Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 zdar,nevíte náhodou jak je to s uchycením náhonu tacho u 21.všechno vim kromě uchycení pod plechama.jak je vrchní zadní šroub motoru tak tam mám očko kde mám benzínovou hadičku a nevímjestli tam má věst i náhon.bojím se aby ho nedřel řetěz.díky supr by byla fotka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:29
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 to fakt nechápu a dycky se u toho naseru,když něco co funguje milion let,tak to nějakej blázen upraví tak aby to nefugovalo.za ten plast bych někomu urval koule fakt,přitom by si člověk i rád připlatil.
Datum: 14. října 2016 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel18869
 Hele babeta a třeba stadion to maj napřímo z předního kola,náhon je inteligentně vymyšlenej,lanko jde napřímo a je krátký a funguje to. U fichtla ho máš metr a půl dlouhý,několikrát se ohybá,v některejch místech se i trochu láme... co bys od toho chtěl ... jako když to hezky natahneš aby se to moc nelámalo,vyčistíš a namažeš šneka a usadíš ho do rozety na pořádný koliky tak to chvíli fungovat bude,ale pak ti stejně praskne plastová matice
Datum: 14. října 2016 6:24
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 tak ono je to v podstatě stejný jak na 250,akorát šnek je pořád v oleji,kdežto u pincka ne.tam to funguje bez problémů.no a asi to tam neni zas tak forový to lanko.no uvidim jak to půjde.
Datum: 13. října 2016 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel18868
 Najde stu pár lidí,kterým to funguje..... drtivý většině ne ... je to konstrukčně blbě vymyšlený
Datum: 13. října 2016 21:20
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
  tak to je dobrý.no já právě mám nekolik 250 a 350 a pio jsem nějak vynechal a teď ho dělám,takže nevim.no já s těma novýma lankama všeobecně nemám dobrý zkušenosti.hlavně spojka a přední brzda.něž se natáhne lanko a bowden tak jsem s páčkou u rukojeti pomalu.jako to je přehnaný,ale není k tomu daleko.no a častý mazání lanka a šneku fakt nepomáhá?
Datum: 13. října 2016 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel18865
 Většina fichtlů jezdí bez náhonu tachometru a s nájezdem okolo 8000km z jednoho prozaickýho důvodu. Praskali jim lanka,strhávali se 4 hrany na konci,strhávali se šneky a čas od času se někomu pootočil náhon a natáh bovden... a tak se na to každej po pár tkm vybodnul,lanko vyhodil a jezdil bez toho... a to v tý době měli na konci kovový matice a ne plastový který samovolně praskaj ... hodně štěstí ... po renovaci ksem dal tacho a náhon do cajku,pak jsem poznal jak pio tacháče nad 55km/h nádherně kecaj,pak jsem vyměnil pár lanek,pár tachometrů a pak jsem třetí posraný lanko vyslovenè vytrh z podplechů , zahodil a od tý doby jsem s tachometrem neměl jedinej problém  Asi tak ...
Datum: 12. října 2016 20:29
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 super dík za odpověď,já tam plíšek mám ale pak je krizovka přechod nad kyvkou kolem řetězu,já zkusim to očko.tam je na něj místa dost.já jenom jestli ho nemá někdo úplně původní.
Datum: 12. října 2016 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel18865
 Myslim,že když jsem ještě náhon měl,tak jsem ho tahnul maximálně napřímo a šlo to zrovna takle nad motorem,nad čepem kyvky a po rameni kyvný vidlice k náhonu. Za zadní stupačkou je přídržnej plíšek. Myslim že tam je to celkem daný,protože jak ho dáš jinak tak ti nevyjde na dýlku. V krizovejch místech pod plechama bych se nestyděl za zdrcpásky...
Datum: 12. října 2016 16:30
Jméno: Milan
IP: uživatel18608
 Zdar, draci ! Jak nejlépe zpevnit, případně vylepšit kříž se stupačka pod motorem ? nějaké náměty, díky ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2016 15:15
Jméno: Panel250
IP: uživatel18878
 Cauky vůbec ne píšeš na jaký účel tak předpokládám že myslíš na krosku.
Když jsem já stavěl krosku z fichtla tak jsem odbrousil zadní stupačky od rámu tak aby se daly použít na ně jsem navaril matku kus závitové tyče a našrouboval jsem to místo původních stupaček a utahnul druhou matkou a podložkou účel byl že když jsem spadl třeba do koleje od Lakatose tak se jen zvedly ale neulomily ještě by se to dalo vymakat na pružinku aby se to vracelo zpět samo. Pak ještě jak je držák na výfuk ten jsem zkrátil tak že mi zbylo asi 10 čísel a na to jsem si udělal samo domo stojanek zpevnit asi kříž nějak nepotřebuje já zpevnil akorát páku zadní brzdy kusem plocháče zpevnit spíš potřebuji přední tlumiče ty jsem měl ohnutý nahoru furt stačí zpevnit plochacem a je po problému
Datum: 26. října 2016 15:15
Jméno: Karel
IP: uživatel18690
 Zdravím mám babettu 207 , přes den jede normálně ale v noci nastartuju cca na 3ti našlapnuti necham bezet a vytočím a jak se rozjedu nejde vytočit do plna a vynechává a nekdy jede cca i 10km/h . Když zmačknu sytic rozjede se a pak zas začne blbnout. Co je špatně ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2016 20:10
Jméno: karel
IP: uživatel18690
 plovák byl ok , tak jsem trochu líznul trysku a už to jede jak má
Datum: 06. října 2016 20:10
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Máš dobře seřízený plovák?
Datum: 06. října 2016 13:09
Jméno: karel
IP: uživatel18690
 no šroub na to nemá vliv zkoušel jsem ho , jehla druhej zářez , tryska origo . a dělá to furt . je to ochuzené . napadla mě snad jen výměna trysky.
Datum: 05. října 2016 20:30
Jméno: berdys
IP: uživatel18411
 jestli se v noci neboji
Datum: 05. října 2016 17:23
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Seřídit bohatost směsi. Šroubek vpravo (spodní) bude třeba nepatrně přitáhnout. Poznáš podle reakce chodu motoru.
Datum: 05. října 2016 13:32
Jméno: Karbec
IP: uživatel13743
 Zdar lidi neví někdo nahodou jaka je tloušťka NOVÉ lamely na 250/353? chci si starou prekorkovat doma. Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2016 19:22
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 v pohodě a díky
Datum: 25. listopadu 2016 19:22
 je to ostuda ale az ted sem nasel cas 3,9mm je u ferodo nove falemy,,takze to zbruz ten koerek na rovny 4 mm
Datum: 21. listopadu 2016 8:56
 Čáu borci.. našel jsem modrou barvu na pionýra,chci dělat renovaci .. la potřeboval bych poradit jestli je modrá 5012 originál?? A "bílá" je slonlva kost jestli se nepletu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2016 15:54
 Jo v pohodě  chápu ..
Datum: 05. října 2016 15:54
 ok, to nebylo něco proti tobě, jen mi prostě přijde zbytečné hltit diskusi opakováním dotazu. Nic jiného.
Datum: 05. října 2016 15:05
 Dobrý,už jsem to našel... už to nebudeme řešit
Datum: 05. října 2016 14:36
 Příště stačí napsat do původního vlákna. Jinak ohledně té bílé jsi odpověď dostal a stejně se na to ptáš znovu, tak nevím, co si o tom mám myslet.
Datum: 05. října 2016 13:50
 Jasný ale napsal jsem znovu protože jsem tu modrou barvu nenašel... jinak bych nepsal...
Datum: 05. října 2016 12:09
 Proč sem dáváš dotaz podruhé během pár dní? Na tu bílou jsi odpověď dostal a zeptáš se znovu. Nechápu...
Datum: 05. října 2016 8:45
 Zdar lidi,chci dělat kompletní renovaci pionýra 20 ... a chtěl bych se zeptat zda nevíte kde jaký je číslo modré barvy... mám modrou 20 tak ji chci zachovat a nevím modrou a tu bílou barvu čísla... děkuju všem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2016 6:18
Jméno: standa
IP: uživatel18860
 Určitě máš nějakej jeden zachovalej díl,tak ho vyčisti,rozlešti a v krámě to porovnáš se vzorníkem , v lakovně si taky poraděj
Datum: 04. října 2016 6:18
 bílá není bílá ale světle šedá RAL 7044, modrou z hlavy nevím, ale už se to tu řešilo tolikrát, že když zahledáš tak najdeš.
Datum: 03. října 2016 8:09
 zdar chlapi nevite kde sehnat za rozumnou cenu redukci karburatoru s pionyra aby pasoval na s11 dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2017 0:31
Jméno: Mark
IP: uživatel15620
 mam tam takovej klin z bakelitu nebo co toje .karbec je do boku jinak problem s lankem
Datum: 07. března 2017 0:31
 při použití jednoho z prvních 17mm karbů na 05 a vypilování izolační podložky to jde bez redukcí
Datum: 04. října 2016 14:09
Jméno: Daniel
IP: uživatel17478
 Zdar mám problém u panelky. Nevím jak je to možný, prasknul mi primární řetěz, samozřejmě to zničilo spojkový koš. A nevím jestli je to tím, že byl starý, ale vytahaný nebyl a dneska jsem tam dal nový koš, nový řetěz a je to dost přešponovaný tak nechci, aby se mi to stalo znovu. Za každou radu děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2016 19:52
Jméno: Daniel
IP: uživatel17478
 zkoušel jsem s ním točit a je přepnutý v každé poloze. Takže to bude nejspíš tím, jak píše čz asi budou rozdílný zuby. Každopádně to nechávat nebudu a budu to muset předělat. Dík za rady.
Datum: 05. října 2016 19:52
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Řetěz by měl mít průhyb. Zkontroluj tvar zubů na koši a na prim.řetězovém kolečku. Jedná se o stejnou ostrost zubů ? Bývaly dva druhy, ostré a tupé. Sada musí mít stejný tvar zubů.
Datum: 05. října 2016 17:29
 Je přepnutý v jakékoliv poloze spojkového koše? zkus stím zatočit. Pokud bude opravdu přepnutý v jakékoli poloze dobře to určitě není.
Datum: 04. října 2016 11:14
Jméno: vejfuk
IP: uživatel16049
 nechej tak ,časem se vytahá.
Datum: 02. října 2016 12:24
Jméno: Jawapioner50
IP: uživatel18840
Posl.aktualizace: 09. října 2016 11:27
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 Tu kostku os mitas nikdy nesjedeš
Datum: 09. října 2016 11:27
Jméno: Milan
IP: uživatel18608
 Je ok, lepší v takovej cenovej relaci neseženeš ... taiwan drapák se daleko rychleji sjede a stojí okolo 500 .. Mitas forever
Datum: 03. října 2016 20:07
Jméno: Jarda
IP: uživatel18608
 Ahoj páni, když od tadyma koupím rozetu 65 z. budu potřebovat spodní napínák řetězu ? ( kříž mám z 20tky) Vršek neřeším - lino - budou nadstavené tlumiče o 6 cm. Případně jak řešíte škrtání řetězu pro inspiraci ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2016 12:26
Jméno: vejfuk
IP: uživatel16049
 tmuliče zadní nadstavit navařenymi železy posvařovanými po domacku
Datum: 02. října 2016 12:26
Jméno: Radek
IP: uživatel18855
 Babetta 210 De luxe EL. schéme. Nemůžu to nikde najít. Nemáte prosím vás někdo? Krabičky jen se 3 konektory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2016 15:37
Jméno: Radek
IP: uživatel18855
 Nikdo netuší kde sehnat schéma? :-/(
Datum: 25. října 2016 15:37
Jméno: Milan K:
IP: uživatel18608
 Zdar SESO, budeš mít v nabídce do Vánoc ještě drapák - na fíka - taiwan ten menší špunty než mitas, případně ještě takovej Enduro - duro vzorek - polňačka/silnice co jsi měl v létě v nabídce ??? Na zimu bude dost lidí přezouvat new papuče  případně dalo by se objednat ?
Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2016 22:14
 a nebo ten endurovej vzorek bych byl schopny dodat
Datum: 29. září 2016 22:14
Jméno: Milan
IP: uživatel18608
 Díky
Datum: 28. září 2016 9:42
 ani jeden dle me nebude ted,, dovozce dopordal a dle me az na jare,,ale stat se muze vse,, podle me s tima malema spunty budev cr co nejdrive, pac se dela i rozmer na babetu
Datum: 28. září 2016 8:45
Jméno: sam87
IP: uživatel18852
 Zdar chlapi. Podařil se mi docela hezký úlovek, dostal jsem docela nečekaně od tchana na nározky dva stadióny... S11 a S22. Oba dva stroje stály někde na půdě 55let, přičemž z té 11-ky někdo vzal kola na nějaký vozík, jinak je kompletní. Tomuto stroji dám čas až na zimu. Ale jelikož ta 22-jka je kompletní, tak jsem vyměnil zadní plášť a duši, (přední po nafoukání drží!!!) a zkouška sirééééén.... Jiskru dává slušnou, benzin jde, ale motor byl chycen. Střiknul jsem mu na válec odrezovač a WD a nechal. Další den po mírném poklepu povolil, ale u horní úvratě mi ho chytalo natvrdo. Po chvíli točení bez svíčky to povolilo. Zkouška startu se povedla, ale žádná sláva... Motor nastartuje, ale tak nepravidelně běží, a prská do karburátoru. Myslím, že vše by mělo byt čisté a funkční... Poradí mi někdo, jestli jsou chycené kroužky? A nemá to kompresi? Anebo ještě někde jinde by mohl být zakopaný pes? Nikdy jsem tento stroj neměl, moje strdcovka je 550(mám 2ks) a 555(1ks doma) ale je to hezká výzva do sbírky... Dík za radu!!! Sam
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:20
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 tak to shoď a vem válec s pístem 2000 smirkem,pořádně to mázni a zkus znovu.ale ty gufera ty budou jasný,nebo brzy budou a ž se to drobet rozchodí
Datum: 14. října 2016 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel18854
 Souhlas. Když to tak dlouho stálo tak to chce rozhodit,vyčistit kliku hlavně na dolnim uložení,promazat ložiska,vyměnit gufera a asi i těsnění a pokud to nemá tlaky tak rovnou výbrus. A určitě vyčistit vejfuk. To že to prská muže bejt i špatná jiskra a nebo spíš tvrdý gufera... řikam rozhodil bych to
Datum: 29. září 2016 6:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud to bylo přirezlý, tak bych při nejmenším shodil válec a skouknul to,,, další věc je všechno vyčistit a seřídit, možná bude nutná výměna gufer a 100% tutovka to bude až po komplet GO... pokud to 50 let nejelo, tak tě to stejně nejspíš v brzký době čeká...
Datum: 28. září 2016 15:27
 PRO FANDY JAWA DANDY 50/125,, ne že Jawa zdrařžila díly o 15% na všehny moto ale dokonce na Dandy doprodavá dily a konec,, lebo Jawa už Dandyny neděla a kopiruje neslušný dovozce, s tím že jak dovozce doproda daný model, tak tím zanikne i prodej dílu viz.například Yuki.. Takže poslední vízva, kdo si chce Dandy nechat do konce života a přenechat pro dalši generace, tak jde do tuheho!!! ,, plasty jsou ale jak se doprodaji tak file konec  odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2016 7:20
Jméno: mustafas
IP: uživatel16049
 dobry den co mam udelat aby pist nenarazel do hlavy u pio z 40,25 vybrusem ? hlava us je upravena na ten prumer pistu ,jen to porad zvoni ,a pist sen dal sipkou dolu k vyfuku
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2016 10:32
 a měřil jsi antidetonačku?
Datum: 27. září 2016 10:32
Jméno: mustafas
IP: uživatel16049
 jejda to us nevim stando to mi delal jeden typek a rikal ze jak to bude klepat tak mam dat dve hlinikovy podlozky pod hlavu ,co myslis vyresito to klepaně?
Datum: 25. září 2016 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 Hlava je upravená správně ? Tzn alespoň 41mm,sedí správně na válci jak má? antidetonačka +/-0,7mm spalovák R60 ? Píst nevyjíždí z válce až moc ven?
Datum: 25. září 2016 20:06
Jméno: mustafas
IP: uživatel16049
 a hlavu mam s ledvinou a klika je oka s bronz futrem
Datum: 25. září 2016 20:01
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 jak zjistím že mi motor saje olej? (krom toho že hodně kouří)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2016 9:08
Jméno: standa
IP: uživatel18849
 Tak to snad bude ok
Datum: 26. září 2016 9:08
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 skládal jsem zrovna motor po generálce na jawu 250/353 dal jsem všude silikon tak jestli to někde saje.. ale včera nic až dneska
Datum: 25. září 2016 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 To poznáš razdva. Zaprvý to hulí (šedobíle),hlavně teplý,napřed málo,potom víc a zadruhý to prd jede,většinou to nedrží volnoběh,ulejvá se to,v otáčkách se to naopak chová,jakoby to bylo chudý a svíčka je černá jak uhel. Některý motory,co maj už stoletý tvrdý gufera a těsnění žerou olej předevšim,když ho doleješ nad maximum,a dokud je ho tam dost tak vesele prolíná guferem do klikový skříně,jak klesne hladina zase pod minimum tak se někdy stane,že to kouřit přestane a nebo jen minimálně,ale furt tam blbne volnoběh a tak... pokud jsi vytáh nějakýho stodoláka co 20 let nejel tak o výměně gufer a těsnění vůbec nepřemýšlej a vyměň ho.
Datum: 25. září 2016 18:13
 Pokud na to chceš jít vědecky, tak navrhuji nalít olej trochu nad kontrolní šroub a trochu to projet, následně na stejném místě, kde si to prve nalil a ve stejné poloze zkontrolovat hladinu oleje na STUDENÉM motoru. Je to trochu věda, je potřeba zapojit mozek a hlavně si uvědomit, že olej se teplem roztahuje! Možná jsou i lepší metody, tohle mě teď jen tak napadlo, každopádně potřebuješ prostě jen zjistit jestli ti enormě ubývá olej, jak to uděláš už je jiná věc...
Datum: 25. září 2016 16:38
 Zdarte chlapy, nemáte někdo výkres na držák statoru Pio do vetší jawy? Řezat původní zápalko nechci a přes strejdu gůgla se mi to nedaří najít :-/ Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2016 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel18850
 Překlep,to byla 12V. Ale to je fuk,za pár stovek koupíš baterku. Zkus GES či GM a podobný obchody.
Datum: 27. září 2016 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel18850
 To je z elektroniky na různý udělátka. Malou 6V 1,3Ah jsem měl k CDI zapalování.
Datum: 27. září 2016 13:09
 tak to čumím že dělají takové prcky  netušíš na co je to původně zamýšleno? skočím do krámu se zeptat jestli to dokáží sehnat
Datum: 26. září 2016 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel18850
 Pokud chceš baterku jen na buzení ,tak koupíš i slabou 1-2AH 6V baterku (černá placka) ,kterou pak mužeš dobít...
Datum: 26. září 2016 21:31
 no mě šlo právě o tu výšku, když tam nasadím pio rotor, na to tak nějak přiložím stator tak to tak nějak asi půjde odhadnout no... já totiž kdysi viděl na jawamanii výkres... ale řekl bych že odkaz co jsem tam teď našel je už nefunčkní... nicméně možná budu používat 4,5V baterku na buzení... kéž bych nebyl tak nerozhodnej vocas
Datum: 26. září 2016 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel18849
 Dam ti jednu radu. Prostě si to oměř,nakresli,a nech vyrobit. To nebude žádná věda. Vnější průměr je průměr zapalování z kejvačky,vnitřní průměr je průměr zápalka z fichtla,vejšku kroužku odměříš tak abys měl prostě zapalování tam kde potřebuješ...
Datum: 26. září 2016 15:42
 Zdar draci, mám TP od 555 ale problém je v tom že jsou psané na osobu která už nežije. Tak jsem se chtěl zeptat jestli by nešli nějak ještě zachránit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2016 18:44
 Znám, je to můj příbuzný. Zítra zajdu na úřad a uvidím no
Datum: 25. září 2016 18:44
 Znáš se s pozůstalými?? Pak by to bylo samozřejmě jednodušší. Základem je je najít, projevit zájem a nějak je motivovat (což bude o penězích, pokud si nimi nemáš nějaké "zvláštní vztahy"  , prvním krokem, než jim cokoli slíbíš by určitě mělo být ověření, jestli ty papíry stále platí - za tímto účelem bych kontaktoval místně příslušný odbor dopravy, oddělení registru vozidel.
Datum: 25. září 2016 18:35
 No jako čísla na motoru a na štítku sedí s číslem v papírech
Datum: 25. září 2016 17:50
 No měli by ti to říct na úřadě, ale je otázkou jak se budou tvářit... Záleží na tom jestli máš či nemáš fyzicky existující stroj, který by se dal nějak s těmi doklady spárovat, u J555 by to případně znamenalo jen vyměnit štítek, čísla rámu povětšinou nikde jinde nejsou.
Datum: 25. září 2016 16:46
 A jak poznám jestli jsou platný ?
Datum: 25. září 2016 9:51
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Zásadní informace je, zda jsou doklady platné. Pokud ano, pak je lze přepsat jen přes dědické řízení. Veteránské doklady dostaneš jen na odhlášené vozidlo. Ale znamená to mít hezkou patinovku nebo renovaci, testací neprojde vše...
Datum: 25. září 2016 8:35
 Nejlepší by bylo asi hodit to na veteránský papíry co ?
Datum: 24. září 2016 22:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jde to, ale je to komlikovaný,,, dohledat dědice, otevřít dědický řízení, prodědit a následně převod z dědice na tebe,,, ale bez fyzický motorky to stejně nedáš...
Datum: 24. září 2016 20:33
Jméno: janouch22
IP: uživatel18848
 Čau draci, potřebuju poradit mam babettu 207 a potřebuju vědět 2věci  o kolik se dá snížit hlava ale aby vydržela a pomůže výkonu (moc ne) místo origo trysky 63 tryska 65? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2016 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel12446
 Ahoj. Záleží na síle odlitku,pak už je jediným limitem svíčka,do které nesmí narážet píst. Hlava se upravuje s ohledem ke změně výfukového kanálu - tzn čim výš výfukový kanál k hlavě,tim víc snižuju hlavu. Obecně funguje velmi dobře,když se na babetu 207 dá válec a hlava z B210. Navíc se dá válec upravit dle dobového návodu,hlava se o trochu sníží. Výfuk se otevře,karburátor dellorto (14mm). Pak si musíš pohrát se spojkama.
Datum: 24. září 2016 15:57
 zdar draci potřebuji poradit , budu pulit motor na 210 babete a jeden karter je poničený musím měnit oba dva nebo stačí jen ten poničený
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2016 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel18845
 Pro dokonalý chod motoru musí být kartery párové - patří k sobě - jsou proti sobě obráběny - takže vyměn oba. Pokud ti stačí,že to nějak jede - blbě a málo - tak stačí vyměnit jeden. Ale nepiš pak dotaz proč ti babeta po GO jede 35 když jse vše nové ....
Datum: 20. září 2016 18:45
|



|