slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  237  238  239  240  241  242  243  244  245  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Michal Dolezel      E-mail:      IP: uživatel16084    
Cau všichni. Mam takovy dotaz. Jak vlastne funguje ten rozbeh u motoru babety 210. Protaci se me radici celisti v bubnu při naslapnuti a při pojezdu dozadu se buben roztoci a toci hrideli na start. Se me zda ze tohle by delat nemelo. I když-dival jsem se na video youtube a rikal ze ma buben zabirat když ho otocim do leva to zabira. Muzete mi někdo vysvětlit jak to vlastne funguje? Tam jsou ještě nejaka ozubena kola a funkce tech kol jak jsou sprahle s převodovkou taky nevim i když jsem se dival na model babety zase na youtube. Jsem laik který do toho pronika jen pomalu tak prosim kdyby me to někdo vysvetlil jako laikovi. Dekuji Michal Dolezel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babeta 210 startuje přes spojku 2.rychlosti, takže pokud se prokluzuje nenastartuješ, příčinou je většinou mastnota na čelistech a bubnu,, olej se tam většinou dostane přes špatné gufero,a ještě jde o to jestli jsou čelisti dobře namontovaný - ve smyslu otáčení aby se vlivem odstředivý síly roztáhly po směru a ne proti, to je jediný co mě napadá
 
 
Datum: 12. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: Janys156 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci,mám Babettu 210. Ňákej čas stála teď se mi zdá že nejede jak by měla. Můžeme mi někdo pls poradit jak na výbrus nebo čím by to mohlo ještě být že to moc netáhne?? Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16105    
nemá kámoš velkou rozetu na zadku či malou na motoru jinak pokut tě ten moped uveze škoda brousit dobrej válec.... jinak výbru zajistíš jednoduše proste schodíš válec umiješ a pošleš do brusírny v dřevene bedně čímsi vystlane dobírkou zpět ti přijde z pět ..vyber brusírnu kde ti daj i nove kroužky a píst i např čep..např motodíli votice a pan padalík..u baby je to pak jen trošku uskalnejší namontovat ma jehli v ojnici...nesmíš je vysipad
 
 
Datum: 13. září 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: Janys156 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš taky Babettu?? Jo tohle vše sem udělal,až na výfuk ten sem jen vyčistil :-) ale pořád si myslím že by to mohlo jet líp,aspoň podle kámošova Babetty má stejnou. Už mě jen napadá ten válec že byl byl špatnej jinak nevim. Díky
 
 
Datum: 12. září 2013 17:55
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Vyměň benzín, vyčisti karbec, očisti svíčku, případně vypal výfuk a uvidíš, jak povalí :-)
 
 
Datum: 12. září 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
zdar, hele mam dotaz... jakej je originalni vyfuk na jawu 21 doutník nebo ten druhej lisovanej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel16052    
doutník má lepší zvuk :-P
 
 
Datum: 12. září 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No prostě 1967 - 1975 je doutník a 1975 až 1977 je useknutý.
 
 
Datum: 12. září 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16099    
ten useknutej novější bych dal až na typ 210 co nemá hliníkove lišty pod sedlem a novou kapotu na originál 21 s lištama určo patří doutník
 
 
Datum: 12. září 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: MARQUEE      IP: uživatel13627    
oba, záleží na roku výroby
 
 
Datum: 12. září 2013 12:49
 
 
 
 
Jméno: Ukaki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, draci mam takovou otazecku, dostal jsem jawu 250/353, tak ji chci dat do kupy, ale u vidle chybej vzduchove ventilky, nikde jsem je nenasel, daj se sehnat, popripade jde to necim nahradit? Dekuji moc za rady a odpovedi, Jawam zdar:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 14:05
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam na férovku srouby, aby jsi to utěsnil a nelital ti z toho olej. Nic zasadního se tím tak nijako nepokazí, jestli to teda nechceš mít zcela originál, jinak pravdepodobně sehnat z jinýho stroje-vraku.
 
 
Datum: 13. září 2013 14:05
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, prosim poradte, mam motor z mustanga a řetězový kolečko na sekundárnim řetězu(13z.) se s tou hřídelý točí nějak ztuha a něco vevnitř trochu cvaká nevíte čím by to mohlo být? Diky. Neutral tam mam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel15301    
Mohl by to být i vylomený zub. Ale tak rozpul a uvidíš ... :-)
 
 
Datum: 13. září 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
To jo :-) jinak diky
 
 
Datum: 12. září 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to je fakt supr rada vyměn ložisko na klice ...:-D:-D ach jo
 
 
Datum: 12. září 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Vyměň ložiska na klice a uvidíš..
 
 
Datum: 12. září 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, utaženou matkou to nebude...
 
 
Datum: 12. září 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Nemůže to být moc dotaženou matkou na něm? Motor se mě jenom kuli tomuhle pulit nechce :-(
 
 
Datum: 12. září 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16094    
asi ti odešlo ložisko v karteru do věčnejch lovišt ..bez pulení to neuděláš ....to ložisko se často skurví moc napnutým řetězem
 
 
Datum: 11. září 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: Hans      IP: uživatel15931    
Zdar draci, čím to je, nebo spíše jak zemezím úniku oleje kolem startovací páky? (jawa 21) dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Není třeba si nic představovat. Stačí sundat nakopávačku, poslat tam ten kroužek, vrátit nakopávačku a je to. Žádný s*aní. :-D
 
 
Datum: 11. září 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: Hans      IP: uživatel15931    
fakt ? tak toe dobre, jen si ted nejak nedokazu predstavit jak to tam napasovat Marku.. .zitra na to buudu muset kouknout :-)
 
 
Datum: 11. září 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Mám to vyzkoušený, ten co se tu prodává jak se dává zvenku. Funguje to..:-D
 
 
Datum: 11. září 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není tam náhodou ten kroužek zasunutej okolo startovačky a na něm nalisovanej plíšek? Myslím že to jde vyndat i z venku
 
 
Datum: 11. září 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: Hans      IP: uživatel15931    
treba ten coe tady na fichtl kramku... tak ma v popisu... : podrobný popis: Těsnění ke strtovací páce.Dává se tam z venku. tak nwm tedy :-)
 
 
Datum: 11. září 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Ja si myslím,že kvůli výměně toho o kroužku musíš půlit motor,abys vytáhl tu startovací hřídel.Pak jak vysuneš tu hřídel tak v bloku od kraje asi 2-3 cm je drážka a tam je ten o kroužek, ten vyloupneš ven, a zpátky do té drážky dáš ten nový a už jen nasuneš hřídel s pátky a složíš motor .
 
 
Datum: 11. září 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo
 
 
Datum: 11. září 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: Hans      IP: uživatel15931    
aha a ten se tam dává normálně jen z venku? nebo jak to tam těsní ? :-)
 
 
Datum: 11. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, já bych řekl že je to špatným o kroužkem, vyměnit za nový o kroužek 20x16.
 
 
Datum: 11. září 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
Zdar draci je to sice asi blbej dotaz ale nevíte někdo co je tohle za motor https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1289859_569349969791573_696764641_n.jpg?oh=bd9d1e2f4c6412cec90012f19028692d&oe=5232E0DF&__gda__=1379075123_bf3f56cea5ca8bc0b67c88378e4e4dd2 jestli 175 nebo 125 chci ho koupit od kámoše ale nevím obsah motor má zbroušené číslo a nechce ho kvuli tomu rozebírat aby přeměřil píst.rnkdyby jste někdo věděl moc by mi to pomohlorndíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2013 8:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na co že se to ptáš? :-D
 
 
Datum: 12. září 2013 8:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko: a víš co to je když je tam ještě 8mé žebro? ;-)
 
 
Datum: 11. září 2013 23:12
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
moc díky
 
 
Datum: 11. září 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle počtu žeber na válci. 125 má 7 a 175 má 8...
 
 
Datum: 11. září 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
Jo díky a ještě jestli se můžu zeptat podle čeho se to nechá poznat??
 
 
Datum: 11. září 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175
 
 
Datum: 11. září 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: Atik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci, potrebuji poradit. Rok a pul jsem renovoval 50/20-tku a ted pri zkusebni jizde vse ok, ale vzdycky pri urcitych otackach pri tahu mi vyskoci dvojka do neutralu. Asi jenom trikrat se stalo, ze tam zustala jak ma. Taky mi prislo, ze kdyz pridrzim nohou radicku zezhora lehce (tak abych nezaradil trojku), tak se tam drzi dvojka. Muzete mi poradit ? Dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel16098    
Jo tak to je buď špatnej řadící mechanismus a nebo vodrbaný kolečko :-D
 
 
Datum: 12. září 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
+ k tomu slabá pružinka na řadiči
 
 
Datum: 11. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, já bych to viděl na špatnou nebo opotřebovanou vidličku v převodovce.
 
 
Datum: 11. září 2013 19:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, čím to je, že mně fechtl po projížďce ztratil sílu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak vypucuj karburátor dofoukej kola namaž řetěz. A tím že budeš sedět za počítačem se to nespraví ;-)
 
 
Datum: 11. září 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl větší tah
 
 
Datum: 11. září 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co jsi měl k obědu ? :-D :-D :-D :-D né ale nebylo by odvěci popsat co to dělá jestly to třeba de pomalu do otáček nebo co s tím je
 
 
Datum: 11. září 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak tak koukám, tak úroveň otázek na FK roste raketově vzhůru... Zkus se zamyslet, nebo se podívej do manuálu údržby.
 
 
Datum: 11. září 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: langi      IP: uživatel16089    
Čau chci se zeptat na jawa 23 mustang když chci zařadit jedničku začnou chrčet zuby a kvalt se nezařadí čím to? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: Jindra      IP: uživatel16102    
Měl jsem taky takový problém.Je to v jedničkovém kolečku se startovacím segmentem.To se uvolnilo z pouzdra a tím nejde zařadit.rnOprava není složitá i když se půlí motor akolečko se dá taky sehnat. Zdar.
 
 
Datum: 13. září 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, ja si myslím, že chyba je v řadícím automatu, prostě vidlička nechce zasunout 1 kolečko
 
 
Datum: 12. září 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: langi      IP: uživatel16096    
spojku samozrejme mackam :-D sestelovat to zkusim zitra. zatim dik za rady :-)
 
 
Datum: 12. září 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16094    
jj spojka ti unáší skus víc zašroubovat štelovací šroub...
 
 
Datum: 11. září 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zmáčkni spojku nebo si jí sešteluj
 
 
Datum: 11. září 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: langi      IP: uživatel16093    
zkoušel jsem to, povolenej není :-)
 
 
Datum: 11. září 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16090    
Nemaš povolenej řadicí automat?
 
 
Datum: 11. září 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, když se mi u jawy 20 nevrací řadička, tak jsou špatné pružinky v automatu, nebo se mílím? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, zkusim
 
 
Datum: 11. září 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NEdře ti to někde u táhla, třeba o lanko, káblík .. vyhákni táhlo z automatu a zkus jestli řadička chodí volně, zkus třeba přes vhodný kus dřeva zařadit kvalty, jestli se vrací automat .. taky bych to ale viděl na pružinky v automatech, buď unavené, nebo naprasklé..
 
 
Datum: 11. září 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oblezl jsem motor horem spodem (plechy nejsou) řadička nikde nedrhne, rukou řadit jde - jde řadit normálně, kvalty bez problémů jen se prostě nevrátí páka
 
 
Datum: 11. září 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a co třeba sundat plechy a kouknout se na řadičku podrobněji???? Jestli někde nedře, jestli jde řadit rukou atd...
 
 
Datum: 11. září 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o motor nedře, na matku jsem nešahal, začalo to dělat najednou - koupil sem fichtla, normálně to šlo a po cca 10ti zmáčknutích najednou zůstala v poloze jak sem sundal nohu (jak dolní, tak horní poloha - bez rozdílu) - právě kvůli tomu jak to začlo z ničeho nic, tak to tipuju na ty pružinky v automatu
 
 
Datum: 11. září 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedře ti nahodou o motor ?
 
 
Datum: 11. září 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16090    
Neutáhl jsi tu matku na řadičce hodně?
 
 
Datum: 11. září 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednak můžou být slabé pružinky, nebo je něco v nepořádku s gumovou objímkou, která je na osičce řadící páky.
 
 
Datum: 11. září 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: pavel2811 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den,mám problém s Mustangem.Dneska jsem ho dovezl po vlastní ose,jel perfektně,ale hodně dlouho stál ve stodole,tak jsem vyměnil olej PP90 a uz jsem nenastartoval.Začala klouzat nakopávečka a taky spojka ,tedy nejde ani roztlačit.Skoušel jsem spojku seřídit,ale marně.Co se tam mohlo odehrát?? Myslíte,že je spojka KO. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej levý dekl a podívej se jak jsou na tom lamely, ale určitě budou KO. Co se týká oleje, tak já si myslím, že ten starý sloužil jako ''lepidlo'' a proto ty špatný lamely neklouzaly... Dej nový lamely, nový olej a bude vše v pořádku ;-)
 
 
Datum: 10. září 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: pavel2811 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tomu nerozumím,co s tím má novej olej společnýho,tak to je pro mě záhada!!
 
 
Datum: 10. září 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16087    
stejná věc se přihodila i mě, pařez stál děsně dlouho v garáži, nalil jsem novej olej a rozklouzala se spojka, musel jsem vyměnit lamelu
 
 
Datum: 10. září 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau chlapi na jawa 21 mi na pístu asi upadl zámek kroužku, je to dvoukroužkový píst a není tam zámek 2. kroužku od svíčky. můžu s tím jezdit? jestli jo tak kam mám orientovat tu mezeru kroužku popř. bude vadit když tam dám jen ten první kroužek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
na jawamanii jsem četl, že lze zámek vyrobit ze starý bronzový jehly karburátoru. stačí navrtat, zarazit a zalomit. Ale osobně jsem to nezkoušel, takže nemůžu ani doporučit, ani zavrhnout.
 
 
Datum: 16. září 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To snad není problém koupit novej píst? Jestli dáš do motoru zmetka, tak tu budeme muset za týden číst, proč ti to nechce jet... Kup novej píst a kroužky a neřeš kraviny.
 
 
Datum: 11. září 2013 11:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to bude tím že ten zámek už bude zkurvenej,zahodit a koupit jinej píst
 
 
Datum: 10. září 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16085    
Odpověď na bod A - vadí (kousne se),bod B - vadí (profuk přefuky/vejfuk zkrz drážku)...kup píst...
 
 
Datum: 10. září 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusit ten zámek vyndat a udělat novej...
 
 
Datum: 10. září 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
no nakonec jsem tam našel spíš jen takový menší zámek tož jsem to tam tak nasadil, snad se to neprotočí
 
 
Datum: 10. září 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rada nerada pro pobavení: a nebo jezdi na jeden kroužek- pokud si na tom Finančně bídně, taky to jde, ale je ot bída. a pokud maš čas se s tím crcat, tak mužeš pístní kroužek brutálně upravit, srazit clekem výrazně hrany až dokulata tak pul cm od obou koncu kroužku- ale jen než to budeš moci dát na výbrus :-D Je to taky prásarna, ale taky jsme takovou paštiku viděl jezdit a nerozmlatilo to motor...
 
 
Datum: 10. září 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdit s tím nemůžeš, protože jakmile by se ti pootočil kroužek tím rozevřením do nějakého kanálu, tak by ti to nadělalo pěknou paseku. Kup nový píst a kroužky, 100-200km to zajeď máš klid. Pokud už je vyběhaný válec, tak to dej rovnou na výbrus... :-)
 
 
Datum: 10. září 2013 18:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak draci komplet vidlice na pionyra 20 a kliky na stadika a jaweta jsou na sklade.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: Mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus Aukro... pár sem jich tam viděl a i jeden zakoupil... jinak už se nevyrábí...
 
 
Datum: 11. září 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
a budou aj nekdy orig airboxi na jawu 20 ?
 
 
Datum: 11. září 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je jich dost
 
 
Datum: 11. září 2013 13:45
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16082    
Zdar, ty klikovky uz budou stabilne na sklade nebo jich je omezenej pocet? Kolik jich jeste mate? Diky
 
 
Datum: 11. září 2013 10:51
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. září 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel16088    
Kde su v akej kategory? ta vidlica
 
 
Datum: 10. září 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: Michal dolezel      E-mail:      IP: uživatel16084    
Zdar draci. Potreboval bych poradit co s babetou 210. Vymenoval jsem radici pakny a rozbehove pakny. Při naslapnuti se radici pakny protaci v bubnu a když couvam tak se buben rozbehne a zacne tocit motorem. Nekdy teda to jde lehce jen tak ze zacouvam ale pak to chytne a zacne tocit. Nevim jestli jsem neudelal nejakou chybu a když to dam do servisu stejne se to nedozvim. Muzete mi někdo poradit? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4620    
Podle toho co píšeš tak se mi stalo taky a bylo to tím že jsem to měl složené naopak pořád mi nešlo do hlavy jak sem to otočil ale po několika složení a rozložení sem na to přišel :-)
 
 
Datum: 10. září 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Lukyn564      IP: uživatel10310    
Nazdar, všechny části spojky musí být pořádně odmaštěné, jinak se pakny protáčí. Jestli jsi měnil pružinky rozběhových čelistí, může být problém taky v jejich tuhosti. Taky může být něco špatně složené, stačí na videoserveru na Y napsat babetta 210 rozborka
 
 
Datum: 10. září 2013 17:38
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel16081    
Chlapy po kolika km muzu vratit jehlu na 2 zarez..? Mam 600 km a motor jde rychle a krasne do otacek..dve nadrze 1:25 a zbytek 1:33 Mogul TSF odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16085    
Ahoj. Není problém něco udělat,napiš mi na mail,domluvíme se. Moje "šedesátka" je jako simson vrtaná 41...tzn. 58ccm...
 
 
Datum: 11. září 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Stando, až se tvoje úprava osvědčí, bude ji možné nechat si ji u tebe s převrtáním, výbrusem udělat ? Sem z poněkud težšího kraje:-) Spodek bych si připravil pintlich... (jestli to teda není opravdovejch 60 ccm z pařezáckýho válce, ten doma nemám) Díky za odpověď.
 
 
Datum: 10. září 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16085    
Když jede dobře tak neřešit. Cihlová je ok.
 
 
Datum: 10. září 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Mozna je to tou upravou valce.. co sem delal vis,trysku mam origo tak mozna zkusit 70 a nebo to neresit..nechat jehlu na tretim zarezu .. svicka byla krasne cihlova
 
 
Datum: 10. září 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16085    
Pokud ti to teď jede hůř jak předtim,tak vrať nastavení jaký bylo,když to jelo fajn...neni důvod se striktně držet nějakýho "mustru" ... Ze mě si příklad neberte,mam teď takový blbý období a seru na všechno... Zkoušim životnost válce a ojnice na motoru s upraveným válcem(7500+rpm 60ccm),kde ojnice je už horší,motor je nedostatečně mazán,olej je nekvalitní(api tb),motor je v horším stavu a krutě přetáčen od prvních 40km a simuluji tím zacházení standartního "puberťáka-fichtlaře" kterej chce výkon a nešahne na motor...takřka bez záběhu... Mužu pak s určitostí říct co se dá a nedá za určitých podmínek bezpečně udělat či předem varovat před riziky poškození... Za druhé se chci přesvěčit o kvalitách trochu modifikovaného křížového brusu který mi dělá brusírna.... Jestli to motor přežije,dostane metál... Zatím vše OK :-D
 
 
Datum: 10. září 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Ok jehlu mam na druhym ale prijde mi ten motor tedka tuzsi nez predtim.. Vycistil sem pist,hlavu a najel neco kolem 10km na zkousku.. Maximalka na 12z 62-5 podle tachacu.. Kolik mate vy ? Premyslim o 13z zpatky.. Zkusim si pohrat s filtrem nebo tomu dat par kilaku navic.. Jinak ctu stando ze davas 1:40 M2t ? Tak ja davam normlane TSFcko 1:33 tak na 1:40 by nemel byt problem ne ? Jeste taky vycistim vejfuk po tom zajizdeni..
 
 
Datum: 10. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO stando ono už ani to M2T není zrovna z lacnýho kraje- aspoň u nás ne, ale když ho ředíš 1:40 tak ti to po finanční stránce asi vychází taky dobře. Já si na benzině u nás kupuju Castrol 2T do zahradní techniky, za 139 Kč (někde boužel ten samí olej i 180kč) a ředím to 1:50 (záběh 1:35) a šechno v cajku a finančně to taky vychází slušně. ............ Tu jehlu už můžeš v klidu dát níž. to už zajetý je.
 
 
Datum: 10. září 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16085    
Včera sem si udělal radost a do mýho žlutýho fíka jsem si implantoval svoji cestovní 60ccm sadu. Páč sem si k tomu sehnal dvoukroužkovej píst na dva slabý kroužky tak jsem to zajížděl. Prvních 20km na trysku 72 jehla dole,povolilo se to,dalších 20km už na trysku 68,jehla dole...dál jsem najezdil dalších asi 10km s tim,že už to jede fest kouř i ve dvou a ještě to chce trysku 65 protože teplý to má horší přechod z volnoběhu do zatížení,ale tu tam dam až po cca 100km pro jistotu. Resumé: Všichni ten záběh moc hrotíte,jedno odpoledne a je to normálně jezditelný do plnejch. Dvě odpoledne a dával bych už standartní nejchudší možné nastavení + ještě tak do 500km kapku víc oleje (1:30)...nic víc,nic míň... A to do toho peru M2T protože sem se rozhod že cesťáka nebudu hejčkat drahejma olejema...a protože sem teď trochec švorcák tak jako správnej socka mažu 1:40. A světe div se,ono to funguje....trpí to jak svině a ani náznak sebemenšího problému...
 
 
Datum: 10. září 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, motor je zhruba po 500km zajetej, takže ji bez obav můžeš vrátit na 2. zářez ;-)
 
 
Datum: 10. září 2013 13:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16083    
Klidně jí tam už dej, po 600 km je už zajetej :-)
 
 
Datum: 10. září 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, dají se na jawu 175/356 napasovat vidle z nějaký lepší moto? co např MZ? Mám ji do terénu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar fakt moc se omlouvím ale včera byly prodány odjeli
 
 
Datum: 15. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok, pošleš mě na mail foto a co by jsi za ně chtěl? tjanu@centrum.cz
 
 
Datum: 14. září 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar mám na jedné krosové čezetě tlumiče z hondy mtx ale tet sem stavel druhou a chtel sem tam dát tlumiče z hondy starší 80ky typ nevim užmámají prípasovaný brejle ale se stavby zešlo a sou mněnený gufera v tech tlumičích tak poduk máš zájem tak se ozvy
 
 
Datum: 13. září 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, omlouvám se za dotaz-nedotaz, ale potřebuju pomoc. Renovuju motorku, spěchám, protože to dělám na kšeft a mám špatnou kyvku. Termín dost hoří. Byl by někdo ochotnej mi prodat nebo i poslat poštou kyvku na kývačku 353 v dobrém stavu? Díky. Zatím můžete kouknout jak probíhají práce http://ondragam.rajce.idnes.cz/Vaclav-renovace_Jawy_250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono je to s tou základovkou lepší. nalakovat se to musí, a cenově je skoro fuk, jestli koupíš hodně jedný barvy, nebo míň dvou.
 
 
Datum: 10. září 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se ten lak také líbí (já osobně tam jakoby tu základovku uvnitř nemám a dneska toho celkem lituju) S tou kyvkou je to záhada, natož ještě když jsou na rajčeti fotky z rozebírání, kdy tam ta kyvka v rámu byla. nebo jestli jsi jí měnil..... Kyvka je past. Dokud je to aspoň trochu kloudný, tak to nerozebírat, celou tu část obalit do hader a šup na pískování... :-D
 
 
Datum: 10. září 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kyvka má bůhvíproč přihnutá oka tak, že se nevejde do rámu a ani čep provlečený jedním okem se nepotká s dírou naproti. O laku nic nevím, dělal to lakýrník, já to nezkoumal, mně se to líbí.
 
 
Datum: 09. září 2013 23:20
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co je s tou kyvkou? oválný oka pro futra? Já to rovnal přes soustruh a nechal stočit přímo futra na míru. Ale pokud honíš čas, tak je asi rychlejší sehnat jinou no. Kejvačka byla ještě celkem slušná, krom ty prasárny na rámu, ale jsou motorky, který by si takovou reno zasloužili víc, i když je pak s nima mnohem víc práce. škoda, že ji majitel nechtěl ponechat v origu, třeba jen s opravama a go motoru. Jinak práce je to dobře odvedená viz to, že tam, kde byla základovka, základovka je atd. Je to vůbec základovka??? není to imitace odstinem červeno hnědá :-D ? Je nějaka až moc lesklá, ale kdybys mi poradil, čím je to stříklé, budu rád :-)
 
 
Datum: 09. září 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak postupně. Hlava je lehce pískovaná. Odstraňoval jsem to louhem-hydroxid sodný-NaOH. Postačí 10%ní na 24 hodin, účinnost 98%. Nelze použít na hliník a díly, které mají dutiny a spáry. A fakt bacha. Stačí dotyk a jsou popáleniny, rukavice se o díly snadno trhnou, zásah oka je o ztrátu zraku a některý laky reagujou s tím louhem tak divoce, že tě výpary skoro porazej. Vlastní zkušenost, hodil jsem tam něco od stříbřenky a pěkně jsem lapal po dechu, pak samozřejmě poleptaný sliznice. Skokane, tobě jsem napsal.
 
 
Datum: 09. září 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      E-mail:      IP: uživatel4095    
zdarec, jednu bych doma našel napiš mi na mail
 
 
Datum: 09. září 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
co je to za přípravek ve kterym si undával starej lak?
 
 
Datum: 09. září 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj hele chtěl bych se zeptat u těch fotek čím si natíral tu hlavu válce ?
 
 
Datum: 09. září 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14930    
cau poradte tu nejlepsi svicku do pincka ne brisk to jsou na nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: suke      IP: uživatel16148    
Denzo, pokud něco levnějšího a dobrého tak NGK ;-)
 
 
Datum: 20. září 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně, v seriákách a skoro seriakách jezdím N14Y a v závoďáku LR12SL, DOR12IR případně DOR14IR podle naladění. Všechno Brisky a bez problémů, pokud ti odchází svíčka tak hledej chybu jinde, třeba v zapalování, nastavením směsi nebo mezikusu mezi řidítky a stupačkami.
 
 
Datum: 10. září 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď jezdím na J20 Brisk N14YC, a v pohodě zatím, brisky jsou dostačující .. i když není nad PALky který vydržely bohatou směs a ulívání, za celou sezonu jsem ji na motoru J555 nevytáhl :-D
 
 
Datum: 09. září 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musím souhlasit s koleckem, nejlepší svíčky do fika jsou Brisky. Jsou levný a hodně vydrží. Před pár lety jsem do pionýra koupil nějakou Boschku a musím říct, že taky paráda, ale protože to byla teplá svíčka, tak jsem ji teď vyměnil za studenější Brisku. Takže pokud chceš něco jinýho tak klidně ta Bosch, která je 2-3x dražší než Brisk ;-)
 
 
Datum: 09. září 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16079    
Brisk N14C. Neni nad ní. Nic nevydrží ve fichtlu tak dlouho jako Brisky....pak už jedině PAL...
 
 
Datum: 09. září 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
kolečko řekl asi vše,brisk jezdím stále a v poho
 
 
Datum: 09. září 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom případě si kup tu nejdražší NGK iridiovku za 500kč a pak napiš jak dlouho ti vydržela :-D Promiň, musim se jenom smát...do fichtla je brisk naprosto dostačující a skoro bych řekl že i nejlepší...jestli ti odcházeji svíčky tak máš blbě seštelovanej stroj nebo jinou závadu, a to ti ani kdovíjak pozlacený NGKčko nebo Denso neopraví...
 
 
Datum: 09. září 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16019    
Čau. Můžu tuhle baterku hodit do 250 jawy kývačky? Díky moc. http://topbaterie.cz/varta2/motobaterie-varta-6n11a-3a-11ah-6v-%28012014%29.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jistě
 
 
Datum: 09. září 2013 20:09
 
<  237  238  239  240  241  242  243  244  245  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 16:47:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu