|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci skládám si motor na jawa 250 353 vádí když je ve spodní časti vložky jak jsou ty dvě okýnka u jednoho ten spodek ulomenej
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 19:11
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 jo fakt moc dík za rady
Datum: 29. září 2013 19:11
 a když už jsi u toho tak vyřež a zapiluj i ten druhý nesmysl.. je to tak jako časovaná bomba
Datum: 29. září 2013 18:10
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 moc dík už se mysle l že budu muset schánět vále
Datum: 29. září 2013 17:11
 Ahoj draku, ne nevadí pokud nebyl umomenej dovnitř tak to nevadí. Mám péráka a ten to nemá ani na jedné straně originál.
Datum: 29. září 2013 16:54
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Chlapy pali se mi zarovky.. uz druha  vzdycky shori jen potkavacka a dalkova sviti. Zapalovani 30W a zarovka 25/25. Je nejaky reseni ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 21:00
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 klasická velikost 0207, nic výkonového...
Datum: 02. října 2013 21:00
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Dobre  zitra jdu pro soucastky  Jenom bych se zeptal ty odpory staci klasicky nebo je potreba 2W,5W ?
Datum: 02. října 2013 20:22
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 No já použil BD244. TL431 doporučuji model co vydrží nižší teploty než 0°C (podívej se na koncovku, např. TL431ILP), přecijenom asi neplánuješ jezdit jen za tepla  . Omezovač bych zapojil na vývod mezi přepínačem světel a spínačem světel... aby to zbytečně neomezovalo když nesvítíč, páč klakson si s tím poradí...
Datum: 02. října 2013 12:57
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 TO si urcite nemyslim neboj.. s tou 7805 mi to uz doslo no nejak sem to nedomyslel.. ale grecak sem bral jako samozrejmost. Takhle.. chystam se na ten stabilizator cos odkazoval,uz ho mam navrzenej a hodim to na DPS at to neni "prasarna" Ten bipolarni tranzistor uricte na chladic ze ? A sel by nahradit 2N6109 ? na GME 07 nemaji.. A jestli to dobre chapu zapojuje se mezi vodic ke svetlu  Jinak dík za rady
Datum: 01. října 2013 22:32
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No je to takové kasické "nedozrálé" řešení.. jednak proto že nevíš že 7805 musí mít nějaké minimální napětí na vstupu aby na výstupu bylo oněch 5V a to je tak 1.5V navrch a druhak že při spotřebě 30W to odpovídá proudu procházejícího stabilizátorem 5A. No klasická 7805ka snese pouze 1A... a to se nebavíme o teple, které při tom vznikne... Tam kde ty chceš stabilizovat, tak tam moje zapojení jen odebírá přebytečný proud aby nestoupalo napětí... takže řekněme že vyrobíš 35W namísto 30W na což máš žárovky v okruhu a já těch 5W navíc "rozpustím" v umělé zátěži, čímž zabráním přepětí... no popravdě zdá se mi to elegantnější řešení, už jen proto že to zapojení se při podpětí chová jako by tam nebylo zapojené a navíc nevyžaduje žádné další úpravy zapojení motocyklu.. ono totiž ta Tvoje 7805ka potřebuje stejnosměrný proud, takže byas to musel stejně usměrnit a když má podpětí, tak z napětí ubírá oněch 1.5V zcela zbytečně.... Tvůj nápad se žárovkama mi přijde absurdní.. když přidáš další žárovku, tak sice zabráníš přepětí, ale zároveň při nízkých otáčkách (volnoběh, popojížďky) to bude svítit o 5W zbytečné zátěže míň... je ale otázka co úpravou sleduješ... Hele, ptal jsi se na radu.. dostal jsi jí, jestli si myslíš že tomu rozumíš víc než já, tak dej vědět, nebudu tu mrhat časem...
Datum: 01. října 2013 21:58
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 No ja premyslim ze bych hodil usmernovac, k tomu stabilizator 7805 a melo by byt po problemu. Samozrejme ho hodit na chladic. A nebo jednoduse nechat vepredu 6V 25/25W vzadu mam 6V 5W tak k tomu hodit jeste jednu. Coz by bylo 35W a patici na ve zarovky ve svetle mam.
Datum: 01. října 2013 21:02
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
Datum: 30. září 2013 21:20
Jméno: Standa
IP: uživatel16206
 A máš tam zadní žárovku? 5W/6V ? nemáš jen "nějakou podobnou co si našel doma" ... někdy pomáhá dát zadní žárovku 10W/12V a kupodivu to pak drží ačkoliv by to mělo kápnout jako na tu šestku... laborace se zadníma žárovkama je docela prdel...laboroval jsem u vape....když dam předek 15/15 6V a zadek 5/6V tak to hoří,když dam dozadu 15W/12 tak je to bludička,když dam 10W/6V tak je to bludička ,když dam 10W/12V tak to shoří a zatim jedniný co mi neshořelo je kombinace předek 40+45W/12V s tim že zadek nesvítí..... asi by to kurňa chtělo rego a nebo prej stabilizátor z babety....což chci zkusit já.....
Datum: 29. září 2013 21:06
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 příště zkus "Chlapi"  Ale k Tvému dotazu, pálí se ti potkávačka, protože je to to vlákno na které máš přepnuto  . Ale Tvůj problém je v tom, že máš silné magnety rotoru (co by za to jiní dali). Tím pádem má vlivem přepětí vlákno vyšší teplotu a snadno pak při jízdě po děravé cestě vlákno "odkápne", protože se skupenství vlákna více blíží kapanému. Docela jednoduše se tento problém dá odstranit pomocí střídavého omezovače napětí viz http://btelectronic.sweb.cz/rego_ac.gif pod tranzistor to chce pochopitelně nějakej chladič, kdybys zapoměl rozsvítit světla a vývody se zapojují na vývody světelného pólu, tj jeden na živej drát a druhej na kostru, jedno kterej...
Datum: 29. září 2013 17:07
 U jakýho je to stroje?
Datum: 29. září 2013 16:55
Jméno: keee
IP: uživatel12849
Posl.aktualizace: 29. září 2013 12:51
 Díky za upozornění, už jsem to smazal...
Datum: 29. září 2013 12:51
Jméno: miselin4
IP: uživatel16202
 zdar draci potřebuji vyměnit ojnici da se to přelisovat doma? jak určím vzájemnou polohu pulek kliky? případně odkaz kdo to umí dobře udělat. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 No jestli máš doma lis a hodinky a umíš to tak proč ne. Jinak já to dávám pánovi co mi brousí válce.
Datum: 29. září 2013 11:48
Jméno: Honza
IP: uživatel11232
 Ahoj, potřebuji poradit prosím..
Koupil jsem Jawu 21, dojel jsem na ní domů, je v pořádku má STK, mám od ní zelenou kartu a malý techničák + kup. smlouvu, původní majitel si nechal velký TP + kopii kup. smlouvy, ale on má dopravku v jiném městě (jiný kraj).
Pude to teda tak, že on to na mne u sebe na DI odhlásí, pošle mi poštou velký TP,zruší pojistku a já, jak mi to přijde tak půjdu na evidenčku, pojistím a pak na DI přihlásit.
- takhle si to představuju - půjde to???
Díky za rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 10:01
Jméno: Honza
IP: uživatel11232
 Díky,, je to můj první přepis, tak se raději ujištiju ...
Datum: 29. září 2013 10:01
 pojištění založ hned jak to přivezeš domů... vyhneš se tak pozdějším problémům s čkp... zbytek myslíš dobře
Datum: 28. září 2013 23:13
Jméno: Marek
IP: uživatel14082
 Je to dobrá cena za péráka 250FJ 30 tis. ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 19:09
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Mrkni po netu, jak by měl pérák z roku výroby toho tvého vypadat, na inzerci je to samej pérák ,,Janeček,, a jedinej díl co je opravdu z Janečka, tak je nádrž  ale s tím TP bych neváhal.
Datum: 29. září 2013 19:09
 Pokud má to co píšeš už bych ho měl doma  až si pro nej půjdeš vraž jim peníze a utíkej at si to nerozmyslí.
Datum: 29. září 2013 16:59
Jméno: Marek
IP: uživatel14082
 Díky za rady
Datum: 29. září 2013 14:12
 Jestli je to komplet z FJčkovejch dílů a nádrž po renovaci, tak je to dobrá cena. Jestli je to navíc s přepsatelnym TP tak se dá říct že je to výborná cena...
Datum: 29. září 2013 12:57
Jméno: Marek
IP: uživatel14082
 Je po renovaci nádrže a je k tomu i nové sedlo a je k tomu i TP jinak je komlet.
Datum: 29. září 2013 12:54
Jméno: Max
IP: uživatel14539
 Ano je ale také záleží v jakém je stavu...atd ale sehnal by jsi i levnejší když tak pošli foto
Datum: 28. září 2013 22:50
 BŮŮŮŮŮŮŮ, Jakej stav? Kompletní? Nějaký doklady nebo tak něco?
Datum: 28. září 2013 21:17
 Zdarec draci .potřebuju poradit fik mi krásně táhne na jedničku ale jak tam dám dvojku tak se začíná přidusovat a musim tam dát dvojku .Mám skusit vypálit vejfuk nebo neci jinýho .díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 10:03
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 co na to říct , nejdřív vše vyčisti a seřiď
Datum: 29. září 2013 10:03
 Ahoj, chtěl jsem se zaptat na co je na filtrboxu ta hliníková trubička, která jde dolů pak otočení o 180° a zase nahoru. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 13:19
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 Trubku mužeš mít i krátkou je to jedno,ty poslední dvacítky už měli jen tu krátkou trubku dolu a taky to jezdilo...
Datum: 29. září 2013 13:19
 Tak horkej vzduch v sání snižuje výkon, to je fakt...trochu s nadsázkou se dá říct že čim studenější vstupní vzduch tim lepší (samozřejmě berte to trochu s rezervou)...
Datum: 29. září 2013 12:55
 Takže když jí nemám zahlou a jde rovně tak to saje teplej vzduch od válce ? a vadí to něčemu ? mě se zdá že když ten fechtl je už zahřátej tak že tolik netáhne
Datum: 29. září 2013 10:32
 Ok, dík za odpovědi.
Datum: 29. září 2013 9:58
 zahnuté byly když byl airbox pod prsíčkama tak aby se do boxu nenasával horký vzduch od válce
Datum: 28. září 2013 23:14
 Tak to je hlavní přívod vzduchu do boxu a nemusí být zahnutá a novješích typu ty trubičky byly jen kousek dolu a neohybaly se
Datum: 28. září 2013 22:19
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdar draci fichtl mě nechce jet, nakopnout nejde jediný čim ho rozeběhnu je, že dam jedničku a musim ho dost rychle rozjet pak se chytne, jak dam dvojku tak konec  přestane jet, nevite co stim? Komprese, předstih, odtrh v pořádku. Diky Jinak svička nová a jiskru hazí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 10:04
Jméno: pavel258
IP: uživatel14557
 jde ti tam moc paliva,zkus posunout jehlu.,
Datum: 29. září 2013 10:04
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Jo, zkoušell sem i jinej, když vindam svičku tak je mokrá jak prase.
Datum: 29. září 2013 8:33
 Karbec je čistej a seřízenej ?
Datum: 28. září 2013 22:20
Jméno: martin
IP: uživatel5893
 cus chlapi mam simsona skutra a mam strzeny zavit na vyfuku jedu kousek a vypadne jeto otrava nevite jak to vyresit p. bolf. sem s valasska
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2013 16:31
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 28. září 2013 16:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16198
 přeříznout to na 8 mm zavit? a udelat vlošku se kus zavitem 8 a druhý konec 6?
Datum: 28. září 2013 15:46
 Čau draci. Měl bych speciální přání. Byl by tu někdo, kdo by mi poradil ohledně klapky sání? Popřípadě byl i schopen vyrobit po domluvě domeček na klapku a tak? Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 23:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 jawa46: srovnáváš hrušky s jablkama...
Datum: 29. září 2013 23:08
 Klapky klapky klapky dneska hrozně in věci. Ale jen klapky závody nevyhrávají, není problém vyhrávat s originálním převrtaným karbecem. Jo myslím ve speciálech! Byl jsem na závodech kde jel Lovík na mustangovi - s převrtaným jikovem... speciály dostaly čtvrt kola  .. je fakt že umí dobře jezdit. Prostě klapky nejsou zdaleka všechno!
Datum: 29. září 2013 19:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Koutský, Gavlíci, Lovětínský, Voves, Mullerovci... to jsou za mě argumenty pro klapku .) Bohužel dneska už ve fichtl motokrosu nikdo symetrák nejezdí. Osobně když už bych dělal klapku, tak bych aspoň dodělal 3. přefuk pod klapkou podle starý Yamahy DT80, ať to má nějaký význam, plus pořádná spodní komprese, velký sání+velký karbec. Posadit klapku na původní 2k válce bez jiných úprav mi nepřijde nejšťastnější nápad.
Datum: 29. září 2013 18:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 je to jak říká standa, klapka rozvodu pístem je jen brzda v sání, možná se tomu maličko vylepší spodek, ale rozhodně to nebude víc točit.
Datum: 29. září 2013 9:10
Jméno: Mark
IP: uživatel15620
 http://motocykle.bazos.sk/inzerat/29380385/Jawa-pionier--domcek-na-klapky.php
Datum: 29. září 2013 3:46
Jméno: Mark
IP: uživatel15620
 http://motocykle.bazos.sk/inzerat/29380247/Jawa-pionier-tuning-valec.php
Datum: 29. září 2013 3:43
Jméno: standa
IP: uživatel16201
 Nechci bejt furt pesimista,ale u tebe to nepřinese nic krom trochu lepšího spodku a nepatrně spadne maximum + tisíce problémů s karburátorem. Klapku bych osobně dal jen v případě,že by její přínos měl větší přínos jak ztráty....u seriovýhho upravenýho symetrickýho dvoukanálu to bude jak když dáš na ochipovaný TDi dva katalizátory.....
Datum: 29. září 2013 1:51
 Mám upravený dvoukanál, chtěl bych dát pod DO19 domeček s klapkou. V rámci mých pokusů bych očekával hladší chod při vyšších otáčkách. Chci jen zkusit a nemám možnost si to to doma vyrobit sám
Datum: 28. září 2013 18:14
 co od klapky očekáváš? máš snad 3K a rozvod pístem neni možný?
Datum: 28. září 2013 16:39
 Zdar motorysti, jaký proud dává babetta 20(střídvý - stejnosměrný)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2013 16:40
 střídavý
Datum: 28. září 2013 16:40
Jméno: Josef
IP: uživatel11232
 Ahoj, udělám s JW 50/21 STK když tam budu mít blinkry a kryty rukou ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2013 12:45
Jméno: vojta
IP: uživatel16196
 zdar to je jasný že uděláš to tě možná i pochválej za ty blinkry. horší by to bylo naopak třeba u simála sou psaný v TP a když tam nejsou tak by stk nedali ale když je mít nemusíš a máš tak je to v pohodě a kryty taky nevadí. tak zlom vaz
Datum: 27. září 2013 12:45
Jméno: 1254
IP: uživatel16115
 ahoj ve spolek, kamoš mi říkal že navrtáním dírek mezi pístní kroužky a pod kroužek zvětší plnění klikove skříně a fichtl jede lépe je tomu tak? nebo ne?  děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 9:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ta díra se u 2t dělá v případě že máš dělený výfukový kanál, aby se lépe mazala přepážka,
Datum: 29. září 2013 9:16
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 mužes mi to prosímtě objasnit? kde, proc? .... rád se přiučím
Datum: 27. září 2013 22:19
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 u dvoutaktů se vrtá malá dírka a pomůže proti zadírání
Datum: 27. září 2013 19:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 On nám to tu kolega asi popsal trošku špatně, malé dírky se občas dělají u spodní hrany kroužku, půlkou zasahují do drážky pro kroužek a druhou půlkou pod drážku, dělá se to s důvodu lepšího mazání kroužků a zabránění zapékání, ale u čtyřtaktů. S plněním to nemá nic společného.
Datum: 27. září 2013 6:14
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Rozhodně ne. Je to totál blbost. Kroužky sou tam aby těsnili píst ve válci. Když navrtáš díry před kroužky a pod kroužky tak nebude v HU komprese,ale vše se zas protlačí pod píst. Dej kamošovi lepáka,to byl od něj asi fórek .
Datum: 26. září 2013 20:46
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/748799-zapalovani-imf-soft.html Je tu někdo kdo by mi mohl něco říct o tomto výtvoru Pana stýskala ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2013 21:05
 Čau, já jsem si postavil na Fichtla, kterýho zrovna dávám do kupy, zapalování od Chonga a zatím to šlape perfektně. Na YouTube mám video z prvního startu. V otáčkách to chcípalo, protože jsem měl nízkou hladinu v karburátoru. Po seštelování to točí jak šílený. 
http://youtu.be/DwgduukiF3A
Datum: 27. září 2013 21:05
 Proštuduju to,já právě myslel že je to nějaká levnější alternativa vape,jinak zapalování ted nemám jako prioritu zatím mi stíhá zrepasovaný origo 30w ale Děkuji ti za zájem.
Datum: 26. září 2013 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Tak si udělej něco jako má babeta...snímač a tyrystor a nějak to napájet z cívky...jenco to má hezky popsaný na webu...
Datum: 26. září 2013 20:07
 Bateriove.. přesně to sem nechtěl,Díky stando.
Datum: 26. září 2013 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Bateriové bezkontaktní zapalování s programovatelnou křivkou předstihu + kabel a soft do kompu ... Jestli si koukal u Eddieho na webu,tak na něčem hodně podobnym odlaďovali Frikulínovi 3K a po odladění křivek na brzdě získali 0,3 až místy 0,5HP v celém rozsahu. Ale taky se to dá použít prostě jako bezkontakt a místo křivek tam naprat jeden pevnej předstih. Zapalování je bateriové,to znamená že je napájené z baterky. Pokud chceš baterku dobíjet tak musíš vytvořit komplet usměrnění a regulaci a předělat komplet eletriku...
Datum: 26. září 2013 19:13
 Oprava není to od Stýskala
Datum: 26. září 2013 18:53
 zdar draci, chtěl bych se zeptat jak se projevuje ohnutá spojková tička u pařeza ? nemuže to náhodou dělat že spojka jakože nejde zmáčkonut ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2013 21:06
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 tak jde o to jak menší má tam být myslím 5tka kulička stejná jako do řízení
Datum: 27. září 2013 21:06
 jo dal jsem tam menší vadí to ?
Datum: 27. září 2013 19:26
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 nevypadla ti kulička ?
Datum: 27. září 2013 18:54
 na lamely sem koukal ty jsou v poho a tyčka asi taky jestly je prohnutý tak přehlýdnutelně a s tím šnekem ? jak se to dá oravit ?
Datum: 27. září 2013 15:52
 Sundej pravý kryt vytáhni tyčku a víš na čem jsi-pokud nejde spojka zmáčknout můžou být slepené lamely-u pařeza taky zadřený šnek v pravém krytu.
Datum: 27. září 2013 15:03
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci jaký lijete olej do své mašiny ? Mám čz 250/455 liju tam denicol plná syntetika a smrdí to jak krává ... rnjě nějáký olej který nesmrdí a nedýmí jak Třinecké ocelárny? dával jsem poměr 1:35 a teda byl to dymecrnDíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:50
 já teď jezdim polosyntetiku od elfu, je za slušnej peníz, fichtl čoudí jenom za studena, nebo ve velký zátěži,chvily jsem jezdil i na motul 100 motomix(minerál) a taky dobrý, a když je nouze tak používám Mogul TS a taky bez problému, u všech poměr většinou 1:33 nebo 1:40, a na to TS-ko u nás v práci jezdíme skoro všechno co má 2T motor (Terra, křoviňák, motorovka) a vše léta běhá bez chyby a jakýhokoliv výraznýho opotřebení
Datum: 26. září 2013 19:50
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Jestli ti to kouří jako Třinecký železárny tak máš prdlý gufero pod primárem. Denicol je hodně kvalitní olej,ten nemuže kouřit ani smrdět. Jezdim na m2t super API TC a ani kouř ani smrad...malinko to voní tak jak má,což k starýmu 2T patří
Datum: 26. září 2013 15:30
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Lij tam co chceš, ale když už perly tak nějakou polosyntetiku  , ale hlavně v předepsanym poměru výrobcem motocyklu. Tahle číza, ale obecně dvoutakt kouří jen za studena nebo podtáčením, takže ideálně točit, točit, točit ....
Datum: 26. září 2013 15:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Házíš perly sviním  Denicol dělá i kloudný minerál, zkus ho...
Datum: 25. září 2013 23:52
 Já dávam kvalitní minerální olej ve stejném problému a je to OK...
Datum: 25. září 2013 22:09
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Chlapy je nejaka nahrada karbecu za original krome dell orta ? Z neceho jinyho..cetl jsem z jawy 90,¨nebo s upravama ze simala.. Jde mi o stelovani,s originalem toho moc nevymyslim.. Nevim neco jako bing nebo z nejaky moderni 50ky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2013 21:44
 skus toto vše by mělo pasovat :http://www.kaxl.cz/cs/nahradni-dily/7834-nahradni-karburator-do-motorove-pily.html a je to i levné
Datum: 28. září 2013 21:44
Jméno: pejsek
IP: uživatel16052
Datum: 27. září 2013 14:18
Jméno: kemos
IP: uživatel16195
 ja nerikam ze nemuzu seridit originalni karburator stando..to bych byl blb doslova. Ale urcite se zlepsi startovani bez naklaneni,reakce na plyn a 19 difuzor taky neco udela  Me jde motor krasne za plynem..
Datum: 27. září 2013 9:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tohle je sice pěkný, tenhle konkrétně odzkoušený nemám, ale po zkušenostech s napodobeninami Dellorta, musím říct, zlatý orig. Dellorto, a ten cenový rozdíl už není zas tak velkej. U levných napodobenin je největší problém s kalibrací trysek. Tak že to stejně vždycky končí nákupem značkových.
Datum: 27. září 2013 6:33
Jméno: Mark
IP: uživatel15620
 http://www.ebay.com/itm/Carburateur-carbu-19-PHBG-Pipe-admission-Spirit-MBK-YAMAHA-DERBI-Type-Dellorto-/260931454113?pt=FR_JG_Moto_Pi%C3%A8ces&hash=item3cc0ba04a1
Datum: 27. září 2013 1:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 trysky budeš muset zkusit, co bude motoru chutnat, tam totiž záleží na filtru, kostrukci filtrboxu a rozsahu úprav motoru, jinak to nejde, u lanka je potřeba o kousek zkrátit bovden aby ti šlo šoupátko až nahoru, jinak půjde jen asi do 3/4,
Datum: 26. září 2013 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Jestli neseřídíš origo karbec tak se ti to zjevně nepovede ani u Dellorta...
Datum: 26. září 2013 15:34
Jméno: kemos
IP: uživatel16192
 a ty trysky co tam jsou kdyz ho koupim tady jsou spravny nebo musim menit? a co obnasi ta uprava lanka? me by zajimaly naky zkusenosti od nekoho  jizda..startovani
Datum: 26. září 2013 14:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak ta cena snad není tak hrozná, ber to tak, že je to novej karburátor, to za menší peníze budeš těžko schánět
Datum: 26. září 2013 13:20
Jméno: kemos
IP: uživatel16189
 jenom cenu...  kdy by mi nebylo tech penez lito tak si ho novej koupim
Datum: 26. září 2013 10:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Mohu vědět co máš proti Dellortu???
Datum: 26. září 2013 6:27
 zdar draci má nekdo zkušemosti a přetesnováním tlumičů zadních na čz 125 476
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 20:56
 Asi...
Datum: 25. září 2013 20:56
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 čauec má někdo zkušenost se stáčením kliky z čz 125/453 nebo s výměnou za jinou + podkova ? jde mi o upravene motory děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:12
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 Díky stando
Datum: 26. září 2013 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Dobře napřed blbej dotaz : ty budeš jezdit nějaký závody veteránů do objemu 125ccm? Pokud ne,tak je myslím jednodušší a asi i levnější použít motor z čz 175/450 ... Ve svý době tyhle kliky utáčelo TK moto a s repasí,přelisem,vyváženim a duralovou vložkou do kliky to bylo snad za 4000-4500,- .... Hlavně uděláš kliku a co dál? Ten motor je slabej,těžkopádnej a pomalochodnej a neni tam moc prostoru pro úpravu válce...jen stratíš spodek a furt to pojede jen jak rychlejší fichtl se 4 kvaltama ... Nechci tě odrazovat,ale je to dost k zamyšlení....
Datum: 26. září 2013 18:49
Jméno: pepa
IP: uživatel16190
 ježiš proč tam nedáš motor ze 250 bude to levnější a aspon rozumě udělaný
Datum: 26. září 2013 11:16
|



|