slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2454  2455  2456  2457  2458  2459  2460  2461  2462  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel203    
cau mam 21 porad to strasne cuka a nechce to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2007 20:41
 
 
 
 
Jméno: Aleš      E-mail:      IP: uživatel1492    
Předstih a kondenzátor.Možná i simerinky na klice...i svíčka v háji
 
 
Datum: 20. října 2007 20:41
 
 
 
 
Jméno: Aleš      E-mail:      IP: uživatel1492    
Předstih a kondenzátor.Možná i simerinky na klice...i svíčka v háji
 
 
Datum: 20. října 2007 20:41
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel1490    
asi mas zahadzanu sviecku
 
 
Datum: 20. října 2007 14:51
 
 
 
 
Jméno: Peca      E-mail:      IP: uživatel1456    
Čau potřebuju radu,mam jawu 555 bez tp jenom stara spz ale motorka je odhlašená a nejde znova přihlásit.Tak jsem si koupil papíry,malý tp a štítek papíry jsou prí v depozitu a až udělá motorka technickou vydají mi novou značku a přepíšou to na mě půjde to tak?????Díky moc Peca odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2007 19:38
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
musí to na tebe hlavně ten pán převést.jinak to tak jde. Za kolik jsi sehnal papíry? Jinak motor nepřerážej, není to nutné. Motor se už neeviduje
 
 
Datum: 20. října 2007 19:38
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Taky mám Jawu 555, ale přihlášenou s technickou a vším tím. Jestli tě prodejce těch papírů přehlásil, tak by neměl být problem. A značku ti daj novou, podle toho, kde bydliš (aspoň tak to fungovalo u taty). Ten techničák máš asi u policajtů. Jestli máš potom všem přeražený číslo na bloku motoru a Jawenku 555 dobrym stavu, tak by ti to mělo projit. Nám to prošlo haluzácky, jen skontroloval čisla, jestli seděj, zeptal se jestli svítí, brzdí a měří, tak sme odkývli že jako jo, a on nám napsal malou závadu (jinej rozměr zadní pneu, místo 2.50 máme 2.75a přední tak trochu potrhaná, a tekl trocha olejíček). Ještě štěstí, že ten pán měl taky Jawu 555. Myslím si, že kdyby to byl někdo jinej, tak si to pěkně všechno vyskouší. Čau, a mnoho štěstí dalším drakům při renovování svě Jawy, já asi budu odrezovat nádrž, páč po odmontování telk rudej benzin a asi všecko vyleštit a mžná kola vyčistit (špice)
 
 
Datum: 19. října 2007 19:09
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Doporučuji jezdit. Jak se ochladilo hned to líp jede, ale musí se zvednout jehla. Na rovince mi to jede 70 místo 65 a do kopce kde jsem jezdíval 30 mi to jezdí 35. Myslím si, že je to tím, že studenější vzduch má menší objem, zvednutím jehli se dorovná bohatost a tím jde do válce víc směsi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2007 21:23
 
 
 
 
Jméno: motorman      IP: uživatel1519    
s tim chlazeni je to blbost , to co pise Js to je pravda chladnejsi vzduch ma mensi objem
 
 
Datum: 31. října 2007 21:23
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel821    
čus někde sem slyšel je to tim že když je chladněji tak je ve vzduchu velký procento vody a tu nasává vzduchovej filtr a vlastně se to mění ve vodík a ten je jak známo vysoce výbušnej tak proto vám to líp jede ráno když je rosa nebo v mlze nebo když je víc chladno.no newim
 
 
Datum: 25. října 2007 21:07
 
 
 
 
Jméno: Bubak      IP: uživatel1487    
tak ze jsi mel predtim moc chudou smes a timto se to vyrovnalo
 
 
Datum: 19. října 2007 22:20
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
A jak vysvětlíte, že mi to jelo nejdřiv hůř než normálně a když jsem zvedl jehlu, tak mi to jelo líp?
 
 
Datum: 19. října 2007 21:45
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel53    
presne tak cim vic chladno tim lepe pro motor cili lepsi chlazeni!!,ale pozor zas to posere vitr!!!dnes sem jel v pohode jel lip nez v teple akorad na ten vitr no...
 
 
Datum: 19. října 2007 21:18
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
jo bubak ma pravdu ja sem jednou jezdil v kaluzich a jak byl od tech kaluzi mokrej motor a ta voda to chladila taky to jezdilo lip.
 
 
Datum: 19. října 2007 20:34
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1487    
To co pises je nesmysl.proste jak se ochladilo tak se motor lepe chladi a tim podava lepsi vykon ;-)
 
 
Datum: 19. října 2007 19:27
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel1485    
hele poradí mi někdo jestli pasujou tlumče z mustoše na 20 a 21 ??? oc vám děkuji !! odepište co nejdřív ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2007 20:47
 
 
 
 
Jméno: Aleš      E-mail:      IP: uživatel1492    
jo všechny tlumiče zadní i přední jsou zaměnitelný.Akorár u mustanga jsou v brejlích zavařený a je na nich nabodovanej držák na světlo.Takže fekálácký se musel držák přivařit a ve tvém případě uříznout,ale počítej,když jednu šavli ohneš,můžeš je zahodit celý.nejde to vyměnit jak u fekála.
 
 
Datum: 20. října 2007 20:47
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
sou stejný, takže jo
 
 
Datum: 20. října 2007 12:21
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel763    
Sednou tam skousel sem to
 
 
Datum: 19. října 2007 21:39
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel1486    
jj měli by tam sedět
 
 
Datum: 19. října 2007 15:56
 
 
 
 
Jméno: jirina      E-mail:      IP: uživatel745    
cus,mam jawa 20..kdyz jedu tak musim porad cucat aby to jelo,jinak to cuka a dusi..co stim??uz sem cistli karbec anic porad...napiste dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2007 22:15
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel1507    
caw skus vycistit este raz karborator a poriadne ho vyfukat kompresorom ale aj trisky vsetko co sa da a skontroluj ak mas filter na benzin ci neni upchaty alebo upchata nadrž
 
 
Datum: 24. října 2007 22:15
 
 
 
 
Jméno: Acid      E-mail:      IP: uživatel1483    
Zdar. Mrkni se, jestli ti nedoléhá sedlo na víčko nádrže. To se pak ucpe dírka a v nádrži se za chvilku udělá podtlak.
 
 
Datum: 19. října 2007 10:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
nastav si hladinu v plavakovej komore
 
 
Datum: 19. října 2007 6:51
 
 
 
 
Jméno: thecar      IP: uživatel770    
zkus vyčistit kohout v nádrži
 
 
Datum: 18. října 2007 21:44
 
 
 
 
Jméno: Pangi66      E-mail:      IP: uživatel86    
zdar seso budeš tady taky nekdy prodavat tu ladenou hvezdicovou hlavu na fichtla??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2007 21:20
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
to bohuzel,,,vyrobce nema zajem prodavt dal,,,
 
 
Datum: 18. října 2007 21:20
 
 
 
 
Jméno: smudlan      E-mail:      IP: uživatel1424    
Ahoj, mám dotaz.Chtěl bych si koupit minibike, můžu s tím jezdit po silnici nebo po chodníku?Mám mít řidičák? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 18:29
 
 
 
 
Jméno: míra      E-mail:      IP: uživatel1366    
můžeš jezdit kde chceš ale nesmí tě vydět policajti.a řidičák nepotřebuješ
 
 
Datum: 05. listopadu 2007 18:29
 
 
 
 
Jméno: Hans      IP: uživatel1234    
čau řidíčák nepotřebuješ, můžeš s tim jezdit jenom po chodníku
 
 
Datum: 04. listopadu 2007 10:58
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
nn nemozes nema to svetla spz.nic takze nemuzes bejt ucastnik silnicniho provozu!!a ridicak nepotrebujes!
 
 
Datum: 19. října 2007 13:31
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
S tym mozes jazdit len po uzavretom okruhu.Na ceste a ani na chodniku s tym nemas co hladat.A vodicak ti tym padom netreba.
 
 
Datum: 19. října 2007 6:52
 
 
 
 
Jméno: thecar      E-mail:      IP: uživatel770    
Zdar nevim kam thle zařadit... Prosim vás nevíte někdo kolik stojí pochromování ráfků? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2007 20:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
mno mel by si zvazit,jestli neni vyhodnejsi koupit repliku,vono dost zalezi na stavu rafku,aby nebyly moc porezli,nebo tak,cenu bohuzel nevim:-(
 
 
Datum: 18. října 2007 20:56
 
 
 
 
Jméno: Garf      E-mail:      IP: uživatel659    
Zdar Sesa.Chci se jen zeptat jesli do budoucna budeš také prodávat výfuky na 250 adt.Dík moc za odpověď. . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2007 20:32
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
no porad o tom uvazuji ale zatim ne,,,,sorac,,,
 
 
Datum: 18. října 2007 20:32
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
možu jezdit na simsonovi s 51 na řidičák od 15(AM)???kámoš řikal že sů všecky 50ccm do 45km/h?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2007 18:59
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel558    
Muzes na nem jezdit, ale nebude to legalni..
 
 
Datum: 18. října 2007 18:59
 
 
 
 
Jméno: dany      IP: uživatel1228    
Nemužeš simson ma v tp 60km/h takže až od 16ti
 
 
Datum: 18. října 2007 18:54
 
 
 
 
Jméno: dany      IP: uživatel1228    
Chtěl bych se zeptat jak je rozdíl třeba mezi valcem po výbrusu a novým válcem,,, mělo by to vyjít na stejno ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2007 20:09
 
 
 
 
Jméno: Lazák      E-mail:      IP: uživatel664    
TO urcitě de na vyšší vbrus jak 8 lae neseženeš na to stjnek píst
 
 
Datum: 23. října 2007 20:09
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1481    
jo ale kdyz uz mas max vybrus vyjetej tak ti nic jineho nezbyde.. ale kdyz mas svy zdroje tak neni problem i vyssi vybrus nez 8 ;-)
 
 
Datum: 18. října 2007 20:07
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
novy valec je drahsi
 
 
Datum: 18. října 2007 18:55
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel1479    
zdar kluci kde je rozdiel v klukovke 05 a 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2007 22:22
 
 
 
 
Jméno: Lada      E-mail:      IP: uživatel1488    
klika z 05 je ještě měkká,a 20 je už tvrdá.když do ní tukneš klíčem tak zvoní.
 
 
Datum: 19. října 2007 22:22
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel1479    
zdar ludia jaky je podla vas najlepsi olej do benzinu ja pouzivam STIHL http://www.mimotojawa.wbl.sk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2007 19:00
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel558    
Majo ma pravdu. STIHL je pro vysokootackove motory, krovinaky, pily atd.., a fechtl ti v takovych otackach nepracuje, takze se vsechen olej nespali a karbonuje ti, takze jak rika majo, nejaky shell za 100Kc je to nejlepsi, co pro fechtla muzes udelat.
 
 
Datum: 18. října 2007 19:00
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Stihl je zbytocne drahy a do pincka je zbytocny.Motoru tym nepomozes skor opacne.Ja pouzivam cokolvek mineralne.m2t,mogul2t,shelladvance...ostatne polysynteticke a synteticke oleje su podla mna mna vyhadzovanie penazi za ktore mozem kupit benzin.Ale kto na to ma,tak preco nie.
 
 
Datum: 18. října 2007 18:57
 
 
 
 
Jméno: bourak      IP: uživatel1478    
mate nekdo navod jak snizit hlavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2007 20:37
 
 
 
 
Jméno: Frikulín      IP: uživatel791    
Neni problém....řekni jakej chceš kompresní poměr pošli mi hlavu a já ti ji udělám....!
 
 
Datum: 20. října 2007 20:37
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
Marcel: dobrý vtip, fakt bourak: nech to tak jak to je
 
 
Datum: 18. října 2007 16:49
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel1479    
zbrus ju zo brusnym papierom ale iba milimeter
 
 
Datum: 18. října 2007 16:27
 
 
 
 
Jméno: zavodnik      IP: uživatel805    
Ahoj Seso, prosim, jsou nekde k sehnani nahradni dily na Jawu 90?? Přemýšlim nad její koupí, ale důležité je, aby se na ni daly sehnat díly, myslim hlavně do motoru - lamely, píst, kroužky, válec, karbec, atd. příp i třeba převody , pro příp G.O. Zatim sem nikde nic neviděl. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2007 13:43
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Jsem z Ja blonce nad Nisou...
 
 
Datum: 19. října 2007 13:43
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
Hux: a odkaď si??
 
 
Datum: 18. října 2007 19:36
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
U nás v mototechně je normálně maj, stačí vobědnat a přídou..., jinak s nima je trochu problém no... :-(
 
 
Datum: 18. října 2007 16:29
 
 
 
 
Jméno: Tony      E-mail:      IP: uživatel431    
Škoda já bych potřeboval taky nějaké nahradní díly na Jawu 90
 
 
Datum: 18. října 2007 11:14
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
Draku na to ja nic nesezenu,,,,,,,sorac sesa,,,,jedine burza ci inzeraty
 
 
Datum: 18. října 2007 8:16
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel1475    
nevíte někdo co může působit ztrátu vykonu po zahřátí a jak to vyřešit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2007 10:08
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1476    
No pokud říkaš po zahřáti , zní to jakoby se ti to přidiralo,, skus se podivat
 
 
Datum: 18. října 2007 10:08
 
 
 
 
Jméno: thecar      E-mail:      IP: uživatel770    
draci jak poznám že mám v háji startovací segment???dík za odpovědi!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2007 19:09
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
To,ze sa to pri startovani zasekne a zacne to ist az ked s tym popojedes,je normalny jav.Je to popisane aj v navode na obsluhu.Proste tie zubky do seba nezapadnu jak maju.
 
 
Datum: 18. října 2007 19:09
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1481    
to uz by teda musel bejt oholenej celej a to snad ani neni mozny, vetsinou jsou dole prvni dva, tri zuby, vic ne...
 
 
Datum: 18. října 2007 19:05
 
 
 
 
Jméno: ondra77      IP: uživatel1480    
Když to chceš našlápnout tak nemáš žádnej odpor jako normálně a ještě to při startování nic nedělá
 
 
Datum: 18. října 2007 16:54
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1468    
tim ze ti paka nezabira hned a taky tim ze se pakaobcas zakousne a nejde slapnout, musis popojet aby slo.. nebo to rozdelej a uvidis, :-)
 
 
Datum: 17. října 2007 21:17
 
 
 
 
Jméno: wajda      E-mail:      IP: uživatel1450    
šel by přidělat na stadiona s11 nějakej tachometr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2007 19:44
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
normálně tam dej ten z kola,který koupíš za pár kaček
 
 
Datum: 18. října 2007 19:44
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
nejjednušší řešení bude asi digitál ;-)
 
 
Datum: 18. října 2007 13:48
 
 
 
 
Jméno: lada      E-mail:      IP: uživatel646    
vitahl sem babetu 2 roki stala tak sem si řekli že ji vitahnu tak sem to skoušel rošlapat světlo svitilo ale nechtělo to nastartovat evim si stim rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2007 20:21
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel1313    
no jo.....ja mel jen pres zimu babetu 210 v garazi, tak sem to se taky snazil rozslapat, kdyz svitilo svetlo. musis co nejdil slapat-ja slapal cca20min. v kuse a chytla.......ja ji chcipnul a sel spat....od ty doby jezdi normal
 
 
Datum: 17. října 2007 20:21
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
vycisti ventil na nadrzi a karbec.Hlavne si daj pozor na trysky.Su malicke a ked su poriadne upchate,tak to neprefuknes ani kompresorom.ja som to riesil precistenim medenym drotikom.
 
 
Datum: 17. října 2007 20:21
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
chtěl bych se zeptat na co je http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1322.html ,já sem si to na motorku dal ale nevim jaký to má význam?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2007 18:45
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
toje na kejvačku,,spojuje to karbes s filtrem,,,,,a ta klapka slouzi ako sitic
 
 
Datum: 17. října 2007 18:45
 
<  2454  2455  2456  2457  2458  2459  2460  2461  2462  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 20:23:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu