Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 čau lidi mam takovy problem a celkem to spěchá denne na fichtlu najedu asi 50 km (jezdim na nem totiz do skoly) kdyz je motor studeny jede skvele(tak jak ma) motor se po chvilce zahreje to je ale porad v poradku jenze jak jedu furt na stejne otačky cca tak 1,5 - 4 km motor začne brzdit ale fakt brutalne!! neco jako kdyz najednou začne poradny stoupak nebo jako kdyz seslapnu brzdu, uplne nejcasteji to dela kdyz jedu do kopce(nebo proti silnemu vetru nebo ve 2 no proste kdyz ma motor vetsi namahu) tak samozrejme musim podradit ale po chvilce to zacne aj na 2 a tak tam hodim za 1 kopec nejak vyjedu, hodim tam2 rozjedu to a pak 3 a zase ta brzda, (dela to kdyz jedu dlouho na stejne otačky (ty ale nemusi byt vysoke vetsinou tak stredni otačky)), uz si s tim opravdu nevim rady dela mi to uz aj na 2 fichtlu (nastesti zbylych 8 jeste ne) je to jako mor nechpu to fichly spravuju priblizne od 10 roku ale to se mi jeste nestalo.!!? no jinak k tomu co jsem proto udelal abych to spravil: zkousel jsem menit chudsi a bohatsi smes, menil jsem trysky, menil sem cely karburator ( zkusil sem 4 (ty byly predem vymyte v tech. benzinu)), steloval jsem hladinu plovakove komory, dal sem novy kondenzator, jine sviky (brisk: 15, 17, denso TR20), jinou indukcni civku, jinou fajku, šteloval predstih a odtrh, vycisti jsem magneto technic. benzinem, dal jsem nove tesneni mezi valec a karbec, vycistil vyfuk, daval sem druhy filtr, zkosel sem i bez filtru a porát nic!!??!! uz opravdu nevim. jo a na 221.100 se mi to zacalo dit kdyz jsem vymenil pist, cep, krouzky a druhy valec (ten ovsem nebyl po vybrusu ale to si myslim ze by vliv mit nemelo) 1 sem si mysle ze je to tim ze to neni zajete ale delalo to cimdal vic a uplne jinak nez kdyz se fichtl zajizdi, no a na 21 se to zacalo dit z niceho nic a ta uz je zajeta brutalne dlouho, jeste me napadla jedne vec ze by to delaly gufera ale ty se prece chovaji uplne jinak kdyz jsou spatne (motor nejde nastartovat a kyz jde tak strasne spatne) dusi se uz kdyz je studeny a tak si myslim ze tuto metodu muzu vyloucit, ale vsimnul jsem si ze v motoru neco piská a neni to sucha vačka!! a to mam pocit drive nedelalo ale na 21 to nedelá) prosim poradte co nejdriv protoze natom se fakt neda jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 22:23
Jméno: danoš
IP: uživatel2997
 jj diky za odpoved, ale jiz jsem na to prisel, zadiral se mi pist jak uz tu nekdo psal ze to muze delat, ale jinak fakt diky, jo a jinak s tim ze se ze se na tom co chvilu neco posere to ja vim, je to uz precejenom stersi stroj i kdyz ty posledni moc ne, ale s tim ja nemam zaz az takova problem (az ne tento to me opravdu zaskocilo uz jsem zavad na cheru videl dost ale toto(no ale zas dalsi skusenost)) jezdim totiz na cheru od 10 mam jich 10 za nedlouho kupuju 11 a hafo nahr dilu (20 hahr kol 5 motoru, 4 kostry, 7 rozet...........)no a v soucasne dobe mam pul roku papiry a lidi NENI NIC LEPSIHO!!!!!!!!!! SVOBODA, NEZAVISLOST NA AUTOBUSECH..... NO PROSTE SUPER!!!!!
Datum: 06. října 2008 22:23
 NO JA MEL STEJNEJ PROBLEM PROSTE KDYZ BYL STUDENEJ JEL PERFEKTNE PROSTE SVE OK A PAK NAJEDNOU JKO KDYBI TO NAK BRZDILO ALE FAKO FAKT JAKO BRITALNE TO SE MI STAVALO KDYZ SEM JEL DO KPCE A DAVAL SJEM MU PLNEJ KOTEL NEBO KDZ SEM JEL PO SILNICI A PROSTE POARD PLNEJ KOTEL A POHVILCE PROSTE JAKO KDYBI SE ZADREL MOTOR A PO CHVILCE TO AZSE SLO TAK ZA 5 - 10 MINUT A VYRESIL JSEM TO TAK ZE JSEM TAM DAL NOVOU HLAVU A PIST A UZ MI TO NEDELA NMAM TED AZSE JINEJ PODOBNY PROBLEM PROSTE KDYZ CHCE MIT CLOVEK DACHLA TAK PROSTE MUZE POCITATT ZE SE MU NA TOM NECO KAZDOU CHVILY POSERE TO JE NORMLANI U DACHLU JO MAM 3 DACHLY A PLNO NAHRADNICH DILU A PAK MAM JESTE SIMSONA JEZDIM SPI NA PIONIORU PROTOZE NECHCI SI ZNICIT SIMSONA CHCI CI NA NEJ UDELAT PAPIŔY !
Datum: 06. října 2008 16:44
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 Smokie ty si ale blazen ne???  tu na tom fichlu jezdim po ceste, a jako tahače fichtla mam jineho, poskladaneho dle vlastni potreby, to bych technickou asi neprosel se zavesnym na fichtlu  ale mas pravdu bez dwukolaku to jede lip  ted by me ale spis zajimaly jeste nejake priciny proc mi nejede moje 221(.100 - to uz tam psat nebudu)
Datum: 30. září 2008 22:03
Jméno: Smokie
IP: uživatel1711
 odpoj ten vozik co tahas fichtl neni autobus
Datum: 30. září 2008 21:10
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 no tak nemel sem sice moc casu ale na sundani hlavy sem si tu chvilinku udelal a pist do hlavy nemlati takze to bude neco v elektrice nebo v te rozpinavosti a nebo to jeste zkusim pretesnit jak jste mi psali ale to se mi moc nezda bo to pred tou vymenou jezdilo jako dabel, i kdyz mozne to je zkusim a uvidim ale bohuzel cas mam az o vikendu takze to budu muset nejak vydrzať
Datum: 30. září 2008 19:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a gdyby ne tak hledej problem v tepelnym rozpinani ve valci
Datum: 30. září 2008 17:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to se mi stavalo taky...delaly to gufera a vubec se olej tlacil do klikovky...no s tim ohratim asi takhle - gdyz je studenej tak olej neni zahratej a nikam se necpe ovsem gdyz je horky tak se prevodak zacne tlacit sude mozne do skvyr, klikovky atd...takze vymen gufera (na noc je ponor do oleje nez je tam das) a taky muzes rozpulit motor a pretesnit
Datum: 30. září 2008 17:33
Jméno: Patrik
IP: uživatel4205
 nejsou vprdeli loziska? nebo nemas v nadrzi cukr?a mas dobre utesnenou hlavu?nebo ti to muze delat svicka v namaze to mi delala 175 ze jsem jel treba do kopce tak mi davala svicka malou jiskrukoukni na to to je mozny
Datum: 30. září 2008 17:26
 Tak mě napadá ještě zkoušel si měnit zapalovací pól (cívku) na magnetu nebo celý magneto? Jinak bych to ještě pro jistotu rozpůlil a kompletně přetěsnil, tím nic nezkazíš,napadá mě ještě jestli není ten novej píst moc těsnej, že by se to po zahřátí přidíralo...ale to bys asi poznal
Datum: 30. září 2008 17:03
 nemlatil ti nahodou driv pist do hlavy?, me se stalo to sami, vzdycky kdyz sem jel par kilaku tak mi to zaclo hrozne brzdit, podradil sem, cvilku dobry a za chvily zas, no tak sem sundal valec, a pist byl na kraji trchu rozklepanej, udelal se tam takovej vyssi okraj, no tak sem pist komplet vycistil, vylestil, a to vymackani odbrousil, mohlo by se to taky stocit na soustruhu, no a od ty doby je to ok, takze na 90% to dela pist, ale je nutny ho opravit, nemysli si, ze kdyz budes vic mazat, tak ze se to zlepsi, to sem taky nejdriv zkousel a nic... zdar
Datum: 30. září 2008 16:59
 ky newim cim to..
Datum: 30. září 2008 16:35
 no tak za studena to muže jet, páč až se kartery zahřejou tak se roztahnou a potom moc netesni gufera (toť moje dedukce)
Datum: 30. září 2008 16:29
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 dik za odpovedi ale karbecem to asi nebude bo mi to dela u kazdeho karbeca, a tesnost?? no nevim no vsechna tasneni sem daval nove a predtim to jezdilo skvele takze gufera?? no nevim moc se mi tomu nechce verit protoze chladnedne to tahne aj do kopcu, ale nedal jsem pod hlavu vadi to?? ale zabrusoval sem ji
Datum: 30. září 2008 16:29
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 dik za odpovedi ale karbecem to asi nebude bo mi to dela u kazdeho karbeca, a tesnost?? no nevim no vsechna tasneni sem daval nove a predtim to jezdilo skvele takze gufera?? no nevim moc se mi tomu nechce verit protoze chladnedne to tahne aj do kopcu, ale nedal jsem pod hlavu vadi to?? ale zabrusoval sem ji
Datum: 30. září 2008 16:25
 no, tak ti to možná někde tahne falesne a nebo jedine ta hladina..... skontroluj gufera pod zapalkem a taky necudi ti to treba moc??? zkontroluj prostě tšsnost motoru a klikovyho prostoru... jo a taky jestli treba nemáš na kolene na karbec dirku (ja ji tam mel a kdyz se to vytocilo a potom prisel kopce delalo to sami proste to slo dolu)
Datum: 30. září 2008 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 GO motoru,jinak uz nevim ... jinak to je normalni ze fichtl v kopcich vadne...
Datum: 30. září 2008 16:15
Jméno: plmas
IP: uživatel2349
 zdarvim mam jawu 50,20 chtel jsem se zeptat jak vyjmy z pistu tunylek při oddělovani pistu od klikovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 16:32
 cetl sem kdesi kdes řikal to slovo tunylek tak sem přemyšlel co by to mohlo bejt  a potom me trklo ze asi ty plechy
Datum: 30. září 2008 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 sundas hlavu pist valec,klestema vytahnes segrovky a ochozeny cep jde vetsinou vytlacit malickem ven ....tunylek se u 20 rika tomu plechu co zakryva valec ...
Datum: 30. září 2008 16:08
Datum: 30. září 2008 15:53
 myslíš pístní čep? jestli jo, tak sundej ségrovky, který ti pístní čep zajišťujou (z každý strany jedna) a píst. čep buďto nějak vyklepni (což je vzhledem k ojnici dost riskantní) a nebo si udělej vytlačovák, kterym ho vytlačíš, kdyžtak se sem pokusim dát obrázek toho vytlačováku, jestli ho někde najdu...
Datum: 30. září 2008 15:46
 Zdar lidi, mam čz 180/487.4 a chtel bych se zeptat jestli nevite o nejakem dobrem karburatoru na tuhle masinu. Jestli jo, tak mi pls dejte odkaz, kde bych ho mohl sehnat. zatim díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 14:59
 Ahoj kluci a holky,mám problém nevím jestli budue stačit mezi kartery dát jenom jedno těsnění, takový papírový to zelený,aby mi ale netekl olej myslíte že to bude stačit bez tmelu? jenom samotný těsnění? (Kartery nejsou nijak poškozeny kudy by mohl olej protíkat)Děkuji za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 20:00
 Děkuji moc za pomoc, ale já sem to udělal takhle dosedací plchy sem otřel toluenem necahl oschnou namazal to hermetikem a dal papírové těsnění a druhý karter sem
natřel taky a dal jsem to do kupy a zítra naliju olej a pojede jak fík je po výměně ložisek,gufer pístu a pístních kroužků.Ake moc děkuji za pomoc
Datum: 30. září 2008 20:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo jak psali...neposkozenej - papir staci, jinak tmel...pretesnoval sem papirem tedka jeden a vubec netece...ale musi se to udelat poctive a papir prve potrit olejem...
Datum: 30. září 2008 17:48
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 kdyz mas ty kartery ok tak staci tesnení potrene selakem selak se pouzival drive jako hermetik a kdyz je mas poskozene tak papir a silikon
Datum: 30. září 2008 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 pokud mas naprosto neposkozene dosedaci plochy tak tam muzes mit samotny tesneni,ale pokud ne tak se doporucuje hermetik,barva nebo nejaky tmel ci silikon..
Datum: 30. září 2008 16:10
Jméno: brisK
IP: uživatel4202
 tak samotné by sem ho tam nedával - dej tam silikon (ten červený na motory) + těsnění a hned to nedotahuj až na doras chvíli počkej až ten silikon trochu ztuhne - a už by ti to téct nemělo dělám to tak vždycky a zatim žádný problém
Datum: 30. září 2008 15:03
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec uz sem se tu ptal nevite s ceho karbec Veb Berliner Vergaser Fabrik KNBS17-5 firmu najdu ale typ karbecu ne firma vyrabela karbeci tusim pro simson a mz
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 14:51
Jméno: CECHY
IP: uživatel1225
 PTAL UŠ SEM SE JEDNOU TAK MI TED PROSÍM NĚKDO PORADTĚ NEJDE MI BABETA NASTARTOVAT NEVIM PROČ JISKRY TO HÁZÍ ALE SOU ČERVENÝ
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 15:07
Jméno: brisK
IP: uživatel4202
 co třeba zkusit inou svíčku
Datum: 30. září 2008 15:07
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 hoj draci tak sem konecne pravej motorkar dnes sem zvladnul skousky a uz jen cekam az me prijde ta tezce vydrena karticka
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 16:27
Jméno: Richi
IP: uživatel894
 Gratuluju ja sem ho udelal tedkon v patek 26.9.
Datum: 01. října 2008 16:27
 taky gratuluji  ... na řidičák jsem čekal přes dvat tydny
Datum: 30. září 2008 17:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tatktez gratulace
Datum: 30. září 2008 17:47
 Gratuluju...
Datum: 30. září 2008 17:09
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 Zdarte chci se zeptat, když jsem jezdil na special můžu přejít na natural? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2008 17:58
 Je to fuk. Oktanový číslo je jen odolnost proti samozápalu. Víc oktanů neznamená, že to pojede líp.
Datum: 03. října 2008 17:58
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 no natural ma více oktanu takze by to mělo lip jet
Datum: 30. září 2008 19:15
Jméno: dachl21.estranky.cz
IP: uživatel720
 jasně, ze muzes, ja treba jezdim na natural furt a pohoda, a urcite to taky driv jezdilo na special, takze by nemel bejt problem
Datum: 30. září 2008 17:06
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 mas to jedno ale natural je o 10h levnejsi
Datum: 30. září 2008 16:44
Jméno: brisK
IP: uživatel4202
 můžeš ale nevidim důvod lépe ti to stejnako nepojede
Datum: 30. září 2008 15:10
 Dobrý den našel jsem ve stodole jawu 125-250 zatím nevím! motor se točí ( když sem to chtěl roztačit) ale není tam startovací páka ani žádnej úchyt na startovačku -- to je nějaký divný ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 16:12
 no tak pošefí nějak karbec když je sucha svička
Datum: 30. září 2008 16:12
Jméno: obrneny_motokar
IP: uživatel4201
 ah jo  uz mi to de ... ale svicka hazi jiskrua je sucha .. se tesim ze doufam ze bude stacit vycistit karbos a vyjedu .  ale fakt diky moc
Datum: 30. září 2008 13:08
 presne tak nakopavacka je soucasti radicky zamackni ji a zvedni ji na horu a nakopni to!!
Datum: 30. září 2008 11:52
 Spíš 175 ne ? ... no řadící páka a startovací páka je 2v1   ... pokud chceš nastartovat tak řadící páku zatlač trochu do motoru a potom ji přetoč na druhou stranu (dozadu) a pak zašlápni ...
Datum: 30. září 2008 8:36
 čau jawaci, chci si nechat upravit motor na fichtla a nevím kde. Poraď te kdo to dělá dobře za dobré peníze? Dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:32
 TADY U NAS V KOZLANECH DELA JEDEN PAN DORBE KVALITNE A ZA DOBRY PENIZE MA TADY I KRAMEK ! DE KOUPIS VSECHNIO NA MOTORKY TADY U NAS V KOZLANECH JE TO OKRES PLSZEN-SEVER TAK JESLTI PROJEDES PROJEDES NO A KDYZTAK MI DEJ ICQ !
Datum: 06. října 2008 16:32
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 a co FK racing
Datum: 30. září 2008 15:37
 Hele hele....klidni trochu hormon....!!!! Nemám Marka taky rád ale jeho motory jakž takž jedou. Jde jen o to jak se ti povede naladit karburátor výfuk atd....! Já osobně mám on něj jeden válec ale z dob přez 5 lety kdy to ještě bral jako koníček a ne hlavní zdroj obživy. Dneska bych si od něj nekoupil nic protože ty ceny to je něco neskutečnýho. Pokud chceš poradit...  Vykašli se na úpravy...já po svých zkušenostech bych do toho taky už nešel...! Stojí to neskutečnejch peněz a neskutečnýho času....! A to většina kluků co tady upravujou nešáhli ještě tak do extrému jako já-na to teprve příjdou....! Já už stavím 4. závodní motor. Pokaždý všechno trochu jinak. Válce sem vystřídal 3 teď budu mít další dva na zkoušku. Sranda to neni. Nevíc sem se rozhodl že si postavím brzdu....aby to mělo něakou objektivitu....! Takže tak....  Udělej GO přesně motor nastav a bude ti chodit se 14 ti zubem 90km/h...jako mě sériovka (tam mám dokonce 15 ti zub...) A to mám 75kg...nechápal sem po dlouhý době co sem jel se sériovkou závod co ten motor umí hlavně v krouťáku od spoda....! Moje závodní motory do 7500ot. nejedou...  Tohle jde z nuly....
Datum: 30. září 2008 9:45
Jméno: fishracing
IP: uživatel2945
 Tak nabídku na úpravu pionýra nabízí například pan Marek dělá to sice dobře,ale nechá si to řádně zaplatit.Dál vím že úpravy nabízí také TKmoto,ale s těma nemám zkušenosti...
Záleží na tom jaké úpravy si představuješ.
Datum: 30. září 2008 7:29
Jméno: josik
IP: uživatel1201
 hoj,myslíte že doklady na jawa mustang co mi nabizi kamoš za 1000 kč je dobrá cena?máte někdo nabídku nějakou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 17:16
 naposledy se teď koupil papíry za 250 jen bez štítku, už na ně jezdí fichtlík  jinak ceny se pohybujou do toho tisíce max. se vším všudy...
Datum: 30. září 2008 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 pokud jsou prepsatelny tak cena 1000,- je dobrá,prodavaji se i za vic
Datum: 30. září 2008 9:46
Jméno: barwis
IP: uživatel1123
 to je moc tak max. 500 ja ty moje na 20,21 prodal za 200 pac sem nevedel jestli jdou prepsat
Datum: 30. září 2008 8:55
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
Posl.aktualizace: 30. září 2008 9:49
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 to bude CDI ,koupis to urcite na nejakem e-shopu pro skutry popripade v nejakem skutr bazaru ....ale upozornuju te ze ridici jednotky kolikrat stoji vic nez cely skutr bez TP
Datum: 30. září 2008 9:49
 draci chci vam jen rict jak je ten fichtl zvlastni stroj. mam tu ted dohromady ctyri karburatory a dva funkcni motory... zezacatku jsem jezdil s motorem c 1 na karbec c 1 a jelo to krasne , vsechno v poho, ale pak sjem musel vymenit kartery, a od ty doby se projevuje zahada nad zahady. motor c 2 jezdil s karbcem c ,1 krasne, akorat se lehce dusil odspoda... po vymene karteru u motoru c.1 to jede jen s karbecem c.4 , ktery mel driv na fiku kamos a stezoval si ze mu to jede jen s moji tryskou 60 kterou sjem mu neprenechal tudis sem mu dal za tento jeho jeden co jsem tu mel... a na tenhle karbec mi to ted jediny jezdi , s tryskou c 68 s kterou to kamosovi nejelo , jedinej problem ej ted aze to je moc bohaty na volnobeh, ale jinak ani s jednim z tech tri zbylejch to nenakopnu, nedrzi volnobek, nejd eodspoda a s jedni mto nejde vubec. stejne tak motor c2 jezdil se vsemi ctyrmi karburatory dobre, vzdy startoval na slapnuti atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 9:50
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 to bude rukama
Datum: 30. září 2008 9:50
Jméno: michal
IP: uživatel4056
 Proste neni nad originalní díly
Datum: 29. září 2008 21:43
Jméno: Michal
IP: uživatel2303
Posl.aktualizace: 29. září 2008 21:00
Jméno: Michal
IP: uživatel2303
 chtěl bich se zeptat jak mam toho fichtla tak ja ho musim držet ve visokich otačkach bo jinak mi to chcipne nevite co stim mužu mit? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 9:51
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 mas to nejaky rozhaseny....chce to seridit
Datum: 30. září 2008 9:51
Jméno: blazenn
IP: uživatel4197
 spatne ti to spaluje asi vimen svicku alebo nasteluj zapalovani a precisti si karborator vypal vyfuk vimen filtr a mosi to jet.
Datum: 29. září 2008 22:25
 zdar draci, mám fichtla co je bez papírů a chtěl jsem se zeptat, jestli se dá ještě nějakým způsobem příhlásit ??? prý to jde nějak na veterána,ale nevim.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 18:31
 Kámoš má (prej) na veterána přihlášenou jawu 05, ale říkal, že je to strašně vyřizování...nemluvě o tom, že si přes půl republiky musel nechat poslat štítek, doma vyrazit a přidělat - jinak by to prej neprošlo. Když už jako veterána, tak něco staršího, myslim že do fichtla se nevyplatí tolik investovat - fichtlů jsou mraky
Datum: 03. prosince 2008 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 ono veteranem by melo byt vsechno starsi 35 let,ale rikam vam,ze se to ale tak zdaleka nebere,hlavne u nas v CZ.... Veteranisti maji odpor k vozidlum ktera byla seriove a levne vyrabena po roce 1968 a za veterany(oldtimer) je nepovazují,nazivaji to joungtimer. Posledni rada jawy ktera je uznavana jako veteran je 350 kalif protoze se objevuje vzácně a parezy 550-555 ktere jsou zase uznavany pro svoji nadcasovou koncepci konstrukce a vyroby ....jeste obcas nektere motocykly unifikovane rady (UŘ) jako byl 250-350 bizon a dalsi maloseriove typy maji uspech....ale od prvnich 350/634 a 50/20,21,23 a pod.... se to hazi do jednoho pytle se škodovkama,žigulikama a podobnym seriovejma "plečkama" ... Záleží na kraji,veteranskem klubu a clenech VC ...znam par testacnich komisaru a co kus to jiny nazor....lepsi si koupit na tyto vozidla koupit orig TP nez absolvovat trnitou,zapeklitou a malokdy uspesnou anabazi s temito vejhykly ....
Datum: 30. září 2008 10:07
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 Veterán = přes 50 let stará motorka .... sem někde čet
Datum: 30. září 2008 7:44
 ty stando a 555 by brali vic jako vetoša ne? taky sem to chtel udelat ale jakmile sem slysel co to vcechno obnási tak sem si rads sehnal za 500-1000 kc papiry a bylo (tu cenu nevim bud prvni nebo druha)
Datum: 29. září 2008 22:12
 nekdo , mozna frikulin , tu tusim jednou psal ze to nejak de, ze to sam podstupoval, tak treba ti k tomu rekne vic.... kazdopadne jednodussi budes mit jiny papiry a stitek...
Datum: 29. září 2008 21:22
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 resim stejny problem, cisla na ramu a motoru sou v poho, mam i sps ale papiry ne, premejslel sem ze na urade by meli vsechny udaje mit ulozene, takze by se teoreticky dal vystavit novy technicak?
Datum: 29. září 2008 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel4195
 Testacni komisari se tvrde brani testacim na fichtly a skodovky normalizacni ery CSFR...musel bys ho mit ve spickovym puvodnim stavu a nebo po profesionalni renovaci do 100% puvodniho stavu...jinak zelený znacky vychazeji asi 3500,- klubová + krajská testace ... a pro doplneni ze na veteranskejch znackach muzes jezdit uplne normalne jako na bilech akorat vozidlo nesmi byt vyuzivano ke komercnim ucelum a nesmis snad najet vic jak 1000 nebo 2000km za mesic...(nevim teda jak je mozny to ohlidat  ) vychazi levneji za 1000,- koupit TP a prebouchnout stitky
Datum: 29. září 2008 21:14
 jooo hosi neni to prdel  sam se se bavil s jednim co dela v tom veteranskym klubu. tak jsem se zeotatl na moji CZ 250/455 a zustal jsme stat s otevrenou hubou kdyz mi rikal co vsechno bych musel podstoupit  vsechno origo, kdyz ne tak na profesialni renovaci komplet masiny.... no kdyz mi rikal ze by me to prislo na 30000 aji z generalkou tak sem se snim rychle rozloucil   asi tak no..
Datum: 29. září 2008 20:37
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 abc neřikej volovynz, jde to na veterána, ale musel bys ho mít v origo stavu a pěkného a navíc ty papíry stoj asi 5000
Datum: 29. září 2008 20:09
 Jednodušší a levnější bude si sehnat papíry a nový štítek...
Datum: 29. září 2008 19:45
 Jde to, ale pak na něm numůžeš bězně jezdit, jen na různé veteránské srazy a akce a zpět, pokud bys jel jindy se jentak projet a ptkali tě,policisté, tak bude zle...
Datum: 29. září 2008 19:45
 haledte lidi když dávám píst tak zámkama nahoru a šipkou dolu nebo jak to je?? spíš mě zajímaj ty zámky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 9:48
 Šipka dolu je takový nemotorný....  Lepší je říct že šipka má směřovat VŽDY do výfuku....a je to univerzální jak pro pincka tak pro simsona tak pro ČZ Jawy....atd....ne každá motorka má válec ležatě....  Takže šipka vždy do výfuku.....
Datum: 30. září 2008 9:48
 nn ma pravdu  taky se podivej je zneho GENERAL kdyz ma vsech 5 hvezdicek  sipka musi smerovat dolu a prvni zamek nahoru
Datum: 29. září 2008 20:40
 jak je možný že když něco potřebuju tak mi vždycky poradíš ty... kolečko fakt díky a doufám že nekecáš
Datum: 29. září 2008 19:32
 sipkou dolu a zamkem prvniho(od shora) krouzku k sacimu kanalu
Datum: 29. září 2008 19:27
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
 Čau mám 175/477 a mam tam sekundarni kolecko s velkym stredem-myslim ze 18 zubu,ale chtěl bych menší do krosu-14 nebo 15,ale nevím jestli tam pujde-(aby treba nedrh retez nebo tak neco)pokud nekdo ma zkusenost nebo jestli to vis ty SESO tak prosim odpovezte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2008 20:11
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 14z neni do krosu, 14z je origo co tam má být.
Datum: 29. září 2008 20:11
 Nevíte náhodou někdo co mám dělat, když potřebuju nastavit volnoběh, když ten šroubek s pružinou nám už uplně zašroubovanej a stejně to chcípá???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 7:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Další možnost na kterou se zapomíná při ,,štelování,, karburátoru, krom hloupých rad že jako měnit ohnutí plíšku v plovákovce, je že jehla má na sobě zářezy.. zkus tedy měnit výšku jehly změnou polohy segrovky... tak si ještě pohraj s tímhle...
Datum: 01. října 2008 7:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ano to vymenis jenom soupatko a tim to vlastne i utesnis nezi stenou karbce a soupatkem...a jo asi by to mohla byt soupatkova komora aspon se ji tak vseobecne nadava
Datum: 29. září 2008 21:29
 a nebo ti muze nasavat mezi soupatkem a stenou soupatkove komory  (tu soupatkovou komoru myslim obrazne urcite se to tak nejmenuje  ) taky jsem to uz mel  tak jsme vymenil karbec a frrrrr
Datum: 29. září 2008 20:45
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 nebo tam dej delší šroubek  - né jenom si dělám srandu  DD
Datum: 29. září 2008 20:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Nebo taky muzes mit jakoby vysoustruzeny soupatko od toho sroubku...pokud jo tak koupit nebo sehnat novy, jiny a serizovat sroubek pri zvednutym lanku plynu...
Datum: 29. září 2008 19:37
 nebo je zkurvene soupatko od toho ze nekdo zvysuje volnobeh bez zvednuti soupatka(kdyz se nezvedne tak se do nej muze vytlacit důlek a pak to nastavit nejde)
Datum: 29. září 2008 19:35
 Tak to je špatné, mohlo by to být tím, že ti někde motor přisává falešný vzduch a jde tam špatná směs... Zkontroluj spoj karburátor - kolínko, kolínko - válec, hlava - válec, válec - skříň. Jestli to někde nesaje. Případně sundej karburátor kolínko, vem si skleněnou tabulku a smirkový papír 400 a zabruš dosedací plochy kolínka a karburátoru, dej nová těsnění, potři je olejem a uvidíš. To zabrušování by se mělo dělat, pač když to uděláš, tak se budeš divit, jak nerovný povrch to je a to bývá problém... Taky jsem nevřil, dokud jsme to nezkusil. Pak to ale musíš zpětně dotáhnout s citem jinak se příruba ohne a je tu ten problém zpět.
Datum: 29. září 2008 19:26
 volnobeh se nastavuje za teplého motoru takže to musíš projet a pak to nastavit a jesi ti to chcipe tak vycisti trysky popr. karbec nebo bohatší směs (nastav )
Datum: 29. září 2008 19:12
Jméno: petr
IP: uživatel646
 čau kdoby mě vifotil zapalování na jawu 175 zažkrkl kde je to to dobijecí relátko
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2008 19:09
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 na to ani nepotřebuješ fotku je to to jediné co vystupuje z boku a vlastně u toho (těsně nad tím) sou aj ty 3 vývody
Datum: 29. září 2008 19:09
|



|