 ahoj všichni....chci spíš poradit..  prosím vás mám babettu typu 207 a chci si z ní udělat něco rychlejšího(ale chci aby to pořád byla babeta.   ) prosím piště mně , jak byste v mém případě tu babetu "vytunili", vyladili seřídili atd.. díky za vaše názory a odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 22:21
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Sekundární a primární kolečka chci nechat tak jak sou chci vyjet i nějakej ten kopec ale co by mě zajímalo tak taky už dele uvažuji o snížení hlavy a zajímalo by mě jak se babetta změnila potřebuji fakt slyšet pravdu protože strašně hodně lidí kecá a přechvaluje své stroje a ještě by mě zajímalo kolik jsi dal za snížení. O leštění kanálku bych chtěl taky provést takže by mě zajímalo taky jak se to projevilo v jízdních vlastnostech a čím se to má leštit prostě jestli mi dáš návod. Do karburátoru nechci zatím rýpat kvůli spotřebě zajímalo by mě jen jak si zvětšoval difuzor. Díky za tvůj čas. Jestli chceš ty ještě trochu ulehčit výfuk tak pilníkem zvěč výfukový kanál na každé straně tak 2mm.
Datum: 29. listopadu 2009 22:21
 Tom R.  ělal jsem ten výfuk,snížil jsem hlavu asi o 1,5mm, zvětšil jsem difuzor a průměr trysek, dal jsem tam jiný primární a sekundární kolečko, tři výbrusy(jezdim na Shell V-Power racing), leštěný kanály, atd..... mimochodem ten vejfuk dělá trochu kravál, a navíc na volnoběh to má zvuk jak chopper
Datum: 29. listopadu 2009 21:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8069
 hoši díky za rady....mimochodem ta babeta předělaná na motokáru je dobrá  díky
Datum: 29. listopadu 2009 16:59
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Fanys a co jsi tam dělal na 210 za upravy ještě. Ten vyfuk když jsi provrtal tak to musi dělat kravál ne?
Datum: 29. listopadu 2009 14:27
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Zdar. Já jsem na 207ce předělával časování(sání i výfuk 23x11mm), karburátor Bing 17, hlava snížená o 2mm s detonační štěrbinou (s druhým výbrusem to ještě jelo na 95ku, na třetí už to detonovalo a dávám 98ku benzin), rezonanční výfuk (spočítaný na 8000RPM), odlehčený setrvačník. Tím že 207ka má jen jeden kvalt, to nemůžeš hnát moc do extrému. Zapalování mám vlastní se silnějším tyristorem a diodou, bo to origo mi při vyšších otáčkách odcházelo. No a jede to takhle http://www.stream.cz/video/10/147229-vacin-motorsport-race
Datum: 29. listopadu 2009 12:46
 zkus udělat do každé přepážky ve výfuku 2x 5mm otvory..tím zvýšíš otáčky.. pak si sežeň třeba o 2 zuby menší rozetu....atd je toho zpousty jak to udělat, mam 210 a ta lítá okolo 70.
Datum: 29. listopadu 2009 11:24
|



|