Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Chtěl bych se zeptat jestli když mi pincek vynechává jestli to nemůže být že vycucne všechen benzím z karburátoru??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2007 21:23
Jméno: pepa
IP: uživatel104
mozna ze tam mas malo benalu jak jezdis tak v nadrzi se muzou udělat vlny je to mozny
Datum: 24. března 2007 21:23
Jméno: raky
IP: uživatel402
natri to na zeleno a hod to do kopriv
Datum: 12. ledna 2007 14:37
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
WIKU, ty se lepšíš!!
Datum: 11. ledna 2007 0:10
raptor: já chápu jak to myslíš.V karbecu je to udělaný tak že máš malou zásobu benzínu v plovákové komoře a odtamtud si ho to cucá.Když hladina klesne pod určitou mez,plovák klesne a otevře se ventil ve víčku a benál doteče.Tak by to mělo fungovat.Ovšem pokud máš nefunkční ten ventilek ve víčku plovákovky (otevři jí a koukni jestli když ho prstem uzavřeš jestli se sám svojí vahou otevře) nebo to dělá ucpaný kohoutek od nádrže a nebo taky dírku ve víčku nádrže.
Tohle všechno s eprojevu vyncháváním typu 5 vteřin jede,pak na chvíli vůbec nejede,pak zase jede.
Datum: 10. ledna 2007 13:28
souhlas s Majem nevím co znamená vynechává.pokud je přicpaný přívod paliva,vyjedeš karbec v pohodě a stojíš a čekáš až doteče benál.Jinak rady jako Majo + kontrola dírky ve víčku nádrže,ale závad je mnoho popiš podrobněji
Datum: 10. ledna 2007 12:26
Jaksi som nepochopil.Ved pincek vycucava benal z karbeca furt.Inak by to neslo.A na to ludia vymysleli nadrz na benzin,aby ked pincek ten benal vycucne,tak tam natecie novy.Fakt nerozumiem otazke.Ked ti vynechava,pozri,ci nemas zapchaty nejaky kanalik v karbeci alebo upchatu trysku nejakym bordelom.
Datum: 09. ledna 2007 21:19
Jméno: Mára
IP: uživatel368
 cus lidi chtel bych se zeptat když mam udelanej novej výbrus muzu rovnou jezdit???A nebo to musim nechat zabehnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2007 22:35
JJ a zapoměl sem ti tam napsat že to musíš najezdit v jedny osobě aby si to parádně sedlo a budew ti to litat jak utržený..
Datum: 12. ledna 2007 22:35
čus draku.. ty na to musíš sednout a najezdit tak 300-500km po asfaltu a nedrtit to v max nebo min otáčkách..!! a už vubec s tim nejezdi do terenu jinak to máš v piči a bude ti to polikat o dost vic a tolik to nepojede a můžeš udělat novej... taky mě to tedka čeká..  Tak přeju štastně zajetej výbrus a mnoho štastne najetych ilometrů bez sebemenšich zavad..Driver
Datum: 12. ledna 2007 22:34
Lukas Mach:Ja si myslim to,co pise Vyspu.Ze fichtli kedysi jazdili a zabiehali sa len na m2t,lebo nic ine nebolo.A vydrzalo to do teraz viz. Vesnican.Nevravim,ze to musi zabiehat na m2t,ale bude to skorej.Ak je trpezlivy a ma peniaze,tak nech kludne zabieha na syntetiku.Mára sa vlastne pytal,ci to ma zabehavat alebo ma rovno jazdit.Takze Mára:Zabehnut to musis.Pomer 1:25,aspon 500km sam a 1000km v klude,nepretacat.To samozrejme zavisi od oleja ktory pouzijes.Ked budes zabiehat na m2t,tak sa toho drz.Ak na polysyntetiku alebo syntetyku,tak to trva samozrejme viacej.Je to na tebe.
Datum: 12. ledna 2007 21:21
Jméno: Lukáš Mach
IP: uživatel314
majo: Jo takze vlastne davas radu, maz min, stykove plochy se driv zbrousi a mas to zabehnute. Delas jak kdyby to byla nejaka lhuta. Mimo to minimalni mazani ma za pricineni drivejsi odstraneni honovacich stop takze olejovy film dobre nedrzi. Mogul 2T je minulost, na Valvoline Durablend 2T jsem nalital 7000km nez sem potreboval dekarbonizovat vyfuk. Ted behem zimy sem akorat vypalil jeste koleno a vycistil vyfukovej kanal od usazeneho karbonu...
Datum: 12. ledna 2007 15:26
Ja nevim jak to delate ale ja mam fíka jeste bez výbrusu, mam najeto42 000 kilometru a leju tam vzdycky neco jinyho co doma najdu (prevodak motorak vsechno)
a zadnymu jinymu klukoj z vesnice nejde fichtl tak jako me
Datum: 11. ledna 2007 21:30
Niekto zabehava aj tak,ze necha bezat fichtla na stojanku asi pol dna a sem tam pride a trochu mu prida plyn.Po pol dni mas zabehnute.Ale to je na vlastne riziko.Ja doporucujem klasicky zabeh.Je to na istotu.Na aky olej budes zabiehat,je v podstate jedno.Ked chces zabiehat dlhsie,tak lej polysyntetiku alebo syntetiku.Ked to chces mat zabehnute cim skor,zabehavaj na m2t a po asi 1000km to dekarbonizuj a zacni jazdit na nieco,co sa da nazvat olejom.
Datum: 11. ledna 2007 19:21
No, já s tatou jezdíme s pařezem, asi 2 roky po výbrusu, a žebysme ho nějak zaběhly, to se mi nezdá, dokonce jezdí the best aj bez záběhu. Sme ho točily tak na asi čtřičtvrtě plynu měsíc potom na plnej a je velká škoda že fichtly nemaj vodní chlazení, neska sme totiž s tatou spravili řetaz a jezdil fixchtl jak šílenec, aj s tatou jel do kopca na trojku  A to máme pažeza 555. Jo a jinak, konečně asi po jaře bude moct tata jezdit legálně, páč sem sehnal papíry
Datum: 11. ledna 2007 18:03
Lukáš Mach:Mam rad hmlu a mam uz valec na odpis.Preto mazem m2t.Ale mam v plane vybrus a po zabeho prechadzam na Shell advance.
Datum: 10. ledna 2007 21:59
Jméno: Lukáš Mach
IP: uživatel314
m2t neni dobry zpusob mazani, ne kazdemu vyhovuje nespaleny olej, spousta dymu a dalsi socialni jistoty mogul 2t. v dnesnim svete kvalitnich oleju muzes jit zlatou stredni cestou polosyntetiku. jinak pri zabihani se nezabiha jenom samotne treci plochy pist a vlozka, ale treba i bronzove pouzdro ve kterem po vystruzeni zustavaj plosky. a pocet najetych kilometru se stroj od stroje lisi, zalezi na zpracovani dilu...pravda je, ze bys to nemel vyhanet a tim padem nejezdit ve dvou, protoze bez otacek to nejede a dvojnasob to plati u koncepce motoru pionyra.
Datum: 10. ledna 2007 20:57
Jméno: wiku
IP: uživatel298
Jo máš pravdu
Datum: 10. ledna 2007 20:33
wiku  odla Navodu na obsluhu ma byt v zabehu ihla na tretom zareze zhora a po zabehu na druhom zhora.
Datum: 10. ledna 2007 16:36
jehlu nedávej na třetí,ale na druhej zřez shora.
Pařez: oboje je pravda,když budeš zabíhat na M2t tak se motor zaběhne rychleji protože bude větší tření které způsobuje to že olej nemaže tak dobře.Když dáš kvalitní olej tak budeš mít najeto 1000 km a stále to nebude pořádně sedlý.Já taky zajíždím na M2t a pak provedu dekbonizaci a přejdu na lepší olej.
Datum: 10. ledna 2007 13:34
Tady vidíš že co člověk to názor, já myslim že nejlepší je zabíhat na olej na jakej budeš pak jezdit, poměr 1:25 je ok, když budeš jezdit na M2T tak proč na něj nezabíhat, dřív se jezdilo a zabíhalo jedině na M2T a ty motory to přežili
Datum: 10. ledna 2007 13:20
naprosto nesouhlasím s Majem,Opak je pravda na záběh potřebuješ KVALITNÍ olej.Vůle ve válci jsou po výbrusu minimální a proto je třeba co nejvíce ulehčit motoru tření a to pouze kvalitním olejem.Jinak souhlas,nejméně 500km v klidu a pohodě.Poměr souhlas 1:25
Datum: 10. ledna 2007 12:33
Na zaciatok to musis zabehnut,lebo sa to bude zadierat a zrat jak svina.Nalej benal a m2t v pomere minimalne 1:25 a dvihni ihlu v karbeci na treti zarez zhora.A potom aspon tych 1000km na jednotke nejazdi prilis dlho a nepretacaj ho,jazdi len sam aspon 500km a nedavaj tomu plny!Lebo to zle zabehnes.Po zabehu daj nejaky lepsi olej jak m2t.Na zabeh je m2t dobry ale inak hnoj.
Datum: 09. ledna 2007 21:17
 Zdar seso chtel bych se zeptat na to jak to je s postovnym u větsich zásilek protoze sem si u tebe obednaval trochu vic veci a mel sem tam napsano postovne + balne jenom 10,-.Jen tak pro zajímavost nic dulezityhoDíííK
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2007 19:04
Tak to je v poho tak dík
Datum: 09. ledna 2007 19:04
Jméno: Wiku
IP: uživatel298
A proto se vyplatí nakupovat hodně dílů...
Datum: 09. ledna 2007 7:26
Jméno: sesa
IP: uživatel398
Draku sorac asi jsem zapomel pripsat o jednu nulu navic ) jinak u me je sto kacek na cokolic na male na velke,,neni v tom rozdil
Datum: 08. ledna 2007 21:13
 Zdar draci, potřeboval bych půjčit raznice-čísla velikost 3-4mm, potřebuju vyrazit čísla na štítek, kdyby ste někdo měl a byl ochotný mi je půjčit, třeba za nějakej symbolickej peníz nebo tak... předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2007 22:18
zdar, ja prodavam stitky i s razbou ..kdyztak se ozvi... za pusu
Datum: 02. března 2007 22:18
Jméno: sesa
IP: uživatel395
Vyspu > ja je nemam ale prid v utery 9.1 v 19.30 na http://www.chat.sesa-moto.cz ,,, bude dost draku online, snad se tam najde aspon jeden co je ma a pujci
Datum: 07. ledna 2007 23:22
Jméno: jezdec na šrotu
IP: uživatel43
 Ahoj, sorry že to neni Jawa Fichtl (mám ho taky  , ale nevim co s tim... Mám ze smetiště moped Garelli Noi (italský - kdo umí italsky?), a potřebuju to zařídit tak, abych na tom mohl jezdit - papíry... Je trochu votuněnej (laďák, řídítka proklatě nízko), ale je mírně omlácenej (bouračka, položení?) ale motor funguje dobře a má nádhernou kompresi 9.5 (snížená hlava?), takže si myslim, že se tohle přibližovadlo dá ještě použít... Za jakoukoliv informaci dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2007 23:27
Jméno: sesa
IP: uživatel399
co by fichtl kramek poradil? no,,,, Italce vybrakuj komponenty a nastrkej to na fichtla a budes s toho mit votunenicho fichtla az s toho budou oci prechazet
Datum: 08. ledna 2007 23:27
Jméno: jezdec na šrotu
IP: uživatel43
Co mi poradíš jako využití, když se mi to nepodaří legalizovat? co by v Praze řekli flojdi na koloběžku s motorem a šlapkama?
Datum: 08. ledna 2007 21:40
Jméno: sesa
IP: uživatel395
Draku je ni to jasne mel sem taky kamose, ten byl v Nemecku (zapadnim) na smetaku,,pritahl si dva mopedy, super votuneni jak pises ale u kazdecho neco bylo ale jilikos to tady nikdy nevidel, tak to nakonec poslal zas dal do sveta na soucasky,,,,takkze snad budes mit stesti
Datum: 07. ledna 2007 23:35
Jméno: ucho
IP: uživatel169
 cau .. lidi .. muze te mi poradit jak mam co nejjednodusejc sundat gumu z rafku u 05ky ??? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2007 23:37
Jméno: sesa
IP: uživatel395
Draku stoupnot si na pneumatyku a postupne monpaky to ztahovat,,,,jde o to aby oba okraje pneumaty se dostaly do prostredkvnitrinicho rafku,,pac je tam vice mista nez na krajich,,toz tak
Datum: 07. ledna 2007 23:37
Jméno: ixko
IP: uživatel380
 aky je najlepsi predsih a odtrh na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2007 19:46
Jméno: Lubos
IP: uživatel428
Odtrh na kladívkách 0,5 (nesmí ti házet vačka) a předstih asi 1,7-1,9 mm.
Datum: 23. ledna 2007 19:46
Jméno: Lukáš Mach
IP: uživatel314
Co stroj to jiný předstih. S troškou nadsázky  Ale obvykle tomu tak bývá. Proto jak radí Wiku, sundat víčko zapalování (pravá strana bloku motoru  , šteluj, jezdi a zkoušej
Datum: 08. ledna 2007 16:56
Jestli tomu věnuješ tak půl hodky tak sundej to víčko u zapalování,vem do kapsi šroubovák a jezdi a zkoušej.
Datum: 08. ledna 2007 16:45
Jméno: sesa
IP: uživatel395
Datum: 07. ledna 2007 23:39
Jméno: DonSalieri
IP: uživatel396
Posl.aktualizace: 07. ledna 2007 23:44
Jméno: sesa
IP: uživatel395
kurna ty jsi me ZdenyRider predbehl a to o dost
Datum: 07. ledna 2007 23:44
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
Datum: 07. ledna 2007 22:51
Jméno: MÁRA
IP: uživatel368
 CUS LIDI CHTEL BYCH SE ZEPTAT KDYŽ MI FICHTL DOST VYNECHÁVÁ A NA TROJKU SKORO NEJEDE MUŽE TO BÝT PLOVÁKEM??MÁM HO DOST ZMÁČKLEJ A ZDEFORMOVANEJ.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2007 10:40
Jméno: jirks
IP: uživatel483
Meto taky dělalo u mustanga a tak jsem zkušel různý varianty nakonec jsem přišen nato že to byla jenom posraná svíčka
Datum: 08. února 2007 10:40
Ak mas dobru hladinu v karbeci a ten plovak neni deravy,tak to nemoze nic robit.Ja ho mam tiez cely pokriveny a jazdi to normal.
Datum: 08. ledna 2007 14:58
čau...jawa nejčastěji vynechává když má někde povolenej kontakt nebo zlomenej kabel...na trojku nejede kdýž má už moc najeto a válec potřebuje výbrus...dírka v plováku způsobí je tečení benzínu z plovákové komory na zem...ponoř plovák do umyvadla s vodou...jestli z něj půjdou bublinky tak dírku zapájej cínem...at ti to jezdí...čáááu...
Datum: 07. ledna 2007 22:54
Jméno: iša
IP: uživatel286
 lidi potřebuju radu . jaké mají být komprese v motoru já naměřil něco kolem 3 až 3,5 KPa nevim jestli to stačí chtré hlavy tvrdi že to ma bít 9,5 KPa.ale to by snad urvalo celou hlavu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2007 23:10
vzdyt 9,5 ma byt na aute a ne na fichtlu to bys asi fakt urval!!!
Datum: 31. března 2007 23:10
Jméno: iša
IP: uživatel286
a tak jestli to aspoň přibližně nevíš
Datum: 10. ledna 2007 20:05
Jméno: Lukáš Mach
IP: uživatel314
Chytré hlavy = blbé hlavy? Zkrátka si pletou kompresní poměr který je 9,5:1, kompresi sem neměřil a tak ti nepovím přesně v hodnotách
Datum: 08. ledna 2007 16:53
 ahoj příznivci malých kubatur,koukal jsem na sekci AKCE. Je tam ,ale všechno závody v crosu.Nevíte někdo o závodech fichtlů vytrvalostních,nebo zkrátka na silnici??Náš team Hellś Riders by se rád něčeho zůčastnil,ale vzhledem, že je nám 35-60 let, a s naší metrákovou váhou, bychom v terénu rozlámali stroje i sebe. Jezdíme na Jawách 550 a 555.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2007 22:39
Jméno: agregatos
IP: uživatel671
Datum: 23. března 2007 22:39
Jméno: sesa
IP: uživatel395
zdar penal i tebe si napisu do denicku,,,,kdybych vedel ale ver takove vejlety trvaj tydny
Datum: 07. ledna 2007 23:48
ahoj...koupily jsme si s mladou pionýry a chtěly by jsme na nich v létě vyrazit na několikadenní vejlet...jezdíte taky takhle???...jestli jo tak se mi ozvěte a něco spácháme...ahoooj...
Datum: 07. ledna 2007 22:58
Jméno: sesa
IP: uživatel395
zdar draku, dám si tě do deníčku a najdu pro vás tu správnou akci. pak se ozvu.
Datum: 07. ledna 2007 19:52
Jméno: sesa
IP: uživatel320
 Draci,, některé vaše objednávky ke mně vůbec nedojdou,,,někde se po drátě ztratí, prosím, jak budete něco objednávat, napište mi maila s oznámením, ať to mam jak podchytit. Nejhorší pocit mam, když zákazník již netrpělivě každý den vyhlíží pošťačku s díly a ono nic a přitom sesa o ničem neví
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2007 10:15
Jméno: sesa
IP: uživatel320
Staci mi napsat mail na fichtlkramek@gmail.com a v nem ze se ojdenalo a zda to prislo a ja to obatem potvrdim
Datum: 07. ledna 2007 10:15
 Ahoj pořebuji sehnat hodnoty nastavení předstihu u pincka 05 a 20.Vím že jsou rozlišné,ale nevím jaké jsou. Hoď mi je prosimtě na maila díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2007 18:44
Jméno: wilu
IP: uživatel298
podle příručky na 05ce má být 1,6 - 1,9 mm a od 20tky výše 1,2 - 1,5 mm
Datum: 07. ledna 2007 18:44
 Cau Seso mas to tu Good.Jenom jsem se chtel zeptat zda-li nechystas nejaky Samolepky na fichtly s reklamou na Fichtl kramek nebo tak neco??diky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2007 10:44
Jméno: sesa
IP: uživatel320
ne necham to na stamgastech,, udelam nekolik navrhu a poslu to stamgastum a ktera dostanene nejvic 1 ta to bude
Datum: 07. ledna 2007 10:44
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
tak si udelej nejaky rozmery a kazdej si bude moct vybrat,to bude asi nejlepší
Datum: 07. ledna 2007 9:41
Jméno: sesa
IP: uživatel390
urcite kazda zasilka bude mit automaticky samolepku fichtl kramku ale ted jde o to jaky tvar a velikost
Datum: 06. ledna 2007 23:29
Jméno: rapid
IP: uživatel380
 seso kolko zubovy je ten samostatny venec na jawetu a stadion?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 21:03
Jméno: sesa
IP: uživatel390
draku 35 zubu
Datum: 06. ledna 2007 21:03
Jméno: Libor
IP: uživatel102
 Zdar draci. Nemá někdo schéma zapojení spínací skříňky Bosch na fichtla ? Předem dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 22:45
Jméno: Libor
IP: uživatel102
Díkec
Datum: 06. ledna 2007 22:45
Datum: 06. ledna 2007 20:40
 Draci,, některé vaše objednávky ke mně vůbec nedojdou,,,někde se po drátě ztratí, prosím, jak budete něco objednávat, napište mi maila s oznámením, ať to mam jak podchytit. Nejhorší pocit mam, když zákazník již netrpělivě každý den vyhlíží pošťačku s díly a ono nic a přitom sesa o ničem neví
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 16:49
Automaticky na kazdou objednavku reaguji mailem, s tim kdy to pride na danou adresu zakaznika a zda mam vse skladem! Takze pokud jste neco objednali a nedostali jste mail od fichtlkramku tak se to nejspis ztratilo
Datum: 06. ledna 2007 16:49
Jméno: sesa
IP: uživatel390
 Draci nová část kalendáře akcí pro Pionýry a mopedy na rok 2007 v sekci AKCE
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 16:44
zdar dej si http://www.veterán.cz a tam na horní liště si dej kalendář a tam si vyber rok nebo měsíc víc nevím zdar jelen
Datum: 06. ledna 2007 16:44
 zdar draci.. chtěl jsem se zeptat jestli by šlo u zadního světla u mustanga dát 2 6V 5W žárovky.. jako že bych ten kabel rozdvojil a z jednoho aby to šlo do dvou... myslíte že by to šlo a všechno v poho svítilo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 12:35
Predpokladam,ze druhu ziarovku chces na brzdove svetlo a to by nemal byt problem,lebo brzdove svetlo nesvieti v kuse,takze ti ani nebude tak uberat na prednom svetle.
Datum: 06. ledna 2007 12:35
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Šlo by to, ale zákony fyziky a elektriky jsou neúprosné, magneto dává stále stejný výkon, o to mýň to bude svítit vepředu.
Datum: 06. ledna 2007 1:40
Jasne.Ja mam vzadu 15W ziarovju a svieti to jak o dusu aj predne aj zadne svetlo.
Datum: 06. ledna 2007 1:00
Jméno: zapalko
IP: uživatel345
 nevíte kdebich sehnal stator na jawu 350 i pouziti
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2007 20:08
Jméno: tady
IP: uživatel28
Datum: 05. ledna 2007 20:08
|



|