|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec, chtěl bych se zeptat, kolik patří oleje do předních vydlic u 175/deluxe, a u 175/356, ale to bude asi stejný ne.. a jakej volej? jestli jen jeden, nebo jějaký 2 třeba smíchat.. díkec.. zdarec..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 12:08
 j, a jen jeden volej, kterej? jednou sem se tu ptal, ale už to je hodně dlouho, a někdo mi vodepsal nějaký 2 voleje, esli převodák a hidraulickej.. neim právě, ale už to je asi půl roka, tak si to už nepamatuju.. a bude těch 100 akorát?
Datum: 29. listopadu 2008 12:08
Jméno: FoX
IP: uživatel2703
 U té 356 by to mělo být cca 100ml na každou stranu.
Datum: 29. listopadu 2008 11:02
 já si právě nejsem jistej, z kterýho moto tam mám ty vydlice..  zestli jesny nemaj náhodou širší průměr tam, jak se to stahuje do brejlí, ale potřebuju jen vědět ten oil.. tak dík..
Datum: 29. listopadu 2008 0:49
 Zdarec pánové.Potřebuju pomoct.Potřeboval bych vyfotit nějak šikovně zamikání sedla na panelce.Potřebuju ten úchyt na rámu a pak i na sedle.Tak kdyby ste to někdo mohl nafotit,dejte vědět.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 21:59
Jméno: vojta
IP: uživatel3452
 Zdar lidi, mám na jednom motoru s fichtla o nakopávačky výlisek asi na ložisko, newite proč je jenom u jednoho motoru????,, má to tak ješťě někdo, u nikoho sem to zatim neviděl. dzodp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 20:32
 Na startpáce ložisko nebylo na žádnym modelu, na konci karteru jak ti z něj čouhá konec startpáky, tak tam je drážka na
O kroužek a jeho plechovej krytek. Ve vnitř nic neni, startpáka je vedená v tom karteru. Tajta změna je zavedená do
výroby tušim někdy od 05. Jinak by to už mělo bejt na všech dalchlech.
Datum: 28. listopadu 2008 20:32
 no, nA kartrujak vystupuje nakopávajda, tak tam sou takový tři plíškynavařený a na mezi něma je takovej prolisek
Datum: 28. listopadu 2008 19:31
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 u nakopavačky ?,spiš ne karterech ne_? to sou ty starši kartery ma je tata na goldovi
Datum: 28. listopadu 2008 19:13
 K nakopávačce by se ložisko nevešlo. Je tam takovej železnej kroužek. Nevypadl ti?
Datum: 28. listopadu 2008 18:56
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 cau draci,mam dotaz jestly musi byt cerpadlo na olej(primazavani do benzinu) na presne sestelovany aby davalo olej v nakym prsnym momente,nebo si muze davat kdy chce??potrebuji to vedet kvuli tomu kdyz sundam z hridelky,tak esy snim muzu otocit???diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 14:52
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ja ho v mojí 476ce mám, když sme ho tam dával tak sem ho tam jen dal, ono to dávkuje v podstatě pořád, takže se neboj.
Datum: 29. listopadu 2008 14:52
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 olej tam jde podle otáček takže si myslim že je to jedno
Datum: 29. listopadu 2008 10:40
 Jistě to nevim, ale myslim že si to bere podle tlaku... Radši se někde ještě zeptej
Datum: 28. listopadu 2008 22:00
Jméno: Miquel
IP: uživatel4024
 Cau draci jezdil sem na sněhu ....přijedu dalši den že si pojezdim...a něco jako vrzalo ve valci.....fichtlik je uplně liny.....kopce jezdim tedka o rychlostni stupen niže  nevim vubec čim to je ...  prosim moc poradtě ...diky moc mějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:42
 mě to taky chrasti myslim že taky bude něco s kroužkama ale mustang jede pořad stejně čim se ty kroužky mohli pokazit možna jak sem to moc smažíl na jedničku?
Datum: 02. prosince 2008 17:42
 taky skus vyčistit vejfuk... mě se to stalo loni, a byla to jenom blbá voda ve vejfuku... jak sem dojezdil tak už to tu vodu nefoukalo ven, ale bylo to teplý, takže sníh roztál... ale spíš to budou kroužky jaks to schladil tak to hůř mazalo a sjely se, nebo zlomily
Datum: 28. listopadu 2008 22:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud se vytaci ale nejde do sily tak je neco s krouzkama (zapecenej, sprclej v drazce nebo zlomenej...) pokud je ale linej i v otackach tak ti bud neco vlitlo do valce nebo si to pridrel...
Datum: 28. listopadu 2008 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel4642
 rozebrat,opravit(asi bude stacit jen vymenit pist a krouzky) a pak bude zase jezdit...
Datum: 28. listopadu 2008 18:25
Jméno: Miguel
IP: uživatel4024
 no do sněhu sem to parkrat nabořil no??vadi to hodně
Datum: 28. listopadu 2008 18:17
 Kdybz to bylo normálním opotřebováním, tak to nebude takhle najednou. Buď zapečený kroužky nebo přidřený nebo málo pravděpodný, že ti neco vlítlo do válce.
Datum: 28. listopadu 2008 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel4642
 vrzáni ve valci sou zapeceny krouzky....
Datum: 28. listopadu 2008 17:53
 Máš opotřebovaný válec a píst,takže to bude chtít nový výbrus,nový píst a pístní kroužky a zase můžeš jezdit jako drak.Stalo se mi něco podobného.
Datum: 28. listopadu 2008 17:43
 skoro jakoby se to pridrelo,nestalo se ti behem projizdky ze by si to valcem zaboril do snehu?
Datum: 28. listopadu 2008 17:36
Jméno: jawa
IP: uživatel1337
 cau hosi potrebuju pomoct menil sem civky a nevim jak maji jit jednotlivy draty od civky , kondenzatoru , a pak ven z motoru a po sobe . poradte .diky moc\r\n\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 22:29
 jestli myslíš kde sou cívky na statoru tak je to jedno... ale cívky ti stačí vědět že 30w nevim jestli je to ta mala nebo vejka ale myslim že velka je do cívky (zapalovací) a ty dvě další už sou stejně propojený.
Datum: 28. listopadu 2008 22:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 dole je zapaovaci civka tu zapojis na ten sroubek a nato zapojis i nondenzator a stoho sroubku je vyvod nahoru na kondik a svetelny ti nereknu protoze nevim ktery mas ale jestli 15W tak zelenek kabel na velkou civku myslim ze je vlevo a na malou civku cervenej kabel a ta je myslim vpravo
Datum: 28. listopadu 2008 19:36
 čau, zajímalo by mě, jestli existuje nějaký vzorec pro výpočet síly fichtla v terénu. rozeta - kolečko. Např. 65 rozeta a 12 kolečko nebo 55 rozeta a 11 kolečko atd.. Co je z těch dvou lepší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 15:33
 Jojo, jak jednoduchě, Díky moc
Datum: 28. listopadu 2008 15:33
 vzorec je na to jednoduchej,vydelis pocet zubu na zadni rozete poctem zubu na retezovym kolecku a cim vetsi cislo ti vyjde tim vetsi bude tah(tim vetsi bude prevod do sily na ukor rychlosti)
Datum: 28. listopadu 2008 15:12
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 19:38
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja bych se to bal kupovat koupil jsem tu origo valec a ma na hov.. kanaly
Datum: 28. listopadu 2008 19:38
 1000km zajíždět....? To je půl životnosti....
Datum: 28. listopadu 2008 18:00
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 nemuší nic licovat , koupiš nasadiš zajedeš tak 1000km a pak litaš jak pán ! Ale musíš dobře zajet.
Datum: 28. listopadu 2008 16:22
 A ty jsis ho kupoval?Musel si lícovat kanál?
Datum: 28. listopadu 2008 14:52
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 pokud nebudeš jezdit jak někteeré hovada tak to je v pohodě,musíš to akorát dobře zajet.
Datum: 28. listopadu 2008 14:29
 cau draci-mam problem s mustangem-kdyz se po 3 km zahreje tak prestane tahnout a skoro nejede-kdyz je studenej tak vali v klidu 70 ale pak ztraci. zkousel jsem vse-motor pretesnenej,nova inducka , novej vysokonapetovej kabel,nova fajfka,nova svicka vycistenej vejfuk. i kdyz prijedu a rychle vymenim svicku opet za studenou nez to zchladne - a nedivte se.Tak stejne pak nejede-ale chytne na 1. slapnuti jak za studena tak za tepla. jeste jsem nezkousel kondenzator a novy krouzky. jinak je udrzovanej a po go a vybrusu najeto tak 2,5 tis km. prosim poradte nekdo kdo tomu rozumi. a dale když prijedu a je poradne zahratej a vyndam svicku a jakoze to chci nakopnou takze sakozrejme bez tlaku -tak pist jezdi ve valci jak blazen takze se nepridira. oleje davam taky dost tak co s tim? diky vsem za rozumny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 22:52
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 tak a uz sa to tu pytam 5x aku mas sviečku hm? mala by byt N7
Datum: 02. prosince 2008 22:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 standa ma pravdu tez mi to litalo po studenym nakopnuti do prikrych kopcu jak hovado a pak by llinejsi (ale u me ten rozdil zas tak moc znat nebyl)...bohatost poznas podle svicky a gdyz shodis ten filtr tak uvidis...
Datum: 28. listopadu 2008 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel4642
 moc bohata smes...! nebo priskrcenej vzduchovej filtr...! kdyz je studenej tak jede jak splasenej,protoze studenej potrebuje bohatsi smes...zrovna dneska jsem to resil...shod sání a uvidis...mozna se taky mylim,ale ja bych na to vsadil krk....
Datum: 28. listopadu 2008 17:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a taky to muze bejt olej z prevodovky ze jde do klikovky...ted me to napadlo...projevuje se to velkym kourem, jinym smradem a proste se chova line (neskyta! ale je linej malo tahne a pak vubec nic) a taky je cerna svicka...pokud mas mokrej spodek motoru a tydlecty priznaky tak je to pak jasny - prevodak...
Datum: 28. listopadu 2008 17:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak bud se ti to pridira nebo to mas vylitany...jelikoz to mas uz tak dlouho po vybrusu tak asi to druhy...ale zkusil bych vymenit krouzky nebo vlastne rozebrat a zkouknot valec, muze byt podrapany, muze byt prdly krouzek, co treba futro v ojnici a proste to cely prolizt jestli neni negde neco v nenormalu...gdysi to delavali u kamose lozsika na klice, mel tam nejaky jiny typ a gdyz se mu to zahralo tak se ty loziska roztahla az se mu zacla drit...projdi uvidis, gdyz tak ty krouzky
Datum: 28. listopadu 2008 17:03
 No....podle toho co řikáš je to takovej klasickej vyběhanej fík...  Pokud máš všechno čistý a správně nastavený (ale tomu já ze svejch důvodů nevěřim...  ) tak by to ještě chtělo změřit kompresy na studenym a teplym. A nebo sundat válec a vložit kroužky do válce a zkontrolovat vůli v zámku....! Kondenzátorem tohle nebude....! Ono taky to může bejt tvůj subjektivní pocit protože fichtl ztrácí každej teplem výkon ale zase to teplo je potřeba taky pro provoz...!  Třeba závodní motor když nakopneš a hned jedeš tak až tak za kilometr a půl se začně chytat že se v něm přestanou prát tlaky...! Ale podle mě tvůj problém je jasnej. Uhřátý kroužky neudržej kompresy pouštěj ji do kliky tim ji ohřejvaj a celej cyklus jde pomalu ale jistě do kytek....
Datum: 28. listopadu 2008 10:17
 Dulezite upozorneni do 19.12 bude jeste platit zvyhodnen pri nakupu nad 1900kc, kdy je postovne gratis ,,, ale uz 20,12 bude klasika postovne 100kc bez ohledu na vahu ci velikost,,sorac mam k tomu duvod,,, postovne snad bude zas opet za nejakou dobu zas gratis nad 1900 ale nejdriv musim prekonat jedno obdoby  dik za porozumeni
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 8:08
 Prosim omluvte predchazejici dny kdy web poradne nefungoval,,firma poskytujici webhosting byla fakt neschopna to dat do cajku,,, po 3 mailu a 7 telefonatu s trema lidma ve firme by to uz melo slapat a mozna i sesa moto je rychlejsi konecne .-)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 21:55
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Uz me to lita rychle  jako mustang...
Datum: 28. listopadu 2008 21:55
 No bylo to šílený nedalo se tady koukat, psát ani jit na chat tak snad to bude OK....
Datum: 28. listopadu 2008 10:11
Jméno: dejv..
IP: uživatel3552
 zdarec borci.. mam dotazek .... kde a za kolik muzu sehnat kit polini 80 .. na dandynu..
diky za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2008 19:36
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 13:47
 ...nejjednoduším spůsobem .... pošli mi to a já to vyleštím, za bok 1000 Kč a budeš to mít jak si to chtěl, nejjednoduším způsobem
Datum: 29. listopadu 2008 13:47
Jméno: radek
IP: uživatel1615
 Dnes je na motoinzerci iinzerát kde to jeden chlápek dělá je to někde v ústí n. Labem ale chce za 1 bok 1000kč tak si to najdi
Datum: 27. listopadu 2008 13:09
 Čau hoši,mám problém s mím mustangem.Udělal jsem na něm takovou menší renovaci,ale převážně jen laku,takže motor se jenom pročistil
a nechce mi jed,karbec pročištěn a seštelován,předstih a odtrh taky je seštelován,svíčka hází jiskru jak blázen,ale mustang ne a ne chytit.Chytne na roztlačení,ale pokud se ho nedrží v hodně vysokých otáčkách tak chcípne.Nakopnout nejde vůbec.Poraďte.Díky moc.
(Kdyby jste potřebovali něco na pionýra tak napište na email,tady je odkaz http://motorky.bazos.cz/inzerat/2694059/Dily-na-jawa-2120.php
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2008 10:48
Jméno: standa
IP: uživatel4639
 asi jsi to seridil spatne....skus to znova...a co komprese? treba nejede protoze uz nema tlaky...
Datum: 27. listopadu 2008 10:48
 zdar potřebuju vědět jak mám vyndat vložku válce to co v čem jezdí píst
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 13:56
Jméno: deda
IP: uživatel556
 No prece na lesteni kanalu
Datum: 28. listopadu 2008 13:56
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 karle k čemu ti to bude?
Datum: 27. listopadu 2008 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel4638
Datum: 26. listopadu 2008 19:11
 Kladivo a hadr....
Datum: 26. listopadu 2008 18:54
Jméno: etwin
IP: uživatel1089
 zdar draci ohodnotˇte mé video i když tak přidejte komentář dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 16:23
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hej to jak to zvedneš na zadní a přehodíš nohu na druho stranu je fakt dobrý myslim že to neni tak špatný video každej znás byl mladej a delal na fichtlovi píčoviny
Datum: 28. listopadu 2008 16:23
Jméno: standa
IP: uživatel4639
 bylo to docela srandovní video. Pripomnel jsi mi meho bratra kdyz mu bylo 11 -12 let ,mustanga mel jeste v horsim stavu,ale predvadel na tom strasny veci  tohle bylo prd  prvniho fichtla co jsem mu dal v 10 letech zlomil v rámu a na mustanga sme mu nechali radsi navarit vystuhu pod bandu
Datum: 27. listopadu 2008 10:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Muzika dobrá (s vyjímkou poslední skladby), ostatní sračky.. tolik moje hodnocení. Snad jen dovětek.. je veliká naděje že se ti podaří z toho vyrůst a zmoudřet
Datum: 27. listopadu 2008 8:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak jo hodnoceni a budu se krotit: tak prvni minuta vlastne pojednava o tom ze nemuzes nakopnout fekala, no gdybys sis sesteloval predstih tak by to slo napoprvy docela sem se u toho smal jak ti to nejde...pak skakani taky neni tva silna stranka, co se hrabani tyce tak to sem taky delal nez sem prodrel plast a musel sem koupit novej, takova zkusenost te odnauci...ale co do teto chvile to este slo...zacalo to tim jak si zacal mustafa zahazovat to sem staval ze zidle, od te chvile sem se na to koukal skrz prsty a s kurozem na krizku, co se tyce klopeni do zacatek tak to byl hodne smolny pokus, rek bych zes to snad v zivote jeste nedelal a co me dorazilo tak ten kybl s vodou a jizda do kopce, dyt by i chodec byl rychlejsi...jo a ten dovetek ze u tebe mu bude lip to byl laciny vtip...ale slibil sem ze se budu krotit tak uz nebudu buzerovat a dam taky prostor jinejm...
Datum: 26. listopadu 2008 19:30
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 seš docela frajer jezdit se stojánkem na zemi, jezdit přez kanály v náklonu musí bejt sranda
Datum: 26. listopadu 2008 19:18
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 takový kriply jako ty mám teda fakt rád  voe neumíš si vážit ani fíka
Datum: 26. listopadu 2008 18:59
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Hned na zacatku jak prichazis k ty motorce sem si myslel svoje...a na konci jak zi uvarenej motor polil vodou tak sem to hned vypnul... Jako fotomontaz me to neprislo
Datum: 26. listopadu 2008 18:51
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 ještě že nemáš jednadvacítku ta by dopadla !
Datum: 26. listopadu 2008 17:22
Jméno: etwin
IP: uživatel1089
 http://www.youtube.com/watch?v=UL6F7ubGFkI
Datum: 26. listopadu 2008 15:18
Jméno: MAXiK
IP: uživatel2215
 Cau mam technicekej dotaz v cem se lisi motor z 20 oproti motoru 23? myslim jako jestly ma jine pomer prevodu kanalky ve valci jinak rozmistene hlava nizsi nebo jak bavime se o motorech v zakladu jelikoz nemam doma motor z mustanga tak to nemam jak porovnat dekuju moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2008 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel4640
 velký kulový...ty valce jsou na chlup stejný...tos mel v ruce mozna nejakej hráblej...
Datum: 27. listopadu 2008 12:07
 ne to sem nemyslel ja vim rozdil je taky v kanelech ale jen u 05 ty poslední mustangy maj jinak daleko vložku od bloků motoru
to způsobuje že se jinak otevírá a zavírá výfukovej kanál
Datum: 27. listopadu 2008 10:48
Jméno: standa
IP: uživatel4638
 motory 20,21,23 sou stejny akorat ty posledni se lisel obloukem na vetsi druhou svetelnou civku....motor 05 je jinej,valec ma stejnyho typu,ale uzsi kanaly...o tom tu asi pravdepodobne kolega mluvil
Datum: 26. listopadu 2008 19:06
 já mam doma asi 5 motorů z toho 2 mustangovy(jen valce)a ty valco sou z těch poslednich mustangů a mají jinak přesazenou
vložku a mali dýl uzavřenej vejfukovej kanal a ta motorka letí jak hovado jel sem 65 do stoupání(vám se to asi zdá málo že pánové)
ale je to marec má velkou sílu a mám tam 72 trysku jede to jak hovado fakt
Datum: 26. listopadu 2008 15:09
 a nektery 23 mely 30w zapalko,s tim souvisi nepatrna uprava karteru v miste zapalka
Datum: 26. listopadu 2008 14:34
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 Je to stejny akorat posledni mustangy meli 72 trysku a s tou to udajne tocilo o 500ot/min vic.
Datum: 26. listopadu 2008 14:25
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Mám problém s pojistenim...v minulým dotazu jsem se dozvedel, ze od nového roku bude za kazdy neplaceny mesic pojistky penále... Je to tak, že když to do nového roku stihnu tak nebudu platit nic (jako ze se budou uctovat jen ty mesice po roce 09) a nebo kdyz to stihnu do noveho roku tak stejne zaplatim v mym pripade za celejch 10 let kdy to nebylo pojisteny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2008 14:10
Jméno: standa
IP: uživatel4636
 do novyho roka se nic nedeje. od novyho roku kazdy vozidlo ktery je prihlaseny musi mit zaplacenou pojistku...pokud ne ta za kazdej nezaplacenej mesic se pak plati nejaka vyssi "pokuta"....takze je lepsi mit to proste zaplaceny...vzdyt na fichtla se plati 230,-rocne,takze bych to moc neresil a proste pred koncem roku 08 bych uzavrel smlouvu s nejakou pojistovnou a je to....
Datum: 26. listopadu 2008 14:10
 poradi my niekto mam jawu pionier20 je tam tryska karburatora68 a objednal som si valec ktory ma uz 8 vybrus mam zvecsit aj trysku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 22:35
 Draku, kouknout na smes(barva svicky) mela by bejt spis do cerna, a podle toho jak to de roztahnout, jako jak se to necha roztocit...
Datum: 28. listopadu 2008 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel4636
 trysku muzes rozsirit na 70-72 ale slusne to jezdi i s tou 68 ....hlavne skontroluj jestli jsou dobre slicovany kanaly ve valci a pripadne je oprav...u tehle sady se tato vada casto nachazi a výkon ubírá....!
Datum: 26. listopadu 2008 11:46
 serus poradili by ste my mam jawu 20pionier a chcem zvysit objem motor a ale newiem ci dat na vybrus alebo ci tam pasuje vecsi valec ???predavaju sa aj nejake sady vecich valcov s hlawow??? na jawa pionier20???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 8:49
 bud taky dobri a sprav tie fotky
Datum: 09. prosince 2008 8:49
 stal cca 11 000,- dela je AZ-marek z Usti nad Orlici..Foto nemam..jinak bych ti cele moto prodal za 8 000,-pac potrebuji prachy, a je to uz jete,cca 4tis..
Datum: 29. listopadu 2008 18:43
 posli my fotky valca z kadial si ho kupil ako si to urobil ???co ta to stalo.
Datum: 29. listopadu 2008 16:32
 posli my fotky valca z kadial si ho kupil ako si to urobil ???co ta to
stalo.
Datum: 29. listopadu 2008 16:27
 Draku, mam pionyra prevrtaneho na 70ccm, je to parezacky litinovy valec prevrtany na 45mm..Jestli chces, tak by byl cely na prodej..Je to 6.ti kanal atd..Po rovine se necha i 85km/h...
Datum: 28. listopadu 2008 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel4636
 kit na simson asi pasovat nebude(nevim jak na sebe pasujou kanaly atd..) ale ten pist se da pouzit...akorat je na cep 12mm takze si musis nechat udelat do kliky vetsi futrou a vystruzit ho na 12mm...jinak by problem nemel být...krome valce teda...to problem je...!
Datum: 26. listopadu 2008 12:12
 ten kit na simson 70ccm bude pasovat nebude treba iu klukovku???
Datum: 26. listopadu 2008 11:46
Jméno: standa
IP: uživatel4636
 zpusoby existují,kit se zadny neprodava....vsechno musis rucne...puvodni vlozka valce se da vybrousit az na 41mm coz odpovida 58ccm ale je zde uz velke riziko ze se vlozka valce skrouti protoze jeji stena bude moc tenka...! Proto se da pouzit vlozka z babety ktera je sirsi a objem 60ccm v ni jde udelat s jistotou ze se nic neskroutí...samozrejmne vlozka z babetty jde prevrtat az na nejakych 45mm a s pouzitim pistu do 70ccm kitu na simsona vytvoris objem 70ccm,ale uz je zde opet riziko skrouceni(opet moc slaba stena) a navic musis trosku roztahnout vnitrni prumer hlinikovyho plaste valce a trosku k tomu prispusobit kanaly  ....dale se prodavaji litinové a hlinikove spaliky z kterych si muzes udelat svuj vlastni valec o libovolnem objemu,ale to uz je dost prace za malo muziky  celkove samotne zvysovani objemu bez dalsich uprav ti zase tak moc vykonu neprida....urcite koukni po netu a najdes vic info...treba na http://www.jawa-50.cz taky urcite neco zajimavyho najdes...! Hodne zdaru v ladění...!
Datum: 26. listopadu 2008 11:42
|



|