Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar seso na tom obrazku s tym prepinacem svetel je dumyslny prepinac nebo ten starej dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2007 18:07
sesa:Ak som spravne pochopil,tak sa pyta,ci ten prepinac na svetla,co mas v shope je na dumyslny prepinac alebo ci na ten stary.Jednoducho,ci musi k tomu prepinacu na svetla kupit aj dumyslni prepinac.
Datum: 18. ledna 2007 18:07
Jméno: sesa
IP: uživatel276
draku,, tak ted nevim o co gou,,,prepinac domyslny je s dvema klicka a ma tri polohy
Datum: 18. ledna 2007 15:07
To je jedno,na jaky to dasw prepinac.Pasuje na obidve!
Datum: 18. ledna 2007 14:47
Jméno: olda
IP: uživatel414
 zdar chtel bych se poptat kolik stoji ridicak.tak dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2007 14:13
Jméno: Michal
IP: uživatel544
asi tak 600Kč
Datum: 24. února 2007 14:13
ja ho delam za 2500 se vsim vsudi
Datum: 04. února 2007 21:47
sesa: a ještě na to mají tejden
Datum: 18. ledna 2007 21:30
Jméno: sesa
IP: uživatel42
To koukam,,ze se bude muset zajit pro karticku zda nemas nahodu zaznam, kdyz chces udelat autoskolu,,,to za me to byla rychlovka,,,to jsou veci
Datum: 18. ledna 2007 8:47
Podle toho kde a jakej.Mě na 125 tedy skupina A1 stál 4000kč.Autoškola dostane 3000kč (to se mění) dále doktor dostane 250kč a na úřadě za zkoušky 700kč. (pokud neuděláš na poprv platíš stovku) a než zahájíš autoškolu musíš ještě na magistrát pro výpis z karty řidiče že nemáš žádné přestupky,za to chtěj 15kč.
Datum: 17. ledna 2007 22:32
 ja su vul , sem si kupil píst na stadion..... misto na jawu21
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2007 15:49
Jméno: sesa
IP: uživatel354
Draku pist na stadiona je stejnej jak na pionyra 550, 555 ale na 05,20,21,23 uz neni
Datum: 17. ledna 2007 15:49
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
tak to ses jiste umelec
Datum: 17. ledna 2007 14:54
Jméno: Lukáš
IP: uživatel413
 čau DRACI, chci se zeptat jestli by šlo dát na motor z jawa 555 - válec, píst,hlava,karburace z pionýra? Vím že je tam bude problém s puzdrem v klice - je malé pro čep z pionýra.Šlo by to nějak vyřešit? A jestli by zvládala spojka (3 kolíky). Jestli by nebylo lepčí tam dát rovnou celej motor z pincka. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2007 19:21
Jméno: Luboš
IP: uživatel428
Do orig. Jawy 555 (ještě litinový válec) nelze dát válec z novějšího typu - jiné kartery,nepasují vůbec kanály.Použít můžeš po vyvložkování otvoru pro pístní čep jen píst z Jawa 20.
Pionýr měl 3 základní typy - 555 ,dále 05 - to byl předchůdce 20,21,23 (Mustang),poslední 3 typy mají stejný motor.
Pozor Jawa 05 má jiný řaď. automat,kola a hřídele v převodovce (zde možno válec z novšího typu a hlavu.Motor z J 05 poznáš podle kulatýho krytu zapalování,bovden spojky vede zespodu.Pionýr 20,21,23 mají bovden spojky shora.
Datum: 23. ledna 2007 19:21
Jméno: Lukáš
IP: uživatel413
Tak vám díky, dám tam ten motor z pincka. A ještě jsem chtěl zjistit rozdíly motoru pincka a mustanga, někde jsem četl že mustang má otrochu silnější motor? díky
Datum: 21. ledna 2007 22:44
Jméno: Toňas
IP: uživatel28
nebastli,hod tam jinej motor
Datum: 17. ledna 2007 16:51
A co takhle si pořídit rovnou pionýra celýho, myslim si že je to mnohem lepší než bastlit 555, jinak nabastlit to pude, otázkou je jak to pojede, jestli bude tát výsledek za to...
Datum: 17. ledna 2007 11:41
Když tam dáš válec hlavu a karbec z fíka a k tomu ještě výfuk.Můžeš tam pařazácký píst nechat,je to jedno jsou stejný až na průměr toho čepu který je menší.Když to tam dáš,motor bude mít podobný výkon jako 20tka,ale to by jsi musel rozšířit kanály v karterech na velikost dvacítkových a sací kanál taky zvětšit.Pak to bude jezdit jako 20 ale zase to nevydrží právě ta spojka,úzký primární řetízek a převodovka. Lepší a jednodušší a časově levnější pro tebe bude napasovat tam motor z 20tky.
Datum: 17. ledna 2007 7:21
 ahoj lidi potřebuji se zeptat co mam skontrolovat před dlouhou cestou asi 200km a co by sem si měl vzít sebou díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2007 20:06
Svačinu na několik dní,peníze na vlak,pevné nervy a týden dovolené. Ale jinak vážně jezdíme takhle každý rok na dovolenou a celkem v pohodě.ještě vezm,i,Spojku na řetěz, Beru náhr.cívku kabel svíčku a kladívka.
Datum: 17. ledna 2007 20:06
No jestli si už nějakej ten kilák najel, tak bys to měl ujet bez problémů, ale vem si sebou povinnou výbavu, místo safy lepení si připrav do malý nádobky 0.5dl lepidla Herkules+0.5dl vody, zamícháš, a když píchneš, tak vyndej ventilek a nalej to tam, tavři a nafoukej, a máš to, kolo zalepený; zkontroluj lanka, jestli sou OK, tak nemá cenu brát nový, ale určitě vem kondenzátor, mám zkušenost, že po dlouhym zápřahu se zapeče, roztaví-jen ve vnitř. To je všechno, tak ti za všechny draky přeju šťastnou cestu bez problémů a užij si to
Datum: 17. ledna 2007 19:36
a ještě si sebou vem náhradní plynový lanko(když praskne dá se jet i bez něho-vlastní skušenost, ale jen nouzově) a nožná pro jistotu i spojkový
Datum: 17. ledna 2007 12:19
Jméno: sesa
IP: uživatel354
jojo jak rika wik stastnou cestu,,jen jeste pro jistotu vem monpaky a sadu lepeni na duse,,,, nikdy nevys kdy se to stane i tobe..Draku kam miris, snad ne na motodovolenou
Datum: 17. ledna 2007 9:39
Pokud ten stroj jezdil nějakou dobu bez obtíží tak je vídeméně připraven tu cestu ujet.Dej do nádrže čistý benzín se správným množstvím oleje,možná bych vyčistil sítko na kohoutku a kohoutek (jestli je ovšem nádrž vevnitř vyrezlá) a palivový filtr na hadičce pokud nějaký máš.
Koukni jakou barvu má svíčka a jestli není pořeba novou a to by mělo být všechno.No ještě vlastně dofoukni kola a seřiď si zpětné zrcátko.Sebou vemnějaké to nářadí,lepení žárovky (koukni jestli svítí všechny světla) náhradní svíčku a zapall kabel.No a to by ti snad mělo stačit. Přeju štastnou cestu
Datum: 17. ledna 2007 7:25
 Draci neví te kde se chromuje a kde nejlevnělc díky moc kolik za metr čtvereční ne bo jak se to udává aspon adresu na netu nebo někde jinde dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2007 18:45
www.chromovani.cz
Datum: 15. ledna 2007 18:45
 Zdar ještěrky! Potřebuju poradit-Ve velkym techničáku jsem uvedený jako nový majitel, ale nemám evidenční kontrolu a chci to hdit do novýho laku, takže nejdřív asi tu eivdenční->pak lak->a nakonec to dopřepsat (malej techničák mi už propadl). Na kolik ta evidenční a přepis přijde a je v něčem nějaká moucha?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2007 18:31
penále,já myslím že aby došlo k převodu,Musí být platnéá pojistka,ale i STK
Datum: 15. ledna 2007 18:31
moucha je v tom že když kupuješ motorku...tak stávající majitel ji odhlásí přičemž se do kolonky budoucího majitele napíšou tvé ůdaje...ty máš pak 30 dní na přepis...když to nestihneš doklady propadají a vozidlo je vyřazené z evidence...hned si běž na dopravák zjistit jestli jsou doklady ještě platné...jestli ano tak motorku nejdřív pojisti...bez pojistky ti neudělají žádný ůkon...potom udělej stk...to máš evidenčku zdarma...jestli by motorka neprošla tak udělej jen evidenčku za 200kč...to stačí přivýzt rám a tacháč (kvůli počtu ujetých km)...potom motorku přepiš na sebe...jestliže nejezdíš tak stk nemusíš mít vůbec...jen musíš každoročně platit pojistku jinak ti motorku můžou (nemusí) odhlásit...ale každou chvíly se zákony mění...toto jsou mé poslední zkušenosti...přepisuju minimálně jednou ročně...čáááu...penál
Datum: 15. ledna 2007 15:45
 ten prepinac svetel je pripojen na dumyslnej prepinac nebo na ten normalni starej
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2007 12:03
to potom treba nepujde nastartovat
Datum: 17. ledna 2007 12:03
To je jedno.
Datum: 14. ledna 2007 20:55
 Zdar draci, napište mi nekdo, kdo máte TP na jawa 21. DííK, potřebuju moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2007 17:22
Čau draku, mam doma akorát papíry na jawa 20 a to je ten starej TP (ten jak se používal jako malej i velkej zaroven) ale pokud by se ti hodil tak to ho můžu tak za 100-150 poslati se štítkem.. Kupní smouvu bys ale musel nějako sfalšovat, protože sem nedostal kupní smlouvu k tomu pinckoj kterýho sem koupil.. ale myslim si že by to šlo použít...Řekneš že sis ho přestavěl na 20 a dal jinej motor a bude to v poho.. Když budeš mit ten štítek.. Pokud bys chtěl tak se ozvi na mail: maly.t@email.cz nebo icq: 201-005-177
Datum: 14. ledna 2007 17:22
Jméno: rider
IP: uživatel380
 chcel bych sa spytat ci by sa na fichty nemohlo radit aj bez spojky.ved ono to ma poloautomat podobne ako zavodne crosky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2007 19:30
Jméno: Luboš
IP: uživatel428
Lze řadit bez spojky,ale převodovka trpí není na to stavěná.Na krosce se také doporučuje lehce vymáčknout spojku
Datum: 23. ledna 2007 19:30
Pocul si blbost.Automat pri urcitej rychlosti sam vypne spojku a je na vetsich motorkach pod vekom zapalka.Na fichtlovi ani nie je miesto na automat.
Datum: 14. ledna 2007 20:27
Nemůžeš,poloautomat fichtl nemá!
Datum: 14. ledna 2007 18:47
Jméno: rapid
IP: uživatel380
tak ja neviem ja som to len pocul...ze to ma podobne usporiadane koliecka ako crosky.
Datum: 14. ledna 2007 18:39
A mohol by si mi popisat,kde ten poloautomat je?Lebo ja som si ho zatial nikde nevsimol.
Datum: 14. ledna 2007 17:39
 Cau chtel bych jse zeptat
Jestli muzu na motor pouzit misto pasty Paulin pastu Cacoseal. je taky na motory?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2007 15:51
na každé pastě,tmelu,silikonu by mělo být napsáno jakým látkám odolává (olej,benzin) a jaké teploty snese...tím se řid...já používám červený silikon (velká tuba-na celý rok-název nevím) odolávající všemu co je v motoru a do 300 stupnů celsia...a je to good...maj to v skoro každý lepší drogerii
Datum: 15. ledna 2007 15:51
Jméno: Hux
IP: uživatel270
Ja myslim ze jestli to je tesnici tmel na motory tak klidne
Datum: 14. ledna 2007 12:10
Jméno: Hux
IP: uživatel270
 Cest draci. Chci se zeptat jak se prepisujou papiry na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2007 12:35
musíš napsat přesně o co ti jde.Zda přepis z jednoho majitele na jiného,nebo chceš na papíry co máš,postavit jiného fichtla.Pak ti vše popíšu, co máš dělat.
Datum: 14. ledna 2007 12:35
 Zdar, jak je nejlepší zamaskovat (vymazat) původní číslo na motoru před přeražením, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2007 13:59
Jméno: Alias
IP: uživatel478
Kdyžtak vem kladivko a rozklepej ho. Pak vyrazíš novy. Nebo si ho vypiš z evidence. Dneska už to jde.
Datum: 07. února 2007 13:59
na evidenčce jim je to jedno,napíšou že soklasí rok výroby,číslo rámu,barva,a nesouhlasí číslo motoru. a při přehlášení zažádáš o výmaz čísla
Datum: 15. ledna 2007 12:35
Jméno: snoop
IP: uživatel290
No kokrétněji, přepisoval jsem jednoho pincka na sebe a ten musel nevidenčku, a teď jsem si sehnal jiný papíry na dalšího pincka a vyrazil novej štítek a nevim co mám dělat s motorem, aby mě s tim na evidenčce neprudily?
Datum: 14. ledna 2007 22:30
Jo jasně Přesně je to odbor dopravy,evidence motorových vozidel, na městském úřadu s rozšířenou pravomocí. A cena nevím ale byla změna barvy,kastle motoru za 10 kč.Ale tím si nejsem jistý.
Datum: 14. ledna 2007 19:17
Dnes se s tim chodí na Odbor dopravy městský úřad a cena bude taky trochu větší předpokládám, jinak jak píše pařez
Datum: 14. ledna 2007 19:05
proč chceěš přerážet číslo? normálně skoč na policii a požádej o výmaz čísla motoru z techničáku.stojí to 10kč a dostaneš nový TP bez čísla motoru.Dnes už se motor běžně neeviduje
Datum: 14. ledna 2007 10:45
 Prosím Vás, napište mi, jak má být správně seštelovaný řadíci poloautomat, mám motor kompletně zrenovovaný, a potřebuji ho zase složit, jenomže tato malá záludnost mi dělá problém, díky za rady. Zdar draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2007 15:57
dělám kamarádům generálky motorů...jestli máš digitální foták...tak můžem přes maily tvůj motor složit spolu...ty se zeptáš a já ti to názorně vyfotím na svém rozebraném motoru a popíšu...už jsem i spravoval motor přes telefon...che che...čus
Datum: 15. ledna 2007 15:57
Drahý houmles, tvoje odpověď něco naznačuje o tvém IQ
Datum: 14. ledna 2007 10:47
Jméno: houmles
IP: uživatel335
dyz umis hovno tak si ho taky muzes slozit ale pochybuju ze ti ho vemou ve srotu
Datum: 13. ledna 2007 21:33
O aky motor ide?Z coho.
Datum: 13. ledna 2007 20:19
 Jakej je rozdíl mezi paknama na Pařeza a Obyčejnym Pinckem????Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2007 20:28
Tak to se mi ulevilo.To víš no nenapadlo mě udat přesně označení.Myaslel jsem že je to všude stejný,ale teď vym že už neni.Díky ti moc Seso.
Datum: 14. ledna 2007 20:28
Jméno: sesa
IP: uživatel383
Kurna Ja dlouho premyslel zda 550 a 555 a pak jsem se priklonik k 550 jasan garfe,,,ty mam v kramku
Datum: 14. ledna 2007 20:26
Mám 555 takže tam jdou i ty co má sesave vobchodě???
Datum: 14. ledna 2007 20:20
seso,máš pravdu,ale jestli nemyslí pařezem jawu 555 i když to pařez není,říká se mu tak taky. tam pak lze pakny zaměnit.Jestli má garf opravdu pakny na pařez 550,na polobubny pak mu je klidně vyměním za pakny na pincka.Když tak se garfe ozvi.
Datum: 14. ledna 2007 10:51
Jméno: sesa
IP: uživatel341
DRAKU 550 ma zcela jinou paknu
Datum: 13. ledna 2007 20:30
 Zdar jak svina!! Nevite kde se da sehnat po netu jazyckovy ventil na 350/634?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2007 15:10
Klapku není problém sehnat třeba v obchodech s ND na skůtry, nebo jako náhradní díl z motorkosových ČZ, jen bych se bál o její průtočnost. http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 13. ledna 2007 15:10
 Zdravim,u fika mi vyskakujou prevody  ,trojka pravidelne pri 60km/h,dvojka jen obcas...s tatkou sme se shodli ze to asi budou opotrebeny prevodovy kolecka.motor uz je skoro napul,ale tak se vas jeste ptam jestli to vydite stejne??a ty muzes seso urcite do mesice ocekavat objednavku dilu do prevodovky   ,tak diky moc za radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2007 19:36
Jméno: kjk
IP: uživatel275
dej novej automat a máš to můžeš mít vohlou tyčku
a tu kdyš srovnáš tak to máš zachvilku znova v prdeli!!!
Datum: 01. února 2007 19:36
Jméno: Luboš
IP: uživatel428
Většinou opotřebovaný kolíky u kola 3 a vyšlehaná díry v protikole ( to je to na čem je řetěz. kolečko).
U 2. stupně jsou to ošlehané drážky na hřídeli a v kolečku.
Datum: 23. ledna 2007 19:42
Máš servanej řadící segment a nekupuj si novej protože je drahej,ale mě se zdá že sesa to má levný.Jinak se dá sehnat na vrakáčích.
Datum: 16. ledna 2007 7:40
Jméno: michal5u
IP: uživatel403
jj diky moc,dneska sme to rozebrali,je tam lehce pokurvenej radici automat...,tak to nejak vyspravime a bude  ale horsi je ze sem zjistil ze mi na pistu chybi jeden krouzek a pist je uz pekne v hajzlu,na cepu vule jak svin a kus je ustiplej...docela sem cumnel...
Datum: 13. ledna 2007 19:16
jsou to jistojiste ojetý řadici vidličky but je vymen nebo vyvař a bude po problemu cau A.
Datum: 13. ledna 2007 18:25
Jméno: Lukáš Mach
IP: uživatel314
Problém bych viděl v řadícím automatu, a trojka nemá zpřevodování (1:1), je to přímo hnané tím pádem ojeb. čepy.
Datum: 12. ledna 2007 22:48
Alebo este zuby na radicim automate.
Datum: 12. ledna 2007 21:05
 Zdar draci, potřeboval bych kolo na stadiona.. tak pokud by jste někdo o nějakým věděl tak mi prosím napište.. dik moc předem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2007 16:56
ja mam. potrebujes jenom rafek nebo cely kolo???
Datum: 13. ledna 2007 16:56
 Jak postupovat při ztrátě výrobního štítku? Mám platné doklady, spz i pojistku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2007 12:41
Jméno: majkl
IP: uživatel492
mrfernet@seznam.cz - napis si o stitek
Datum: 11. února 2007 12:41
koukni na http://www.spicka.prodejce.cz nebo na http://www.bartunkovi.cz tam mají štítky za 100 kč.Pošli jim obálku se stovkou a ofrankovanou obálkou se zpáteční adresou,ať neplatíš dobírku,oni pošlou štítek,kam raznicema naboucháš co potřebuješ ,nanýtuješ na rám a jedeš. pokud není něco jasné,napiš
Datum: 12. ledna 2007 12:40
 Mohl by mi nekdo prosím poslat fotky zrenovovaný 555-ky konkretne zlatejch linek kde vsude sou moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2007 17:43
http://www.inext.cz/jawa%5F50%5Ftyp550/ tady něco je
Datum: 11. ledna 2007 17:43
Muj mail je jisamartin@seznam.cz
Datum: 10. ledna 2007 21:15
|



|