Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nema tady nekdo fotky čz 175/356 bez plechů? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 20:31
 Na sesa moto jich je spoustu!:_)  :-!
Datum: 22. ledna 2009 20:31
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
jj, mám napiš mi na icq 462-457-878 dištak nebo na mail, ale vodepíšu ti dýl.. dištak tjanu@centrum.cz ale spíš na icq...
Datum: 27. března 2008 20:16
Jméno: S.w.i.ne2
IP: uživatel600
 zdar, co by ste delali , bez puleni motoru nejak urvat pist, motor je zarezlej, nevim jak snim hnout aby se motor tocil mozna je na klice ale nechci pulit motod
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2008 16:20
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no já sem ten odrezovač koupil litr za 38 korun, takze to ty mas stando asi sud ne?
Datum: 28. března 2008 16:20
Nalej do valce Kofolu nebo Coca-colu--------my veteranisti takle rozhybavame zarezle valce.........nebo uplne stejne funguje odrezovac na bazi kyseliny fosforecne,ale stoji asi 600,- oproti tomu je lepsi ta Kofola ((-:
Datum: 28. března 2008 12:14
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
dik, hlava je sundana, prez rychlosti ani hovno, musim necim prolej snad to pusi ale dik za rady
Datum: 27. března 2008 21:00
Jméno: fikus
IP: uživatel692
dejtam rychlost jednicku a otoc kolem zadnim
Datum: 27. března 2008 20:33
Jméno: xxx
IP: uživatel2090
tak sundej hlavu a valec... a hlavne nic nedelej nasilim pokud je tam neco zrezlyho
Datum: 27. března 2008 20:06
Jméno: klikař
IP: uživatel650
sundej hlavu,a nalej na píst třeba petrolej¨,,nech to třeba den a pak by to mělo být už v pohodě,dělal jsem to na čezetě
Datum: 27. března 2008 20:05
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
taky sem sehnal zadačo motor kterej měl zarezlej píst, tak sem to pořádně prolil olejem a nechal přes noc trochu povolit pak sem si dal motor do svěráku a sundal jsem hlavu a k pístu jsem přiložil dřevěnou tyčku a do ní sem křápnul kladivem a píst pvolil, pak už jen stačilo pořádně promazat a protočit přes startpáku a může se jezdit, mě šlape výborně
Datum: 27. března 2008 20:05
Jméno: tomas
IP: uživatel2406
 pls potrebuju poradit nasteluju spojku a v poho ale jedu se projet a za 5min. zase nebere prosim poradte zkousel jsem menit i lamely ale porad to samy dikas.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2008 20:40
fikus> od čeho je na tom šroubu matka??? Abys nemusel ničit závit, když se mi do ruky dostane motor napadenej takovým kutilem, tak bych mu ho nejraději hodil na hlavu
Datum: 28. března 2008 20:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
skus ponicit zavit na sroubu aby sel stuha
Datum: 27. března 2008 20:04
Jméno: Tomket
IP: uživatel2374
Nebo už máš moc zmožený pružinky, skus pod ně dát 1mm podložky, a když ani to nepomůže tak si kup nový.
Datum: 27. března 2008 20:02
Jméno: ggg
IP: uživatel1367
hlavne zmen olej iny olej hustejsi ine na tom nevidim
Datum: 27. března 2008 19:16
Jméno: pepa
IP: uživatel1201
 zdar. není tu někdo v okolí Frýdek-Místek nebo Řepiště,Sedliště,Paskov,Lískovec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2008 14:10
Jméno: tommyX
IP: uživatel645
naco ja sem od koprivnice to by ti nestacilo co potrebujes dkys tak napis na icq 436-749-394
Datum: 28. března 2008 14:10
Jméno: Vojtěch
IP: uživatel1318
 čau fichtl nemá výkon je po půl roku po výbrusu.nevíte proč ????DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 20:48
Jméno: alik
IP: uživatel1181
moje rec bohu
Datum: 27. března 2008 20:48
skontroluj ci nemas zapecene kruzky askontroluj gufera
Datum: 27. března 2008 20:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
skontroluj retez jestli neni moc napnutej
Datum: 27. března 2008 20:05
No tak si udělej 8výbrus a sniž si hlavu ja to mam a jede dobře a klidně to zvednu i na dvojku .
Datum: 27. března 2008 19:49
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
zkontroluj zda mas poradne dotahnutej valec a jestli tam mas tesneni.....ja mel to podobny.... podfukovalo me to z klikove skrine takze celej motor znova pretesnit  ale jak rikam podivej se na to tesneni pod valcem a jestli mas poradne dotahlou hlavu
Datum: 27. března 2008 19:05
fichtl nikdy mít vikon nebude musel bys si koupit skrácenou hlau a to stojí min. 2500kč ja sem měl to stejny prodal sem to a koupil sem si krosku jestli chseč mít víkon tak si kup taky
Datum: 27. března 2008 19:01
 Jak jsem sem psal o tom, jestli by šel píst z 555 do válce z 20,21,23 tak jsem to myslel tak, že bych si sehnal jen novej píst (na Jawu 555) hlavu a válec 20,21,23 a potom s tim jezdil. Nevím, jestli by to šlo, a jestli jo tak jaký úpravy toho pístu... CHci zachovat pístní čep 10 mm... NECHCI měnit klikovku z 555-kový na 20,21,23-kovou do karterů z 555. Důvod je ten, že nechci drbat do předstihu a taky je to moc náročny sundávat převodovku. Chci mít větší výkon no. Jednou už jsem ty dva písty viděl, z těch novějkších ficthlů mi připadal, že měl jinak no už nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 20:01
Jméno: johny
IP: uživatel2090
pist na 555 je stejnej jako pist na 20,21,23 ale jedinej rozdil je vtom ze 555 ma diru na pistni cep 10mm a 20,...... ma 14mm ... ja na svoji 555 nam klikovku z 20 a jezdim v pohode
Datum: 27. března 2008 20:01
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
ja to taky tak chapu a rekl bych ze to neslo, ze ten valec nenasadis na kartry
Datum: 27. března 2008 19:27
Jméno: Js
IP: uživatel340
Pochopil jsem to správně, že chceš dát na 555 válec a hlavu z 20?
Datum: 27. března 2008 19:19
Chlapče co ti je??? JÁ CHCI DÁT PÍST Z JAWA 555 DO VÁLCE A HLAVY Z TĚCH NOVĚJŠÍCH!!!!!!!!!!!! Chápeš TO??? NECHCI měnit klikovku, tím pádem budu mít stejnej průmer pístního čepu na ojnici tak jak je na pístu z 555. CH8PE3????? Prostě chci dát na převodovku z 555 motor z 21, ale chci zachovat klikovku z 555 a proto tam bude asi 555 píst ?!?!?! Tak se zamysli nad tím, kdo je kurva, debil a pica!!!
Sorry seso zato poslední, ale musim.
Datum: 27. března 2008 19:03
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
oprava:na ojnicni lozisko
Datum: 27. března 2008 18:45
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kurva ty si snad debil do valce to mozna pasne ale na ojnicni cep uz vubec ne kdyz chces delat nejake upravy tak musis pocitat vymenou klikovky nebo ojnicí mozna to pude jeste jinak ale to by bylo na dlouho.THC pico
Datum: 27. března 2008 18:44
Jméno: mart
IP: uživatel768
 poradte pls, jak mam udelat aby byl fichtl silny a jezdil rychle? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2008 17:21
Jméno: Jawer 350
IP: uživatel356
Kdyz svysis otacky motoru a das mensi kolecko do sili tak diky kolecku dosahnes sili a diky otackam dosahnes rychlosti
Datum: 28. března 2008 17:21
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Podle mě, udělat si 4qvalt v domácích podmínkách není možné
Datum: 27. března 2008 20:51
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
a nebo si tam dej 11ti zubí kolečko, a přidělej si tam čtyrku... návod někde najdeš, ale musíš hledat...
Datum: 27. března 2008 20:18
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Buď se rozhodni pro rychlost nebo pro sílu
Datum: 27. března 2008 19:53
ale tak ty úpravy nejsů tak jednoduché,že nemáš za hodinu co dělat!!jako jich je hodně,ani všechny newim,ale určitě sa ti to nevyplatí,když chceš jenam tak jezdit,si fakt radši kup silnější!!
Datum: 27. března 2008 19:15
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
kup si jiný stroj,to je nejjednodušší
Datum: 27. března 2008 19:08
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Když se ti to nelíbí,tak sis to neměl kupovat !
Datum: 27. března 2008 18:52
Jméno: mart
IP: uživatel768
muzete mi prosim rict treba jake upravy
Datum: 27. března 2008 18:51
a co tym silný a rychlý myslíš??115kw a 299km/h??jako v první řadě to dat do pucu..a pak nejaké úpravy,ale nečekej že to byde yamaha!!
Datum: 27. března 2008 18:49
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2540
Datum: 27. března 2008 18:25
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2540
Datum: 27. března 2008 18:25
Jméno: mmmmmmmmmmm
IP: uživatel2417
 Nazdar Draci, když nastartuju fichtla tak neběží pravidělně, ze začátku ho nakopnu, ale jaksi se dusí neboco, a pak ho ani nenakopnu,jenom blafe. Svíčka,karbec,sání,vejfuk vyčištěný.Nevíte čím to může být? DÍK ZA ODPOVĚDI!!!.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2008 9:42
treba ti to bezi jenom na tri valce
Datum: 28. března 2008 9:42
Jméno: mmmmmmmmmmmm
IP: uživatel2417
jenomže mě se to dusí pořát a né jenom když je to studený a nemohl by to dělat nějakej uvolněnej kabel, ale jiskru mě to hází velkou a pravidelně tak nevím
Datum: 27. března 2008 19:58
mam ten samej problem ale me to dela to ze to studeny chytne na poprve a kdyz pridam tak se to dusi musim ho nechat chvili bezet dokud se neohreje a pak jezdi jako drak ale taky nemuzu prijit na to proc se to dusi kdyz je to studeny....
Datum: 27. března 2008 18:52
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
předstih kamaráde
Datum: 27. března 2008 18:49
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
Mam ten samy problem uz nevim co s tim.
Datum: 27. března 2008 18:44
 zdar.není tu někdo z okolí Přerova?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 20:34
toš to je docela daleko.
Datum: 27. března 2008 20:34
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
ze zlína leda..
Datum: 27. března 2008 19:54
Jméno: josef
IP: uživatel768
 custe, neznate nekdo v opave obchod s dily na pionyra? nevite nahodou jestli tam delaji vybrusy? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 18:08
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
jo je tam mototechna kousek od bredy vedle autosalonu LADA ale vybrusy tam nedelaji
Datum: 27. března 2008 18:08
 Čau chtěl bych se zeptat seso jestli neuvažuješ dat ne kramek přední vidlice na fichtla.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 19:23
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
lukawe: to je repas... nebo stare zasoby... tam maji i kartry
Datum: 27. března 2008 19:23
ja bych radsi vidlice ze simsona.. by nebyly skoro vubec skladem
Datum: 27. března 2008 18:41
Datum: 27. března 2008 17:49
Když by je někdo byráběl,tak by je tu měl
Datum: 27. března 2008 17:01
Posl.aktualizace: 28. března 2008 21:46
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
mosquito je dvoutak a tohle je válec do čtyřtaktu, takže bys to tam asi těžko dal...
Datum: 28. března 2008 21:46
plasty nemam ale valil jsem stim uz 85km/h
Datum: 27. března 2008 18:09
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Kolik ti valí to mosquito ? nemas nejaky plasty naprodej ?
Datum: 27. března 2008 16:53
Jméno: sesa
IP: uživatel176
nene,, mosqito ma jiny motor,,,
Datum: 27. března 2008 16:33
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
 čus lidi, potřeboval bych vědět, jestli jak je ten kontrolní šroub na olej u fichtla zhruba uprostřed levýho víka a vedle něj ta ryska tak jestli olej má být jenom po tu trysku, protože já sem tam vždycky lil až po víčko... dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 13:20
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
ani ne.....
Datum: 09. dubna 2008 13:20
Jméno: pavko
IP: uživatel430
bych chtel videt tvoje gufera ty musi prochcavat
Datum: 27. března 2008 19:48
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no já se radši zeptám než abych něco zku***l, tu rysku i nápis sem viděl, ale zdálo se mi to málo, díky moc
Datum: 27. března 2008 18:24
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Do pína se leje 0,5litru převoďáku,takže to asi nebude až po vrch
Datum: 27. března 2008 18:00
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2540
ved pri tej ryske co je na lavom viku je este aj sipka olej...
Datum: 27. března 2008 17:24
Jméno: korbačik
IP: uživatel1855
 by som sa chtal inforvativne opetat prečo je páčka spojky na 477 dražšie ako páčka brzdy
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 16:32
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ja vim je to cudne ale je to tak,,,asi dodavatel pro jednu stranu nasel lepsicho dodavatele a nebo to je stara zasoba,,nevim,,
Datum: 27. března 2008 16:32
Jméno: kibor
IP: uživatel768
 zdravim,, poradte mi jestli mam udelat vybrus nebo si koupit valec, nevite co je lepsi? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 16:47
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
novej valec bych si nekupoval pokud je z druhoviroby tak bude z gdovízčeho viz všechny novi dily na fichtla písty za 50km se vimačka sedlo postniho cepu nebo pistni čep ložiska vozubena kola řetezu atd....dnešni druhoviroba stoji za vi vite za co
Datum: 27. března 2008 16:47
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
to vyjde nastejno, novej valec te prijde draz, za vybrus das kolem 500 vc. pistu a krouzku... a samotnej novej valec stoji nejakejch 700+ ...
Datum: 27. března 2008 16:04
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
nazdar...ja by som si kupil novy valec lebo je to lepsie a ma to veciu zivotnost...keby si chcel vybrus je to drachsie ako novy valec lebo musisi zaplatit za vybrus kruzky piest ..... novy valec by som ti doporucil
Datum: 27. března 2008 15:39
Jméno: man
IP: uživatel768
 custe nevite co mam zlepsit na fichtlu kdyz mi fichtl nevijede prudky kopec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 20:43
Jméno: ivan
IP: uživatel2505
vecsia rozeta sekundarne 11 z kolecko je prd platne neni to vobec citit oproti13z
Datum: 27. března 2008 20:43
Jméno: Js
IP: uživatel340
vyčistit výfuk a seřídit
Datum: 27. března 2008 16:09
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
caw skus si tam dat 11zubovy sekundarny prevod ....to by uz mal tahat dobre do kopca  a skus vecsiu rozetu
Datum: 27. března 2008 15:36
Jméno: smudlan
IP: uživatel1920
 zdarec, když dávám na fíka normalní lamely, doma dělaný korky, mám to dát do voleje když jsou venku nebo stačí když je nechám v motoru a naplním olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 15:22
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
Nazdar daj ich na hodinu do oleja je to lepsie.......potom ich utri trochu lebo su nasiaknute olejom a mozes skladat!!!
Datum: 27. března 2008 15:22
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
 servuste chlapi ide vam fichtl chat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2008 10:41
Jméno: hanzoš
IP: uživatel373
jde mi uplne v pohode!
Datum: 29. března 2008 10:41
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
sorry mi taky nejde
Datum: 27. března 2008 18:24
Jméno: ABC
IP: uživatel805
nee
Datum: 27. března 2008 17:45
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
mi jde
Datum: 27. března 2008 15:21
 Ahoj mam Panelku, když ji startuju za studena tak ani neblafne. Na rozjetí potřebuju kopec aslepoň 100 metrů dlouhej než se probudí. Teplej motor startuje perfektne, motorka jede taky dobře. Měl sem už rozdělaný všechno. Karbec, předstih nastavenej, benzín jde do válce, svíčka hází jiskru, ... Už nevím co víc. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2008 17:28
Jméno: jawer 350
IP: uživatel356
jestli mas za karbcem citronek jako sani tak pri studenych startech ho uplne zavirej obohati to smes a az to budes startovat tak chte to mit trpelivost a furt slapat
Datum: 28. března 2008 17:28
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1867
Seřídit šroubek přídavného vzduchu na karburátoru. Viz. technický popis uvedeného typu.
Datum: 28. března 2008 9:19
Jméno: vajo!
IP: uživatel1275
no hele já mam taky panelku a taky chytal až po nijakech 100 metrech a pak sem přišel na to že to bylo baterkou byla málo nabitá a když se při roztlačení nabila tak to pak perfektně chytalo!
Datum: 27. března 2008 15:55
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
to ti neporadim brachoj spatne chytal mustang zastudena mel spatnou inducku
Datum: 27. března 2008 14:10
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
skus seridit motor jinak nevim jestli elektrika to asi ne
Datum: 27. března 2008 14:07
Svíčky jsem měnil. Tím to nebude.
Datum: 27. března 2008 13:52
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
a skousel jsi novou svicku? tobude svickou jiskru to dava porad ale spatnou
Datum: 27. března 2008 13:40
Jméno: ABC
IP: uživatel805
 Zdravím prosím, jen se chci ujistit. Dával jsem si na Mustanga jiné (lepší) vidlice. Byly v pořádku, pružily pěkně, ale byly lehce orezlé a suché, tak sem je rozebral, očistil a promazal (tuk A00 lehce naředěný mot. olejem). Dal jsem si je na motorku a moc teda už nepruží. Pohyb jde ztuha a není plynulý.. Je spíše takový cukavý... Navíc nejdou úplně nahoru ani dolu, rozsah pružení (cukání) je asi tak max. 10cm. Myslíte, že nové pružiny pomůžou? Vidlice mají pouzdra v pořádku a ohnuté nejsou.... Díky za názor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 17:40
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Díky zkusím, to mě nenapadlo...
Datum: 27. března 2008 17:40
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
můžeš je mít třeba větší než je kolo, a při dotažení se ti jakoby přitáhnou ke kolu, a pak přestanou pružit.. já mám čz kros, jiný tlumiče, a taky to takhle dělalo, tak sem si tam dal podložky, a je to ok...skus tenšroub povolit, a skusit zapružit.. jinak neim
Datum: 27. března 2008 13:56
|



|