slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fuha draci,,, tak je to tady,,, jako každý rok .-) ale i tak fichtlkramek jede stále i mezi svátky,, pro ty co by potřebovali matroš aby se doma u kamen nenudilo,,,,
P.S: fichtlkramek přeje ať ty nastavajici svatky jsou TOP pohodove v kruhu rodiny a do  nove nastavajici moto sezony,, preje fichtlkramek at písty makaji a ojnice kmitají o sto šest .-) sesa
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2069  2070  2071  2072  2073  2074  2075  2076  2077  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tomáš Černoch      E-mail:      IP: uživatel810    
zdarte hoši mam dotas na babetu 210 nějak mi blbnou rychlosti vubec se mi tam nechce hodit 2 a když to hodim na stojan tak musím chvilku počkat at se tam hodí 1 poratte mi prosím kde a na co se mam podívat dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: lukino1      IP: uživatel2068    
hlele mas tam olej do automatických prevodovek,tim to taky muže bejt a hlavne se koukni na celisti na spojce.....aby nebyly obroušený..
 
 
Datum: 09. září 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: šandor      IP: uživatel4044    
zdar nevi někdo co vše se musí změnit na dobíjení když chci dát do panelky 12 v baterku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2008 9:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Odpory vznikající kontaktním způsobem spojení kabelů v místě spoje.
 
 
Datum: 10. září 2008 9:06
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
a co sou to přechodový odpory?
 
 
Datum: 10. září 2008 7:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Předpokládám že do panelky jednoduchým způsobem nenarveš dynamo či alternátor z mladších Jawek, takže když se ptáš... když pominu tak jasné věci jako je indučka a žárovky, tak je třeba dát budící vinutí (rotor) který je navinutý na 12V buzení a k němu 12V regulační relé (či elektronický regulátor). Regulátor ti v nejhorším šikovný elektronik spíchne, ale nepřál bych si vědět kolik stojí převintí rotoru a také by ti rotor musel někdo spočítat... Takže nejjednodušší řešení je stále jen Vape :-). Jinak výhodou 12V rozvodu jsou menší proudy procházející kabeláží (pro BrisKa) a tedy při stejném průměru původních kabelů (odporu - i kabel má odpor, přecijenom není supravodič) menší ztráty napětí ve vodičích a zároveň menší problémy s přechodovými odpory...
 
 
Datum: 10. září 2008 7:08
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš koupit 12V sadu od Vape-tím nahradíš dynamo a je to zároveň bezkontaktní zapalování, pak ještě musíš vyměnit všechny žárovky, klakson můžeš nechat, ten to vydrží
 
 
Datum: 09. září 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4041    
mno a změnit bys mosels asi všecko od žárovek přes indučku až po zapalko
 
 
Datum: 09. září 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4041    
a proč to chceš udělat ??? nevidim žádné výhody
 
 
Datum: 09. září 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej mela by klapka ucinek aj kdyby byla pred sáním (jako tam kde se dava filtr by byla klapka a na ni potom filtr) slo by to??? no jo slo :-D aůle esi by to melo ten smysl nepropoustet smes ven odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nejlepší je co nejblíž k válci.....
 
 
Datum: 10. září 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Zdravim s tuningem ohledne 2T motoru tu bylo mnoho dotazu... proto bych chtel upozornit na to, ze nez se do neceho pustite tak si naky ten text z chytre knizky prectete, abyste predesli zbytecnim a nesmyslnym dotazum.
 
 
Datum: 09. září 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplne nejlepsi by to bylo az ve valci ale stacit to na valci
 
 
Datum: 09. září 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde za karbecem je to lepší? hned za ním nebo až za kolínkem, nejblíž k válci?
 
 
Datum: 09. září 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
byla by to zbytečnoct.......jestli by to dokonce spíš nedusilo motor.....klaplu jedině za karbec, aby měla spravnou funkci....
 
 
Datum: 09. září 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemelo by to ten spravny ucinek
 
 
Datum: 09. září 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohl by mi někdo něco doporučit na rezavé ráfky?:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechat opiskovat a dat do komaxitu ....popripade jestli nechces abys na to nemel zadnou namahu ani vynalozene penize tak si kup za 100,- sprej jako novodobí renovatoři fichtlů a proste to nastrikej stribrenkou....nezapomen to zout a aspon trochu obrousit at to nevypada strasne...
 
 
Datum: 09. září 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
cau! jakou trysku by jste dali do ČZ 157/487 prevrtany na 200ccm? myslel sem tak 98 nebo vic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: KArlos      E-mail:      IP: uživatel1200    
Ahoj problém kterej jsem objevil že když nandám pravý víko tak to nemůžu nastartovat. Tváří se to jako by byla zmáčklá spojka.Prostě prokluzuje. Vevnitř jsou 2 tyčky a kulička. Co na tom můžu mít špatnýho.?? Jakmile sundám víko a tudíž nejde spojka tak to našlápnu normálně. Jinak motor i spojka je po GO, vše nový, je to jawa 50 typ 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: pion      IP: uživatel4012    
me to taky kdysi delalo a zjistil sem ze ten kryt tam mam jenom spatne nasazeny. Musi tam jít volne nasunout. Kdyby to nepomohlo tak povol serizovaci sroubek.
 
 
Datum: 10. září 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
povol štelovací šrou spojky na pravym víku motoru....... popřípadě když to nebude stačit(u řidítek uplně zašroubovaný a ve víku šroub skoro venku) tak budeš muset zkrátit tyčku.......... ale myslim že povolit ten šroub postačí....:-)
 
 
Datum: 09. září 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak na tom pravim viku mas asi u prostred srobek a tim utahujes a povolujes spojku a tak ho povol jestli ti teda prokkluzuje nakopavacka. a kdyz to asi nepomuze tak tam dej jinej jak sem to udelal ja dal sem tam vetsi nez tam byl
 
 
Datum: 09. září 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mohl by mi někdo poradit, kdybych chtěl přihlási mustanga a mám jen espézetku a malý techničák? velký nikdo k tomu nemá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: KArel      E-mail:      IP: uživatel1200    
Ahoj, je to v pohodě. Také mám k pionýru ještě ten starý techničák takovou knížečku. Dřív se nic jinýho nedávalo. Na převod to stačí.
 
 
Datum: 09. září 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar lidi, já mám radost jako blecha-podařilo se mi nastartovat mustafu, pořád mu něco bylo a dneska mi to pomohl kamoš dokončit a on jel. Jen mi kazí radost rezavé ráfky(ale fest) a to že se dusí-mohli byste mi někdo pomoct jak na ráfky i motor-co mám vyčistit a tak. Dík za odpovědi.\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: pion      IP: uživatel4012    
vyčisti cely karburátor, hlavně trysky. A seřit ho.
 
 
Datum: 09. září 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: Lukas11      E-mail:      IP: uživatel3934    
Ahoj Seso, neplánuješ na svý stránce prodej drapáku 19´ do předu úzkejch ? Myslím že by šli na odbyt, každej ho schání. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nee,,sorac
 
 
Datum: 09. září 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cuzte hosi nevim kdo to tu mel ale mel motor z pincka na babete jde to bez uprav ramu dat ten motor na ram od babety odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus premejslet treba na to prijdes:-)
 
 
Datum: 09. září 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me to bez uprav nepude,nevim,ale myslim ze ne
 
 
Datum: 09. září 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec motorkaři mam dotaz když na mustangu seřidim předstih a odtrh normalně to hazi jiskru zašroubuju a nejde to nakopnout ani roztlačit nevite čim to je diky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Jiskru ti dávat může i když bude zapalování špatně nastevný, ale jestli si seš jistej že je dobře tak koukni na svíčku jestli je mokrá, když ne hledej chybu někde v karburatoru nebo přívodu benzinu
 
 
Datum: 09. září 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, prosim Vas, nemohl by mi nekdo vysvetlit nebo treba staci v malovani namalovat el.schema bez spinacky a svetel proste jen aby to hazelo,na čz 175/450 diky moooc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: pion      IP: uživatel4012    
zdarec, potrebuji poradit. ted sem seridil pionyra: předstih 1,5,odtrh 0,6, jehla 1. zářez od shora. Ted má svička docela dobrou barvu,bílo hnědou, predtim byla uplně černá. Teď jede super, ale přestal chytat, jenom na drc, a to ještě ztěží. nevim čím to bude. Zapalováním nebo karburátorem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je problém se startováním za studana, neřeš to a víc přeplavuj. Odtrh má být 0,4 mm.
 
 
Datum: 09. září 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
vyzkoušej zmenšit odtrh
 
 
Datum: 09. září 2008 18:35
 
 
 
 
Jméno: $korpik      IP: uživatel2128    
čus krocani... hele zvýšil yb se výkon kdybych " zvýšil " hlavu?? tm že bych tam dal ten zelenej těsnící papír? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím s hochy pode mnou, zvýšením hlavy si výkon snížíš a papírový těsnění tam nedávej, dlouho by ti tam nevydrželo, obvykle je hlava v místě dotyku s válcem zbroušená, takže po dotažení všech šroubů tam ani žádný těsnění dávat nemusíš, páč by to mělo těsnit samo
 
 
Datum: 09. září 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: pion      IP: uživatel4012    
papírové tesnění tam rozhodně nedávej. To by ti za chvíli shořelo. Tam se dává z hlinikového nebo měděného plechu. A výkon by se zvýšil, kdybys naopak hlavu snížil.
 
 
Datum: 09. září 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kravina......zvýšení hlavy výkon rozhodně nezvýšíš.... ba naopak.....jo a ještě ten těsnící papír by ti tam stejně nevydržel a vyhořel by..... těsnění jedině nějaké spešl tmelové a nebo kovové(hliník..)
 
 
Datum: 09. září 2008 17:13
 
 
 
 
Jméno: gras      IP: uživatel2971    
ne spis zhosil spis snizit hlavu to je lepsi a dela se to normalne mas potom vetsi nebo mensi kompresi to ale nvm to jiste kterou
 
 
Datum: 09. září 2008 17:13
 
 
 
 
Jméno: jawaacz      E-mail:      IP: uživatel1617    
cau seso, mam dotaz, kolik más na sklade asi rávků na pionýra?? potreboval bych to vedet, já si chci koupit 4 naráz ale love bude a z po vyplate po silvestru. kolik jich mas jestli musim spechat s penezma anebo ani moc ne, diky moc, a jeste jakou má hrubost pláš co máš na pionýra?, predem diky za odpovedi. PS:a mas heskou jawinu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ted dosli,,,a dasli budou pro zakazniky jen na objednavku,,, dalsi budou asi tak za 2 mesice
 
 
Datum: 09. září 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel2952    
ahoj draci,...poradte hledam a nemuzu tady najít ale nekde to tu urco bude,..hledam to kolecko na 4 prevodovej stupen,...u čz 175 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2121.html neni tohle ono??
 
 
Datum: 09. září 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: jawaacz      IP: uživatel1617    
caute, je pravda kdyz se menijou loziska ze se dají na hodku nebo dve do mrazaku, karter se nahreje a pak se do kartru jenom pusti a ono si sedne samo?? a jeste jesatli muzu dat do motoru loziska s s ochranejma (plastama)nebo (plíškama)? anebo tam patri loziska kterym vydim loziskovy kulicky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo s těma ložiskama je to pravda a ani se nemusej dávat zmrazit, většinou tam dou dobře ikdyž jen nahřeješ karter a ložiska do motoru jedině odkrytovaný, zakrytovaný patřej do kol, když dáš zakrytovaný ke klice (třeba i jen z jedný strany) tak se přes ten kryt nedostane olej ke guferu a to pak vydře do kliky drážku a tím jí znehodnotí!
 
 
Datum: 09. září 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tím mrazením a nahřejváním je pravda a ty ložiska, pokud budeš dávat na kliku, tak zásadně odkrytovaný, popřípadě pouze s krytem z jedné strany a to z té, která bude směřovat do karteru, takže po vložení ložiska do sedla karteru aby byli vidět kuličky, pokud budeš dávat do převodovky, tak bych doporučil taky odkrytovaný, aby jima moh protýkat olej, je to lepší, ale pokud budeš dávat pod sekundár, tak tam můžeš zakrytovaný, lépe však opět zakrytované pouze ze strany, která bude směřovat ven z karteru
 
 
Datum: 09. září 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
loziska se namrazi a karter se nahreje,pak se tam lozisko budto vlozi nebo kdyz se mu tam nechce tak se lehce naklepne napr pres kousek tvrdeho dreva,jinak zakryti se vyloupne
 
 
Datum: 09. září 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to druhé,měli by tam byt ty bez kritu!!
 
 
Datum: 09. září 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: Winc      IP: uživatel1439    
s tím nahřítím a mražením to je pravda ae to druhy newim!!
 
 
Datum: 09. září 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj draci, o kolik byste tak doporučili snížit hlavu a co se tim zlepší? a ještě po kolika km po výbrusu bych měl až tu halvu snížit??? popř. neměl by ještě někdo pěknej vejfuk na mustanga? díky za odpověďi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 15:23
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel1337    
Zdar dá se ňák upravit píst na fichtla aby to lepší jelo?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
urnes ten spodek
 
 
Datum: 09. září 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
Cau jede te se nekdo podivat na ecce homo historic do šternberka 13.-14. 9. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 14:35
 
<  2069  2070  2071  2072  2073  2074  2075  2076  2077  >

 










Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.12.2025 10:03:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu