Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 mohl by mi někdo něco doporučit na rezavé ráfky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 21:27
 nechat opiskovat a dat do komaxitu ....popripade jestli nechces abys na to nemel zadnou namahu ani vynalozene penize tak si kup za 100,- sprej jako novodobí renovatoři fichtlů a proste to nastrikej stribrenkou....nezapomen to zout a aspon trochu obrousit at to nevypada strasne...
Datum: 09. září 2008 21:27
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 cau! jakou trysku by jste dali do ČZ 157/487 prevrtany na 200ccm? myslel sem tak 98 nebo vic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:29
 Ahoj problém kterej jsem objevil že když nandám pravý víko tak to nemůžu nastartovat. Tváří se to jako by byla zmáčklá spojka.Prostě prokluzuje. Vevnitř jsou 2 tyčky a kulička. Co na tom můžu mít špatnýho.?? Jakmile sundám víko a tudíž nejde spojka tak to našlápnu normálně. Jinak motor i spojka je po GO, vše nový, je to jawa 50 typ 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 14:55
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 me to taky kdysi delalo a zjistil sem ze ten kryt tam mam jenom spatne nasazeny. Musi tam jít volne nasunout. Kdyby to nepomohlo tak povol serizovaci sroubek.
Datum: 10. září 2008 14:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 povol štelovací šrou spojky na pravym víku motoru....... popřípadě když to nebude stačit(u řidítek uplně zašroubovaný a ve víku šroub skoro venku) tak budeš muset zkrátit tyčku.......... ale myslim že povolit ten šroub postačí....
Datum: 09. září 2008 20:33
 tak na tom pravim viku mas asi u prostred srobek a tim utahujes a povolujes spojku a tak ho povol jestli ti teda prokkluzuje nakopavacka. a kdyz to asi nepomuze tak tam dej jinej jak sem to udelal ja dal sem tam vetsi nez tam byl
Datum: 09. září 2008 20:30
 Ahoj, mohl by mi někdo poradit, kdybych chtěl přihlási mustanga a mám jen espézetku a malý techničák? velký nikdo k tomu nemá
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:27
 Ahoj, je to v pohodě. Také mám k pionýru ještě ten starý techničák takovou knížečku. Dřív se nic jinýho nedávalo. Na převod to stačí.
Datum: 09. září 2008 20:27
 Nazdar lidi, já mám radost jako blecha-podařilo se mi nastartovat mustafu, pořád mu něco bylo a dneska mi to pomohl kamoš dokončit a on jel. Jen mi kazí radost rezavé ráfky(ale fest) a to že se dusí-mohli byste mi někdo pomoct jak na ráfky i motor-co mám vyčistit a tak. Dík za odpovědi.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:13
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 vyčisti cely karburátor, hlavně trysky. A seřit ho.
Datum: 09. září 2008 20:13
 Ahoj Seso, neplánuješ na svý stránce prodej drapáku 19´ do předu úzkejch ? Myslím že by šli na odbyt, každej ho schání.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 22:32
 nee,,sorac
Datum: 09. září 2008 22:32
 cuzte hosi nevim kdo to tu mel ale mel motor z pincka na babete jde to bez uprav ramu dat ten motor na ram od babety
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:14
 skus premejslet treba na to prijdes
Datum: 09. září 2008 20:14
 podle me to bez uprav nepude,nevim,ale myslim ze ne
Datum: 09. září 2008 20:07
 zdarec motorkaři mam dotaz když na mustangu seřidim předstih a odtrh normalně to hazi jiskru zašroubuju a nejde to nakopnout ani roztlačit nevite čim to je diky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:56
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Jiskru ti dávat může i když bude zapalování špatně nastevný, ale jestli si seš jistej že je dobře tak koukni na svíčku jestli je mokrá, když ne hledej chybu někde v karburatoru nebo přívodu benzinu
Datum: 09. září 2008 19:56
 Ahoj draci, prosim Vas, nemohl by mi nekdo vysvetlit nebo treba staci v malovani namalovat el.schema bez spinacky a svetel proste jen aby to hazelo,na čz 175/450 diky moooc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:08
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 zdarec, potrebuji poradit. ted sem seridil pionyra: předstih 1,5,odtrh 0,6, jehla 1. zářez od shora. Ted má svička docela dobrou barvu,bílo hnědou, predtim byla uplně černá. Teď jede super, ale přestal chytat, jenom na drc, a to ještě ztěží. nevim čím to bude. Zapalováním nebo karburátorem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 18:50
 Pokud je problém se startováním za studana, neřeš to a víc přeplavuj. Odtrh má být 0,4 mm.
Datum: 09. září 2008 18:50
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 vyzkoušej zmenšit odtrh
Datum: 09. září 2008 18:35
Jméno: $korpik
IP: uživatel2128
 čus krocani... hele zvýšil yb se výkon kdybych " zvýšil " hlavu?? tm že bych tam dal ten zelenej těsnící papír?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:57
 souhlasím s hochy pode mnou, zvýšením hlavy si výkon snížíš a papírový těsnění tam nedávej, dlouho by ti tam nevydrželo, obvykle je hlava v místě dotyku s válcem zbroušená, takže po dotažení všech šroubů tam ani žádný těsnění dávat nemusíš, páč by to mělo těsnit samo
Datum: 09. září 2008 20:57
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 papírové tesnění tam rozhodně nedávej. To by ti za chvíli shořelo. Tam se dává z hlinikového nebo měděného plechu. A výkon by se zvýšil, kdybys naopak hlavu snížil.
Datum: 09. září 2008 18:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kravina......zvýšení hlavy výkon rozhodně nezvýšíš.... ba naopak.....jo a ještě ten těsnící papír by ti tam stejně nevydržel a vyhořel by..... těsnění jedině nějaké spešl tmelové a nebo kovové(hliník..)
Datum: 09. září 2008 17:13
Jméno: gras
IP: uživatel2971
 ne spis zhosil spis snizit hlavu to je lepsi a dela se to normalne mas potom vetsi nebo mensi kompresi to ale nvm to jiste kterou
Datum: 09. září 2008 17:13
 cau seso, mam dotaz, kolik más na sklade asi rávků na pionýra?? potreboval bych to vedet, já si chci koupit 4 naráz ale love bude a z po vyplate po silvestru. kolik jich mas jestli musim spechat s penezma anebo ani moc ne, diky moc, a jeste jakou má hrubost pláš co máš na pionýra?, predem diky za odpovedi. PS:a mas heskou jawinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:24
 jo ted dosli,,,a dasli budou pro zakazniky jen na objednavku,,, dalsi budou asi tak za 2 mesice
Datum: 09. září 2008 16:24
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 ahoj draci,...poradte hledam a nemuzu tady najít ale nekde to tu urco bude,..hledam to kolecko na 4 prevodovej stupen,...u čz 175 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:12
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2121.html neni tohle ono??
Datum: 09. září 2008 19:12
Jméno: jawaacz
IP: uživatel1617
 caute, je pravda kdyz se menijou loziska ze se dají na hodku nebo dve do mrazaku, karter se nahreje a pak se do kartru jenom pusti a ono si sedne samo?? a jeste jesatli muzu dat do motoru loziska s s ochranejma (plastama)nebo (plíškama)? anebo tam patri loziska kterym vydim loziskovy kulicky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 21:52
 jo s těma ložiskama je to pravda a ani se nemusej dávat zmrazit, většinou tam dou dobře ikdyž jen nahřeješ karter a ložiska do motoru jedině odkrytovaný, zakrytovaný patřej do kol, když dáš zakrytovaný ke klice (třeba i jen z jedný strany) tak se přes ten kryt nedostane olej ke guferu a to pak vydře do kliky drážku a tím jí znehodnotí!
Datum: 09. září 2008 21:52
 s tím mrazením a nahřejváním je pravda a ty ložiska, pokud budeš dávat na kliku, tak zásadně odkrytovaný, popřípadě pouze s krytem z jedné strany a to z té, která bude směřovat do karteru, takže po vložení ložiska do sedla karteru aby byli vidět kuličky, pokud budeš dávat do převodovky, tak bych doporučil taky odkrytovaný, aby jima moh protýkat olej, je to lepší, ale pokud budeš dávat pod sekundár, tak tam můžeš zakrytovaný, lépe však opět zakrytované pouze ze strany, která bude směřovat ven z karteru
Datum: 09. září 2008 21:04
 loziska se namrazi a karter se nahreje,pak se tam lozisko budto vlozi nebo kdyz se mu tam nechce tak se lehce naklepne napr pres kousek tvrdeho dreva,jinak zakryti se vyloupne
Datum: 09. září 2008 19:48
 a to druhé,měli by tam byt ty bez kritu!!
Datum: 09. září 2008 16:26
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
 s tím nahřítím a mražením to je pravda ae to druhy newim!!
Datum: 09. září 2008 16:16
 hoj draci, o kolik byste tak doporučili snížit hlavu a co se tim zlepší? a ještě po kolika km po výbrusu bych měl až tu halvu snížit??? popř. neměl by ještě někdo pěknej vejfuk na mustanga? díky za odpověďi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 15:23
Jméno: Karel
IP: uživatel1337
 Zdar dá se ňák upravit píst na fichtla aby to lepší jelo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:22
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 urnes ten spodek
Datum: 09. září 2008 16:22
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 Cau jede te se nekdo podivat na ecce homo historic do šternberka 13.-14. 9.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 14:35
 Ahoj potřeboval bych stupačky na čz 125/476.Prosím poraďte kde bych je mohl sehnat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 13:50
Jméno: vláda
IP: uživatel4048
 čau draci prosímvás mám 250/559 Panelku a šteloval sem spojkovej koš páč se něco pokazilo. Teď ale nevím, jak tam správně vložit startovací segment na startovací hřídel, poradíte?doposud se mi to nepovedlo jinak než že šlo jen řadit, ale né zatlačit a otočit dozadu na nakopávačku.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 13:57
Jméno: vlada
IP: uživatel4048
 tohle mi ale vůbec nepomohlo dělal sem to tak i předtím a nešlo to
Datum: 09. září 2008 13:57
 musis tu pruzinu napruzit jako otocit a normalne to tam dej
Datum: 09. září 2008 13:41
Jméno: provaz
IP: uživatel4047
 zdar,mam dotaz o prepsani dokladu na fichtloj,je normalne prihlasenej,technicka,proste vse. kupuju ho ale majiteloj se nechce na uřad-jde to nejak udelat treba pres nejakou plnou moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 13:03
 nechsi napsat plnou moc a kupni smlouku a pak ti to prepisou
Datum: 09. září 2008 13:03
|



|