Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mustaf23	
	    
	 
	
	IP: uživatel4095        	  
	 
	
	 Zdravím draci, dostal jsem od známýho karbec Jikov 2924SBD16b podle toho co jsem zjišťoval tak se dával na péráka a první kejvy nevíte někdo přesně jestli je tomu tak ?? dík  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 19:22
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 napiš na mail, je novej(uloženka)	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 19:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 tohle je monoblok, kterej je použitej třeba na čz 175, nebo pozdějších třipade kejvačkách... na peraka a první kejvačky patřeji karburátory s oddělenou plovákovou komorou... shodou okolností karb. 2924 SBD scháním jako alternativu na 354 za 2924TŘ 01 ... jestl ije kompletní a nehodí se ti, možná bych ho koupil, případně pokud scháníš ten na první kejvačky, tak bych ho s tebou vyměnil...	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 13:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 8:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel12170        	  
	 
	
	 cau draci chci radu na netu sem nasel papiry na fichtla na prodej pan tvrdi ze se daji prihlasit a ze je na me prepise da se nejak zjistit jestly nelze?? bojim se ze je nejak prepise a ja je neprihlasim poradte 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 17:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15002        	  
	 
	
	 za mě kupuješ jakoby celou motorku takže bych tam nabušil čísla podle papíru i motoru protože mi dali co proto když sem měl jinej motor a nebyl dělanej výmaz...barva se dá při přepisu za 50 změnit ale do motoru se neženou......aspon tolko praxe jak se ptač..... jinak týpek na tebe musí udělat přepis na to mu stačí techničak ale na evidenčku už jdeš ty i s mašinou..... peníze nebo aspon čast bych mu prostě dal až za techničák kde si napsaný jako majitel ty...bude v něm převod	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 17:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Marquee: Kouknou na barvu a ona žlutá místo vínový....Co mi čeká? Znam teorii...Na registr,přepsat barvu,,, ? A nebo napřed přepsat barvu? Pak STK? Letos to chci po letech zase zlegalizovat a prohnat STK...	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 16:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Motor řešit nemusí, dnes už se číslo motoru neeviduje. Aspoň u nás na technický už to neřešej skoro vůbec. Kouknou na štítek, barvu a jestli to svítí a odjíždím   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 6:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 když už je dá do polopřevodu na tebe,tak máš v podstatě vyhráno,pak už si jen udělej SPS štítek a číslo na motoru a běž na STK	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 21:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pepík	
	    
	 
	
	IP: uživatel12772        	  
	 
	
	 Zdur draci, mam takovy zajimavy dotaz kdyz mam doma Jawu 50 typ 21 a koupim si doklady na Jawu 50 typ 20 mohl bych je nejak prepsat na tu moji 21??? Dik za odpovedi 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 6:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 pokud koupíš ještě tu malou knížečku, tak ti na dopravce zapíšou co si řekneš a napíšeš do protokolu, jestli máš už velký papíry tak to neřeš a zařiď se jak ti říkaj kluci, z dnešních policajtů málo kdo pozná jestli je to 05, 20, 21 nebo 23 záleží co máš na štítku.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 6:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mám 21 a jsou na ní papíry z 20	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 23:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: konina	
	    
	 
	
	IP: uživatel15500        	  
	 
	
	 Jezdim s 20teckou a papiry jsou na 05	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 21:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 podle mě to nijak neřeší,já mám v papírech napsáno 20 ale sundal sem z ní plechy....	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 19:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Vyměnil bych štítek a víc bych to asi neřešil. Já mam v dokladech napsáno jawa 50/20,21...	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 17:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj SESO, jsou tady na krámku bužírky na pio 21? od přepínače světel do masky a pak este od zapalování do masky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2013 18:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Jestli nabudou tady na krámku, tak se mi ozvi na mail, já mám doma asi 10m a určitě to všechno nevyužiju.
Nějak se kdyžtak domluvíme. Je bílá.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 18:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 Nevíte o někom spolehlivém kdo kvalitně vyrábí nebo upravuje odlehčené klikovky vč. vyvážení a výplně klikové skříně na fichtla?? Obeslal jsem všechny mě známé úpravce a nikdo se nemá k odpovědi. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 6:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Vyřešeno 	   
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 6:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 jj Frikulínovi jsem psal, mail četl, ale bez odpovědi	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 21:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Frikulín.... už si mu psal ? Mam mu cinknout? Kdyžtak mi písni na mail. 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 19:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Vojta	
	    
	 
	
	IP: uživatel15497        	  
	 
	
	 napiš mi na email vojta.seka@seznam.cz
	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 15:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 kdyz uz mam rozdelanej motor na jawe 21 co neprehlednout na vymenu repasi atd.. ?    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2013 19:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Každopádně taky lamely,primární řetěz,jestli není ohoblovaná mezilamela....	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 19:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Záleží, kolik km má vše najeto    Mrknul bych na ložiska, vůli kliky, jestli jsou všechny ozubené kola v převodovce ok, jestli není křivá vidlička atd atd..  Ještě zkontroluj válec, píst, kroužky, v jakém je to stavu.. 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 16:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kozelnik	
	    
	 
	
	IP: uživatel1859        	  
	 
	
	 Zdarec draci, mám velkej průser. Jde o to, že jsem koupil mustoše a udělal si motor a když jsem dotáhnul svorníky na válci, tak praskly. Proč praskly? protože ten předešlej tajtrdlik je  ukroutil, a pak zavařil, jenže to bylo jen ovařený, a vlbec neprovařený do jádra. Výsledkem, je že mám svorníky ukroucený uplně zárověň s dosedací plochou válce a potřebuju je dostat ven. Napadlo mě vyvrtat do nich díru a udělat malej závit a pak zkusit vyročit. Máte někdo s timhle problémem zkušenosti? Jak byste situaci vyřešili? Díky za odpovědi a fikum zdar 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2013 16:38
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Jasně, pamatuju si na tebe, ozvu se do mailu.   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 16:38
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kozelnik	
	    
	 
	
	IP: uživatel1859        	  
	 
	
	  Kolečko, napiš mi prosím na stepkaM@seznam.cz Nemáš doma svorník s dolním závitem M8? Než ho začnu vyrábět, raděj se poptám. Odkoupil bych ho od tebe, kdyby se ti doma nějakej válel.  Pamatuješ si na mě ze školní pc učebny z FS  - Kozel?	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 16:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kozelnik	
	    
	 
	
	IP: uživatel1859        	  
	 
	
	 nakonec jsem to vyvařil a šlo to krásně ven, díky za rady 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 16:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15496        	  
	 
	
	 namožene svorníky nemontovat zrovna tak spoškozenými zavity .....co ted s tím bud něco navařít pokut jam nejsou utopene ... pokut utopene jsou je několik spusobu ale všechny jsou dost na grif ..šroubkem do šroubu si nepomužeš potřebuješ opačná stoupaní jinak to dotahuješ...existují vytahováky  zalomených šroubu do zalomeneho těla se ale musí vyvrtat díra chce to ostrý vrták a šikovně trefit dulek....
krajní možnost je urpřostřed vyvrtat díru 4,8  ale ti zavity dostanou asi co proto ....	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 11:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 U mě pomohlo ke zbytkutoho šteftu bodnout matici a za ní to vytočit... taky byl zároveň s hliníkem.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 10:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Vyleptat kyselinou. Když to dovalíš ke mě do Rakovníka, případně do Prahy tak ti to vyleptam - bez poškození karteru. 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 10:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kohual	
	    
	 
	
	IP: uživatel15492        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2013 16:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Určitě tu nějaké "omezené" možnosti jsou.. z babetty neuděláš žádný ostrý stroj, co jede 150, proto píšu omezené... Co se týče motoru, můžeš snížit hlavu, trochu zvýšit objem válce vybroušením na větší výbrus, upravit, popřípadě přidat kanálky, tím pádem musíš dát větší karbec+laďák.. je to dost o penězích, pokud chceš jít víc... podle mě by stačilo upravit kanálky, dat tam karbec z pincka, jinačí výfuk a seš od sériovky uplně někde jinde. 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 16:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15496        	  
	 
	
	 vyměnit jí za jawu 350....    ono se s tim nic moc dělat nedá pokut to do každeho kopce vyjede svítí to a dokonce brzdí  je to uspěch ....až teprve když z nějakou těchto věcí neplní začínají starosti .... 
ale je pravda že tuningových zaležitostí  na 210 je na trhu dostatek  velká rozeta na zadek  kolečka na vystup z motoru ... lechké čelisti s unašečem co zařadí dřív 2 a rychlejc se rozjedeš ...dokonce sem viděl i drapaky 2 a čvrt palce... sesa tu má píst na převrtaní na 58 kubíkum....ale všechno to je hrozně drahý a každej puberták na simsonu tě stejně natře	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 3:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 zkrátit výfukové koleno asi o 7 cm, z výroby je zbytečně dlouhé, omezovaly tim výkon, zvýšíš otrochu rychlost a otáčky	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 22:59
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdarec mam dotaz nasel jsem novy kartery newím jestli byli pouzite al nenesou zadny známky jedna se nejspis motor z jawa 21-23 nemá motor ani cislo sou to jako kartery pasuji ksobe pekne ani jeden nema cislo utrel sem mokrou hadrou a hlinik se leskl jsou proste nove ma to nakou cenu diky    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2013 21:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 podle toho čísla odhaduju rok 70-71	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 21:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Mirda	
	    
	 
	
	IP: uživatel11100        	  
	 
	
	 Jestli jsi je ještě neprodal ozvi se na Mirascotka@seznam.cz na ceně se domluvíme.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 13:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 kdyby mel one nekdo zajem vymenim za papíry na jawu 20-21   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 22:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo kubocz delal jsem taam chvilu lakoval svetla    na scanie a many   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 21:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo oukej miseline4 poslu foto chvilec strpení strejcek to fotí    	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 21:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 jj tak to od sebe nejsme moc daleko ja sem z jeseniku.a zrovna ve středu jedu se školou do mohelnice na exkurzi do nějake firmy HELA se jmenuje   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 21:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 miselin4@seznam.cz
když tak pošli aj cenu kterou bys sis představoval 
.dík	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 21:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 mohelnice okres šumperk   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 21:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 čus odkud seš jentak pro zajimavost ?	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 21:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ej jo prodal bych je nemelo by to sem patrit ale kdyz das email poslu ti tedka naky fotky bych vyfotil a domluvily bysme se jestli teda chces dej sem email nebo fb   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 21:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 kdybys chtěl je prodat tak se ozvi	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 21:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo pasujou ksobě sou fakt nadherny ted se stim seru umyyvam to    podle me to sou z poslednich mtorů co se v jawe ozebralo na díly jenom můj názor že nemá ani cislo a kdyz sem je nasel spinavy tak byli k sobe dratkama privazany jak se spojoujou sroubkama a vedle nich byli este jedny s cislem taky spojeny newys kolik to muze bejt rok a to tohle číslo 911672 ale ty sou znacne puzity ty novy nemaj ani skrabanec jak se opírá stojan kdyz se hodi fichtl na stojanek tak mi este odpovez dííks   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 20:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jestli viš na 100 procent pasujou od vyroby k sobě tak nejakou cenu maj   
	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 20:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 podotíkám ani skrabance nejmensi nemají	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 20:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15341        	  
	 
	
	 ahoj, dávám do originál nulapětky motor z 21, nebude problém s přidělánim stupaček a stojánku? dík 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2013 17:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15341        	  
	 
	
	 tohle jsem věděl, ale díky moc    jsem rád žes to radši napsal dík	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 17:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jedna věc tu je ! Vše bude pasovat, akorát budeš muset vyřezat v plechu díru na spojku... 05kový plechy ji tam nemaj ( lanko vede spodem do karteru )... Radím ti, dávej si pozor, ať tu díru neuděláš moc velkou, musíš ji udělat víc "dopředu" než uvidíš ve skutečnosti, když pelchy nasadíš na zkoušku... protože ten plech jak si sedne, tak se logicky posune o kus dopředu, nesedne si celej zároveň, jen jeho předí část.. Snad mi rozumíš, nevím jak to vysvětlit. Ale věř mi, mám doma to samý, takže bacha na řez toho plechu, ať tam nemáš zbytečně lochnu. 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 16:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15341        	  
	 
	
	 ne ne všechno zůstane akorát motor bude jinej	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 22:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 pokud to je je 05 se šusplechama a chce z toho udělat 21 tak je jinej kříž ale jinak by to mělo být ok	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 22:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: David	
	    
	 
	
	IP: uživatel15495        	  
	 
	
	 Zdravím vás, lidi kdo mi poradí, mám motorku čz 125 476 a chtěl bych poradit, jakou mám pořídit baterku, myslíte, že 6V 11a ? Díky moc za rady, moc se nevyznám... 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2013 13:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ok, děkuji za odpověď   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 13:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jen aby se vešla do kastlíku, myslim že velkou baterku jsem tam nějak nemohl dostat. Já s tou 6Ah taky tahal blinkry, a neni s tim vůbec problém. Jenom tak pro zajímavost, abych neplácal blbosti - origo baterka do 476/477 měla 4,5Ah!! 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 9:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: David	
	    
	 
	
	IP: uživatel15495        	  
	 
	
	 Díky moc, taky mám blinkry, tak koupím tu 6V 11Ah.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 8:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 6Ah naprosto bez problémů...	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 21:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ja sem tem teda mam 6V 6Ah a bez problemu.. a to mam i blinkry	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 20:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 máš-li originál dynamo, tak 6V, 11 Ah. Na značce moc nezáleží, jen musí být kyselinová. Ber nejlevnější, stejně bude za 3 - 4 roky mrtvá.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 19:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Štěpán	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Zdravím. Chci se zeptat, jestli při instalaci gufer stačí gufera jen naklepnout na místo, nebo je ještě nějak jistit, třeba locktitem a podobně. Díky. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 13:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel14185        	  
	 
	
	 Něca na to vyráběj určitě, jen jsem chtěl podotknout tu kombinaci teplota-kov-guma.
Druhá věc bude cena toho zázraku, aby nebyli levnější jiný kartery   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 13:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Štěpán	
	    
	 
	
	IP: uživatel14718        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 6:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel12380        	  
	 
	
	 Štěpáne neboj, jen jsme se trochu rozepsali  
Když jsem si ty příspěvky četl znovu, tak se to dá opravdu vyložit různě.
Nejjednoduššeji by asi bylo poznamenat, že dynamo se využívá jako zdroj stejnosměrného proudu a alternátor střídavého a hned neřešit princip funkce.
To jsme asi pár lidem trochu zamotali hlavu.
Pokud se vrátím k původnímu tematu, tak pakliže není uložení gufera poškozeno, není nutno jej nijak zajišťovat, Pokud bylo ale nějakým předchozím "opravcem" poškozeno, tak Ti opravdu nezbude než ho nějak zajistit. Zaklepnutí důlčíkem je sice brutální způsob, ale v domácích podmínkách hojně používaný, Lictite to podle mne nepodrží, nejsem si vědom že by "lepil" kov-guma. To by muselo být lepidlo odolávající teplotám.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 20:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Štěpán	
	    
	 
	
	IP: uživatel14718        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 20:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mno s tim buzenim bych to neviděl tak jednoznačně. Vyskytují se alternátory i dynama jak s permanentním buzením, třeba permanentním magnetem. Stejně tak se vyskytují alternátory a dynama s jiným typem buzení. Nicméně to už dost odbíháme od tématu, mě spíš zaujala ta poznámka že dynamo vyrábí střídavý proud   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 19:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel15243        	  
	 
	
	 Kolečko, víš že s Čezeťákem mluvíme všichni o tom stejném, jen to každý pojal jinak. Byla to "poznámka".
Fyzika velí, že indukce umí "udělat" proud z "pohybu" a sběrač komutátoru tomu dá smysl   
Dynamo má permanentní buzení a alternátor budíš proudem, pravda?
To bychom mohli za chvíli řešit průběh proudu podle oscioloskopu a to nepochopí valná většina   .
Tímto se předem omlouvám pokud se ta poslední poznámka někoho dotkla.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 19:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Gufera stačí naklepnout, za předpokladu že není domek gufera nějak dojebán. A jinak Lukáš má pravdu, už na základní škole se učí, že dynamo je stejnosměrný zdroj!! Když by to dodávalo střídavý proud tak to není dynamo, ale alternátor. Holt fyziku neočůráš   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 9:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel12380        	  
	 
	
	 Jawačezeťák byl rychlejší   , holt fyziku neočůráš.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 21:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 lukáši budeš se divit ale i dynamo vyrábí střídavý proud! .. který je po sléze mechanicky usměrněn na komutátoru	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 21:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lukas	
	    
	 
	
	IP: uživatel12770        	  
	 
	
	 pokud máte na mysli pionýra, tak ten žádné dynamo nemá. dynamo vyrábí stejnosměrný proud !	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 20:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 oklepávat domeček na gufero?to jsi dobré hovado.a znova to gufero dáš jak? 	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 20:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ty voe, gumový gufero a zničí dynamo? RESPEKT!   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 20:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 ano, stačí naklepnout, ale stalo se mi, že mi nezajištěné gufero na klice vyskočilo a zničilo dynamo. od té doby gufero jistím - průbojníkem klepnu 6x kolem do domečku (tak akorát něžně), loctite nejspíš nebude fungovat, je na kovy.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 19:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 stačí naklepnout	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 17:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdar draci mel bych takový dotaz jak a podle čeho se značí trysky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2013 17:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 U trysek Jikov karbců je o značení průměru díry a např. Mikuni, Keihin... označuje průtok.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 17:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Záleží na tom jaký trysky    Číslo na trysce buď označuje průměr díry v setinách mm (trysky pro Jikov) např. tryska 100 má tedy průměr díry 1 mm, 120 - 1,2 mm, 60 -0,6 mm atd. U jinejch trysek (pro jiný kratburátory může číslo označovat průtok. To se týká spíš zahraničních výrobců	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 16:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Standartně je to podle průměru kanálku v trysce v setinách mm...	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 16:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jirka	
	    
	 
	
	IP: uživatel15494        	  
	 
	
	 Dobry den.je toto original karburatoru na cz 150 
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_cz_125_150.html
Shanim.dekuji 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2013 12:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kojot92000	
	    
	 
	
	IP: uživatel14274        	  
	 
	
	 Zdarec lidi, nevíte proč jsou někdy v babetách těžké a někdy lehké řadící čelisti? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2013 13:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: f	
	    
	 
	
	IP: uživatel15423        	  
	 
	
	 Lehké řadí později a těžké dřív, nebo naopak teď si nejsem jistý..	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 13:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 já vlastně ani nevim proč sou 2 druhy, ale podle mě jsou ty těžke čelisti lepší jsou takove meně poruchové	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 12:43
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdar chci se zeptat kdyz dam spojkovy lamely k sobe tak je mam dat tou tlustsi stranu k sobe nebo tensi
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2013 12:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 a příště stačí jenom použít hlavu... když jdou do řetězu a ještě se musej roztáhnout, tak je logický, že museji jít zubama k sobě...	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 12:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zubama k sobě...	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 11:51
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Nazdar draci poprosil bych o radu.. Moje CZ 175/487 za studena nahodi pekne... kdyz nekam jedu zdechnu ji a vzapeti nakopavam tak taky vcelku pekne chytne ale jakmile nekam prijedu a necham ji chvilku postat tak uz ji nenahodim.. Je tam nova svicka "17", predstih delanej nedavno, karburator snad origo 2926 vycistenej, serizen s jehlou na 2. zarezu od vrchu, bohatosti 1 a 1/4 otacky, hlavni tryskou 93 a volnobeznou jak jinak nez 50, plovak k jehle pripajen takze s nim nehnu.. dela to jak se vzduchovim filtrem tak bez nej... Palivovej kohoutek taky vycistenej, benzinu dost xD Napadla me jeste inducka jak na ni sala teplo od valce tak jestli nezlobi ale zkousel jsem nakopavat po odstaveni na 20min kdy uz byla na dotek studena a taky nic... Na roztlaceni chytne vzdycky... Baterka je fungl nova... Chlapy ja uz nevim cim by to mohlo byt :-/  Byl bych Vam vdecnej za jakykoli typ cim by to mohlo byt... Dekuju a preju peknej den 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. května 2013 23:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Kolecko prosim te jak mas ten mail.. na to co tu mas mi nejde poslat   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. května 2013 23:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Nenech se zmást značením karburátoru, opravdu se jedná o karburátor typu 2926 ( zjednodušeně řečeno šoupátkový karburátor s difuzorem 26mm ) , To číslo 2836 je dle mého názoru pouze nějaký kód označující podtyp či otryskování karburátoru. Na svojí ČZ 180 mám ten samý karburátor...na maila se ozvi, rád poradim...	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 20:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ahoj draci. Tak se startovanim jsou porad potize... Pravda nekoupil jsem novou svicku aspon tu Brisk N15C pac o vikendu u nas mototechny nejsou otevreny. Ale znovu jsem jukl na ten karburator a byl jsem prekvapen, jak jsem mohl prehlednout jeho typizaci... Je na nem vyrazeno "2836" a u soupete "SS" Chtel bych se Vam tedy omluvit ze jsem tvrdil ze je to "2926" jak je psano v manualu... Zaroven vsak mam dalsi dotaz: Co znamena 2836 SS? a jak moc velky rozdil je to od vyrobcem doporuceneho 2926? a KOLECKO! Mockrát děkuju za ochotu! Urcite se ozvu, rad se poradim a hlavne priucim od nekoho kdo to zna a rozumi tomu    Díky všem	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 20:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Svíčku tam dej N15C každopádně, ale osobně si myslim že ve svíčce to neni. Já bych tipoval karburátor...  Když by to furt nechtělo startovat tak napiš, nebo se ozvi na mail a pořešíme to.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 9:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Draci díky moc a moc za rady! Půjdu tedy po svíčce. Jak doladím a odladím tak dám vědět co a jak... Případně kdyby někoho ještě něco napadlo byl bych jedině rád! Ještě jednou díky!	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 23:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14927        	  
	 
	
	 taky bych řek že n 17 je svíčka do babety je teplá a rada se uleje...do motorky patří n 15 bez Y  např asi nejdostupnější je N15 c c je měděná elektroda  jen pozor na Y to značí vysunute jiskřiště a to sou svíčky do škodovky 120 105 do žadne čerke motorky nepatří.....
take je vlmi vhodne ale už těško  sehnatelne použítí svíček pal N 7 nikdo neví čím to je ale palky narozdíl od brisek nejsou tak nachylné na ulití	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 20:38
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zdar, měl jsem stejný problém takový ty poloteplý starty - nechtěla chytat, prostě blafla a pak už se ulila a na drc hned   , taky jsem jezdil s N17C, tak jsem dal Brisk N14C - skleplou na 0,7 i krapet míň a nastavil nižší volnoběh, šroub bohatosti myslím mám 3/4 - 1 otáčku, dobil baterku a šla.....
Nevím no, co motor to unikát pak jsem vždy např. po 0,5 h přestávce přišel, zapnul klíček, zap. benzín a nejhůře na 3 kop chytla ...175/487   , ale většinou na první ...
PS. benzín vypínám před i po vypnutí motoru, jak kdy - u mě to nemá asi vliv ...	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 16:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ano zaviram benzin.. Jen porad laboruji s tim jestli pred vypnutim motoru nebo po. S tou svickou zkusim tedy tu "15" ale moc tomu nedavam ze by byla chyba zde. Jinak dekuju za rady je dobre vedet ze kdyz nevim je tu nekdo s kym se muzu poradit    	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 12:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13962        	  
	 
	
	 zkus jinou svicku a studenejsi 15 treba.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 12:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Když přijedeš, zavíráš na tu chvilku benzín nebo ne? Dělat by to určitě nemělo	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 11:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Joo to by mě kdyžtak taky zajímalo...mám ale takovej dojem, že se s tim nic moc dělat nedá.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 11:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kohual	
	    
	 
	
	IP: uživatel15492        	  
	 
	
	 Dobrý den,rnvčera jsem si koupil řadici čelisti dam je do babety 210 a babeta nejde nastartovat když dam staré tak jde.rnNevíte čím to je? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2013 17:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Dobrý je obložení zdrsnit smirkem, já ho lehce vzal 150-kou a paráda. Potom sem ještě vyčistil 400-kou smirkem vnitřek bubnu odmastil a maká skvěle.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 17:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 tak to pořadně odmasti ten buben a zkus zdrsnit povrch na tech paknach nějakym šmirglem a uvidiš	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 16:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kohual	
	    
	 
	
	IP: uživatel15492        	  
	 
	
	 Prokluzuje	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 14:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubacz	
	    
	 
	
	IP: uživatel13759        	  
	 
	
	 jak nejde nastartovat jako prokluzuje ?	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 12:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravím všetkých. Dávám dohromady kývačku z roku 1958 a u krytu karburátoru mi chybí ta ozdobná matka co je našroubovaná na víčku konce plynu. Kryt pak nesedí a řechtá. Prosím nevíte, nemáte, koupím ,zaplatím. Dík za optání POOL 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2013 20:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Taky jsem jednu doma objevil, kdyby ji někdo potřeboval.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 20:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zdravím Vendlis.  Mám tedy zájem, jestli prodáš,  tady je moje tel. 777614309 Pavel Vágner. Stačí prozvonit, já zavolám a dohodnem se jak dál. pool	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 13:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mám doma jednu navíc.	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 10:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15341        	  
	 
	
	 ahoj, už sem se ptal ale nějak to vyšumělo v tý záplavě příspěvků, mám doma automat řazení a co na něm sou ty zajížděcí packy tak zajížděj do toho velkýho plechu kterej je kolem nich ohnutej a chtěl sem se zeptat jestli to máte taky zbroužený k těm stranaám co vyjížděj ty packy, já jo a dokonce mám na jedný straně ten plech i trochu ohlej dovnitř, tak jestli na to nemám udělat v těch místech návarky a pak to jakoby zarovnat aby byl celej stejně tlustěj, kdyby někdo to třeba nafotil a dal na net jak to má vypadat byl bych ten nejvděčnější člověk na světě, taky nevim jesi se to dá pochopit z toho jak to píšu. Pak bych měl eště jeden dotaz, když tady u sesy nakoupim v podstatě celej motor krom karterů a válce - skf ložiska, kliku na jehlách, hřídele do převodovky, bronzový pouzdra na ně, prostě komplet a navleču to do pěknejch karterů kolik na to pak udělám kilometrů normální jízdou? přecejen to jsou čtyři tisíce tak bych chtěl najet aspon 15000 bez problému 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2013 14:21
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15341        	  
	 
	
	 právě že asi dám, chtěl jsem zjistit jesi tekhle třeba nevypadal už novej ale asi ho koupim 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2013 14:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14927        	  
	 
	
	 při tom co daváš vše nove se divím že nekoupíš za 600 celej novej automat měli ho v riegru v praze a výdám je i na netu normalně se prodává už sestavenej jen ho nacvakneš......bohužel tu na kramku není k dyspozici jen volné díly a to vychází dráž ....ale k sehnání je	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 20:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15341        	  
	 
	
	 tak paráda, díky moc, přesně tohle sem si chtěl přečíst, dík	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 12:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15491        	  
	 
	
	 Musel sem si to přečíst třkrát abych pochopil která bije a jakej stroj,ale pak se zadařilo. Automat máš běžnej. Pokud ti zlobí,mužeš koupit novou přítlačnou pružinu na ten zoubek - jezdec. Vypadávání kvaltů je z 90% vinou převodovky. Pokud uděláš zgruntu a poctivě novej motor (ani tak nezáleží jestli jsou díly nové,spíš kvalita a přesnost práce) tak udělá dalších 20-30let bez problému...	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2013 8:55
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |