slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2092  2093  2094  2095  2096  2097  2098  2099  2100  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
zdarec draci, nasel sem moc zajimavy clanek a zajimalo by mne ci stim nema nekdo nejaky skusenosti na motorkach http://www.techblog.cz/technologie/vstrikovani-vody-do-motoru.html ... diky za vedomosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
neco takovyho se podomacku bastlilo na skodovky aby trochu lip jeli ve vysokejch otackach...bylo druhy cerpadlo na vodu a jemná trska a podle otacek motoru to delalo takovou páru do vzduchace(do sání)...zvysenim vlhkosti vzduchu(o nekolik malo procent) to jelo líp...na vlastni oci jsem to nevidel,ale uz hodnekrat sem slysel o tomhle socialisticko-normalizacním tuningu skodovek..
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
ty jo... docela cumim!! no ale do motorek newim no... treba casem by se to tam dostat mohlo kdo vi..:-) takovej fichtl by to potreboval... kluk se taky rad zahrejva...:-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo vim že to bylo v letadlech ale na motorkach to sem v životě neslyšel....
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: bokinger      IP: uživatel2971    
zdarec jak mam vymenit riditka mam jawau 20 sou tam ty male a mam i ty velke chtel bych je tam dat misto tech maly jak to mam udelat diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
jjjjjjj at to vi :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
no ale poradil ne?? Tak co řešíš. Aspoň že už to ví i on ne??
 
 
Datum: 27. srpna 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
tomonick o to nejde, ale tak kdybych mu to nerekl tak to do tedka nevi, a ted tady snim machruje jak to vi 2-3 cm atd. si to precti
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:14
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Proc by machroval? nekdo chce poradit tak mu snad slusne poradil no ne?...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:58
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ty kravo to sem nezral :-D:-D:-D:-D pan chytrej do tedka nevedel jak vyndat ten sroub a ted tady machruje :-P, ale to je jedno kazdej umi neco jinyho ze
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:51
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
no nejdrive se zbavit vsech lanek co jsou na riditkach + jeste prepinace na svetla:-) no pak povolis ten horni sroub a kdyz ho trochu vysroubujes rekneme 2-3cm tak vem kladivko a tukni do toho povolenyho sroubu a on ti zalitne spatky a riditka jednoduse vytahnes... ale pozor at nestratis ten valecek co ti vypadne ze spod riditek:-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      E-mail:      IP: uživatel600    
caw, kolik lidi ma prepsatelny TP na JAWA 550 asi moc jich nebude co ? schvalne kdo mate napiste diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel3382    
mam taky jedny papiry na dva stroje mam jawu 20 s tp a prehazuju spz do ramu 21 protoze v tom skousim zavodni motory
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3913    
mam TP z 21 na ktery mi jezdi 21,555,550 ...je v nem jen Jawa 50 cislo ramu a cislo motoru a barva a SPZ...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel455    
zdarte mám dotaz nemůžu do spojky dát ten primarní retaz, měnil jsem lamely a uz ho tam zpatky nemuzu dat jak ho tam mam dat?děkuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
to Dr.fík:stahovák nepotřebuješ,musíš to umět :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
ještě mě taky napadlo jesi ty lamely nemůžeš dat na řetez , tak ty lamely sou vyboulený tak je musis dat tak aby sedely víc k sobě
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pokud máš řetěz v pohodě, tak musíš sundat primár, jinak to nesložíš, ten řetěz většinou nemá takovou vůli do boku ani na dýlku, abys to nasadil na přidělanej primár a pak na lamely a koš, no uvidíš, jak to pude
 
 
Datum: 27. srpna 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nemusíš sundavat primární kolečko.Na to abys ho stáhnul potřebuješ stahovák.Stačí když povolíš spojkovej koš,nasadíš řetěz na primár,navlíkneš lamely na koš,a utáhneš ho
 
 
Datum: 27. srpna 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
presne tak vem si lamely dej je do kupy presne tak jak tam maj bejt tj. korkova, plechova, korkova.. na to nasad retez dopredu nasad kolecko primarni a cele to nasun jakoby do motoru kolecko na kliku a lamely na kos vsechno pouhahuj dej tam pruziny zdar
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel2556    
nejlepsi mas když nasazujes lamely tak to nasazovat i s primarnim koleckem.jinak retez zavliknout za primarni kolecko a dat tam lamely a snazit se je pretahnout pres hridel-to kdyz neces sundavat primar-kdyz to nevide primarni kolecko musi ven.-
 
 
Datum: 27. srpna 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel2556    
čau,vi někdo k čemu byla u jawy555 ta civka v masce svetla - ja ji tam nezapojil a funguje to normalne. musi tam byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: Pajka      E-mail:      IP: uživatel3694    
Je to tlumivka. Zamezuje přepětí.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
V masce jawy 50/555 jsem jí neviděl, ale u ČZ150C ano, tam spolu s usměrňovacím solenoidem tvořila proudové omezení, aby do akumulátoru neteklo příliš proudu ve vysokých otáčkách, dovolím si tedy spekulovat že funguje u 555ky jako proudový omezovač aby se nepřepálilo vlákno pokud dává magneto vyšší frekvenci (a zároveň i proud), kdy se v serii zvětšuje odpor proudu do žárovky.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
ale praskaj
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3913    
je to usmernovac...kdyz ho budes mit DOBRE zapojenej tak na parezu 555 a na 05 nepraskaj zarovky...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:00
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
nemusi tam bejt to davali jen na nejaky posledni myslym, to tam je kvuly tomu aby to hlidalo napeti aby ti nepraskaly zarovky ale oni stejne praskaj:-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 10:56
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
čus mam dataz mate nekdo skusenosti stimdle výfukem jestly to treba nestrati vykon nebo na opak nepridá http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_474.html diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo já ho mám a sem s nim nadmíru spokojenej....řek bych že mi to přidalo tak 30%
 
 
Datum: 27. srpna 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3085    
čus hele ja ten vejfuk mel a jezdi to na nej krasne ale ma to nevihodu ten plech lehce ohnes kdys vezmes nekde na poli kamen
 
 
Datum: 27. srpna 2008 9:13
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel3030    
zdarec hosi prosimvas cim to je kdyz my fekal ani zaboha nechce chitnout jen skopecka chitne a podlouhe dobre a kdyz jede tak se strasne dusi trysky sem cistil predstih to prej neni a volnobeh nwm tak cim to je?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
mas to blbe sestelovany,to je celý
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:34
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Me to dalo taky... seridit kladivko ....odtrh
 
 
Datum: 27. srpna 2008 10:32
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jestli tito zacalo delat zniceho nic a nehrabal ses vtom tak to bude mozna guferem pod zapalkem tobys muel sundat ten kos scivkama a magneto, a gufero kousek narazit dal nebo ho lepsi vymenit rozmery ma 17_30_7
 
 
Datum: 27. srpna 2008 9:28
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
me to delalo taky dal jsem predstih 1.5mm pred horni uvrati a je to OK. akorat az to budes nastavovat tak doporucuju sundat hlavu a zmezit tech1,5mm posuvkou protoze jak je svicka nasikmo tak to skresluje a vefinale to je spis dvojnasobet ten namerene hodnoty
 
 
Datum: 27. srpna 2008 6:51
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
určo to bude neco v papalk tak skus udelat předstich a odtrh. a Skus jinou svíčku
 
 
Datum: 27. srpna 2008 0:02
 
 
 
 
Jméno: Hertas      IP: uživatel111    
Ahoj , čim je že jako by v nízkých otáčkách to nechce jet ? Ale jak se dostanu nad 15km/h tak už to jede krásně. A zas do zatáčky zpomalim a nechce to vubec jet , musim podřadit až na jedničku a roztáhnout to jak magor nikdy mě to nedelalo. :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Hertas      IP: uživatel111    
problem vyřešen , byla sjetá vačka dal sem novou a byla tam dvakrát veci dira , diky typci
 
 
Datum: 27. srpna 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
blbej predstih...mozna to muze bejt vackou...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No tím to asi nebude, to by vadilo spíš při vysokých otáčkách, ale když nastavíš v horní úvrati vzdálenost kontaktů kladívka na 0,4mm (spárovou měrkou) tak uděláš taky dobře :-). Mám podobný problém, u mě je to tím, jak je prudká výkonová křivka motoru, tak pod 3000otáček za minutu má motor malý výkon a má potíže s mými 95kg... nevím jak u tebe ale u mě by bylo řešení zhubnout :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 8:37
 
 
 
 
Jméno: Hertas      IP: uživatel111    
no zmenšit už asi nepude mam tam niniaturní nezeru
 
 
Datum: 26. srpna 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
ja bych zkusil nastavit odtrh
 
 
Datum: 26. srpna 2008 23:02
 
 
 
 
Jméno: Pepa      E-mail:      IP: uživatel2717    
Cau lidi budeto teda s fika teda od 16 nebo jak pls?dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 11:13
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ja mam u 550 v tp 45
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:13
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Důležitý je co máš v techničáku. Někdy udělaj na úřadě chybu. Už jsem vyděl mustanga co měl v techničáku 45 km/h.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: Mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nějaký pařezy mají 50 km/h sem slyšel ale nevim jestly to je pravda
 
 
Datum: 27. srpna 2008 10:40
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel2342    
přesně jak píše Hobit ale já sem jezdil na Mustošovi normálně s AMkem ale vyhýbal sem sa polišom jak čert kříži :-DD jistota je jistota
 
 
Datum: 26. srpna 2008 23:16
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no na fichtla to je od 16 porad ale ty si asi myslel na pareza a ten je on 15 protoze to je 50ccm a ma konstrukcni rychlost 45 k/h
 
 
Datum: 26. srpna 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: zetluk      E-mail:      IP: uživatel2068    
prominte.dole je to spatne.tady je sparvny odkaz.http://zetluk.rajce.idnes.cz/rusak/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja sacuji bud polak nebo rus,,, ale jinak to nema moc velkou cenu,, pac na to nejsou vubec zadne dily :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel2278    
Neni to Manet?
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3913    
Az ted sem si precet v dotazu nize ze je to udajne ruské...nevim no...ten motor je typickej SACHS z 50. a 60.let...bylo jich nekolik druhu,davali se do motokol,ale byli dvojrychlostni...mozna to rusaci ukradli v nemecku na konci 2.sv valky a postavili podle toho svuj prskolet...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3913    
Rekl bych ze je to SACHS...jsou to takove nemecke nepovedene kopie STADIONU..ranec na tom určitě nevyvaříš...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: schwin      IP: uživatel1093    
wto ja bych udelal to co TOM,ale az nato ze bych to neprodaval,pochybuju ze tohle doma nekdo jentak ma
 
 
Datum: 27. srpna 2008 8:58
 
 
 
 
Jméno: TOM      E-mail:      IP: uživatel3909    
ja bych to opravil, nastrikal, dohustil a prodal za velky balik
 
 
Datum: 26. srpna 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
kazdopadne si toho vaz to asi jen tak doma nikdo nema
 
 
Datum: 26. srpna 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
prave prave proto me napadl domaci kutil
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je to dost posdobny stadaku 11 ale to nebyl rusak
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: zetluk      E-mail:      IP: uživatel2068    
http://zetluk.rajce.idnes.cz/rusak/.kdo mi řekne,co je to za motorku-ruské výroby. ten dostane metál.vytahl jsem to ze sena a motor je výbornej.ma to jednu rychlost,obsah asi 40ccm.a jezdí to 35kmh.ví tedy nekdo co to je a jakou to má hodnotu?muj e-mail zetluk@seznam.cz,moje icq-497208446.moc dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
me to prijde jako vyrobek domaciho kutila
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jeste neco... když nemám v tp napsanou barvu (u fika jeste ten starej(knizku)) mužu si dat nejakou jinou jen ka?? a třeba jinou než co se vubec dělala? třeba perletovku nebo metlu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
je to mozny...ty stary TP uz sem parkrat vruce mel,ale nikdy sem je nestudoval...bral sem to logicky podle klasickyho TP co jsou dneska...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
pro standa: u tech starych malych knizek se barva nepsala, barva se psala az do novych velkych rozkladacivh technicaku ke kterym si mel uz maly technicak....ty male knizecky mam dom asi 4 a ten velkej technicak mam taky, vsechno je to od fiku...v malych technickych prukazech barvu psanou nemam a v tom velkym ji mam....
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3913    
jakto ze v TP nemas barvu??? co je to za blbost...jestli je tomu jak rikas tak to muzes nastrikat (nebo natrit stetkou) jak chces...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:09
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
prosim mohl by mi někdo poradit kde by se daly koupit takový ty proužky hliníkový na zadnim blatníku?? Je to asi jen u 05, 20, 21 a ještě asi u 05 menčí ale to je jedno já potřebuju na 20/21.já sem je zlomil když sem to připravoval na lakovnu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
zrovna vcera sem videl na motoinzerci zadni plech z 21 se vsemi hlinikovymi prouzkami..prouzky super stav,zbytek plechu stal za nic...chtel za to snad 100,- jukni a uvidis
 
 
Datum: 27. srpna 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Jooo Loctite ten je ale drahej... ale zalezi kde a jak noo...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 10:40
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jak je to lepidlo Loctite (lokajt) vysí tam den šašek hlavou k zemi přilepenej podrážkou na strop, a vysí mu kravata.. to je pevný jako prase, tak to by mohlo držet.. ;-)
 
 
Datum: 26. srpna 2008 23:26
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to skus něčím slepit, a pak jak to sešroubuješ, tak to hodně jemným smirkem zahlad, a vylešti to, a nebude to poznat.. ale záleží kde si to zlomil - jestli to pude slepit, a nebude to trčet..
 
 
Datum: 26. srpna 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: TOM      E-mail:      IP: uživatel3909    
Čaute jsem se chtěl zeptat jestli sedí předni plasty a blinkry z dandyny 125 na 50 ? Budu rád když odpvíte :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Všechno jde když se chce, kdyžtak by sis s tim trošku pohrál... :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
jo videl sem jakysi stránky a tam to měl jako tuning že ma plasty ze 125ky
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Lidi... Jak je to pleas s elektrikou na fichtlovy... Jako kolik to má voltů a tak... Páč když to měřim měřákem, tak nestíhá,,, Ukazuje jak se mu zachce... Když bych tam chtěl zapojit třeba osvětlení nebo něco... Tak nevim na jaký napětí a proud... Nebo jestli máte nákej odkaz na něco nebo tak, tak budu rád... Předem díkes... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jo a ještě dovětek, podle toho co jsem napsal samozřejmě platí že co nejmenší odběr tím vyšší napětí na výstupu magneta. Teoreticky až nekonečno, prakticky to bývá bez zátěže něco kolem 300V a víc. Můžu říct že to je už pěkná pecka po pazorách, máte-li tedy někdo sebedestruktivní sklony tak si při vytočeném motoru šáhněte na vinutí bez zátěže :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ano, na měření poblíž zapalování a leckdy i u regulací dobíjení se velmi špatně měří digitálem z důvodu zarušení, které dokáže dokonale zarušit digitální zpracování měřených veličin. Pro motorky i auta používám proto starý dobrý PU501 z dřevných dob socialismu :-), ten totiž nemá, krom obvodů pro měření odporu, v sobě ani zaprd polovodičů... pouze odporový dělič a stupnici :-), ten by měřil i po atomovém útoku :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jednoduchá aplikace zákonu P=U x I. Tedy pokud má žárovka 24V a příkon 15W, tak proud zkrze ní teče 0,625A zatímco při 6V žárovce o stejném nominálním příkonu skrzevá ní teče 2,5A. No a protože magneto je značně závislý zdroj proudu na odběru, tak v prvním případě (ideálně předpokládám optimální vyvážený stav výkon x příkon) v prvním případě z důvodu malého odběru proudu stoupne na vinutí napětí na 24V, tak v druhém případě, kdy se magneto trápí značným odběrem (2,5A), tak napětí na vinutí nevystoupá výš než 6V. Tedy samozřejmě vše v ideálním stavu. Z toho vyplývá že nezáleží na napětí ale příkonu spotřebičů. Platí také samozřejmě že všecky spotřebiče mají být na stejné napětí :-). Využil jsem toho v návrhu regulace kdy je vhodnější regulovat 12V, kvůlivá spínání mosfetů, které se na nižším napětí otevírají nepříliš dobře a navíc reguluji daleko méně proudu, protože převážně proud je zdrojem tepla a vadí mu daleko více přechodové odpory. Ale to je velmi obecně, nechci se tu moc rozepisovat :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
No zrovna nedávno jsem to taky měřil. Rozhodně nedoporučuju multimetr, protože ho zapalování ruší, ale ručičkový voltmetr. Jinak to že výkon stoupá s otáčkami je jasné, ale nepochopil jsem od Chonga, že když se připojí třeba 24V spotřebič se stejným příkonem, že budou cívky dávat 24V. Jinak ještě k tomu co jsem naměřil, tak na volnoběh těch 5 a vytočené asi 8V, jak psal xxx. Jinak měřil jsem to i se zátěží.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
1. jedná se o střídavý rozvod, tedy rozsah multimetru nejdřív zapni na střídavý rozsah. 2. výkon (nikoli napětí) je dimenzované na optimální otáčky (protože je závislost výkonu na otáčkách!) a při tomto režimu by měl být vyvážený výkon magneta a příkon spotřebičů. Není pravdou že by to mělo být zrovna 6V, protože pokud se použijí spotřebiče 12V či 24V se stejným příkonem, tak prostě palubní napětí bude buď 6V, 12V či 24V (střídavých!). 3. nevím co chceš měřit když napětí i proud kolísá podle otáček :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 8:43
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj díkes... :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
takže fichtl by měl mít správně 6V,ale při volnoběhu mám na fichtlu nějakých 4,5V a při vytočeném 8V v poho a podařilo se mi i 12V! Ale pokud si chtěl vědět jaké sem tam dáváji žáravky tak dopředu 6V/15W,dozadu 6V/5W,na některých asi novších fichtlech se dávalo 30W zapalování takže tam jsou žárovky z jinými výkony,přední 6V/25W,vzadu 6V/5W-myslím že to měly stylově všechny mustangy ale nejsem si jistej-podívej se prostě na zápalko a to tam bude vyražené jestli 20 nebo 30W
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
takže fichtl by měl mít správně 6V,ale při volnoběhu mám na fichtlu nějakých 4,5V a při vytočeném 8V v poho a podařilo se mi i 12V! Ale pokud si chtěl vědět jaké sem tam dáváji žáravky tak dopředu 6V/15W,dozadu 6V/5W,na některých asi novších fichtlech se dávalo 30W zapalování takže tam jsou žárovky z jinými výkony,přední 6V/25W,vzadu 6V/5W-myslím že to měly stylově všechny mustangy ale nejsem si jistej-podívej se prostě na zápalko a to tam bude vyražené jestli 20 nebo 30W
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau lidi neni nekdo tady z okoli Velke Bystřice na ježděni? Za chvilu budu mit ridicak... že by sme udělali nejakej klub sic by nebyl registrtovanej ale to je jedno.. proste by sme dali sraz a nekam jeli.. mam dva kamose na jezdeni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: Tibor Rinka      E-mail:      IP: uživatel3912    
Zdravím potřepoval bych zjisti který poměr bude mít vlív na rychlost 15:46 nebo 19:46 poměry jsou myšleny jako zuby. Díkes;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3915    
19 rozeta na 250 panelku uz je moc ...tech 16,mozna 17 zubu je este dobry,ale uz straci tah...jinak tyhle motory maj nahon tachometru vedenej z motoru a kdyz tam das jinou rozetu tak to ukazuje porad stejne ...tachac ti bude ukazovat spravne jen kdyz tam budes mit rozetu na kterou je kalibrovanej...tacho ti mohlo ukazat 120,ale jestli si tam mel mensi rozetku tak si treba jel ve skutecnosti jenom 100...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Ten motor jednoduse nema silu na to, aby to s tim 19z koleckem utahnul, proto to mala maximalka...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: Tibor      E-mail:      IP: uživatel3912    
mam to na jawu 250 a protože to je už samo o sobě žihadlo tak ji chci trochu upravit se 17z kolečkem mi lítala 120 nekecam opravdu a to je panelka 559 mno ale po tom co jsem toam namontoval 19 z kolečko se mi ani nezda že by byla nějak změna malokdy se mi podaři dostat přes 100 možná to je tachačem ale fakt nvm
 
 
Datum: 26. srpna 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: Majfas      IP: uživatel111    
jo to je přece jasný , a do čeho to máš ? na fichtla se 19 zubý nevleze ne ?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Tibor Rinka      E-mail:      IP: uživatel3912    
ale u motorky je vetší v zadu a menší ve předu?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Dyt jo... Cim vetsi kolo vpredu a mensi vzadu, tim vetsi rychlost. Stejny jak u kola.
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: Tibor Rinka      E-mail:      IP: uživatel3912    
Díkes ale když si vezmeš cyklistycke kolo tak když zařadíš řetěz tak aby si měl v předu na co největším kole a vzadu přecvakneš přehazovačku na nejmenší tak to jede rychleji ne??
 
 
Datum: 26. srpna 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
19:46 pojede rychlejác
 
 
Datum: 26. srpna 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel3911    
Je tu nekdo kdo jezdi v Plzni ja jezdim v Bozkove a mam 05ku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
Cau.. jakej pls predstih a odtrh na parezacky zapalovani?? dikes:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 22:28
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
předstih 2.8-3.2 a odtrh je 0.4 mm
 
 
Datum: 26. srpna 2008 22:28
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
http://www.moto-polepy.cz/index.php?idmenu=102&detail=299&p_num=1kcemu to je???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: Jano79      E-mail:      IP: uživatel3628    
teba citat dakedy aj cevi co su okolo toho napisane Tankpad = ochrana nádrže proti poškrábání. Polep s 3D povrchovou úpravou transparentní pryskyřicí
 
 
Datum: 26. srpna 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nahodou toto vim :-D.. aby sis neposkrabal nadrz kdyz zalehnes zipem atd...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 20:31
 
<  2092  2093  2094  2095  2096  2097  2098  2099  2100  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 18:27:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu