slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  313  314  315  316  317  318  319  320  321  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel11638    
Ahoj všichni, mám 20cítku jawu a chco vyměnit to ložisko co je v tom pravym krytu kterym sa zakryva magneto. Vubec to nende vyndat poadíte mi někdo, máte s tím skušenosti. předem dík všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel11638    
Jo nefungovalo po nahřátí sem s tím půl hodiny mlátil do stolu,rnpak sem začal kuchat z druhé strany a soudruzi to nemaj tak blbje vymyšlený!!!
 
 
Datum: 19. května 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15463    
vydloubni gufero ted nvm zda tam je segrovka nebo ne a bud jak říka kolečko ten domeček ohřat horkovzdužko a s víkem praštit popr dát víko na hodinu do trouby a praštit s tim aby to vypadlo anebo do ložiska navařit kulatinu a za ní to vybušit ...
 
 
Datum: 05. května 2013 9:11
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
Nedávno se to tu řešilo, hledej ..
 
 
Datum: 04. května 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nahřáls?
 
 
Datum: 04. května 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: ahte      IP: uživatel12849    
čáááu, jakou mám koupit barvu na výfuk? kolik ma výfuk cca teplot? , diky za odpověd , zdáááárec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: ahte      IP: uživatel12849    
dobře, diky :-)
 
 
Datum: 04. května 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup barvu na výfuky, kamna atd...ale stejně to moc nevydrží
 
 
Datum: 04. května 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci,Dneska jsem na fichtlcupu viděl jednoho kluka,co měl karburátor umístěný na karteru a ne na válci,nevíte někdo něco víc o této upravě ? Jak je možné že ten motor vubec jede ?Nebo ten benzín proudí do válce nějak jinak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15464    
Je víc druhů nesymetrickýho sání. Minibike to má zezadu do kliky kvůli mini rozměrum motoru. Jinak to nemuže bejt žádná výhra,klapka se "řídí" čistě jen změnama tlaku v klikový skříni. Naopak takový Mito má klapku na válci,sání "otvírá" píst,ale zavírá ho klapka hned po HU a to je ta jediná výhoda použití klapky. Saješ nejdýl co to jde,ale zároveň brzo zavíráš = vyšší spodní komprese při přepouštění = lepší výplach válce...vysoko otáčkový výkoný válce/motory... Pokud klapka jen někde že to ani nemá důvod,tak se jedná o stylismus a o to,že má někdo mega hustou hyperbrutální klapku a je ukrutnej hustotuner a ve výsledku ho předjede dvoukanálovej symetrák :-D
 
 
Datum: 05. května 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15089    
viděl jsi činskýho minibika?ten saje do kliky taky blbost to nejni motor má ve velkých otáčkach lepší plnění a vyší výkon nevýhoda je ztráta výkonu v malých ale u fichtla ktereho rveš furt naa plnej to má význam....seriovka ma kanal tvarovaný aby měla co největší výkon ve všech režimech mooru ..to ptoto saní do válce
 
 
Datum: 05. května 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Nojo a co se Ti zobrazilo gdyž sis zadal klapkový sání??? To mě teda moc zajímá!!!
 
 
Datum: 05. května 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nojo,ale kudy proudí benzín ? Taky do kliky ? To je trochu blbost ne ?
 
 
Datum: 05. května 2013 10:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šoupě bývá z boku motoru, popř. u horizontálních karbů svisle ale pokud to má domeček v ose válce tak to bude klapkový sání do kliky...
 
 
Datum: 05. května 2013 9:18
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
To tam má to rotační šoupátko jak bývávalo na Jawách 90 ne ?
 
 
Datum: 04. května 2013 23:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
má to klapkové sání
 
 
Datum: 04. května 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,mám takový dotaz,myslíte si,že by bylo dobré nechat pozinkovat na pionýrovi chromované části?Protože já když sem ho renovoval tak chromy byly zrezivělé a tak sem to natřel jen nějakou barvou,ale do budoucna bych to chtěl nechat pozinkovat nebo nějak hezky nalakovat,ale chromování je pro mě docela cenově nedostupné.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky kouknu na to
 
 
Datum: 04. května 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co neni zas tak drahý je komaxit, chvíly sem byl na výpomoci v lakovně, kde se komaxituje a dělalo se tam i hafo disků na auta a kvalita je fakt slušná a maj i velkou paletu barev, maj třeba i barvu co vypadá jako leštěný hliník, nebo co se podobá chromu a to už vypadá taky solidně
 
 
Datum: 04. května 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, po výměně celé spojky jsem zjistil, že mě to řadí, ale prostě tam neni rychlost. Návod: http://www.mustang23a.wbs.cz/Vymena-spojky-podrobne.html .. Př: Zařadim, ''lupne'' to tam jako, když jsem přehodil, ale rychlost tam není. Kde je chyba? Na co jsem zapomněl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Toš ešče jednú ahoj! Poď na:" 2beo@seznam.cz "!
 
 
Datum: 05. května 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
''ale máš furt vypnutou spojku.''.....''spojka bude sepnutá'' - Můžete mi prosít řici jak ji odepnu / zapnu?
 
 
Datum: 05. května 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdybych dal ty lamely opačně, tak se mi to nevejde do řetězu (to mam vyzkoušeno) jinak díky za rady. Jdu to zkusit.
 
 
Datum: 05. května 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
Jo tak !! :-D , tu rychlost tam máš :-D ale máš furt vypnutou spojku. Jestli jde naprázdno i nakopávačka tak je to spojkou. Jak už ti radili povol ten šroubek nebo jsi dal ty lamely opačně.
 
 
Datum: 04. května 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seřid spojku!
 
 
Datum: 04. května 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Hafis! Toš nevím, proč Ti neporadili, jak povolit spojku? Nejjednodušší bude sundat pravej dekl.To je ten co zakrývá zapalování! A spojka bude sepnutá! A možeš pokračovat dál a napsat co to udělalo. Toš tak.
 
 
Datum: 04. května 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
Spojka by s tím neměla mít nic společného. Konipas - můžeš mi vysvětlit ty lamely :-D Jinak zkus dotáhnou zhora automat.
 
 
Datum: 04. května 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak ji povolim spravne???
 
 
Datum: 04. května 2013 16:02
 
 
 
 
Jméno: konipas      IP: uživatel10415    
spojka je utazena, nebo mas lamely prilis tlusty
 
 
Datum: 04. května 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdravím, možu na jawě 21 jet po silnici i s velkým techničákem a STK malý ještě nemám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a co když třeba pujde o nějákýho skůtra a já budu mít jenom AM? Jak policajt z kupní smlouvy zjistí, že to má kční rychlost 45km? Nebo co ty hmotnosti u větších aut? Takový údaje do smlouvy přece nepíšeš...
 
 
Datum: 05. května 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
od toho je kupní smlouva a ne velký TP. Kupní smlouva ti nahrazuje po dobu nezbytně nutnou doklady k vozidlu.
 
 
Datum: 04. května 2013 23:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
marquee: to je sice hezký, ale kolikrát se mi stalo, že při odhlášce původního majitele úřednice místo toho aby ustřihla ORV a dala ho k odhlášenýmu TP tak ho rovnou sebrala a já pak měl pouze velkej TP... kdyby se ti tohle stalo třeba u tatry, budeš objednávat podvál, abys to dovez na evidečku, případně STK? Myslim že sebereš velkej TP a jedeš...
 
 
Datum: 04. května 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
až na to že s velkým se dle vyhlášky jezdit nesmí, pokud nemáš malej tak to berou jako až jsi neměl nic. Tak že za slušnej flastr.
 
 
Datum: 04. května 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Díky za rady dnes jsem jel a v pohodě :-)
 
 
Datum: 04. května 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
malý TP neexistuje... je to ORV (osvědčení o registraci vozidla)... jel bach s tim taky, hlavní je, abys to měl pojištěný!
 
 
Datum: 04. května 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: konipas      IP: uživatel10415    
malý TP je neco jako osvedceni o velkym takže v poho
 
 
Datum: 04. května 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
ahoj, nevíte jaká může být vůle na ojnici dole na klice? myslim vůli doleva a doprava, snad se jí řiká axiální, mě, pokud je píst ve spodní úvrati, jakoby když je v klikovce skovaná co největší část ojnice skoro dotýká klikovky, může tam být z každý strany tak 0,4 mm když s tim zakvrdlám, je to zralý na repasi? mám koupit radši novou? jsem z prahy z modřan a je to klika do nulapětky, dělá to tu v okolí někdo? snad v háji nebude původního majitele dobře znám a najel na tom 8000km, že by už odešla? snad je to v normě ;-) Kdyžtak jestli by tam šla nová kliková sada s 14mm ojničnim čepem byl bych rád, pokud bych to měl kupovat nový, dal bych tam rovnou dvoukroužkáč ;-) a pokud bych to tady koupil je lepší s jehlovejma nebo bronzovejma ložiskama? nechci závodit, renovuju na sériovku ale s tim že chci eliminovat mouchy který měl i novej pionýr takže asi lepší karbec a zapalko, ale zdůrazňuju že né kvůli výkonu ale kvůli spolehlivosti, jak jsou dyštak kvalitní ty kliky odsud? kolik se na nich dá normální jízdou najet? 10000 určitě nebo míň? chci pak fíka používat na normální ježdění. jsem klidný jezdec, nebudu ho pak trápit ;-) dík moc, podle toho co mi řeknete se bude ubírat další renovace ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
jj už jsem na to koukal, myslel sem že se na 10mm čep dvoukroužkáč nedělá, jinak ty kroužky nevim, chci tam prostě takový abych pak na ten motor nemusel 10000km šáhnout, jinak co si myslíte o tom automatu řazení jak sem psal do předminulý odpovědi?
 
 
Datum: 05. května 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15465    
Pepo a jakou máš ty zkušenost s chromovanejma kroužkama? Já na nich udělal cca 60% produkce mých válců. Těsní dobře,maj menší přítlak a válec oproti jinejm variantam nevydíraj vůbec. Možná i míň jak šedá litina. Ale je to kvůli svejm vlastnostem spíše kroužek do točivky,ale dělal jsem třeba sadu s pístem na dva slabý kroužky pro cestovní seriovku (pro Marquee) a tam jsem to zvolil zase z důvodu životnosti a muže s tim jezdit na špičce a přitom to má rozumnej spodek.... Jinak Martine,tříkroužkovej píst nedávej,dej obyč dvoukruh,je to nejlepší varianta.
 
 
Datum: 05. května 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15463    
ale pozor na to chromovane kroužky lepe těsní ale take logicky víc vydíraj válec...za mě všechno klasika.... srazit hrany a maš klid ....
 
 
Datum: 05. května 2013 9:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
jo jinak psal jsem že sem z modřan tak jestli bydlíš někde poblíž rád bych poznal někoho kdo dělá fichtly a má třeba náký ty díly a zkušenosti, renovuju od píky a budu určitě nějaký věci potřebovat i jiný, nebránim se ani radám a fíglům, rozumim jako všemu jak to funguje ale vždycky právě takle na něco kouknu a nevim jestli to tak může bejt nebo jak dlouho to ještě vydrží, nebo jestli to mám rovnou zahodit, jinak nemyslim tim hned teď, díky stavu mojí pokladničky si na hotovim fíkovi zajezdnim doufám ke konci příštího léta
 
 
Datum: 04. května 2013 23:50
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
zitra to ještě omrknu a dyštak dám vědět,, chtěl sem se zeptat, koukal sem pořádně na automat řazení a co tam na těch dvou malech perkach za stran vylejzaj ty packy o ktery se to opre když se chce zařadit tak jsou ze stran obepnutý tim tlustym plechem a je jakoby zůženej ktý straně co vylejzaj když se řazenim pootočí, no a ten plech má na jedný straně tu nejtenší tlouštku tak půl mm a na druhý straně je sjetej ůplně do špičky, bojism se že to tak nechám a ojede se to ještě víc a pak ta pacička když budu chtít zařadit nezapadne do toho žlábku a nic se nestane, chtěl bych vědět jestli to teda je takle sjetý víc mín normálně nebo jestli to už je prostě opotřebený dík
 
 
Datum: 04. května 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      E-mail:      IP: uživatel14274    
Kup chromovaný kroužky na píst ty vydrží víc a pokud bys chtěl kliku na 05ku fíka tak dej vedět mám tu jeden motor na prd a klika je bez axiální vůle, kliku ti nechám za 500,- celej motor za 1000,- tak dej vedět na skype nebo fb jméno pošli na email
 
 
Datum: 04. května 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
takže kliku nechám ;-), koupim vrchní bronz. pouzdro, tříkroužkáč na 10mm čep, potom čep a jaký kroužky bych tam měl dát? chci nějaký na co největší životnost válce ;-) jinak sem se ještě chtěl zeptat, protože je mi to divný, kde je v nulapětce nějaký těsnění nakopávačky? když sem to rozebral, zvenku ani zevnitř žádnej kroužek gumovej nebyl ani nevidim kam by se tam dával, nejde mi dohromady aby to tam bylo jen tak, dík, jo a ještě ten dellorto tam dávat nechci, nechce se mi vrtat do válce, šel by tam třeba karbec ze simsona? nebo něco takovýho, jde mi o to že ten pionýráckej je spíš taková fixírka, ten na simsonu už je přecejen lepší
 
 
Datum: 04. května 2013 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15459    
U kliky vadí vůle nahoru/dolu...(radiální? - příp.opravte)...takže pokud dole neni žádná vůle nahoru/dolu tak jen vyměn bronzový pouzdro za nový a jezdi dál ;-) Nové kliky z FK jsou dobré,to vydrží hafo dlouho,jen ani jedna nepasuje do J05,tam má klika užší hřídele/čepy. U některých novějších klik z J05 už snad pasuje ojnice CKR na spodní ojniční čep. Vape doporučuju. Dellorto 19 taky doporučuju,jen ho na holou seriovku nedáš,minálně by se musel předělat sací kanál + udělat nové koleno. Je to z výroby tak blbě udělaný,že to sotva natahne 17mm karbec(origo). Kdybys chtěl pořešit ten válec,tak se mi ozvi,udělal bych ti to.
 
 
Datum: 04. května 2013 13:37
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s dlouhodobým svícením žárovkou BA20d halogen, nedělá halogenka moc tepla? nezničí parabolu? Jde o mustanga. Předem Dík za "normální" odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Michal9 má pravdu, pionýr má 45W, ale jen pokud nepotřebuješ jeden pól na zapalování :-D
 
 
Datum: 05. května 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pio má 45w pokud spojíš všechny cívky a dobijíš s nima baterku ;-) ale ta žárovka se dá sehnat i 25/25w
 
 
Datum: 05. května 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čím to chceš krmit když ta žárovka potřebuje 35W a pio má jen 30W ?
 
 
Datum: 05. května 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Ahoj, chtěl bych se zeptat jak silný plech bych měl použít pro výrobu vlastního sedla na pio? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 12:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15089    
přesně jak říká f chce to tenkej plech ze 4 to bude neprustřelný ja myslel 08mm a pertl a neš to vyklepávat vykousnul bych to z překlišky natřel barvou a nechal pošít......
 
 
Datum: 05. května 2013 12:59
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Já jsem dělal s plechu 1mm a okraje ohnuté dovnitř, takže tam vznikl kolem kraje límec centimetr široký na uchycení kůže. Kde bylo třeba jsem do plechu vyřezal otvory a zbytek jsem vyztužil 4mm kulatinou ..
 
 
Datum: 05. května 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně by chtělo tomu plechu udělat nějakej profil. Tim se ten plech hodně zpevní. I fichtlácké sedlo to tak má...
 
 
Datum: 05. května 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
mě se zdá 2mm z te tve nabidky co by vyhovovalo, 4mm se mi zdá příliš
 
 
Datum: 04. května 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Do 08 čeho metru? Rozhoduju se mezi 2,3,4 mm... udělal sem si návrh sedla... a chci,aby něco vydrželo a nevážilo 10kg.
 
 
Datum: 04. května 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15461    
do 08 a nebál b se aní překližky
 
 
Datum: 04. května 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, mam problem, koupil jsem si LANKO SPOJKY na MUSTANGA, ale jak mam páčku, tak tam musí být ten váleček. Jak dám lanko do toho válečku? Díky Hafis odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
ale prořizni jenom jednu stranu :-D
 
 
Datum: 04. května 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
pokud sem to pochopil dobře tak bych ten valeček proziřl pilkou protahl lanko a pak stahl kombinačkama aby to lanko nahodou nevypadlo
 
 
Datum: 04. května 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci na jaký jezdíte předstih? já mám 1.6 a řek bych že motor nejede na plný výkon díky za rady :-) čím větší předstih tím lepší výkon ve vyšších otáčkách? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15089    
16 muže být i malo a muže se to i hadat a motorka muže jakobi bučet cukat a přehřívat se a tím vadnout..malej předstih ano zvedá výkon ale musý být kvalitní benzín dostatečný chlazení vhodná svíčka a tlaky v motoru
 
 
Datum: 05. května 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
každému chutná něco jiného, zkoušej třeba od 1,3 až po 1,8 , když to nepomůže tak je chyba jinde, ( výběhaný valec, bohatost směsi .......)
 
 
Datum: 04. května 2013 12:34
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_paka_segrovky_42.html Zdar myslíte že by to šlo použít u motoru mustanga odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15089    
u mustanga a 5 kolikový spojky se to da přprat rukou a motot dat do svěráku lepší sou origo podložky nejni to třeba šponovat ale ja už používám takou páku ohejbající se na 5 šroubu ...c sem dělal na pařeza a je to pohoda
 
 
Datum: 05. května 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15459    
Musím se přiznat,že to dělam naprosto stejně. Akorát místo origo kalíšků pod segrovky dávám obyč šestky podložky. Podložku zmáčknu kombinačkama,stačim segrovku,domačknu jí a je hotovo. Ovšem je to horší třeba u j550/555 tam sou pružiny šíleně tvrdý a musí se to dělat ve dvou lidech.
 
 
Datum: 04. května 2013 13:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obávám se že je to použitelné pouze pro 3 a 4 kolíkové koše, takže pro mustanga ne-e. Nicméně neboj se toho, přijde mi že kolem výměny spojky kolují hrozné fámy. Vemu první kombinačky, stlačim pružinku, dam pojistku a hotovo...
 
 
Datum: 04. května 2013 11:22
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim, jestli by to šlo, ale dá se to i bez toho. Já to dělal ve dvou. První si vzal kombinačky, vzal podložku do kombinaček a tlačil. Ten druhý si vzal pinzetu a do ní dal segrovku a jen to zasunul. Viz. návod http://www.mustang23a.wbs.cz/Vymena-spojky-podrobne.html (Je tam mnoho užitečný rad o mustangovi celkově) Hafis
 
 
Datum: 04. května 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: martas      IP: uživatel15341    
ahoj draci, chci se zeptat, narve se 30wattový zapalko taky z fichtlkámku do nulapětky? je to stejnej karter jako u pařeza dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2013 8:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14924    
tak jak ho koupíš určitě ne ...3 polovka do 05 měla 20 wat a cívečka na zadní světlo byla taaká miniuturní polovic silná abys to tam narval
 
 
Datum: 04. května 2013 8:10
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14199    
je možné nějak prihlasit pionýra 21 když má jenom výrobní štítek a čisla kostry s motorem souhlasí ? nemam od nej papiry a stve mě to :-( :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2013 8:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ne... jedině si sehnat jinej přepsatelnej TP, koupit štítek a ten vyrazit podle TP...
 
 
Datum: 04. května 2013 8:43
 
 
 
 
Jméno: Tomík      IP: uživatel14199    
zdar draci budu renovovat co nepodcenit a jak začít jinak je to jawa 50/21 pionýr :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2013 8:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14924    
peníze jsou zasadní protože jen kola asi nejlíp v nrezu pokut to máš i na ježdění s pláštěma a si v tom za 5000 vyfuk 3000 řidítka 1000 .. věci na fíka stojí jak na 250 co se chromu týče.. jnak se rozhodni at to nerozebereš do šroubku zbytečně musíš si vyber začít s rámem a koly a příslušenstvím s povrchovkama? anebo motorem.... tade volba ti umožní i nechat si motor udělat v servise a věnovat se detailum a odvest 100 pro výkon jinde .. jinak na fíka moc nejsou nábje kol a plechařina ... dílu do motoru je dostatek.. kola ti umyslně radím v nerezu sice jedno za 2500 ale budeš je mít na celý život samohrejmě jsou take leštěná a chromovaná... vjfuk je jasnej novej chrom te lacineji nevyjde a na fýkovy je často vorvanej pozor na spravné koleno plecháče 05 a 20 maj jine... lakování bych ti poradil akrylátem ...což je 1500 za barvu tužidlo ředidlo..
 
 
Datum: 04. května 2013 8:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodně nepodcenit stav oběživa ve šrajtofli...pak už jenom rozebrat. Díly roztřídit na zinek, chrom, písek atd, Pak GO motoru, kol, podvozku atd atd...
 
 
Datum: 03. května 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chci se zeptat jestli se tady na fichtlkramku jsou nějaky oleje potreboval bych do tlumiču a převdovej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne
 
 
Datum: 03. května 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, kámoš přemejšlí o koupi Jawy 21, ale prý když se rozsvítí světlo tak nechce do otáček. Co to může nejpravděpodobněji být? díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel1309    
Bud slabá cívka anebo máš blbe poskladaný cívky ;-)
 
 
Datum: 09. května 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15456    
mozna slabi magneto, nebo zprehazeny civky na statoru.
 
 
Datum: 03. května 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar draci mam prosbu člo by nějak zařídit abych mohl řídit s řidičákem AM fichtla 21? stojí mě ve stodole udělal jsem si AM ale podle předpisů na tom nesmím jezdit pište cokoli vás napadne (nějak obejít to musí jít ne?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj tremat! Toš Ti poradím tak, že se do prúšvihu nedostaneš! Dej sem adresu, napiš gdy a v kolik hodin ho postavíš před barák a já Ti ho na ten rok pohlídám a sem tam ho projedu, aby nezerzavěl! A 40 rokú s náklaďákem mě neopraňuje s autobusem ani popojet! Vymýšlat voloviny dokážu taky! Chápu, že je to blbost co v tech zákonech je, ale je to tak!!! Toš tak.
 
 
Datum: 04. května 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a kdy si to takhle dělal? osobní zkušenost nemám, protože ř.p. na to mám, ale co sem tak pročítal diskuzi na jwm, tak to jen tak nejde... dokonce ani překlep v rozměru pneu snad nešel přepsat... ale nevim, na všech fichtlech už mám klasický velký techničáky...
 
 
Datum: 04. května 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15458    
to uz je vec druha.45 tam jinak asi dostat nejde. proc jezdi nejaky se 45 konstrukckou nekde je chyba ale to si myslim uz nikoho nezajima. me to je celkem jedno ja mam A1 a tohle neresim.
 
 
Datum: 04. května 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Martine a říká ti nebo zákon o falšování a pozměňování úředních dokumentů? z toho pak může být mega průser
 
 
Datum: 04. května 2013 7:09
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15457    
uz se povedlo takhle 3 fichtlum zaridit 45 oni to z ty knizecky tam prepisujou a vubec netusi a registr taky ne takze 45 s knizeckou neni problem a jeste kamos to udelal ze to prepsal.v tom velkym novym a pk to sel na sebe dohlasit a ma v malym 45 ze to ta baba opsala z velkyho tk jedine tk to zkusit.
 
 
Datum: 04. května 2013 0:16
 
 
 
 
Jméno: Větron      IP: uživatel13048    
Já jsem tohle taky řešil a nechal jsem to na kámošovi a on to nějak nechal přepsat dostal jsem novej techničák a v něm mám konstrukční rychlost 45 km/h a jezdím si s AM jak pán ;-) :-D
 
 
Datum: 03. května 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
docela pochybuju, že v ORV z roku 2002 neni uvedená rychlost, ale i kdyby, furt to nemění nic na tom, že to řídit nemůžeš a můžeš z toho mít dost dobrej průser... a to co radí martin je taky blbost, protože dnes maji centrální registr, kde už maji předvolený parametry u jednotlivejch vozidel a bába za okýnkem si ty údaje jen tak upravovat nemůže... a v tvym případě to knížečku už stejně nemá... nebudu ti už argumentovat, mam na to svuj názor... každopádně bych ti rozhodně přál, aby se ti to povedlo, protože je demence, nesmět na blbim pionýru jezdit od 15ti a uječenýho skůtra, kterýho má stejně každej otevřenýho jo...
 
 
Datum: 03. května 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
A kdyz mam tu novou spz tu velikou tak to asi knížečku mít už nebude?
 
 
Datum: 03. května 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15456    
jde to udelat, pouze kdyz to ma knizecku tudiz to neni evidovany a v ty knizecce to prepsat tu 6 na 4. ziletkou vyrejt a napsat. pk oni kdyz delaj novej velkej tk to prepisou na 45 a je to.
 
 
Datum: 03. května 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Ale ja mam TP vydanej asi 2002
 
 
Datum: 03. května 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v každym novym ORV (ty zatavený ve folii) je uvedená nejvyšší rychlost...
 
 
Datum: 03. května 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Ale konstrukční rychlost je jen ve velkým TP a ten sebou vozit nesmíš takže při silniční kontrole nic nezistí
 
 
Datum: 03. května 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ještě možná kdyby fungoval metařskej podnik, nechalo by se to třeba nějak uhrát přez přestavbu či podobně, ale to je dneska scifi
 
 
Datum: 03. května 2013 21:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a) AM jsou zařazena motorová vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km.h-1 1. dvoukolová se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo s výkonem elektrického motoru do 4 kW, 2. tříkolová se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW, 3. čtyřkolová o hmotnosti v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW, a o tu právě jde... pionýr vše splňuje a zároveň 50% nesplňuje... je to omezený obsahem a konstrukční rychlostí,,, jak jedno nesplňuje máš smůlu... Zetor 7011 má taky konstrukční rychlost tušim 25km/h, takže to taky skoro splňuje ... prostě se smiř s tim, že si uděláš řidičák, se kterym to řídit budeš moct, nebo máš smůlu a musíš si koupit babettu
 
 
Datum: 03. května 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Ale pionýr vše splnuje krom konstrukční rychlosti a o tu my právě de
 
 
Datum: 03. května 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zjednodušeně, ne nešlo... musíš mít A1, A2 nebo A... myslíš, že by šlo jezdit s kamionem s C1? Taky asi ne...
 
 
Datum: 03. května 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel15453    
zdar hledam na fichtl kramku 11 zube kolecko na primar a nemuzu ho nikde najit...pomozte mi prosim :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Momentálně není, mělo by být do 14 dnů...
 
 
Datum: 03. května 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: Ukaki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mam prosbu, dal jsem na mustanga nove tlumice ceska vyroba, a dole jsou sirsi nez original tudiz dre retez o tlumic. Jak to prosim resite? Dekuji za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: Ukaki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To uz mne taky napadlo dat originaly, budu muset nejake sehnat ty co jsem tam mel byli na padrt:-) Dal jsem tam ty co tu nabizi take sesa, a jsou psane i na mustanga ale dole jsou sirsi tak drou o retez.
 
 
Datum: 06. května 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14924    
logicky tlumče vratit prodejci řetěž do zatačky zkroutit nepujde ....a řezat tlumiče v zaruce je blbost...nezbyde ti neš přetěsnit puvodní
 
 
Datum: 04. května 2013 8:14
 
<  313  314  315  316  317  318  319  320  321  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 13:36:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu