slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2565  2566  2567  2568  2569  2570  2571  2572  2573  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel413    
čau DRACI, chci se zeptat jestli by šlo dát na motor z jawa 555 - válec, píst,hlava,karburace z pionýra? Vím že je tam bude problém s puzdrem v klice - je malé pro čep z pionýra.Šlo by to nějak vyřešit? A jestli by zvládala spojka (3 kolíky). Jestli by nebylo lepčí tam dát rovnou celej motor z pincka. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2007 19:21
 
 
 
 
Jméno: Luboš      IP: uživatel428    
Do orig. Jawy 555 (ještě litinový válec) nelze dát válec z novějšího typu - jiné kartery,nepasují vůbec kanály.Použít můžeš po vyvložkování otvoru pro pístní čep jen píst z Jawa 20. Pionýr měl 3 základní typy - 555 ,dále 05 - to byl předchůdce 20,21,23 (Mustang),poslední 3 typy mají stejný motor. Pozor Jawa 05 má jiný řaď. automat,kola a hřídele v převodovce (zde možno válec z novšího typu a hlavu.Motor z J 05 poznáš podle kulatýho krytu zapalování,bovden spojky vede zespodu.Pionýr 20,21,23 mají bovden spojky shora.
 
 
Datum: 23. ledna 2007 19:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel413    
Tak vám díky, dám tam ten motor z pincka. A ještě jsem chtěl zjistit rozdíly motoru pincka a mustanga, někde jsem četl že mustang má otrochu silnější motor? díky
 
 
Datum: 21. ledna 2007 22:44
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel28    
nebastli,hod tam jinej motor ;-)
 
 
Datum: 17. ledna 2007 16:51
 
 
 
 
Jméno: vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
A co takhle si pořídit rovnou pionýra celýho, myslim si že je to mnohem lepší než bastlit 555, jinak nabastlit to pude, otázkou je jak to pojede, jestli bude tát výsledek za to...
 
 
Datum: 17. ledna 2007 11:41
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel298    
Když tam dáš válec hlavu a karbec z fíka a k tomu ještě výfuk.Můžeš tam pařazácký píst nechat,je to jedno jsou stejný až na průměr toho čepu který je menší.Když to tam dáš,motor bude mít podobný výkon jako 20tka,ale to by jsi musel rozšířit kanály v karterech na velikost dvacítkových a sací kanál taky zvětšit.Pak to bude jezdit jako 20 ale zase to nevydrží právě ta spojka,úzký primární řetízek a převodovka. Lepší a jednodušší a časově levnější pro tebe bude napasovat tam motor z 20tky.
 
 
Datum: 17. ledna 2007 7:21
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Čížek      E-mail:      IP: uživatel307    
ahoj lidi potřebuji se zeptat co mam skontrolovat před dlouhou cestou asi 200km a co by sem si měl vzít sebou díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2007 20:06
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Svačinu na několik dní,peníze na vlak,pevné nervy a týden dovolené. Ale jinak vážně jezdíme takhle každý rok na dovolenou a celkem v pohodě.ještě vezm,i,Spojku na řetěz, Beru náhr.cívku kabel svíčku a kladívka.
 
 
Datum: 17. ledna 2007 20:06
 
 
 
 
Jméno: Ivo      E-mail:      IP: uživatel408    
No jestli si už nějakej ten kilák najel, tak bys to měl ujet bez problémů, ale vem si sebou povinnou výbavu, místo safy lepení si připrav do malý nádobky 0.5dl lepidla Herkules+0.5dl vody, zamícháš, a když píchneš, tak vyndej ventilek a nalej to tam, tavři a nafoukej, a máš to, kolo zalepený; zkontroluj lanka, jestli sou OK, tak nemá cenu brát nový, ale určitě vem kondenzátor, mám zkušenost, že po dlouhym zápřahu se zapeče, roztaví-jen ve vnitř. To je všechno, tak ti za všechny draky přeju šťastnou cestu bez problémů a užij si to :-D
 
 
Datum: 17. ledna 2007 19:36
 
 
 
 
Jméno: vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
a ještě si sebou vem náhradní plynový lanko(když praskne dá se jet i bez něho-vlastní skušenost, ale jen nouzově) a nožná pro jistotu i spojkový
 
 
Datum: 17. ledna 2007 12:19
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel354    
jojo jak rika wik stastnou cestu,,jen jeste pro jistotu vem monpaky a sadu lepeni na duse,,,, nikdy nevys kdy se to stane i tobe..Draku kam miris, snad ne na motodovolenou
 
 
Datum: 17. ledna 2007 9:39
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel298    
Pokud ten stroj jezdil nějakou dobu bez obtíží tak je vídeméně připraven tu cestu ujet.Dej do nádrže čistý benzín se správným množstvím oleje,možná bych vyčistil sítko na kohoutku a kohoutek (jestli je ovšem nádrž vevnitř vyrezlá) a palivový filtr na hadičce pokud nějaký máš. Koukni jakou barvu má svíčka a jestli není pořeba novou a to by mělo být všechno.No ještě vlastně dofoukni kola a seřiď si zpětné zrcátko.Sebou vemnějaké to nářadí,lepení žárovky (koukni jestli svítí všechny světla) náhradní svíčku a zapall kabel.No a to by ti snad mělo stačit. Přeju štastnou cestu
 
 
Datum: 17. ledna 2007 7:25
 
 
 
 
Jméno: Jelen      E-mail:      IP: uživatel392    
Draci neví te kde se chromuje a kde nejlevnělc díky moc kolik za metr čtvereční ne bo jak se to udává aspon adresu na netu nebo někde jinde dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2007 18:45
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      E-mail:      IP: uživatel384    
www.chromovani.cz
 
 
Datum: 15. ledna 2007 18:45
 
 
 
 
Jméno: Mýval      E-mail:      IP: uživatel411    
Zdar ještěrky! Potřebuju poradit-Ve velkym techničáku jsem uvedený jako nový majitel, ale nemám evidenční kontrolu a chci to hdit do novýho laku, takže nejdřív asi tu eivdenční->pak lak->a nakonec to dopřepsat (malej techničák mi už propadl). Na kolik ta evidenční a přepis přijde a je v něčem nějaká moucha? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2007 18:31
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
penále,já myslím že aby došlo k převodu,Musí být platnéá pojistka,ale i STK
 
 
Datum: 15. ledna 2007 18:31
 
 
 
 
Jméno: penál      E-mail:      IP: uživatel397    
moucha je v tom že když kupuješ motorku...tak stávající majitel ji odhlásí přičemž se do kolonky budoucího majitele napíšou tvé ůdaje...ty máš pak 30 dní na přepis...když to nestihneš doklady propadají a vozidlo je vyřazené z evidence...hned si běž na dopravák zjistit jestli jsou doklady ještě platné...jestli ano tak motorku nejdřív pojisti...bez pojistky ti neudělají žádný ůkon...potom udělej stk...to máš evidenčku zdarma...jestli by motorka neprošla tak udělej jen evidenčku za 200kč...to stačí přivýzt rám a tacháč (kvůli počtu ujetých km)...potom motorku přepiš na sebe...jestliže nejezdíš tak stk nemusíš mít vůbec...jen musíš každoročně platit pojistku jinak ti motorku můžou (nemusí) odhlásit...ale každou chvíly se zákony mění...toto jsou mé poslední zkušenosti...přepisuju minimálně jednou ročně...čáááu...penál
 
 
Datum: 15. ledna 2007 15:45
 
 
 
 
Jméno: cara      E-mail:      IP: uživatel24    
ten prepinac svetel je pripojen na dumyslnej prepinac nebo na ten normalni starej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2007 12:03
 
 
 
 
Jméno: cara      E-mail:      IP: uživatel24    
to potom treba nepujde nastartovat
 
 
Datum: 17. ledna 2007 12:03
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
To je jedno.
 
 
Datum: 14. ledna 2007 20:55
 
 
 
 
Jméno: Ivo Muller      E-mail:      IP: uživatel408    
Zdar draci, napište mi nekdo, kdo máte TP na jawa 21. DííK, potřebuju moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2007 17:22
 
 
 
 
Jméno: Driver      E-mail:      IP: uživatel306    
Čau draku, mam doma akorát papíry na jawa 20 a to je ten starej TP (ten jak se používal jako malej i velkej zaroven) ale pokud by se ti hodil tak to ho můžu tak za 100-150 poslati se štítkem.. Kupní smouvu bys ale musel nějako sfalšovat, protože sem nedostal kupní smlouvu k tomu pinckoj kterýho sem koupil.. ale myslim si že by to šlo použít...Řekneš že sis ho přestavěl na 20 a dal jinej motor a bude to v poho.. Když budeš mit ten štítek.. Pokud bys chtěl tak se ozvi na mail: maly.t@email.cz nebo icq: 201-005-177
 
 
Datum: 14. ledna 2007 17:22
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel380    
chcel bych sa spytat ci by sa na fichty nemohlo radit aj bez spojky.ved ono to ma poloautomat podobne ako zavodne crosky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2007 19:30
 
 
 
 
Jméno: Luboš      IP: uživatel428    
Lze řadit bez spojky,ale převodovka trpí není na to stavěná.Na krosce se také doporučuje lehce vymáčknout spojku
 
 
Datum: 23. ledna 2007 19:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Pocul si blbost.Automat pri urcitej rychlosti sam vypne spojku a je na vetsich motorkach pod vekom zapalka.Na fichtlovi ani nie je miesto na automat.
 
 
Datum: 14. ledna 2007 20:27
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel298    
Nemůžeš,poloautomat fichtl nemá!
 
 
Datum: 14. ledna 2007 18:47
 
 
 
 
Jméno: rapid      IP: uživatel380    
tak ja neviem ja som to len pocul...ze to ma podobne usporiadane koliecka ako crosky.
 
 
Datum: 14. ledna 2007 18:39
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
A mohol by si mi popisat,kde ten poloautomat je?Lebo ja som si ho zatial nikde nevsimol.
 
 
Datum: 14. ledna 2007 17:39
 
 
 
 
Jméno: Marlan      E-mail:      IP: uživatel374    
Cau chtel bych jse zeptat Jestli muzu na motor pouzit misto pasty Paulin pastu Cacoseal. je taky na motory?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2007 15:51
 
 
 
 
Jméno: penál      E-mail:      IP: uživatel397    
na každé pastě,tmelu,silikonu by mělo být napsáno jakým látkám odolává (olej,benzin) a jaké teploty snese...tím se řid...já používám červený silikon (velká tuba-na celý rok-název nevím) odolávající všemu co je v motoru a do 300 stupnů celsia...a je to good...maj to v skoro každý lepší drogerii
 
 
Datum: 15. ledna 2007 15:51
 
 
 
 
Jméno: Hux      IP: uživatel270    
Ja myslim ze jestli to je tesnici tmel na motory tak klidne
 
 
Datum: 14. ledna 2007 12:10
 
 
 
 
Jméno: Hux      IP: uživatel270    
Cest draci. Chci se zeptat jak se prepisujou papiry na fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2007 12:35
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
musíš napsat přesně o co ti jde.Zda přepis z jednoho majitele na jiného,nebo chceš na papíry co máš,postavit jiného fichtla.Pak ti vše popíšu, co máš dělat.
 
 
Datum: 14. ledna 2007 12:35
 
 
 
 
Jméno: snoop      E-mail:      IP: uživatel290    
Zdar, jak je nejlepší zamaskovat (vymazat) původní číslo na motoru před přeražením, dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2007 13:59
 
 
 
 
Jméno: Alias      IP: uživatel478    
Kdyžtak vem kladivko a rozklepej ho. Pak vyrazíš novy. Nebo si ho vypiš z evidence. Dneska už to jde.
 
 
Datum: 07. února 2007 13:59
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
na evidenčce jim je to jedno,napíšou že soklasí rok výroby,číslo rámu,barva,a nesouhlasí číslo motoru. a při přehlášení zažádáš o výmaz čísla
 
 
Datum: 15. ledna 2007 12:35
 
 
 
 
Jméno: snoop      IP: uživatel290    
No kokrétněji, přepisoval jsem jednoho pincka na sebe a ten musel nevidenčku, a teď jsem si sehnal jiný papíry na dalšího pincka a vyrazil novej štítek a nevim co mám dělat s motorem, aby mě s tim na evidenčce neprudily?
 
 
Datum: 14. ledna 2007 22:30
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Jo jasně Přesně je to odbor dopravy,evidence motorových vozidel, na městském úřadu s rozšířenou pravomocí. A cena nevím ale byla změna barvy,kastle motoru za 10 kč.Ale tím si nejsem jistý.
 
 
Datum: 14. ledna 2007 19:17
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Dnes se s tim chodí na Odbor dopravy městský úřad a cena bude taky trochu větší předpokládám, jinak jak píše pařez
 
 
Datum: 14. ledna 2007 19:05
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
proč chceěš přerážet číslo? normálně skoč na policii a požádej o výmaz čísla motoru z techničáku.stojí to 10kč a dostaneš nový TP bez čísla motoru.Dnes už se motor běžně neeviduje
 
 
Datum: 14. ledna 2007 10:45
 
 
 
 
Jméno: Ivo Müller      E-mail:      IP: uživatel408    
Prosím Vás, napište mi, jak má být správně seštelovaný řadíci poloautomat, mám motor kompletně zrenovovaný, a potřebuji ho zase složit, jenomže tato malá záludnost mi dělá problém, díky za rady. Zdar draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2007 15:57
 
 
 
 
Jméno: penál      E-mail:      IP: uživatel397    
dělám kamarádům generálky motorů...jestli máš digitální foták...tak můžem přes maily tvůj motor složit spolu...ty se zeptáš a já ti to názorně vyfotím na svém rozebraném motoru a popíšu...už jsem i spravoval motor přes telefon...che che...čus
 
 
Datum: 15. ledna 2007 15:57
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Drahý houmles, tvoje odpověď něco naznačuje o tvém IQ
 
 
Datum: 14. ledna 2007 10:47
 
 
 
 
Jméno: houmles      IP: uživatel335    
dyz umis hovno tak si ho taky muzes slozit ale pochybuju ze ti ho vemou ve srotu
 
 
Datum: 13. ledna 2007 21:33
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
O aky motor ide?Z coho.
 
 
Datum: 13. ledna 2007 20:19
 
 
 
 
Jméno: Garf      E-mail:      IP: uživatel407    
Jakej je rozdíl mezi paknama na Pařeza a Obyčejnym Pinckem????Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2007 20:28
 
 
 
 
Jméno: Garf      E-mail:      IP: uživatel410    
Tak to se mi ulevilo.To víš no nenapadlo mě udat přesně označení.Myaslel jsem že je to všude stejný,ale teď vym že už neni.Díky ti moc Seso.
 
 
Datum: 14. ledna 2007 20:28
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel383    
Kurna Ja dlouho premyslel zda 550 a 555 a pak jsem se priklonik k 550 jasan garfe,,,ty mam v kramku
 
 
Datum: 14. ledna 2007 20:26
 
 
 
 
Jméno: Garf      E-mail:      IP: uživatel410    
Mám 555 takže tam jdou i ty co má sesave vobchodě???
 
 
Datum: 14. ledna 2007 20:20
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
seso,máš pravdu,ale jestli nemyslí pařezem jawu 555 i když to pařez není,říká se mu tak taky. tam pak lze pakny zaměnit.Jestli má garf opravdu pakny na pařez 550,na polobubny pak mu je klidně vyměním za pakny na pincka.Když tak se garfe ozvi.
 
 
Datum: 14. ledna 2007 10:51
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel341    
DRAKU 550 ma zcela jinou paknu
 
 
Datum: 13. ledna 2007 20:30
 
 
 
 
Jméno: Lados      E-mail:      IP: uživatel405    
Zdar jak svina!! Nevite kde se da sehnat po netu jazyckovy ventil na 350/634? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2007 15:10
 
 
 
 
Jméno: stejsky      E-mail:      IP: uživatel330    
Klapku není problém sehnat třeba v obchodech s ND na skůtry, nebo jako náhradní díl z motorkosových ČZ, jen bych se bál o její průtočnost. http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 13. ledna 2007 15:10
 
 
 
 
Jméno: michal5u      E-mail:      IP: uživatel403    
Zdravim,u fika mi vyskakujou prevody:-(,trojka pravidelne pri 60km/h,dvojka jen obcas...s tatkou sme se shodli ze to asi budou opotrebeny prevodovy kolecka.motor uz je skoro napul,ale tak se vas jeste ptam jestli to vydite stejne??a ty muzes seso urcite do mesice ocekavat objednavku dilu do prevodovky:-D:-D,tak diky moc za radu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2007 19:36
 
 
 
 
Jméno: kjk      IP: uživatel275    
dej novej automat a máš to můžeš mít vohlou tyčku a tu kdyš srovnáš tak to máš zachvilku znova v prdeli!!!
 
 
Datum: 01. února 2007 19:36
 
 
 
 
Jméno: Luboš      IP: uživatel428    
Většinou opotřebovaný kolíky u kola 3 a vyšlehaná díry v protikole ( to je to na čem je řetěz. kolečko). U 2. stupně jsou to ošlehané drážky na hřídeli a v kolečku.
 
 
Datum: 23. ledna 2007 19:42
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      E-mail:      IP: uživatel412    
Máš servanej řadící segment a nekupuj si novej protože je drahej,ale mě se zdá že sesa to má levný.Jinak se dá sehnat na vrakáčích.
 
 
Datum: 16. ledna 2007 7:40
 
 
 
 
Jméno: michal5u      IP: uživatel403    
jj diky moc,dneska sme to rozebrali,je tam lehce pokurvenej radici automat...,tak to nejak vyspravime a bude:-Dale horsi je ze sem zjistil ze mi na pistu chybi jeden krouzek a pist je uz pekne v hajzlu,na cepu vule jak svin a kus je ustiplej...docela sem cumnel...
 
 
Datum: 13. ledna 2007 19:16
 
 
 
 
Jméno: alex      E-mail:      IP: uživatel406    
jsou to jistojiste ojetý řadici vidličky but je vymen nebo vyvař a bude po problemu cau A.
 
 
Datum: 13. ledna 2007 18:25
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Mach      IP: uživatel314    
Problém bych viděl v řadícím automatu, a trojka nemá zpřevodování (1:1), je to přímo hnané tím pádem ojeb. čepy.
 
 
Datum: 12. ledna 2007 22:48
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Alebo este zuby na radicim automate.
 
 
Datum: 12. ledna 2007 21:05
 
 
 
 
Jméno: Driver      E-mail:      IP: uživatel306    
Zdar draci, potřeboval bych kolo na stadiona.. tak pokud by jste někdo o nějakým věděl tak mi prosím napište.. dik moc předem... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2007 16:56
 
 
 
 
Jméno: caji      E-mail:      IP: uživatel381    
ja mam. potrebujes jenom rafek nebo cely kolo???
 
 
Datum: 13. ledna 2007 16:56
 
 
 
 
Jméno: DAKAR      E-mail:      IP: uživatel401    
Jak postupovat při ztrátě výrobního štítku? Mám platné doklady, spz i pojistku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2007 12:41
 
 
 
 
Jméno: majkl      IP: uživatel492    
mrfernet@seznam.cz - napis si o stitek
 
 
Datum: 11. února 2007 12:41
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
koukni na http://www.spicka.prodejce.cz nebo na http://www.bartunkovi.cz tam mají štítky za 100 kč.Pošli jim obálku se stovkou a ofrankovanou obálkou se zpáteční adresou,ať neplatíš dobírku,oni pošlou štítek,kam raznicema naboucháš co potřebuješ ,nanýtuješ na rám a jedeš. pokud není něco jasné,napiš
 
 
Datum: 12. ledna 2007 12:40
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      E-mail:      IP: uživatel384    
Mohl by mi nekdo prosím poslat fotky zrenovovaný 555-ky konkretne zlatejch linek kde vsude sou moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2007 17:43
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel298    
http://www.inext.cz/jawa%5F50%5Ftyp550/ tady něco je
 
 
Datum: 11. ledna 2007 17:43
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      E-mail:      IP: uživatel384    
Muj mail je jisamartin@seznam.cz
 
 
Datum: 10. ledna 2007 21:15
 
 
 
 
Jméno: raptor      E-mail:      IP: uživatel296    
Chtěl bych se zeptat jestli když mi pincek vynechává jestli to nemůže být že vycucne všechen benzím z karburátoru?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2007 21:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel104    
mozna ze tam mas malo benalu jak jezdis tak v nadrzi se muzou udělat vlny je to mozny
 
 
Datum: 24. března 2007 21:23
 
 
 
 
Jméno: raky      IP: uživatel402    
natri to na zeleno a hod to do kopriv
 
 
Datum: 12. ledna 2007 14:37
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
WIKU, ty se lepšíš!!
 
 
Datum: 11. ledna 2007 0:10
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel251    
raptor: já chápu jak to myslíš.V karbecu je to udělaný tak že máš malou zásobu benzínu v plovákové komoře a odtamtud si ho to cucá.Když hladina klesne pod určitou mez,plovák klesne a otevře se ventil ve víčku a benál doteče.Tak by to mělo fungovat.Ovšem pokud máš nefunkční ten ventilek ve víčku plovákovky (otevři jí a koukni jestli když ho prstem uzavřeš jestli se sám svojí vahou otevře) nebo to dělá ucpaný kohoutek od nádrže a nebo taky dírku ve víčku nádrže. Tohle všechno s eprojevu vyncháváním typu 5 vteřin jede,pak na chvíli vůbec nejede,pak zase jede.
 
 
Datum: 10. ledna 2007 13:28
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
souhlas s Majem nevím co znamená vynechává.pokud je přicpaný přívod paliva,vyjedeš karbec v pohodě a stojíš a čekáš až doteče benál.Jinak rady jako Majo + kontrola dírky ve víčku nádrže,ale závad je mnoho popiš podrobněji
 
 
Datum: 10. ledna 2007 12:26
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Jaksi som nepochopil.Ved pincek vycucava benal z karbeca furt.Inak by to neslo.A na to ludia vymysleli nadrz na benzin,aby ked pincek ten benal vycucne,tak tam natecie novy.Fakt nerozumiem otazke.Ked ti vynechava,pozri,ci nemas zapchaty nejaky kanalik v karbeci alebo upchatu trysku nejakym bordelom.
 
 
Datum: 09. ledna 2007 21:19
 
 
 
 
Jméno: Mára      IP: uživatel368    
cus lidi chtel bych se zeptat když mam udelanej novej výbrus muzu rovnou jezdit???A nebo to musim nechat zabehnout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2007 22:35
 
 
 
 
Jméno: Driver      E-mail:      IP: uživatel306    
JJ a zapoměl sem ti tam napsat že to musíš najezdit v jedny osobě aby si to parádně sedlo a budew ti to litat jak utržený..
 
 
Datum: 12. ledna 2007 22:35
 
 
 
 
Jméno: Driver      E-mail:      IP: uživatel306    
čus draku.. ty na to musíš sednout a najezdit tak 300-500km po asfaltu a nedrtit to v max nebo min otáčkách..!! a už vubec s tim nejezdi do terenu jinak to máš v piči a bude ti to polikat o dost vic a tolik to nepojede a můžeš udělat novej... taky mě to tedka čeká..:-) Tak přeju štastně zajetej výbrus a mnoho štastne najetych ilometrů bez sebemenšich zavad..Driver
 
 
Datum: 12. ledna 2007 22:34
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Lukas Mach:Ja si myslim to,co pise Vyspu.Ze fichtli kedysi jazdili a zabiehali sa len na m2t,lebo nic ine nebolo.A vydrzalo to do teraz viz. Vesnican.Nevravim,ze to musi zabiehat na m2t,ale bude to skorej.Ak je trpezlivy a ma peniaze,tak nech kludne zabieha na syntetiku.Mára sa vlastne pytal,ci to ma zabehavat alebo ma rovno jazdit.Takze Mára:Zabehnut to musis.Pomer 1:25,aspon 500km sam a 1000km v klude,nepretacat.To samozrejme zavisi od oleja ktory pouzijes.Ked budes zabiehat na m2t,tak sa toho drz.Ak na polysyntetiku alebo syntetyku,tak to trva samozrejme viacej.Je to na tebe.
 
 
Datum: 12. ledna 2007 21:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Mach      IP: uživatel314    
majo: Jo takze vlastne davas radu, maz min, stykove plochy se driv zbrousi a mas to zabehnute. Delas jak kdyby to byla nejaka lhuta. Mimo to minimalni mazani ma za pricineni drivejsi odstraneni honovacich stop takze olejovy film dobre nedrzi. Mogul 2T je minulost, na Valvoline Durablend 2T jsem nalital 7000km nez sem potreboval dekarbonizovat vyfuk. Ted behem zimy sem akorat vypalil jeste koleno a vycistil vyfukovej kanal od usazeneho karbonu...
 
 
Datum: 12. ledna 2007 15:26
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      E-mail:      IP: uživatel384    
Ja nevim jak to delate ale ja mam fíka jeste bez výbrusu, mam najeto42 000 kilometru a leju tam vzdycky neco jinyho co doma najdu (prevodak motorak vsechno) a zadnymu jinymu klukoj z vesnice nejde fichtl tak jako me
 
 
Datum: 11. ledna 2007 21:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Niekto zabehava aj tak,ze necha bezat fichtla na stojanku asi pol dna a sem tam pride a trochu mu prida plyn.Po pol dni mas zabehnute.Ale to je na vlastne riziko.Ja doporucujem klasicky zabeh.Je to na istotu.Na aky olej budes zabiehat,je v podstate jedno.Ked chces zabiehat dlhsie,tak lej polysyntetiku alebo syntetiku.Ked to chces mat zabehnute cim skor,zabehavaj na m2t a po asi 1000km to dekarbonizuj a zacni jazdit na nieco,co sa da nazvat olejom.
 
 
Datum: 11. ledna 2007 19:21
 
 
 
 
Jméno: Jaby      E-mail:      IP: uživatel74    
No, já s tatou jezdíme s pařezem, asi 2 roky po výbrusu, a žebysme ho nějak zaběhly, to se mi nezdá, dokonce jezdí the best aj bez záběhu. Sme ho točily tak na asi čtřičtvrtě plynu měsíc potom na plnej a je velká škoda že fichtly nemaj vodní chlazení, neska sme totiž s tatou spravili řetaz a jezdil fixchtl jak šílenec, aj s tatou jel do kopca na trojku :-) A to máme pažeza 555. Jo a jinak, konečně asi po jaře bude moct tata jezdit legálně, páč sem sehnal papíry :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2007 18:03
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Lukáš Mach:Mam rad hmlu a mam uz valec na odpis.Preto mazem m2t.Ale mam v plane vybrus a po zabeho prechadzam na Shell advance.
 
 
Datum: 10. ledna 2007 21:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Mach      IP: uživatel314    
m2t neni dobry zpusob mazani, ne kazdemu vyhovuje nespaleny olej, spousta dymu a dalsi socialni jistoty mogul 2t. v dnesnim svete kvalitnich oleju muzes jit zlatou stredni cestou polosyntetiku. jinak pri zabihani se nezabiha jenom samotne treci plochy pist a vlozka, ale treba i bronzove pouzdro ve kterem po vystruzeni zustavaj plosky. a pocet najetych kilometru se stroj od stroje lisi, zalezi na zpracovani dilu...pravda je, ze bys to nemel vyhanet a tim padem nejezdit ve dvou, protoze bez otacek to nejede a dvojnasob to plati u koncepce motoru pionyra.
 
 
Datum: 10. ledna 2007 20:57
 
 
 
 
Jméno: wiku      IP: uživatel298    
Jo máš pravdu
 
 
Datum: 10. ledna 2007 20:33
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
wiku:-Podla Navodu na obsluhu ma byt v zabehu ihla na tretom zareze zhora a po zabehu na druhom zhora.
 
 
Datum: 10. ledna 2007 16:36
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel251    
jehlu nedávej na třetí,ale na druhej zřez shora. Pařez: oboje je pravda,když budeš zabíhat na M2t tak se motor zaběhne rychleji protože bude větší tření které způsobuje to že olej nemaže tak dobře.Když dáš kvalitní olej tak budeš mít najeto 1000 km a stále to nebude pořádně sedlý.Já taky zajíždím na M2t a pak provedu dekbonizaci a přejdu na lepší olej.
 
 
Datum: 10. ledna 2007 13:34
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Tady vidíš že co člověk to názor, já myslim že nejlepší je zabíhat na olej na jakej budeš pak jezdit, poměr 1:25 je ok, když budeš jezdit na M2T tak proč na něj nezabíhat, dřív se jezdilo a zabíhalo jedině na M2T a ty motory to přežili
 
 
Datum: 10. ledna 2007 13:20
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
naprosto nesouhlasím s Majem,Opak je pravda na záběh potřebuješ KVALITNÍ olej.Vůle ve válci jsou po výbrusu minimální a proto je třeba co nejvíce ulehčit motoru tření a to pouze kvalitním olejem.Jinak souhlas,nejméně 500km v klidu a pohodě.Poměr souhlas 1:25
 
 
Datum: 10. ledna 2007 12:33
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Na zaciatok to musis zabehnut,lebo sa to bude zadierat a zrat jak svina.Nalej benal a m2t v pomere minimalne 1:25 a dvihni ihlu v karbeci na treti zarez zhora.A potom aspon tych 1000km na jednotke nejazdi prilis dlho a nepretacaj ho,jazdi len sam aspon 500km a nedavaj tomu plny!Lebo to zle zabehnes.Po zabehu daj nejaky lepsi olej jak m2t.Na zabeh je m2t dobry ale inak hnoj.
 
 
Datum: 09. ledna 2007 21:17
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      E-mail:      IP: uživatel384    
Zdar seso chtel bych se zeptat na to jak to je s postovnym u větsich zásilek protoze sem si u tebe obednaval trochu vic veci a mel sem tam napsano postovne + balne jenom 10,-.Jen tak pro zajímavost nic dulezityhoDíííK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2007 19:04
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      E-mail:      IP: uživatel384    
Tak to je v poho tak dík
 
 
Datum: 09. ledna 2007 19:04
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel298    
A proto se vyplatí nakupovat hodně dílů... :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2007 7:26
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel398    
Draku sorac asi jsem zapomel pripsat o jednu nulu navic ) jinak u me je sto kacek na cokolic na male na velke,,neni v tom rozdil
 
 
Datum: 08. ledna 2007 21:13
 
<  2565  2566  2567  2568  2569  2570  2571  2572  2573  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 6:48:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu