slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši pomožte mi, googloval jsem a nic jsem nenašel. Hledám návod popř. dílenskou příručku jak sestavit motor babeta 207, nebo alespoň nějaký text, jak to dát dohromady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marek-to si rek presne :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
marek.steiner@gmail.com abych nezapomněl :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Teda, když už mi píše sám Velký Sesa, náž Bůh přes náhradní díly, tak to mu opravdu musím vyhovět..... tím jsem chtěl říct dík ;-)
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
posli mo mail ja ti to poslu
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky to se hodí, ale není tam jako psaný návod? jako co jak kam?
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute mám dotaz fichtl my jezdil celé léto a ted nejede.Jiskru hází normální,benzín teče taky dobře vše jsem vyčistil a le nic.Píst propálený není tak už mě nic nenapadá čím by to mohlo byt pls poradte díky moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky pravda, potřebuješ nutně jezdit ve sněhu??
 
 
Datum: 17. prosince 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč když nastavíš odtrh musíš nastavit i předstih? na dvou fichtlech sem ladil odtrh protože házely jiskru ale nejeli a ani jednou jsem z předstihem nic nedělal a potom jeli
 
 
Datum: 17. prosince 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když uděláš odtrh musíš udělat i předstih
 
 
Datum: 17. prosince 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel8247    
zkus postelovat odtrh
 
 
Datum: 17. prosince 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslim že si chce jem přez zimu odpočinout na jaře poletí jako novej!!! :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to teď dělá babeta taky. Musím na ní hodně cvičit, ale když už se chytne, tak pak startuje skvěle......Zkus to roztlačit, třeba to pomůže.
 
 
Datum: 17. prosince 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vono že hází jiskru to je sice pěkný.ale ve válci pod tlakem už tomu tak být nemusí,takže zkus vyměnit třeba kondík,zapalovací cívku,a přeměř indukčku.
 
 
Datum: 17. prosince 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
máš tam olej ? jestli to není nnnnějaký hotový.já sem kdysi jezdil na fíkovi bez oleje a nevědel sem to že tam skoro neni :-( no a taky to bylo takový že chvilkama jel a nekdy ne
 
 
Datum: 17. prosince 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemam ale mam tam stejnou co lonskou zimu a loni to chytalo normálne a zkoušel sem hodne svíček ale ani an jednu to nende
 
 
Datum: 17. prosince 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle samý dělá i bratrovi :-D a už se s tím měsíc sere a nic...máš svíčku na zimu?
 
 
Datum: 17. prosince 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen tak dotaz, co by se stalo, kdybych vzal koleno od karburátoru z fika, dal ho na karburátor z fika, a narouboval ho na motor babeta.... To koleno by tam nepasovalo úplně. Malá díra, velké koleno (vnitření průměr dir).... co by se dělo s motorem kdyby to tak bylo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: cmoud      IP: uživatel8099    
suprově to jede koštoval sem to sam jo fakt dobry musiš jezdit na bezolovnatej benzin 100 oktan
 
 
Datum: 20. prosince 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No já právě mám Babettu 207, a zbyl mi doma jeden karbec na fichtla. A tak jsem měl jen takový nápad. Ale s tím vejfukem se mi to nechce předělávat. Já jsem doufal, že seženu jen tu redukci z karbecu fichtla na motor Babetta a že to bude jezdit. Ale takhle am dám radši orig a přetryskuju ho ;-)
 
 
Datum: 16. prosince 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8238    
To víš:-D kazdel by chtel aby vsechny dily z motorek byli kompatibilní a pokud mozno nebylo treba ani menit trysku:-D:-D Musis si poradit:-) Ja mel na babette Piaggio karbec z pareza 555 nasazenej na vodovodnim kohoutku a letelo to jak prase:-D:-D
 
 
Datum: 16. prosince 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
Koleno na nepasuje musel by si si ho buď vyrobit podle sebe a nebo to upravit a karburaci jsem tam uřž měl a teď tam mám z jawa 555 na babetě a jede dobře
 
 
Datum: 16. prosince 2009 7:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8235    
s jednim ladičem babety uz sme to probirali......musel by se vhodne upravit saci kanal ve valci,ale otazkou je jak presne ho upravit aby se negativne nezmenilo casovani sani......rozhodne je ten kanal malej!! a jak to pojede je vec druha......a odladeni taky..... a co z toho kdyz motor ma malej vejfukovej kanal a vic tocit nebude......ten by to chtelo minimalne rozsirit.......uz se to tu rozebiralo.....a hlavne aby to pak prenesli spojky.....
 
 
Datum: 15. prosince 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: pates      IP: uživatel8231    
zdravim a dal si by sa nejako dat karburator z babety na fichtla?...ak hej tak jak to pojde??.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepoznáš hliník napohled?? bože co sem komu udělal, že mě tak trestáš :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No to mi je jasný, ale jde o ten materiál, ze kterýho je udělán ten spoj!!!
 
 
Datum: 15. prosince 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Dyt to je sani do klikovky to bys musel mit klapku a cely si to prepocitat + zacpat puvodni saci diru
 
 
Datum: 15. prosince 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/motor3.jpg něco jako tohle.... jak, z čeho se to dělá?
 
 
Datum: 15. prosince 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No to zrovna ne, ale když fichtl zvládne cca o 3 mm věrší difuzor tak babeta musí taky. Jde o to jak ten karbec tam přidělat. Nemáte někdo návrh? kromě si sehnat kolínko? třeba spoj z nějaké trubky něbo něco takového
 
 
Datum: 15. prosince 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Jj jenze chci jako videt 5 ti kanalovou baetu atd...
 
 
Datum: 15. prosince 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Bych rek ze 12
 
 
Datum: 15. prosince 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
A kolik má babetta difuzor?? já má karbec z 05 ky a ten má 15mm duifuzor. Ty modernější karbeci už měli 16 mm. zálěží kolik má babeta. Ale když fichtl bez úpravy přežije karbec s difuzorem 19mm tak myslím, že babetta by zvládla 16 mm v pohodě.
 
 
Datum: 15. prosince 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
to ti nepojede z fika ma moc velkej difuzor
 
 
Datum: 15. prosince 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pro upřesnění- potřebuji to na babetu. Karbec fik, motor babeta. Potřebuji to kolínko.
 
 
Datum: 15. prosince 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Nemáte někdo přírubu na babetu a karbec z fika??? Já mám totiž jeden karbec na fika, a na babetu ne. Kdo má tuto přírubu nechť mi pošle e-mail!
 
 
Datum: 15. prosince 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řek bych že pojedu hůř, páč dávaj karbecy z pionýra na babettu, protože ten babettáckej karbec jí dost brzdí
 
 
Datum: 15. prosince 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je jednorychlostní babeta všeobecně brána jako křáp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
perfektne sedly valec po vybrusu, to pak vydrzi vecnost...to je pak parada, je to to samy jako zajety chrchlove co dodnes litaj od vyroby jen s nultym vybrusem...a jak litaj, kam se na to vetsina fiku hrabe, toho si povazuj, to jsou ty nejlip udelany a zajety valce...jinak ty 210 (podobne jako Stela a jeji typy a podtypy) mely v pozdejsich letech obrovsky vule, mizerny dilensky zpracovani, vubec to zachazeni v tovarne a jeji kompletace byla des, z toho taky vychazi secky ty poruchy, ta 2Q prevodovka sama o sobe je vybornej mechanizmus co by slouzil pomerne dlouho ale diky tomu, ze byla babett blbe vyrabena (na netu je dokonce takova slohovka o vyvoji babett, tady to obdobi je hodne kritizovano a neni se cemu divit), jakym zpusobem vyrabena a taky cim (i v te slohovce je psano o prakticky zdevastovanych vyorbnich zareni s obrovskejma vulema) a kym...jakoze prve 210 byly vyborne a diky tomu se prodavaly more 210 ktere uz byly flakane tak si kazdej mysli ze ty 2Q jsou proste mizerny, v drtive vetsine je to pravda...ta prevodovka ma na papire jen asi dve nevyhody - blbe odstupnovana (kopce jsou spatne vyreseny problem) a taky velka nachylnost na jakoukoliv kapku na celistech coz pak nedovoli zarazeni obvykle toho druheho kvaltu nebo po dlouhe dobe (taky ale ty celisti musi behat v naprosto suchem prostredi, je tak konstruovana, bohuzel je to ale casty problem prave diky prosakovani oleje pres netesnosti diky daloby se rict vyrobni vade)...
 
 
Datum: 15. prosince 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
ja mam babettu 210 dvourychlostni. kdyz sem ji koupil mela najeto 5 000km. tet ma najeto asi 16 000. furt puvodni pist, krouzky, zadnej vybrus,proste v motoru vse puvodni. jezdim na ni ve dne v noci, za sucha za deste, v lete v zime, moc ji nesetrim a furt slape jak hodinky. ikdyz pravda ze krouzky by uz mozna neskodily vymenit, ale po 16 000km parada ne? :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8221    
dvoukvalt je krám,to se furt sere........jednokvalt i v rozhašenym stavu jede furt
 
 
Datum: 15. prosince 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krap? jak uz bylo receno, rikaj to neznali lidi (nejenze nejeli ale ani vubec netusi, daji na pomluvy a nazory druhych, vlastni si pak vytvori z nich bez ohledu na to ci to v ruce meli ci ne, neobjektivni) nebo zavistivci nebo proste trochu vic movitejsi (casto rozdil mezi nima a normalnim clovekem je vic penez a min mozkove hmoty, ducha) co by se s babettou proste nezahazovali, je to pod jejich uroven...rozdil v 2Q a 1Q babe je pomerne znacny, i gdyz jedou dalobyse rict stejne, ma ta 2Q sic automaticke razeni (udajne ma radit 1-2s) ale jeji nevyhodou je jeji prestupnovani hlavne na rovinku, jak uz bylo receno ma problem v kopci, ze dlouho trva nez zaradi na prvni kvalt je jeste dobry, gdyz pak preradi a znova tam pod otackama zaradi dojku ktera vubec netahne a nez zas najde jednotku tak stroj pak jede o neco malo rychleji nez snek, chudaci ti co maj startpaku a nemaj slapky (myslim slapaci na kole, mopedu, tudiz ne na ulici aby nenastala mylka)...navic se ta prevodovka sere a pri relativne stejny spotrebe aji max v je jedinym rozdilem prave ta 2Q (at uz vyhoda ci nevyhoda), u luxusnejsich 210 blikny, pak jina nadrz, kola a jine je to porad 207/500 nebo jeji mezityp 356...ty 356 byly ve dvou provedenich a ta silnejsi je asi nejlepsi baba na kery sem jel, od normalni 207 se lisi tusim ze jen svetlem (kulate, z 210) a tachacem (do 80km/h, podobny fichtlackemu)...ale abych se vratil k polozene otazce - proc dedove, rybari a jini prevazne duchodci jezdi na nakup, na ryby, na postu prave na babette (jine mopedy typu stadion nevyjimaje)? jednoduchost, levny provoz, (u 207) relativni spolehlivost a nizke naroky (nebo vlastne zadne) na udrzbu...a smeje se jim negdo? a co gdyby? vadi jim to? zapisuj si jmena tech jez se ti smeji, na stary kolena bud na necem podobnym budou jezdit taky nebo budou jezdit na kriplkare (bez urazky, mineno v kontextu movitejsich lidi jez si koupi radeji moto "na urovni" sestikuli, mnozi nezvladnou a ...)...a za sebe muzu rict - jsem krajikar, rad se kocham, hlavne gdyz nemusim po svejch...touto cestou bych chtel podekovat vsem pritomnym co to precetli az do konce, krouti hlavou a divi se, coby, dyt jsou to jen myslenkove pochody jednoho jaware co uz toho ma dneska fakt dost a mele z hladu :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
ja mam 207/s100 a taky mam 210 a musim uznat, ze mi lip jede ta 207 tamta je sice o trochu rychlejsi ale fakt jen o trochu takze muj nazor je ze krap je spis 210 (obe jsou dobre ale 207je proste lepsi)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je jednorychlostní když už nic jinýho spolehlivější.
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě si jeden chlap přijel pro babetu, pak se zhrozil, že není dvojrychlostní a s nadávkami odjel.....
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není krám. Taťka měl 210 a pořád se mu tam něco sypalo v převodovce. Co mu to ukradli před pěti lety tak si teď děda pořídil babetu ( a aji pařeza jko důchodce ať se nenudí ) a v pohodě nic se nesype. A taky s emu u té 210 stávalo to o markovi....>
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno ja ji měl a myslem že je křap fichtl je lepší
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
To že to je křáp říkaj jen závistiví lidi,nebo jen ty co to vubec neznaj
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No já mám 207 taky jedno kvalt.... kámoš má 210 a ta má prý problém v kopci. Když už to nezvládá dvojka, tak to hrozně trvá než zařadí jedičku...... to se ti u jednorychlostní stát nemůže :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by měla být brána jako křáp?:-)...vůbec není...Mě se taky smějou lidi ,že mám Fichtla jenže ja si vozím zadek ,ale oni chodí pěšky....a když se mi směje někdo kdo má silnější moto odpovím já se dostanu tam kam ty jen pomaleji...:-) ,ale vůbec se zato nestydím mám svého fichtla rád :-)..je to pekelny stroj :-)..
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Jaké mají vaše stroje rok výroby? Zajímalo by mě, kdo tu má nejstarší kousek :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 175/356 rv. 1958
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 50 typ 21 - 1969, 555 - 1958 ( od dědy )
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: ali      IP: uživatel8014    
Staďák S11 ze 60´\r\njawa/čz 250/471 ze 74´\r\nmustafa z 80´.......všechno ještě "relativně mladé kusy" :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 6:36
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s22 1960, pio 20 1974, pio závodní (no papiry mam z tej 20 takže taky 74:-D) 3x s11 to je tusim 1957-1959, babetta 1985, škoda 2001:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
jawa 250/353-1957, PIONYR 21 SPORT-1976, BABETA 207/100- 1978, MOPED STADION S22- 1962
 
 
Datum: 13. prosince 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Mustang 1980
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fík 73
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čz 175/487 rok 1986 :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej si do profilových obrázků tu speciálku, to mě zajímá.
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi 500 ohv rumpal 1932 :-D:-D:-D neee kecam asi cz 150c 1952 a nebo perak 1953 a pak parezy od 56-58 :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8213    
pérák rok 1953, 550 rok 1957 ,555 rok 1961 ,21 rok 1971,torzo 05 rok 1963 a 1965, citroen 1991:-D:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 20 z 1980 a Jawa 634 z 1978
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
05sport r.v.66
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
jinak 2 babety a simsona
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
jawa 05 rok.výroby 1963
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pio z roku raz dva:-) jinak 21 z roku 1975...
 
 
Datum: 13. prosince 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
já mám Jawu pionyr 21 rok výroby 1973,pak ještě pařeza 555 rok výroby 1958,a simsona rok výroby 1984 ale ten sem nepatří :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Specialka 1935
 
 
Datum: 13. prosince 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: zjsd      IP: uživatel3541    
kyvka 1955
 
 
Datum: 13. prosince 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pérák 1949
 
 
Datum: 13. prosince 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8185    
nazdar nevite co se stane kdy dam pist z babety do fichtla?a jak to pojede?... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 4:23
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6910    
fichtl má pístní čep 14,1 kdežto babeta 10mm... asi to nebude fungovat..
 
 
Datum: 14. prosince 2009 4:23
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ale... vŕtanie má 39mm ,ale zdvih má 41 ,no a pionier má vŕtanie 38mm a zdvih 44... nepomôžeš si stým, jedine hlavu z babety a keď už tak celý valec atď... úpravy ťa neminú
 
 
Datum: 10. prosince 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá si tím trocha zvíšit obějem protže má vrtání 41 mm ale já bych řekl že na to skracování válce a podobný kraviny je výsledek slabý
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Babin      IP: uživatel3011    
pokud nezkratis i valec a pouzijes pist z babety tak pojede hur protoze ten pist ma mensi kompresni vysku-ztratis kompresy a zmeni se casovani knalu atd...
 
 
Datum: 10. prosince 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
ahoj kluci... musí mít babeta 207 SPZ nebo něco jinačího?? díky za rady co vše musí mít???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zaplať si pojistku a na ostatní dlab. Ještě by ta babeta měla svítit a brzdit.
 
 
Datum: 06. prosince 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: Grik      IP: uživatel5407    
Cau na babetu SPZ mit nemusis ale musis mit pojisteni ja treba mam na babete SPZ takovou peknou malou na ni delaj
 
 
Datum: 06. prosince 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
zadr nevite co stym je kdyz babeta nechce přeřadit na 2 mame tam malou rozetu z 228 ale babeta motorove je ok vybrus karbec dell orto dela to takovou vec ze to vytoči 1 a potom to jakoby vyřadi do neutralu jako ta 2 tam nekdy padne ale musim přidavat ubirat plyn řadici celisti sou odmastene unašeče sou v dobrem stavu a i přesto to dela myslite ze to muze byt volnobezka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Bude to ve spojce druhý rychlosti je to ta pod plastovým krytem vpravo někdy se stává že se zasekává prostě to rozeber a slož znova pozor na tři podložky a jeden O kroužek
 
 
Datum: 05. prosince 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevým jak to bývý u babet,ale u pincka to dělá často povolený řadící automat,fakt nevím jak to tam je,tak kdybych mlel kraviny tak mě opravte :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: mustang93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
obyčejný M2T ja na to už nejezdím ale já jsem s ním žádnej problém neměl, je lepší ho tam radši nalejt víc u tohodle oleje je to s mazací schopností nejisty
 
 
Datum: 07. prosince 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no to jo když jedu po dědině tak hlavně důchodci a starší lidé se po mě otáčejí a vzpomínají na staré časy hold m2t je m2t sice karbomuje ale voní
 
 
Datum: 07. prosince 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8069    
lepší více než méně!!! KDYŽ NEMÁŠ VÝFUK NAVEDENÝ PŘED SEBE (COŽ SI MYSLÍM ŽE NIKDO NEMÁ:-D:-D:-D) TAK JE TO V POHO..JÁ TAM NAPŘÍKLAD DÁVÁM 1:50 ALE PAK TAM JEŠTĚ DOST PŘILEJU.. JEDE TO O.K., MOŽNÁ TROCHU DÝMÝ ALE ASPOŇ SE ZA TEBOU NĚKDO OHLÍDNE :-D:-D
 
 
Datum: 07. prosince 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no tak mě osobně nevadí že měkolikrát doroka rozdělám motor a vyfuk a ten kouř mi voní ale mě šlo o to jestli na to nezadřu míchám to 1:25 a vždycky do toho ještě trochu chrstnu
 
 
Datum: 04. prosince 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zrovna na tenhle olej nemám moc dobrý názor, ale žádný objektivní zkoušky jsem nedělal, tak nebudu hanět.
 
 
Datum: 04. prosince 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jeste bych doplnil ,ze ta moje babetta ma nulty vybrus ;-)
 
 
Datum: 04. prosince 2009 9:53
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za mě ne....
 
 
Datum: 03. prosince 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Marku : já to myslel na skier®,,ale to je jedno :-)
 
 
Datum: 03. prosince 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ten smrad za tebou ty nečucháš, tak o co jde.
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč nějaký drahý olej? Před padesáti a čtyřiceti lety určitě lidi nejezdili na Castroly apod. Brali nejlevnější(a možná jediný) M2T a ty fichtly nám tu zůstaly a furt jezděj. Nevím, jestli je babeta blbuvzdorná, pokaždé, když se to pokusíš seřídit už pak neodjedeš.
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
To je. Ale já jezdil na fichtlu...... ale válec je i přesto zachovalej. Ale z výfuku bylo pěknýho karbonu. Ale te´dka už šlape dobře. Zvykl si na kvalitnější olej. Hlavní zlepšení vidím v tom, že nezamořím celý dvůr jedním nakopnutím :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Tak babetta je nesmrtelný stroj!! A hlavně je blbuvzdorná :-D (bez urážky)
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Možná mi to nebudete věřit, ale když jsem se učil jezdit, tak děda míchal benzín a já jezdil.... A děda tam lil Mogul M2T 1:40 :-o. Jezdil jsem na tom dobrý 3 roky. Asi rod zpět jsem zjistil, že existují i lepší oleje :-D a tak tam liju TSF a te´dka budu Valvoline 2T.
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jak kdo si to může dovolit. Když to někomu zapálí směs každou druhou obrátku, tak se mu tam přirozeně usazuje olej.
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nevím jak vy hošové,ale ja jsem najel na babette 9000km na M2T a vyfuk jsem necistil ani jednou, hlava čistá, akorat trosku karbonu na pistu, ale v norme... A jezdí tak jak má...
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Na zajíždění bych to nedoporučoval,ale na normal ježdění to stačí. Ale říkám lepší je koupit kvalitnější olej.
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
slyšel sem že je to sračka ale ja to liju do fika uz dlouhou dobu a bez problemu
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
stacito ale musis casto cistit vejfuk a hlavu, motor nema takovy velky otacky jako s lepsima olejema. cena je dobra jestli nejezdis moc tak bohate staci
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
s kuchynskym
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
a pak pěkný zadření
 
 
Datum: 03. prosince 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: speed      IP: uživatel5833    
asi tak pruměr no... ja ted na něho jezdím a pohoda.. když naliješ do fichtla aji kuchynský olej tak taky pojede ten stroj jede na všechno to mi věř ;-)
 
 
Datum: 03. prosince 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
API TB.. Takovej průměr, ale pro fichtla dobrý ;-)
 
 
Datum: 03. prosince 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale dotaz hej mám babettu 210 a chci si tam dát to sedlo z jawa 20,21 ale mám už papíry i na motorku a jezdím normálně po silnici a když tam budu mít to sedlo takdy je foto jak by to mělo vypadatr http://www.sesa-moto.cz/galerie/babetta/id_13195.html a zastavily by mě policajti byl by to problém nebo ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 8:10
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel7345    
čago, myslím si že tím sedlem by si tu pojintu jak má vypadat babeta upe zničil :-) ale také babeta není stavěna na takovou váhu...
 
 
Datum: 02. prosince 2009 8:10
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Nevim to jistě,ale myslim,že to policajti řešit nebudou. Ale neměl bys jezdit ve dvou!
 
 
Datum: 01. prosince 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou hodnotu byste tipli na tu babetu co mám uprostřed mé profilové fotky? Je pojízdná, seřízená, jak nová a má katalog ND a příručku k obsluze. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neprovokujte.
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
1500max
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: ringo      IP: uživatel6910    
Tak 500 to je reál.......
 
 
Datum: 30. listopadu 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vidíš, já ji měl úplně zdarma.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu co prodáváš sem koupil za 300kč
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za 5000 se prodávají 2rychlostní babetty :-D:-D:-D:-D podle me je optimum ty 3000, za víc to asi neprodáš ...
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je celkem rozdíl, tady to lítá mezi třemi a pěti tisíci. Já ji inzeruju někde za 4000Kč a někde za 3500Kč a nikdo neprojevuje zájem až mě to štve.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: babeták      IP: uživatel4183    
+- 5 000 ,- kč
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3000,- max
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to podle nějakého roku, ale všechny tyhle historický to splňují. Prostě jak to má šlapky a 50 ccm tak to potřebuje jen pojistit.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Aha,,sorry já myslel,že TP nepotřebuje jenom stadion a jaweta.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co furt máte s tím Tp??? Babeta, stadion, jaweta ŽÁDNÉ TP NEPOTŘEBUJÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tam stačí zaplatit pojistku a ostatní ti můžou vlíst na HRB.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
4-5 tis,pokud má TP
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj všichni....chci spíš poradit..:-D prosím vás mám babettu typu 207 a chci si z ní udělat něco rychlejšího(ale chci aby to pořád byla babeta.:-D:-D) prosím piště mně , jak byste v mém případě tu babetu "vytunili", vyladili seřídili atd.. díky za vaše názory a odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Sekundární a primární kolečka chci nechat tak jak sou chci vyjet i nějakej ten kopec ale co by mě zajímalo tak taky už dele uvažuji o snížení hlavy a zajímalo by mě jak se babetta změnila potřebuji fakt slyšet pravdu protože strašně hodně lidí kecá a přechvaluje své stroje a ještě by mě zajímalo kolik jsi dal za snížení. O leštění kanálku bych chtěl taky provést takže by mě zajímalo taky jak se to projevilo v jízdních vlastnostech a čím se to má leštit prostě jestli mi dáš návod. Do karburátoru nechci zatím rýpat kvůli spotřebě zajímalo by mě jen jak si zvětšoval difuzor. Díky za tvůj čas. Jestli chceš ty ještě trochu ulehčit výfuk tak pilníkem zvěč výfukový kanál na každé straně tak 2mm.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: Fanys11      E-mail:      IP: uživatel8077    
Tom R. :-Dělal jsem ten výfuk,snížil jsem hlavu asi o 1,5mm, zvětšil jsem difuzor a průměr trysek, dal jsem tam jiný primární a sekundární kolečko, tři výbrusy(jezdim na Shell V-Power racing), leštěný kanály, atd..... mimochodem ten vejfuk dělá trochu kravál, a navíc na volnoběh to má zvuk jak chopper:-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8069    
hoši díky za rady....mimochodem ta babeta předělaná na motokáru je dobrá:-D díky
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Fanys a co jsi tam dělal na 210 za upravy ještě. Ten vyfuk když jsi provrtal tak to musi dělat kravál ne?
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Zdar. Já jsem na 207ce předělával časování(sání i výfuk 23x11mm), karburátor Bing 17, hlava snížená o 2mm s detonační štěrbinou (s druhým výbrusem to ještě jelo na 95ku, na třetí už to detonovalo a dávám 98ku benzin), rezonanční výfuk (spočítaný na 8000RPM), odlehčený setrvačník. Tím že 207ka má jen jeden kvalt, to nemůžeš hnát moc do extrému. Zapalování mám vlastní se silnějším tyristorem a diodou, bo to origo mi při vyšších otáčkách odcházelo. No a jede to takhle http://www.stream.cz/video/10/147229-vacin-motorsport-race
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: fanys      E-mail:      IP: uživatel8073    
zkus udělat do každé přepážky ve výfuku 2x 5mm otvory..tím zvýšíš otáčky.. pak si sežeň třeba o 2 zuby menší rozetu....atd je toho zpousty jak to udělat, mam 210 a ta lítá okolo 70.
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
docetl jsem se tady ze babeta 210 toci max 4000!! to je naka blbost ne? kdyz to ma tyrystor a podle sluchu toci snad vic?? kolik to toci kdyz jede 50 km coz zvlada snad kazda babeta co trosku jede me jela s motorem kterej byl pred smrti, za chvili se vysypal slyseljsem ze nekdo sni jel i 60 tomu verim pak me jeden rikal ze 70 ale myslim ze keca protoze keca snad se vsim tvrdi mi ze skoro novej pionyr mu jel 80 porovine to keca nemuze jet tolik serijovka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tfíí to jsou fofry.ráno se vzbudíte a ruka v nočníku.měřte rychlost na rovině.ze střechy to rošlapu i na kilo.babeta má v tyristoru omezovač otáček a proto je nikdo nemontuje do pincka protože pincek točí víc
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Babetta má v techničáku max výkon 1,75kw při 5500ot/min a to není maximalní rychlost takže musí točit dost přes 6500ot/min
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6910    
mám 60 válec a motor je po GO, ale nemohu se s vámi měřit.Nemáte u těch fichtlů náhodou křídla???????
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8057    
to víš že jo......seriovej fichtl jede 85 a babeta 70......
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by zase bolt?
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo do toho jeste slape ale to musi mit kurva rychly nohy :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo múže mít v trenkách turbo
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
mi jede babeta 55-60 po rovině spíše 60 ale 70 babeta zádná nejede blbost!jedině že by tam měl motor jinačí!§§
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě taky pincek jede přes 85 z nedlouhýho kopce....to samý bratroj,a máme seriovku
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
fikus:seriovka aspon u mě 80 s 13 zubem da, mam dva motory, u obouch jsem udělal go a 80 jedou voba, sice s velkým vypětím sil ale jedou. ole babeta neupravená 70 je asi přehnaný
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj chci se zeptat děda má babettu 210ku a když ju měl novou tak sem se ho ptal na jakej olej ju zajíždí,řekl mi že na m2t to je normální ja na něj taky jezdim ale když mi řekl v jakym poměru ho tam lil tak sem se zhrozil řekl že 1:33 a po záběhu 1:50 není to drobek divný?já pincka zaběhávám na m2t ale v poměru 1:20 a pak se ma lejt 1:33 a a děda tam teď to m2t leje 1:50 to se nezadře? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Čezetáku kde jsi přišel na to že babetta točí max 4000ot/min to by ani nepřeřadila na dvojku točí přes 6500ot/min
 
 
Datum: 29. listopadu 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8057    
to víš že jo......na jehly m2t......zase nekdo šetří na tom nesprávnym míste......
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 10:48
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel6855    
zadřít by se to nemělo nežeň to moc do otáček jezdi tak na pul plynu radši:-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel8047    
Čau nejlepší je repsol 1:40 doporučil mi ho pán který se zabívá opravou babet vůbec nekouří fakt nejlepší.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, dělal jsem to a dělam přesně jako tvůj děda - mam to na štíku na nádrži. A když je to takhle předepsaný výrobcem tak se nebojim tam lejt M2T v poměru 1:50.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Dik cezetaku
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono mazací schopnost M2T je do nějakých 6000 ot/min... a když ta babča točí max 4000 ot/min, tak bych se do ní nebál dávat M2T a ještě když je tam jehla tak je to uplně v klidu.
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
odejde rychle motor a vybeha se valec doporucuju do babety davat lepsi oleje 1:50 jako je schell advence sx 2T neboo castrol a takovydle
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
BAbeta ma jehlovy loziska na ojnici nahore narozdil od fika a ta taky toci daleko min takze bych m2T nechal
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohužel...kdyš sem jezdil na M2T v poměru 1:50 púl roku...zděsil sem se kdyš jsem viděl válec,píst.Píst skoro u rozkladu...a ve válci sem našel škrábance
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: uf      IP: uživatel6529    
Čus mam takovy problem s názvama mám 207.500 ale co to je jawa nebo babetta protože někdo mi říká to někdo zas ono.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: uf      IP: uživatel6529    
díky přede mnou to někdo asi přebarvil a nálepky tak už nedal...
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
To je jednorychlostní babeta a na nádrži má nápis JAWA. Já ji mám a furt se ji snažím prodat.
 
 
Datum: 23. listopadu 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: Kyblos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Chci se zeptat jak je to se stadionama a papírama na ně ? měli techničáky nebo to bylo jak kolo ? předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: Machinna      E-mail:      IP: uživatel11294    
Můžu se zeptat jestli stadion s11 má konstrukční rychlost 45km/h
 
 
Datum: 19. března 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Je to sice omezený nějakým rokem(myslím, že 2000), ale babeta a starší to splňují a smí jezdit jen s pojištěním.....
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Jen si zaplať pojištění a na ostatní dlab. Jen to musí svítit a brzdit a ty musíš mít řidičák. Dle zákona jak to má šlapky a 50ccm tak stačí jen pojištění. Pokud mi nevěříš, zeptej se na STK....
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když jsme u toho... nemáte někdo kartičku na babetu 207? popř mohl by někdo oskenovat a poslat? zajímá mě jak to vypadá...dovlekl sem si domů babetu, tak at s ní můžeme legálně jezdit :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: Kyblos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný díky
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kartička s číslem rámu a pojištění..to je vše
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel3701    
Ahojte lidičky, mám velký problém! Dostal jsem Babettu po strejdovi. Další strejda mi ji začal opravovat. Byla úplně nefunkční. Opravil jí do stavu, kdy na stojanu nastaruje, přidá plyn, motor jde do otáček, přehazuje rychlost. Jakmile se ni sedne a přidá plyn, tak otáčky klesnou, nerozjede se a cuká. Vyměnil úplně všechno co šlo (i z funkční babetty) a nic nepomohlo. Už si nevíme rady. Pomohl by mi někdo poradit?? Moc prosím!! Pište na mail ondys80@seznam.cz. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau radku hale pls ty máš taky babettu 210 ? kolik ti jede ? můžem pokecat jestli chceš tak mi napiš na email ICQ a můžem kecat o babetách
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel7934    
sry teda Mistlin sry sem si to splet.
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel7934    
Cus draku to mi taky delalo presne jak rika Martin sesteluj ty dve trysky ja sem je taky sesteloval a jede nadherne.
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau todle mi to dřív taky dělalo na stojanu to šlo ůplně do otáček a jak si sedneš tak vůbec neěla tak sem seřídil jak sou z venku ty dvě trysky tak je sešteluj to správný polohy a pak mi to jelo jako kráva musíš si s ní hrát
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spojka... ted ale nevim ktera je na razeni a ktera je na rozjezd...to ti tady poradej..ja ji mel taky a taky mi to delalo a delala to spojka v tom pravym bubnu...
 
 
Datum: 22. listopadu 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: Bali      E-mail:      IP: uživatel7998    
Čus, potřeboval bych poradit,jestli by šlo udělat,abych měl u babety zásuvku na 12V ?? Třeba tam připojit nějakou transformaci napětí,aby mi to měnilo na 12 V jako u auta ... ?? Mám Jawu 210. Díky za všechny rady. Píšte na mejl !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyrob si měnič napětí z 6V na 12V, dá se asi i někde koupit nebo myslim se někdé dá sehnat i stavebnice, ale pokud si ho vyrobíš sám tak tě to vyjde nejlevněji, já ho mam na své ČZ taky...
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 210 neesistuje. a babeta neni jawa!!!! je to prostě jen babeta!
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: juroš      IP: uživatel7936    
nevite proc me nechce jet babeta ja to s tartuju přes odstředivou spojkuku a enom to plka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7951    
nazdarek vyhod celisti co mas pod bubinkem kup novi nandej je a bude jezdit nebo je vem technickej benzin odamsti to a pak vem pilnik a lechce to ojed nebo protoze ty pakny co mas pod bubinkem sou rozjezdove a ty kdyz vemes stahovak a stahnes to tak ztou stenou mas startovaci stahovak kup vsechny pakny startovaci a na jednu rychlost rozjezdove a normalne byti to melo pak jezdit jedine do muzu poradit jestli ti to spatne nahodou spaluje tak kup dobrej karborator dell orto kterej mam odskousenej a jinak se mej cusky ...........
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel7948    
Máš to mastný-rozeber(pomocí stahováku) a nelíp s acetonem nebo ředidlem S6003 to odmasti a skus to. Když to nepomůže,máš sjetý čelisti...dyžtak napiš
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 18:00
 
<  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 7:23:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu