Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lukyn
IP: uživatel203
 cau mam 21 porad to strasne cuka a nechce to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 20:41
Předstih a kondenzátor.Možná i simerinky na klice...i svíčka v háji
Datum: 20. října 2007 20:41
Předstih a kondenzátor.Možná i simerinky na klice...i svíčka v háji
Datum: 20. října 2007 20:41
Jméno: jawa 23
IP: uživatel1490
asi mas zahadzanu sviecku
Datum: 20. října 2007 14:51
 Čau potřebuju radu,mam jawu 555 bez tp jenom stara spz ale motorka je odhlašená a nejde znova přihlásit.Tak jsem si koupil papíry,malý tp a štítek papíry jsou prí v depozitu a až udělá motorka technickou vydají mi novou značku a přepíšou to na mě půjde to tak?????Díky moc Peca
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 19:38
musí to na tebe hlavně ten pán převést.jinak to tak jde. Za kolik jsi sehnal papíry? Jinak motor nepřerážej, není to nutné. Motor se už neeviduje
Datum: 20. října 2007 19:38
Taky mám Jawu 555, ale přihlášenou s technickou a vším tím. Jestli tě prodejce těch papírů přehlásil, tak by neměl být problem. A značku ti daj novou, podle toho, kde bydliš (aspoň tak to fungovalo u taty). Ten techničák máš asi u policajtů. Jestli máš potom všem přeražený číslo na bloku motoru a Jawenku 555 dobrym stavu, tak by ti to mělo projit. Nám to prošlo haluzácky, jen skontroloval čisla, jestli seděj, zeptal se jestli svítí, brzdí a měří, tak sme odkývli že jako jo, a on nám napsal malou závadu (jinej rozměr zadní pneu, místo 2.50 máme 2.75a přední tak trochu potrhaná, a tekl trocha olejíček). Ještě štěstí, že ten pán měl taky Jawu 555. Myslím si, že kdyby to byl někdo jinej, tak si to pěkně všechno vyskouší. Čau, a mnoho štěstí dalším drakům při renovování svě Jawy, já asi budu odrezovat nádrž, páč po odmontování telk rudej benzin a asi všecko vyleštit a mžná kola vyčistit (špice)
Datum: 19. října 2007 19:09
Jméno: Js
IP: uživatel340
 Doporučuji jezdit. Jak se ochladilo hned to líp jede, ale musí se zvednout jehla. Na rovince mi to jede 70 místo 65 a do kopce kde jsem jezdíval 30 mi to jezdí 35. Myslím si, že je to tím, že studenější vzduch má menší objem, zvednutím jehli se dorovná bohatost a tím jde do válce víc směsi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2007 21:23
Jméno: motorman
IP: uživatel1519
s tim chlazeni je to blbost , to co pise Js to je pravda chladnejsi vzduch ma mensi objem
Datum: 31. října 2007 21:23
Jméno: lukáš
IP: uživatel821
čus někde sem slyšel je to tim že když je chladněji tak je ve vzduchu velký procento vody a tu nasává vzduchovej filtr a vlastně se to mění ve vodík a ten je jak známo vysoce výbušnej tak proto vám to líp jede ráno když je rosa nebo v mlze nebo když je víc chladno.no newim
Datum: 25. října 2007 21:07
Jméno: Bubak
IP: uživatel1487
tak ze jsi mel predtim moc chudou smes a timto se to vyrovnalo
Datum: 19. října 2007 22:20
Jméno: Js
IP: uživatel340
A jak vysvětlíte, že mi to jelo nejdřiv hůř než normálně a když jsem zvedl jehlu, tak mi to jelo líp?
Datum: 19. října 2007 21:45
Jméno: monax
IP: uživatel53
presne tak cim vic chladno tim lepe pro motor cili lepsi chlazeni!!,ale pozor zas to posere vitr!!!dnes sem jel v pohode jel lip nez v teple akorad na ten vitr no...
Datum: 19. října 2007 21:18
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
jo bubak ma pravdu ja sem jednou jezdil v kaluzich a jak byl od tech kaluzi mokrej motor a ta voda to chladila taky to jezdilo lip.
Datum: 19. října 2007 20:34
Jméno: Bubák
IP: uživatel1487
To co pises je nesmysl.proste jak se ochladilo tak se motor lepe chladi a tim podava lepsi vykon
Datum: 19. října 2007 19:27
Jméno: michal
IP: uživatel1485
 hele poradí mi někdo jestli pasujou tlumče z mustoše na 20 a 21 ??? oc vám děkuji !! odepište co nejdřív !
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 20:47
jo všechny tlumiče zadní i přední jsou zaměnitelný.Akorár u mustanga jsou v brejlích zavařený a je na nich nabodovanej držák na světlo.Takže fekálácký se musel držák přivařit a ve tvém případě uříznout,ale počítej,když jednu šavli ohneš,můžeš je zahodit celý.nejde to vyměnit jak u fekála.
Datum: 20. října 2007 20:47
sou stejný, takže jo
Datum: 20. října 2007 12:21
Jméno: borec115
IP: uživatel763
Sednou tam skousel sem to
Datum: 19. října 2007 21:39
Jméno: jakub
IP: uživatel1486
jj měli by tam sedět
Datum: 19. října 2007 15:56
 cus,mam jawa 20..kdyz jedu tak musim porad cucat aby to jelo,jinak to cuka a dusi..co stim??uz sem cistli karbec anic porad...napiste dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2007 22:15
caw skus vycistit este raz karborator a poriadne ho vyfukat kompresorom ale aj trisky vsetko co sa da a skontroluj ak mas filter na benzin ci neni upchaty alebo upchata nadrž
Datum: 24. října 2007 22:15
Zdar. Mrkni se, jestli ti nedoléhá sedlo na víčko nádrže. To se pak ucpe dírka a v nádrži se za chvilku udělá podtlak.
Datum: 19. října 2007 10:30
nastav si hladinu v plavakovej komore
Datum: 19. října 2007 6:51
Jméno: thecar
IP: uživatel770
zkus vyčistit kohout v nádrži
Datum: 18. října 2007 21:44
 zdar seso budeš tady taky nekdy prodavat tu ladenou hvezdicovou hlavu na fichtla???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 21:20
Jméno: sesa
IP: uživatel176
to bohuzel,,,vyrobce nema zajem prodavt dal,,,
Datum: 18. října 2007 21:20
 Ahoj, mám dotaz.Chtěl bych si koupit minibike, můžu s tím jezdit po silnici nebo po chodníku?Mám mít řidičák?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 18:29
můžeš jezdit kde chceš ale nesmí tě vydět policajti.a řidičák nepotřebuješ
Datum: 05. listopadu 2007 18:29
Jméno: Hans
IP: uživatel1234
čau řidíčák nepotřebuješ, můžeš s tim jezdit jenom po chodníku
Datum: 04. listopadu 2007 10:58
Jméno: monax
IP: uživatel467
nn nemozes nema to svetla spz.nic takze nemuzes bejt ucastnik silnicniho provozu!!a ridicak nepotrebujes!
Datum: 19. října 2007 13:31
S tym mozes jazdit len po uzavretom okruhu.Na ceste a ani na chodniku s tym nemas co hladat.A vodicak ti tym padom netreba.
Datum: 19. října 2007 6:52
 Zdar nevim kam thle zařadit... Prosim vás nevíte někdo kolik stojí pochromování ráfků?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 20:56
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno mel by si zvazit,jestli neni vyhodnejsi koupit repliku,vono dost zalezi na stavu rafku,aby nebyly moc porezli,nebo tak,cenu bohuzel nevim
Datum: 18. října 2007 20:56
 Zdar Sesa.Chci se jen zeptat jesli do budoucna budeš také prodávat výfuky na 250 adt.Dík moc za odpověď.
.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 20:32
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no porad o tom uvazuji ale zatim ne,,,,sorac,,,
Datum: 18. října 2007 20:32
 možu jezdit na simsonovi s 51 na řidičák od 15(AM)???kámoš řikal že sů všecky 50ccm do 45km/h??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 18:59
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Muzes na nem jezdit, ale nebude to legalni..
Datum: 18. října 2007 18:59
Jméno: dany
IP: uživatel1228
Nemužeš simson ma v tp 60km/h takže až od 16ti
Datum: 18. října 2007 18:54
Jméno: dany
IP: uživatel1228
 Chtěl bych se zeptat jak je rozdíl třeba mezi valcem po výbrusu a novým válcem,,, mělo by to vyjít na stejno ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2007 20:09
TO urcitě de na vyšší vbrus jak 8 lae neseženeš na to stjnek píst
Datum: 23. října 2007 20:09
Jméno: Bubák
IP: uživatel1481
jo ale kdyz uz mas max vybrus vyjetej tak ti nic jineho nezbyde.. ale kdyz mas svy zdroje tak neni problem i vyssi vybrus nez 8
Datum: 18. října 2007 20:07
novy valec je drahsi
Datum: 18. října 2007 18:55
Jméno: Marcel
IP: uživatel1479
 zdar kluci kde je rozdiel v klukovke 05 a 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2007 22:22
klika z 05 je ještě měkká,a 20 je už tvrdá.když do ní tukneš klíčem tak zvoní.
Datum: 19. října 2007 22:22
Jméno: Marcel
IP: uživatel1479
Posl.aktualizace: 18. října 2007 19:00
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Majo ma pravdu. STIHL je pro vysokootackove motory, krovinaky, pily atd.., a fechtl ti v takovych otackach nepracuje, takze se vsechen olej nespali a karbonuje ti, takze jak rika majo, nejaky shell za 100Kc je to nejlepsi, co pro fechtla muzes udelat.
Datum: 18. října 2007 19:00
Stihl je zbytocne drahy a do pincka je zbytocny.Motoru tym nepomozes skor opacne.Ja pouzivam cokolvek mineralne.m2t,mogul2t,shelladvance...ostatne polysynteticke a synteticke oleje su podla mna mna vyhadzovanie penazi za ktore mozem kupit benzin.Ale kto na to ma,tak preco nie.
Datum: 18. října 2007 18:57
Jméno: bourak
IP: uživatel1478
Posl.aktualizace: 20. října 2007 20:37
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
Neni problém....řekni jakej chceš kompresní poměr pošli mi hlavu a já ti ji udělám....!
Datum: 20. října 2007 20:37
Marcel: dobrý vtip, fakt
bourak: nech to tak jak to je
Datum: 18. října 2007 16:49
Jméno: Marcel
IP: uživatel1479
zbrus ju zo brusnym papierom ale iba milimeter
Datum: 18. října 2007 16:27
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
 Ahoj Seso, prosim, jsou nekde k sehnani nahradni dily na Jawu 90?? Přemýšlim nad její koupí, ale důležité je, aby se na ni daly sehnat díly, myslim hlavně do motoru - lamely, píst, kroužky, válec, karbec, atd. příp i třeba převody , pro příp G.O. Zatim sem nikde nic neviděl. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2007 13:43
Jsem z Ja
blonce nad Nisou...
Datum: 19. října 2007 13:43
Hux: a odkaď si??
Datum: 18. října 2007 19:36
U nás v mototechně je normálně maj, stačí vobědnat a přídou..., jinak s nima je trochu problém no...
Datum: 18. října 2007 16:29
Škoda já bych potřeboval taky nějaké nahradní díly na Jawu 90
Datum: 18. října 2007 11:14
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Draku na to ja nic nesezenu,,,,,,,sorac sesa,,,,jedine burza ci inzeraty
Datum: 18. října 2007 8:16
 nevíte někdo co může působit ztrátu vykonu po zahřátí a jak to vyřešit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 10:08
Jméno: David
IP: uživatel1476
No pokud říkaš po zahřáti , zní to jakoby se ti to přidiralo,, skus se podivat
Datum: 18. října 2007 10:08
 draci jak poznám že mám v háji startovací segment???dík za odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 19:09
To,ze sa to pri startovani zasekne a zacne to ist az ked s tym popojedes,je normalny jav.Je to popisane aj v navode na obsluhu.Proste tie zubky do seba nezapadnu jak maju.
Datum: 18. října 2007 19:09
Jméno: Bubák
IP: uživatel1481
to uz by teda musel bejt oholenej celej a to snad ani neni mozny, vetsinou jsou dole prvni dva, tri zuby, vic ne...
Datum: 18. října 2007 19:05
Jméno: ondra77
IP: uživatel1480
Když to chceš našlápnout tak nemáš žádnej odpor jako normálně a ještě to při startování nic nedělá
Datum: 18. října 2007 16:54
Jméno: Bubák
IP: uživatel1468
tim ze ti paka nezabira hned a taky tim ze se pakaobcas zakousne a nejde slapnout, musis popojet aby slo.. nebo to rozdelej a uvidis,
Datum: 17. října 2007 21:17
 šel by přidělat na stadiona s11 nějakej tachometr
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 19:44
normálně tam dej ten z kola,který koupíš za pár kaček
Datum: 18. října 2007 19:44
nejjednušší řešení bude asi digitál
Datum: 18. října 2007 13:48
 vitahl sem babetu 2 roki stala tak sem si řekli že ji vitahnu tak sem to skoušel rošlapat světlo svitilo ale nechtělo to nastartovat evim si stim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2007 20:21
Jméno: jirka
IP: uživatel1313
no jo.....ja mel jen pres zimu babetu 210 v garazi, tak sem to se taky snazil rozslapat, kdyz svitilo svetlo. musis co nejdil slapat-ja slapal cca20min. v kuse a chytla.......ja ji chcipnul a sel spat....od ty doby jezdi normal
Datum: 17. října 2007 20:21
vycisti ventil na nadrzi a karbec.Hlavne si daj pozor na trysky.Su malicke a ked su poriadne upchate,tak to neprefuknes ani kompresorom.ja som to riesil precistenim medenym drotikom.
Datum: 17. října 2007 20:21
Posl.aktualizace: 17. října 2007 18:45
Jméno: sesa
IP: uživatel176
toje na kejvačku,,spojuje to karbes s filtrem,,,,,a ta klapka slouzi ako sitic
Datum: 17. října 2007 18:45
|



|