Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau všichni. Mam takovy dotaz. Jak vlastne funguje ten rozbeh u motoru babety 210. Protaci se me radici celisti v bubnu při naslapnuti a při pojezdu dozadu se buben roztoci a toci hrideli na start. Se me zda ze tohle by delat nemelo. I když-dival jsem se na video youtube a rikal ze ma buben zabirat když ho otocim do leva to zabira. Muzete mi někdo vysvětlit jak to vlastne funguje? Tam jsou ještě nejaka ozubena kola a funkce tech kol jak jsou sprahle s převodovkou taky nevim i když jsem se dival na model babety zase na youtube. Jsem laik který do toho pronika jen pomalu tak prosim kdyby me to někdo vysvetlil jako laikovi. Dekuji Michal Dolezel
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2013 20:07
 babeta 210 startuje přes spojku 2.rychlosti, takže pokud se prokluzuje nenastartuješ, příčinou je většinou mastnota na čelistech a bubnu,, olej se tam většinou dostane přes špatné gufero,a ještě jde o to jestli jsou čelisti dobře namontovaný - ve smyslu otáčení aby se vlivem odstředivý síly roztáhly po směru a ne proti, to je jediný co mě napadá
Datum: 12. září 2013 20:07
 Zdarec draci,mám Babettu 210. Ňákej čas stála teď se mi zdá že nejede jak by měla. Můžeme mi někdo pls poradit jak na výbrus nebo čím by to mohlo ještě být že to moc netáhne?? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 23:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16105
 nemá kámoš velkou rozetu na zadku či malou na motoru jinak pokut tě ten moped uveze škoda brousit dobrej válec.... jinak výbru zajistíš jednoduše proste schodíš válec umiješ a pošleš do brusírny v dřevene bedně čímsi vystlane dobírkou zpět ti přijde z pět ..vyber brusírnu kde ti daj i nove kroužky a píst i např čep..např motodíli votice a pan padalík..u baby je to pak jen trošku uskalnejší namontovat ma jehli v ojnici...nesmíš je vysipad
Datum: 13. září 2013 23:25
 Máš taky Babettu?? Jo tohle vše sem udělal,až na výfuk ten sem jen vyčistil 
ale pořád si myslím že by to mohlo jet líp,aspoň podle kámošova Babetty má stejnou. Už mě jen napadá ten válec že byl byl špatnej jinak nevim. Díky
Datum: 12. září 2013 17:55
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Vyměň benzín, vyčisti karbec, očisti svíčku, případně vypal výfuk a uvidíš, jak povalí
Datum: 12. září 2013 14:12
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 zdar, hele mam dotaz... jakej je originalni vyfuk na jawu 21 doutník nebo ten druhej lisovanej
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2013 21:31
Jméno: pejsek
IP: uživatel16052
 doutník má lepší zvuk
Datum: 12. září 2013 21:31
 No prostě 1967 - 1975 je doutník a 1975 až 1977 je useknutý.
Datum: 12. září 2013 19:21
Jméno: pepa
IP: uživatel16099
 ten useknutej novější bych dal až na typ 210 co nemá hliníkove lišty pod sedlem a novou kapotu na originál 21 s lištama určo patří doutník
Datum: 12. září 2013 18:49
Jméno: MARQUEE
IP: uživatel13627
 oba, záleží na roku výroby
Datum: 12. září 2013 12:49
 Ahoj, draci mam takovou otazecku, dostal jsem jawu 250/353, tak ji chci dat do kupy, ale u vidle
chybej vzduchove ventilky, nikde jsem je nenasel, daj se sehnat, popripade jde to necim nahradit?
Dekuji moc za rady a odpovedi, Jawam zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 14:05
 dej tam na férovku srouby, aby jsi to utěsnil a nelital ti z toho olej. Nic zasadního se tím tak nijako nepokazí, jestli to teda nechceš mít zcela originál, jinak pravdepodobně sehnat z jinýho stroje-vraku.
Datum: 13. září 2013 14:05
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, prosim poradte, mam motor z mustanga a řetězový kolečko na sekundárnim řetězu(13z.) se s tou hřídelý točí nějak ztuha a něco vevnitř trochu cvaká nevíte čím by to mohlo být? Diky. Neutral tam mam
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 17:18
Jméno: lukas
IP: uživatel15301
 Mohl by to být i vylomený zub. Ale tak rozpul a uvidíš ...
Datum: 13. září 2013 17:18
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 To jo  jinak diky
Datum: 12. září 2013 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to je fakt supr rada vyměn ložisko na klice ...   ach jo
Datum: 12. září 2013 21:34
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Vyměň ložiska na klice a uvidíš..
Datum: 12. září 2013 14:22
 Ne, utaženou matkou to nebude...
Datum: 12. září 2013 13:25
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Nemůže to být moc dotaženou matkou na něm? Motor se mě jenom kuli tomuhle pulit nechce
Datum: 12. září 2013 13:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16094
 asi ti odešlo ložisko v karteru do věčnejch lovišt ..bez pulení to neuděláš ....to ložisko se často skurví moc napnutým řetězem
Datum: 11. září 2013 21:53
Jméno: Hans
IP: uživatel15931
 Zdar draci, čím to je, nebo spíše jak zemezím úniku oleje kolem startovací páky? (jawa 21) dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2013 22:47
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Není třeba si nic představovat. Stačí sundat nakopávačku, poslat tam ten kroužek, vrátit nakopávačku a je to. Žádný s*aní.
Datum: 11. září 2013 22:47
Jméno: Hans
IP: uživatel15931
 fakt ? tak toe dobre, jen si ted nejak nedokazu predstavit jak to tam napasovat Marku.. .zitra na to buudu muset kouknout
Datum: 11. září 2013 21:20
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Mám to vyzkoušený, ten co se tu prodává jak se dává zvenku. Funguje to..
Datum: 11. září 2013 21:19
 Není tam náhodou ten kroužek zasunutej okolo startovačky a na něm nalisovanej plíšek? Myslím že to jde vyndat i z venku
Datum: 11. září 2013 20:15
Jméno: Hans
IP: uživatel15931
 treba ten coe tady na fichtl kramku... tak ma v popisu... : podrobný popis: Těsnění ke strtovací páce.Dává se tam z venku.
tak nwm tedy
Datum: 11. září 2013 20:15
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Ja si myslím,že kvůli výměně toho o kroužku musíš půlit motor,abys vytáhl tu startovací hřídel.Pak jak vysuneš tu hřídel tak v bloku od kraje asi 2-3 cm je drážka a tam je ten o kroužek, ten vyloupneš ven, a zpátky do té drážky dáš ten nový a už jen nasuneš hřídel s pátky a složíš motor .
Datum: 11. září 2013 20:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo
Datum: 11. září 2013 20:04
Jméno: Hans
IP: uživatel15931
 aha a ten se tam dává normálně jen z venku? nebo jak to tam těsní ?
Datum: 11. září 2013 19:49
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, já bych řekl že je to špatným o kroužkem, vyměnit za nový o kroužek 20x16.
Datum: 11. září 2013 19:44
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 Zdar draci je to sice asi blbej dotaz ale nevíte někdo co je tohle za motor https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1289859_569349969791573_696764641_n.jpg?oh=bd9d1e2f4c6412cec90012f19028692d&oe=5232E0DF&__gda__=1379075123_bf3f56cea5ca8bc0b67c88378e4e4dd2 jestli 175 nebo 125 chci ho koupit od kámoše ale nevím obsah motor má zbroušené číslo a nechce ho kvuli tomu rozebírat aby přeměřil píst.rnkdyby jste někdo věděl moc by mi to pomohlorndíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2013 8:08
 Na co že se to ptáš?
Datum: 12. září 2013 8:08
 kolečko: a víš co to je když je tam ještě 8mé žebro?
Datum: 11. září 2013 23:12
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 moc díky
Datum: 11. září 2013 19:40
 Podle počtu žeber na válci. 125 má 7 a 175 má 8...
Datum: 11. září 2013 19:35
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 Jo díky a ještě jestli se můžu zeptat podle čeho se to nechá poznat??
Datum: 11. září 2013 19:31
 175
Datum: 11. září 2013 19:29
 Cau draci,
potrebuji poradit. Rok a pul jsem renovoval 50/20-tku a ted pri zkusebni jizde vse ok, ale vzdycky pri urcitych otackach pri tahu mi vyskoci dvojka do neutralu.
Asi jenom trikrat se stalo, ze tam zustala jak ma. Taky mi prislo, ze kdyz pridrzim nohou radicku zezhora lehce (tak abych nezaradil trojku), tak se tam drzi dvojka.
Muzete mi poradit ?
Dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2013 13:19
Jméno: pavel
IP: uživatel16098
 Jo tak to je buď špatnej řadící mechanismus a nebo vodrbaný kolečko
Datum: 12. září 2013 13:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 + k tomu slabá pružinka na řadiči
Datum: 11. září 2013 20:07
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, já bych to viděl na špatnou nebo opotřebovanou vidličku v převodovce.
Datum: 11. září 2013 19:47
 Zdar draci, čím to je, že mně fechtl po projížďce ztratil sílu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2013 17:24
 Tak vypucuj karburátor dofoukej kola namaž řetěz. A tím že budeš sedět za počítačem se to nespraví
Datum: 11. září 2013 17:24
 Měl větší tah
Datum: 11. září 2013 17:10
Datum: 11. září 2013 17:06
 Jak tak koukám, tak úroveň otázek na FK roste raketově vzhůru... Zkus se zamyslet, nebo se podívej do manuálu údržby.
Datum: 11. září 2013 15:06
Jméno: langi
IP: uživatel16089
 Čau chci se zeptat na jawa 23 mustang když chci zařadit jedničku začnou chrčet zuby a kvalt se nezařadí čím to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 9:43
Jméno: Jindra
IP: uživatel16102
 Měl jsem taky takový problém.Je to v jedničkovém kolečku se startovacím segmentem.To se uvolnilo z pouzdra a tím nejde zařadit.rnOprava není složitá i když se půlí motor akolečko se dá taky sehnat. Zdar.
Datum: 13. září 2013 9:43
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, ja si myslím, že chyba je v řadícím automatu, prostě vidlička nechce zasunout 1 kolečko
Datum: 12. září 2013 20:06
Jméno: langi
IP: uživatel16096
 spojku samozrejme mackam  sestelovat to zkusim zitra. zatim dik za rady
Datum: 12. září 2013 12:32
Jméno: pepa
IP: uživatel16094
 jj spojka ti unáší skus víc zašroubovat štelovací šroub...
Datum: 11. září 2013 22:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zmáčkni spojku nebo si jí sešteluj
Datum: 11. září 2013 20:08
Jméno: langi
IP: uživatel16093
 zkoušel jsem to, povolenej není
Datum: 11. září 2013 19:35
Jméno: ondra
IP: uživatel16090
 Nemaš povolenej řadicí automat?
Datum: 11. září 2013 13:49
 ahoj, když se mi u jawy 20 nevrací řadička, tak jsou špatné pružinky v automatu, nebo se mílím? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2013 17:18
 ok, zkusim
Datum: 11. září 2013 17:18
 NEdře ti to někde u táhla, třeba o lanko, káblík .. vyhákni táhlo z automatu a zkus jestli řadička chodí volně, zkus třeba přes vhodný kus dřeva zařadit kvalty, jestli se vrací automat .. taky bych to ale viděl na pružinky v automatech, buď unavené, nebo naprasklé..
Datum: 11. září 2013 17:10
 oblezl jsem motor horem spodem (plechy nejsou) řadička nikde nedrhne, rukou řadit jde - jde řadit normálně, kvalty bez problémů jen se prostě nevrátí páka
Datum: 11. září 2013 16:47
 No a co třeba sundat plechy a kouknout se na řadičku podrobněji???? Jestli někde nedře, jestli jde řadit rukou atd...
Datum: 11. září 2013 16:27
 o motor nedře, na matku jsem nešahal, začalo to dělat najednou - koupil sem fichtla, normálně to šlo a po cca 10ti zmáčknutích najednou zůstala v poloze jak sem sundal nohu (jak dolní, tak horní poloha - bez rozdílu) - právě kvůli tomu jak to začlo z ničeho nic, tak to tipuju na ty pružinky v automatu
Datum: 11. září 2013 15:13
 nedře ti nahodou o motor ?
Datum: 11. září 2013 14:16
Jméno: ondra
IP: uživatel16090
 Neutáhl jsi tu matku na řadičce hodně?
Datum: 11. září 2013 13:47
 Jednak můžou být slabé pružinky, nebo je něco v nepořádku s gumovou objímkou, která je na osičce řadící páky.
Datum: 11. září 2013 11:37
 Dobrý den,mám problém s Mustangem.Dneska jsem ho dovezl po vlastní ose,jel perfektně,ale hodně dlouho stál ve stodole,tak jsem vyměnil olej PP90 a uz jsem nenastartoval.Začala klouzat nakopávečka a taky spojka ,tedy nejde ani roztlačit.Skoušel jsem spojku seřídit,ale marně.Co se tam mohlo odehrát?? Myslíte,že je spojka KO.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2013 22:27
 Sundej levý dekl a podívej se jak jsou na tom lamely, ale určitě budou KO. Co se týká oleje, tak já si myslím, že ten starý sloužil jako ''lepidlo'' a proto ty špatný lamely neklouzaly... Dej nový lamely, nový olej a bude vše v pořádku
Datum: 10. září 2013 22:27
 Tak tomu nerozumím,co s tím má novej olej společnýho,tak to je pro mě záhada!!
Datum: 10. září 2013 21:08
Jméno: combust
IP: uživatel16087
 stejná věc se přihodila i mě, pařez stál děsně dlouho v garáži, nalil jsem novej olej a rozklouzala se spojka, musel jsem vyměnit lamelu
Datum: 10. září 2013 20:53
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau chlapi na jawa 21 mi na pístu asi upadl zámek kroužku, je to dvoukroužkový píst a není tam zámek 2. kroužku od svíčky. můžu s tím jezdit? jestli jo tak kam mám orientovat tu mezeru kroužku popř. bude vadit když tam dám jen ten první kroužek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 17:00
Jméno: maabo
IP: uživatel15774
 na jawamanii jsem četl, že lze zámek vyrobit ze starý bronzový jehly karburátoru. stačí navrtat, zarazit a zalomit.
Ale osobně jsem to nezkoušel, takže nemůžu ani doporučit, ani zavrhnout.
Datum: 16. září 2013 17:00
 To snad není problém koupit novej píst? Jestli dáš do motoru zmetka, tak tu budeme muset za týden číst, proč ti to nechce jet... Kup novej píst a kroužky a neřeš kraviny.
Datum: 11. září 2013 11:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to bude tím že ten zámek už bude zkurvenej,zahodit a koupit jinej píst
Datum: 10. září 2013 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 Odpověď na bod A - vadí (kousne se),bod B - vadí (profuk přefuky/vejfuk zkrz drážku)...kup píst...
Datum: 10. září 2013 20:40
 zkusit ten zámek vyndat a udělat novej...
Datum: 10. září 2013 20:38
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 no nakonec jsem tam našel spíš jen takový menší zámek tož jsem to tam tak nasadil, snad se to neprotočí
Datum: 10. září 2013 19:22
 rada nerada pro pobavení: a nebo jezdi na jeden kroužek- pokud si na tom Finančně bídně, taky to jde, ale je ot bída. a pokud maš čas se s tím crcat, tak mužeš pístní kroužek brutálně upravit, srazit clekem výrazně hrany až dokulata tak pul cm od obou koncu kroužku- ale jen než to budeš moci dát na výbrus  Je to taky prásarna, ale taky jsme takovou paštiku viděl jezdit a nerozmlatilo to motor...
Datum: 10. září 2013 19:16
 Jezdit s tím nemůžeš, protože jakmile by se ti pootočil kroužek tím rozevřením do nějakého kanálu, tak by ti to nadělalo pěknou paseku. Kup nový píst a kroužky, 100-200km to zajeď máš klid. Pokud už je vyběhaný válec, tak to dej rovnou na výbrus...
Datum: 10. září 2013 18:33
 tak draci komplet vidlice na pionyra 20 a kliky na stadika a jaweta jsou na sklade..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2013 18:34
 zkus Aukro... pár sem jich tam viděl a i jeden zakoupil... jinak už se nevyrábí...
Datum: 11. září 2013 18:34
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 a budou aj nekdy orig airboxi na jawu 20 ?
Datum: 11. září 2013 16:07
 je jich dost
Datum: 11. září 2013 13:45
Jméno: ondra
IP: uživatel16082
 Zdar, ty klikovky uz budou stabilne na sklade nebo jich je omezenej pocet? Kolik jich jeste mate? Diky
Datum: 11. září 2013 10:51
Datum: 10. září 2013 22:30
Jméno: Michal
IP: uživatel16088
 Kde su v akej kategory? ta vidlica
Datum: 10. září 2013 21:48
 Zdar draci. Potreboval bych poradit co s babetou 210. Vymenoval jsem radici pakny a rozbehove pakny. Při naslapnuti se radici pakny protaci v bubnu a když couvam tak se buben rozbehne a zacne tocit motorem. Nekdy teda to jde lehce jen tak ze zacouvam ale pak to chytne a zacne tocit. Nevim jestli jsem neudelal nejakou chybu a když to dam do servisu stejne se to nedozvim. Muzete mi někdo poradit? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2013 21:18
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Podle toho co píšeš tak se mi stalo taky a bylo to tím že jsem to měl složené naopak pořád mi nešlo do hlavy jak sem to otočil ale po několika složení a rozložení sem na to přišel
Datum: 10. září 2013 21:18
Jméno: Lukyn564
IP: uživatel10310
 Nazdar, všechny části spojky musí být pořádně odmaštěné, jinak se pakny protáčí. Jestli jsi měnil pružinky rozběhových čelistí, může být problém taky v jejich tuhosti. Taky může být něco špatně složené, stačí na videoserveru na Y napsat babetta 210 rozborka
Datum: 10. září 2013 17:38
Jméno: .
IP: uživatel16081
 Chlapy po kolika km muzu vratit jehlu na 2 zarez..? Mam 600 km a motor jde rychle a krasne do otacek..dve nadrze 1:25 a zbytek 1:33 Mogul TSF
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2013 9:58
 Ahoj. Není problém něco udělat,napiš mi na mail,domluvíme se. Moje "šedesátka" je jako simson vrtaná 41...tzn. 58ccm...
Datum: 11. září 2013 9:58
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Stando, až se tvoje úprava osvědčí, bude ji možné nechat si ji u tebe s převrtáním, výbrusem udělat ? Sem z poněkud težšího kraje  Spodek bych si připravil pintlich... (jestli to teda není opravdovejch 60 ccm z pařezáckýho válce, ten doma nemám) Díky za odpověď.
Datum: 10. září 2013 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 Když jede dobře tak neřešit. Cihlová je ok.
Datum: 10. září 2013 21:40
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Mozna je to tou upravou valce.. co sem delal vis,trysku mam origo tak mozna zkusit 70 a nebo to neresit..nechat jehlu na tretim zarezu .. svicka byla krasne cihlova
Datum: 10. září 2013 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 Pokud ti to teď jede hůř jak předtim,tak vrať nastavení jaký bylo,když to jelo fajn...neni důvod se striktně držet nějakýho "mustru" ... Ze mě si příklad neberte,mam teď takový blbý období a seru na všechno... Zkoušim životnost válce a ojnice na motoru s upraveným válcem(7500+rpm 60ccm),kde ojnice je už horší,motor je nedostatečně mazán,olej je nekvalitní(api tb),motor je v horším stavu a krutě přetáčen od prvních 40km a simuluji tím zacházení standartního "puberťáka-fichtlaře" kterej chce výkon a nešahne na motor...takřka bez záběhu... Mužu pak s určitostí říct co se dá a nedá za určitých podmínek bezpečně udělat či předem varovat před riziky poškození... Za druhé se chci přesvěčit o kvalitách trochu modifikovaného křížového brusu který mi dělá brusírna.... Jestli to motor přežije,dostane metál... Zatím vše OK
Datum: 10. září 2013 20:35
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Ok jehlu mam na druhym ale prijde mi ten motor tedka tuzsi nez predtim.. Vycistil sem pist,hlavu a najel neco kolem 10km na zkousku.. Maximalka na 12z 62-5 podle tachacu.. Kolik mate vy ? Premyslim o 13z zpatky.. Zkusim si pohrat s filtrem nebo tomu dat par kilaku navic.. Jinak ctu stando ze davas 1:40 M2t ? Tak ja davam normlane TSFcko 1:33 tak na 1:40 by nemel byt problem ne ? Jeste taky vycistim vejfuk po tom zajizdeni..
Datum: 10. září 2013 20:07
 NO stando ono už ani to M2T není zrovna z lacnýho kraje- aspoň u nás ne, ale když ho ředíš 1:40 tak ti to po finanční stránce asi vychází taky dobře. Já si na benzině u nás kupuju Castrol 2T do zahradní techniky, za 139 Kč (někde boužel ten samí olej i 180kč) a ředím to 1:50 (záběh 1:35) a šechno v cajku a finančně to taky vychází slušně. ............ Tu jehlu už můžeš v klidu dát níž. to už zajetý je.
Datum: 10. září 2013 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel16085
 Včera sem si udělal radost a do mýho žlutýho fíka jsem si implantoval svoji cestovní 60ccm sadu. Páč sem si k tomu sehnal dvoukroužkovej píst na dva slabý kroužky tak jsem to zajížděl. Prvních 20km na trysku 72 jehla dole,povolilo se to,dalších 20km už na trysku 68,jehla dole...dál jsem najezdil dalších asi 10km s tim,že už to jede fest kouř i ve dvou a ještě to chce trysku 65 protože teplý to má horší přechod z volnoběhu do zatížení,ale tu tam dam až po cca 100km pro jistotu. Resumé: Všichni ten záběh moc hrotíte,jedno odpoledne a je to normálně jezditelný do plnejch. Dvě odpoledne a dával bych už standartní nejchudší možné nastavení + ještě tak do 500km kapku víc oleje (1:30)...nic víc,nic míň... A to do toho peru M2T protože sem se rozhod že cesťáka nebudu hejčkat drahejma olejema...a protože sem teď trochec švorcák tak jako správnej socka mažu 1:40. A světe div se,ono to funguje....trpí to jak svině a ani náznak sebemenšího problému...
Datum: 10. září 2013 15:13
 Přesně tak, motor je zhruba po 500km zajetej, takže ji bez obav můžeš vrátit na 2. zářez
Datum: 10. září 2013 13:44
Jméno: ondra
IP: uživatel16083
 Klidně jí tam už dej, po 600 km je už zajetej
Datum: 10. září 2013 12:52
 zdravím, dají se na jawu 175/356 napasovat vidle z nějaký lepší moto? co např MZ? Mám ji do terénu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2013 19:49
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar fakt moc se omlouvím ale včera byly prodány odjeli
Datum: 15. září 2013 19:49
 ok, pošleš mě na mail foto a co by jsi za ně chtěl? tjanu@centrum.cz
Datum: 14. září 2013 10:57
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar mám na jedné krosové čezetě tlumiče z hondy mtx ale tet sem stavel druhou a chtel sem tam dát tlumiče z hondy starší 80ky typ nevim užmámají prípasovaný brejle ale se stavby zešlo a sou mněnený gufera v tech tlumičích tak poduk máš zájem tak se ozvy
Datum: 13. září 2013 20:09
 Zdravím, omlouvám se za dotaz-nedotaz, ale potřebuju pomoc. Renovuju motorku, spěchám, protože to dělám na kšeft a mám špatnou kyvku. Termín dost hoří. Byl by někdo ochotnej mi prodat nebo i poslat poštou kyvku na kývačku 353 v dobrém stavu? Díky.
Zatím můžete kouknout jak probíhají práce http://ondragam.rajce.idnes.cz/Vaclav-renovace_Jawy_250
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2013 21:23
 Ono je to s tou základovkou lepší. nalakovat se to musí, a cenově je skoro fuk, jestli koupíš hodně jedný barvy, nebo míň dvou.
Datum: 10. září 2013 21:23
 Mě se ten lak také líbí (já osobně tam jakoby tu základovku uvnitř nemám a dneska toho celkem lituju) S tou kyvkou je to záhada, natož ještě když jsou na rajčeti fotky z rozebírání, kdy tam ta kyvka v rámu byla. nebo jestli jsi jí měnil..... Kyvka je past. Dokud je to aspoň trochu kloudný, tak to nerozebírat, celou tu část obalit do hader a šup na pískování...
Datum: 10. září 2013 18:49
 Kyvka má bůhvíproč přihnutá oka tak, že se nevejde do rámu a ani čep provlečený jedním okem se nepotká s dírou naproti. O laku nic nevím, dělal to lakýrník, já to nezkoumal, mně se to líbí.
Datum: 09. září 2013 23:20
 a co je s tou kyvkou? oválný oka pro futra? Já to rovnal přes soustruh a nechal stočit přímo futra na míru. Ale pokud honíš čas, tak je asi rychlejší sehnat jinou no. Kejvačka byla ještě celkem slušná, krom ty prasárny na rámu, ale jsou motorky, který by si takovou reno zasloužili víc, i když je pak s nima mnohem víc práce. škoda, že ji majitel nechtěl ponechat v origu, třeba jen s opravama a go motoru. Jinak práce je to dobře odvedená viz to, že tam, kde byla základovka, základovka je atd. Je to vůbec základovka??? není to imitace odstinem červeno hnědá  ? Je nějaka až moc lesklá, ale kdybys mi poradil, čím je to stříklé, budu rád
Datum: 09. září 2013 23:05
 Tak postupně.
Hlava je lehce pískovaná.
Odstraňoval jsem to louhem-hydroxid sodný-NaOH. Postačí 10%ní na 24 hodin, účinnost 98%. Nelze použít na hliník a díly, které mají dutiny a spáry. A fakt bacha. Stačí dotyk a jsou popáleniny, rukavice se o díly snadno trhnou, zásah oka je o ztrátu zraku a některý laky reagujou s tím louhem tak divoce, že tě výpary skoro porazej. Vlastní zkušenost, hodil jsem tam něco od stříbřenky a pěkně jsem lapal po dechu, pak samozřejmě poleptaný sliznice.
Skokane, tobě jsem napsal.
Datum: 09. září 2013 22:40
 zdarec, jednu bych doma našel napiš mi na mail
Datum: 09. září 2013 21:47
Jméno: petr
IP: uživatel289
 co je to za přípravek ve kterym si undával starej lak?
Datum: 09. září 2013 21:43
 Ahoj hele chtěl bych se zeptat u těch fotek čím si natíral tu hlavu válce ?
Datum: 09. září 2013 21:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 cau poradte tu nejlepsi svicku do pincka ne brisk to jsou na nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 18:25
Jméno: suke
IP: uživatel16148
 Denzo, pokud něco levnějšího a dobrého tak NGK
Datum: 20. září 2013 18:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně, v seriákách a skoro seriakách jezdím N14Y a v závoďáku LR12SL, DOR12IR případně DOR14IR podle naladění. Všechno Brisky a bez problémů, pokud ti odchází svíčka tak hledej chybu jinde, třeba v zapalování, nastavením směsi nebo mezikusu mezi řidítky a stupačkami.
Datum: 10. září 2013 8:11
 Teď jezdím na J20 Brisk N14YC, a v pohodě zatím, brisky jsou dostačující .. i když není nad PALky který vydržely bohatou směs a ulívání, za celou sezonu jsem ji na motoru J555 nevytáhl
Datum: 09. září 2013 22:02
 Musím souhlasit s koleckem, nejlepší svíčky do fika jsou Brisky. Jsou levný a hodně vydrží. Před pár lety jsem do pionýra koupil nějakou Boschku a musím říct, že taky paráda, ale protože to byla teplá svíčka, tak jsem ji teď vyměnil za studenější Brisku. Takže pokud chceš něco jinýho tak klidně ta Bosch, která je 2-3x dražší než Brisk
Datum: 09. září 2013 21:57
Jméno: standa
IP: uživatel16079
 Brisk N14C. Neni nad ní. Nic nevydrží ve fichtlu tak dlouho jako Brisky....pak už jedině PAL...
Datum: 09. září 2013 21:28
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 kolečko řekl asi vše,brisk jezdím stále a v poho
Datum: 09. září 2013 21:20
 V tom případě si kup tu nejdražší NGK iridiovku za 500kč a pak napiš jak dlouho ti vydržela  Promiň, musim se jenom smát...do fichtla je brisk naprosto dostačující a skoro bych řekl že i nejlepší...jestli ti odcházeji svíčky tak máš blbě seštelovanej stroj nebo jinou závadu, a to ti ani kdovíjak pozlacený NGKčko nebo Denso neopraví...
Datum: 09. září 2013 21:13
Jméno: Hafis
IP: uživatel16019
Posl.aktualizace: 09. září 2013 20:09
 Jistě
Datum: 09. září 2013 20:09
|



|