slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  236  237  238  239  240  241  242  243  244  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Zdravím mám tady malý problém ohledně padesátky skůtru, neví někdo kolik můžou ty motory točit otáček nebo kolik je na výstupu za variátorem? jedná se mi o výpočet ozubených kol za variátorem ale nevím ani orientační otáčky.je to suzuki motor dvou takt.(za to že to sem nepatří sorry) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14882    
těžko říct, dvoutakty co vím tak nejvyšší výkony mívaj okolo 7 - 9t rpm a max. otáčky bejvaj daný omezovačem, (větší dvoutakty jako nsr a rgv točily do cca 12t rpm), čtyřtakty mívaj červený pole někde okolo 9-10t rpm a výkonový špičky posazený někam okolo 7-8t rpm
 
 
Datum: 16. září 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel10446    
Nemáte prosím někdo tušení, kde bych sehnal vzduchový filtr na Jawa Dandy 50? a na jakém zářezu má být jehla v karburátoru? a jak má být nastavená směs? Ve vysokých mi to jede krásně, ale v nízkých je to takový udušený... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16109    
nešel by tam dát sportovní bavlnění když ten origo nemužeš sehnad??? jinak polohu jehli nastavíš podle barvy svíčky při jezdění a podle toho jak motorka táhne..... chce to být pečlivý a věnovat se jen te jehle nic jineho neměnit a nastavit největší výkon ve stoupaní ale aby svíce nebyla černá na šrot
 
 
Datum: 14. září 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar draci, mam problem se svou babettaou 207 (r.v.1980) jel jsem do kopce a asi jsem ji přehřál na kopci zdechla tak jsem jí nechal vychladnout ale nejela už tejden se v tom štouram ale furt nevím už jsem tam dal novou indučku, kabel, fajfku, svičku a stator zapalovací cívku jsem měřil a je v poho, karbec jsem vičistil benal tam jde jiskru to jednou hází potom zase ne prosím o pomoc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16109    
njn si ho někde pujč a nezapomen vrátit :-)
 
 
Datum: 14. září 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
už jsem všechny dotáhl aby měli kontakt nastříkal kontaktním sprejem a furt nic napadá mě už jenom tyristor ale jsou to zase 2 stovky do neznáma
 
 
Datum: 14. září 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16109    
ulomene kable?skontroluj všechny koncovky zda jsou ok..
 
 
Datum: 14. září 2013 15:16
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdar draci, jak je u pionýra klakson, musí tam kněmu být zapojéná ta usměrňovací dioda? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez diody mi to taky netroubilo
 
 
Datum: 15. září 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi to bez ní netroubilo
 
 
Datum: 14. září 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Vadilo by hodně kdybych ji tam nedal? Nepoškodil bych nějak te klakson?
 
 
Datum: 14. září 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16106    
Jo musí - jinak to nebude tak dobře krákat. Ale stejně je klakson na dvě věci - musíš mít rozsvícené světlo i ve dne a a tím pádem - podle manuálu - pro jízdu v noci - tj. jak jinak něž se světly máš dávat výstražný signál ostaním přepínáním dálkového a potkávacího světla. Hoj
 
 
Datum: 14. září 2013 9:21
 
 
 
 
Jméno: horaktom123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus kolik se leje oleje do jawy 21 mám 1L tak doufám že to postačí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Vejde se tam něco kolem půl litru.
 
 
Datum: 13. září 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že 0.75l jak sem lil naposled, začlo to tect z kontrolniho sroubku tak sem dal jeste o trochu víc pro jistotu
 
 
Datum: 13. září 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16105    
stačí pul litru ..proste lej dokut to nebude vytejkat kontrolní dirkou
 
 
Datum: 13. září 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: falkons      E-mail:      IP: uživatel14921    
Zdravím chlapi, chtěl bych se zeptat jak se řeší to, když si koupím motorku bez papírů.Vždycky sem si přál si koupit jawu 250 ale jak se dívám tak většina je už bez TP.Dá se to nějak řešit?na internetu jsem viděl něco jako přihlášení na veteránské značky.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
registrace na veterána- peníze, známí, trpělivost. rozhodně to nefunguje tak že si řekneš a ted si koupim veterána! to jde v německu, francii, anglii, číně, laosu, kocourkově, ale v čechách NE!
 
 
Datum: 02. října 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně musí být původní krásný, nezbastlený stav a nebo 100% renovace
 
 
Datum: 13. září 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: horaktom123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to registrovat na veterána ale je to drahý
 
 
Datum: 13. září 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, čim prosimvás je, že u mustanga s 30W zapalovanim, odchazej přední žárovky? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi blbá otázka, ale máš tam danou silnější 25/25W žárovku? :-) , pokud ano, tak máš hodně silný rotor a mohlo by pomoct dát dozadu jinou sufitku třeba 6V/10W, aby byl větší odběr proudu ;-)
 
 
Datum: 14. září 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Jo, poživam, zapojeni mam podle schematu.
 
 
Datum: 14. září 2013 9:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16105    
použínáš i zadní svetlo?? má to jít i přez nej a pokut ti zadek nesvítí tak tam jde moc proudu
 
 
Datum: 13. září 2013 23:11
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel16107    
zdur draci nedavno sem si koupil motorku jawa 250/559 a potreboval bych jaky pomer ma mit s benzinem a olej pouzivam castrol 2T a ojnicni pouzdro je bronzove odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16105    
1 ku 33
 
 
Datum: 13. září 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel16107    
Zdar draci chtěl bych se zeptat na kolik vyjdou veternasky papiry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 10:06
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus kámoš je dělal a prej kolem 4 500 ale motorka musí být bud hodně zachovalá nebo na 100% zrenovovaná a vše původní
 
 
Datum: 14. září 2013 10:06
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16106    
Mám Jawu 350/639 - když jsem hledal důvod proč mi vynechává levý válec - pomohla výměna zap. cívky - nechal jsem motor běhat delší dobu(tentokrát na dva válce) před samotnou jízdou a k mému překvapení začal vytékat olej z převodovky přes spojkovou tyčku u kolca sekundárního řetězu - až byl pod strojem flek. Povolil jsem pro jistotu uzávěr nalévání oleje a pak zkontroloval zda jsem nenavalil do převodovky více oleje než je zdrávo. Přesto se olej kolem tyčky dere ven i když tak jako před tím. Máte s tím také takou zkušenost? Jeden problém vyřešen a druhý je na obzoru.Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odvzdušňovací otvor má tenhle motor vzadu u horního džáku, kde se spojujou kartery, ale aby to tlačilo přes těsnění a zničehonic, to mi přijde dost nepravděpodobný. V náboji je něco takovýho http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_tesneni_perak_kyvacka.html
 
 
Datum: 14. září 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16109    
měl by tam být kroužek s 5 gumy a 5 mm dírou uprostřed a pruměrem kolem hřídele.... jinak nvm jak to má 639 ale někake ovzdušnění převodovky
 
 
Datum: 14. září 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16106    
Jo a které těsnění ? spojková tyčka nemá těsnění.
 
 
Datum: 14. září 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
vyměnit těsnění
 
 
Datum: 13. září 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: JIŘÁTKO      E-mail:      IP: uživatel15935    
Zdravím všechny. Prosím o radu a hned několik. Mám Babettu 210 r.v. 1984 a chtěl bych vědět: - jaké je označení elektronického zapalování, které má už zabudovanou indukční cívku - jaké svíčky lze použít od firmy Champion, Bosch, NGK - JAKÝ DOPORUČUJETE MOTOROVÝ OLEJ, KTERÝ SE PŘIDÁVÁ DO BENZINU A V JAKÉM POMĚRU (VÝROBCE UDÁVÁ 1:33, ALE MYSLÍM SI, ŽE JE TO ZBYTEČNĚ MOC) Používal jsem svíčky Brisk Super NR 17 C, ale v poslední době jsem jich vyměnil asi 5. Na jedné jsem najel asi 300 km, na druhé asi 100 km a na těch zbývajících 3 svíčkách, jsem neujel ani 10 km. Svíčky jsem vždy očistil, ale nepomohlo to. Chci ještě dodat, že svíčky jsem si kupoval všechny naráz a v jednom obchodě, takže jestli nedošlo k nějakému zádrhelu při jejich výrobě. Ani po důkladném očištění, i uvnitř, stále neházely jiskru. Dal jsem novou svíčku a ejhle, jelo to. Na druhý den jsem ale opět nenastartoval. Karburátor mám seštelován od profíka, který mi doporučil, abych si koupil svíčku Champion, ale nevěděl její přesné označení. Najde se někdo, kdo mi poradí, jestli mám hledat závadu v případné chybě při výrobě svíček Brisk nebo jestli hledat závadu v elektronickém tyristorovém zapalování? Koupil jsem novou indukční cívku, abych eliminoval možnosti závady a zbývá mi ještě koupit nový, ale starý typ (originální) tytistorového zapalování se 4 kulatými vývody: červená, žlutá, bílá, modrá. Kdo má zkušenost s novým typem zapalování, sdělte mi, prosím Vás, kdo ho vyrábí a jaká je spolehlivost. Nedej Bože, aby to bylo Made in P.R.K. (Čína). Děkuji za Vaše rady předem. S pozdravem Jiřátko z Přerova odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: JIŘÁTKO      E-mail:      IP: uživatel15935    
Stando, díky za radu. Za chvíli jedu k jednomu odborníkovi, přímo na Babetty, takže příčinu už dnes budu vědět.
 
 
Datum: 14. září 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16108    
Zdravím tě. Vždy když odchází jedna svíčka za druhou tak to nikdy není svíčkou. Tipoval bych to na bohatou směs a nebo jiný problém v motoru. Svíčky jsou po vyndání černé co? To že "odborník" tvrdí že je to ok vůbec nemusí znamenat že tomu tak je. Možná vyměníš polovinu elektroinstalace a pak zjistíš že tam odněkud tek olej a nebo to prostě bylo bohatý... To můj názor...
 
 
Datum: 14. září 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: JIŘÁTKO      E-mail:      IP: uživatel15935    
Jinak Pal Magneton, jako takový už neexistuje. Jsou v něm různé společnosti, které se nadále zabývají výrobou různých elektronických zařízení (nezávisle na sobě). Jsou to vlastně konkurenční firmy v bývalém společném závodě. Potřebuji zjistit typové označení toho nového elektronického zapalování, které mají vyrábět v jedné z těch firem, ale nemůžu se toho dopátrat.
 
 
Datum: 14. září 2013 7:42
 
 
 
 
Jméno: JIŘÁTKO      E-mail:      IP: uživatel15935    
Pepo, díky za radu, ale karbec je podle profíka O.K.
 
 
Datum: 14. září 2013 7:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16105    
pal kroměříž eště sna nedávno existoval ..ps co jinak nemáš moc bohatou směš od ucpaneho laufu či nětesne plovákovky?
 
 
Datum: 13. září 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: JIŘÁTKO      E-mail:      IP: uživatel15935    
Martine děkuji za radu. Když už ho budu kupovat, tak bych si koupil už to, co má zabudovanou indukční cívku. Stojí o 100,- víc, ale je údajně spolehlivé a dá se říci, bezporuchové. To jsem zjistil od známého, který ho má, ale taky z hlavy nevěděl, jaké má označení. Čína to není, mají ho vyrábět v bývalém PAL Kroměříž.
 
 
Datum: 13. září 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14559    
ve svickach to nebude zkus koupit tu novy tyristor
 
 
Datum: 13. září 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: pelkto ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sháním čep silenbloku přístrijového panelu J634 (dvoujbudík). Našel jsem na eshopu 2 provedení (1T2010, 1T2011). Jak se tyto čepy liší?rnZměřil jsem jeden, co mám: celková délka 39mm, délka závitu 7mm (na obou stranách stejná).rnrnDěkuju za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžete mi prosím poradit kde najdu převod náhonu tachometru? (tu celou věc co je na rozetě zadního kola) na F. krámku ji nemůžu najít. A ještě bych se rád zeptal k čemu je u toho náhonu ten šroubek co je zespoda. A případně kdybych kupoval jen hnací kolo a šnek toho náhonu, jestli je to potřeba opatlat vazelínou či nějak upravit než to smontuju dohromady. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 12:10
 
 
 
 
Jméno: Mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on ten šnek vypadal celkem v pohodě... ohoblované bylo kolečko náhonu. Ale koupil jsem pro jistotu oboje
 
 
Datum: 14. září 2013 12:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16105    
ona se ta maznice často urazí jak směřuje dolu je tam závit a je možný že tam místo ní někdo dal šroub... pokut chceš vše nove nezbyde než si koupit tu sadu a vše rozdělat a při montaži vše umít a namazat pokut si línej šneku sou na burzach mraky starych ohřeju si polívčičku 2 starší tu sám mám měly by byt funkční.....jinak sou toho mrtěna netu....
 
 
Datum: 13. září 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo.. tohle jsem jako jediné našel a mám v plánu to koupit :-) a díky za info :-)
 
 
Datum: 13. září 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hnaci_kolo_snek_tachometru2.html je to tohleto a pri výměně je potřeba to cely zapatlat vazelínou. ten šroubek ze spoda jak píšeš, je ve skutečnosti maznice, přes kterou se takovou speciální mazničkou tlačila k tomu šneku vazelína při udržbě- u většiny strojů to ale nikdo nedělal :-)
 
 
Datum: 13. září 2013 13:56
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel15653    
Zdarte potřeboval bych poradit mám čz 175 487 a jedna strana blinkrů mi bliká víc než druhá a poblikává mi kontrolka dobíjení při zapnutém blinkru je tam stará elektrika břez zimu bych udělal novou na kolik by to tak vyšlo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 14:08
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo natáhni novou elektriku, asi tam vznikaj odpory v zkorodovaných drátech. Podle toho jestli chceš dělat celou elektriku, nebo jenom k blinkrům a zda bude potřeba měnit přeručovač atd. Natahat new dráty k blinkrům tě vyjde kolem 50 kč, celou eletriku na moto( dráty a konektory) bych viděl kolem tech 300 Kč.
 
 
Datum: 13. září 2013 14:08
 
 
 
 
Jméno: b      IP: uživatel16101    
Zdar draci, kde nakupujete díly v Olomouci? Je tam někde něco? Potřebuji čelisti na spojku k babetě a něco malo na pionýra. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MZ-Simson má jen ve středu otevřeno, jinak v Brodku u Přerova je taky mototechna..
 
 
Datum: 14. září 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16105    
at žije internet za 150 poštovního to máš až dom a nepletvajš usilím
 
 
Datum: 13. září 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V olomouci (u hornbachu) je prodejna MZ-Simson-Pionýr ale šel jsem tam asi 3 krát a bud má otevřeno jen ve středu nebo měl dovolenou defakto nevím jestli to ještě funguje. v mobilu jsem vyštrachal číslo do prodejny tak tam zkus třeba brnknout. 585-351-185
 
 
Datum: 13. září 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj SESO, dokázal by jsi sehnat/nechat udělat píst+kruhy na ČZ 175/487 - dvoukroužkový ve vrtání okolo 63 mm ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 9:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
drajz napis mi mailika,,zkusim ale cekacka mesic
 
 
Datum: 13. září 2013 9:09
 
 
 
 
Jméno: martin05      E-mail:      IP: uživatel16100    
pri renovacií mojej 05 som narazil na problem, demontoval som takmer celu vidlu zostal mi na reme iba spodný drziak noh predného perovania a neviem ako ho demontovať a nechem použivat nasilie zišlo by sa mito vedieť ulachčí mi to lakovanie rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 9:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16103    
Povolit matici v krku a vytahnout ;-)
 
 
Datum: 13. září 2013 9:49
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, dělam na mustangoj novou elektroinstalaci, je jedno jaký průměr drátů použiji? Nebo kolik musí být minimum? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16108    
Stačí 0,5 - 0,75 ... Vždyť to vede pár ampér ...
 
 
Datum: 14. září 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Diky za info :-)
 
 
Datum: 13. září 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na celou elektroinstalaci jsem použil 1mm kabely a vše funguje tak jak má, tato tloušťka je na pionýra dostačující ;-)
 
 
Datum: 13. září 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, hele já použil na mustanga kabely 1,5, ale jsou už celekem silný. Myslím, že oroginál byly taky 1,5tky, ale měli nějako slapší izolaci, tekže se s nimmi pracovalo líp. Kdyby jsi použil 1 tak by to taky ničemu nevadilo. Já jedničku použil do přepínače světel a klaksonu, aby s to tam dobře srounalo, 1,5tku tak daš sakra težko.
 
 
Datum: 13. září 2013 11:04
 
 
 
 
Jméno: martin05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravim niak mi netaha moja 05 tak som sa pustil do renovace, chcel by som spraviť prepal výfuku neviete nahodou ktora horlavina je na to ideálna ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Benzín
 
 
Datum: 12. září 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj neví tady někdo kde v Jihlavě sehnat filcovej kotouč na rozleštění karteru ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 6:20
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno mam doma silichrom ex tak bych to chtěl použít s tim kotoučem
 
 
Datum: 13. září 2013 6:20
 
 
 
 
Jméno: martin05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim odpoved neviem ale chcel by som sa opýtať, čo použivaš na leštenie karteru ? niaku tuhu pastu
 
 
Datum: 12. září 2013 21:51
 
<  236  237  238  239  240  241  242  243  244  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 15:05:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu