 12:07
 Většinou to bejvaj kontakty
Datum: 29. listopadu 2008 11:56
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 10:53
 Na jednom kole je jich 36 ks.
Datum: 29. listopadu 2008 10:53
Jméno: 23
IP: uživatel1337
 cau nemate nekdo fotku zapojeni elektriky na mustangovi v motoru ? diky nehazito jiskru
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 10:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kolik by ste dali za zachovalyho mustanga bez motoru a bez sedla?? ma novy plaste maj najeto par kilometru a je tam origo pumpicka mustos je neposkozeny jen lechce chyta rez ja ho koupil za 200 Kc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 16:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja si ho necham mam este jednoho ale vhorsim stavu tak na pole a uz bez motoru musel bych slozit motor casem stoho mustose chci udelat veterana tak uvidim prodat se da vzidcky
Datum: 29. listopadu 2008 16:18
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 kdybys to chtel do 500,- prodat,tak ho beru...! Ja mam pripravenej jedovatejsi motor,ale nemam ho do ceho dát...musel bych ale videt aspon foto
Datum: 29. listopadu 2008 12:21
Jméno: lukasholub
IP: uživatel2179
 Já tu pumpičku doma mám,závit je dobrý,funkci to plní,ale lak je strašný.
Datum: 29. listopadu 2008 12:03
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já jsem taky sehnal fichtla s irogo pumpičkou pod sedačkou
Datum: 29. listopadu 2008 11:32
 Čau,jestli je opravdu zachovalý,tak bys za něj mohl dostat i 500,-.Já jsem koupil mustanga kompletního za 1000,-.Ale docela by mě zajímala ta originál pumpička mustos.Můžeš mi na email nebo tady nechat foto té pumpičky.Díky.
Datum: 29. listopadu 2008 10:24
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,jak se má půlit motor u Jawy 125/355??Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 13:20
 normálně....krumpáčem....
Datum: 29. listopadu 2008 13:20
 Zdarec.Mohl bych mít jawu 90.Chtěl bych na ní udělat kompletní renovaci,ale mám strah z toho,že už na to neseženu žádné díly do motoru.Z čeho třeba sedí klikovka,nebo píst,atd?Neznáte někdo nějaký internetový obchod s dílama na 90sátky?Něco podobného jako je tady krámek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 12:43
 Tak to neporadim, ale tak něco se určitě musí podobat s jinou jawou
Datum: 29. listopadu 2008 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 díly skoro nejsou,musis pátrat po burzách a po inzercích...proto jsou ty 90 tak drahý....bude to boj jestli se do toho pustis...
Datum: 29. listopadu 2008 12:10
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 koukni na aukro.cz
Datum: 29. listopadu 2008 9:29
Jméno: lukas
IP: uživatel1391
 lidi nevíte jestli eletrický zapojení na čz 478 je stejný jako 477 já mám 478 ptám se jelikož je schéma na 477 přehlednější díky moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 7:54
Jméno: lukas
IP: uživatel1391
 je to divný motor je 478 ale na zápalku je 45w a ne 75w to je jedno ja potřebuju zapojit relé spínačku baterku a zapalování jenom aby to házelo jiskru bez blinkrů a světel stavím krosku
Datum: 30. listopadu 2008 7:54
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 sry *55W  preklep....predchvilkou jsem koukal na inzerce na auta a nejak se mi tam to 55kW primichalo
Datum: 29. listopadu 2008 16:21
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 to souhlasi ...mel sem driv v peraku dynamo a melo dvoucivkovy rele na statoru a 55kw...tudiz ty schemata jsou uplne jiny...ale to schema co tu ma sesa je dobry....normalne ho vytisknes a draty obtahnes ruznejma barvama aby se ti to nepletlo..
Datum: 29. listopadu 2008 16:20
 jo,je to jak pise standa,motor 477 ma 55w a motor 487 ma 75w,487 ma schema jiny(kontrolky,blinkry,brzdovy svetlo,kontaktnice neutralu,svetelna houkacka atd) navic mam za to ze 477 nemela dvojcivkovy relatko,teda aspon ne vsechny...,
Datum: 29. listopadu 2008 13:31
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 myslim ze ne,ale bezpecne ti to rekne az kolecko  Ale urcite je hlavni rozdil v dynamu.... 477 ma myslim dynamo 55W a 478(asi typ 487...?) ma dynamo 75W...na schemata jsem koukal...zapojit to tak muzes,ale bude to bez blinkrů....
Datum: 29. listopadu 2008 12:29
Jméno: vendek
IP: uživatel4644
 Zdarec.Potřebuju poradit.mám čz 175/487 ale nemužu na to od šesnácti a na inzerátech mají 125 s motorem ze 175 a nešla by ta 175nějak změnit na 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 9:42
Jméno: vendek
IP: uživatel4644
 no a když mám ještě čz tak mám napsat kde?nebo kde to mám sehnat?
Datum: 08. prosince 2008 9:42
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 a jestli myslíš jenom papírově tak to by stálo asi 4000,- a bylo by to dost těžký
Datum: 29. listopadu 2008 10:36
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2248
 zdar, no jde to, ja mam 180ku a napsal sem na cagivu o zadost zmeneni valce, pistu a hlavy na 125, vsechno povolili a stalo to asi 500. pak musis do nejakyho servisu kde ti to udelaj a napisou ti to do papiru. reknes jim, aby ti dali origo valec, co ti sundali a kdyz pak prijedes domu, tak si to zas prehodis zpatky a mas to
Datum: 29. listopadu 2008 9:48
 zdarec, chtěl bych se zeptat, kolik patří oleje do předních vydlic u 175/deluxe, a u 175/356, ale to bude asi stejný ne.. a jakej volej? jestli jen jeden, nebo jějaký 2 třeba smíchat.. díkec.. zdarec..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 12:08
 j, a jen jeden volej, kterej? jednou sem se tu ptal, ale už to je hodně dlouho, a někdo mi vodepsal nějaký 2 voleje, esli převodák a hidraulickej.. neim právě, ale už to je asi půl roka, tak si to už nepamatuju.. a bude těch 100 akorát?
Datum: 29. listopadu 2008 12:08
Jméno: FoX
IP: uživatel2703
 U té 356 by to mělo být cca 100ml na každou stranu.
Datum: 29. listopadu 2008 11:02
 já si právě nejsem jistej, z kterýho moto tam mám ty vydlice..  zestli jesny nemaj náhodou širší průměr tam, jak se to stahuje do brejlí, ale potřebuju jen vědět ten oil.. tak dík..
Datum: 29. listopadu 2008 0:49
 Zdarec pánové.Potřebuju pomoct.Potřeboval bych vyfotit nějak šikovně zamikání sedla na panelce.Potřebuju ten úchyt na rámu a pak i na sedle.Tak kdyby ste to někdo mohl nafotit,dejte vědět.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 21:59
|



|