Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pavel
IP: uživatel11638
 Ahoj všichni,
mám 20cítku jawu a chco vyměnit to ložisko co je v tom pravym krytu kterym sa zakryva magneto. Vubec to nende vyndat poadíte mi někdo, máte s tím skušenosti.
předem dík všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 22:16
Jméno: Pavel
IP: uživatel11638
 Jo nefungovalo po nahřátí sem s tím půl hodiny mlátil do stolu,rnpak sem začal kuchat z druhé strany a soudruzi to nemaj tak blbje vymyšlený!!!
Datum: 19. května 2013 22:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15463
 vydloubni gufero ted nvm zda tam je segrovka nebo ne a bud jak říka kolečko ten domeček ohřat horkovzdužko a s víkem praštit popr dát víko na hodinu do trouby a praštit s tim aby to vypadlo anebo do ložiska navařit kulatinu a za ní to vybušit ...
Datum: 05. května 2013 9:11
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 Nedávno se to tu řešilo, hledej ..
Datum: 04. května 2013 22:42
 Nahřáls?
Datum: 04. května 2013 21:55
Jméno: ahte
IP: uživatel12849
 čáááu, jakou mám koupit barvu na výfuk? kolik ma výfuk cca teplot? , diky za odpověd , zdáááárec
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2013 20:27
Jméno: ahte
IP: uživatel12849
 dobře, diky
Datum: 04. května 2013 20:27
 Kup barvu na výfuky, kamna atd...ale stejně to moc nevydrží
Datum: 04. května 2013 19:45
 Čaute draci,Dneska jsem na fichtlcupu viděl jednoho kluka,co měl karburátor umístěný na karteru a ne na válci,nevíte někdo něco víc o této upravě ? Jak je možné že ten motor vubec jede ?Nebo ten benzín proudí do válce nějak jinak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel15464
 Je víc druhů nesymetrickýho sání. Minibike to má zezadu do kliky kvůli mini rozměrum motoru. Jinak to nemuže bejt žádná výhra,klapka se "řídí" čistě jen změnama tlaku v klikový skříni. Naopak takový Mito má klapku na válci,sání "otvírá" píst,ale zavírá ho klapka hned po HU a to je ta jediná výhoda použití klapky. Saješ nejdýl co to jde,ale zároveň brzo zavíráš = vyšší spodní komprese při přepouštění = lepší výplach válce...vysoko otáčkový výkoný válce/motory... Pokud klapka jen někde že to ani nemá důvod,tak se jedná o stylismus a o to,že má někdo mega hustou hyperbrutální klapku a je ukrutnej hustotuner a ve výsledku ho předjede dvoukanálovej symetrák
Datum: 05. května 2013 16:04
Jméno: pepa
IP: uživatel15089
 viděl jsi činskýho minibika?ten saje do kliky taky blbost to nejni motor má ve velkých otáčkach lepší plnění a vyší výkon nevýhoda je ztráta výkonu v malých ale u fichtla ktereho rveš furt naa plnej to má význam....seriovka ma kanal tvarovaný aby měla co největší výkon ve všech režimech mooru ..to ptoto saní do válce
Datum: 05. května 2013 12:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Nojo a co se Ti zobrazilo gdyž sis zadal klapkový sání??? To mě teda moc zajímá!!!
Datum: 05. května 2013 11:37
 Nojo,ale kudy proudí benzín ? Taky do kliky ? To je trochu blbost ne ?
Datum: 05. května 2013 10:45
 šoupě bývá z boku motoru, popř. u horizontálních karbů svisle ale pokud to má domeček v ose válce tak to bude klapkový sání do kliky...
Datum: 05. května 2013 9:18
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 To tam má to rotační šoupátko jak bývávalo na Jawách 90 ne ?
Datum: 04. května 2013 23:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 má to klapkové sání
Datum: 04. května 2013 17:50
 Zdarec,mám takový dotaz,myslíte si,že by bylo dobré nechat pozinkovat na pionýrovi chromované části?Protože já když sem ho renovoval tak chromy byly zrezivělé a tak sem to natřel jen nějakou barvou,ale do budoucna bych to chtěl nechat pozinkovat nebo nějak hezky nalakovat,ale chromování je pro mě docela cenově nedostupné....
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2013 22:00
 díky kouknu na to
Datum: 04. května 2013 22:00
 co neni zas tak drahý je komaxit, chvíly sem byl na výpomoci v lakovně, kde se komaxituje a dělalo se tam i hafo disků na auta a kvalita je fakt slušná a maj i velkou paletu barev, maj třeba i barvu co vypadá jako leštěný hliník, nebo co se podobá chromu a to už vypadá taky solidně
Datum: 04. května 2013 21:23
Posl.aktualizace: 05. května 2013 11:25
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš ešče jednú ahoj! Poď na:" 2beo@seznam.cz "!
Datum: 05. května 2013 11:25
 ''ale máš furt vypnutou spojku.''.....''spojka bude sepnutá'' - Můžete mi prosít řici jak ji odepnu / zapnu?
Datum: 05. května 2013 10:18
 Kdybych dal ty lamely opačně, tak se mi to nevejde do řetězu (to mam vyzkoušeno) jinak díky za rady. Jdu to zkusit.
Datum: 05. května 2013 10:00
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 Jo tak !!  , tu rychlost tam máš  ale máš furt vypnutou spojku. Jestli jde naprázdno i nakopávačka tak je to spojkou. Jak už ti radili povol ten šroubek nebo jsi dal ty lamely opačně.
Datum: 04. května 2013 22:51
 Seřid spojku!
Datum: 04. května 2013 21:23
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Hafis! Toš nevím, proč Ti neporadili, jak povolit spojku? Nejjednodušší bude sundat pravej dekl.To je ten co zakrývá zapalování! A spojka bude sepnutá! A možeš pokračovat dál a napsat co to udělalo. Toš tak.
Datum: 04. května 2013 20:35
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 Spojka by s tím neměla mít nic společného. Konipas - můžeš mi vysvětlit ty lamely  Jinak zkus dotáhnou zhora automat.
Datum: 04. května 2013 16:45
 Jak ji povolim spravne???
Datum: 04. května 2013 16:02
Jméno: konipas
IP: uživatel10415
 spojka je utazena, nebo mas lamely prilis tlusty
Datum: 04. května 2013 15:44
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdravím, možu na jawě 21 jet po silnici i s velkým techničákem a STK malý ještě nemám
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 18:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a co když třeba pujde o nějákýho skůtra a já budu mít jenom AM? Jak policajt z kupní smlouvy zjistí, že to má kční rychlost 45km? Nebo co ty hmotnosti u větších aut? Takový údaje do smlouvy přece nepíšeš...
Datum: 05. května 2013 18:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 od toho je kupní smlouva a ne velký TP. Kupní smlouva ti nahrazuje po dobu nezbytně nutnou doklady k vozidlu.
Datum: 04. května 2013 23:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 marquee: to je sice hezký, ale kolikrát se mi stalo, že při odhlášce původního majitele úřednice místo toho aby ustřihla ORV a dala ho k odhlášenýmu TP tak ho rovnou sebrala a já pak měl pouze velkej TP... kdyby se ti tohle stalo třeba u tatry, budeš objednávat podvál, abys to dovez na evidečku, případně STK? Myslim že sebereš velkej TP a jedeš...
Datum: 04. května 2013 22:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 až na to že s velkým se dle vyhlášky jezdit nesmí, pokud nemáš malej tak to berou jako až jsi neměl nic. Tak že za slušnej flastr.
Datum: 04. května 2013 20:43
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Díky za rady dnes jsem jel a v pohodě
Datum: 04. května 2013 20:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 malý TP neexistuje... je to ORV (osvědčení o registraci vozidla)... jel bach s tim taky, hlavní je, abys to měl pojištěný!
Datum: 04. května 2013 16:15
Jméno: konipas
IP: uživatel10415
 malý TP je neco jako osvedceni o velkym takže v poho
Datum: 04. května 2013 15:45
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 ahoj, nevíte jaká může být vůle na ojnici dole na klice? myslim vůli doleva a doprava, snad se jí řiká axiální, mě, pokud je píst ve spodní úvrati, jakoby když je v klikovce skovaná co největší část ojnice skoro dotýká klikovky, může tam být z každý strany tak 0,4 mm když s tim zakvrdlám, je to zralý na repasi? mám koupit radši novou? jsem z prahy z modřan a je to klika do nulapětky, dělá to tu v okolí někdo? snad v háji nebude původního majitele dobře znám a najel na tom 8000km, že by už odešla? snad je to v normě  Kdyžtak jestli by tam šla nová kliková sada s 14mm ojničnim čepem byl bych rád, pokud bych to měl kupovat nový, dal bych tam rovnou dvoukroužkáč  a pokud bych to tady koupil je lepší s jehlovejma nebo bronzovejma ložiskama? nechci závodit, renovuju na sériovku ale s tim že chci eliminovat mouchy který měl i novej pionýr takže asi lepší karbec a zapalko, ale zdůrazňuju že né kvůli výkonu ale kvůli spolehlivosti, jak jsou dyštak kvalitní ty kliky odsud? kolik se na nich dá normální jízdou najet? 10000 určitě nebo míň? chci pak fíka používat na normální ježdění. jsem klidný jezdec, nebudu ho pak trápit  dík moc, podle toho co mi řeknete se bude ubírat další renovace
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 21:07
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 jj už jsem na to koukal, myslel sem že se na 10mm čep dvoukroužkáč nedělá, jinak ty kroužky nevim, chci tam prostě takový abych pak na ten motor nemusel 10000km šáhnout, jinak co si myslíte o tom automatu řazení jak sem psal do předminulý odpovědi?
Datum: 05. května 2013 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel15465
 Pepo a jakou máš ty zkušenost s chromovanejma kroužkama? Já na nich udělal cca 60% produkce mých válců. Těsní dobře,maj menší přítlak a válec oproti jinejm variantam nevydíraj vůbec. Možná i míň jak šedá litina. Ale je to kvůli svejm vlastnostem spíše kroužek do točivky,ale dělal jsem třeba sadu s pístem na dva slabý kroužky pro cestovní seriovku (pro Marquee) a tam jsem to zvolil zase z důvodu životnosti a muže s tim jezdit na špičce a přitom to má rozumnej spodek.... Jinak Martine,tříkroužkovej píst nedávej,dej obyč dvoukruh,je to nejlepší varianta.
Datum: 05. května 2013 20:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15463
 ale pozor na to chromovane kroužky lepe těsní ale take logicky víc vydíraj válec...za mě všechno klasika.... srazit hrany a maš klid ....
Datum: 05. května 2013 9:15
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 jo jinak psal jsem že sem z modřan tak jestli bydlíš někde poblíž rád bych poznal někoho kdo dělá fichtly a má třeba náký ty díly a zkušenosti, renovuju od píky a budu určitě nějaký věci potřebovat i jiný, nebránim se ani radám a fíglům, rozumim jako všemu jak to funguje ale vždycky právě takle na něco kouknu a nevim jestli to tak může bejt nebo jak dlouho to ještě vydrží, nebo jestli to mám rovnou zahodit, jinak nemyslim tim hned teď, díky stavu mojí pokladničky si na hotovim fíkovi zajezdnim doufám ke konci příštího léta
Datum: 04. května 2013 23:50
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 zitra to ještě omrknu a dyštak dám vědět,, chtěl sem se zeptat, koukal sem pořádně na automat řazení a co tam na těch dvou malech perkach za stran vylejzaj ty packy o ktery se to opre když se chce zařadit tak jsou ze stran obepnutý tim tlustym plechem a je jakoby zůženej ktý straně co vylejzaj když se řazenim pootočí, no a ten plech má na jedný straně tu nejtenší tlouštku tak půl mm a na druhý straně je sjetej ůplně do špičky, bojism se že to tak nechám a ojede se to ještě víc a pak ta pacička když budu chtít zařadit nezapadne do toho žlábku a nic se nestane, chtěl bych vědět jestli to teda je takle sjetý víc mín normálně nebo jestli to už je prostě opotřebený dík
Datum: 04. května 2013 23:44
 Kup chromovaný kroužky na píst ty vydrží víc a pokud bys chtěl kliku na 05ku fíka tak dej vedět mám tu jeden motor na prd a klika je bez axiální vůle, kliku ti nechám za 500,- celej motor za 1000,- tak dej vedět na skype nebo fb jméno pošli na email
Datum: 04. května 2013 23:02
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 takže kliku nechám  , koupim vrchní bronz. pouzdro, tříkroužkáč na 10mm čep, potom čep a jaký kroužky bych tam měl dát? chci nějaký na co největší životnost válce  jinak sem se ještě chtěl zeptat, protože je mi to divný, kde je v nulapětce nějaký těsnění nakopávačky? když sem to rozebral, zvenku ani zevnitř žádnej kroužek gumovej nebyl ani nevidim kam by se tam dával, nejde mi dohromady aby to tam bylo jen tak, dík, jo a ještě ten dellorto tam dávat nechci, nechce se mi vrtat do válce, šel by tam třeba karbec ze simsona? nebo něco takovýho, jde mi o to že ten pionýráckej je spíš taková fixírka, ten na simsonu už je přecejen lepší
Datum: 04. května 2013 19:26
 U kliky vadí vůle nahoru/dolu...(radiální? - příp.opravte)...takže pokud dole neni žádná vůle nahoru/dolu tak jen vyměn bronzový pouzdro za nový a jezdi dál  Nové kliky z FK jsou dobré,to vydrží hafo dlouho,jen ani jedna nepasuje do J05,tam má klika užší hřídele/čepy. U některých novějších klik z J05 už snad pasuje ojnice CKR na spodní ojniční čep. Vape doporučuju. Dellorto 19 taky doporučuju,jen ho na holou seriovku nedáš,minálně by se musel předělat sací kanál + udělat nové koleno. Je to z výroby tak blbě udělaný,že to sotva natahne 17mm karbec(origo). Kdybys chtěl pořešit ten válec,tak se mi ozvi,udělal bych ti to.
Datum: 04. května 2013 13:37
 Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s dlouhodobým svícením žárovkou BA20d halogen, nedělá halogenka moc tepla? nezničí parabolu? Jde o mustanga. Předem Dík za "normální" odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 20:28
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Michal9 má pravdu, pionýr má 45W, ale jen pokud nepotřebuješ jeden pól na zapalování
Datum: 05. května 2013 20:28
 pio má 45w pokud spojíš všechny cívky a dobijíš s nima baterku  ale ta žárovka se dá sehnat i 25/25w
Datum: 05. května 2013 19:35
 čím to chceš krmit když ta žárovka potřebuje 35W a pio má jen 30W ?
Datum: 05. května 2013 19:31
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Ahoj, chtěl bych se zeptat jak silný plech bych měl použít pro výrobu vlastního sedla na pio?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 12:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15089
 přesně jak říká f chce to tenkej plech ze 4 to bude neprustřelný ja myslel 08mm a pertl a neš to vyklepávat vykousnul bych to z překlišky natřel barvou a nechal pošít......
Datum: 05. května 2013 12:59
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Já jsem dělal s plechu 1mm a okraje ohnuté dovnitř, takže tam vznikl kolem kraje límec centimetr široký na uchycení kůže. Kde bylo třeba jsem do plechu vyřezal otvory a zbytek jsem vyztužil 4mm kulatinou ..
Datum: 05. května 2013 11:06
 Hlavně by chtělo tomu plechu udělat nějakej profil. Tim se ten plech hodně zpevní. I fichtlácké sedlo to tak má...
Datum: 05. května 2013 9:10
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 mě se zdá 2mm z te tve nabidky co by vyhovovalo, 4mm se mi zdá příliš
Datum: 04. května 2013 22:47
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Do 08 čeho metru? Rozhoduju se mezi 2,3,4 mm... udělal sem si návrh sedla... a chci,aby něco vydrželo a nevážilo 10kg.
Datum: 04. května 2013 22:32
Jméno: pepa
IP: uživatel15461
 do 08 a nebál b se aní překližky
Datum: 04. května 2013 22:05
 Čau,
mam problem, koupil jsem si LANKO SPOJKY na MUSTANGA, ale jak mam páčku, tak tam musí být ten váleček. Jak dám lanko do toho válečku?
Díky Hafis
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2013 12:07
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 ale prořizni jenom jednu stranu
Datum: 04. května 2013 12:07
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 pokud sem to pochopil dobře tak bych ten valeček proziřl pilkou protahl lanko a pak stahl kombinačkama aby to lanko nahodou nevypadlo
Datum: 04. května 2013 12:04
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci na jaký jezdíte předstih? já mám 1.6 a řek bych že motor nejede na plný výkon díky za rady  čím větší předstih tím lepší výkon ve vyšších otáčkách?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 13:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15089
 16 muže být i malo a muže se to i hadat a motorka muže jakobi bučet cukat a přehřívat se a tím vadnout..malej předstih ano zvedá výkon ale musý být kvalitní benzín dostatečný chlazení vhodná svíčka a tlaky v motoru
Datum: 05. května 2013 13:16
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 každému chutná něco jiného, zkoušej třeba od 1,3 až po 1,8 , když to nepomůže tak je chyba jinde, ( výběhaný valec, bohatost směsi .......)
Datum: 04. května 2013 12:34
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_paka_segrovky_42.html Zdar myslíte že by to šlo použít u motoru mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 13:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15089
 u mustanga a 5 kolikový spojky se to da přprat rukou a motot dat do svěráku lepší sou origo podložky nejni to třeba šponovat ale ja už používám takou páku ohejbající se na 5 šroubu ...c sem dělal na pařeza a je to pohoda
Datum: 05. května 2013 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel15459
 Musím se přiznat,že to dělam naprosto stejně. Akorát místo origo kalíšků pod segrovky dávám obyč šestky podložky. Podložku zmáčknu kombinačkama,stačim segrovku,domačknu jí a je hotovo. Ovšem je to horší třeba u j550/555 tam sou pružiny šíleně tvrdý a musí se to dělat ve dvou lidech.
Datum: 04. května 2013 13:40
 Obávám se že je to použitelné pouze pro 3 a 4 kolíkové koše, takže pro mustanga ne-e. Nicméně neboj se toho, přijde mi že kolem výměny spojky kolují hrozné fámy. Vemu první kombinačky, stlačim pružinku, dam pojistku a hotovo...
Datum: 04. května 2013 11:22
 Nevim, jestli by to šlo, ale dá se to i bez toho. Já to dělal ve dvou. První si vzal kombinačky, vzal podložku do kombinaček a tlačil. Ten druhý si vzal pinzetu a do ní dal segrovku a jen to zasunul.
Viz. návod http://www.mustang23a.wbs.cz/Vymena-spojky-podrobne.html
(Je tam mnoho užitečný rad o mustangovi celkově)
Hafis
Datum: 04. května 2013 11:16
Jméno: martas
IP: uživatel15341
 ahoj draci, chci se zeptat, narve se 30wattový zapalko taky z fichtlkámku do nulapětky? je to stejnej karter jako u pařeza dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2013 8:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 tak jak ho koupíš určitě ne ...3 polovka do 05 měla 20 wat a cívečka na zadní světlo byla taaká miniuturní polovic silná abys to tam narval
Datum: 04. května 2013 8:10
Jméno: kuba
IP: uživatel14199
Posl.aktualizace: 04. května 2013 8:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ne... jedině si sehnat jinej přepsatelnej TP, koupit štítek a ten vyrazit podle TP...
Datum: 04. května 2013 8:43
Jméno: Tomík
IP: uživatel14199
 zdar draci budu renovovat co nepodcenit a jak začít jinak je to jawa 50/21 pionýr
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2013 8:32
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 peníze jsou zasadní protože jen kola asi nejlíp v nrezu pokut to máš i na ježdění s pláštěma a si v tom za 5000 vyfuk 3000 řidítka 1000 ..
věci na fíka stojí jak na 250 co se chromu týče.. jnak se rozhodni at to nerozebereš do šroubku zbytečně musíš si vyber začít s rámem a koly a příslušenstvím s povrchovkama? anebo motorem....
tade volba ti umožní i nechat si motor udělat v servise a věnovat se detailum a odvest 100 pro výkon jinde ..
jinak na fíka moc nejsou nábje kol a plechařina ... dílu do motoru je dostatek..
kola ti umyslně radím v nerezu sice jedno za 2500 ale budeš je mít na celý život samohrejmě jsou take leštěná a chromovaná...
vjfuk je jasnej novej chrom te lacineji nevyjde a na fýkovy je často vorvanej pozor na spravné koleno plecháče 05 a 20 maj jine... lakování bych ti poradil akrylátem ...což je 1500 za barvu tužidlo ředidlo..
Datum: 04. května 2013 8:32
 Rozhodně nepodcenit stav oběživa ve šrajtofli...pak už jenom rozebrat. Díly roztřídit na zinek, chrom, písek atd, Pak GO motoru, kol, podvozku atd atd...
Datum: 03. května 2013 22:23
 Zdar chci se zeptat jestli se tady na fichtlkramku jsou nějaky oleje potreboval bych do tlumiču a převdovej
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 22:24
 Ne
Datum: 03. května 2013 22:24
 Ahoj, kámoš přemejšlí o koupi Jawy 21, ale prý když se rozsvítí světlo tak nechce do otáček. Co to může nejpravděpodobněji být? díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2013 7:35
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1309
 Bud slabá cívka anebo máš blbe poskladaný cívky
Datum: 09. května 2013 7:35
Jméno: martin
IP: uživatel15456
 mozna slabi magneto, nebo zprehazeny civky na statoru.
Datum: 03. května 2013 21:57
 Zdar draci mam prosbu člo by nějak zařídit abych mohl řídit s řidičákem AM fichtla 21? stojí mě ve stodole udělal jsem si AM ale podle předpisů na tom nesmím jezdit pište cokoli vás napadne (nějak obejít to musí jít ne?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2013 20:57
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj tremat! Toš Ti poradím tak, že se do prúšvihu nedostaneš! Dej sem adresu, napiš gdy a v kolik hodin ho postavíš před barák a já Ti ho na ten rok pohlídám a sem tam ho projedu, aby nezerzavěl! A 40 rokú s náklaďákem mě neopraňuje s autobusem ani popojet! Vymýšlat voloviny dokážu taky! Chápu, že je to blbost co v tech zákonech je, ale je to tak!!! Toš tak.
Datum: 04. května 2013 20:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a kdy si to takhle dělal? osobní zkušenost nemám, protože ř.p. na to mám, ale co sem tak pročítal diskuzi na jwm, tak to jen tak nejde... dokonce ani překlep v rozměru pneu snad nešel přepsat... ale nevim, na všech fichtlech už mám klasický velký techničáky...
Datum: 04. května 2013 11:16
Jméno: martin
IP: uživatel15458
 to uz je vec druha.45 tam jinak asi dostat nejde. proc jezdi nejaky se 45 konstrukckou nekde je chyba ale to si myslim uz nikoho nezajima. me to je celkem jedno ja mam A1 a tohle neresim.
Datum: 04. května 2013 10:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Martine a říká ti nebo zákon o falšování a pozměňování úředních dokumentů? z toho pak může být mega průser
Datum: 04. května 2013 7:09
Jméno: martin
IP: uživatel15457
 uz se povedlo takhle 3 fichtlum zaridit 45 oni to z ty knizecky tam prepisujou a vubec netusi a registr taky ne takze 45 s knizeckou neni problem a jeste kamos to udelal ze to prepsal.v tom velkym novym a pk to sel na sebe dohlasit a ma v malym 45 ze to ta baba opsala z velkyho tk jedine tk to zkusit.
Datum: 04. května 2013 0:16
Jméno: Větron
IP: uživatel13048
Datum: 03. května 2013 23:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 docela pochybuju, že v ORV z roku 2002 neni uvedená rychlost, ale i kdyby, furt to nemění nic na tom, že to řídit nemůžeš a můžeš z toho mít dost dobrej průser... a to co radí martin je taky blbost, protože dnes maji centrální registr, kde už maji předvolený parametry u jednotlivejch vozidel a bába za okýnkem si ty údaje jen tak upravovat nemůže... a v tvym případě to knížečku už stejně nemá... nebudu ti už argumentovat, mam na to svuj názor... každopádně bych ti rozhodně přál, aby se ti to povedlo, protože je demence, nesmět na blbim pionýru jezdit od 15ti a uječenýho skůtra, kterýho má stejně každej otevřenýho jo...
Datum: 03. května 2013 22:08
 A kdyz mam tu novou spz tu velikou tak to asi knížečku mít už nebude?
Datum: 03. května 2013 21:56
Jméno: martin
IP: uživatel15456
 jde to udelat, pouze kdyz to ma knizecku tudiz to neni evidovany a v ty knizecce to prepsat tu 6 na 4. ziletkou vyrejt a napsat. pk oni kdyz delaj novej velkej tk to prepisou na 45 a je to.
Datum: 03. května 2013 21:54
 Ale ja mam TP vydanej asi 2002
Datum: 03. května 2013 21:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v každym novym ORV (ty zatavený ve folii) je uvedená nejvyšší rychlost...
Datum: 03. května 2013 21:49
 Ale konstrukční rychlost je jen ve velkým TP a ten sebou vozit nesmíš takže při silniční kontrole nic nezistí
Datum: 03. května 2013 21:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě možná kdyby fungoval metařskej podnik, nechalo by se to třeba nějak uhrát přez přestavbu či podobně, ale to je dneska scifi
Datum: 03. května 2013 21:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a) AM jsou zařazena motorová vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km.h-1
1. dvoukolová se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo s výkonem elektrického motoru do 4 kW,
2. tříkolová se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW,
3. čtyřkolová o hmotnosti v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW,
a o tu právě jde... pionýr vše splňuje a zároveň 50% nesplňuje... je to omezený obsahem a konstrukční rychlostí,,, jak jedno nesplňuje máš smůlu... Zetor 7011 má taky konstrukční rychlost tušim 25km/h, takže to taky skoro splňuje ... prostě se smiř s tim, že si uděláš řidičák, se kterym to řídit budeš moct, nebo máš smůlu a musíš si koupit babettu
Datum: 03. května 2013 21:38
 Ale pionýr vše splnuje krom konstrukční rychlosti a o tu my právě de
Datum: 03. května 2013 21:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zjednodušeně, ne nešlo... musíš mít A1, A2 nebo A... myslíš, že by šlo jezdit s kamionem s C1? Taky asi ne...
Datum: 03. května 2013 21:08
Jméno: mira
IP: uživatel15453
 zdar hledam na fichtl kramku 11 zube kolecko na primar a nemuzu ho nikde najit...pomozte mi prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 22:27
 Momentálně není, mělo by být do 14 dnů...
Datum: 03. května 2013 22:27
 Zdar draci, mam prosbu, dal jsem na mustanga nove tlumice ceska vyroba, a dole jsou sirsi nez original tudiz dre retez o tlumic.
Jak to prosim resite? Dekuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2013 12:52
 To uz mne taky napadlo dat originaly, budu muset nejake sehnat ty co jsem tam mel byli na padrt 
Dal jsem tam ty co tu nabizi take sesa, a jsou psane i na mustanga ale dole jsou sirsi tak drou o retez.
Datum: 06. května 2013 12:52
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 logicky tlumče vratit prodejci řetěž do zatačky zkroutit nepujde ....a řezat tlumiče v zaruce je blbost...nezbyde ti neš přetěsnit puvodní
Datum: 04. května 2013 8:14
|



|