Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 zdar draci mám takový problém, poslední dobou mi fechtl začal vynechávat... kdž to nastartuju tak mě nezbyde nic jiného než se modlit aby se to udrželo v otáčkách a když už jedu tak prostě už nejede tak rychle jak driv... nevite cim to je? predstih sem už skoušel, plovákovka je taky seřízená... já fakt nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 19:44
Jméno: pokáč
IP: uživatel330
skuz vočistit šmirglem svičku
Datum: 28. srpna 2008 19:44
Jméno: buben
IP: uživatel770
jestli to vynechava i za jizdy tak zus svicku....
Datum: 28. srpna 2008 17:11
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
pricpana tryska.... nebo zanesej karburator... a nebo jeste zkus sundat vejfuk jetli to bude dobry... jinak newim
Datum: 28. srpna 2008 16:53
 VZDAR DRACI POTŘEBOVAL BYCH PORADIT OD ZKUŠENEJCH JAKO JSOU STANDA .... MAM JAWU 21 A VŮBEC NEMÁ TAH DO KOPCE VĚTŠINOU I CHCÍPNE. KARBURÁTOR PŘITOM VYČIŠTĚNEJ A BLBNE I BEZ VZDUCHOVÝHO FILTRU VÝBRUS MĚL PŘED 2 ROKAMA A PAK ROK STÁL ! PROBLÉM BUDE ASI DOLE PROTOŽE NA SVIČKU SE NEDÁ ANI ŠAHNOUT JAK JE TEPLÁ !!! TAK ČEKÁM NA RADY A DÍKES MOC ZA NĚ !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 16:06
Jméno: soucek01
IP: uživatel3918
zkousel jsem a taky to nepomohlo  čim by to ješte mohlo být ??
Datum: 29. srpna 2008 16:06
Jméno: standa
IP: uživatel3931
pokud se po chvili uchlasta tak mas vysokou hladinu nebo provrtanou trysku...mas doma jiny trysky?? skus vymenit hlavni trysku...
Datum: 29. srpna 2008 11:58
Mno chytá to na nakopnutí ale třeba po 2 dalších zkoušejících jízdach se uchlastá a pak se musí roztlačit a moc se mu teda nechce !
svíčka háže dost dobrou jiskru tou to asi nebude .Všechny vaše rady zkusim a jestly to pomůže tak se ozvu a dík za ně !
Datum: 28. srpna 2008 19:15
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jukni na odtrh a predstih, mozna je to i chudou smesi... jakou barvu ma svicka?
Datum: 28. srpna 2008 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel3923
a jak to chytá?? na drc?? nebo ji musis strcit,chvili se ji nechce a pak se nakonec roztoci??? pokud se ji nechce tak jednoznacne predstih a odtrh....dalsi veci je jakou to ma kompresi a jaka je klika??? Jak se to zajelo po vybrusu??? Jestli blbe tak tam muzou bejt rejhy a proto se tak hreje...nebo se prehrejva kvuli blbymu predstihu...taky muze bejt ucpanej vejfuk...pisni jak to vypada a podle toho zuzime okruh zavad...
Datum: 28. srpna 2008 16:23
Jméno: radim
IP: uživatel1071
zkus vyměnit svíčku,mrkni se jakou máš na ni napsanou tepelnou hodnotu(horká alew svíčka musí být každá po chvilce ježdění),pokud je To Brisk N17c tak ji vyměň za Brisk N15c,ta je na léto bych řekl nejlepší,pokud to nebude svíčkou,tak bych chybu hledal ve špatně nastaveném předstihu,pokud to nebude ani tím ,tak zkus vyčistit výfuk,ale tím to asi nebude,protože by ti to nešlo do otáček ani na rovině.
Datum: 28. srpna 2008 15:38
Jméno: radim
IP: uživatel1071
zkus vyměnit svíčku,mrkni se jakou máš na ni napsanou tepelnou hodnotu(horká alew svíčka musí být každá po chvilce ježdění),pokud je To Brisk N17c tak ji vyměň za Brisk N15c,ta je na léto bych řekl nejlepší,pokud to nebude svíčkou,tak bych chybu hledal ve špatně nastaveném předstihu,pokud to nebude ani tím ,tak zkus vyčistit výfuk,ale tím to asi nebude,protože by ti to nešlo do otáček ani na rovině.
Datum: 28. srpna 2008 15:35
Jméno: KME
IP: uživatel1828
 mam problem kdyz sundam řetěz a roztocim sek. kolecko tak mi to tak divne klape a sek .kolecko ,když snim zahejbu tak mam vůl PORADTE DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 19:00
Jméno: :)
IP: uživatel3932
vylomene kolecko na hriadeli...mne to cukalo podobne...ale mozno je to v niecom inom
Datum: 29. srpna 2008 19:00
asi ložisko proste to rozeber a uvidis
Datum: 29. srpna 2008 18:01
asi ložisko proste to rozeber a uvidis
Datum: 29. srpna 2008 18:01
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
že by ložisko
Datum: 28. srpna 2008 20:40
Jméno: mustang
IP: uživatel1828
 Jely jste někdo na muststangovi KAPOTOVANYM a jestly jo tak jak to jede s tou kapotaži ja jsem to nikdy na živo nevidel tak napište..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 18:05
Já ji marně schánim na závody....
Datum: 28. srpna 2008 18:05
 cau draci neviete preco mi moj fichtl ide iba 40km je po generalke .vibrus loziska gufera a lameli a strunky.je tam 13zubove sekundarko.a je tam predstih 2,3mm.a na 13. mi to jede dobre len uz chce stvorku prosim poradte.alebo zli tachac alebo lanko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:19
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To bude snekem  , kup si novej zuby sou vymlety a spatne to zabira...
Datum: 28. srpna 2008 16:19
tak to bude spis tachac...skus jet vedla auta v kerem je kamos a bude ti rikat kolko zhruba jedes
Datum: 28. srpna 2008 16:16
cau ale mne to ide viborne do otacok startovat tak isto.a sviecku som od tedi necistil.a ide viborne .ale len 40km a ked ma take otacky na 3 ze bi chcel uz 4.richlost
Datum: 28. srpna 2008 16:12
predstih 1.5mm
Datum: 28. srpna 2008 14:51
daj kolem 1,5 az 1,7 abo tak nejak predstih a 0,4 odtrh
Datum: 28. srpna 2008 14:43
2,3 mm prestih???? to aj jede???..a ked ano tak sa nedif ..to bude asi tym bych powidal
Datum: 28. srpna 2008 14:42
Jméno: Marian
IP: uživatel3927
 Cau lidi mam Mustanga a on spatne tahne mám uz valec po vybrusu ale vzdycky kdyz dam trojku vnejakem mini kopecku tak musim dat zase dvojdu protoze ta trojka to neutahne ale po rovince to jezdi normalně poradte mi pyty co stym diky za vase odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel3923
a nemas to blbe serizeny?? malej predstih?? chuda smes??? spatna svicka??
Datum: 28. srpna 2008 16:26
nemels to rozpulene?? je mozni zes v prevodovce prohosdil 2 kolecka to pak je 1 a 2 rychle po sobe a 3 netahle moc
Datum: 28. srpna 2008 14:52
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Datum: 28. srpna 2008 14:22
 hele hosi prechlastava se mi pincek nevim co stym prosim pomocte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 20:20
Jméno: coco
IP: uživatel1648
hele woowi budto to je plovakem ze je v nem dirka a ze je napustenej uvnitr a ze nevyplave nahoru a nebo je to pliskem jak rikaj tady kluci prihni tu mensi pazourku vic k ty stence a zkus to vyladit
Datum: 28. srpna 2008 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel3923
a plovak mas dobrej??
Datum: 28. srpna 2008 16:27
ty micalej21 nechci ti do toho kecat ale meles picoviny a jses vul ty a ne ja jehlo stelujes botatost smesi a en to ze se mu to prechcava vole
Datum: 28. srpna 2008 14:56
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jestli se prechlastava, tak to nema s bohatosti smesi vubec nic spolecneho, musis nastavit hladinu v plovakove komore pryhnutim plysku dolu  na netu sou navody...
Datum: 28. srpna 2008 14:27
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
toho vola neposlouchej dej jehlu v soupatku niz ma byt na druhem zarezu od vrchu tak si s tim pohrej
Datum: 28. srpna 2008 13:50
prihni o kousek ten plisek v plovakove komore smerem dolu jen o kousek a vyskousej to kdystak musis jeste vic nebo na opak
Datum: 28. srpna 2008 13:12
Jméno: jaxon
IP: uživatel1831
 cau,vim ze to sem nepatri ale potreboval bych to vedet,-muzu zacit delat ridicak na auto kdyt mi je 17?jako ze si jizdy na necisto odjezdim a zaverecky udelam az v osmnacti-tak to bylo i na A1 ze sem jezdil uz v 15 ale zaverecky az v 16,diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jistě ale co mě instruktor řikal tak závěrečky mužeš dělat nejdřív den po narozeninách
Datum: 28. srpna 2008 11:55
Jméno: johny
IP: uživatel2090
jo deto ale zkousky muzes delat az ti bude 18
Datum: 28. srpna 2008 11:51
 Tak me napadlo, že bys ste sem mohly napsat, jak ste ke svýmu stroji přišli... Tak já mám teda 555 a k ni sem přisel takhle... prostě jednoho dne pred prázninama letnima (asi pred peti lety, nevim) se me nasi zeptali jestli s nema nekam nepojedu. rikam si proc ne a tat si vzal do kanystru benzin a vezl ho s sebou... tak sem se ptal proc vezeme ten benzin.. oni ze ke strecovi do sekacky..... no tak jak se jede ke strecovi doleva sme jeli rovne... vjeli sme na takovy cinzakovi sidliste ve vesnici.. potom tataa volal jednomu chlapovi zprace at pride...... pak se vynoril zpoza baraku s ceřnou 555 zaprášenou a od pavucin... v ten moment sem mysell že vyrazim střechu od auta.  .. takže taa dohustill kola otevreli sme nadrz (tam byl jeste starej benal  ) a asi po deseti letech mozna vic neježděni se ho snažili roztláčet..... po peti minutách naskocil a jel se domu... po rivince jel tak asi ctyricet... ach to si vzpomiinam jak sem vazil tak asi 35 kg a jezdil se mnou do kopce tak stejne jako z kopce to tam byl jeste puvodni vybrus s tri krouzkovym pistem... po vybrusu nalakovani (mimochodem sme lakovali dvakrat pac ta slonova kost nesnasela benznin tak padlo na cervenou) pote ese mnu jezdil tez na trojku plny kotel do kopca....... ale potom se to zaclo kazit  ... ted to se mnou do toho samyho kopca s mojema 55 kilama jede na tri s podrazenim na dva ale spis na dva.... a za tu dobu co ho máme sem najel urcite pes 4 tisice KM na takove blbe rovne trase (nemayslim rovne jako bez kkopcu, bez zatacek) jenze to nejezdilo jinde nez z kopce rovne a do kopce rovne a kdyz tewd jedu nekde s nasima a sou tam zatacky tak me bavi klopit ale taky se bojim to klopit pac tomu neverim... s novou motorkou je to v klidu... ale asi pred mesicem sem to klopil uplne nejvic kdyz sem jel z kopca do pravotocivy zatacky do pravyho uhlu a polomerem oblouku taak asi 6 metru.... divim seže sem neohobloval stupacky.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 19:48
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Mojí 21 sem dostal od táty mojeho druhého fichtla jsem si postavil z nahradních dílů ale ještě neni hotovej.Třetí 21 mám napůl s bratrancem u babičky tu jsme dostali od strejdy.a čtvrtou 21 jsme koupily s kámošem na půl.
Datum: 28. srpna 2008 19:48
Jméno: Sharky
IP: uživatel427
Jednu 20 sem zdědil po dědovi a s tou druhou to bylo složitější. Byl jsem u známých, maj takovej větší statek, a v koutě pod takovym přístřeškem stála nějaká MZ (nevim jaká, tehdy sem tomu nerozuměl a teď už tam neni), tak sem se k ní šel podívat a obdivoval jí, přišel jeden ze známých svez mě na ní kousek, to se mi samozřejmně líbilo, a pak nějak přišla řeč na pincky a on mi řek že má někde v garáži jednu 2O. No tak sme se tam šli podívat, vyhrabali hi zpod krámů a sena, vycucli trochu benzínu z MZ a nalili ho do nádrže pionýra a ať to zkusim našlápnout. Asi na pátej pokus chytnul, perfektně táhnul a jezdil jak drak. Ještě ten den sem na něm jel domu a druhej den sem známýmu přivez flašku a fichtl byl muj. papíry sice nemá, ale sem s nim navýsost spokojenej...
Datum: 28. srpna 2008 18:39
Jméno: buben
IP: uživatel770
Všechno to začalo 25.8.2007 když jsem byl u dědy a u babičky na prázdninách.Když takhle jeden večer sedim u večeře tak na mě babička vyhrkla:strejda by pro tebe měl motorku a byla by za odvoz.Tak sem si řekl proč ne když je za odvoz a hned další den jsem se tam s dědou vypravil.Když jsme tam dorazili tak jsem s údivem zjistil že je to Jawa 23 Mustang.Jenomže to nebylo všechno.Strejda mi řekl že když u nich byly záplavy tak tenhle motocykl byl zaplavený až po řidítka.Navíc mu chyběl karburátor a celé vzduchové sání.No dali jsme se se strejdou do řeči když v tom přicházel strejdův soused a strejda se ho ptá:hele máš ještě toho pionýra?on řekl: No za jisté! ale mám ho rozebranýho.Ve zlomku vteřiny mě napadlo kolik by za něj asi tak chtěl když je rozebranej.Ale pak sem řekl vždyť mám mustanga a to mi stačí.No ale asi po půl hodině řeči mi ten chlapík řekl:no hele mám ho támhle v garáži tak jestli chceš tak se na něj můžeš jít podívat.No neváhal sem a šel jsem.Byla tam jawa 20 a akorát neměla kola.Mutstanga jsem prodal coz me později mrzelo a tak jsemsi koupil jiného...Ale ta jawa 20 tu jsem si zrenovoval do origo stavu uplne od zakladu....Ted s ni budu jezdit jen ve zvlastnich prilezitostech .-)
Datum: 28. srpna 2008 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel3923
ja sem svyho prvniho fichtla zbastlil z dilu ktery sem nasel v kulne a na pudicce...bylo mi asi 10 let a ani sem poradne nevedel jak co ma spravne byt a jak ma byt co serizene...proste sem s kamosem postavil ram na kolech,predni vidle co sem tam dal byly ohle ale to nevadilo,zadni tlumice nebyli...nenasli se...nahradili je 2 trubky...bez plechu..jen ram,kola,motor banda,riditka(kus trubky na kterou se vesel rychlopal) a to bylo vse...eletriku sem zapojil podle motokary z fichtla kterou sme jezdili u dedy...od starsich kluku sem vedel ze odtrh ma bejt 0.4 ale o predstihu nic nerikali takze to nikdy nejelo poradne...motor byl uz vybehanej takze se to vecne dusilo...takze sem udelal nejruznejsi ucpavky aby se to nehltilo....a takle sem s tim valcil asi do 13 let...pak nasledovala 05 ktera chodila lip jak simson(prvni vlastorucni GO motoru)......pak nekolik 21 a 20 a mustangu a hafo stroju... az sem dostal A1 tak se zacalo jezdit na jedinym zakazanym fichtlovi kterej byl doma...pionyr 21..original neponicenej po dedovi..na SPZ..dokud sem nemel papiry tak sem na nej nesmel sahnout...pak nasledovali ruzne kratke epizody s dandy,simsonem,čz 477,250 panelka a nevim co vsechno....dneska jezdim na dedkovym fichtlovi a na peraku a vetsinou autem...fichtly delam uz jen jako konicek a maly privydelani na pivo a cigara...tak tohle je muj pribeh...
Datum: 28. srpna 2008 16:42
Zdar draci...Tak ja som k môjmu prvému Pionierovy prišiel tiež riadnou náhodou. Bola to 05-ka s motorom z J20. Jedného letného dňa sme s kamošom hrali futbal a napadlo ho, že si pôjdeme spraviť vodičák a zoženeme nejaké stroje. Neskôr som stretol ďalšieho kamoša a tomu doma ležal nepojazdný fechtl, a kedže nemal on záujem, som si preň večer asi o desiatej išiel. Kedže som už o fechtloch niečo vedel, lebo môj krstný je zanietený pre tieto stroje, na druhý deň začala menšia renovácia. Asi o týždeň na to z dvora vykukol oranžový drak, a bol to fakt super stroj  No a k mojej 555-ke som prišiel cez inzerát a momentálne sa renovuje  Čauko
Datum: 28. srpna 2008 13:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jedmou jsem s kámošem byli v garazi a zavolal mu nakej bratranek ze nam da mustanga zadaco jinak ho vyhodi na srotak tak jsme tam sli mam ho doma ale motor byl na sr..ky tak tam je motor od strejdy a jinak klika protoze jsem zadrel jehly skurveny
Datum: 28. srpna 2008 13:11
Jméno: Monty
IP: uživatel13
já sem byl jednou u kamoša a ten najedou dostal napad že by z garaže vytahl fechtla tak jeho tatík nam to vytahl dal nam benzin a sli sme si hrat  nikdo nevedel jak se to ovlada tak sme to tak po 2 hodinách pokusů a omylů nějak pochopili no a to mě začlo bavit tak sem si hned dal inzerát že koupim fdechtla tak do 2 tis a hned se mě ozval borec že mě prodá za 1500 mustanga takže sem byl nejvíc happy a už ho mám asi 4. rokem a baví mě to furt a pořád
Datum: 28. srpna 2008 11:53
to já sem k němu přišel takhle : normálně měl táta ještě jednu starou helmu tak mně párkrát svezl na svojí KMX 125 pak sme se ta kvečer bavily a tak mně řekl jestly bych si to taky chtěl vyzkoušet .. v té době jsem zjistil že nestačí jenom přidat plyn a ject .... naučil jsem se zacházet se spojkou ( popojíždění vždycky po 10 cm) pak řek lať se zkusím rozjet tak se mse rozjel na 7dmej pokus pac pred tim mne fotr ukazal jak se to stavi na zadni.. takze sem se bal pridat plyn  no a jel sem asi tak 20-30 na 1cku pak sme zastavily a tata mne za jizdy rekl ze kdyz chci zabrzdit musim zmacknout spojku... pak mne vysvetlil razeni a ten vecer sme se zase bavily a tak sme se bavily že by mě koupil mustanga .. jak se řeklo tak se taky stalo jely sme pro něj až do telče ( přes 100 km) a tak sme vyrazily celá rodina na trip .. celej mustang stál 1500 pojízdnej..... po jednom roce tuneni sem si koupil simsona ( sou na nem jinci veci a chtel sem se priucit necemu novymu) a jel i o hodne lip... pak sem fichtla prodal za 3000....
Datum: 28. srpna 2008 11:43
Jméno: garry
IP: uživatel2971
 zdarec jak si mam zvetsit hl.trysku mam 8 vybrus o kolik a cim atd jestli to pude vrtackou jestli jo tak jakym vrtakem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 18:32
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
tu trysku si radši kup teda pokud nemáš soustruh na tím se to dá taky udělat ale hlavně to nedělej vrtačkou je to nepřesný
Datum: 28. srpna 2008 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel3923
nemusis ji zvetsovat....bohate staci 72mm ty se na fiky taky delali...
Datum: 28. srpna 2008 11:18
Jméno: lukas
IP: uživatel1217
 PROSIM O ODPOVĚD!!! sorry ale sem mi to nešlo vložit.....http://www.sesa-moto.cz/pokec/prevodovka_spojka_prevody/id_6040.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 11:52
Jméno: lukas
IP: uživatel1217
díky
Datum: 28. srpna 2008 11:52
Povol lanko od ručního vypínání spojky a přitahni ten šroub na automatu.Kladka se pak začne přibližovat
Datum: 28. srpna 2008 11:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau,,,potřeboval bych poradit s mojí čz 125/453. Jde pěkně vytočit a volnoběh drží uplně v pohodě, ale když třeba jedu z kopce a necham to chvíli běžet jen na volnoběh a pak chci zase zvíšit otáčky, tak aby se to roztočilo tak musim nejdřív dost přidat plyn a pak až mužu ubrat třeba na čtvrt plynu.....(jinak ja osobně si myslim, že je to směsí, jenže nevym jak to nastavit tim šroubkem na kerbecu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel3923
predstih nebo bohatost smesi
Datum: 28. srpna 2008 16:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
ale ja tam mam nové krabicové relé a bohužel to dělá i při nabité baterii.....
Datum: 28. srpna 2008 11:52
Jméno: standa
IP: uživatel3923
me to delalo na 250 ..bylo to dobijenim...slaba jiskra..
Datum: 28. srpna 2008 11:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
no jo jenžeu tohodle karburátoru je hladina pevná a jinak karec je naprosto čistej
Datum: 28. srpna 2008 10:35
toto samo mi delalo na fichtlovi.... bylo to hladinou myslim a nebo tryskou ted uz nevim... jel sem z kopce mel sem zařazeno a přidal sem tak to chvili trvalo nez se to vyhouplo do otacek... to samo mi delalo aj kdyz sem mel vyrazeny
Datum: 28. srpna 2008 10:34
 zdar draci potrebuju pomoct doma sem nasel karburator a vubec nevim z ceho je volnobezna tryska je 50 a hlavni 98 tady sou fotky http://disco.7x.cz/neznamy-karburator takze kdyby nekdo poznal z ceho to je tak pls napiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 17:00
šeci ste vedle jak ta jedle tenhle karbec je z TRAVNí SEKAčKY Mf 70 mám ich doma asi 4 ešte ani ty díre od príruby nepasujou na 175 ani na 250 treba je prevrtat pac sou moc blízko u sebe.Moje maju cisla2792 to pred tym je neco take jak vyrobni cislo kazdy karbec ma jine, má difuzor 23mm ale ked prevrtáš ty díre tak sedne aj na kyvačky panelky pojede to sním dobre menej to žere  standa mnel také pravdu sou to dvoutaktní Frézi skur sekačky má to v predu tokovou zubatou lištu máme celou doma myslim tu sekačku
Datum: 28. srpna 2008 17:00
montoval se na valec co mel dve svicky,, je to soutezni motor prezdivan libenak
Datum: 28. srpna 2008 11:57
Jméno: standa
IP: uživatel3923
je to jikov...jooo je to ze švéda...mate pravdu...ale videl jsem ho taky na frézách...ten sved mi predtim nenapadnul...vim ze na drvejsi sportovni verze se davali karburatory jako byl typ na peraku akorat s sirsim difuzorem...tak mozna v tech mladsich modelech uz se daval tento karburator..
Datum: 28. srpna 2008 11:24
dyt ma na boku napsany Jikov... a na vicku na plynovy bowden czekoslovakia
Datum: 28. srpna 2008 10:36
Jméno: gerry
IP: uživatel2971
reknu ti to takhle mel by to byt Dell orto nejspis my mame postrikovac a nan nem to je je tam babetackej motor atd je to vyroba domaci kutila ten postrikovac
Datum: 28. srpna 2008 10:19
Jméno: Golem
IP: uživatel650
tak tendle karbec se dával na kejvačky,v provedení do ŠVÉDSKA.byli zelený,měli lyže,drapáky,uzoučkej přední blatník,a měli vedený řazení od nožní páky až na nádrž...nebo pak myslím že na ty krosový Libeňáky
Datum: 28. srpna 2008 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel3923
Nevim presne z ceho je,ale meli ho stary dvoutaktni frézy....(ta freza jak na tom hrusinskej vez rodinu a baba mu rikala,to je dost dedku zes nas taky vyvez...ve filmu slavnosti snezenek...nevim jak se ty frezy jmenovali..) ..
Datum: 28. srpna 2008 9:55
Jméno: Jarda
IP: uživatel368
 Můžu dát do pionýra 20 svíčky pal nr 17c a pal 14-7y? Nebo to něčemu uškodí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 9:57
Jméno: standa
IP: uživatel3923
dej tam co chces...hlavne jestli to ma normalni kratkej zavit a jede to ...dlouhy svicky z auta tam nedavej...podle oznaceni nevim o jakou svicku se jedná..
Datum: 28. srpna 2008 9:57
Jméno: pavko
IP: uživatel430
nic by to nemelo zrobit
Datum: 28. srpna 2008 8:46
 Zdar hoši potřebuju radu mam babetu 210 a furt mi chcipa když zastavím at je teply nebo studeny a šroub na nastavení volnoběhu už mam několikrat nastaveny spravně dík za odpověd hojte .
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 22:49
Jméno: michal
IP: uživatel3920
Zkus profouknot trysku volnobehu
Datum: 27. srpna 2008 22:49
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,vcera jsem si koupil fichtla asi si myslim 05.Nevim totiz jiste jestli je to 05??na zapalku ma cislo ze to ma 20W,potom 6130 a pred 6130 to ma 05,vzadu na plastovym svetlu to ma taky 05 a naky dalsi blbosti.na krytu na olej to ma sroub v pravo coz je hooooooooodne divny.co myslite je to opravdu 05?nejde mi motor do plnejch otacek,kamos ma mustangovskyho vyfuka a ja uz taky.me to tolik nerve jak jemu,muze to byt tim ze mam asi plnej vejfuk??a jeste neco karburator co byl na tom fechtlu co jsem si koupil je uplne cisty,proste v poho a nechce to jet s tim karbosem??s mym starym.PS:st itek na kostre neni.DĎĎĎĎϡik mmmmoooooooooooooooooooooooc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 8:47
Zdar...no 05-ka má na olejovom kryte skrutku na vypúšťanie oleja vpravo, potom spojový kryt má zaoblený. Tak ak máš tento spojkový kryt taký, potom máš aj bloky(kartery) 05-kové. Len si daj pozor, či nemajú pri valci rebrovanie, lebo to už by boli z 550 alebo 555. Tak ak máš aspoň tieto veci také isté, pravdepodobne to máš 05-kový motor(pre presnosť by bolo nutné skontrolovať hlavu, karburátor a prevodovku). Čau
Datum: 28. srpna 2008 8:47
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Karburátor asi špatně nastavenej, hladina, jehla atd... A O5 mají taky kulatej kryt zapalování, ten šroub na olej mají vpravo taky jen O5... myslim
Datum: 27. srpna 2008 21:19
Jméno: fojta
IP: uživatel764
PS:myslim karbos co byl na tom fiku proste nevali
Datum: 27. srpna 2008 21:11
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cuus draci ! Nevíte kolik stojí přepis MZ 150 na 125 ??? a jaká je asi průměrná spotreba. hodlám koupit.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 22:41
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
Hočí vono A1 je do 125ccm a 11kW takže to musí odpovídat v obdouch případech takže to nestačí jenom uškrtit
Datum: 28. srpna 2008 22:41
Jméno: motor
IP: uživatel680
jj je to stále řešený téma jinak Mz 150 je mašina jako bejk ale zase si za to vezme tak 4 určite a až si na ní zvykneš nebude problém jezdit za 6litrů
Datum: 28. srpna 2008 11:41
Jméno: standa
IP: uživatel3923
neprepises...to bys musel mit nekoho znamyho na STK a do TP by ti museli napsat vymena valce za 125ccm ...jinak MZ 150 uz sou tak proflakly,ze je fizlove stavej stejne casto jak fichtly,protoze kazdej druhej ma MZ 150 a ridicak ma A1 ...
Datum: 28. srpna 2008 10:03
Jméno: ...
IP: uživatel2471
U MZ 150Etz je ti skrceni vykonu k ničemu, protoze mz ma 9,5kw takze tam ma jeste rezervu...staci jen koupit nebo spis nechat udelat pist a valec o prumeru jaky ma 125ccm namontovat a jet na technickou...
Datum: 28. srpna 2008 9:01
A známej ( Pokud ho máš, tak ti to zase otevře... Ony to škrtěj tak, že ti omezej průtok paliva do motoru, tím snížej výkon... Musíš to mít hlavně potom zapsaný v TP a čerti to musej respektovat...
Datum: 28. srpna 2008 0:27
nechat zapsat na technický... ( ale musej to dělat... Ne každá dělá kontroly po přestavbě...
Datum: 28. srpna 2008 0:26
No ono to jde, ale ne že se přímo přepíše... Nák takhle... : Zajedeš si třeba do servisu, nebo ke známýmu... Necháš si to snížit výkonově na požadovaný počet ( Asi máš A1 takže 11Kw) Tkz uškrtit...
Datum: 28. srpna 2008 0:23
Jméno: Ghi
IP: uživatel3608
téměř všechno jde, diť i 125 ETZ jsou v šechách a přihlášený ale poskrovnu, tak proč by to nešlo, zkus is sehnat za drahe peníz válec ze 125 a pak to normálně protáhni jako přestavbu, ale připrav si tučnej obnos hlavně za nesehnatelnej válec
Datum: 27. srpna 2008 23:03
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Normálně propiskou... Ne máš smůlu kdyby tohle šlo tak si koupim R1 a přepíšu si na 125 a 11kw  wow
Datum: 27. srpna 2008 21:20
to se da prepsat to by me taky zajimalo???????????????????, dik za odpoved
Datum: 27. srpna 2008 21:17
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
Nepřepíšeš!!!
Datum: 27. srpna 2008 21:07
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 čus draci, nechtěl by někdo pokecat o Jawettě?? moje icq 288-883-085 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 20:51
 Zdar hoši potřebuju radu mam babetu 210 a furt mi chcipa když zastavím at je teply nebo studeny a šroub na nastavení volnoběhu už mam několikrat nastaveny spravně dík za odpověd hojte .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 14:23
tam je ale odstředivá spojka .. a u babet je zařazená 1čka ( př. 2jka) furt neutral tam neni!
Datum: 28. srpna 2008 14:23
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
asi se ti nezozepinaji rozbehovbe spojky tak ti to zustane jakoby zarazene a jak zastavujes tak udusis motor
Datum: 28. srpna 2008 14:04
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 20:41
no pokud mas 12V tak na oboje
Datum: 27. srpna 2008 20:41
|



|