Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hoj lidi porad se hrabete v tech chrchlach jo
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2007 15:53
Jméno: David
IP: uživatel1364
To je jasný!!!!!!!!!!
Datum: 11. října 2007 15:53
Jméno: Toňas
IP: uživatel788
Ten chrchl jak ty říkáš, je můj milášek..sám se si ho složil a amatérsky zrenovoval...lidé jako já k tomu mají vztah a s láskou se v tom hrabou,no ne kucíííííí?
Datum: 10. října 2007 21:09
Ja teda len udrzujem v provoze.Zatial cez 1000km bez poruchy.....aby som to nezakrikol
Datum: 10. října 2007 19:53
njn, co nám zbývá
Datum: 10. října 2007 16:37
Jméno: sesa
IP: uživatel176
 UF,,,uz sem nedoufal ze pojedu na dovolenku,,dnes ranno sedam na jawku a jedu,,, prijedu snad uz v nedeli,,, zalezi ake budu pocasko na SR,,, kdo na to nebude pospichat, at to napise do vzkazu pod objednavku,,, minule sem s toho malem zmagoril,,kdy jsem prijel domu a do 20 min uz bezel PC a druhy den sem to vse posla.... bylo to na snuru
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2007 21:13
Jméno: Toňas
IP: uživatel788
taky si to Seso užij a jawka ať tě dobře veze  hlásejí že tady v čr má na horách sněžit..vidim to tak že bude akorát zima a asi bude mrznout a možná v pátek sprchne..ale kdo ví jak to bude...Tak adios
Datum: 10. října 2007 21:13
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Teda ne vsem sem to hend druhy den posla,,to zas nejsem hrdina,,, na neco sem musel cekat nez mi to dodavatel poslal,,,)))) uzijte si tu pekne vikendove pocasku,,,na SR to uz take asi nebude
Datum: 10. října 2007 8:22
 Zdar draci generálkuju motor na fechtlovi a na klikovce mají byt ložiska s označením C3 ale já mám doma i C6 stane se něco když ta dám ty C6 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2007 17:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel186
Ložiska na klikovce musí mít normu C3 (popřípadě C36), tyhle ložiska jsou speciální, mají větší vůle, nepotřebují tolik mazat a vydrží i vyšší teploty.Tohle jsem ti sem přetáhl z jednoho článku,jinač si myslím,že by si ty C6 neměl dávat.Budou mít až moc velkou vůli A to není dobře.
Datum: 16. října 2007 17:37
Jméno: mara
IP: uživatel252
to je otazka nevim presne co to znamena ale vim ze c1= nejpresnejsi(nehodi se) c3= optimal na kliku tak teoreticky c6= jeste vetsi vule nez c3 ale tak me napada k cemu ti to bude radsi kup co tam ma bejt dit jedno lozisko (cesky) stoji cca 60kc
Datum: 10. října 2007 13:23
 Ahoj draci  Jen sem se chtěl zeptat jesi všechny díly z kategorie JAWA 50 PIONYR pasují na jawu 05, 20, 21 a 23. Ja se v tom nevyznam. Dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2007 22:18
Jméno: NVS13
IP: uživatel1423
aha. tak díky
Datum: 09. října 2007 22:18
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jasne skoro vsechny,,vzdy pod obrazkem je na ktery typ je to urceno,,,,a kdyz nebudes vedet,,tak se primo ptej,,
Datum: 09. října 2007 21:58
 schanim dily na jawa 50 dandy tady nic neni ......... napriklad naky veci do motoru lanka proste cokoliv .............
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2007 20:39
 zdar schánim díly na piagio nemáte někdo doma?nemůžu nikde je sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2007 19:53
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 zdarec borci,mám problém,když jedu a dávám tam 1,2,3 tak jako by to nechtělo jet a vytáči se to jako by to jelo na 2 a plnej plyn,mám tam 3 a tak na 3/4 plynu a když uberu,tak to jede pomaličku,jako by se tomu nechtělo,není možný,že jsou spálený lamely??? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2007 7:36
Jméno: petan
IP: uživatel1444
nový lamely a dolit olej!!!nebo korky
Datum: 10. října 2007 7:36
Jméno: čz 180/487.4
IP: uživatel1442
Podle toho jak vypravis tak to prokluzuji lamely(spojka)
Datum: 09. října 2007 19:47
 zdarte,mám čz 175...nevíte jak by se dal zvíšit výkon?nechci aby to trhalo asfalt,jen jestli nevíči čím ho zvíšit!?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2007 10:25
Jméno: jawák
IP: uživatel934
spiluj pilníkem hlavu tyvole.
Datum: 25. listopadu 2007 10:25
Jméno: Kupec
IP: uživatel776
Ty táháš kačera zmrde máš babetu bez svíčky a přemýšlíš proč to nejede takže si raděj dál tahej toho kačera a bacha na psí hovna na dvorku pak ten kačer bude smrdět
Datum: 18. října 2007 13:11
Jméno: eljefe
IP: uživatel1308
ked tam bude otvoreny sportovy filter, tak ti to bude sat viac vzduchu, aby si dosiahol idealnu funkcnost tak treba upravit aj nastavenie karburatora aby bol schopny davat viac benzinu. inac bude zly pomer zmesi. nechcem nikoho urazit, ale otvoreny filter sam o sebe 5 koni neprida ani na aute so zakladnym vykonom 70 koni, asi tazko by mohol pridat 5 koni na moto 175ke...
ale filter sam o sebe je dobry zaciatok, pridaj vylestene sanie, kanaly, zvyseny kompresny pomer (zniz hlavu) a uprav vyfuk. pri takom malom objeme ako je 175ccm to neurobi zazrak, ale urcite pojdes lepsie do otacok.
a posledna a asi najlepsia rada - chces ist rychlejsie? kup si 250ku
Datum: 16. října 2007 16:00
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
A taky musíš rapidně upravit výfuk...s otevřenym sáním se mění charakteristika motoru. 5 koní navrh tuningovým filtrem je samozřejmě blbost, ale nechápu proč si musíme sprostě nadávat chlapy...!!!!!????
Datum: 12. října 2007 18:37
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Ten filtr přidá to trošku výkon ale zároveň musíš přenastavit karburátor protože v něm bude menší podtlak a taky to zvětší hlučnost..
Datum: 12. října 2007 16:20
Jinak nic sem tady ohledně úprav nepsal tak nevim podle čeho usuzuješ že nejsem moc chytrej...
Datum: 12. října 2007 16:19
Nevim jakej vliv má to v kolika sem začínal jezdit na vědomosti ohledně motorů a motorek vůbec, ale nejen jich, ale klidně ti to řeknu bylo to asi v 10-11 nepamatuju si to přesně, přecijen nebylo to před rokem...
Datum: 12. října 2007 16:18
Jméno: Kupec
IP: uživatel776
Tak mi polib piču ty chytráku v kolika jsi začínal ty chytráku?Já v 9 takže pomlč když tu píšeš taký pičoviny nejseš taky moc chytrej
Datum: 12. října 2007 10:40
kupec je zřejmě kačerotahač kterej si tuní skůtra a myslí si jakej je king..  DD
Datum: 11. října 2007 22:24
Jméno: Kupec
IP: uživatel776
ale hovno ho seeneš v tuning shopu
Datum: 11. října 2007 11:19
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
A kupec měří výkon šuplerou, jestli ví, co to je!
Datum: 10. října 2007 21:56
hej ale tj pičovina,jestli to zvíší výkon o 5 koní tak si pro ten filtr pojedu klidně do japonska nebo z kama tj!!
Datum: 10. října 2007 17:25
Jméno: Kupec
IP: uživatel776
Já to mu nerozumím spíš ty ne to zkus ti to urve ptáka jestli máš co chceš na motoru upravovat na 30 let staré motorce ze sebe nedělej chytrýho víš o tom hovno,jedině na te plečce povyměnovat ložiska,výbrus,vyčistit výfukovej a přepouštěcí kanál a nachromovatje,profi spojku a pořádnou rozetu
Datum: 10. října 2007 13:59
Kupec> Tak a teď mi pověz ještě tu o sněhurce.., ty asi motorům moc nerozumíš...
Datum: 10. října 2007 13:39
Jméno: Kupec
IP: uživatel776
čus já mám čz 125 dal jsem naní sportovní filtr na sání a zvedlo to výkon o 5 koní
Datum: 10. října 2007 9:53
Jméno: Kupec
IP: uživatel776
čus já mám čz 125 dal jsem naní sportovní filtr na sání a zvedlo to výkon o 5 koní
Datum: 10. října 2007 9:52
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Zvýšit je s Y. Když neznáš ani to, tak na motor zapomeň!
Datum: 09. října 2007 22:10
Jméno: 6
IP: uživatel1266
čau nech upravit kanály ve válci budeš mít větší výkon
Datum: 09. října 2007 19:54
Jméno: burns
IP: uživatel1441
 jsou trysky na 20 stejné jako na 05??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2007 23:08
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
05 ma hlavni trysku mensi a volnobeznou vetsi nez 20.
Datum: 19. října 2007 23:08
Jméno: Bubák
IP: uživatel1447
Mam pocit ze 05 ma hlavni 60 a 20+ 68, ale ja doporucuju si sehnat 60tku i kdyz mate fichtla 20+, je to uspora bena jako hrom
Datum: 10. října 2007 13:56
Trysky jsou jiný a KARBEC je taky JINEJ, ale jestli tam máš karbec z 20 tak použij trysky na 20
Datum: 10. října 2007 13:38
Jméno: petan
IP: uživatel1444
když je stejnej karbec tak asi určitě jsou vcera jsem si je měnil
Datum: 10. října 2007 7:39
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ne,trysky nejsou stejny,na 05 sou mensi(aspon myslim)
Datum: 09. října 2007 20:29
Jméno: kozy
IP: uživatel1436
 Zdravím, mám problém jel jsem najednou se mi to začalo dusit a chcíplo to..tak jsem to roztlačil a nased jsem na to a zase to chcíplo..zkusil jsem vyměnit svíčku..vyčisťit karbec a pak to ani neškytlo..Tak fakt nevím co s tim je POMOC! čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2007 15:22
Hele borče je to v elektrice (v motoru) skontroluj odtrh na kladívku 0,3mm je maximum nebo předstih , žadnej strach mě to chvilku dělal taky.
Datum: 10. října 2007 15:22
Jméno: petan
IP: uživatel1444
novy trysky
Datum: 10. října 2007 7:40
 Zdravím, jdou nějak na Mustanga použít blinkry ze simáku? (myslím i s přepínačem a tak) slyšel jsem, že když by se to připojilo na 12V baterku a ta by se raz za čas (tak 1x do 14 dnů) nabila autobaterkou,tak že by to mělo jít, comyslíte? šlo by to? kdosi mi říkal, že to podobně má, ale když mi to říkal, tak mě to moc nezajímalo, ale koho by bavilo pořád ukazovat rukou?  a já se moc v elektrice nevyznám, tak snad vy a poradíte.  zatím díky a hoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2007 17:30
Jméno: karlos
IP: uživatel372
nepleť tam 12V dyť simsoni jsou většinou 6ti voltový, i když je taky nějakej 12V stačí ti blinkry, a přerušovač a vypínač, no a ta baterka, která jde na fichtla taky udělat,
Datum: 09. října 2007 17:30
 Čau seso chtěl bych vědět kam se dává Těsnění jehlovýho ventilu diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2007 21:18
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no pod jehlovej ventil( ve vicku plovaku),,,orig je tam fibr krouzek ale tento oj krouzek naprosto splni ocekavani
Datum: 08. října 2007 21:18
 Cus fichtlari shanim karburator bing 21 piste na e-mail sem rad za kazdou odpoved dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2007 15:07
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
Zdar...jelikož si e-mail nenapsal píšu sem....nemám Bing 21 ale mám Bing 18...taky s nim fichtl zajímavě valí.....! (zkoušel sem jak 18 tak 21.....)
Datum: 09. října 2007 15:07
Jméno: mara
IP: uživatel426
 cest draci odlahčoval někdo z vás kliku na fichtlovy??? vo kolik jste ji vzali na prumeru ?? (origos ma prumer 100 hodlam ji stocit tak na 90 ) typy rady se hodi ps hodlam stim jezdit normos v provozu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2007 19:52
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Zdar chlape, jezdim malou kliku. Jestli chceš ICQ-324 018 386
Datum: 08. října 2007 19:52
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau, mam¨na vyber dvou nebo tri krouzkovej pist jakej je lepsi. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 14:10
Jméno: Js
IP: uživatel340
Lepší je ten levnější, zbude víc na benzín.
Datum: 20. října 2007 14:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel186
Pístní koružky maj jednu funkci a to těstnost,dokud je válec studenej,tak píst.kroužky vykonávaj svoji funkci.Pakliže se válec s pístem ohřeje,s teplotou stoupá taky roztažnost pístu a tak píst vymezí vůli mezi valcem a pístem čímž většinu těstnosti vykonává píst.Takže je jedno jestli tří nebo dvou.Např. na mí 125 Aprilii mám jeden kroužek a jak to frčí.Na pincku mám dvou.
Datum: 16. října 2007 18:01
Jméno: petan
IP: uživatel1444
s 3 to víc valí
Datum: 10. října 2007 7:42
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
Samozřejmě....to sou pořád debaty...  2 nebo 3 kroužky.......  Jeden L kroužek....  A včas ho měnit a je to...  (ne že mi někdo začne řikat že potřebuju jinej píst....to je jasný....)
Datum: 09. října 2007 19:13
Já bych chtěl vidět grafy z brzdy, kdy na stejným motoru bude namontovanej 3kroužkovej a potom 2kroužkovej píst, myslím že rozdíl nebude ani zřetelnej....
Datum: 09. října 2007 18:16
Jméno: Martin
IP: uživatel1440
určitě 3
Datum: 09. října 2007 17:41
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
A sranda je taková že to je úplně jedno....
Datum: 09. října 2007 15:04
vyber si: tření vs komprese
Datum: 08. října 2007 21:05
Jméno: Bubák
IP: uživatel1428
Lepsi 3 , tam mas mensi sanci ze ti bude unikat tlak za pist
Datum: 08. října 2007 20:53
Jméno: mara
IP: uživatel426
lepší 2 = menší tření
Datum: 08. října 2007 19:15
 zdar seso, budou tady v shopu ještě někdy řídítka? vzpomínám si, že u nich byl tady u fotek takový nákres a byly tam i rozměry, nemohl bys mi dát odkaz na ten nákres?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2007 18:32
Jméno: sesa
IP: uživatel176
budou,,jan ale na objednani do 14 dnu,,,asi dnes u z budou k videni primo ve shopu
Datum: 08. října 2007 18:32
Jméno: maxskater
IP: uživatel1158
 cuzz draci hele me se na moji jawa 21 dusi motor kdyz dam vic otacek, je to uz hrozne pomalu se s tim da jet ale kopec nevyjedu zadny....pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2007 18:38
Jméno: pepofichtl
IP: uživatel1427
Mas proble v zapalovani.alebo kondezator mas na prd
Datum: 11. října 2007 18:38
To může být buť že je binec v karburátoru (i ten, který neni vydět), nebo že de málo benzínu z nádrže do motoru
Datum: 08. října 2007 17:41
 Cau,nevite nekdo proc morka jakoby cuka na trojku,kdyz zrychlim tak uz ne ale ze zacatku je to hrozny a vubec to nejede.deuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2007 18:45
Jméno: monax
IP: uživatel53
spatna hladina v karburatoru a nebo blbej odtrh na svice nebo je vadna
Datum: 08. října 2007 18:45
buť něco ze svíčkou, nebo je špatná spojka, nebo je vyšochtané ozubené kolečko v převodovce (uražený zub a podob...)
Datum: 08. října 2007 17:44
Jméno: saimonelus gt
IP: uživatel1430
neco ze svickuu
Datum: 08. října 2007 16:38
Jméno: tobi
IP: uživatel14
 cau seso, budou v zase v prodeji komplet packy na fechtla po tve dovolene?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2007 8:39
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Je to haji,,packy budou az,,min za mesic!!! dodavatel je zatim nedovezl ze zahranici
Datum: 09. října 2007 8:39
Jméno: sesa
IP: uživatel176
to nevim,,porad nemuzu splasit termin,,fakt nevi,,
Datum: 08. října 2007 16:23
 Ahoj, mám takovej, no trošku velkej problém  Mám 2 motory z mustanga a na obouch když se dá plný plyn tak se to začne dusit a chcípne.Karburátor, Zapalování, Výfuk, Píst, Filtr to nedělá.Už si nevím rady.To samé u pionýra když mi docházel benzín.Může to být tím že je v nádrži málo benzínu a nepobírá to?Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 8:45
Tak u pionýra vyřešeno, byla spadla jehla o nějakej ten výřez.U mustanga dnes zkusim udělat kompletní změnu karburátoru a uvidim co s tím bude
Datum: 20. října 2007 8:45
Jméno: pepofichtl
IP: uživatel1427
ja viem v com je problem..nastav si zapalovani.
Datum: 11. října 2007 18:30
Sání to není, cistil jsem vzduchový filtr a nende, s tou nadrzi je to mozny pac jsem ho kupoval a vezli to domu neprikryty v desti, a jak ji nejlepe vycistim?naleju benzin a hodim sirku ne?  Dík
Datum: 08. října 2007 21:08
může to být tim všim co si čistil, ale taky to může být tim že máš zrezlou nádrž ze vnitř a de ti do carburátoru bordel. Doporučuju dát filtr do nádrže a do hadičky, vičistit hadičku a kohoutek (může to být tim že ti de málo benzínu do motoru, ale určitě to neni tom že máš málo benzínu v nádrži)
Datum: 08. října 2007 17:51
Jméno: Bubák
IP: uživatel1428
vycisti karbec ale dukladne, a 0,5l je jeste hodne , ja kolikrat vidim v nadrzi dole plech a stejne porad jedu
Datum: 08. října 2007 16:37
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
me to delal taky zkus se podivat na kouhoutek nadrze jestli neni ucpanej a pak este zkontroluj jehlu a karbec
Datum: 08. října 2007 16:21
Zkus co podívat na sání..treba mas zapreseny viltr a nejde ti tam dostatečne množství vzduchu..
Datum: 08. října 2007 16:06
Karbůrátor jsem foukal compresorem, jinak mi přišlo divný že to zacalo delat i na tom pionýru, jinak dík
Datum: 08. října 2007 13:59
Jméno: Bubák
IP: uživatel1428
vycisti karbec ale dukladne, a 0,5l je jeste hodne , ja kolikrat vidim v nadrzi dole plech a stejne porad jedu
Datum: 08. října 2007 13:20
Jméno: konyk3
IP: uživatel29
a nemas nejaky bordel v nadrži na spodku?
Datum: 08. října 2007 10:38
Fakt ne, je pravda ze sem ještě ani v jednom neměl víc jak 0,5 l benzínu, ale fakt ničím jiným to být nemůže.Elektrika je celá nová a píst po výbrusu
Datum: 07. října 2007 23:12
Jméno: Bubák
IP: uživatel1425
kdyz to dela na obocuh motorech tak to dela neco z toho co jsi psal. jeste jednou to vsechno projdi
Datum: 07. října 2007 22:40
|



|