slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  225  226  227  228  229  230  231  232  233  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím možná už to tu bylo ..pokud ano omluvte mne. Jinak mylsím stojí za mrknutí.. Americké restaurování: Skútr Čezeta http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Bavi4we7Ebs#t=23 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 15:43
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
a to tam ještě něco mlely o Jugoslávii či co :-)
 
 
Datum: 11. října 2013 15:43
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačila by bejvala umejt rozleštit lak generálku a byla by jak nová ta renovaci nepotřebovala
 
 
Datum: 09. října 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano.. udělaly z toho paskvil ;-) .. ani si nepamatují jak byl otočený brzdový štít předního kola.. amíci no
 
 
Datum: 08. října 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16247    
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16254    
Jestli to chceš za každou cenu,tak prodávaj podobnej na MZ 150,ale je už za jiný peníze....
 
 
Datum: 10. října 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nepojede,,moc malej prumer vstupni trubky
 
 
Datum: 08. října 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáte někdo návod jak vyměnit pružinky v řadícím automatu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: jezdimnajedna      IP: uživatel16255    
Dekuju :-)
 
 
Datum: 10. října 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
 
 
Datum: 09. října 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: Jezdimnajedna      IP: uživatel14449    
Cau, vyuziju chvilky a taky pridam dotaz kdyz uz to tu rozebirate :-). Mam takovej problem, koupil sem si jawku 555, v lete sem pulil motor kvuli klice(nedelal sem go). Ale zaroven sem zkontroloval prevodovku, vse je ok bez nejaky znamky poskozeni, pri slozeni motor radi vsechny rychlosti(musi se s nim sice o par cm cuknout aby zapadly kola v prevodovce ale to je uplne normalni). Problem je kdyz motorku nastartuju, kopnu jedna, vytocim a chci tam sazet dvojku, a mam tam neutral mezi 2 a3 nebo rovnou trojku. Problem je ze pri nastartovanym motoru mi pripada ta radicka hrozne citliva. Tu dvojku tam normalne dostanu, ale nestihnu to vytocit tak aby mi to nezdechlo. Takze dotaz zni "Kdyz je razeni hodne citlivy, je to vytahana pruzinka v automatu? Jestli jo, tak ktera ma na to vliv, ta mensi co taha zobacek?"
 
 
Datum: 09. října 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16249    
No,tak to je ta hlavní velká pružina
 
 
Datum: 09. října 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok,díky moc. já budu dělat GO motoru tak to vymění zrovna, jinak to řadí dobře ale páku můsím nadzvedávat rukou
 
 
Datum: 08. října 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16246    
No asi takto. Vyndáš z motoru řadicí automat,vytahneš tisícihran s vrškem,vyměníš pružinky,vrátíš nazpátek tisícihran s vrške - samozřejmně tak aby byl zase na středu a zajistíš segrovkou. PS: měl sem rozebráno hodně řadičů a nikdy jejich problémem nebyly ty malé pružinky. To poznáš podle toho,jestli vnitřní zuby vyjíždí a zajíždí. Co muže bejt špatný tak velká pružina co vrací jezdec. A pak bejvaj okousaný zuby vevnitř a nebo na čtvrtměsíci kterej řadí. Někdy je to ohlý. No vyjmenoval bych XXX závad řadiče,ale ty pružinky je to poslední... Jak si na to vůbec přišel? A bacha,až to budeš skládat polož si tu spodní část tak abys ji tou horní nevytlačil,jinak ten vnitřek vyskočí a pružinky jsou fuč.
 
 
Datum: 08. října 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, mám takovej problém když je fechtl studenej tak je k neutahání :-D ale když se zahřeje tak už tolik netáhne čím by to mohlo být ? svíčku mám brisk n14c jezdím na ní skoro rok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sem eště dotáhl hlavu a uvidím co s tím díky
 
 
Datum: 09. října 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: Jaroch      IP: uživatel15809    
musiš udělat výbrus mě to taky dělalo protože to bylo uplně vyčochtany a vubec to netesnilo jak se to zahřálo
 
 
Datum: 09. října 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte, jestli se dá koupit takový to zelený papírový těsnění třeba v rozměru A4 nebo role. Hledám na netu zatím nenacházim. Díky za odpověď..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
u nás to kupuju ve spojovacím materiálu...kupuju 0,3 mm
 
 
Datum: 08. října 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pod dekly dávam silikon, je to pro mě lepší než papír...a pod karbec dávm 0,7mm
 
 
Datum: 08. října 2013 16:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Supr díky :-) A teď jaká tloušťka je vhodná na víko oleje a do karburátoru? Mám to hrotit a nebo je to jedno? :-D
 
 
Datum: 08. října 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
 
 
Datum: 08. října 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to kupuju v mototechně v rolích a v různých tloušťkách...
 
 
Datum: 08. října 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: uih      IP: uživatel13382    
http://motorkari.cz/a/5a3 na začátku při tom startu jsou zetky první záběr prujezdu zatáčkou taky zetka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 23:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Zase ty naše stroje nepřechvalme. Doporučuju dobovou knížku Terénní motocykly od Husáka. Tam je to vše popsáno rok po roce, od začátků motorkrosu, po 70. léta. A české stroje byli na špici v 60. letech, právě spolu s Husquarnou, pak přišel nástup japonců a našim ujel vlak. Důvody jsou zřejmé a na to, že knížka byla vydána někdy v 70/80. letech, tak je to tam tom i hezky naznačeno...
 
 
Datum: 08. října 2013 23:34
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tehdá se všichni učili od nás....
 
 
Datum: 08. října 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: uih      IP: uživatel13382    
v tom prvním videu dole
 
 
Datum: 08. října 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel16244    
Ahoj Draci, chtěl se Vás zeptat nemohl byste mně někdo napsat přesné rozměry držáku co drží kryt zadní pružiny na Jawu 550? Popřípadě kde se dá sehnat. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, máte někdo doma na fichtlu tyto tlumiče ??? ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zadni_tlumice_stelovatelny_delsi_2ks.html ) Jde mi o to jestli se vejdou pod plechy JW 21, nebo je potřeba upravit uchycení ? Případně, jestli je doma někdo máte nebo vlastně SESA - jaký mají průměr pružiny ? že bych to oměřil ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez úprav to nepude..
 
 
Datum: 08. října 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16243    
a tak soráč ....oni jsou to ty na simsona jao v nabítce a ti pruměr pružiny nemaj uvedený jedine tam napsad.....http://www.zbrojovkabreznice.cz/shop/detail.php?detail_id=13 ...na simsonu enduro je jedno olik to má na tloušku .... proto u těch spoddních píšou jak sou tlustý ..ty sou na fíka ....tydle berou na jinou mašinu....ale je to ten výrobce co je dělá....skus se poptat
 
 
Datum: 08. října 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
D9k, ale tohle myslím není ten typ co má tady Sesa na krámku ...
 
 
Datum: 08. října 2013 10:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16243    
nemám ale podle mě by se mohli vejít poud máš kapotu pod sedlem s hliníkovími lištami poud tu novou ouzou no nevím...jinak je vyrabí zbrojova březnice tu je odaz je tamje i tabula s nějakíma rozměrama....tak to suz nějak vychytat.. http://www.zbrojovkabreznice.cz/shop/detail.php?detail_id=9
 
 
Datum: 08. října 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím, prosím vás nemáte někdo číslo této pionýrové zelené http://www.jawa-50.cz/filesystem/galerie/20/j20_15.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Moc díky taky na té fotce mi to příde světlejší je jen ilustrační jinou jsem nenašel
 
 
Datum: 13. října 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: honza-m ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam podobnou, odhadem RAL 5018, ale na te fotce mi to prijde svetle
 
 
Datum: 11. října 2013 8:16
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdrar draci, skladam motor z mustanga moc nevim jak mau udělat těsnení? Tmel i papírový těsnění mam. Potřebuju aby to co nejdíl vydrželo a těsnilo. Nevíte co je nejlepší tam dat popřípadně kombinace. Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
no ale když nebudete dávat olej, tak nemusíte těsnit, no ne... :-)
 
 
Datum: 08. října 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
ale samozřejmě větší motorky 125ccm a víc těsním jenom tmelem (kartery)
 
 
Datum: 08. října 2013 15:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
dávám taky těsnění plus tmel a je to naprosto v pohodě... samotnej tmel, pokud se nemusí řešit vůle bude samozřejmě taky bez problému fungovat... a je fakt, že dost záleží i na tom tmelu... koupil jsem kdysi nějakej levnej lukopren a nic moc teda, ani to pořádně nevytvrdlo, kdežto ten za cca 3kila (nevim výrobce, nejsem doma) je opravdu perfektní s výbornou přilnavostí...
 
 
Datum: 08. října 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
používám červený tmel na motory... jedna tuba ho stojí skoro 3 kila... a ten je perfektní
 
 
Datum: 08. října 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nevím proč , ale po čase mě to většinou začlo rosit , třeba jsem neměl tolik kvalitní tmel jako kolečko....ale papír + tmel mě v podstatě nezklamal
 
 
Datum: 07. října 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samotnej tmel taky funguje...
 
 
Datum: 07. října 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Co máte teda proti samotnýmu tmelu? Diky :-)
 
 
Datum: 07. října 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
já dávám všude tmel + těsnění , samotný tmel se mi neosvědčil , ale to je jen můj názor
 
 
Datum: 07. října 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Slož to nasucho...jestli se bude dobře točit převodovk tak bych dal samotnej tmel...
 
 
Datum: 07. října 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus chlapi nevite co za zamek se dával do zámku prsíček na prvních 05 byl někjakej jawky nebo nějakej atyp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to stejné, jako se dávalo na páva, takže jestli chceš kupovat repliku, tak na přivěsný vozík PAV, ale stoji přes 200 kč
 
 
Datum: 07. října 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, prosim vás, potřebuju poradit s 21čkou, je tu takový problem, když to startuju za studena tak mi to chytne tak na 2. šlápnutí a volnoběh drží v poho, i docela krásně táhne, ale jen co se zahřeje tak přestane držet volnoběh a přestane táhnout, dokonce ho musím startovat s plným plynem, ale nakonec chytne, karbec mám čistý, svíčka cihlová, zapalko seřízené, už opravdu nevim co s tím je a jestli ty závady souvisí na sobě, prosim poradte (napadlo mě ještě gufero pod zapalkem ale nevim jestli budu kvuli tomu muset pulit motor) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud střílí do karbecu, tak je špatně nastavenej předstih a taky to vypadá na bohatou směs. Jakou barvu má svíčka? Na jakém zářezu máš jehlu? Jak vysoká je hladina benzínu v plovákovce? Svíčka má mít cihlovou barvu (taková hnědá), jehla má být na druhém zářezu z vrchu a hladina musí po stlačení plováku lícovat s jeho horní hranou, tak to překontroluj a napiš jak to vypadá :-)
 
 
Datum: 07. října 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám tam svíčku brisk n15c když sem tam měl n14c tak mi to jakoby vynechávalo a nedokázal sem to vytočit, tak před 2000 km tam byla dělana GO, a ještě chci dodat že mi tu několikrát už i střelilo do karburátoru až uletěl airbox
 
 
Datum: 07. října 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Kolik to má najeto??
 
 
Datum: 07. října 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou používáš svíčku ? skus studenější například brisk n14c
 
 
Datum: 07. října 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15063    
zdar draci nevite jakej je moment datazeni hlavy u panelky 250? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
teď jsem si vygooglil, že na panelce máš mít snad taky M10 štefty. Pak tedy 18 Nm. Ale řekl bych, že můžeš trošku přetáhnout, jsou přecijen z lepšího materiálu než 4.6 :-)
 
 
Datum: 08. října 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
638 má předepsanej moment 18 Nm na štefty M10. Panelka má ale myslím větší štefty, takže i moment bude mít větší. V tabulce 18Nm odpovídá nejnižší pevnosti 4.6 (asi aby se ty štefty příliš podélně nekroutily), a pro M12 je v tomtéž sloupci psáno 30 Nm.
 
 
Datum: 08. října 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16243    
todle nejni broušená hlava na 4 taktu prostě to rozumě dotáhni křížem a je po ptákách .... pokut maš sundanej válec mužeš dosedací plochu zabrousit ..... pokud zvažuješ těsnění pod hlavu pozor at ti nezasahuje do spalováku ...a správně bys měl zabrušovat idyš davaš těsnění ...pout ti to fouá jak máš hlavu ohlou
 
 
Datum: 08. října 2013 10:17
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel13407    
zdarec ,prosim vás který olej je lepší na spojku která trochu klouže,pp80nebopp90 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš origo motor něbo nějakej závoďák?
 
 
Datum: 07. října 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ti trochu klouže spojka, tak to chce opavit, protože jiný olej ti nepomůže. Na pravé straně motoru je šroubek s matičkou, tu matičku povol a šroubek o půl otáčky vytoč a opět zajisti matičkou, pak by spojka klouzat už neměla. Pokud bude pořád klouzat, i když jsi třeba ten šroubek povolil o jednu otáčku, tak jsou sjeté lamely a tam už ti nic nepomůže, než jen výměna :-)
 
 
Datum: 07. října 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
nejlepším olejem bude oprava spojky, změna oleje neovlivní prokluz spojky
 
 
Datum: 07. října 2013 8:03
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci jse zeptat jestli bych mohl dat karburátor dell orto phbl 24 na čz 125/476 motor 175 jestli by mi to pridalo výkon nebo prubeh vykonu a nebo aspon snizilo trochu spotrebu popř. jestli to ma nejaky vyhody. Jen tak se mi povaluje doma. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě to je ten problém to nikdo neřekne .... začal bych s tryskami většími než origo (ladit od bohatšího nastavení) protože to dellorto má menší dif. Můj tip tak okolo 100 - 105 - bez záruky .... fakt na to není odpověď to se musí vyzkoušet ....
 
 
Datum: 07. října 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakou trysku bych tam mohl jako zaklad vyskouset nechce se mi kupovat cela sada popr slopito doupravit vzdusnikem jehlou atd ?
 
 
Datum: 07. října 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16241    
S tim průměrem je to pravda,ale nijak drasticky bych to neviděl. Ba naopak,ten karb je lepší jak jakejkoliv Jikov. Určo se zlepší vše. Ovšem výkon bych tam nehledal.
 
 
Datum: 07. října 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten karb má menší difuzor než origo na 175, kdyby se ti to náhodou podařilo naladit (tzn. nakoupit hromadu trysek a odladit) tak by to mělo mít lepší průběh odspodu, ale mělo by to malinko uškrcenější vršek což je u tohodle motoru nežádoucí. Spotřeba - dá se jezdit mezi 3 - 5 L běžným stylem, pokud je nad 5 je něco špatně, překontroluj nastavení ...
 
 
Datum: 07. října 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: vendamarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám problém s mojí dvacítkou. Normalně za studena nastartuju, ale když přidám plyn tak se začne motor dusit a cuká, když se chci rozjet tak na jedničku cuká a dusí se, pak dám za dva a pak jede už v pohodě. Ale zase ve vysokejch otáčkách začne cukat i za tepla i za studena. Vubec už nevim čim to je. Benzin nově namíchanej, karbec rozebranej do šroubku vyčištěnej, trysky čisty, svíčky všechny možný odzkoušený,jiskru dává , fajfka nová, spalovací komora ve válci čistá ... Nevim čim to je ... Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15014    
Měl jsem stejný problém byl přicpaný kohoutek tekl jen malí proud
 
 
Datum: 08. října 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ale nejdřív si překontroluj jestli ti dotéká benzín, já bych to viděl na ucpaný kohoutek.
 
 
Datum: 07. října 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
nastartuj a pak ucpi sání rukou pokud to pojede i tak tak to bude faleš
 
 
Datum: 06. října 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: vendamarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seš si jistej ? :-D nechce se mi pouštět až tak do motoru :-D
 
 
Datum: 06. října 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
gufera na klice :-)
 
 
Datum: 06. října 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: s      IP: uživatel1272    
ahoj mám takový dotaz je stejné zadní kolo z jawy555 jako z 20.jde mi hlavně ostred. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
kolo na 05 od roku 1965 a na ostatní modely 20/21/23 mají na středu tři díry pro rozetu, kolo pro 555 a starší 05 má tzv. tlumiče záběru, což jsou tři takové trojúhelníkové gumy s otvorem pro kolíky rozety a přes ně je plechová poklička s třemi otvory
 
 
Datum: 07. října 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: s      IP: uživatel1272    
a co je tam jiného
 
 
Datum: 07. října 2013 14:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
asi takle, je jiné ale jde tam namontovat
 
 
Datum: 07. října 2013 8:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
v podstatě ano
 
 
Datum: 06. října 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12485    
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16241    
JJ....ve verzi bez přídavných přefuků s origo přefukama....dá se z toho po odladění vytřískat skoro 7HP...pokud se pořádně udělaj ty přefuky pístem a správně se upraví ty hlavní přefuky,tak věřim,že tam muže bejt až těch 8 koní,o kterejch se často mluví v souvislosti s touto úpravou .... ale bacha,válec je jen válec....
 
 
Datum: 07. října 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: TOM444      IP: uživatel16106    
Draku, mám dobré zkušenosti s Tvým krámkem ( jsem majitelem Mustanga a 350/639). A nedávno jsem se dal do renovace Pincka 50/555 . Začal jsem rozebrání motoru. Předchozí majitel jej sice nerozebíral s kladivem v ruce, ale pak stroj dlouho stál došlo k částečné korozi ozubení (!!!)- prostě potřebovalo by to vyměnit v převodovce všechny "kolieská" I(14 a 24 z) a II (19 z)+ koliesko s nábojom 24 z. Bohužel jsem je v nabídce Fichtl krámku nenašel... chápu - rok výroby 1961 je už více než padesát let minulostí. Stejně tak by chtělo vyměnit startovací segment - v nabídce Krámku jsou , ale jen pro pozdější typy. Pokud se mi povede abgrejt motoru budu pokračovat s renovací celého stroje - budoucí majitel má své tajné a bohaté finanční zdroje a mne ta práce baví. Dík za radu - Tom odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 10:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16243    
ja udelam reklamu ale ve voticích bartunek měl hřídele a věci na tuto převodvku....ale vyrobbene to bylo zajímavě ...opravdu by se snad vyplatilo splašit motor do 05 klidně i 2 jedna hřidela tě stojí 200... kvalita děsivá ...
 
 
Datum: 08. října 2013 10:24
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku fuha prave na tutu prevodovku nikdo nic nedela,,,tohle se musi spalsit jedine starsi stav,,segment je u me gut,,
 
 
Datum: 06. října 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
já tu můžu jen poradit aby jsi vyrazil na burzu,koupíš tam klodný kolečka za pár kaček a s tím segmentem to jde taky obejít, vejde se tam hřídel z 05 a na tu už dáš pak novější segment
 
 
Datum: 06. října 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A další dotaz jak udělat elektriku na simsonu aby mi to jen házelo jiskru ? potřebuji jen jiskru abych mohl jet je to cross odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc :-))
 
 
Datum: 09. října 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud máš tyristor, tak to veď z 14 na červený kabel z motoru (napájecí cívka), 13 na modrý kabel z motoru (snímač otáček), 31 ukostřit, 15 na kontakt č. 15 na indučce, 1 na indučce ukostřit. S tou indučkou se to dá myslím dát aji obráceně. Z z kontaktu č. 31 na tyistoru si můžeš udělat vypínač (sepnuto --motor vypnutý). Zdarec
 
 
Datum: 09. října 2013 17:03
 
<  225  226  227  228  229  230  231  232  233  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 4:40:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu