slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  28  29  30  31  32  33  34  35  36  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18938    
nazdar draci mam taky problem a potrebujem radu robil som go motora 50/21 pod zapalkom kde ide gufero som jemne otvor zabrusil smirgom kedze tam boli velke ryhy no teraz mi gufero 17x30x7 ide lahucko vsunut prstami moze to tak byt ci musim zohnat vetsie ci da sa to nejak po domacku -vlozit napr 1mm hlinikovy pliesokdookola a vlozit gufero cii????poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2016 13:32
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18938    
ja som tam mal jedno gufero original kupene z internet.obchodu na jawy to tam islo tazko no musel som ho vybrat kvoli kontrole loziska a kupil z predajne kde predavaju loziska gufera druhe a tie tam sli lahko moze to byt aj vyrobcom???nieco som sa docital ze hej
 
 
Datum: 24. prosince 2016 13:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18939    
Napral bych tam lepidlo na ložiska,to nějakej čas vydrží. Pak do budoucna jedině protočit a zatepla převložkovat nějaké duralové/hliníkové vložky.
 
 
Datum: 24. prosince 2016 12:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakože nejspíš jsi ten motor odepsal :-D nalepit to zkusit můžeš, ale souosost asi už nikdy netrefíš
 
 
Datum: 23. prosince 2016 23:24
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18938    
alebo by sa dal pouzit tmel na spajanie karterov???
 
 
Datum: 23. prosince 2016 20:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel18929    
čau draci, už si nevím rady. stavim panelku 250 od zakladu ale mam problém s dobíjením. všechno elektro je zapojené. je pojízdná ale za boha nechce dobíjet. vyměnil jsem uhlíky ale pořád nic. na schématu není napsané zda je "+" kostra nebo je kostra "-". logicky jsem dal červený dát na plus.. napište nejaky tipy co s tim.. díky!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2016 7:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18949    
Zdar. Jseš hodnej. Mě se to tam válí v dílně snad 3 roky. Možná to někdy ještě využiju. V současný době mam vždy jeden kompletní motor a na něm vape. Mě se to na tom kostitřasu furt rozpadalo,každej druhej tejden Zděnek řešil co tomu je,ale to už jsem ti kdysi říkal ... šťastnej novej rok a hodně úspěchů ! Standa
 
 
Datum: 28. prosince 2016 7:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel18935    
Hele a víš že Stando jsem si na Tebe náhodou včera vzpomněl :-) . Jak jsi vždycky v opozici proti mýmu CDI a že zrovna budu jedno dělat , tak jsem přemejšlel jestli nevyseknu i jedno pro Tebe :-) . Super svátky, Chong
 
 
Datum: 23. prosince 2016 6:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18936    
Hele to origo rele neni zas taková tragedie. Chce to cit a trpělivost a stahni si příručku od Dočkala. Pak vše pochopíš. Jako elektrojelito jsem musel dát dohromady novej stator a do něj postavit jedno schopný rego ze tří,kde každý mělo nějakou vadu. Přečet jsem si letmo Dočkala a po pár prvotních neúspěšných pokusech jsem to dal. Pérák od tý doby dobijí jak víno. Až budu dělat GO motoru,tak samozřejmně počítám s rele AEV a asi seženu aspoň 55W dynamo,ale mechanika prozatím slouží. Spíš mi vadí její proudová "nenažranost"....
 
 
Datum: 21. prosince 2016 13:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel18935    
Mechanické rego není až tak snadné bez specifického vybavení opravit i nastavit. Nehledě na to že provozní podmínky regulace, které předvádí tato technologie není žádná hitparáda a odpovídá době vzniku. Nikdy nic neřeším a ve všech případech kdy zůstává dynamo ho nahrazuji výrobky společnosti AEV. A to i v případech, kdy rego reguluje správně. Protože relátková regulace způsobuje zákmity a špičky v regulační smyčce, tak se to projeví i na výstupu dynama. Pokud chci používat další elektroniku (bezkontaktní snímání, CDI, LED osvětlení), tak to na relátkovém regu ani s ohledem na životnost provozovat nemůžu. Tedy za mě.. ani nezkoumej jestli rego je OK a rovnou si kup potřebné rego od AEV. Tam máme vyzkoušeny tisíce kilometrů bez závady. Vybereš si typ podle výkonu rotoru (!), polarity, tedy jestli budeš provozovat akumulátor s kostrou na + nebo - a doporučuji model s proudovou ochranou. Ušetříš si pak zničení rotoru při zkratu, nebo přetížení elektoinstalace. Sice to tak či tak nebude dobíjet, ale aspoň se ti nepromění rotor v rotující uhel...
 
 
Datum: 21. prosince 2016 10:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel18929    
ok.. dik za rady.. zitra se na to vrhnu.. a kdybych to nabudil bez toho regulatoru a zjistil ze je v haji.. cim ho muzu nahradit?? nebo muze byt na nem neco haji? da se na nem neco znicit???
 
 
Datum: 18. prosince 2016 20:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Chong napsal vyčerpávající odpověď (za což mu díky), která ve zkratce znamená: nabuď dynamo :-) ... a pokud jsi jeho odpověď správně pochopil, tak už víš, že ho můžeš nabudit právě tak, jak chceš ty! To znamená podle toho, co ty chceš mít ukostřený! Třeba já si dávám na kostru to, co měl danej stroj origo.
 
 
Datum: 16. prosince 2016 21:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel18930    
Ok.. zkusím to takhle.. Ale ještě poslední věc.. jakou kostru mám dát.. Jestli + nebo - na kostru
 
 
Datum: 16. prosince 2016 20:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel18729    
No vidím že tady soudruzi udělili dost dobrých, ale poněkud hraběcích rad... tedy.. doufám že nejsi úplný elektrojelito. Jde o to, že dynamo je za určitých podmínek schopné samo udržet napětí i bez baterky. To je ideální stav pro otestování případné závady na rotoru, nebo statoru. Pokud napětí udrží je všechno gut a následně může být maximálně chyba rega nebo jeho zapojení. Ale jako základ dělám tento test a nabuzení: Odpojím rego od dynama. Zůstanou dva čouhající dráty z dynama. Ty dva dráty spojím do jednoho a ještě k nim připojím žárovku 12V/55W (ano halogenka z auta), kterou druhým koncem ukostřím. Batrku zapojím tak, jak chci mít kostru (pro chytrolíny, je fuk co je napsané na štítku statoru) a odpojím pojisku. Řekněme že chci mít na kostře minus... nastartuju motor, vezmu drát, kterým tak 10 vteřin spojím s plusem baterky to místo kde jsou spojeny ty dva dráty z dynama se žárovkou.. ta se pochopitelně rozsvítí, protože jí v tu chvíli živí baterka, kouzlo ale je v tom, že v tu chvíli zároveň nabudím dynamo a pokud je vše OK, tak po odpojení pomocného drátu musí žárovka zůstat svítit... lehce vezmu za plyn a musí svit kolísat podle otáček, ale musí vždy zůstat svítit, ikdyby jen žhnulo vlákno. Tím je jasný že stator a rotor je OK. Odpojím tu šaškárnu, připojím zpět rego.. no většinou na relátkové kašlu, protože AEV je daleko lepší, hodím zpět pojistku a pokud není elektroinstalace přetížena, nebo nemá zkraty, tak to prostě musí dobíjet...
 
 
Datum: 16. prosince 2016 20:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kašli na štítek na statoru a přepóluj/nabuď dynamo tak, jak chceš aby to bylo! ... to je jediný 100% řešení...
 
 
Datum: 16. prosince 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kašli na schéma, koukni se na stator jakou má polaritu :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2016 21:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel18929    
jen podotýkam že po změření napetí ma baterie okolo 5V a ve vyšších otačkach i míň
 
 
Datum: 15. prosince 2016 21:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci! tak minulej rok Považská a Štrbské pleso letos na skok v polsku a kouskem ČR příště už snad nějaká delší cesta bude :-) Tak kdyby někdo neměl co na práci o zimním večeru tak může mrknout :-) https://www.youtube.com/watch?v=BFrgGfe4bqQ&t=3s odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2017 14:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky díky občas nějaká ta gramatická chybička ale jinak doufám že se video líbilo. No doufám že letos už vyjedeme někam dál. Ale vše záleží na čase a financích. Snad tam makarská :-D :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2017 14:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no cucim jak to jede jahnnynu21, kam priste? mas super samolepku na prednim baltniku :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2016 18:54
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel18924    
Zdar chlapi mám velký problém mám mopeda S22 po celkové GO. včetně kliky TW, mám najeto na něm přes 1000.km. ale když ujedu půl až kilometr, tak mě začne brzdit motor(stráci výkon,) udělál jsem už asi všechno, nová civka, kondezátor svičku nejsuděnejší jak Brisku, tak NKG jinak musím mít na těch svičkách otrh 0,4 jak dám větši, tak motor tarokuje, na kladivku otrch 0.4 předstich jak má být, měnil jsem i kartry, co jsem neměnil tak magneto zapalováni, jinak už úplně všecho, mám tam karbec z pincka, ale nešlo to i na originál, dál jsem tam i štelovatelnou trysku, nevím si už rady, jestli má někdo zkušenosti, tak prosim o radu. Díky moc, mopedák Josef odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2017 23:12
 
 
 
 
Jméno: Mira Petr      E-mail:      IP: uživatel18970    
Toto může dělat i zakarbonovaný výfuk. Zkus jet bez tlumiče.
 
 
Datum: 23. ledna 2017 23:12
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel18924    
Nemyslim si, že by to bylo pístem, i ten jsem měnil, co jsem teda neměnil, tak akorát magneto, jinakl je tam všechno vyměněné. Josef
 
 
Datum: 29. prosince 2016 13:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli ten píst má správnou toleranci. Může být z materiálu, který se nadměrně rozpíná.
 
 
Datum: 28. prosince 2016 18:48
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel18924    
To nevím kdo vyráběl píst, ale mám jej od Dvořáka z internetu, a motor je vřely po 500 metrech že na něm neudržím ruku, a svíčka se mě zdá být vypálená
 
 
Datum: 28. prosince 2016 14:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Od jakého výrobce máš píst? Jak moc je teplý motor ,kdy dochází k úbytku výkonu ? Jakou barvu má svíčka ?
 
 
Datum: 26. prosince 2016 9:04
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dotaz ohledně kvality seriových karteru na pincka. má někdo zkušenosti že v některých jede motor líp a v některých huř ? samozřejmě že párové. Díky za zkušenosti a rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18945    
Myslim že tahle debata je dál zbytečná. Znam skoro desítku lidí,který něco dělaj a každej si to dělá svou formou a za svý ceny a za každym stojí jiný výsledky a úspěchy jak závodní tak konstrukční. Každej dělá co umí. Mam třeba kamaráda,jehož práce by leckterým chytrákům vyrazila dech. Nikdo ho nezná,nikdo ho nemuže blahoslavit ani hejtovat a má klid.
 
 
Datum: 26. prosince 2016 15:08
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4Petr: Ne mě nepřipadá, že to dělá draho. Je každého věc jaké ceny nasadí. Nicméně jiným se to asi zdá, jinak nevím proč bych měl zakázek na válce tolik, že nestíhám a v příštích několika měsících asi ani nebudu. Jinak hodnotit znalosti kohokoliv koho neznáš, to je docela odvážné :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2016 13:33
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel18944    
hele Marqueeu tobe pripada ze stejskal dela veci draze? tak si od nej nic nekupuj, rozumi motorum vic nez vy vsichni dohromady!!!
 
 
Datum: 26. prosince 2016 12:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Vlastně se ani nedivím, kromě 638+ nemají tyhle stroje vyndatelnou vložku. A nevím, jak bych hrabal třeba na přefuky.
 
 
Datum: 26. prosince 2016 12:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Pionýry dneska dělá spousta lidí, ale co větší ČZ, Jawy a podobný větší střepy. Do toho se nikomu moc nechce...
 
 
Datum: 26. prosince 2016 12:07
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel18942    
Právě, změněným systémem plnění se dá dosáhnout lepšího točivého momentu i v nižším pásmu otáček. A o to tady jde
 
 
Datum: 25. prosince 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18941    
Doslova tak. Seriovka je seriovka,ať se změnama a nebo beze změn v základu motoru a origo komponenty tě pustí do určitýho pásma otáček,kde nejsnazší cestou je trochu upravit klasickej dvoukanál,ale zas je to o tom,že buď chceš průběh na cestování a ten výkon moc nenaroste (5,5HP u cestovky mi přijde jako bájná hodnota) a nebo už trochu výkon,ale to je tak na hraně,že se s tim cestovat moc nedá,protože ten průběh je horší. A oba nezávisle na sobě jsme začali uvažovat nad tim,udělat něco vícekanálovýho na seriovku,zlepšit plnění,časování v limitu a jak moc se to v reálu změní... ideálně na plnou seriovku... první zkoušky na jaře,válec z brusírny už mám doma,motor udělám. Pro reálný výsledky chci použít muj dobrej už řádně vylágrovanej motor. Vim že 3/4 republiky nemá možnosti nechávat napřesno spasovávat bloky a něco exaktně měřit a nastavovat,proto nastavení všeho nejlíp na hulváta. Ten motor na to má.
 
 
Datum: 25. prosince 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: Marquee      E-mail:      IP: uživatel18940    
No a co že to dělá Stejskal? Záleží taky jaké válce dělá a při jaké účely. V tom jsou dost velké rozdíly. Třeba vícekanály pro běžné cestovní použití nedělá. Další věc je cena.
 
 
Datum: 24. prosince 2016 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18936    
Já myslim,že tohle dělá už tak čtvrt republiky ;-)
 
 
Datum: 22. prosince 2016 13:13
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel18937    
vždyt prece stejskal tohle dela uz strasne dlouho
 
 
Datum: 22. prosince 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2016 15:01
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj 2K je za hubičku, u vícekanálů to bude trochu horší
 
 
Datum: 21. prosince 2016 14:59
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18934    
Ozvi se na mail. Jsou to drobný ;-)
 
 
Datum: 20. prosince 2016 20:28
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co by stál takovej válec co vypadá na oko jako seriovka ? :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2016 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18934    
Ty mě čteš myšlenky kámo ;-)
 
 
Datum: 20. prosince 2016 11:05
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud vše půjde jak má, tak by se v průběhu roku mohl objevit shop zaměřený přímo na tuningové a zavodní díly pro Pionýry
 
 
Datum: 20. prosince 2016 10:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Vývoj válců pro klasiky jde zdárně kupředu. Po vánocích pojedou první kousky 3K a 4K pro cestovní použití na výbrus. :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2016 9:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18934    
No vidíš,já už jich dělal a šlo to do všech koutů CZ :-D já si o pravidlech a jejich kontrolování a dodržování udělal svuj obrázek :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2016 9:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na moravě se stodoláci kontrolují poměrně často... nějaký pilováni nepřipadá v úvahu :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2016 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18933    
Nic extra. Srovnaj se přefuky,zbaví se ořepů a nepřesností zevnitř a trochu se popiluje sání a vejfuk tak nějak v rozumnejch mezích,aby to nemlátilo do očí.... Ty se směješ,ale i takle "málo upravenej" válec umí překvapit ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2016 21:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to spíš tak, že někdo kdysi napsal pravidla, a teď je všichni kopírujou ke svému závodu, ovšem situace na místě už bývá často jiná. :-D válec kterej na oko vypadá jak seriovka a je upravenej ? to mě docela zajímá :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2016 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18932    
Ono je to podle pořadatelů. Je to dost individuální. Někde je to klasik,jinde ořežplech... spolupracoval jsem s hodně lidma,který jezděj klasiky a jediný omezení je pro ně seriovej vzhled motoru a příslušenství. Jindy jsem dělal válce,který museli na oko vypadat jako seriovka... někde maj povolenej i vejfuk... jinde nic :-D je to po republice různý :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2016 21:04
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nás nikde není v klasiku povolenej 3k, ale stejně ho asi dost lidí jezdí. :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2016 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18931    
Akorát vyvíjim 3K do klasiků ;-)
 
 
Datum: 16. prosince 2016 20:38
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc, asi budu muset ty kartery co mám doma vyzkoušet :-) .Jinak stavím závodní motor do klasika, a chci aby to bylo v top stavu, jelikož u fichtla je každá kravinka znát a uprav taky není moc povoleno.
 
 
Datum: 16. prosince 2016 13:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18928    
Doslova tak. Okem to nepoznáš,já taky ne. Vodítkem je,jak moc volně se otáčí klika , motor utaženej a s vodícími pouzdry. Musí jít perfektně. Jak jde hůř,ale když ho povolíš,vyrazíš vodící futra a po citu ho přesadíš jinak,utahneš a je to dobrý,tak potom jsou kartery blbě udělaný,ale jde to srovnat a pak zajistit jinejma-většíma futrama a proti sobě napřesno vyfrézovanejma dírama. Musel bys mít nějaký přípravek,který ukáže souosost ložisek atd... pak to vidíš hned.... a ten by se mi taky hodil .. :-/ ale v 95% případů když to neni úplně dobrý,tak kartery nejsou párový a nebo do toho někdo řezal kladivem - a to nepoznáš nikdy,jen na přípravku.... co budeš tvořit ? Taky řešim motor,budu muset na něčem ozkoušet novej 3K,ale jedinej skvělej motor co mam je totálně dobitej :-(
 
 
Datum: 15. prosince 2016 16:33
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi mám dotaz mám primární oz.kol. 11z v motoru .. a když tam dám místo 11z -13z jaka bude změna?? Jawa 20 předem děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2016 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18927    
Že ty si pleteš primár a sekundár? Primár v motoru (spojka) 11z a 14z sakra poznáš. 11z jede tak 50. A sekundár na výstupu z motoru 11z a 13z taky poznáš. 11z jede tak55. V obou případech to na větší kolečko pojede rychleji a bude to mít menší sílu,motor se na rovině nebude přetáčet,ale budeš v kopcích řadit dřív.
 
 
Datum: 14. prosince 2016 11:36
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc
 
 
Datum: 13. prosince 2016 23:38
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
změna bude možná tak v krouťáku, při 11z to mělo víc síly a akcelerace ale zase to mín jelo když tam dáš větší tak zase to pojede rychlejc a síla bude jako při normálním fichtlu ale velkej skok to neudělá skoro to ani nepoznáš ;-) je to skoro stejný jako u sekundárního převodu
 
 
Datum: 13. prosince 2016 16:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA350      IP: uživatel18671    
Dobrý den nevíte někdo jaké je označení ložiska v rozetě u Jawy 350 639. Děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2016 13:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA350      IP: uživatel18671    
Děkuji
 
 
Datum: 13. prosince 2016 13:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6205
 
 
Datum: 12. prosince 2016 22:54
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
čau seso máš jěště ty tuning delší pružiny do předních vydlic na fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2016 16:34
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
a nevíš tak kdy?
 
 
Datum: 13. prosince 2016 16:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou, museji se udelat ,,
 
 
Datum: 12. prosince 2016 22:54
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18925    
zdar ako zapojit elektriku 21 sport aby sa mi zadne zapinalo rovnako ako predne cize naraz???dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2016 18:53
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel18951    
teoroticky to tak nieje retoze ked dam sinacku ulne dorava zaone sa oredne malo by sa aj zane no ono sa zaona hnej v olohe rovno.....tak ako to zaojit aby sa zaoli v olohe uolne voavoobe aj zagne aj oredne
 
 
Datum: 30. prosince 2016 18:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18923    
Když to zapojíš podle schematu tak se ti budou normálně světla zapínat spolu. Schemata jsou třeba na : sesa-moto.cz sekce Minulost,tam najdeš Pionýr a 20W nebo 30W zapalování.
 
 
Datum: 11. prosince 2016 19:52
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel18924    
zdar draci, potřebovál bych poradit mám mopeda 22 po celkové GO. motoru včetně kliky TW, mám najeto asi 1000 km. asi po 500 až km. začne brzdit motor (ztráci výkon) vyměnil jsem už co se dá, cívky kondezátor, tet mám cívku venku otr. na kladivku 0.4 předstih jak má být, mám tam karbec s pionýra dál jsem tak i štelovatelnou hlavní trysku, ale nešlo to i na originální karbec, když je studený, miní se strhat, jinak se motor strašně rychle zahřeje, mažu 1:25 repsol mezi válcem a karb. mám to těsnění aby se nepřenášelo teplo, jinak na svíčce musím mít otrh 0.4. jinak vynechává svíčky, jinak jsem zkouše už asi všehny jak brisky tak NKG od 7. po 10. ale nic nepomáhá, už jsem si myslél, že jestli neni v kartru nějaká praslinka(vlásenka) tak jsem dál druhé kartry, ale nic se nezměnilo, tak jestli nějaký mopedák něco ví, tak at mi poradi. Dík Josef odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2017 10:58
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zkus se podívat zevnitř na válec jak vypadá
 
 
Datum: 14. ledna 2017 10:58
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar borci, chci si snížit hlavu na pionýra a tak se chci zeptat jak jí upnout ? Jestli je na to přípravek má někdo fotku ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2017 12:10
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel18924    
Válec jsem dál už taky druhý, ale bohužél. Josef
 
 
Datum: 14. ledna 2017 12:10
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobře díky :-) jinak email je: michal-jirak@seznam.cz
 
 
Datum: 11. prosince 2016 18:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.!      E-mail:      IP: uživatel14145    
Toš sem to našel. Přes E-mail to možem vyřešit. Oskar 2.!
 
 
Datum: 11. prosince 2016 17:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.!      IP: uživatel14145    
Ahoj mikys! Já zasej mám fotku, ale nemožu ju najit! Nekolikrát sem ju posílal. uš si nespomenu kemu a gdy.Je to dýl jak dva roky! A novú udělat nemožu, protože bývalej kolega v době marodění ju vyhodil aj s upnutú hlavú. BLBEC!!! Esli to čte negdo kemu sem to posílal, ať Ti to přepošle! Sem to dat neumím. Ale na 2beo na seznamu se mě přihlas. Snad to najdu a pošlu Ti to aj s komentářem!. Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 11. prosince 2016 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18923    
Fotku nemam. Udělá se přípravek,do hlavy do dir pro štefty se vytočí M7 závity abys ji měl čim chytit,upneš a mužeš ji pustit. Určitě to lze i jinak,viděl jsem už snížené hlavy bez vytočených závitů,ale netušim jak to upínaj ???
 
 
Datum: 11. prosince 2016 6:58
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdarec, takový dotaz, jde u fichtla nebo kývačky z mokré spojky udělat suchá? funguje to potom vůbec? už jsem to viděl na nějakých silničních upravených strojích... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2016 9:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Dělá se to, ale pokud nechceš jít s úpravami motoru do krajnosti tak, je to zbytečné. Rozhodně je více věcí, které bych na motoru dělal dříve než suchou spojku.
 
 
Datum: 12. prosince 2016 9:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10222    
Jednoduše určitě ne,ovšem teoreticky ano. Záleží na tom,za jakým účelem by se to dělalo. Buďto vyseparovat spojku s celým primárem z olejové lázně + použít nějakou suchou spojku a sílu přenášet asi řemenem a nebo vyseparovat z olejové lázně jen spojkový koš....
 
 
Datum: 10. prosince 2016 13:15
 
 
 
 
Jméno: Panel559      IP: uživatel18878    
Ahoj potřeboval bych poradit chtěl bych si postavit doma kompresor na stříkání barvy podvozku a mensi pískování pistol kompresor mám nějaký starý dvoupistovy asi z nějakého náklaďáku mám jen foto štítku dokázal by mi někdo poradit z čeho je ? Nebo nějaký fórum kde by mi poradili ? Popřípadě jestli by to zmaknu k tomu bych dal dva vzdusniky z pragy v3s a elektromotor 3kw předem diky. Panel http://imageshack.com/a/img924/5180/9Q8Nu7.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: Panel559      IP: uživatel18921    
Ahoj díky za reakci fotky nic moc http://imageshack.com/a/img922/875/MWss4f.jpg lépe to vyfotit nejde vypadá to strašně je to zachráněné že šrotu ale funguje a fouká.
 
 
Datum: 09. prosince 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
je to nějaký rusák ....sdělano v cccp .....70-80 leta,chtělo by to i nějaký foto,podle toho štítku zjistím prd........na pískování je potřeba trochu víc vzduchu
 
 
Datum: 08. prosince 2016 20:45
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám 20 pio rok 1977 už mám ten novější blatnik kde nejsou lišty. A nevím jakou barvou mám strikniut ty nápisy a ty značky u Benz.kohoutku. jestli bílou nebo šedou.. dělám Origo modro-šedy. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2016 21:11
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18918    
Ahoj, mám dotaz jak se staráte o lak na svých Jawách. Mám tím na mysli jak lak například čistíte lak od prachu. Já pokud ho utřu tak jsou na laku vlásečnicové rýhy. Jak to děláte vy? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2016 15:46
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel18859    
zdar draci potřebuju poradit jak nastavit vyšku hladiny po vymene plovaku u babety 210 dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2016 7:26
 
 
 
 
Jméno: švanda      IP: uživatel18566    
Koukni na Babetta fórum na serveru speaker cz tam je nastavení hladiny v karb. podrobně rozebrané
 
 
Datum: 06. prosince 2016 7:26
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
no ty jsi mu poradil-mylms
 
 
Datum: 05. prosince 2016 18:00
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nastavení karburátoru- mylms. Máš tam obrázek postavení plováků k emulsní trubici.
 
 
Datum: 04. prosince 2016 18:07
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel18917    
Čau draci, nevíte někdo jestli se dá někde koupit klínek starteru na Tatrana 125? pište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2016 11:17
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18916    
nazdar mam otazku robim komplet go 50/21 sport a zistil som ze zadna kyvna vydla ide lahko a ide cela tlacit uplna nabok az k ramu pricom cap ostava na mieste co stym???poradte diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2016 17:25
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18916    
no prave skusal som vitiahnut to puzdro najprv som samozrejme vydlu vysunul celu na jednu stranu na druhej sa mi ukazalo puzdro a slo vytiahnu hasakom guma ostala na povodnom mieste da sa samostatne vymenit iba ta gumenna vlozka?iba z jednej strany???
 
 
Datum: 05. prosince 2016 17:25
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel18111    
Zdar Je to lisované v gumě takže jedině rozlisovat vyměnit čep a gumové futra a zase slisovat ale doma je to nereálné pokud nemaš vybavení.
 
 
Datum: 04. prosince 2016 15:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to dokazal sice asi s roocni odmlkou ale novinky jsou na sve miste, neumite si predstavit jak to bylo v kreci delany :-) jeste asi dvacert novinek budeto ale ted uz najit cas na novinkovej roman,,asi pod stormecek draci :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2016 17:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedinou repliku fakt super kvalitni,, tak ta se dela,,,,,,, v rusku, jeden borec si udelal pracne formu a ta prachovka je totalne superrr, jen jednou za rok se nekdo ukaze na nejaky burze a prodava
 
 
Datum: 06. prosince 2016 17:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dobrý, ale ta prachovka brzdovejch válců brandejskejch valníků, vydávaná za manžetu zadní pružiny na jawetu za 110Kč je trochu úlet :-) ... nic ve zlim, já jen, že jsem v první chvíli viděl naději, že se konečně vyrábí vhodná replika...
 
 
Datum: 04. prosince 2016 21:36
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, nechají se někde koupit ty "gumičky" do zadních tlumiču nebo to budu muset zbastlit doma ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud vim, tak tam jsou akorát o-kroužky a kožený manžety,,,
 
 
Datum: 04. prosince 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to u fichtla. Máš na mysli tlumiče ze Šáde ?
 
 
Datum: 03. prosince 2016 18:16
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
Škoda
 
 
Datum: 02. prosince 2016 20:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
u čeho?
 
 
Datum: 02. prosince 2016 19:37
 
<  28  29  30  31  32  33  34  35  36  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 22:16:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu