slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  374  375  376  377  378  379  380  381  382  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
zdravím vadí ak dám na čz 175/477 karburátor z 175/450 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jen o tom jak karburátor nastavíš.. to přece musíš cejtit, slyšet jak ta mašina jde.. ale stejně bych tam menší nedával ;-)
 
 
Datum: 01. ledna 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
Mně 559 s karbecem 2922 jela i tachometrovejch 110 z kopce.Ale tam kde jsem jezdíval 100 s 2926 to jelo tak tech 80. Myslim,že zadření u menšího/většího karbecu nehrozí,když je nastavenej jak ma bejt na origo masinu. Kazdopadne nejlepsi varianta je dycky origo karbec,ale kdyz neni... :-D.
 
 
Datum: 01. ledna 2013 12:30
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Yuri!Já z hecu, abych klukom dokázal, že to musí jet, tak sem udělal na sérii Pionýra kolínko a karburátor prúměr 28 mm ze závodní 125 a jelo to!A na 592 chci zkusit aš seženu menší karburátor!Šak tech 55 -60 km/h to jet musí taky!Toš co?A z přidření strach nemám!Dyž to moc nepojede toš se to moc mazat nemusí!A že sem 350 se saidú honil co to jelo?Z teho uš sem vyrost!!!Hodně ščestí do novýho roku!Toš tak!
 
 
Datum: 01. ledna 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Každý tady honí koně, ale někdo se jich dobrovolně vzdává...
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
Pravdu má ten kluk.Já mel na panelce karbec ze 125/356 22mm,melo to malej vykon,ale zase zrala o litr min nez s 29mm difuzorem.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
pojede to jen si ohlídej stejne trisky anebo je aspon zpřehazej jestli ten karbec ještě máš..jinak jde o to aby si moc neochudil směs o benzín protože společně s ním ti jde do motoru i olej a pokut bys dal menší trisku nebylo by to moc dobrý mohlo by se to teoreticky přidřít....ale je to jen teorie co bys měl vědět nemusí to dělat vubec nic anebo fokni víc oleje do benalu a je to...
 
 
Datum: 31. prosince 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tuším že 477 měla 26mm difuzor, 450 měla 24mm takže si moc nepomůžeš, ale mělo by to jet..
 
 
Datum: 31. prosince 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel14918    
čus, dotaz... že byl na robika v nabídce kit 90ccm ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne že bych chtěl kazit kšefty, ale koupil bych rovnou celej motor. 125ccm nebo i víc.
 
 
Datum: 01. ledna 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel14917    
Zdravim mam problem na svojem pincku při renovaci jsem dělal novou elektriku a nejdednou mi mezi kontakty nechce hazet jiskru seřizene to je dobře kondenzator dobry civka taky.. čim to muže byt ?? předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to víš,meřils multimetrem?
 
 
Datum: 04. ledna 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel14944    
Kladivka jsou odizolovaný ale pořad se nic neděje :-( už sem zoufalý
 
 
Datum: 04. ledna 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Matěji!A máš dobře odizolavaný kladivka?Hodně ščestí do novýho roku!Toš tak.
 
 
Datum: 01. ledna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel14060    
ja sem zatim jen zkoušel motor bez vypinače jen na jeden kabel plus kostřeni a pořad niic
 
 
Datum: 31. prosince 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
druhá praktická:-Demontuj vypínač z masky,nech ho viset a zkus to
 
 
Datum: 31. prosince 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel14060    
Kladivka se otviraji ješte mě napadlo muže to byt že mam blbe danou civku bo jak jsem ji tam daval tak se mi přychytla na magnet ta jsem ji trošku přizvedl ale nikdy předtim to nedělalo poblem
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
jedna praktická máš udělanej odtrh: otvíraj se ti kladívka?
 
 
Datum: 31. prosince 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to někde nejspíš ukrostřené... musíš to najít a zaizolovat
 
 
Datum: 31. prosince 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel10730    
Ahoj :-),potřeboval bych poradit s jednou blbostkou.Na jawa 555 mi vyskakuje dvojka a někdy i trojka,když zařadim dvojku a motor ja v nízkych otačkach tak nic,ale jak začne taknout a dostane se do otaček tak to vyskočí na neutral mezi 2 a 3. Předem za všechny rady moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 10:29
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel10730    
Jo a Tome :-) napsal by si mi email,kdybych tedy něco potřeboval? :-) díky
 
 
Datum: 01. ledna 2013 10:29
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel10730    
Motor jsem měl rozpůlený,ale ložiska nebo ozobená kolečka vypadali ok,skusím vyměnit tu pružinu a pár dílu v převodovce a snad to pojede :-) Díky za rady
 
 
Datum: 01. ledna 2013 10:28
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
Ahoj draku,může taky bejt povolenej automat-nahoře 2 šroubky,nesouosé zad.kolo,vytahaný řetěz,opotřebené zuby na rozetě.AtˇTi fichtl jezdí v Novém roce bez poruch!!!
 
 
Datum: 31. prosince 2012 23:44
 
 
 
 
Jméno: Provaz      IP: uživatel12429    
Ahoj, udelal jsm go na 555 a stavalo se mi to sami takze loziskanový a poskladal jsem i jlepsi prevoovku a kdyz jsem to slozil- stale to sami - vapadalo mi to stejn jak tobe. a takjsem pulil a slaba pruzina , jak pritlacuje ten zobacek na radicim automatu- ai kdyz je jinej mechanismus razeni od pionýra 20tky atd, tak ta pruzina jde pouzit a pio ji ma silnejsi, takze jsme dal pruzinku z pio a pohoda nejvic.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pružina na automatu to stejný sem měl
 
 
Datum: 31. prosince 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draku kdyby si chtěl mám doma 05 motor a převodovky jak do pařezu tak do 05 a řadící automaty mám taky,kdybys měl zájem tak mě napiš na email,pošlu foto a určitě bychom se domluvili
 
 
Datum: 31. prosince 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
ahoj asi ti nezbyde neš pulit vidím to na vočesane naběhy kol a volná ložiska ložiska vyměnit za nová a zalepit ale bohužel 555 a 05 ma jině převodovky neš 20 21 23 hřídele sou cca o 5 mm kratší a kvuli tomu je jiný i řadící automat nove díli defakto nejsou budeš muset schánět starší dobre mužeš se pokusit sehnat cely dobrý motor do 555 a přerazit číslo neš to kuchat stačí i sehnat dobrou 05 polomotor a ruzpulit a použít díly z něj jen 2 kola jsou jiná neš 555 ale hold to budeš muset snest ..rozdíl je nepatrný
 
 
Datum: 31. prosince 2012 15:55
 
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
Zdarec, poznal by nekdo podle fotek co je to za typ automatu ? http://cytron.rajce.idnes.cz/ Sice se mi rozpadl ale snad to nekdo pozna. Osobne myslim ze je z 05. Byl v motoru z dvacitky a blbla mi 1. a 3. rychlost. Diky za rady a sorry za horsi foto. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
řakl bych že ten tvůj je z 20tky
 
 
Datum: 01. ledna 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
tak nevim, nekde jsem tu cetl, ze kdyz jsou na pulmesici dve diry tak se jedna o stary automat :-)
 
 
Datum: 01. ledna 2013 3:39
 
 
 
 
Jméno: Provaz      IP: uživatel12429    
Podle fotek bych rekl, ze je to opravdu automat z 555 nebo 05 - jsou stejný.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
ja bych řek že 05 má na tom spotku jak sou ti zuobky všechny 3 stejne todle se mi zdá opravdu na 20 s delšíma hřídelama jak je na tom vydlička a zuby kol a hřídelu? pokut jsou ok tak do hranateho motoru jde objednat automat celej novej popřípadě ho i měli v auto moto rieger na praze prosek ..a i sem je je objednával z internetu vyjde na cca700 i s poštou ....myslím ho koupit celej novej už složenej ....problém je to u motoru 550 555 05 tam se musi zrepasovat ----
 
 
Datum: 31. prosince 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: darek      IP: uživatel14188    
caute draci. mam jawu 21 jezdim na ni denne do prace jede krasne ,jen se chci zeptat jestli je nutne odskrabavat karbon z hlavy a z pistu.A pripadne jestli staci jen z hlavy a z vrchu toho pistu...nechci prave moc habat do krouzku a tak moc se v tom nevyznam. dekuji:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14738    
přesně.. jestli není problém tak to nerozdělávěj :-) pokud nemáš zkušenosti můžeš něco pokurvit třeba jako já :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
raděj to nerozdělavej pokut si nevěříš ono jak se povolí hlava s valcem často se poškodí i těsnění pod válcem a pak blne volnoběh a učel motoru napomoc se vytrací .... take sem zastánce čistit výfuk 2 krat za sezonu možná měmotoráři zardousí ale je uřčitě je to dostačující ...vyčistit jen výfuk ..jen jednou sem se wetkal s motorem tak zanesením karbonem že kroužky se odmítli roztahovat a motor nešel ani natočit byla to 555 a mototm měl najeto věla měl obrovskou vuli v ložiskách takovou že vačka jak hazela mi urazila petrinax na kladívkách ....vyčisti jen výfuk a mělo by to stačít....pořát lepší něš špatně nasadit krožky a pak platit a sladat motor povýbrusu
 
 
Datum: 31. prosince 2012 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14916    
Z jakého důvodu to jdeš "škrábat"? Máš k tomu důvod a nebo jsi o tom jen někde četl? Jestli to neni tak zasraný,že do výfukovýho kanálu nestrčíš ani malíček,tak to neřeš....karbon na hlavě a na pístu či v drážkách kroužků nehraje takovou roli jako karbon ve výfukovém kanálu ... každopádně hlavu mužeš vypucovat až se bude blejskat,tím nikdy nic nezkazíš....píst mužeš taky očistit.....
 
 
Datum: 31. prosince 2012 13:33
 
 
 
 
Jméno: a      IP: uživatel14571    
Koupil jsem si novou j 550 a nehází jiskru vse jsem zkousel zapalování jsem vymenil cívku kondenzator ale porat nic. prosim o radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 15:40
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
skus jiskru kabelu nebo vyměň kabel případně skus dát prst do fajfky nebo na holej kabel
 
 
Datum: 31. prosince 2012 15:40
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14914    
na vine môže byť sviečka, prepálená fajka, zlomený kábel na sviečku, skontroluj elektroinštaláciu, či to nemá niekde skrat, opálené ramienka, slabé magneto, prasknutá indučka. hľadaj chybu vo všetkom čo súvisí s elektrikou.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:52
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel10691    
Mohl by mě někdo poradit nějaký dobrý rychlopal? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: michal13      IP: uživatel15035    
To není rychopal to je serie použij třeba z čz:-)
 
 
Datum: 26. ledna 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:44
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
Opět všechny zdravím,, a měl bych další dotaz,, Jak fichtla co nejlevněji upravit, aby jel co nejrychleji? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: ondra9024 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech si udělat čtyřkanál a sladit karbec
 
 
Datum: 02. ledna 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
Ahoj draku,vylešti smirkem přepouštěcí a vejfukové kanály,hlavu a vršek pístu.To je ta nejlevnější a nejrychlejší ůprava...
 
 
Datum: 01. ledna 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
silvestrovsky ti poradím fíka prodat a sehnat simsona...250 anebo 500 japonce pokut ti jde jen jen o max rychlost dopuručím ti větší kolečko na výstup z převodovky stojí od 60 do 150... problem je že co přidáš narychlosti ztratíš na tahu..proto sem se svími 130 kili na mustangu rychlejší s 11 zubým kolečkem na tah neš s 13 zubým ktere mi nedovolí motor vytočit... pokut máš cca 70 kilo mužeš dát 14 i víc zubu ale pokut často jezdíš teren či kopce valný přínos to mít nebude... no spočítej kolik zubu máš na kolečku ted pokut 12 mužeš si skusit 13 14 ale pořát je to pionír...ne velká motorka...či o 10 let novější simson s bezdotikem a jednim kvaltem navíc
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14916    
Zdravím. Možností je spousta....jen to slovo nejlevněji se k tomuto tématu moc nehodí.....co si představuješ pod pojmem nejlevněji?? A nejrychleji? Kdybys byl ochotnej do fichtla pustit nějakou korunu,tak se mi ozvi na mail,zde víc řešit nebudu. Umím relativně levně udělat válec,kterej by uspokojil tvé potřeby. Udělam ti válec,ty ho jen nasadíš a nemusíš nic řešit,maximálně vypálit vejfuk,koupit čistej vzduchovej filtr či nový kladívko a nebo nějaký těsnění a jezdíš-no to bys musel ať tak a nebo tak... Pak je taky ta cesta,že to zkusíš sám,zlikviduješ 3-4 válce špatnou úpravou,utratíš zbytečný prachy za výbrusy,písty,kroužky,hustodémonský "sportovní" filtry a výfuky a maxibrutální trysky a furt nic.... a nebo koukni sem http://jawa50speed.wz.cz/_cu.html ať máš představu,co se dá a nedá a za kolik ..... říkám,možností je spousta... fichtlu zdar!
 
 
Datum: 31. prosince 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli nejlevněji a nejrychleji, tak jedině větší stroj, třeba čz 175, a to myslim vážně...
 
 
Datum: 31. prosince 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
13zubé kolečko na motor.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kopec
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lano a tažné od auta
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: hlasam      E-mail:      IP: uživatel14060    
Zdar. Poraďte mi prosím jak je zajištěný spojkový koš na 550/555? Na žádný system zajištění jsem tam nepřišel a už se mi to dva krát povolilo, a před prvním rozebráním tam taky pod tou matkou nic nebylo... A druhá věc na čem drží, anebo jak je uchyceny ten kryt pružiny co je nad zadním blatníkem? Dík moc!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To z 21 tam jde napasovat tak že se ucvakne vrch toho menšího očka a následně se "zasekne" do jednoho ze tří kolíků, funguje to dobře .. jako origo tam myslim je jenom klasická tenká podložka, která se po utáhnutí jenom zahla k matici ale nevím to jistě, tak to bylo když jsem dělal GO ... možná ti pomůže katalog ND
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: hlasam      E-mail:      IP: uživatel14060    
To co tady má na fichtlkrámku, je na 21, na pařeza to určo nesedí. To už jsem zkoušel. Vymyslel jsem si svoje zajištění ale zajímá mě, jak to bylo v originale, a jestli se to dá sehnat. Dík a hezký silvestr!...
 
 
Datum: 31. prosince 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: Já jsem tady ani tuhle nenašel :-) Vyrábim si svoje, i na čízu atd...
 
 
Datum: 31. prosince 2012 10:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci vám kazit radost ale tohle je na 21.na 555 je jiná
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pod maticí na koši je plechová podložka se zoubkem který zapadne do jedné z drážky na hnací hřídeli a pak se zahne přes matici
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:56
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14914    
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plíšek s dvouma dírkama, jedna je větší a druhá menší. Tou větší se to navleče na hlavní hřídel, tou menší na kolík spojkového koše. Pak se dotáhne matka a kolem ní se naohýbá ten plech.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
zdar, mam dalsi otazecku. Pulil jsem motor z dvacitky a v automatu byla pruzina ze starsiho typu z pareza nebo 05. A tak me zajima jestli neni i cely automat nahodou z tech starsich typu :-D Jaky je v tech automatech rozdil ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:48
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
05ky jsou uzsi tkže si myslim, ze by to ani neradilo
 
 
Datum: 31. prosince 2012 0:48
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel1553    
Nazdar draci chtěl bych se zeptat mám jawju 350/639 a nechce prosiě když je studená startovat teplá ještě chytne ale za studena ani prd.Jiskru háže jak kráva ale prostě nanasaje asi benzín.Nevíte čím by to mohlo být,pořád něco zkouším a pořád to samý,nemohlo by to být třeba karburátorem?Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:16
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel1553    
Karbec sem čistil,filtr sem dával nový ještě zkusím to tovární nastavení a uvidíme protože ted po tom můžu skákat klidně půl hodiny a nezachlastá se to ani za nic.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 0:16
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
Karbecem to muze byt.Urcite zkus tovarni nastaveni,kdyz to nepomuze zkus obohatit malicko smes,to studenym startum pomuze.Ale kdyz to prezenes muze se uchlastavat.Zkouknout filtr a cistotu karbecu samozrejmost...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel12913    
čau draci sice odlišné téma než pincek ale mám dotaz : motor Z Lifana 125cc a z 140cc na Pitbike číně je kvalitou stejný jak má honda licencované motory z číny ? nebo jak to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
mám doma stabilní motor honda 4T a už jsem když se na to podívám se to nedá porovnat čína je prostě od pohledu šmejd kámoš má 110 v mosquitu a každej rok musí něnit pístní sadu protože ty písty jsou tak měkký že se vymelou na čepu jinak výkon / spotřeba docela dobrý
 
 
Datum: 01. ledna 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
ja myslím že čína je čína kvalitní jak honda to nebude ale ti motory sou akceschopný sem tam reznou sponky hadic a sypou seplasty ale hlavní časti sou provozuschopný a pokut si nepotrpíš na vzhled tak to i jede drha věc je aby s jejich přesností výroby neěl 140 s výkonem 125 ale to je kus od kusu jiný a musíš skusit subjektivně
 
 
Datum: 31. prosince 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel14188    
nazdarek draci.chci se zeptat čím muže být zpusobeno že za studena je volnobeh dobrej až vysokej a za tepla když třeba mam dvojku a dam spojku a držím ji tak mi fichtl skoro zdecha ale jako nezdechne ale je to taktak.a dela to aj když vyřadím že je to uplne na krajíčku a zkoušel jsem i zvětšovat volnobeh ale nezdalo se mi zeby to pomohlo.Co myslíte? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejme že volnoběh se šteluje za studena! ... a že to chcípe když máš kvalt a držíš spojku je docela normál protože se převodovka stále unáší.. taky mužeš míš jen špatně seřízenou spojku a furt zabírá..
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
dělalomi to u každého pionýra,volnoběh sešteluj za tepla
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
Zdarec, mam dotaz- jdou od sebe nejak rozeznat civky( svetelne a zapalovaci ) na pio ? Popripade kdybych pridal fotky poznal by to nekdo ? A vadi kdyz se prehodi ty dve svetelne civky ? Diky za rady a veseleho silvestra ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 11:14
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
A gde máš ty fotky?
 
 
Datum: 01. ledna 2013 11:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemožeš
 
 
Datum: 31. prosince 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
taky sa chcu zeptat jestli možu přehodit světelnů za zapalovací.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je uplně fuk.. obě jsou stejné (ty velké samozrejme)
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
ze prehodim svetelne :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo počkej. jak to myslíš s tím přehozením? jakože přehodíš svetělnou za zapalovací... a nebo máš 2 světelné a nevíš která má být do které zapojená?
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
A ty dve se daji od sebe rozeznat jak ? :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vadí...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
Dobre a vadi kdyz ty svetelne prehodim ?
 
 
Datum: 30. prosince 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svetelne maji tlustý drát a zapalovácí má tenký drát.. na vinutí samozrejme
 
 
Datum: 30. prosince 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau lidi, renovuju jawu 550 a koupil jsem si nový rámeček na světlo do předu, a nebylo tam sklíčko tak jsem to vyndal ze starýho rámečku a to sklíčko bylo něčim přilepený, nevíte někdo co to je za lepidlo? odepište prosim Díky Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: Provaz      IP: uživatel12429    
To skličko asi nebylo origo necim prilepený... bylo tam podle me gumový tesneni, ktery se tema lama nejako rozpustilo a slepilo to. al to nic nemeni na tom, že dnes seto sklo lepi do bezbarveho silikonu - je to nejlepši :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel14903    
silikon, zajdi do železářství, domácí potřeby, mototechny nebo staveniny
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Piloti. Vzpomněl jsem si na jeden problém, který mám na svojí motorce na běžné užívání. Mám Jawku 350(634). Jde o to, že mi vypadává třetí převodový stupeň. Pravděpodobně je asi zkřivená vydlička. Ale jde o to, že mi zatím vypadává málokdy a je zajímavý, že vypadává pouze za velmi vysokých otáček a POUZE, je li tam zařazená jako postupný kvalt- tedy je li zařazena po dvojce. Pokud podřazuji z 4 na 3, mohu tu trojku vytočit do maximálních otáček a nevypadne. Zatím to asi nebudu řešit, jelikož motor je složen z továrny a jede luxus( lepe jak kamaráda co, ho ma zajetý po komplet GO),ale chci se zeptat co budu pravděpodobně muset vyměnit.??? Opravdu ty trojka vypadává v opravdu vysokých otáčkách- kolem 90 km/h (otáčkoměr nemám), což jsou otáčky ve kterých jezdím malokdy- občas nějaký "zavod" sprint atd ale hlavně to vadí při předjíždění do kopce, když ta trojka prostě zradí kdy to nečekáte a potřebujete ji trochu potáhnout a to je nepříjemné. Díky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Hřídel +kolečko podívej se do katalogu a hned uvidíš které to jsou.To je jen strohá informace při půlení zjistíš další položky které se budou muset měnit.Jinak 350 skvělý stroj .Jediná vada je ,že tolik žere když mu osolíš.
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo díky, je mi jasný, že mě půlení nemine.. ještě to nechám chvíli uzrát a pak to povyměnuju.... hlavně abych věděl, co všechno vyměnit... :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Na vidličku bych moc nesázel spíš to budou fakt omleté ty kameny na kolečku a drážkovámí na hřídeli.Trojka je totiž na vypadávání nejnáchylnější.Půlení tě nemine, postupně se to bude zhoršovat.
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vidlička, a taky budou omleté boční kameny na kolečkách asi...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel14442    
Zdravím, neví někdo kde koupit nerezavou nádrž na Pionýra v dobrém stavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 6:46
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Kyselina a máš nádrž jako novou
 
 
Datum: 02. ledna 2013 6:46
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel14442    
Jsem z paneláku, takže míchačku nemám, tak asi zkusím ručně.
 
 
Datum: 01. ledna 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
no jestli máš doma mychačku skus vyčistit tu tvou ....nasypej do ní šrot a střepy a pak jí dukladně vymij vodou a ušuš ...ručo to koliktat nejde....jinak scháněj šmudlo..
 
 
Datum: 31. prosince 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
mám jich asi 10
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak s tim ti poradím i ja. Aukro, motoinzerce, sbazar a ruzne burzy, nebo když se zeptas nekde v dedine mozna nekdo bude mít...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14910    
hezký den pánové nějake schéma jak na pioníra přidělat bošárnu by nebylo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
na kontakt 58 dej ještě jeden káblík a vyveď ho do zasdního světla
 
 
Datum: 31. prosince 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
Já zapojení vím. Kontakt 30 a 15 ti spíná. Takže z indučky vyvedeš dva káblíky do 30 a 15. Jeden dáš na 30 a druhý na 15. Pak světla ti spíná kontakt 58,když potočíš klíčkem na 1. Ze světelné cívky vyveď káblík do kontaktu 58. Z kontaktu 58 vyveď ještě jeden do přepínače světel na prostřední šroubek.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 12:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
len nechápem pointu toho celeho,ked chces fichtla zabezpecit bosák je na nic, strcís tam srobovak alebo M5 sroub a nastartujes, a aby si dostal bosáka do masky musís masku upravit -znicit! tu más rozumnú spínaciu skrinku za rozumnu cenu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html a tu más zapojenie http://jencomoto.wbs.cz/Schemazapojenie.html
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neumíš pracovat s multimetrem?
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:31
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale bylo to na mustangu!! to je asi podstatná informace protože přední světlo je izolované od kostry protože maska je plastová, na 21ce by to tímhle zapojením pořás svítilo prptože žárovka by byla ukostřená přes masku
 
 
Datum: 31. prosince 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dříve jsem to měl, fungovalo mi to jako na čz vytáhnutím klíčku chcípnout a první poloha světla, vyřešil jsem to celkem jednoduše(pro mě), i světla jsem spínal přes kostru, takže pokud se nepletu tak by to mělo bejt 30ku ukostřit, na 15ku zapojit ukostření indučky a 54 (tím si nejsem jist prostě vývod z první polohy) na světla, ale právě na kostru, takže do zadního světla je nutné natáhnout 2 dráty a napájení ze zapalování táhnout rovnou do zadního světla a na přepínač dálková-tlumená, myslím že takhle sem to měl tenkrát zapojené
 
 
Datum: 31. prosince 2012 10:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ono je to trochu složitější.. a fungovat to s ní nebude tak jak má.. takže schema na správnou funkci neni.
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: chosee310      IP: uživatel14729    
čau hoši, prosím kde najdu návod na složení motoru na jawetu? dík.. Potřebuju za 1 zjístit jestli v tom nepořádku všechno mám ... A pak to pročíst ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: chose310      IP: uživatel14729    
oukej díky
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
http://www.youtube.com/watch?v=p-L_l3TIcYE
 
 
Datum: 30. prosince 2012 16:29
 
<  374  375  376  377  378  379  380  381  382  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.11.2025 18:43:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu