Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tommy
IP: uživatel2073
 čau draci budu dělat go motoru u jawetty a zatim sem nikde nenašel kde bych moch koupit ty pouzdra co jsou v převodoce jedno se dnem a bez dna .Nejsou treba stejny jako u fichtla?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 8:12
Jméno: tommy
IP: uživatel2073
 ale sesa je tady nema ne?
Datum: 13. září 2008 8:12
Jméno: ja
IP: uživatel1201
 koupiš to ve většině obchodech moto.napříkladv dobré je mega motocykl,nebo v Ostravě máš motofaktor
Datum: 13. září 2008 8:05
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec dneska sem jezdil na pionyrovi kterej vypadá tak maximalně na rošrotování. Nakopnu na poprvé a jedu , má uplně parádní zvuk , vubec nedelá kravál jak kdyby se to nejak dusilo v motoru a mete jak drak. 65km/h podle toho tachometru a to sou v čudu tlumiče a byli poloprázdný kola. A já mám pincka jak kdyby vyjel z výrobní linky a jede sotva 55km/h a dělá kravál jak kráva. Čím to ? vyfuk mám novej , klikovku , válec zajetej a furt na nic .
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 3:17
Jméno: standa
IP: uživatel4072
 nic neobvyklyho.....mam taky fichtla po GO a jede tak nejak normalne,,,,a mel sem doma pincka,privez sem ho se zarezlym valcem,to jsem odrezil a rozhejbal a jezdil lip jak ten muj....ty puvodni negeneralkovany motory jsou proste nejlepsi....uz je to tak ....to jsem delal jednou na kseft starou 05,privez jsem to v krabicich.....20 let se to valelo nekde v garazi....motor tam byl v celku...po slozeni jezdil jak novej....ale jak....fakt pekne....
Datum: 13. září 2008 3:17
 cau chlapy prosimvas nevite kde bych koupil klapku napr  olini ale i jine dik treba kdyby byl okkaz dikas moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 14:23
Datum: 13. září 2008 14:23
Datum: 13. září 2008 10:29
 sorry polini
Datum: 12. září 2008 23:06
 cau lidi mam new webovku tak kouknete je to konkretne o zavodnim specialu (fekaloj) tak kouknete a napiste co mam zmenit a tak ...http://jawaracing50.wbs.cz/
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 13:32
 Samozřejmě dokazál...! Problém je materiál na kterej dlouho čekám...Respektive...  Vozí mi ho kámoš musel bych zvednout zadek sednout do auta a zajet si tam sám....  Ale hlava sama o sobě nejede...! To hodně souvisí s celkovm stavem motoru....! Ale nemám s markovou hlavou dobrý zkušenosti...! On vždycky napíše že jemu do funguje atd atd...já mám skripta (spíš prezentaci...) ohledně 2T hlav....je tam stručnej jednoduchej výpočet pár pravidel co se musí dodržet a s hlavama nemám problém....! Ale pozor....! jawaracing50 psal že mám hlavy....to je omyl...! V tuto chvíly hlavy nemám...! Jedná se o odlívání....ale to potrvá....jestli budu mít odlitky rozjede se výroba...
Datum: 14. září 2008 13:32
 jo sorry to je dotaz na frikulina tak sorry blbe jsem si to precet
Datum: 14. září 2008 13:08
 dokazal ale nemam vubec cas delam na vyvoji svich veci a ani nestiham mozna bych ji od tebe koupil
Datum: 14. září 2008 13:07
Jméno: Pimbas
IP: uživatel2390
 Frikulin, a kdybych ti poslal zku*venou hlavu od Azmarka, dokozala by si ji upravit, aby jela???
Datum: 14. září 2008 11:58
 jak taj psal icespoon12 ze si chtel koupit tu hvezdu. hlavu tak si ji kup ale ne od AZMARKA myslim ze je ma frikulin a ma je levnejc a lepsi
Datum: 13. září 2008 23:19
 ze ti to vali 80km/h neznamena výkon!! kdybych to jinak sprevodoval tak me to bude jezdit pres 100km/h ja mas sice sekundarko 13zubu ale jak mam male kola obvod 1560mm tak se to rovna nejaky mu 10-11zubu takze 90 na 11zub to je vlasne otacky 9576ot/min
Datum: 13. září 2008 23:08
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 fajny fík ale ja bych na to nesedl já se zas snazím udelat upravy aby bylo vse original a to mam jenom vylestene kanyly a vali mi to 80
Datum: 13. září 2008 21:41
Datum: 13. září 2008 18:59
 na to svareni se dela pripravek ze by se to skrouti nemelo a ty prevody zas nejsou tak trasen jek rika frikulin bude tro myt lepsi odstupnovani
Datum: 13. září 2008 17:32
 Já o tom vím svoje...! Já když dělám vějířovou hlavu dělám to podle svejch výkresů...podle obecných pouček sestrojim spalovák vymodeluju ci ho dopočítám objem...pak už vim na soustruhu co dělám a s hlavama nemám nejmenší problém....o spalovákách pana Marka...(včetně výkresů když sem začínal a upravoval sem si sériovou hlavu....) si myslim svoje...! Jak píše mistr jawaracing50 jde to ní udělat díra a nalisovat novej kus hliníku i se spalovákem...! Jinak mě zaujal na stránkách ten 4 kvalt...  Nejseš první ani poslední kdo to dělá. Ale já vás chlapy nechápu...zkoušel sis tu převodovku spočítat...?  Jednička je prakticky k ničemu rozjedeš se zařadíš dvě a posuneš se v rychlosti jen o pár km/h...zbývá ti teda na jízdu prakticky jen 2-3-4 navíc stylem jakým to děláš. Jde to samozřejmě ale při sváření (a speciálně při sváření hliníku) se ti všechno kroutí takže převařit origo domky neni dobrý stejně se ti to hne a hřídele se budou křížit. Nehledě na to že znám pár lidí co to udělaly a popraskalo jim to. Navíc musíš mít velký spojkový víko a to taky neni sranda (nebo vyrobit podložku pod origo) Musíš si taky spočítat primár a sekundár protože co vim tak na silnici to moc nevychází a borci si nechávaly dělat jak spojkovej koš celej tak primární kolečka a maj i malý rozety a sekundára...! Rozhodně ti nechci kárat špatnou práci máš svůj styl a vypadá to slušně...je to prostě sprintovej speciál. Já sem spíš na silnici....  Ozvy se pokecáme.....
Datum: 13. září 2008 9:27
 no covece mas peknej stroj.....a asi to i pojede tak jak ma hm???s tou hlavou ste me teda dostali ja si ji chtel taky jeden cas koupit....tak na ni radsi prdim....
Datum: 13. září 2008 9:15
 presne tak me to stou hlavou nejde ani kloune do otacek tedka uz mam sehnanej matros tak to cele vysoustruzim a udelam novy spalovaci prostor protoze stimdle to fakt nejde
Datum: 12. září 2008 22:36
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Tak stroj prinejmensim zajimavej. A s Azmarkovou hlavou mam bohuzel stejne zkusenosti. Strasnym zpusobem se mi s ni pincek ulejva a pak likviduje svicky. Tu hlavu nasazuju jen na vytrvalostni zavody (naposled 3hodinovka v Sendrazicich), S originalem mi jede pionyr lip  Bohuzel nevim, cim to je. Pocitana komprese mi vychazi vetsi. Ale proste to nejede...
Datum: 12. září 2008 22:29
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
 no cujte moju prihodu, jeden vikend sme sa rozhodli ze sa ideme previest na fichtloch do susednej dediny ( asi 15 km) a ze nepojdeme po hlavnej, sak vodicaky ani papiere nikde \r\na tuto dedinu sme dali v sobotu 4krat tam a naspet a v nedelu to iste a ako sa tak v noci vraciame ( isiel som prvy lebo kamos nema svetla ) tak jednu ulicu od mojho domu spoza rohu vidu floidi\r\na uz zacal ze pojdem s nimi na stanicu a ze budem fukat a ze de mam doklady a ze som chcel ujst ....... a nakonec mi tem de**l prerezal gumy a poslal ma domov ( zato ze jazdim 40 km/h po dedine ) \r\nsila
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 1:01
Jméno: Jožan
IP: uživatel2597
 Buď rád že jsi dopadl takhle..
Datum: 05. října 2008 1:01
 chlapci tak sem se neska projel nejakou delsi trasu... prisel sem na to ze mi vypadava pri delsi jizde trojka (to mi nejak nevadi) ale aj tak dase to nejak zpravit? Mám 555 RV 1959 (v technicaku 61 pac nemam origos techn  ale aspon ze je) a jede to dobre kdyz po rovine jede stejne jak z kopce?  to jest 60-65 kmh? a traky sem prisel na to ze kdyz jedu skoro maximalkou a drzim plyn tak ve tri ctvrte otackach tak to jede stejne jak pri plnejch ale pri plnejch slysim vic motor (jako z karburatoru kraval)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 3:20
Jméno: standa
IP: uživatel4072
 to je normalni .....tu trojku muze delat moc utazenej retez
Datum: 13. září 2008 3:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pro ty kterejm funguje tachak dobre bez cukani! kolik vam jede fichtl porovine nebo i do mirnyho kopce na dvojku na maximum?? me 40 i na ctvrt plynu jak pridam tak seto dusi tak by me zajimalo kolik normalne jede na dvojku na max.??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 14:13
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 na 2 max.40 víc ne pak kopnu 3 a těch 60-65
Datum: 13. září 2008 14:13
 u mě není problém na dvojku takovych 45...maximálku co sem dal po rovině tak okolo 65-70...original motor 20tka rv 1969...zadnej tunning  z kopce skoro 80
Datum: 13. září 2008 10:53
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
 jj,mě to jede taky tak,40 pak to začne řvat jak kráva a jak dám 3,tak těch 60-65 podle nálady stroje a z kopce to někdy jede i těch 70 ale to jak kdy.
Datum: 13. září 2008 6:44
Jméno: Mrcin.m
IP: uživatel111
 Taky 40km/h , vic ani tuk , pak dam 3 a je to na 55 a vic nic , prostě konec
Datum: 13. září 2008 1:07
 mě jede na dvojku max. 45km/h ale to už je fakt MAX...
Datum: 12. září 2008 21:30
 cus draci fichtl mi konecne jezdi ale na trojku je nakej moc linej porovine se nerozjede, jen skopce ,porovine kdys pridam plyn treba i pomalu tak se to dusi a obcas dojde stava v kabecu tak musim nafouknout pusou nadrz a napumpovat pak to zase jede ale jak rikam netahne na trojku ale na neutral toci moc dobre lip nes ostatnim vse mam vycisteny jedine este skusim jiny karbec a nevypadato ze by to foukalo vsude suchy tak snad nato prijdu cim to je.Nebo to muze bejt tim ze precuhuje tesneni pod karbecem dovnitr!!?? to taky muze mit zapricinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 9:15
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 jestli rikas ze ti dojde nekdy v karbecu stava tak skus procstit ten kohout jak rika kolega a kdyby ani to ne tak musis zvisit hladinku v plovakovi komore a to ze ten plisek prihnes malinko nahoru
Datum: 13. září 2008 9:15
Jméno: Jandy
IP: uživatel3959
 Zkus vyčistit kohoutek nebo jestli neni zadělanej filtr.
Datum: 12. září 2008 22:13
 čus draci sem tu zas mam čz 175 typ 487 radilo mi tu už pár lidí proč mi to nejede když sundám filtr tak to jede v pohodě a to tam mám novej filtr tak jsem tam skoušel dát silonku na tu to nejelo tak jsem tam skusil dát obvaz kvukli kamínkum a na ten to taky nejelo a prostě to nejede na plnej plin a jenom se to dusí. mám tam bezkontaktové zapalování takže předstih je velmi dobrej novej karburátor stemi tryskami co tam mají bejt a stejně to nejede poradte nekdo
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 10:00
 jo díky moc já vim já už se hrabu v motorkách od 6 třídy a vždycky jsem na to přišel ale ted už jsem bil opravdu bezradnej tak díky moc budu skoušet
Datum: 13. září 2008 10:00
Jméno: marco
IP: uživatel4073
 PS jesty tu trisku kupuj palivovou ne BOHATOST SMESI ...palivova je v dolni casti karburatoru 14klič a potom sroubovak ...(JE TO UPLNE DOLE KARBECE)
Datum: 13. září 2008 4:59
 cus hele mam 125cz ten samej hranatej motor jako ty a mam taky bezkontakní zapalko proste ten problem spociva jenom a jenom v karburatoru.mne to delalo to samy na
volnoneh super pridals a od pulky otacek se to dusilo chcipalo atd ..takze jsem skousel hejbat s jehlou jako ty a to nepomaha pravda ..  je to v tryskach a to je strasne tesky
seridit prave proto jsem mnel doma 175 takovou jako ty a na to moji 125CZ sem dal karbec ze 175CZ a najednou vse funguje
skus koupit jinej karbec a dej vedet a jestly by si nemnel moznost koupi novyho karbecu nakup hodne trysek od ty co mas ty a vejš.. (nebo ji vyvrtej ale to nedeporucuju) hodne stesti sokoliku ale furt mi nejde do hlavy ta vec s tim filtrem
Datum: 13. září 2008 4:56
 pravě že vubec ne normálně tam dam tu gumu udělam směs vezmu zaní a ona na nákejch otáčkách zamrzne a začne se dusit skoušel jsem hýbat i s jehlou ale nic to nedělá a když vyndám tu gumu na filtr tak jede 120 po rovince a 100 do kopce vubec to nejde doladit a nevim proč
Datum: 12. září 2008 22:18
 Kdyz to mas bez filtru, tak musis udelat znova smes ne?
Datum: 12. září 2008 22:07
 jo vyčistil jsem ho dit říkam bez filru to jede tak jak má ale když tam místo filtru dám cokoliv jinýho dusíseto
Datum: 12. září 2008 21:59
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 a co vejfuk ten si mel udelat taky poradne vicistit
Datum: 12. září 2008 21:18
Jméno: jindra
IP: uživatel3507
 prosim o radu mam fichtla ale problem je v tom ze kdyz na karburator nasadim filtr tak jde tak na pul plynu a kdyz ho sundam tak tak jede a filtr je novi predem moc dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 20:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau. nedávno jsem tady měl tento dotaz:http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id52261.html?odpovedet=1 a tak sem to dneska zapojila kousek projel a zjistil jsem, že ta kontrolka dobijení svítí pořád(i při nenastartovaném motoru, tak se ptám, když ta kontrolka svítí tak to dobijí a nebo právě nedobijí? a popř co stim......díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 20:12
 přesně tak,a když neni nastartované,tak má svítit a to že nesvítí když je to nastartované,nemosí znamenat,že to nedobíjí,može to byt aj tim relátkem!!
Datum: 12. září 2008 20:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo a ještě když zapnu světla tak mě začne vynechávat motor.....???????
Datum: 12. září 2008 20:11
 když to svítí, tak to nedobíjí..
Datum: 12. září 2008 20:10
Posl.aktualizace: 12. září 2008 19:51
 Zdarec, ted sem zacal nabijet baterku 6V 12Ah, prochazi tim proud cca 3,5A. Za jak dlouho bude asi nabita a kolik by tam melo asi byt A? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 18:25
Jméno: cpivo
IP: uživatel2254
 Zdarec draci.. Máte někdo zkušenosti s přihlášenim fíka kterej byl naposledy přihlášenej bůhví kdy?? Číslo rámu a motoru souhlasí se štítkem (kupodivu) díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 17:32
Posl.aktualizace: 12. září 2008 18:27
Datum: 12. září 2008 18:27
Datum: 12. září 2008 18:27
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 to já sem platil jednou 500kč pětistovkou a vratila mě 500kč
Datum: 12. září 2008 17:40
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 taky se mi stalo neco podobnyho pri obchodovani s flipmenem  ale samozrejme sem mu tu castu zaplatil pres slozenku
Datum: 12. září 2008 17:24
 no a ma to najeto jen 3000km
Datum: 12. září 2008 15:43
 no a ma to najeto jen 3000km
Datum: 12. září 2008 15:40
Jméno: motor
IP: uživatel680
Datum: 12. září 2008 15:39
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
 cau seso budes tady mit neco na jawu 90? za odpoved dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 16:01
 Nebude,protože se na ni nic nedělá
Datum: 12. září 2008 16:01
Jméno: 350
IP: uživatel1828
 nevite nahodou nekdo jestůy de na 250 kyvacku motor z 350 kyvacky???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 15:35
 jo mel by pasovat
Datum: 12. září 2008 15:35
Jméno: ROMAN
IP: uživatel455
 AHOJ DRACI JA SE CHCI ZEPTAT KDYZ MAM NOVY PIST MOSIM MOJEHO MUSTANGA ZAJIZDET ZNOVU???DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 19:18
Jméno: triska
IP: uživatel4071
 Musiš.
Datum: 12. září 2008 19:18
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ale to i cejtíš že to nenni ono když to neni zajetý až se to částečne zajede tak to poznáš jak tem motor krásne beží
Datum: 12. září 2008 15:38
 to si piš že to musíš zajíždˇat jak jak říkal mrcin 150km a když víc tak tím líp a zzezačátku dávat do benzínu víc oleje abys to dobře zajel to by tě nemělo ani napadnůt to nezajíždˇat bys to mohl připéct
Datum: 12. září 2008 15:07
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 okolo 150km  nějak tak to stači
Datum: 12. září 2008 14:59
 jo
Datum: 12. září 2008 10:28
Jméno: barwis
IP: uživatel1123
 ahoj kuci dneska sem byl na evidencce vse v poho a zitra chci jit na pojistovnu ale potrebuju vedet co si mam zaplatit jestli havarijni pojisteni nebo poviny ruceni dik za odpoved specha!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 15:42
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
 já mám 125/476 a platím 312 kč ročně, mám to u totalbrucker
Datum: 12. září 2008 15:42
Jméno: barwis
IP: uživatel1123
 jj dik koukal jsem se na kooperativu a ta ma od 125-350 za 726kc a mam to na MZtku
Datum: 12. září 2008 15:23
 Udělej si normálně poviný ručení.Jestli máš motorku do obsahu 50ccm tak to máš do 500Kč,nad 50ccm je to kolem 800Kč.Já mam jawu 125/355 a platim 820Kč
Datum: 12. září 2008 12:17
Jméno: ab
IP: uživatel4068
 tak si udělej POVINNÝ RUČENÍ.... jaký máš rok výroby ?? jestli je starší než 1970 tak u Český podnikatelský (CPP.cz) mas povinny ruceni pekne levne.. zadas si tam to ze mas moto starší než ´70. tak a potom pozor na silnici.......
Datum: 12. září 2008 8:04
 Dobrý den, v sobotu jsem si koupil jawa čz 175 na motoburze... A mam HLAVNÍ problem s kontaktama na relatku, ona dobijí dobře ale pokaždý když chcipnu motor tak kontakty zůstanou stále přilepené, a dále mam ten problem že mi špatně svítí že v noci je žarovka jen kapku nažhavená ale nesvítí a přestala mi fungovat kontaktice neutralu a začalo blnout podsvícení tachometru... Člověk by řekl že je bordel v elektrice ale ta elektrika je v originále, nikdy nepřepojovaná ani se do ni nikdo nehrabal. děkuji předem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 0:46
 Tak světlo už svítí, stačila očistit celá ta objímka a ohnout pěkně ty pacičky... A ta kontrolka neutrálu- tam byla jen spálená žárovka... Tet už mě jen mrzí to relatko no.. ale skusim ho obrousit, nerad bych kupoval nové.. Děkuji moc
Datum: 20. září 2008 0:46
Jméno: borkysM
IP: uživatel1797
 kontakty v relé zabrus do absulutní roviny nejlíp diamantovým pilníkem, ne smirek. Ale pravděpodobně to bude chtít stejně nový relé(moje zkusšenost). Elektrika blbne nejspíš kvůli špatným kontaktům. Bejvaj objímky vychozený
Datum: 12. září 2008 1:46
|



|